* *
Pontos idő: 2018.12.16. 05:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 512 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2018.08.09. 07:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2039
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:



Pedig ha jól emlékszem már nálunk is volt egy-két eset! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2018.08.09. 10:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5711
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 816 alkalommal
Kapott köszik: 1819 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
vaszarig írta:
PeterE39 írta:



Pedig ha jól emlékszem már nálunk is volt egy-két eset! :roll:

Sefülesefarka cikk, "a legnagyobb részük 520d típus," MELYIK típus is?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2018.08.09. 10:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2039
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
vaszarig írta:
PeterE39 írta:



Pedig ha jól emlékszem már nálunk is volt egy-két eset! :roll:

Sefülesefarka cikk, "a legnagyobb részük 520d típus," MELYIK típus is?


Passz, mert ugye én is csak a sajtóból értesültem, szerencsére közvetlen tapasztalatom nincs! :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2018.11.17. 10:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Valakinek van tippje? F11 LCI-t szeretnék venni, 530v35d, a teljes kínálatot végignéztem, kb mind felejtős. 7M a keret, ami a kívánalom: csak touring, lehetőleg nem xd, motoros csomagtér, bőrbelső, ülésfűtés, esetleg M pack, csak magyarországi, ismert előélet. Kb lehetetlen sztem, de hátha valakinek van tippje. A tegnapi, utolsó próbálkozás már kiverte a biztosítékot, kereskedésben levő autók nem érdekelnek tovább.... Telefonos érdeklődés, Bp, SportCar centrum, Táncsics m út:
- Jó napot, M packet, 530 touring érdeklne, tudna e róla vmit mondani
- Nem, itt minden autó bizományos értékesítésben van, nem tudunk róla történeteket mesélni... Ott az alvázszám utána lehet nézni.
- ok, köszönöm.

Kicsit később, miután utánanéztem:
-Jó napot, érdeklődnék az ominózus BMW-ről továbbra is
- Tessék
- A kérdésem az volna hogy alvázszám alapján nem ezekkel a felnikkel, m-es lökhárítók és küszöbök nélkül került legyártásra az autó. Akkor ez most M-es vagy nem? (nyilvánvalóan nem persze...) Kis szünet után:
- Nem tudom, majd felhívom az embert, és visszaszólok...

Persze azóta is szól. A 120 ezres kamufutást, és a többit meg hagyjuk. Szóval ha Premium Selection-ön kívül vkinek van tippje, szívesen veszem. Nem új autót akarok ingyen, futhatott tőlem 300k-t is, csak igaz legyen, és lekövethető, valamint az elvégzett szervízek adatai, stb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2018.11.18. 00:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2213
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 449 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csrobcsi írta:
Valakinek van tippje? F11 LCI-t szeretnék venni, 530v35d, a teljes kínálatot végignéztem, kb mind felejtős. 7M a keret, ami a kívánalom: csak touring, lehetőleg nem xd, motoros csomagtér, bőrbelső, ülésfűtés, esetleg M pack, csak magyarországi, ismert előélet. Kb lehetetlen sztem, de hátha valakinek van tippje. A tegnapi, utolsó próbálkozás már kiverte a biztosítékot, kereskedésben levő autók nem érdekelnek tovább.... Telefonos érdeklődés, Bp, SportCar centrum, Táncsics m út:
- Jó napot, M packet, 530 touring érdeklne, tudna e róla vmit mondani
- Nem, itt minden autó bizományos értékesítésben van, nem tudunk róla történeteket mesélni... Ott az alvázszám utána lehet nézni.
- ok, köszönöm.

Kicsit később, miután utánanéztem:
-Jó napot, érdeklődnék az ominózus BMW-ről továbbra is
- Tessék
- A kérdésem az volna hogy alvázszám alapján nem ezekkel a felnikkel, m-es lökhárítók és küszöbök nélkül került legyártásra az autó. Akkor ez most M-es vagy nem? (nyilvánvalóan nem persze...) Kis szünet után:
- Nem tudom, majd felhívom az embert, és visszaszólok...

Persze azóta is szól. A 120 ezres kamufutást, és a többit meg hagyjuk. Szóval ha Premium Selection-ön kívül vkinek van tippje, szívesen veszem. Nem új autót akarok ingyen, futhatott tőlem 300k-t is, csak igaz legyen, és lekövethető, valamint az elvégzett szervízek adatai, stb.


