* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:19

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2557 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.01.06. 08:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
Szupi, véletlenül nem ismertek olyat ahol robbantott alkatrészeket lehet nézni gyári cikszámmal....?


----> REALOEM


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.01.06. 23:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.29. 23:30
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
520d2003 írta:
NagyMatyas írta:
520d2003 írta:
Sziasztok.

Viszonylag új tulaja vagyok egy 520d 2003-as biciklinek, és amit lehet én szerelnék meg.
Azt szeretném megkérdezni az 5-ös kézi váltóba milyen olajat javasoltok, mert rémiszgetnek azzal hogy csak a gyári BMW mehet bele.
Az autósboltok lapjain az egyiken ATF3-ast a másiknál hagyományost irnak. Ugyanez a kérdésem a difire is és mennyi a feltöltési mennyiségük????
Előre is köszönöm, nyilván a legjobbat akarom bele tenni de szerintem a gyári 7.000 Ft/liter soknak tartom, inkább akkor teszek az olajak mellé metabondot.

Köszönöm.


Nissan Navara-ban cseréltettem eddig manuális váltóban olajat, először 60 ezer km-nél, majd 120-nál. Elsőre gyári ment bele 1X ezer forintos liter áron, másodjára ehhez képest szemtelenül olcsón Motul. Na egy olyan két hetet volt benne a Motul, aztán ment bele újra gyári. Nem volt jó vele, nem vette szépen a fokozatokat. Manuálisba emiatt nem erőltetném az után gyártott olajat, de az olajcserét sem.


Szia.
Köszi igen igazat adok neked csak most vettem és a 2-es és a 4-es fokozatokat mintha nem olyan könnyen venné de lehet hogy csak bebeszélem. Amúgy voltam alatta nincs olajfogyás csak kérdés hogy az előző tulaj egyáltalán cserélt-e és jót rakott-e bele.

Köszi még egyszer


A váltó az a dolog, amin az olajcsere segíteni nem szokott, viszont ártani igen. A kettes fokozat nehezen vétele az magas futásteljesítménynél szinte törvényszerű, a negyediké nem annyira. E39-re visszaemlékezve olyan volt a váltója, mint a vaj. 1 ujjal, pontosan, gyorsan lehetett minden fokozatot kapcsolni. Ha ettől lényegesen eltér a tied, akkor inkább valami mechanikus eredetű gond van,a minek az okát kézi váltónál jellemzően nem szokták megkeresni, mert nem éri meg.

Egyébként az előző gondolatomhoz még annyit fűznék hozzá, hogy márkaszervizek általában nem is vállalnak manuális váltóban olajcserét, ha igen, akkor pedig csak nyilatkozattal, hogy amennyiben rosszabb lesz a váltó, mint előtte, akkor őket semmiféle felelősség nem terheli. Ez valamit elárul a dologról.

Sziasztok saját 25d-n cseréltem 3 éve váltóólajat .Gyárit rendeltem bele,nem volt olcsó.utána mintha egy kicsit könnyeben lehetett kapcsolni a sebességeket.előtte sem volt rossz.azóta is teszi a dolgát.kb 70000 km.Ismerős Cserélt igaz Difibe nem gyárit de specifikust,8000 Km.után már búgott.De lehet csak véletlen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.10. 16:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Szerszám kérdés, E46 futómű lengőkarhoz kéne gömbfej kinyomó szerszám, tud valaki konkrét tipust ami elérhatő helyen meg vehető? Szomszéd autószerelőnek van kettő is, de "bunkó vastag" nem lehet velük normálisan hozzáférni a gömbfejhez.
( Yato 0614-es szemre jónak tűnik de konkrét használati tapasztalat kéne.)
Előre is köszi: Oldboy!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.10. 18:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oldboy írta:
Üdv!
Szerszám kérdés, E46 futómű lengőkarhoz kéne gömbfej kinyomó szerszám, tud valaki konkrét tipust ami elérhatő helyen meg vehető? Szomszéd autószerelőnek van kettő is, de "bunkó vastag" nem lehet velük normálisan hozzáférni a gömbfejhez.
( Yato 0614-es szemre jónak tűnik de konkrét használati tapasztalat kéne.)
Előre is köszi: Oldboy!


Nekem van ilyen is (Yato yt-0614), de ezt más típushoz használtam(om), lefotóztam neked.
A csavarokat én kicseréltem benne részmenetesre, hogy ne vágja a menet a furatot terhelésnél, így jobban felfekszik :D
Ez szerintem szintén nem jó, mert nem elég karcsú és alacsony a befogási mérete is, E39-hez biztos nem jó.
16mm-es kulcs hajtja amúgy:

Kép
Kép
Kép

Inkább ezt ajánlanám, bár nem valami baráti az ára, de jó minőségű és vékony a támasztóvillája, ha jól emlékszem Gallaca is ilyet használ:

KingTony

:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.10. 22:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a gyors választ!
Konkrétan most egy haverom E46 compactjába cserélnénk első lengőkart.
Elég szűk a hely a villásrész korrekt beillesztésére.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.22. 21:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Valaki nem tudja-e hogy hol található az a hőgomba vagy jeladó ami a hőmérséklet jelet adja az izzitó relé felé.... Esetleg hány foktól kell izzítania a gépnek.? és meddig tehát ha megyek vele és mondjuk félmeleg a motor ezt a hőfokot is figyeli vagy csak a külső hőfoktól függ.

Ugyanis kb. 0 fok alatt hosszabban jelez vissza a műszerfalon az izzítás és pöcre indulok, viszont ha egy kicsit melegebb van már jóval többet teker tehát szerintem ekkor nem izzit. Valamint ha megyek vele rövidebb távot és csak a kékig megy fel a hőfok megint több tekerést kér.....

Ezért mintha ez az érzékelő lenne rossz ugyanis korábban megnéztem a relét leteszteltem a gyertyánál és az izztás kiment odáig.

Ha valaki cserélt már ilyet megosztaná velem....Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.26. 10:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
Valaki nem tudja-e hogy hol található az a hőgomba vagy jeladó ami a hőmérséklet jelet adja az izzitó relé felé....

Szerintem a külső hőjeladó és (vagy) a hőgomba dolgozik össze ilyenkor a motorvezérlővel és így kaphatja ezt az infót a rendszer.
Egy diag segíthetne ennek meghatározásában, hátha írna valamit, ha egyáltalán van hiba.
Egyébként a külső hőjeladó ugye az első lökhárító alsó részén van bepattintva, a jobb dobbetét elülső részének az aljában. A hőgomba pedig a hengerfej menetirány szerinti bal oldalán, hátul helyezkedik el a 20d-ben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.27. 09:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
520d2003 írta:
Valaki nem tudja-e hogy hol található az a hőgomba vagy jeladó ami a hőmérséklet jelet adja az izzitó relé felé....

Szerintem a külső hőjeladó és (vagy) a hőgomba dolgozik össze ilyenkor a motorvezérlővel és így kaphatja ezt az infót a rendszer.
Egy diag segíthetne ennek meghatározásában, hátha írna valamit, ha egyáltalán van hiba.
Egyébként a külső hőjeladó ugye az első lökhárító alsó részén van bepattintva, a jobb dobbetét elülső részének az aljában. A hőgomba pedig a hengerfej menetirány szerinti bal oldalán, hátul helyezkedik el a 20d-ben.


Köszi.
Igen már néztük mikor megvettem, Írtam is erről már korábban izzitó relé hibát irt ki a diag. tünete annyi volt hogy kb. +5 fok körül sokat tekert mint mínuszban kb csak 1-et.
Én megnéztem a gyertyákat és azt hogy a gyertyákig kint van az áram. Legalább is ezt egyszer. tehát azért gondolom hogy a relé körben lehet valami de nem relé mert az kapcsol és küldi az áramot, vagy valami kontakt vagy gomba gond.
De amúgy úgy látom közelemben vagy keresnék olyan szakit ami pontos diagot tudna nézni mert több mindenre kiváncsi lennék pl. csúcsok, adagoló állapota stb. / Kihagyási probléma lehet a géppel irtam a nem müködik rovatban erről nem rég /

Köszönöm mégegyszer irj itt vagy privátban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.14. 11:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Igaz e38, de 30d, jelen esetben ua. mint az 530d. Sajnos megadta magát a hosszbordás szíj feszítője. Szívás kicserélni egy parkolóban? Le kell bontanom valamit (műanyag, visco kivételével) ahhoz, hogy tengelyestül kicseréljem?

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.14. 14:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Csongi írta:
Sziasztok! Igaz e38, de 30d, jelen esetben ua. mint az 530d. Sajnos megadta magát a hosszbordás szíj feszítője. Szívás kicserélni egy parkolóban? Le kell bontanom valamit (műanyag, visco kivételével) ahhoz, hogy tengelyestül kicseréljem?

Hááát nem kellemes, de a tengely is megadta magát, hogy azt ki akarod cserélni? Lóg, kotyog? Ha az nem, ki tudod cserélni csak a görgőt is. Amúgy a tengely végében van egy 6-os csavar, ha azt kiműtöd, akkor ki tudod húzni a tengelyt a rugós feszítőből. Ha a generátort leveszed, könnyebben hozzáférsz.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.14. 14:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Igaz e38, de 30d, jelen esetben ua. mint az 530d. Sajnos megadta magát a hosszbordás szíj feszítője. Szívás kicserélni egy parkolóban? Le kell bontanom valamit (műanyag, visco kivételével) ahhoz, hogy tengelyestül kicseréljem?

Hááát nem kellemes, de a tengely is megadta magát, hogy azt ki akarod cserélni? Lóg, kotyog? Ha az nem, ki tudod cserélni csak a görgőt is. Amúgy a tengely végében van egy 6-os csavar, ha azt kiműtöd, akkor ki tudod húzni a tengelyt a rugós feszítőből. Ha a generátort leveszed, könnyebben hozzáférsz.


A tengellyel nincs gond, de nem bírtam leszedni róla a görgőt. Azt sem, ami beszart és az új feszítőn sem bírom meglazítani a csavart. Ezért szeretném tengelyestül!

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.14. 17:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Csongi írta:
Gallaca írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Igaz e38, de 30d, jelen esetben ua. mint az 530d. Sajnos megadta magát a hosszbordás szíj feszítője. Szívás kicserélni egy parkolóban? Le kell bontanom valamit (műanyag, visco kivételével) ahhoz, hogy tengelyestül kicseréljem?

Hááát nem kellemes, de a tengely is megadta magát, hogy azt ki akarod cserélni? Lóg, kotyog? Ha az nem, ki tudod cserélni csak a görgőt is. Amúgy a tengely végében van egy 6-os csavar, ha azt kiműtöd, akkor ki tudod húzni a tengelyt a rugós feszítőből. Ha a generátort leveszed, könnyebben hozzáférsz.


A tengellyel nincs gond, de nem bírtam leszedni róla a görgőt. Azt sem, ami beszart és az új feszítőn sem bírom meglazítani a csavart. Ezért szeretném tengelyestül!

Most már képekkel kell illusztrálnod a műveletet, mert ez a topic arra van. Ha jól rémlik balmenetes, plusz menetrögzítős.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.14. 18:47 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Csongi írta:
Gallaca írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Igaz e38, de 30d, jelen esetben ua. mint az 530d. Sajnos megadta magát a hosszbordás szíj feszítője. Szívás kicserélni egy parkolóban? Le kell bontanom valamit (műanyag, visco kivételével) ahhoz, hogy tengelyestül kicseréljem?

Hááát nem kellemes, de a tengely is megadta magát, hogy azt ki akarod cserélni? Lóg, kotyog? Ha az nem, ki tudod cserélni csak a görgőt is. Amúgy a tengely végében van egy 6-os csavar, ha azt kiműtöd, akkor ki tudod húzni a tengelyt a rugós feszítőből. Ha a generátort leveszed, könnyebben hozzáférsz.


A tengellyel nincs gond, de nem bírtam leszedni róla a görgőt. Azt sem, ami beszart és az új feszítőn sem bírom meglazítani a csavart. Ezért szeretném tengelyestül!

Most már képekkel kell illusztrálnod a műveletet, mert ez a topic arra van. Ha jól rémlik balmenetes, plusz menetrögzítős.


Az remek, mert most értem fel, de mára elég volt! :D Félsiker van eddig. A tengely végéről olyan 40 perc alatt sikerült letekernem az anyát, természetesen leesett, viszont előtte lekaptam az üzemanyagszűrő hűtőjéhez vezető csövet. Így már kettő ujjal is hozzáfértem az anyához. Megmozdult a feszítő tengelyestül, de max 1 centit ki-be és annyi. Mintha nekiütközne valaminek. Sajnos képeket nem készítettem, bár sokra nem is jutottam.

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.04. 07:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Megtörtént a difi olaj csere, ezt a legjobb minőséget ajánlották: Castrol Sintrax Long Life 75W90.
A két literből megmaradt 8 dl. akit érdekel átadom és igy csak 1 litert kell megvegyél.

https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/Dif ... 731955.htm

Valamint belerakatam egy multi kormányt is, amiből pedig megvan a régi jó állapotban.

https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/BMW ... 208248.htm

Olvasgattam a hozzászólásokat a tempomat beszerelés multikormánnyal kapcsolatban, mostmár van tapasztalatom sőt Debrecenben találtam egy elektromos szakit aki érti a dolgát...és tényleg viszonylag egyszerűen ment a kormány csere minden szupin müködik rajta....

Ha valakit érdekel bármi keresetek szivesen segítek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.04. 10:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
Sziasztok.

Megtörtént a difi olaj csere, ezt a legjobb minőséget ajánlották: Castrol Sintrax Long Life 75W90.
A két literből megmaradt 8 dl. akit érdekel átadom és igy csak 1 litert kell megvegyél.

https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/Dif ... 731955.htm

Valamint belerakatam egy multi kormányt is, amiből pedig megvan a régi jó állapotban.

https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/BMW ... 208248.htm

Olvasgattam a hozzászólásokat a tempomat beszerelés multikormánnyal kapcsolatban, mostmár van tapasztalatom sőt Debrecenben találtam egy elektromos szakit aki érti a dolgát...és tényleg viszonylag egyszerűen ment a kormány csere minden szupin müködik rajta....

Ha valakit érdekel bármi keresetek szivesen segítek.


Ha lecserélem a difiolajat, akkor simán csak le kell engedni és feltölteni, vagy szét kell szedni kitakarítani? Még sose volt cserélve, de biztos érdemes.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 12:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
520d2003 írta:
Sziasztok.

Megtörtént a difi olaj csere, ezt a legjobb minőséget ajánlották: Castrol Sintrax Long Life 75W90.
A két literből megmaradt 8 dl. akit érdekel átadom és igy csak 1 litert kell megvegyél.

https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/Dif ... 731955.htm

Valamint belerakatam egy multi kormányt is, amiből pedig megvan a régi jó állapotban.

https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/BMW ... 208248.htm

Olvasgattam a hozzászólásokat a tempomat beszerelés multikormánnyal kapcsolatban, mostmár van tapasztalatom sőt Debrecenben találtam egy elektromos szakit aki érti a dolgát...és tényleg viszonylag egyszerűen ment a kormány csere minden szupin müködik rajta....

Ha valakit érdekel bármi keresetek szivesen segítek.


Ha lecserélem a difiolajat, akkor simán csak le kell engedni és feltölteni, vagy szét kell szedni kitakarítani? Még sose volt cserélve, de biztos érdemes.


Szia. Én csak leengedtem hagyta kicsepegni... 14-es imbusz kell hozzá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek 520d2003 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 18:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
NagySándor írta:
520d2003 írta:
Sziasztok.

Megtörtént a difi olaj csere, ezt a legjobb minőséget ajánlották: Castrol Sintrax Long Life 75W90.
A két literből megmaradt 8 dl. akit érdekel átadom és igy csak 1 litert kell megvegyél.

https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/Dif ... 731955.htm

Valamint belerakatam egy multi kormányt is, amiből pedig megvan a régi jó állapotban.

https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/BMW ... 208248.htm

Olvasgattam a hozzászólásokat a tempomat beszerelés multikormánnyal kapcsolatban, mostmár van tapasztalatom sőt Debrecenben találtam egy elektromos szakit aki érti a dolgát...és tényleg viszonylag egyszerűen ment a kormány csere minden szupin müködik rajta....

Ha valakit érdekel bármi keresetek szivesen segítek.


Ha lecserélem a difiolajat, akkor simán csak le kell engedni és feltölteni, vagy szét kell szedni kitakarítani? Még sose volt cserélve, de biztos érdemes.


Szia. Én csak leengedtem hagyta kicsepegni... 14-es imbusz kell hozzá.


Köszi, akkor következő olajcserénél lecserélem ezt is! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.09.08. 19:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, végre látunk, avagy látkép szemátültetés után. ;)Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.09.19. 20:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy kis update: E60 ablakmosó spricniket kapott az autó, teljesen kompatible. Fűtés stimmel, csőcsatlakozó stimmel.

Egyedül az intenzív rendszerről kellett lemondani, de nem hiányzott az elmúlt 3 évben, ezután se fog. :D

Gyári újat vettem, 26k volt a pár.

Eddig pozitív a véleményem, szebben terít mint az eredeti, de hozzá kell tennem hogy 22 évet szolgált, nem tudom milyen volt újonnan.

Szerk.: a cikkszám 61667046060

Szerk.: Gallaca és Muhaati köszönet! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.09.29. 10:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A történet ott kezdődött, hogy már vagy 1 éve észrevettem, hogy eszegeti az autó az olajat... Ez a pásztói találkozó után már 1 liter/2000 km-t jelentett: ugye ez valakinek még semmi, nekem viszont már sok volt.

A szerelőmmel megbeszéltük, hogy akkor legyen egy motorgenerál az autón + mivel már erősen csere éretté vált a kuplung és a kettőstömegű, így azokat sem hagytuk ki a mókából. :)

Ami konkrétan történt:
  • hengerfej felújítás Taszáron
  • vezérlés csere
  • főtengely-hajtókar csapágy csere
  • dugattyúgyűrű csere
  • mindenféle tömítések és egyéb előkerülő feszítők/csövek cseréje
  • kuplung + kettőstömegű csere

Tegnap kaptam vissza a kicsim, eddig minden jónak tűnik + az lett nekem mondva, hogy "bejáratós a motor", úgyhogy annyira még nem hajtottam meg, illetve remélem ezzel a beavatkozással hosszú évekig kiküszöböltem a tárgykör problémáit. :wink:

És végül a képek:

KépKépKépKépKépKépKépKép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek FuReady az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, NagySándor
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2557 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 32 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator