Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2018.12.11. 12:36

Bandi1978 írta:
vtibi9512 írta:
lacir1 írta:Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék? :D

Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
:facepalm:


Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2018.12.11. 12:58

leslie írta:
Bandi1978 írta:
vtibi9512 írta:
lacir1 írta:Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék? :D

Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
:facepalm:


Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....
Igen én is, ez mellett vagyok. Imádom az automatát, kicsit lassabb, mint ha kézi lenne, de a kényelme mindent visz :)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2018.12.11. 19:32

leslie írta:
Bandi1978 írta:
vtibi9512 írta:
lacir1 írta:Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék? :D

Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
:facepalm:


Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....

100-120e egy átalakító szett, kb ugyanannyi a munkadíj. Csináltam már 1-2-t régebben. Soha nem manuálosítanám a sajátom.

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2018.12.11. 21:44

Gallaca írta:
leslie írta:
Bandi1978 írta:
vtibi9512 írta:
lacir1 írta:Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék? :D

Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
:facepalm:


Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....

100-120e egy átalakító szett, kb ugyanannyi a munkadíj. Csináltam már 1-2-t régebben. Soha nem manuálosítanám a sajátom.

Én az előző E34 M535-be cseréltem le az 5gangost egy autómatára...Pedig az még az előző generációs sorozat volt, de imádtam!
Biztos, hogy többet nem kell manuális!

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2018.12.11. 21:56

kbhont írta:
Gallaca írta:
leslie írta:
Bandi1978 írta:
vtibi9512 írta:[quote="lacir1"]Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék? :D

Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
:facepalm:


Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....

100-120e egy átalakító szett, kb ugyanannyi a munkadíj. Csináltam már 1-2-t régebben. Soha nem manuálosítanám a sajátom.

Én az előző E34 M535-be cseréltem le az 5gangost egy autómatára...Pedig az még az előző generációs sorozat volt, de imádtam!
Biztos, hogy többet nem kell manuális![/quote]Az biztos, és ha úgy nézzük ugyan annyi majdnem egy kuplung ebbe mint egy váltó felújítás automataba

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2018.12.11. 22:42

:facepalm:[/quote]

Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....[/quote]
100-120e egy átalakító szett, kb ugyanannyi a munkadíj. Csináltam már 1-2-t régebben. Soha nem manuálosítanám a sajátom.[/quote]
Én az előző E34 M535-be cseréltem le az 5gangost egy autómatára...Pedig az még az előző generációs sorozat volt, de imádtam!
Biztos, hogy többet nem kell manuális![/quote]Az biztos, és ha úgy nézzük ugyan annyi majdnem egy kuplung ebbe mint egy váltó felújítás automataba

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről[/quote]
Bizony! Kellet volna kuplunk+ kéttömegű+hardi+kardán.
Így beraktam az automatát. :wink:

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2018.12.20. 00:02

Sziasztok! P-bol D-be van egy kis rántás. Rezzenéstelenul kéne módot váltania? Vagy ennyi még belefer?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2018.12.20. 14:27

vtibi9512 írta:Sziasztok! P-bol D-be van egy kis rántás. Rezzenéstelenul kéne módot váltania? Vagy ennyi még belefer?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Nekem semmi rántást nem produkál, P-ből D-be rakás után kb 1 sec múlva megjön a hajtás.

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2018.12.20. 14:31

atesz155 írta:
vtibi9512 írta:Sziasztok! P-bol D-be van egy kis rántás. Rezzenéstelenul kéne módot váltania? Vagy ennyi még belefer?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Nekem semmi rántást nem produkál, P-ből D-be rakás után kb 1 sec múlva megjön a hajtás.
Nem érzed hogy raadja a hajtast ugy hogy nyomod a féket?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2018.12.20. 14:44

vtibi9512 írta:
atesz155 írta:
vtibi9512 írta:Sziasztok! P-bol D-be van egy kis rántás. Rezzenéstelenul kéne módot váltania? Vagy ennyi még belefer?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Nekem semmi rántást nem produkál, P-ből D-be rakás után kb 1 sec múlva megjön a hajtás.
Nem érzed hogy raadja a hajtast ugy hogy nyomod a féket?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

dehogynem, érzem hogy ráadja, de nem ránt semmi, lágyan történik minden.

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2018.12.23. 15:51

Mit lehet tesztelni a váltón benyomott fékkel és csutka gazon?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2018.12.31. 02:41

Sziasztok! Gm váltó mikor lock up-ol? Nekem mindig kereken 70 nel az normális?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2019.01.03. 01:17

vtibi9512 írta:Sziasztok! Gm váltó mikor lock up-ol? Nekem mindig kereken 70 nel az normális?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Nekem akkor csak zárja lockupot 70-nél, ha leheletfinoman megyek, egyébként később. És gázadásra szétoldja. 120 felett van az, hogy ha teljesen lenyomom a gázpedált (nem kick-down), akkor már nem oldja szét.

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2019.01.03. 02:00

bzsoltie írta:
vtibi9512 írta:Sziasztok! Gm váltó mikor lock up-ol? Nekem mindig kereken 70 nel az normális?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Nekem akkor csak zárja lockupot 70-nél, ha leheletfinoman megyek, egyébként később. És gázadásra szétoldja. 120 felett van az, hogy ha teljesen lenyomom a gázpedált (nem kick-down), akkor már nem oldja szét.
Igen, általában ezzel a váltóval lehellet finoman megyek sajnos :(

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2019.01.14. 18:44

Sziasztok!