Engedd el. 7 millió forintért lehet autót is venni, teljesen fölösleges ennyi pénzt kidobni arra, hogy legyen egy romhalmazod, amire BMW van írva. Csak a fanatista emberek veszik meg ezeket a hulladékokat, amiket német prémiumnak csúfolnak, épeszű ember nem. Ezeknek már semmi köze a tartóssághoz és a megbízhatósághoz, talicskával lehet a szervizbe hordani a pénzt, nem véletlen, hogy nem találtál normálisat. Ezekben az autókban 2-3 évesen gyakorlatilag 300-400 ezer km már benne volt, tisztelet a kivételnek. :doglotlo:

Ha ragaszkodsz a teljesítményhez és a BMW-hez, akkor 12-14 ezer euróért vegyél egy tényleg nagyon patika e61 35d-t, aztán a maradék pénzből még 5 évig üzemben tartod és utána is lesz egy normális, javítható autód.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2018.11.19. 09:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2386
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 344 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
csrobcsi írta:
Valakinek van tippje? F11 LCI-t szeretnék venni, 530v35d, a teljes kínálatot végignéztem, kb mind felejtős. 7M a keret, ami a kívánalom: csak touring, lehetőleg nem xd, motoros csomagtér, bőrbelső, ülésfűtés, esetleg M pack, csak magyarországi, ismert előélet. Kb lehetetlen sztem, de hátha valakinek van tippje. A tegnapi, utolsó próbálkozás már kiverte a biztosítékot, kereskedésben levő autók nem érdekelnek tovább.... Telefonos érdeklődés, Bp, SportCar centrum, Táncsics m út:
- Jó napot, M packet, 530 touring érdeklne, tudna e róla vmit mondani
- Nem, itt minden autó bizományos értékesítésben van, nem tudunk róla történeteket mesélni... Ott az alvázszám utána lehet nézni.
- ok, köszönöm.

Kicsit később, miután utánanéztem:
-Jó napot, érdeklődnék az ominózus BMW-ről továbbra is
- Tessék
- A kérdésem az volna hogy alvázszám alapján nem ezekkel a felnikkel, m-es lökhárítók és küszöbök nélkül került legyártásra az autó. Akkor ez most M-es vagy nem? (nyilvánvalóan nem persze...) Kis szünet után:
- Nem tudom, majd felhívom az embert, és visszaszólok...

Persze azóta is szól. A 120 ezres kamufutást, és a többit meg hagyjuk. Szóval ha Premium Selection-ön kívül vkinek van tippje, szívesen veszem. Nem új autót akarok ingyen, futhatott tőlem 300k-t is, csak igaz legyen, és lekövethető, valamint az elvégzett szervízek adatai, stb.


Engedd el. 7 millió forintért lehet autót is venni, teljesen fölösleges ennyi pénzt kidobni arra, hogy legyen egy romhalmazod, amire BMW van írva. Csak a fanatista emberek veszik meg ezeket a hulladékokat, amiket német prémiumnak csúfolnak, épeszű ember nem. Ezeknek már semmi köze a tartóssághoz és a megbízhatósághoz, talicskával lehet a szervizbe hordani a pénzt, nem véletlen, hogy nem találtál normálisat. Ezekben az autókban 2-3 évesen gyakorlatilag 300-400 ezer km már benne volt, tisztelet a kivételnek. :doglotlo:

Ha ragaszkodsz a teljesítményhez és a BMW-hez, akkor 12-14 ezer euróért vegyél egy tényleg nagyon patika e61 35d-t, aztán a maradék pénzből még 5 évig üzemben tartod és utána is lesz egy normális, javítható autód.


Ez kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy minden szőke nő hülye! Azért ez nem így van szerintem. Lehet találni jó F11-et is, csak keresgélni kell, ki kell várni míg akad egy olyan példány, ami megfelelő. És lesz olyan, csak idő kérdése.
Én még pl. Face csoportokban néznék körül.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2018.11.19. 13:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2213
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 449 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Ez kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy minden szőke nő hülye! Azért ez nem így van szerintem. Lehet találni jó F11-et is, csak keresgélni kell, ki kell várni míg akad egy olyan példány, ami megfelelő. És lesz olyan, csak idő kérdése.
Én még pl. Face csoportokban néznék körül.


Lehet találni, te is megtaláltad és pillanatnyilag jó az autód, na de semmi se örök. (Nem is mérvadó, mert több ember sz*pta le magát az F szériával, mint akinek bevált) Utána kell számolni, hogy mibe kerül/kerülhet egy ilyen autó fenntartása és, akkor mindjárt kiderül, hogy 1-1.5 millió forintos fizetés szükségeltetik, hogy mosolyogva elő lehessen venni rá a lóvét. Ezeket az autókat már nem lehet úgy javítani, mint az E60/61-eket. Bontott cucc még nem igazán van, ha pedig esetleg igen, akkor többnyire elviszik az ember elől.

