2018.12.11. 12:36
Bandi1978 írta:vtibi9512 írta:Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék?lacir1 írta:Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
2018.12.11. 12:58
Igen én is, ez mellett vagyok. Imádom az automatát, kicsit lassabb, mint ha kézi lenne, de a kényelme mindent viszleslie írta:Bandi1978 írta:vtibi9512 írta:Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék?lacir1 írta:Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....
2018.12.11. 19:32
leslie írta:Bandi1978 írta:vtibi9512 írta:Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék?lacir1 írta:Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....
2018.12.11. 21:44
Gallaca írta:leslie írta:Bandi1978 írta:vtibi9512 írta:Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék?lacir1 írta:Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....
100-120e egy átalakító szett, kb ugyanannyi a munkadíj. Csináltam már 1-2-t régebben. Soha nem manuálosítanám a sajátom.
2018.12.11. 21:56
kbhont írta:Gallaca írta:leslie írta:Bandi1978 írta:Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék?vtibi9512 írta:[quote="lacir1"]Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....
100-120e egy átalakító szett, kb ugyanannyi a munkadíj. Csináltam már 1-2-t régebben. Soha nem manuálosítanám a sajátom.
2018.12.11. 22:42
2018.12.20. 00:02
2018.12.20. 14:27
vtibi9512 írta:Sziasztok! P-bol D-be van egy kis rántás. Rezzenéstelenul kéne módot váltania? Vagy ennyi még belefer?
Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről
2018.12.20. 14:31
Nem érzed hogy raadja a hajtast ugy hogy nyomod a féket?atesz155 írta:vtibi9512 írta:Sziasztok! P-bol D-be van egy kis rántás. Rezzenéstelenul kéne módot váltania? Vagy ennyi még belefer?
Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről
Nekem semmi rántást nem produkál, P-ből D-be rakás után kb 1 sec múlva megjön a hajtás.
2018.12.20. 14:44
vtibi9512 írta:Nem érzed hogy raadja a hajtast ugy hogy nyomod a féket?atesz155 írta:vtibi9512 írta:Sziasztok! P-bol D-be van egy kis rántás. Rezzenéstelenul kéne módot váltania? Vagy ennyi még belefer?
Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről
Nekem semmi rántást nem produkál, P-ből D-be rakás után kb 1 sec múlva megjön a hajtás.
Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről
2018.12.23. 15:51
2018.12.31. 02:41
2019.01.03. 01:17
vtibi9512 írta:Sziasztok! Gm váltó mikor lock up-ol? Nekem mindig kereken 70 nel az normális?
Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről
2019.01.03. 02:00
Igen, általában ezzel a váltóval lehellet finoman megyek sajnosbzsoltie írta:vtibi9512 írta:Sziasztok! Gm váltó mikor lock up-ol? Nekem mindig kereken 70 nel az normális?
Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről
Nekem akkor csak zárja lockupot 70-nél, ha leheletfinoman megyek, egyébként később. És gázadásra szétoldja. 120 felett van az, hogy ha teljesen lenyomom a gázpedált (nem kick-down), akkor már nem oldja szét.
2019.01.14. 18:44
2019.01.15. 14:54
PaziG írta:Sziasztok!
Foglalkozott már valaki elméletben 6 sebességes automata beépítésével E39-be?
Mechanikailag, gondolom megoldható.
Vezérlés lehet problémás
6HP26 vezérlője is különálló, mint GM váltóé?
2019.01.15. 17:03
2019.01.15. 19:07
PaziG írta:Ettől tartok én is, az egész internet hallgat a témáról, pedig olvasgattam külföldi fórumokban is.
Az M57 motor hátulja tuti nem változott attól, hogy TU lett.
Alpina D10-esen (és E38 730d-n) volt a ZF 5HP24, ami nem sokkal erősebb (430Nm), mint a GM és volt a ZF 5HP30 is. Ez utóbbi viszont bivaly (560Nm) és szerelték többféle 40i motorokhoz (E39-hez is), sőt még 50i-hez és 6 literes Aston Martin DB7-hez. Ez elég lenne.
Bár a 6HP család sokkal kifinomultabb vezérlést kapott, sokat használja a lock-up-ot, kevésbé csúsztat.
2019.01.16. 00:02
Az M57N motor hatulja mas, mint az M57, e60 kezi valto nem megy fel e39-re.kbhont írta:PaziG írta:Ettől tartok én is, az egész internet hallgat a témáról, pedig olvasgattam külföldi fórumokban is.
Az M57 motor hátulja tuti nem változott attól, hogy TU lett.
Alpina D10-esen (és E38 730d-n) volt a ZF 5HP24, ami nem sokkal erősebb (430Nm), mint a GM és volt a ZF 5HP30 is. Ez utóbbi viszont bivaly (560Nm) és szerelték többféle 40i motorokhoz (E39-hez is), sőt még 50i-hez és 6 literes Aston Martin DB7-hez. Ez elég lenne.
Bár a 6HP család sokkal kifinomultabb vezérlést kapott, sokat használja a lock-up-ot, kevésbé csúsztat.
Szia! Ez engem is érdekelne...
Bár nekem 5HP30 váltó van fent, de szívesen kipróbálnék egy más áttételezésű váltót is!
Ha látsz valami infót, akkor oszd meg velünk légyszíves!
Köszi!
2019.01.16. 08:11
morv írta:Az M57N motor hatulja mas, mint az M57, e60 kezi valto nem megy fel e39-re.kbhont írta:PaziG írta:Ettől tartok én is, az egész internet hallgat a témáról, pedig olvasgattam külföldi fórumokban is.
Az M57 motor hátulja tuti nem változott attól, hogy TU lett.
Alpina D10-esen (és E38 730d-n) volt a ZF 5HP24, ami nem sokkal erősebb (430Nm), mint a GM és volt a ZF 5HP30 is. Ez utóbbi viszont bivaly (560Nm) és szerelték többféle 40i motorokhoz (E39-hez is), sőt még 50i-hez és 6 literes Aston Martin DB7-hez. Ez elég lenne.
Bár a 6HP család sokkal kifinomultabb vezérlést kapott, sokat használja a lock-up-ot, kevésbé csúsztat.
Szia! Ez engem is érdekelne...
Bár nekem 5HP30 váltó van fent, de szívesen kipróbálnék egy más áttételezésű váltót is!
Ha látsz valami infót, akkor oszd meg velünk légyszíves!
Köszi!