Foglalkozott már valaki elméletben 6 sebességes automata beépítésével E39-be?
Mechanikailag, gondolom megoldható.
Vezérlés lehet problémás
6HP26 vezérlője is különálló, mint GM váltóé?

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2019.01.15. 14:54

PaziG írta:Sziasztok!

Foglalkozott már valaki elméletben 6 sebességes automata beépítésével E39-be?
Mechanikailag, gondolom megoldható.
Vezérlés lehet problémás
6HP26 vezérlője is különálló, mint GM váltóé?

Biztos, hogy összehozható ez a váltó az e39-el?
Valahogy nem tudom elképzelni, de ettől még lehet, hogy igen.
Sokszor a bele gyártott váltókkal is küszködnek mire összerakják rendesen...

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2019.01.15. 17:03

Ettől tartok én is, az egész internet hallgat a témáról, pedig olvasgattam külföldi fórumokban is.
Az M57 motor hátulja tuti nem változott attól, hogy TU lett.

Alpina D10-esen (és E38 730d-n) volt a ZF 5HP24, ami nem sokkal erősebb (430Nm), mint a GM és volt a ZF 5HP30 is. Ez utóbbi viszont bivaly (560Nm) és szerelték többféle 40i motorokhoz (E39-hez is), sőt még 50i-hez és 6 literes Aston Martin DB7-hez. Ez elég lenne.

Bár a 6HP család sokkal kifinomultabb vezérlést kapott, sokat használja a lock-up-ot, kevésbé csúsztat.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PaziG az itt látható tagok köszönték meg: kbhont
Értékelés: 4.76%

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2019.01.15. 19:07

PaziG írta:Ettől tartok én is, az egész internet hallgat a témáról, pedig olvasgattam külföldi fórumokban is.
Az M57 motor hátulja tuti nem változott attól, hogy TU lett.

Alpina D10-esen (és E38 730d-n) volt a ZF 5HP24, ami nem sokkal erősebb (430Nm), mint a GM és volt a ZF 5HP30 is. Ez utóbbi viszont bivaly (560Nm) és szerelték többféle 40i motorokhoz (E39-hez is), sőt még 50i-hez és 6 literes Aston Martin DB7-hez. Ez elég lenne.

Bár a 6HP család sokkal kifinomultabb vezérlést kapott, sokat használja a lock-up-ot, kevésbé csúsztat.

Szia! Ez engem is érdekelne...
Bár nekem 5HP30 váltó van fent, de szívesen kipróbálnék egy más áttételezésű váltót is!
Ha látsz valami infót, akkor oszd meg velünk légyszíves!
Köszi!

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2019.01.16. 00:02

kbhont írta:
PaziG írta:Ettől tartok én is, az egész internet hallgat a témáról, pedig olvasgattam külföldi fórumokban is.
Az M57 motor hátulja tuti nem változott attól, hogy TU lett.

Alpina D10-esen (és E38 730d-n) volt a ZF 5HP24, ami nem sokkal erősebb (430Nm), mint a GM és volt a ZF 5HP30 is. Ez utóbbi viszont bivaly (560Nm) és szerelték többféle 40i motorokhoz (E39-hez is), sőt még 50i-hez és 6 literes Aston Martin DB7-hez. Ez elég lenne.

Bár a 6HP család sokkal kifinomultabb vezérlést kapott, sokat használja a lock-up-ot, kevésbé csúsztat.

Szia! Ez engem is érdekelne...
Bár nekem 5HP30 váltó van fent, de szívesen kipróbálnék egy más áttételezésű váltót is!
Ha látsz valami infót, akkor oszd meg velünk légyszíves!
Köszi!
Az M57N motor hatulja mas, mint az M57, e60 kezi valto nem megy fel e39-re.

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2019.01.16. 08:11

morv írta:
kbhont írta:
PaziG írta:Ettől tartok én is, az egész internet hallgat a témáról, pedig olvasgattam külföldi fórumokban is.
Az M57 motor hátulja tuti nem változott attól, hogy TU lett.

Alpina D10-esen (és E38 730d-n) volt a ZF 5HP24, ami nem sokkal erősebb (430Nm), mint a GM és volt a ZF 5HP30 is. Ez utóbbi viszont bivaly (560Nm) és szerelték többféle 40i motorokhoz (E39-hez is), sőt még 50i-hez és 6 literes Aston Martin DB7-hez. Ez elég lenne.

Bár a 6HP család sokkal kifinomultabb vezérlést kapott, sokat használja a lock-up-ot, kevésbé csúsztat.

Szia! Ez engem is érdekelne...
Bár nekem 5HP30 váltó van fent, de szívesen kipróbálnék egy más áttételezésű váltót is!
Ha látsz valami infót, akkor oszd meg velünk légyszíves!
Köszi!
Az M57N motor hatulja mas, mint az M57, e60 kezi valto nem megy fel e39-re.

Nem is volt erről szó... :roll:
Hozzászólás küldése

VigLink badge