Porlasztókat nem tudják javítani, ha nincs kedvezményed 150 ezer körül mozog a listaára/db és nem is bírnak ki annyit, mint az E6X szériában. Szívósor ugyan úgy halott ügy, cserébe horrorisztikus összegekbe kerül, le se tudod már dugózni. EGR és a fojtószelep szintén egy külön esettanulmány. :doglotlo:

Ezeknél az autóknál volt elektromos nyűg is rendesen, több ismerősömnek volt 3-4 éves F1X-e, néha visszakapták a szerelőtől, el is adták szépen, aztán visszaültek E6X-be pedig ott is van baj, viszont tartósságukra nem lehet panasz és már igen jutányos áron lehet őket javítani.

ZF-nek ez a 8HP váltója is jó buli tud lenni, ott sincs garancia, hogy 160 ezer km fölött mikor hasal el. Van akinek elmegy 400-at, van akinek meg 100-at se. Mivel szeleptömb csere szükséges az adaptáció törléshez, így alaphangon 1 milliós buli ez is.

Mész vele egy kicsit, beszarik egy két dolog, ráteszel a 6-7 millióra 2-őt, aztán van egy 4-5 milliós autód a végére. :D A piac egyébként keményen beáraz mindent, ezek az autók most nem igazán eladhatóak. :?

Fel kell nőni a feladathoz és el kell dönteni, hogy ki mire szeretne keresni és költeni. Én ezekből az összegekből igen jókat szoktam utazgatni, akár évi 5-6x-is. :franko: Még annyi, hogy presztízse az F szériának sincs már, mert vagy tesók járnak vele, vagy már azok se.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2018.11.19. 20:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5697
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1422 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Irány belgium:

https://gocar.be/en/autovlan/second-han ... N-p5bxwb38


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2018.11.20. 14:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1202
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 90 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
csrobcsi írta:
Valakinek van tippje? F11 LCI-t szeretnék venni, 530v35d, a teljes kínálatot végignéztem, kb mind felejtős. 7M a keret, ami a kívánalom: csak touring, lehetőleg nem xd, motoros csomagtér, bőrbelső, ülésfűtés, esetleg M pack, csak magyarországi, ismert előélet. Kb lehetetlen sztem, de hátha valakinek van tippje. A tegnapi, utolsó próbálkozás már kiverte a biztosítékot, kereskedésben levő autók nem érdekelnek tovább.... Telefonos érdeklődés, Bp, SportCar centrum, Táncsics m út:
- Jó napot, M packet, 530 touring érdeklne, tudna e róla vmit mondani
- Nem, itt minden autó bizományos értékesítésben van, nem tudunk róla történeteket mesélni... Ott az alvázszám utána lehet nézni.
- ok, köszönöm.

Kicsit később, miután utánanéztem:
-Jó napot, érdeklődnék az ominózus BMW-ről továbbra is
- Tessék
- A kérdésem az volna hogy alvázszám alapján nem ezekkel a felnikkel, m-es lökhárítók és küszöbök nélkül került legyártásra az autó. Akkor ez most M-es vagy nem? (nyilvánvalóan nem persze...) Kis szünet után:
- Nem tudom, majd felhívom az embert, és visszaszólok...

Persze azóta is szól. A 120 ezres kamufutást, és a többit meg hagyjuk. Szóval ha Premium Selection-ön kívül vkinek van tippje, szívesen veszem. Nem új autót akarok ingyen, futhatott tőlem 300k-t is, csak igaz legyen, és lekövethető, valamint az elvégzett szervízek adatai, stb.


Engedd el. 7 millió forintért lehet autót is venni, teljesen fölösleges ennyi pénzt kidobni arra, hogy legyen egy romhalmazod, amire BMW van írva. Csak a fanatista emberek veszik meg ezeket a hulladékokat, amiket német prémiumnak csúfolnak, épeszű ember nem. Ezeknek már semmi köze a tartóssághoz és a megbízhatósághoz, talicskával lehet a szervizbe hordani a pénzt, nem véletlen, hogy nem találtál normálisat. Ezekben az autókban 2-3 évesen gyakorlatilag 300-400 ezer km már benne volt, tisztelet a kivételnek. :doglotlo:

Ha ragaszkodsz a teljesítményhez és a BMW-hez, akkor 12-14 ezer euróért vegyél egy tényleg nagyon patika e61 35d-t, aztán a maradék pénzből még 5 évig üzemben tartod és utána is lesz egy normális, javítható autód.



Nem szeretnék off-ni de nekem is van egy ismerős aki éppen szombaton panaszolta el, hogy mi történt az F30 BMW-vel! Új kora óta van nála és 130 ezer kilométernél a váltó egyszer csak az autópályán megadta magát! A tulaj mindig szakszervizbe vitte és most úgy tett de egyszerűen nem tudtak mit mondani, mert ilyen vagy hasonló nem igen történt! Pedig egy sima F30-as 20d volt mondjuk sok extrával és mégis elment a váltó menet közben! Majd ha megtudom meg is írom mennyiért csináltatta meg! Amúgy pár éves autóról van szó és szinte mindig csak autópályán!

Kérdem én, hogy f30 benzinesek is ilyenek vagy csak a diesel olyan kényes?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2018.11.20. 15:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2386
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 344 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
csrobcsi írta:
Valakinek van tippje? F11 LCI-t szeretnék venni, 530v35d, a teljes kínálatot végignéztem, kb mind felejtős. 7M a keret, ami a kívánalom: csak touring, lehetőleg nem xd, motoros csomagtér, bőrbelső, ülésfűtés, esetleg M pack, csak magyarországi, ismert előélet. Kb lehetetlen sztem, de hátha valakinek van tippje. A tegnapi, utolsó próbálkozás már kiverte a biztosítékot, kereskedésben levő autók nem érdekelnek tovább.... Telefonos érdeklődés, Bp, SportCar centrum, Táncsics m út:
- Jó napot, M packet, 530 touring érdeklne, tudna e róla vmit mondani
- Nem, itt minden autó bizományos értékesítésben van, nem tudunk róla történeteket mesélni... Ott az alvázszám utána lehet nézni.
- ok, köszönöm.

Kicsit később, miután utánanéztem:
-Jó napot, érdeklődnék az ominózus BMW-ről továbbra is
- Tessék
- A kérdésem az volna hogy alvázszám alapján nem ezekkel a felnikkel, m-es lökhárítók és küszöbök nélkül került legyártásra az autó. Akkor ez most M-es vagy nem? (nyilvánvalóan nem persze...) Kis szünet után:
- Nem tudom, majd felhívom az embert, és visszaszólok...

Persze azóta is szól. A 120 ezres kamufutást, és a többit meg hagyjuk. Szóval ha Premium Selection-ön kívül vkinek van tippje, szívesen veszem. Nem új autót akarok ingyen, futhatott tőlem 300k-t is, csak igaz legyen, és lekövethető, valamint az elvégzett szervízek adatai, stb.


Engedd el. 7 millió forintért lehet autót is venni, teljesen fölösleges ennyi pénzt kidobni arra, hogy legyen egy romhalmazod, amire BMW van írva. Csak a fanatista emberek veszik meg ezeket a hulladékokat, amiket német prémiumnak csúfolnak, épeszű ember nem. Ezeknek már semmi köze a tartóssághoz és a megbízhatósághoz, talicskával lehet a szervizbe hordani a pénzt, nem véletlen, hogy nem találtál normálisat. Ezekben az autókban 2-3 évesen gyakorlatilag 300-400 ezer km már benne volt, tisztelet a kivételnek. :doglotlo:

Ha ragaszkodsz a teljesítményhez és a BMW-hez, akkor 12-14 ezer euróért vegyél egy tényleg nagyon patika e61 35d-t, aztán a maradék pénzből még 5 évig üzemben tartod és utána is lesz egy normális, javítható autód.



Nem szeretnék off-ni de nekem is van egy ismerős aki éppen szombaton panaszolta el, hogy mi történt az F30 BMW-vel! Új kora óta van nála és 130 ezer kilométernél a váltó egyszer csak az autópályán megadta magát! A tulaj mindig szakszervizbe vitte és most úgy tett de egyszerűen nem tudtak mit mondani, mert ilyen vagy hasonló nem igen történt! Pedig egy sima F30-as 20d volt mondjuk sok extrával és mégis elment a váltó menet közben! Majd ha megtudom meg is írom mennyiért csináltatta meg! Amúgy pár éves autóról van szó és szinte mindig csak autópályán!

Kérdem én, hogy f30 benzinesek is ilyenek vagy csak a diesel olyan kényes?


Teljesen mindegy, hogy benzin vagy diesel. Ezekkel az újabbakkal bármikor lehet bármi sajnos. Nem meglepő, hogy viszonylag kevés futásnál már elhal ez-az.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2018.11.20. 20:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1202
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 90 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
csrobcsi írta:
Valakinek van tippje? F11 LCI-t szeretnék venni, 530v35d, a teljes kínálatot végignéztem, kb mind felejtős. 7M a keret, ami a kívánalom: csak touring, lehetőleg nem xd, motoros csomagtér, bőrbelső, ülésfűtés, esetleg M pack, csak magyarországi, ismert előélet. Kb lehetetlen sztem, de hátha valakinek van tippje. A tegnapi, utolsó próbálkozás már kiverte a biztosítékot, kereskedésben levő autók nem érdekelnek tovább.... Telefonos érdeklődés, Bp, SportCar centrum, Táncsics m út:
- Jó napot, M packet, 530 touring érdeklne, tudna e róla vmit mondani
- Nem, itt minden autó bizományos értékesítésben van, nem tudunk róla történeteket mesélni... Ott az alvázszám utána lehet nézni.
- ok, köszönöm.

Kicsit később, miután utánanéztem:
-Jó napot, érdeklődnék az ominózus BMW-ről továbbra is
- Tessék
- A kérdésem az volna hogy alvázszám alapján nem ezekkel a felnikkel, m-es lökhárítók és küszöbök nélkül került legyártásra az autó. Akkor ez most M-es vagy nem? (nyilvánvalóan nem persze...) Kis szünet után:
- Nem tudom, majd felhívom az embert, és visszaszólok...

Persze azóta is szól. A 120 ezres kamufutást, és a többit meg hagyjuk. Szóval ha Premium Selection-ön kívül vkinek van tippje, szívesen veszem. Nem új autót akarok ingyen, futhatott tőlem 300k-t is, csak igaz legyen, és lekövethető, valamint az elvégzett szervízek adatai, stb.


Engedd el. 7 millió forintért lehet autót is venni, teljesen fölösleges ennyi pénzt kidobni arra, hogy legyen egy romhalmazod, amire BMW van írva. Csak a fanatista emberek veszik meg ezeket a hulladékokat, amiket német prémiumnak csúfolnak, épeszű ember nem. Ezeknek már semmi köze a tartóssághoz és a megbízhatósághoz, talicskával lehet a szervizbe hordani a pénzt, nem véletlen, hogy nem találtál normálisat. Ezekben az autókban 2-3 évesen gyakorlatilag 300-400 ezer km már benne volt, tisztelet a kivételnek. :doglotlo:

Ha ragaszkodsz a teljesítményhez és a BMW-hez, akkor 12-14 ezer euróért vegyél egy tényleg nagyon patika e61 35d-t, aztán a maradék pénzből még 5 évig üzemben tartod és utána is lesz egy normális, javítható autód.



Nem szeretnék off-ni de nekem is van egy ismerős aki éppen szombaton panaszolta el, hogy mi történt az F30 BMW-vel! Új kora óta van nála és 130 ezer kilométernél a váltó egyszer csak az autópályán megadta magát! A tulaj mindig szakszervizbe vitte és most úgy tett de egyszerűen nem tudtak mit mondani, mert ilyen vagy hasonló nem igen történt! Pedig egy sima F30-as 20d volt mondjuk sok extrával és mégis elment a váltó menet közben! Majd ha megtudom meg is írom mennyiért csináltatta meg! Amúgy pár éves autóról van szó és szinte mindig csak autópályán!

Kérdem én, hogy f30 benzinesek is ilyenek vagy csak a diesel olyan kényes?


Teljesen mindegy, hogy benzin vagy diesel. Ezekkel az újabbakkal bármikor lehet bármi sajnos. Nem meglepő, hogy viszonylag kevés futásnál már elhal ez-az.


Hát köszi a választ de nem nagyon könnyítetted meg a döntésem! Mindegy egyenlőre maradok az eddig bevált E61-nél és ezer bocsi az OFF-ért!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek tökmöc az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2018.11.23. 17:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi mindenkinek a válaszokat, megvan az új gép. Honda CRV lett... Igazán ott engedtem a dolgot, amikor láttam hogy a hazai hirdetett felszereltségű/évjáratú/futású autók németben jóval drágábbak. Tekert órájú ki tudja milyen kókány dudva nem kell, mo-i, jó állapotú, 10 körül de inkább felette. Honda 1.6D, 2 éves, 35e magyarországi lekövetett kilóméterrel, szervízkönyvvel, stb jóval olcsóbban mint egy F11. Persze sehol nincs az E61 hez, se az F11-hez, de a fizetésem sem a 10milló körüli vételárukhoz :/ Majd lesz egy szép 3-as vagy 5-ös a kilencvenes évekből amit reszelgetek hobbiként, meg néha kerülni egyet csak feelingért, a többit feladtam...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 512 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 22, 23, 24, 25, 26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator