* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 249  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 14:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen az! Van egy kis elektromos mágnese, a DDE zárja le bizonyos üzemállapotoknál, illetve engedi el. Ha nem zár a mágnes akkor a menetszélre nyílik. Azt, hogy mikor miért és melyikbe szerelték nincs megfejtés. Enyémbe nem volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 15:10 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
reiterpr írta:
Igen az! Van egy kis elektromos mágnese, a DDE zárja le bizonyos üzemállapotoknál, illetve engedi el. Ha nem zár a mágnes akkor a menetszélre nyílik. Azt, hogy mikor miért és melyikbe szerelték nincs megfejtés. Enyémbe nem volt.
Akkor ennek utánanézek én is... Bár nekem megfelelő a vízhőmérsékletem de akkor is jól működjön. Most cseréltem én is termosztátokat...

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 15:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
When one or more of the following conditions exist when the vehicle is being driven, the magnetic lock for the radiator shutter is deactivated.

Coolant temperature > 90°C
Gearbox fluid temperature > 110°C
Engine oil temperature > 130°C
Power to map thermostat > 90% (only DME)
Electric fan active


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek reiterpr az itt látható tagok köszönték meg: Cyri
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 19:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
reiterpr írta:
Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter
mi a helyzet a kiegeszito futessel (kalyha)? Nem lehet, hogy az nem jo? Ha elvileg minden mas ok?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 19:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
reiterpr írta:
Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter
mi a helyzet a kiegeszito futessel (kalyha)? Nem lehet, hogy az nem jo? Ha elvileg minden mas ok?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Szerintem nekem nincs olyan. Legalábbis az extrák között nem szerepel, és az nem széria úgy tudom (újabb retrofit cselendzs).
Jól emlékszem, hogy Te cseréltél az Ebayről rendelt szívósort? Ha igen, mi a tapasztalat. Én is rendeltem akkoriban, ki is cseréltem, nálam nem tapasztalható semmi eltérés.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 19:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
reiterpr írta:
dreizwanzig írta:
reiterpr írta:
Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter
mi a helyzet a kiegeszito futessel (kalyha)? Nem lehet, hogy az nem jo? Ha elvileg minden mas ok?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Szerintem nekem nincs olyan. Legalábbis az extrák között nem szerepel, és az nem széria úgy tudom (újabb retrofit cselendzs).
Jól emlékszem, hogy Te cseréltél az Ebayről rendelt szívósort? Ha igen, mi a tapasztalat. Én is rendeltem akkoriban, ki is cseréltem, nálam nem tapasztalható semmi eltérés.
tudtommal minden dieselben van kiegeszito futes, nem extra, hanem a normal mukodeshez szukseges alkatresz :)

Igen en vettem ebayen szivosort, eddig jo :) a szerelo is azt mondta, hogy minosegi darabnak tunik.
En nem vartam a szivosortol semmilyen kulonbseget, csak a behullo lapkakat szerettem volna megelozni :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 20:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
reiterpr írta:
dreizwanzig írta:
reiterpr írta:
Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter
mi a helyzet a kiegeszito futessel (kalyha)? Nem lehet, hogy az nem jo? Ha elvileg minden mas ok?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Szerintem nekem nincs olyan. Legalábbis az extrák között nem szerepel, és az nem széria úgy tudom (újabb retrofit cselendzs).
Jól emlékszem, hogy Te cseréltél az Ebayről rendelt szívósort? Ha igen, mi a tapasztalat. Én is rendeltem akkoriban, ki is cseréltem, nálam nem tapasztalható semmi eltérés.
tudtommal minden dieselben van kiegeszito futes, nem extra, hanem a normal mukodeshez szukseges alkatresz :)

Igen en vettem ebayen szivosort, eddig jo :) a szerelo is azt mondta, hogy minosegi darabnak tunik.
En nem vartam a szivosortol semmilyen kulonbseget, csak a behullo lapkakat szerettem volna megelozni :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Lehet széria, nem tudom, de amikor xdrive-ra akartam cserélni és keresgéltem, sok VIN-t csekkoltam, és volt, hogy láttam feltüntetve a kiegészítő fűtést a felszereltség között (nem álló fűtést!).
De mindegy is, ma délután sikerült egy sarut beszereznem ami feltűnően hasonlított a gyárihoz sőt be is ment a DDE stekkerébe és működik is a zsalu. Ma forgalomban közlekedtem vele, így az nem igazán mérvadó, de holnap kiderül, hogy milyen gyorsan melegszik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 23:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
reiterpr írta:
dreizwanzig írta:
reiterpr írta:
dreizwanzig írta:
reiterpr írta:
Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter
mi a helyzet a kiegeszito futessel (kalyha)? Nem lehet, hogy az nem jo? Ha elvileg minden mas ok?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Szerintem nekem nincs olyan. Legalábbis az extrák között nem szerepel, és az nem széria úgy tudom (újabb retrofit cselendzs).
Jól emlékszem, hogy Te cseréltél az Ebayről rendelt szívósort? Ha igen, mi a tapasztalat. Én is rendeltem akkoriban, ki is cseréltem, nálam nem tapasztalható semmi eltérés.
tudtommal minden dieselben van kiegeszito futes, nem extra, hanem a normal mukodeshez szukseges alkatresz :)

Igen en vettem ebayen szivosort, eddig jo :) a szerelo is azt mondta, hogy minosegi darabnak tunik.
En nem vartam a szivosortol semmilyen kulonbseget, csak a behullo lapkakat szerettem volna megelozni :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Lehet széria, nem tudom, de amikor xdrive-ra akartam cserélni és keresgéltem, sok VIN-t csekkoltam, és volt, hogy láttam feltüntetve a kiegészítő fűtést a felszereltség között (nem álló fűtést!).
De mindegy is, ma délután sikerült egy sarut beszereznem ami feltűnően hasonlított a gyárihoz sőt be is ment a DDE stekkerébe és működik is a zsalu. Ma forgalomban közlekedtem vele, így az nem igazán mérvadó, de holnap kiderül, hogy milyen gyorsan melegszik.

Szerintem rossz nyomon jársz, ha nem megy fel a hőfok üzemire, annak az egyedüli oka a termosztát, hiába cserélted, nem jó. Ha az bezár, nem jut ki a meleg víz a motorból, nem hinném, hogy menetszél a blokkot úgy meghűti, hogy nem tud felmelegedni. Van itt a fórumon úgy emlékszem, aki 2x vitte termosztátcserére az autóját hivatalos szervizbe, másodszorra lett jó. Külföldön, nem itthon, gyári alkatrésszel.
Én ilyen esetben kikapom a termosztátot, bedobom egy fazékba és az asszonynak főzök belőle egy termosztátlevest, hőmérővel a kezemben. Nyitási, zárási pontot mérve, (amikor elkezd átereszteni a termosztát, nem amikor már átlátok rajta!) Ha 88-at mérek, akkor az a motor 88 fokos lesz, ha 93-at, akkor 93.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 23:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
reiterpr írta:
dreizwanzig írta:
reiterpr írta:
dreizwanzig írta:
[quote="reiterpr"]Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter
mi a helyzet a kiegeszito futessel (kalyha)? Nem lehet, hogy az nem jo? Ha elvileg minden mas ok?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Szerintem nekem nincs olyan. Legalábbis az extrák között nem szerepel, és az nem széria úgy tudom (újabb retrofit cselendzs).
Jól emlékszem, hogy Te cseréltél az Ebayről rendelt szívósort? Ha igen, mi a tapasztalat. Én is rendeltem akkoriban, ki is cseréltem, nálam nem tapasztalható semmi eltérés.
tudtommal minden dieselben van kiegeszito futes, nem extra, hanem a normal mukodeshez szukseges alkatresz :)

Igen en vettem ebayen szivosort, eddig jo :) a szerelo is azt mondta, hogy minosegi darabnak tunik.
En nem vartam a szivosortol semmilyen kulonbseget, csak a behullo lapkakat szerettem volna megelozni :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Lehet széria, nem tudom, de amikor xdrive-ra akartam cserélni és keresgéltem, sok VIN-t csekkoltam, és volt, hogy láttam feltüntetve a kiegészítő fűtést a felszereltség között (nem álló fűtést!).
De mindegy is, ma délután sikerült egy sarut beszereznem ami feltűnően hasonlított a gyárihoz sőt be is ment a DDE stekkerébe és működik is a zsalu. Ma forgalomban közlekedtem vele, így az nem igazán mérvadó, de holnap kiderül, hogy milyen gyorsan melegszik.

Szerintem rossz nyomon jársz, ha nem megy fel a hőfok üzemire, annak az egyedüli oka a termosztát, hiába cserélted, nem jó. Ha az bezár, nem jut ki a meleg víz a motorból, nem hinném, hogy menetszél a blokkot úgy meghűti, hogy nem tud felmelegedni. Van itt a fórumon úgy emlékszem, aki 2x vitte termosztátcserére az autóját hivatalos szervizbe, másodszorra lett jó. Külföldön, nem itthon, gyári alkatrésszel.
Én ilyen esetben kikapom a termosztátot, bedobom egy fazékba és az asszonynak főzök belőle egy termosztátlevest, hőmérővel a kezemben. Nyitási, zárási pontot mérve, (amikor elkezd átereszteni a termosztát, nem amikor már átlátok rajta!) Ha 88-at mérek, akkor az a motor 88 fokos lesz, ha 93-at, akkor 93.[/quote]na, megerkezett a szakerto :) en hinnek neki :)
De amugy tenyleg nem lehet kalyha gond? Az pontosan milyen szerepet jatszik a dologban?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.12. 02:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
dreizwanzig írta:
na, megerkezett a szakerto en hinnek neki
De amugy tenyleg nem lehet kalyha gond? Az pontosan milyen szerepet jatszik a dologban?

Oooo, attól messze vagyok, erősen student kategória! :facepalm: Kályha csak 72C-ig fűti a vizet, tehát nem. A felfűtés gyorsaságában játszik szerepet, kályha is zsalu is. A zsalu is segíteni fog valamennyit, de az csak a veséknél fog zárni, ha kicsit lejjebb nézel, lesz ott még nyílás gazdagon. 645-ben volt ilyen zsalu, 650-ben már nincs. E46-ra pl. lehet kapni gyári zárókupakot, felnyitott motorháztetőnél kell a vese mögötti műanyag nyílásaiba bepattintani, teljesen lezárja. https://a.d-cd.net/cf29cs-960.jpg
De a felmelegedett motor nem igazán hűlhet vissza jó termosztátok mellett.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.12. 16:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
dreizwanzig írta:
na, megerkezett a szakerto en hinnek neki
De amugy tenyleg nem lehet kalyha gond? Az pontosan milyen szerepet jatszik a dologban?

Oooo, attól messze vagyok, erősen student kategória! :facepalm: Kályha csak 72C-ig fűti a vizet, tehát nem. A felfűtés gyorsaságában játszik szerepet, kályha is zsalu is. A zsalu is segíteni fog valamennyit, de az csak a veséknél fog zárni, ha kicsit lejjebb nézel, lesz ott még nyílás gazdagon. 645-ben volt ilyen zsalu, 650-ben már nincs. E46-ra pl. lehet kapni gyári zárókupakot, felnyitott motorháztetőnél kell a vese mögötti műanyag nyílásaiba bepattintani, teljesen lezárja. https://a.d-cd.net/cf29cs-960.jpg
De a felmelegedett motor nem igazán hűlhet vissza jó termosztátok mellett.


Nekem termosztátnál volt ugyan ilyen problémám! 80 fokot alig érte el autó pályán is alig melegedett fel 90 fokra majd cseréltettem " igaz az akkori szerelő nem eredetit rakott bele de 2 éve normálisan működik" ! Én 2000 méteren voltam és -20 fokban és ugyan arra gondoltam, hogy a kinti hőmérséklet miatt nem melegedet annyira fel de ezek a motorok ahogy én hallottam 88-110 fok között üzemelnek! Lehet tévedek akkor bocsi de az enyém a 80-90 fokot alig érte el! :D
Ez a kályha dolog érdekel! Nekem van állófűtésem de most a keringető szivattyú behalt de ettől még a vizem teljesen jó fokon van! Persze mennyire gyorsan melegszik fel azt nem tudom de nincs is jelentősége mert nem nyomom így se úgy se! Szóval milyen kályhának kéne benne lennie??? :roll: :roll: :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.13. 15:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szóval milyen kályhának kéne benne lennie??? :roll: :roll: :shock:[/quote]

:facepalm: Ülj le, eggyes!
Telen a forum altalaban a kalyha problemaktol hemzseg. Elotted irta Gallaca kollega, 72 fokig huti a kalyha a vizet es nyolc fok alatt kapcsol be. Van kulon topikja a kalyhanak, ha gondolod, ott olvasgass.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.14. 10:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
reiterpr írta:
dreizwanzig írta:
reiterpr írta:
dreizwanzig írta:
mi a helyzet a kiegeszito futessel (kalyha)? Nem lehet, hogy az nem jo? Ha elvileg minden mas ok?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Szerintem nekem nincs olyan. Legalábbis az extrák között nem szerepel, és az nem széria úgy tudom (újabb retrofit cselendzs).
Jól emlékszem, hogy Te cseréltél az Ebayről rendelt szívósort? Ha igen, mi a tapasztalat. Én is rendeltem akkoriban, ki is cseréltem, nálam nem tapasztalható semmi eltérés.
tudtommal minden dieselben van kiegeszito futes, nem extra, hanem a normal mukodeshez szukseges alkatresz :)

Igen en vettem ebayen szivosort, eddig jo :) a szerelo is azt mondta, hogy minosegi darabnak tunik.
En nem vartam a szivosortol semmilyen kulonbseget, csak a behullo lapkakat szerettem volna megelozni :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Lehet széria, nem tudom, de amikor xdrive-ra akartam cserélni és keresgéltem, sok VIN-t csekkoltam, és volt, hogy láttam feltüntetve a kiegészítő fűtést a felszereltség között (nem álló fűtést!).
De mindegy is, ma délután sikerült egy sarut beszereznem ami feltűnően hasonlított a gyárihoz sőt be is ment a DDE stekkerébe és működik is a zsalu. Ma forgalomban közlekedtem vele, így az nem igazán mérvadó, de holnap kiderül, hogy milyen gyorsan melegszik.

Szerintem rossz nyomon jársz, ha nem megy fel a hőfok üzemire, annak az egyedüli oka a termosztát, hiába cserélted, nem jó. Ha az bezár, nem jut ki a meleg víz a motorból, nem hinném, hogy menetszél a blokkot úgy meghűti, hogy nem tud felmelegedni. Van itt a fórumon úgy emlékszem, aki 2x vitte termosztátcserére az autóját hivatalos szervizbe, másodszorra lett jó. Külföldön, nem itthon, gyári alkatrésszel.
Én ilyen esetben kikapom a termosztátot, bedobom egy fazékba és az asszonynak főzök belőle egy termosztátlevest, hőmérővel a kezemben. Nyitási, zárási pontot mérve, (amikor elkezd átereszteni a termosztát, nem amikor már átlátok rajta!) Ha 88-at mérek, akkor az a motor 88 fokos lesz, ha 93-at, akkor 93.



Kb 2 éve van nálam a vas, akkor rögtön termosztátcserével kezdtem. Aztán egy éve télen éreztem nem az igazi, megnéztem nem is melegedett a motor, így cseréltem, jó is volt kb 2 hétig. Ez utángyártott volt, na gondoltam nincs mese veszek gyárit. Cserekor derült ki, hogy az utángyártottnak eltörött a kis fülecskéje, így ferdén állt a műanyag házban. Gyári be, boldogság.
Most télen megint nem melegszik, lohol gyári termosztátért, cserél, de valahogy nem az igazi. Betettem a zsalut, valamicskét javított.
Igen, ebből termosztát csere lesz megint, nem úszom meg, csak kicsit unom második éve a dupla cserét...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.14. 15:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csak kicsit unom második éve a dupla cserét...

OFF: Neked ez, nekem a Webasto volt minden télen a szopás. 8 fok alatt minden télen ezzel "szórakoztam". Már csukott szemmel ki tudtam szedni a helyéről és vissza :facepalm:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.14. 19:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Mind két termosztátom gyári, jó is. A kályhám jó. Mínusz öt fok alatt, ha nem nyomom neki csak egyszerűen tartok egy sebességet, nem nagyon megy fel üzem melegre, csak sok km után. Ahogy egy kicsit nyomom a gázt, azonnal ok.
Azt figyelembe kell venni, hogy ezek a motorok nem nagyon termelnek felesleges hőt. A fűtés meg megy ezerrel, persze, hogy nem elég a motor melege. Lehet akár milyen jó a termosztát, a fűtőmotor és a radiátor nagyon sokat elvesz.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.14. 20:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Szóval milyen kályhának kéne benne lennie??? :roll: :roll: :shock:


:facepalm: Ülj le, eggyes!
Telen a forum altalaban a kalyha problemaktol hemzseg. Elotted irta Gallaca kollega, 72 fokig huti a kalyha a vizet es nyolc fok alatt kapcsol be. Van kulon topikja a kalyhanak, ha gondolod, ott olvasgass.[/quote]

Igen főnök már ülök is! :facepalm:

A lényeg 72 fokig fűti fel és 8 fok alatt kapcsol be de nekem akkor miért 3 foknál kapcsolt be mikor jó volt? Olyankor hogy fűti ha nem jó a keringető szivattyú? Olvasgattam már régóta de olyan problémáról még nem találtam.
Ja ha észre vetted éppen azért írtam mert olvastam Gallaca válaszát és eléggé bele keveredtem és jobban láttam a dolgot kibogozni! Mindegy hagyom inkább a témát! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.14. 21:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
leslie írta:
Szóval milyen kályhának kéne benne lennie??? :roll: :roll: :shock:


:facepalm: Ülj le, eggyes!
Telen a forum altalaban a kalyha problemaktol hemzseg. Elotted irta Gallaca kollega, 72 fokig huti a kalyha a vizet es nyolc fok alatt kapcsol be. Van kulon topikja a kalyhanak, ha gondolod, ott olvasgass.


Igen főnök már ülök is! :facepalm:

A lényeg 72 fokig fűti fel és 8 fok alatt kapcsol be de nekem akkor miért 3 foknál kapcsolt be mikor jó volt? Olyankor hogy fűti ha nem jó a keringető szivattyú? Olvasgattam már régóta de olyan problémáról még nem találtam.
Ja ha észre vetted éppen azért írtam mert olvastam Gallaca válaszát és eléggé bele keveredtem és jobban láttam a dolgot kibogozni! Mindegy hagyom inkább a témát! :lol:[/quote]

Közben utána néztem és most már értem miért nem érted a kérdésem! Nos egy fórumon olvastam olyat, hogy az eberünknek nem volt álló fűtése de mégis volt neki valami ami elő melegítette az autóját! Nos itt már kamion féle rendszerről beszéltek és totálisan elvesztettem a fonalat, mert én úgy tudom az álló fűtés dolgozik rá vagyis ha hideg van akkor gyorsabban melegszik fel a víz! De abban a fórumban kitartóan mondták, hogy van olyan kályha ami csak a hideg időben működik, hogy gyorsabban melegedjen a víz! Szóval teljesen megvezettek és szerettem volna biztosra tudni most mi van?! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 01:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
tökmöc írta:
tökmöc írta:
leslie írta:
Szóval milyen kályhának kéne benne lennie??? :roll: :roll: :shock:


:facepalm: Ülj le, eggyes!
Telen a forum altalaban a kalyha problemaktol hemzseg. Elotted irta Gallaca kollega, 72 fokig huti a kalyha a vizet es nyolc fok alatt kapcsol be. Van kulon topikja a kalyhanak, ha gondolod, ott olvasgass.


Igen főnök már ülök is! :facepalm:

A lényeg 72 fokig fűti fel és 8 fok alatt kapcsol be de nekem akkor miért 3 foknál kapcsolt be mikor jó volt? Olyankor hogy fűti ha nem jó a keringető szivattyú? Olvasgattam már régóta de olyan problémáról még nem találtam.
Ja ha észre vetted éppen azért írtam mert olvastam Gallaca válaszát és eléggé bele keveredtem és jobban láttam a dolgot kibogozni! Mindegy hagyom inkább a témát! :lol:


Közben utána néztem és most már értem miért nem érted a kérdésem! Nos egy fórumon olvastam olyat, hogy az eberünknek nem volt álló fűtése de mégis volt neki valami ami elő melegítette az autóját! Nos itt már kamion féle rendszerről beszéltek és totálisan elvesztettem a fonalat, mert én úgy tudom az álló fűtés dolgozik rá vagyis ha hideg van akkor gyorsabban melegszik fel a víz! De abban a fórumban kitartóan mondták, hogy van olyan kályha ami csak a hideg időben működik, hogy gyorsabban melegedjen a víz! Szóval teljesen megvezettek és szerettem volna biztosra tudni most mi van?! :roll:[/quote]
Dieselekben alapból van KIEGÉSZÍTŐ fűtés. Ez az utastér/motor gyorsabb bemelegedését hivatott segíteni. Extraként kérhető ÁLLÓFŰTÉS! Itt van a rendszerben T elágazó, visszacsapó szelep, a webasto meleg vize kizárólag az utasteret fűti előre programozhatóan, vagy direkt indítva.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gallaca 2019.01.24. 01:01-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 10:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
tökmöc írta:
tökmöc írta:
leslie írta:
Szóval milyen kályhának kéne benne lennie??? :roll: :roll: :shock:


:facepalm: Ülj le, eggyes!
Telen a forum altalaban a kalyha problemaktol hemzseg. Elotted irta Gallaca kollega, 72 fokig huti a kalyha a vizet es nyolc fok alatt kapcsol be. Van kulon topikja a kalyhanak, ha gondolod, ott olvasgass.


Igen főnök már ülök is! :facepalm:

A lényeg 72 fokig fűti fel és 8 fok alatt kapcsol be de nekem akkor miért 3 foknál kapcsolt be mikor jó volt? Olyankor hogy fűti ha nem jó a keringető szivattyú? Olvasgattam már régóta de olyan problémáról még nem találtam.
Ja ha észre vetted éppen azért írtam mert olvastam Gallaca válaszát és eléggé bele keveredtem és jobban láttam a dolgot kibogozni! Mindegy hagyom inkább a témát! :lol:


Közben utána néztem és most már értem miért nem érted a kérdésem! Nos egy fórumon olvastam olyat, hogy az eberünknek nem volt álló fűtése de mégis volt neki valami ami elő melegítette az autóját! Nos itt már kamion féle rendszerről beszéltek és totálisan elvesztettem a fonalat, mert én úgy tudom az álló fűtés dolgozik rá vagyis ha hideg van akkor gyorsabban melegszik fel a víz! De abban a fórumban kitartóan mondták, hogy van olyan kályha ami csak a hideg időben működik, hogy gyorsabban melegedjen a víz! Szóval teljesen megvezettek és szerettem volna biztosra tudni most mi van?! :roll:

Dieselekben alapból van KIEGÉSZÍTŐ fűtés. Ez a motor gyorsabb bemelegedését hivatott segíteni, ez 6-8 fok alatt kapcsol be automatikusan 72 fok alatti motorhőmérsékletnél. Extraként kérhető ÁLLÓFŰTÉS! Itt van a rendszerben T elágazó, visszacsapó szelep, a webasto meleg vize kizárólag az utasteret fűti előre programozhatóan, vagy direkt indítva. Éss van az utólagos megoldás, mikor fel van programozva a kiegészítő fűtés állófűtésnek utólag, a webasto meleg vize mindenhová megy, mindenhogy.[/quote]

Köszönöm a választ Gallaca! Most már értem! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 23:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Dieselekben alapból van KIEGÉSZÍTŐ fűtés. Ez a motor gyorsabb bemelegedését hivatott segíteni, ez 6-8 fok alatt kapcsol be automatikusan 72 fok alatti motorhőmérsékletnél. Extraként kérhető ÁLLÓFŰTÉS! Itt van a rendszerben T elágazó, visszacsapó szelep, a webasto meleg vize kizárólag az utasteret fűti előre programozhatóan, vagy direkt indítva. Éss van az utólagos megoldás, mikor fel van programozva a kiegészítő fűtés állófűtésnek utólag, a webasto meleg vize mindenhová megy, mindenhogy.


Hogy néz ki ez a kiegészítő fűtés? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 249  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator