* *
Pontos idő: 2024.03.28. 23:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2405 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.07. 07:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
osztin írta:
Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött...

A led a "hidegteszt" miatt villog. A régi LCM-es gépeket ezért nem lehet kívül ledesíteni. Az újabb LCM-eknél ezeket a funkciókat ki lehet kapcsolni pipálgatással egy diagnosztikai eszközzel. Nálam ugyanez van, a led rendszámtábla világítást ezért nem tudtam berakni, próbáltam a távolságiba és helyzetjelzőbe is ledet tesztelni, de nem lehet a villogás miatt. Belül nem okoz gondot a led világítótest.

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.07. 08:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
osztin írta:
Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött, igyekszem majd nem kihagyni semmit és összeszedni, hogy mi a helyzet, amire megoldást, vagy legalább olyan embert keresek, aki meg tudja oldani.
Vettem tavaly november végén egy 1996-os 528i-t, aminek faceliftesített eleje van. A lámpák gyári faceliftes Hella lámpák. Az elején gyenge volt a fénye, foncsorcsere, izzócsere megvolt, de ha melegen kapcsolgattam a lámpát, akkor volt hogy csak az egyik oldalt kapcsolta fel az autó, véletlenszerű volt, hogy melyiket. Kikapcsolt állapotban bedobta a kiégett izzó hibajelet a műszerfalra, de ahogy felkapcsoltam a lámpákat ezek eltűntek. Az első szervizelés alkalmával a szerelőm gondolt egyet és az egyik trafót cserélte, dt-xenonnál kapható 25.000 forintos utángyártottra, mert szerinte ez volt a baj, igaz, nekem pont ugyanazt csinálta ezután is, tehát szerintem kidobott pénz volt, azt leszámítva, hogy eltűnt a jobb oldalról a kiégett izzó hiba. Így használtam jó sokáig, majd nemrégiben nyaralás alkalmával hazafele út előtt úgy tűnt, a jobboldali kiégett, ha felkapcsoltam, csak a balt, vagy egyiket se kapcsolta fel (melegen kapcsolgatás ugye), kicsit meg is voltam lepve, hogy egy erős fél évet bír egy Hella xenon izzó 10 ezerért... Hazajöttünk így, majd utána tesztként gondoltam, mielőtt vennék izzót, felcserélem a kettőt, hátha. A csere után láss csodát: mindkettő ismét világított, a szokásos kapcsolgatáskori betegséggel, hogy hol egyik, hol másik sötét. Most egy hete kb. ismét a jobboldalon levő nem kapcsol semmikor és be is dobja a hibát, ha felkapcsolom (addig csak baloldalra teszi). Talán nem is kell melegnek lennie, elég lehet akár kapcsolgatni is és akkor csinálja ezt az össze-vissza felkapcsolást.
Plusz kiegészítő infó, hogy mikor felcseréltem a két xenon izzót, akkor kicseréltem a karikák halogén izzóit a kínai 7W-os, fehér műanyagházas LED izzókra, ezeknél azt vettem most észre, hogy ha elindítom az autót, akkor teljesen lekapcsolt világítás esetén össze-vissza villog, nem tudom, ez összefügg-e, vagy külön a LED-es szar hibája.
Szeretnék végre megoldást, rengeteget költöttem az eddigi rendbe rakásra és eléggé elszomorít, hogy még mindig ilyen hisztijei vannak az autónak. Xenon trafókat kell cserélni? LCM-et? Mi lehet a rossz?


Alakísd vissza gyárira, a mostani szettet meg add el. :D Még +ba jössz ki... Ezek a korai gépek nem tolerálják az átalakításokat (LCM, stb.)

A LED buzériát sose fogom megérteni. H7-es izzóval, helyes fényszóróbeállítással, jó foncsorral, tiszta plexivel éjszaka nyugodtan autózok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.07. 10:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
osztin írta:
Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött...

Alakísd vissza gyárira, a mostani szettet meg add el. :D Még +ba jössz ki... Ezek a korai gépek nem tolerálják az átalakításokat (LCM, stb.)
A LED buzériát sose fogom megérteni. H7-es izzóval, helyes fényszóróbeállítással, jó foncsorral, tiszta plexivel éjszaka nyugodtan autózok.

Ez a ledezés az új autók fehér fényei miatt kezdett elterjedni.
Mindenki végigmegy ezen, hogy szeretné szebbé tenni a kocsiját, pláne ha sikerült egy lelakottabb darabot szerezni vagy csak simán csináljunk valamit, de ne kerékcsapágy- vagy hengerfejtömítés cserét. Nálam például egyszerűen frusztrációt okozott, hogy az izzók színhőmérséklete különbözött.
Mint ez:
Kép
Az ilyen szivárványos kinézet az egységtelensége miatt nekem nem jön be.
Van akit nem zavar, de engem nagyon.
Szóval egy rakás időm és pénz ment el arra, hogy megtaláljam a megfelelő hagyományos rendszerű izzókat amik egy színt vetítenek:
-helyzet
-xenon tompított
-távolsági
-köd.
És így ugye bekerült a led is a tesztek közé, de nem jött be, ráadásul össze-vissza irányokban világít.
Belül viszont jó a led, főleg a fényereje és a búrák kicsi hőterhelése miatt, kivéve drapp belsőnél.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.07. 11:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Halásztelek
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
osztin írta:
Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött, igyekszem majd nem kihagyni semmit és összeszedni, hogy mi a helyzet, amire megoldást, vagy legalább olyan embert keresek, aki meg tudja oldani.
Vettem tavaly november végén egy 1996-os 528i-t, aminek faceliftesített eleje van. A lámpák gyári faceliftes Hella lámpák. Az elején gyenge volt a fénye, foncsorcsere, izzócsere megvolt, de ha melegen kapcsolgattam a lámpát, akkor volt hogy csak az egyik oldalt kapcsolta fel az autó, véletlenszerű volt, hogy melyiket. Kikapcsolt állapotban bedobta a kiégett izzó hibajelet a műszerfalra, de ahogy felkapcsoltam a lámpákat ezek eltűntek. Az első szervizelés alkalmával a szerelőm gondolt egyet és az egyik trafót cserélte, dt-xenonnál kapható 25.000 forintos utángyártottra, mert szerinte ez volt a baj, igaz, nekem pont ugyanazt csinálta ezután is, tehát szerintem kidobott pénz volt, azt leszámítva, hogy eltűnt a jobb oldalról a kiégett izzó hiba. Így használtam jó sokáig, majd nemrégiben nyaralás alkalmával hazafele út előtt úgy tűnt, a jobboldali kiégett, ha felkapcsoltam, csak a balt, vagy egyiket se kapcsolta fel (melegen kapcsolgatás ugye), kicsit meg is voltam lepve, hogy egy erős fél évet bír egy Hella xenon izzó 10 ezerért... Hazajöttünk így, majd utána tesztként gondoltam, mielőtt vennék izzót, felcserélem a kettőt, hátha. A csere után láss csodát: mindkettő ismét világított, a szokásos kapcsolgatáskori betegséggel, hogy hol egyik, hol másik sötét. Most egy hete kb. ismét a jobboldalon levő nem kapcsol semmikor és be is dobja a hibát, ha felkapcsolom (addig csak baloldalra teszi). Talán nem is kell melegnek lennie, elég lehet akár kapcsolgatni is és akkor csinálja ezt az össze-vissza felkapcsolást.
Plusz kiegészítő infó, hogy mikor felcseréltem a két xenon izzót, akkor kicseréltem a karikák halogén izzóit a kínai 7W-os, fehér műanyagházas LED izzókra, ezeknél azt vettem most észre, hogy ha elindítom az autót, akkor teljesen lekapcsolt világítás esetén össze-vissza villog, nem tudom, ez összefügg-e, vagy külön a LED-es szar hibája.
Szeretnék végre megoldást, rengeteget költöttem az eddigi rendbe rakásra és eléggé elszomorít, hogy még mindig ilyen hisztijei vannak az autónak. Xenon trafókat kell cserélni? LCM-et? Mi lehet a rossz?


Alakísd vissza gyárira, a mostani szettet meg add el. :D Még +ba jössz ki... Ezek a korai gépek nem tolerálják az átalakításokat (LCM, stb.)

A LED buzériát sose fogom megérteni. H7-es izzóval, helyes fényszóróbeállítással, jó foncsorral, tiszta plexivel éjszaka nyugodtan autózok.


A visszaalakítás nem opció egyelőre, ha már eddig eljutottam (foncsorcsere, állítócsere, stb), szeretném, ha működne.
A LED azért került képbe, mert felemás fénye volt a halogén izzóknak és nagyon gyenge a fényük, így gondoltam kipróbálom ezt. Tervben van, hogy szerzek a halogénhez való izzót és DIY módon megcsinálom az izzócserét a foglalatban, aztán ha megdöglik a LED, akkor mehet vissza az, gondolom nem lesz örökéletű ez a kínai cucc, addig is amúgy szép és korrekt fénye van nappal felkapcsolva, ráadásul jól megy a xenonhoz.

_________________
1997/06 528ia sedan


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára osztin 2018.09.07. 11:31-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.07. 11:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Halásztelek
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
osztin írta:
Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött...

A led a "hidegteszt" miatt villog. A régi LCM-es gépeket ezért nem lehet kívül ledesíteni. Az újabb LCM-eknél ezeket a funkciókat ki lehet kapcsolni pipálgatással egy diagnosztikai eszközzel. Nálam ugyanez van, a led rendszámtábla világítást ezért nem tudtam berakni, próbáltam a távolságiba és helyzetjelzőbe is ledet tesztelni, de nem lehet a villogás miatt. Belül nem okoz gondot a led világítótest.

Kép


Tehát régi LCM-mel meg kell szokni a villogást indítás után egy ideig, vagy csere vissza halogénre, de legalább ez "normális" működés, ennyivel beljebb vagyok, köszi.

_________________
1997/06 528ia sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.07. 14:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
osztin írta:
Bandi1978 írta:
osztin írta:
Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött...

A led a "hidegteszt" miatt villog. A régi LCM-es gépeket ezért nem lehet kívül ledesíteni. Az újabb LCM-eknél ezeket a funkciókat ki lehet kapcsolni pipálgatással egy diagnosztikai eszközzel. Nálam ugyanez van, a led rendszámtábla világítást ezért nem tudtam berakni, próbáltam a távolságiba és helyzetjelzőbe is ledet tesztelni, de nem lehet a villogás miatt. Belül nem okoz gondot a led világítótest.

Kép


Tehát régi LCM-mel meg kell szokni a villogást indítás után egy ideig, vagy csere vissza halogénre, de legalább ez "normális" működés, ennyivel beljebb vagyok, köszi.


Létezik LCM-hez rendszámtáblavilágítás/helyzetjelző stb. egy elektronika átveri a tesztet. Nekem nincs Angel Eye, de miért alakítja át mindenki LED-esre amikor egy 5W izzó kb 50-100Ft? Ugyanez a rendszámtáblavilágítással.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.07. 15:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Halásztelek
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
osztin írta:
Bandi1978 írta:
osztin írta:
Segítséget szeretnék kérni, szeretném megoldani a xenon lámpás kálváriám ami egy éve kezdődött...

A led a "hidegteszt" miatt villog. A régi LCM-es gépeket ezért nem lehet kívül ledesíteni. Az újabb LCM-eknél ezeket a funkciókat ki lehet kapcsolni pipálgatással egy diagnosztikai eszközzel. Nálam ugyanez van, a led rendszámtábla világítást ezért nem tudtam berakni, próbáltam a távolságiba és helyzetjelzőbe is ledet tesztelni, de nem lehet a villogás miatt. Belül nem okoz gondot a led világítótest.

Kép


Tehát régi LCM-mel meg kell szokni a villogást indítás után egy ideig, vagy csere vissza halogénre, de legalább ez "normális" működés, ennyivel beljebb vagyok, köszi.


Létezik LCM-hez rendszámtáblavilágítás/helyzetjelző stb. egy elektronika átveri a tesztet. Nekem nincs Angel Eye, de miért alakítja át mindenki LED-esre amikor egy 5W izzó kb 50-100Ft? Ugyanez a rendszámtáblavilágítással.


Mert egyben van a foglalattal a karika izzója, így vagy házi praktikával összehekkeled, vagy veszel foglalatostól, ami itthon sokszor drágább, mint a komplett LED-es cucc, ami még jobban is illik hozzá/fényesebben világít/kifejtettük az előbb. :)

_________________
1997/06 528ia sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek osztin az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.07. 15:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Halásztelek
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egyébként 96-os autóba bele lehet tenni és ha igen, milyen macerával jár egy újabb LCM modul? Csak mert a xenon hibám, ami jóval fontosabb, mint a karika világítása az eddigiek alapján úgy tűnik, LCM csere nélkül nem fog megoldódni.

_________________
1997/06 528ia sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.17. 14:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Halásztelek
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gondoltam leírom, hogy van némi fejleményem, jelenleg a jobboldali xenonom felkapcsolt ugyan, de másodpercekkel később lekapcsolt és hibát dobott a műszerfalra. Elmentem egy xenonnal foglalkozó szakihoz és kiderült, hogy a DT-Xenonnál vásárolt, 9 hónapos utángyártott trafóm a szar, a csatlakozónál látszik, hogy beázott, valószínűleg minimálisan eltér a hézag a gyárihoz képest, forrósodott is. Kapott ismét egy használt, garanciás gyári Hellát, így összesen az előző szerelőmnek egy 45.000 forintos kört köszönhetek (25 volt a feleslegesen vett utángyártott trafó, 20 a mostani használt Hella).
Arra tudtok megoldást, hogy miért dob be hibát a műszerfalra a gyári trafóval a xenon? LCM? Konkrétan eddig is bal oldalra betette, amíg nem kapcsoltam fel a tompítottat, de most, hogy az utángyártott helyére visszakerült a gyári trafó, ott is megjelent a hibajel. Arra gondolok, hogy az utángyártott valahogy "átveri" az autót és ezért nincs hiba, de nem tudom, mit kellene kezdeni vele, jobb lenne az összkép nélküle. (Nem a LED-es angel eye teszi be, ha esetleg valakinek visszaolvasva ez lenne az ötlete, előtte is így volt.)

_________________
1997/06 528ia sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.17. 20:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
osztin írta:
Gondoltam leírom, hogy van némi fejleményem, jelenleg a jobboldali xenonom felkapcsolt ugyan, de másodpercekkel később lekapcsolt és hibát dobott a műszerfalra. Elmentem egy xenonnal foglalkozó szakihoz és kiderült, hogy a DT-Xenonnál vásárolt, 9 hónapos utángyártott trafóm a szar, a csatlakozónál látszik, hogy beázott, valószínűleg minimálisan eltér a hézag a gyárihoz képest, forrósodott is. Kapott ismét egy használt, garanciás gyári Hellát, így összesen az előző szerelőmnek egy 45.000 forintos kört köszönhetek (25 volt a feleslegesen vett utángyártott trafó, 20 a mostani használt Hella).
Arra tudtok megoldást, hogy miért dob be hibát a műszerfalra a gyári trafóval a xenon? LCM? Konkrétan eddig is bal oldalra betette, amíg nem kapcsoltam fel a tompítottat, de most, hogy az utángyártott helyére visszakerült a gyári trafó, ott is megjelent a hibajel. Arra gondolok, hogy az utángyártott valahogy "átveri" az autót és ezért nincs hiba, de nem tudom, mit kellene kezdeni vele, jobb lenne az összkép nélküle. (Nem a LED-es angel eye teszi be, ha esetleg valakinek visszaolvasva ez lenne az ötlete, előtte is így volt.)

a géped gyárilag nem xenonos,96-ban nem volt még xenon.gondolom ha bekapcsolod elalszik a hibajel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.17. 20:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Halásztelek
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
osztin írta:
Gondoltam leírom, hogy van némi fejleményem, jelenleg a jobboldali xenonom felkapcsolt ugyan, de másodpercekkel később lekapcsolt és hibát dobott a műszerfalra. Elmentem egy xenonnal foglalkozó szakihoz és kiderült, hogy a DT-Xenonnál vásárolt, 9 hónapos utángyártott trafóm a szar, a csatlakozónál látszik, hogy beázott, valószínűleg minimálisan eltér a hézag a gyárihoz képest, forrósodott is. Kapott ismét egy használt, garanciás gyári Hellát, így összesen az előző szerelőmnek egy 45.000 forintos kört köszönhetek (25 volt a feleslegesen vett utángyártott trafó, 20 a mostani használt Hella).
Arra tudtok megoldást, hogy miért dob be hibát a műszerfalra a gyári trafóval a xenon? LCM? Konkrétan eddig is bal oldalra betette, amíg nem kapcsoltam fel a tompítottat, de most, hogy az utángyártott helyére visszakerült a gyári trafó, ott is megjelent a hibajel. Arra gondolok, hogy az utángyártott valahogy "átveri" az autót és ezért nincs hiba, de nem tudom, mit kellene kezdeni vele, jobb lenne az összkép nélküle. (Nem a LED-es angel eye teszi be, ha esetleg valakinek visszaolvasva ez lenne az ötlete, előtte is így volt.)

a géped gyárilag nem xenonos,96-ban nem volt még xenon.gondolom ha bekapcsolod elalszik a hibajel.


Igen, így van, de miért ne lett volna xenon 96-ban? Tudtommal volt facelift előtt is, csak az még más trafóval ment.

_________________
1997/06 528ia sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.17. 21:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
osztin írta:
atti523i írta:
osztin írta:
Gondoltam leírom, hogy van némi fejleményem, jelenleg a jobboldali xenonom felkapcsolt ugyan, de másodpercekkel később lekapcsolt és hibát dobott a műszerfalra. Elmentem egy xenonnal foglalkozó szakihoz és kiderült, hogy a DT-Xenonnál vásárolt, 9 hónapos utángyártott trafóm a szar, a csatlakozónál látszik, hogy beázott, valószínűleg minimálisan eltér a hézag a gyárihoz képest, forrósodott is. Kapott ismét egy használt, garanciás gyári Hellát, így összesen az előző szerelőmnek egy 45.000 forintos kört köszönhetek (25 volt a feleslegesen vett utángyártott trafó, 20 a mostani használt Hella).
Arra tudtok megoldást, hogy miért dob be hibát a műszerfalra a gyári trafóval a xenon? LCM? Konkrétan eddig is bal oldalra betette, amíg nem kapcsoltam fel a tompítottat, de most, hogy az utángyártott helyére visszakerült a gyári trafó, ott is megjelent a hibajel. Arra gondolok, hogy az utángyártott valahogy "átveri" az autót és ezért nincs hiba, de nem tudom, mit kellene kezdeni vele, jobb lenne az összkép nélküle. (Nem a LED-es angel eye teszi be, ha esetleg valakinek visszaolvasva ez lenne az ötlete, előtte is így volt.)

a géped gyárilag nem xenonos,96-ban nem volt még xenon.gondolom ha bekapcsolod elalszik a hibajel.


Igen, így van, de miért ne lett volna xenon 96-ban? Tudtommal volt facelift előtt is, csak az még más trafóval ment.

Át kell állítani az LCM-et Xenonra és nem lesz hibajel.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.23. 11:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.05.01. 15:07
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Kisköre
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Érdekelne hogy hol tudom felújíttatni E39 első lámpáimat (Hella 2001.11.) foncsorozás, búra csere magasságállítók cseréje.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.23. 13:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Át kell állítani az LCM-et Xenonra és nem lesz hibajel.

Na ez engem is érdekelne!
Nekem azt gondolom, hogy nem világított rosszul a fényszóróm, de azért a LED 4szeres fényerőt produkál és vizes aszfalton is lenyűgöző!
Szóval én örömmel áldoznék akár egy modernebb LCM-re is, ha az a megoldás!
Simán lemondanék az első lámpák "hidegtesztjéről" is!!
Kihez lenne célszerű fordulnom?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.23. 14:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kbhont írta:
Gallaca írta:
Át kell állítani az LCM-et Xenonra és nem lesz hibajel.

Na ez engem is érdekelne!
Nekem azt gondolom, hogy nem világított rosszul a fényszóróm, de azért a LED 4szeres fényerőt produkál és vizes aszfalton is lenyűgöző!
Szóval én örömmel áldoznék akár egy modernebb LCM-re is, ha az a megoldás!
Simán lemondanék az első lámpák "hidegtesztjéről" is!!
Kihez lenne célszerű fordulnom?

Gallacához! :kalapács

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: kbhont
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.23. 14:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kbhont írta:
Gallaca írta:
Át kell állítani az LCM-et Xenonra és nem lesz hibajel.

Na ez engem is érdekelne!
Nekem azt gondolom, hogy nem világított rosszul a fényszóróm, de azért a LED 4szeres fényerőt produkál és vizes aszfalton is lenyűgöző!
Szóval én örömmel áldoznék akár egy modernebb LCM-re is, ha az a megoldás!
Simán lemondanék az első lámpák "hidegtesztjéről" is!!
Kihez lenne célszerű fordulnom?

Gallacához! :kalapács

:franko:
Sikerült kiugratnom a nyulat a bokorból... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.23. 17:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Halásztelek
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
osztin írta:
atti523i írta:
osztin írta:
Gondoltam leírom, hogy van némi fejleményem, jelenleg a jobboldali xenonom felkapcsolt ugyan, de másodpercekkel később lekapcsolt és hibát dobott a műszerfalra. Elmentem egy xenonnal foglalkozó szakihoz és kiderült, hogy a DT-Xenonnál vásárolt, 9 hónapos utángyártott trafóm a szar, a csatlakozónál látszik, hogy beázott, valószínűleg minimálisan eltér a hézag a gyárihoz képest, forrósodott is. Kapott ismét egy használt, garanciás gyári Hellát, így összesen az előző szerelőmnek egy 45.000 forintos kört köszönhetek (25 volt a feleslegesen vett utángyártott trafó, 20 a mostani használt Hella).
Arra tudtok megoldást, hogy miért dob be hibát a műszerfalra a gyári trafóval a xenon? LCM? Konkrétan eddig is bal oldalra betette, amíg nem kapcsoltam fel a tompítottat, de most, hogy az utángyártott helyére visszakerült a gyári trafó, ott is megjelent a hibajel. Arra gondolok, hogy az utángyártott valahogy "átveri" az autót és ezért nincs hiba, de nem tudom, mit kellene kezdeni vele, jobb lenne az összkép nélküle. (Nem a LED-es angel eye teszi be, ha esetleg valakinek visszaolvasva ez lenne az ötlete, előtte is így volt.)

a géped gyárilag nem xenonos,96-ban nem volt még xenon.gondolom ha bekapcsolod elalszik a hibajel.


Igen, így van, de miért ne lett volna xenon 96-ban? Tudtommal volt facelift előtt is, csak az még más trafóval ment.

Át kell állítani az LCM-et Xenonra és nem lesz hibajel.


Köszönöm! Sikerült, nincs hibajel, azt viszont továbbra is csinálja, hogy ha fel-le kapcsolgatom gyorsan, akkor csak az egyik oldal kapcsol fel általában.
Mindegy, nem kapcsolgatom, egyelőre örülök, hogy normális használat esetén jól működik. :)

_________________
1997/06 528ia sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.23. 20:40 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Nekem azt gondolom, hogy nem világított rosszul a fényszóróm, de azért a LED 4szeres fényerőt produkál és vizes aszfalton is lenyűgöző!


Lehet hogy félreértettem. Nem a helyzetjelzőt (angeleye) cserélted le ledes fényforrásra hanem a "tompított/városi" és "reflektor/távolsági" fényszórókat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.23. 20:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
491523 írta:
kbhont írta:
Nekem azt gondolom, hogy nem világított rosszul a fényszóróm, de azért a LED 4szeres fényerőt produkál és vizes aszfalton is lenyűgöző!


Lehet hogy félreértettem. Nem a helyzetjelzőt (angeleye) cserélted le ledes fényforrásra hanem a "tompított/városi" és "reflektor/távolsági" fényszórókat?

Szia! A helyzetjelzőm LED, a tompított xenon és a távolsági is LED.
Egyébként mind a három 6000kelvin szín hőmérsékletű, tehát teljesen egyforma színű!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenonlámpák
HozzászólásElküldve: 2018.09.23. 20:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
491523 írta:
kbhont írta:
Nekem azt gondolom, hogy nem világított rosszul a fényszóróm, de azért a LED 4szeres fényerőt produkál és vizes aszfalton is lenyűgöző!


Lehet hogy félreértettem. Nem a helyzetjelzőt (angeleye) cserélted le ledes fényforrásra hanem a "tompított/városi" és "reflektor/távolsági" fényszórókat?

Szia! A helyzetjelzőm LED, a tompított xenon és a távolsági is LED.
Egyébként mind a három 6000kelvin szín hőmérsékletű, tehát teljesen egyforma színű!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2405 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator