* *
Pontos idő: 2024.03.28. 16:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.15. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Diagot neki! Rossz termosztáttól kezdve vákumproblémán, lyukas intercooler csövön, szenzorhibán át bármi lehet...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.15. 23:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.10.15. 12:56
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Diagot neki! Rossz termosztáttól kezdve vákumproblémán, lyukas intercooler csövön, szenzorhibán át bármi lehet...


Nem dob hibakódot semmire. A backpressure, injection, fuel pressure ertekek teljesen normalisak. :/ Akkor elviszem szakihoz megnézetni a turbót....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.16. 20:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
keknoob írta:
kzolee írta:
Diagot neki! Rossz termosztáttól kezdve vákumproblémán, lyukas intercooler csövön, szenzorhibán át bármi lehet...


Nem dob hibakódot semmire. A backpressure, injection, fuel pressure ertekek teljesen normalisak. :/ Akkor elviszem szakihoz megnézetni a turbót....


Mivel nézted? Gyári diagban én még eddig nem találkoztam számolt koromtartalommal, csak azért kérdezem. :doglotlo: Simán előfordulhat, hogy amivel kiolvasod az nem jelenít meg minden hibakódot. BMW már csak ilyen, sokan be is szokták sz*pni emiatt.

Injektorok voltak már beméretve? Aljas módon tud miatta kormolni az autó, de pedig nem látod a DPF miatt. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.16. 22:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.10.15. 12:56
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
keknoob írta:
kzolee írta:
Diagot neki! Rossz termosztáttól kezdve vákumproblémán, lyukas intercooler csövön, szenzorhibán át bármi lehet...


Nem dob hibakódot semmire. A backpressure, injection, fuel pressure ertekek teljesen normalisak. :/ Akkor elviszem szakihoz megnézetni a turbót....


Mivel nézted? Gyári diagban én még eddig nem találkoztam számolt koromtartalommal, csak azért kérdezem. :doglotlo: Simán előfordulhat, hogy amivel kiolvasod az nem jelenít meg minden hibakódot. BMW már csak ilyen, sokan be is szokták sz*pni emiatt.


Injektorok voltak már beméretve? Aljas módon tud miatta kormolni az autó, de pedig nem látod a DPF miatt. :facepalm:


Autocom-al diagolták és nem találtak ehhez kapcsolódó hibakódot. Mi a gyári diag?

Nem voltak még beméretve, gondoltam ha nem jól működne akkor hibát dobna, nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.17. 03:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
keknoob írta:
NagyMatyas írta:
keknoob írta:
kzolee írta:
Diagot neki! Rossz termosztáttól kezdve vákumproblémán, lyukas intercooler csövön, szenzorhibán át bármi lehet...


Nem dob hibakódot semmire. A backpressure, injection, fuel pressure ertekek teljesen normalisak. :/ Akkor elviszem szakihoz megnézetni a turbót....


Mivel nézted? Gyári diagban én még eddig nem találkoztam számolt koromtartalommal, csak azért kérdezem. :doglotlo: Simán előfordulhat, hogy amivel kiolvasod az nem jelenít meg minden hibakódot. BMW már csak ilyen, sokan be is szokták sz*pni emiatt.


Injektorok voltak már beméretve? Aljas módon tud miatta kormolni az autó, de pedig nem látod a DPF miatt. :facepalm:


Autocom-al diagolták és nem találtak ehhez kapcsolódó hibakódot. Mi a gyári diag?

Nem voltak még beméretve, gondoltam ha nem jól működne akkor hibát dobna, nem?

Autocom egy klozet! Ista/Rheingold, DIS a gyári. Dobott hibát, a sűrű regenerálás képében.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.17. 09:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
keknoob írta:
NagyMatyas írta:
keknoob írta:
kzolee írta:
Diagot neki! Rossz termosztáttól kezdve vákumproblémán, lyukas intercooler csövön, szenzorhibán át bármi lehet...


Nem dob hibakódot semmire. A backpressure, injection, fuel pressure ertekek teljesen normalisak. :/ Akkor elviszem szakihoz megnézetni a turbót....


Mivel nézted? Gyári diagban én még eddig nem találkoztam számolt koromtartalommal, csak azért kérdezem. :doglotlo: Simán előfordulhat, hogy amivel kiolvasod az nem jelenít meg minden hibakódot. BMW már csak ilyen, sokan be is szokták sz*pni emiatt.


Injektorok voltak már beméretve? Aljas módon tud miatta kormolni az autó, de pedig nem látod a DPF miatt. :facepalm:


Autocom-al diagolták és nem találtak ehhez kapcsolódó hibakódot. Mi a gyári diag?

Nem voltak még beméretve, gondoltam ha nem jól működne akkor hibát dobna, nem?


Az Autocom mindenre jó, de valójában semmire. Ahogy Gallaca is írta, van egy pár gyári diag, a jelenleg legmodernebb az ISTA. Fog az dobni hibát ne félj, univerzális cuccok szart sem látnak, a BMW ilyen! Ha helyileg belövöd, hogy merre vagy még valószínű, hogy segíteni is fogunk tudni. Neked egy hozzáértő személy segítségére van szükséged. A turbód egyébként már amiatt is fütyülhet, hogy az ellennyomás adott neki egy pofont. Ezért veszélyes dugulós autóval járni, mert folyamatosan teszi tönkre a turbót. :cry:

Az utángyártott részecskeszűrő sem egy életbiztosítás, sokszor gyárilag más az ellennyomása, mint a gyárinak, az is becsaphatja az autót. Nem tudom, hogy a szűrő beszerelését követően egyáltalán működött-e valaha normálisan?

Az injektorra hibát, akkor dob, hogyha a korrekció meghaladja az 5-ös értéket. Igazándiból nem teljesen ad megfelelő tájékoztatást az injektor állapotáról, mert a kompresszió, dugattyú tetőn található lerakódások és egyéb tényezők is befolyásolják az értékét, azonban az autó hangjából, fogyasztásából, járásából szakavatott fül képes következtetni az állapotukra, látván a számokat hideg és üzem meleg motor esetén.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.17. 11:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.10.15. 12:56
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
keknoob írta:
NagyMatyas írta:
keknoob írta:
kzolee írta:
Diagot neki! Rossz termosztáttól kezdve vákumproblémán, lyukas intercooler csövön, szenzorhibán át bármi lehet...


Nem dob hibakódot semmire. A backpressure, injection, fuel pressure ertekek teljesen normalisak. :/ Akkor elviszem szakihoz megnézetni a turbót....


Mivel nézted? Gyári diagban én még eddig nem találkoztam számolt koromtartalommal, csak azért kérdezem. :doglotlo: Simán előfordulhat, hogy amivel kiolvasod az nem jelenít meg minden hibakódot. BMW már csak ilyen, sokan be is szokták sz*pni emiatt.


Injektorok voltak már beméretve? Aljas módon tud miatta kormolni az autó, de pedig nem látod a DPF miatt. :facepalm:


Autocom-al diagolták és nem találtak ehhez kapcsolódó hibakódot. Mi a gyári diag?

Nem voltak még beméretve, gondoltam ha nem jól működne akkor hibát dobna, nem?


Az Autocom mindenre jó, de valójában semmire. Ahogy Gallaca is írta, van egy pár gyári diag, a jelenleg legmodernebb az ISTA. Fog az dobni hibát ne félj, univerzális cuccok szart sem látnak, a BMW ilyen! Ha helyileg belövöd, hogy merre vagy még valószínű, hogy segíteni is fogunk tudni. Neked egy hozzáértő személy segítségére van szükséged. A turbód egyébként már amiatt is fütyülhet, hogy az ellennyomás adott neki egy pofont. Ezért veszélyes dugulós autóval járni, mert folyamatosan teszi tönkre a turbót. :cry:

Az utángyártott részecskeszűrő sem egy életbiztosítás, sokszor gyárilag más az ellennyomása, mint a gyárinak, az is becsaphatja az autót. Nem tudom, hogy a szűrő beszerelését követően egyáltalán működött-e valaha normálisan?

Az injektorra hibát, akkor dob, hogyha a korrekció meghaladja az 5-ös értéket. Igazándiból nem teljesen ad megfelelő tájékoztatást az injektor állapotáról, mert a kompresszió, dugattyú tetőn található lerakódások és egyéb tényezők is befolyásolják az értékét, azonban az autó hangjából, fogyasztásából, járásából szakavatott fül képes következtetni az állapotukra, látván a számokat hideg és üzem meleg motor esetén.


Köszi az infót! Jó kérdés, hogy azóta működött e rendesen. Eldugulva azóta biztosan nem volt a túl gyakori regen miatt és a backpressure értékse sem volt nagyon magas. Ha minden igaz ma meg fogják nézni ISTA diaggal. Utána jelentkezem! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.17. 18:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.10.15. 12:56
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Megnézték a turbot, azt mondták, minden rendben vele. Kapott ISTA diagot is, nem dobott új hibakódot. 2 hibakód van, de azoknak nincs köze a dpfhez. Szenzorok értékeit is csekkolták, ott sem volt gond. Ha jól emlékszem a dpf előtt 2mbar volt a nyomás. Nem tudom mi legyen.... Méressem be a porlasztókat? Az 1et sem haladta meg a korrekció alapjáraton.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.17. 20:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
keknoob írta:
Megnézték a turbot, azt mondták, minden rendben vele. Kapott ISTA diagot is, nem dobott új hibakódot. 2 hibakód van, de azoknak nincs köze a dpfhez. Szenzorok értékeit is csekkolták, ott sem volt gond. Ha jól emlékszem a dpf előtt 2mbar volt a nyomás. Nem tudom mi legyen.... Méressem be a porlasztókat? Az 1et sem haladta meg a korrekció alapjáraton.

Élő adatokat is néztek? Kipuff hőmérséklet, hűtővíz, porlasztó korrekció? Vagy csak hibatároló kiolvasás volt? Mert az nem diag...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.18. 19:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.10.15. 12:56
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
keknoob írta:
Megnézték a turbot, azt mondták, minden rendben vele. Kapott ISTA diagot is, nem dobott új hibakódot. 2 hibakód van, de azoknak nincs köze a dpfhez. Szenzorok értékeit is csekkolták, ott sem volt gond. Ha jól emlékszem a dpf előtt 2mbar volt a nyomás. Nem tudom mi legyen.... Méressem be a porlasztókat? Az 1et sem haladta meg a korrekció alapjáraton.

Élő adatokat is néztek? Kipuff hőmérséklet, hűtővíz, porlasztó korrekció? Vagy csak hibatároló kiolvasás volt? Mert az nem diag...


Hibakódokat kiolvasták, és tesztelték a következőket: air-mass system, injector, exhaust temperature sensor, dpf exhaust counterpressure, exhaust back pressure before turbine, air mass meter.

Egyik teszt sem jelzett hibát. Ami érdekes, hogy ha pályán megyek hosszabb távot, akkor nem kéri gyakran a regent. A városi használat tehet be neki? A sok start stop? Szinte mindig városban használom, ritkán megyek pályán vagy nagyobb távon...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.18. 19:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
keknoob írta:
kzolee írta:
keknoob írta:
Megnézték a turbot, azt mondták, minden rendben vele. Kapott ISTA diagot is, nem dobott új hibakódot. 2 hibakód van, de azoknak nincs köze a dpfhez. Szenzorok értékeit is csekkolták, ott sem volt gond. Ha jól emlékszem a dpf előtt 2mbar volt a nyomás. Nem tudom mi legyen.... Méressem be a porlasztókat? Az 1et sem haladta meg a korrekció alapjáraton.

Élő adatokat is néztek? Kipuff hőmérséklet, hűtővíz, porlasztó korrekció? Vagy csak hibatároló kiolvasás volt? Mert az nem diag...


Hibakódokat kiolvasták, és tesztelték a következőket: air-mass system, injector, exhaust temperature sensor, dpf exhaust counterpressure, exhaust back pressure before turbine, air mass meter.

Egyik teszt sem jelzett hibát. Ami érdekes, hogy ha pályán megyek hosszabb távot, akkor nem kéri gyakran a regent. A városi használat tehet be neki? A sok start stop? Szinte mindig városban használom, ritkán megyek pályán vagy nagyobb távon...


Ezek a tesztek nem hibát jeleznek, hanem értékeket.Az, hogy az értékek megfelelőek -e, azt kell vizsgálni. Ezek szerint a hűtővíz hőmérsékletét sem nem nézték, kizárandó a termosztátok hibáját.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.18. 19:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.10.15. 12:56
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
keknoob írta:
kzolee írta:
keknoob írta:
Megnézték a turbot, azt mondták, minden rendben vele. Kapott ISTA diagot is, nem dobott új hibakódot. 2 hibakód van, de azoknak nincs köze a dpfhez. Szenzorok értékeit is csekkolták, ott sem volt gond. Ha jól emlékszem a dpf előtt 2mbar volt a nyomás. Nem tudom mi legyen.... Méressem be a porlasztókat? Az 1et sem haladta meg a korrekció alapjáraton.

Élő adatokat is néztek? Kipuff hőmérséklet, hűtővíz, porlasztó korrekció? Vagy csak hibatároló kiolvasás volt? Mert az nem diag...


Hibakódokat kiolvasták, és tesztelték a következőket: air-mass system, injector, exhaust temperature sensor, dpf exhaust counterpressure, exhaust back pressure before turbine, air mass meter.

Egyik teszt sem jelzett hibát. Ami érdekes, hogy ha pályán megyek hosszabb távot, akkor nem kéri gyakran a regent. A városi használat tehet be neki? A sok start stop? Szinte mindig városban használom, ritkán megyek pályán vagy nagyobb távon...


Ezek a tesztek nem hibát jeleznek, hanem értékeket.Az, hogy az értékek megfelelőek -e, azt kell vizsgálni. Ezek szerint a hűtővíz hőmérsékletét sem nem nézték, kizárandó a termosztátok hibáját.


Úgy értettem, hogy nem haladták meg a kritikus értékeket :D Termosztátok cserélve voltak. A hűtővizet meg tudom nézni a rejtett menüből. 90körül szokott lenni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.18. 22:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
keknoob írta:
kzolee írta:
keknoob írta:
Megnézték a turbot, azt mondták, minden rendben vele. Kapott ISTA diagot is, nem dobott új hibakódot. 2 hibakód van, de azoknak nincs köze a dpfhez. Szenzorok értékeit is csekkolták, ott sem volt gond. Ha jól emlékszem a dpf előtt 2mbar volt a nyomás. Nem tudom mi legyen.... Méressem be a porlasztókat? Az 1et sem haladta meg a korrekció alapjáraton.

Élő adatokat is néztek? Kipuff hőmérséklet, hűtővíz, porlasztó korrekció? Vagy csak hibatároló kiolvasás volt? Mert az nem diag...


Hibakódokat kiolvasták, és tesztelték a következőket: air-mass system, injector, exhaust temperature sensor, dpf exhaust counterpressure, exhaust back pressure before turbine, air mass meter.

Egyik teszt sem jelzett hibát. Ami érdekes, hogy ha pályán megyek hosszabb távot, akkor nem kéri gyakran a regent. A városi használat tehet be neki? A sok start stop? Szinte mindig városban használom, ritkán megyek pályán vagy nagyobb távon...


Kérdeztem, hogy valaha jó volt-e az utángyártott részecskeszűrővel. Nem jött rá válasz. Én arra gyanakszom, hogy nem ér egy forintot sem. Nem szoktak ezek jók lenni. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.19. 10:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.10.15. 12:56
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
keknoob írta:
kzolee írta:
keknoob írta:
Megnézték a turbot, azt mondták, minden rendben vele. Kapott ISTA diagot is, nem dobott új hibakódot. 2 hibakód van, de azoknak nincs köze a dpfhez. Szenzorok értékeit is csekkolták, ott sem volt gond. Ha jól emlékszem a dpf előtt 2mbar volt a nyomás. Nem tudom mi legyen.... Méressem be a porlasztókat? Az 1et sem haladta meg a korrekció alapjáraton.

Élő adatokat is néztek? Kipuff hőmérséklet, hűtővíz, porlasztó korrekció? Vagy csak hibatároló kiolvasás volt? Mert az nem diag...


Hibakódokat kiolvasták, és tesztelték a következőket: air-mass system, injector, exhaust temperature sensor, dpf exhaust counterpressure, exhaust back pressure before turbine, air mass meter.

Egyik teszt sem jelzett hibát. Ami érdekes, hogy ha pályán megyek hosszabb távot, akkor nem kéri gyakran a regent. A városi használat tehet be neki? A sok start stop? Szinte mindig városban használom, ritkán megyek pályán vagy nagyobb távon...


Kérdeztem, hogy valaha jó volt-e az utángyártott részecskeszűrővel. Nem jött rá válasz. Én arra gyanakszom, hogy nem ér egy forintot sem. Nem szoktak ezek jók lenni. :oops:


Előkotortam a papírokat, ezt a részecskeszűrőt rakták bele: https://kepkuldes.com/images/631eaf31e6 ... 7c0320.jpg

Szar? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.19. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
keknoob írta:
NagyMatyas írta:
keknoob írta:
kzolee írta:
keknoob írta:
Megnézték a turbot, azt mondták, minden rendben vele. Kapott ISTA diagot is, nem dobott új hibakódot. 2 hibakód van, de azoknak nincs köze a dpfhez. Szenzorok értékeit is csekkolták, ott sem volt gond. Ha jól emlékszem a dpf előtt 2mbar volt a nyomás. Nem tudom mi legyen.... Méressem be a porlasztókat? Az 1et sem haladta meg a korrekció alapjáraton.

Élő adatokat is néztek? Kipuff hőmérséklet, hűtővíz, porlasztó korrekció? Vagy csak hibatároló kiolvasás volt? Mert az nem diag...


Hibakódokat kiolvasták, és tesztelték a következőket: air-mass system, injector, exhaust temperature sensor, dpf exhaust counterpressure, exhaust back pressure before turbine, air mass meter.

Egyik teszt sem jelzett hibát. Ami érdekes, hogy ha pályán megyek hosszabb távot, akkor nem kéri gyakran a regent. A városi használat tehet be neki? A sok start stop? Szinte mindig városban használom, ritkán megyek pályán vagy nagyobb távon...


Kérdeztem, hogy valaha jó volt-e az utángyártott részecskeszűrővel. Nem jött rá válasz. Én arra gyanakszom, hogy nem ér egy forintot sem. Nem szoktak ezek jók lenni. :oops:


Előkotortam a papírokat, ezt a részecskeszűrőt rakták bele: https://kepkuldes.com/images/631eaf31e6 ... 7c0320.jpg

Szar? :D


Én úgy tudom, hogy igen, illetve szerelő barátaim is megerősítettek, hogy teljesen máshogy szoktak után gyártottal viselkedni az autók, mint a gyárival. Ha felszerelés óta szar az autó, akkor a te esetedben is ez a probléma. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.20. 10:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.10.15. 12:56
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Idézet:

Én úgy tudom, hogy igen, illetve szerelő barátaim is megerősítettek, hogy teljesen máshogy szoktak után gyártottal viselkedni az autók, mint a gyárival. Ha felszerelés óta szar az autó, akkor a te esetedben is ez a probléma. :doglotlo:


Na egy kis update:

Nem régen volt egy szívósor, egr takarítás majd a szaki tanácsára ki lett iktatva az EGR szoftveresen, dpf meg minden maradt a helyén. Baszatott az üzemanyagba vmi adalékot is aztán hajtottam kb 200 km-t a következő regenerálásig. Utána elkezdtem nézni carlyval azt, hogyan változik a soot mass értéke. Utolsó regen óta mentem kb 60 km-ert (anno ilyenkor már azért volt benne cucc) csak városban. Napi szinten olyan 12 km-t. Persze most azért nem nyomtam neki annyira :D Bőszen figyelgettem az értékeket és itt tart: https://kepkuldes.com/images/68d04a6ad6 ... 8958f9.png

Hát lekopogom azért, de eddig jónak tűnik. Remélem a jövőben is tartja magát ehhez :D 60km alatt nem regenerált, folyamat figyeltem. Lehet az EGR volt szar?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.20. 15:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
keknoob írta:
Idézet:

Én úgy tudom, hogy igen, illetve szerelő barátaim is megerősítettek, hogy teljesen máshogy szoktak után gyártottal viselkedni az autók, mint a gyárival. Ha felszerelés óta szar az autó, akkor a te esetedben is ez a probléma. :doglotlo:


Na egy kis update:

Nem régen volt egy szívósor, egr takarítás majd a szaki tanácsára ki lett iktatva az EGR szoftveresen, dpf meg minden maradt a helyén. Baszatott az üzemanyagba vmi adalékot is aztán hajtottam kb 200 km-t a következő regenerálásig. Utána elkezdtem nézni carlyval azt, hogyan változik a soot mass értéke. Utolsó regen óta mentem kb 60 km-ert (anno ilyenkor már azért volt benne cucc) csak városban. Napi szinten olyan 12 km-t. Persze most azért nem nyomtam neki annyira :D Bőszen figyelgettem az értékeket és itt tart: https://kepkuldes.com/images/68d04a6ad6 ... 8958f9.png

Hát lekopogom azért, de eddig jónak tűnik. Remélem a jövőben is tartja magát ehhez :D 60km alatt nem regenerált, folyamat figyeltem. Lehet az EGR volt szar?


Ne foglalkozz a soot massal, mert csak fiktív, becsült érték.

Ellennyomást kell nézni ISTA-val. Ott van konkrét DPF teszt, szépen meg van adva, hogy alapjáraton, 2000-res fordulaton, 4000-es fordulaton milyen ellennyomás megengedett. Töltöttem is fel róla neked egy képet saját kocsiról. Láthatod, hogy messze nem éri még el a maximálisan megengedett értékeket, de én már ezt is szoktam érezni teljesítményben!

Kép

Az EGR-rel égvilágon semmi gond nincs. A nagy szakidat péklapáttal csapkodnám agyon. Az EGR nem csak környezetvédelmi előírások miatt van beépítve az autódban. Pont most télen, ha le van kapcsolva sokkal nehezebben fog bemelegedni az autód. Nem értik a működését az emberek, azért akarják minden áron kiiktatni. Nagyjából úgy üzemszerű a működése, hogy alapjáraton, illetve kis gyorsításnál, folyamatos haladásnál van teljesen/részben nyitva. Intenzív gyorsításnál a töltőnyomás felépülése miatt zárva van. A visszavezetett kipufogógáz mennyisége nagyságrendileg 3% a teljes mért légtömeghez viszonyatva, DE a kipufogógáz koromtartalma értelem szerűen nem 100%, hanem egy jól működő diesel autónál <1%. Nagyon rondán füstölő autóknál a mért koromszázalék 5-10 százalék szokott lenni, de azt a DPF egyáltalán nem viselné el. Láthatod, hogyha a teljes mért légtömeget és a kipufogógáz füstértékét nézzük, akkor igen rossz esetben sem jelentős a visszavezetett kipufogógáz korom tartalma. :roll:

Ezzel csak azt szerettem volna mondani, hogy kapcsoltasd vissza az EGR-t, mert több kárt okoz a lekapcsolása, mint használ, főleg, ha rövid távokon használod a kocsit, ahogy te magad is mondtad.

Ha azt szeretnénk, hogy az autód egy jól működő részecskeszűrővel, jól működjön, akkor az összes komponensének rendben kell lennie. Meg kellene nézni regeneráció után az ellennyomásokat, olyannak, aki már látott ilyet és tudja is értelmezni a számokat, nem csak azt mondani, hogy húúúúú határértéken belül van. :doglotlo: Egyik lehetőség az, hogy kibukik, hogy regeneráció után is magas az ellennyomás ergo alapból az autó telítettnek érzi a szűrőt , ezért hamar azt a látszatot kelti, mintha el lenne dugulva, B verzió kiderül, hogy jó a szűrő és akkor másfele kell elindulni. Ellenőrizni kell, hogy a mért és a referencia légtömeg és töltőnyomás mennyire mozog szépen együtt vagy éppen csúszik szét. Nem tudom, hogy manuális vagy automata váltós az autód? FLAPS-ekkel mi a helyzet? Aztán! Még mindig van lehetőség gyári diagnosztikával kicsit csalni, állítani a visszavezetett kipufogógáz mennyiségét, illetve a befecskendezett üzemanyag mennyiségét, hátha éppen a lanyhuló porlasztóid okoznak gondot.

Ha szeretnéd megoldani ezt a problémát, akkor rendes szakemberhez kell fordulj, nem ilyen univerzális "szerelőkhöz". Fontos még, hogy ne hagyd magad vezetgetni. Öntöttetek bele most egy adalékot, húha, értelem szerűen jobb lesz a regenerálás, mert leviszi a korom égéshőjét, de legközelebb mi lesz, ha mondjuk a regeneráció hatásfoka se megfelelő? Na ugye..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 3 dody, stupeki69, Zsolt
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.21. 07:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na az ilyen válaszokat szeretem ebből lehet tanulni . Gratula.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.22. 00:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
Na az ilyen válaszokat szeretem ebből lehet tanulni . Gratula.


Ugyan. Ezt még lehetne fejtegetni órákon keresztül, de ez a minimum, hogy legalább elmozduljunk valamerre az autóval kapcsolatban. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.10.25. 21:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép
Sziasztok!

Ez vajon mi lehet? Nem érzek semmi hibát a kocsin amúgy.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator