2019.01.28. 17:31
csikes77 írta:Sziasztok srácok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. A DVD lejátszó hátulján van egy kis ventilátor ami nekem meghalt, aztán így most ha felmelegszik, lefagyogat az egész IDrive. Vettem egy másik ventilátort, de azon csak három vezeték van,nem úgy mint az eredetin, mert azon 4 található. A kérdésem az lenne, hogy mi az a négy vezeték és, hogy a ventilátornak a levegőt el kell szívnia,vagy rá kell fújnia a készülékre ?
2019.01.28. 20:56
Imco írta:csikes77 írta:Sziasztok srácok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. A DVD lejátszó hátulján van egy kis ventilátor ami nekem meghalt, aztán így most ha felmelegszik, lefagyogat az egész IDrive. Vettem egy másik ventilátort, de azon csak három vezeték van,nem úgy mint az eredetin, mert azon 4 található. A kérdésem az lenne, hogy mi az a négy vezeték és, hogy a ventilátornak a levegőt el kell szívnia,vagy rá kell fújnia a készülékre ?
Nem ismerem a modelt, de szívja általában. A 4 vezeték általános alapesetben táp +/-, hőmérő és a fordulatszám szabályozás.
BMW-ről lévén szó, akármi más is lehet.
2019.01.31. 10:40
attila94 írta:Imco írta:csikes77 írta:Sziasztok srácok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. A DVD lejátszó hátulján van egy kis ventilátor ami nekem meghalt, aztán így most ha felmelegszik, lefagyogat az egész IDrive. Vettem egy másik ventilátort, de azon csak három vezeték van,nem úgy mint az eredetin, mert azon 4 található. A kérdésem az lenne, hogy mi az a négy vezeték és, hogy a ventilátornak a levegőt el kell szívnia,vagy rá kell fújnia a készülékre ?
Nem ismerem a modelt, de szívja általában. A 4 vezeték általános alapesetben táp +/-, hőmérő és a fordulatszám szabályozás.
BMW-ről lévén szó, akármi más is lehet.
Szerintem: +/-, fordulatszám szabályozás, fordulatszám visszajelzés. (Így írja be a sensor blower errort E39-ben az ihka, a visszajelzésből tudja forog-e)
2019.02.10. 20:57
tökmöc írta:Szép napot!
Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?
Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6
2019.02.10. 23:13
tökmöc írta:tökmöc írta:Szép napot!
Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?
Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6
Szép estét!
Meg lett a hiba vagyis a megoldás! ehet már írtam akkor bocsánat érte de mostanában elég feledékeny lettem! Szóval az osztómű halt meg de totálisan és természetesen a stellmotor is és közben egy generátor felújítást is bele kellett tenni. Ha már ennyire bele mentem akkor még az olaj és minden szűrője is cserélve lett! Jelenleg 420 ezer forinttól könnyítettem meg magam és a tervezett szervizeket most halasztom majd nyár végére! A fontosabb pedig a váltó olaj cseréje! Közben azért hirdetem az autót 2.2 millióért lassan 1 éve de egy darab jelentkező nem volt és ez egyszerűen totálisan elszomorító de potom pénzért nem válok meg tőle!
Bocsi amiért egy kicsit offoltam de le akartam írni a gondolataim és a megoldás ami miatt volt az a pár hibakód!
2019.02.11. 09:41
NagyMatyas írta:tökmöc írta:tökmöc írta:Szép napot!
Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?
Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6
Szép estét!
Meg lett a hiba vagyis a megoldás! ehet már írtam akkor bocsánat érte de mostanában elég feledékeny lettem! Szóval az osztómű halt meg de totálisan és természetesen a stellmotor is és közben egy generátor felújítást is bele kellett tenni. Ha már ennyire bele mentem akkor még az olaj és minden szűrője is cserélve lett! Jelenleg 420 ezer forinttól könnyítettem meg magam és a tervezett szervizeket most halasztom majd nyár végére! A fontosabb pedig a váltó olaj cseréje! Közben azért hirdetem az autót 2.2 millióért lassan 1 éve de egy darab jelentkező nem volt és ez egyszerűen totálisan elszomorító de potom pénzért nem válok meg tőle!
Sajnos az Xdrive megléte elriasztja az embereket. Most, hogy kihúztad ezt a méregfogat és tudnád bizonyítani, tuti elmenne.
Bocsi amiért egy kicsit offoltam de le akartam írni a gondolataim és a megoldás ami miatt volt az a pár hibakód!
2019.02.11. 20:25
tökmöc írta:NagyMatyas írta:tökmöc írta:tökmöc írta:Szép napot!
Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?
Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6
Szép estét!
Meg lett a hiba vagyis a megoldás! ehet már írtam akkor bocsánat érte de mostanában elég feledékeny lettem! Szóval az osztómű halt meg de totálisan és természetesen a stellmotor is és közben egy generátor felújítást is bele kellett tenni. Ha már ennyire bele mentem akkor még az olaj és minden szűrője is cserélve lett! Jelenleg 420 ezer forinttól könnyítettem meg magam és a tervezett szervizeket most halasztom majd nyár végére! A fontosabb pedig a váltó olaj cseréje! Közben azért hirdetem az autót 2.2 millióért lassan 1 éve de egy darab jelentkező nem volt és ez egyszerűen totálisan elszomorító de potom pénzért nem válok meg tőle!
Sajnos az Xdrive megléte elriasztja az embereket. Most, hogy kihúztad ezt a méregfogat és tudnád bizonyítani, tuti elmenne.
Bocsi amiért egy kicsit offoltam de le akartam írni a gondolataim és a megoldás ami miatt volt az a pár hibakód!
Hát ahogy elnézem a használtauton elég alacsony áron mennek . Nekem mindig mindenről van papírom erre még garancia is van.
2019.02.11. 20:57
NagyMatyas írta:tökmöc írta:NagyMatyas írta:tökmöc írta:tökmöc írta:Szép napot!
Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?
Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6
Szép estét!
Meg lett a hiba vagyis a megoldás! ehet már írtam akkor bocsánat érte de mostanában elég feledékeny lettem! Szóval az osztómű halt meg de totálisan és természetesen a stellmotor is és közben egy generátor felújítást is bele kellett tenni. Ha már ennyire bele mentem akkor még az olaj és minden szűrője is cserélve lett! Jelenleg 420 ezer forinttól könnyítettem meg magam és a tervezett szervizeket most halasztom majd nyár végére! A fontosabb pedig a váltó olaj cseréje! Közben azért hirdetem az autót 2.2 millióért lassan 1 éve de egy darab jelentkező nem volt és ez egyszerűen totálisan elszomorító de potom pénzért nem válok meg tőle!
Sajnos az Xdrive megléte elriasztja az embereket. Most, hogy kihúztad ezt a méregfogat és tudnád bizonyítani, tuti elmenne.
Bocsi amiért egy kicsit offoltam de le akartam írni a gondolataim és a megoldás ami miatt volt az a pár hibakód!
Hát ahogy elnézem a használtauton elég alacsony áron mennek . Nekem mindig mindenről van papírom erre még garancia is van.
Most, amik drágábban mennek, mint pár évvel ezelőtt, azok a sedan M-packet 30-35d-k, persze kizárólag tényleg kifogástalan állapotban. Most konkrétan a mienk is többért elmenne, mint 2 évvel ezelőtt.
Touringnak sajnos nincs ára, kevés a patika állapotú, lassan ez is melós autó kategória lesz, mint az e39.
2019.02.14. 19:33
2019.03.15. 19:44
2019.03.15. 19:47
55e? Nem sok az kicsit? En minden olajcserekor cserelem, azaz 10-15 ezrenkent.Levibéka írta:hali!
ma alpjárston és gázadáskor elkezdet dadogni a motor, nehezen vette fel a fordulatot és alig tudtam félreálni vele mert nem volt erö benne, pont amikor levegös a rendszer vagy eldugult a gázoljszürö, megálás utén töbször leállitottam a motort utána pöcre indult, hagytam kicsit állni illetve csak alpjáraton ketyehni, majd pár perc múlva elmult a jelenség, amikor dadogott nem füstölt nem csörömpölt és nem irt ki semmi hibát a müszerfalra, ezt megcsinálta mégegyszer kb. 6km múlva, epen hogy csak hazaértem, utána pár perc után ismét minden ok volt, megnésztem a szervizfüzetem 2 éve cseréltem Mann gázolajszüröt és azóta 55e. km mentem vele.
eldugolhatott volna a szüröm v. esetleg porlasztós lett a motor, v. mi a fene, jelenleg 388e. km van benne???
valaki járt már igy???
köszi, üdv
2019.03.15. 20:17
dreizwanzig írta:55e? Nem sok az kicsit? En minden olajcserekor cserelem, azaz 10-15 ezrenkent.Levibéka írta:hali!
ma alpjárston és gázadáskor elkezdet dadogni a motor, nehezen vette fel a fordulatot és alig tudtam félreálni vele mert nem volt erö benne, pont amikor levegös a rendszer vagy eldugult a gázoljszürö, megálás utén töbször leállitottam a motort utána pöcre indult, hagytam kicsit állni illetve csak alpjáraton ketyehni, majd pár perc múlva elmult a jelenség, amikor dadogott nem füstölt nem csörömpölt és nem irt ki semmi hibát a müszerfalra, ezt megcsinálta mégegyszer kb. 6km múlva, epen hogy csak hazaértem, utána pár perc után ismét minden ok volt, megnésztem a szervizfüzetem 2 éve cseréltem Mann gázolajszüröt és azóta 55e. km mentem vele.
eldugolhatott volna a szüröm v. esetleg porlasztós lett a motor, v. mi a fene, jelenleg 388e. km van benne???
valaki járt már igy???
köszi, üdv
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2019.03.15. 20:19
nem tudom, de a lancos motornak is el kene mennie 2 millio kilometertLevibéka írta:dreizwanzig írta:55e? Nem sok az kicsit? En minden olajcserekor cserelem, azaz 10-15 ezrenkent.Levibéka írta:hali!
ma alpjárston és gázadáskor elkezdet dadogni a motor, nehezen vette fel a fordulatot és alig tudtam félreálni vele mert nem volt erö benne, pont amikor levegös a rendszer vagy eldugult a gázoljszürö, megálás utén töbször leállitottam a motort utána pöcre indult, hagytam kicsit állni illetve csak alpjáraton ketyehni, majd pár perc múlva elmult a jelenség, amikor dadogott nem füstölt nem csörömpölt és nem irt ki semmi hibát a müszerfalra, ezt megcsinálta mégegyszer kb. 6km múlva, epen hogy csak hazaértem, utána pár perc után ismét minden ok volt, megnésztem a szervizfüzetem 2 éve cseréltem Mann gázolajszüröt és azóta 55e. km mentem vele.
eldugolhatott volna a szüröm v. esetleg porlasztós lett a motor, v. mi a fene, jelenleg 388e. km van benne???
valaki járt már igy???
köszi, üdv
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
gázolajszüröt??
tudomásom szerint el kellene mennie 80-100e., vagy javitsatook ki ha tévedek
2019.03.16. 14:24
2019.03.16. 15:50
Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??
2019.03.16. 16:22
NagyMatyas írta:Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??
Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.
2019.03.16. 23:48
Levibéka írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??
Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.
erre mostanra már énis rájöttem hogy EGR probléma lehet, utánanáztem a neten, miaz a "swirl flaps probléma" erröl még nem hallotam??
2019.03.17. 00:00
rockerekhu írta:Levibéka írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??
Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.
erre mostanra már énis rájöttem hogy EGR probléma lehet, utánanáztem a neten, miaz a "swirl flaps probléma" erröl még nem hallotam??
Swir flap az a szivósor lapkák,de enyi idösen ritkán van benne,diagra kéne dobni azt a kocsit vácum rendszert leelenörizni az öszes csövet,injektor korekciót nézni és ha lehet egy résolaj veszteséget is,ha meg benne van a dpf akkor azt is,
2019.03.17. 00:23
Levibéka írta:rockerekhu írta:Levibéka írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??
Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.
erre mostanra már énis rájöttem hogy EGR probléma lehet, utánanáztem a neten, miaz a "swirl flaps probléma" erröl még nem hallotam??
Swir flap az a szivósor lapkák,de enyi idösen ritkán van benne,diagra kéne dobni azt a kocsit vácum rendszert leelenörizni az öszes csövet,injektor korekciót nézni és ha lehet egy résolaj veszteséget is,ha meg benne van a dpf akkor azt is,
szivosor közel 2 éve lett cserélve, azóta 50e. km, DPF tökéletes, a kipufogoban 0% korom, fémtiszta!!
2019.03.18. 16:23
Levibéka írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??
Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.
erre mostanra már énis rájöttem hogy EGR probléma lehet, utánanáztem a neten, miaz a "swirl flaps probléma" erröl még nem hallotam??