* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:23

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1306, 1307, 1308, 1309, 1310, 1311, 1312 ... 1329  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.16. 08:04 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nagy97 írta:
A müszakival nem volt gond átment rajta csak az utak minősége nem erre a futómüre lettek kialakitva amerre én járok ugyanis a bal első lengéscsillapitom egy év alatt megadta magát és ebböl egy darabb 70-90 ezer között mozog ugyhogy gondolkodom h járok jobban ha ezt szedem rendbe vagy inkább meggy alá egy sima futómü

72-130e./készlet az alap darabokból, amit rugóval kapsz, csak a színük más. (Lehet a 200e. felettiek is csak a színekkel játszadoznak...)
Sokan ezért is szeretik, mert rugóstól cserélheti mind a 4 gátlót kb. 80-90-ből toronycsapággyal együtt.
Csak nem bírják olyan sokáig mint egy gyári tervezésű.
A kanyarodási sebesség is csökken, mert véznább a kialakítás.
A toronycsapágyat is szétnyomja az extrém geometriai állás miatt, ezért aki tökéletességre törekszik állíthatót tesz abból is, de az drága, így zömmel kihagyják.
Cserébe szépen le lehet rakni a talajra a gépet, ami sokaknak bejön.
Nekem is, ezért tanulmányoztam ezt a futómű kört is.
Igazából "krúzolásra" való (azoknál szépen bírják), nem gyorshajtóknak.

Utána kérdezek a műszakiztatásának, mert itt Debiben az ilyet használóknak van egy készlet gyári előírás szerinti rugóstagjuk is, ami átszerelésre kerül a vizsgára.
:roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.16. 08:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.15. 13:30
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Ujabb kérdéssel fordulnék hozzátok valakivel elöfordult már beinditom az autot és egy fél perc után elég csunya katogásba kezd eleinte csak akkor csinálta ha kitekertem a kormányt de minden probléma megszünik 1000 fordulat felett elhallgat mint a sír kérdésem az lenne h a szervo pompa csinálhat ilyet mert nagyon onann jön a hang 96(525)tds


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.16. 08:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.15. 13:30
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Ültetésben nem gondolkozom inkább egy kis emelésben mert tul alacsony ide mifelénk az auto és nagyon kemény is fateromnak egy C220 mercije van kb egy korosztály de jobban vesszi a gödröket és az ut egyenlötlenségeket egy sima futomütől puhább lenne az auto ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.16. 09:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nagy97 írta:
Ültetésben nem gondolkozom inkább egy kis emelésben mert tul alacsony ide mifelénk az auto és nagyon kemény is fateromnak egy C220 mercije van kb egy korosztály de jobban vesszi a gödröket és az ut egyenlötlenségeket egy sima futomütől puhább lenne az auto ?

Sokkal!
Ezek az állítható rugóstagok komfortban nullás értékelésűek.
Csak fura látvány lesz elsőre ezek után, hogy a kerék nem ül rá a sárvédőívekre.
Bontóból vegyél egy komplett garnitúrát, lehet megúszod 30-40e.-ből.
Vagy ha a pénz nem gond, akkor persze az új készlet tartósabb lesz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.16. 18:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.15. 13:30
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Azthiszem maradok az ujnál az azért tudom h még mennyit fog menni a bontottnál sosem tudni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.17. 09:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.15. 13:30
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Ujabb kérdéssel fordulnék hozzátok valakivel elöfordult már beinditom az autot és egy fél perc után elég csunya katogásba kezd eleinte csak akkor csinálta ha kitekertem a kormányt de minden probléma megszünik 1000 fordulat felett elhallgat mint a sír kérdésem az lenne h a szervo pompa csinálhat ilyet mert nagyon onann jön a hang 96(525)tds[/quote]


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.17. 09:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nagy97 írta:
Ujabb kérdéssel fordulnék hozzátok valakivel elöfordult már beinditom az autot és egy fél perc után elég csunya katogásba kezd eleinte csak akkor csinálta ha kitekertem a kormányt de minden probléma megszünik 1000 fordulat felett elhallgat mint a sír kérdésem az lenne h a szervo pompa csinálhat ilyet mert nagyon onann jön a hang 96(525)tds

Részletezned kellene az eset leírását, lehet ezért (is) nem reagált senki.
Álló helyzetben vagy menet közben, vagy is is?
Folyamatos a kattogás, vagy csak a kormány mozdítására aktualizálódik?
Minden ponton vagy csak véghelyzetben?
Olaj van benne elég?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.17. 10:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.15. 13:30
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Olajat már cseréltem nem segitett eleinte csak akkor csinálta amikor majdnem teljesen kitekertem a kormányt de most már ugy van h beinditom és egy 10mp után elkezdi kiadni azt a kattogo hangot ismétlem alapjáraton 1000 fordulatnál már elmulik mind1 h áll az auto vagy gurul csak alapjáraton adja ki azt a hangot és ahogy tekerem a kormányt változik a hangja kitekerem a kormányt intenzivebb a hang


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.18. 21:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
polip írta:
Sziasztok! Tudja valaki melyik BMW-n volt a lyukas fejű kerékcsavar, illetve mi a cikkszáma?

Megválaszolom magamnak, csak azért, hátha más is rágyógyult a fúrtfejű csavarra. :) Sajnos gyáriban már nem rendelhető, de Bilstein van, a kadmiumos most ráadásul féláron.
A gyári kerékőrért meg köszönet AlpinaFannak!
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.18. 23:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
KáBé írta:
Sziasztok!

Hátha találkozott már valaki a jelenséggel:

E39 Touring,csomagtér ajtó üveg egyszercsak gondolt egyet és nem nyílik....
Teendő?
Van valakinek ötlete,mi lehet a hiba?

Mikrokapcsolo elszalt vagy kabeltores ami a valoszinubb.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Nekem is volt ilyen. Kábeltörés volt. Ugyanitt jól működő mikrokapcsoló eladó. :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.19. 07:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
polip írta:
polip írta:
Sziasztok! Tudja valaki melyik BMW-n volt a lyukas fejű kerékcsavar, illetve mi a cikkszáma?

Megválaszolom magamnak, csak azért, hátha más is rágyógyult a fúrtfejű csavarra. :) Sajnos gyáriban már nem rendelhető, de Bilstein van, a kadmiumos most ráadásul féláron.
A gyári kerékőrért meg köszönet AlpinaFannak!
Kép

De így most a kerékőrrel elvesztette az egységes megjelenését. Már ha ez fontos. Nekem is pont ilyen forma kerékőrök voltak fenn, én kilöktem mindet az előbb említett dolog miatt is. Meg szerintem manapság már nem lopkodják ezeket a felniket, ha mégis, akkor az felkészült és a kerékőr nem riasztó számára.
(Na, ez nem beszólás, csak egy gondolat, mert az új csavar mindig jó!)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.19. 11:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
De így most a kerékőrrel elvesztette az egységes megjelenését. Már ha ez fontos. Nekem is pont ilyen forma kerékőrök voltak fenn, én kilöktem mindet az előbb említett dolog miatt is. Meg szerintem manapság már nem lopkodják ezeket a felniket, ha mégis, akkor az felkészült és a kerékőr nem riasztó számára.
(Na, ez nem beszólás, csak egy gondolat, mert az új csavar mindig jó!)


Dehogy veszem beszólásnak.:) Amúgy sok igazság van benne, amit írsz, magam sem tudom miért ragaszkodtam a gyári őrhöz, a szomszéd fiúcska ellen véd.
Gondolkodtam, h mind a fúrt legyen, de aztán így raktam, élőben szerintem jó. Máskülönben, ha megunom, akkor egységesítek, nem áll sokból, 1db csavar csere / kerék. A másik megoldás a fúrtakat cserélem őrre! Méghozzá úgy, h egy keréken öt különböző kulcsú legyen és minden keréken további öt eltérő adapter kelljen, na így már tolvaj biztos és egységes is lenne! Persze így is lopható, de ki vacakolna 20 féle kulccsal, random sorrendben 4 keréken?! És még a gumisok kedvence is lennék ezzel a megoldással :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.19. 21:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
polip írta:
... Méghozzá úgy, h egy keréken öt különböző kulcsú legyen és minden keréken további öt eltérő adapter kelljen, na így már tolvaj biztos és egységes is lenne! Persze így is lopható, de ki vacakolna 20 féle kulccsal, random sorrendben 4 keréken?! ...


Én elvesztettem a saját kulcsomat. A gumis egy speciális dugókulcs (nem belülről hanem kívülről fogta a csavart) segítségével pillanatok alatt lekapta mindet. Azt gyanítom, hogy aki drága felniket jár lopni, az is fel van készülve... sajnos.

Egyébként szép a felnid.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.20. 08:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
491523 írta:
polip írta:
... Méghozzá úgy, h egy keréken öt különböző kulcsú legyen és minden keréken további öt eltérő adapter kelljen, na így már tolvaj biztos és egységes is lenne! Persze így is lopható, de ki vacakolna 20 féle kulccsal, random sorrendben 4 keréken?! ...


Én elvesztettem a saját kulcsomat. A gumis egy speciális dugókulcs (nem belülről hanem kívülről fogta a csavart) segítségével pillanatok alatt lekapta mindet. Azt gyanítom, hogy aki drága felniket jár lopni, az is fel van készülve... sajnos.

Egyébként szép a felnid.

Igen. Nekem is szükségem lett egyszer csak egy ilyen dugókulcsra. Szkeptikus voltam, de a polír, kerekfejű csavart gond nélkül megfogta és kiszedte.

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.31. 09:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Feltennék egy félszeg kérdést, lehet valakin már ugyanígy kifogott ez az alkatrész, vagy észre sem vette, de nincs a helyén rendesen:
Sedan C-oszlop belső burkolat visszahelyezése.
Nem megy!
Hihetetlen!
A kalaptartó szélén lévő nútba behelyezzük ugye...
A két patent a burkolat felső szélén, a tetőkárpitnál a helyén...
Viszont a hátsó szélvédő festett fekete része alatt a széleken van három bepattintó lemez a kasztnira ponthegesztve, amibe be kell pattintani a burkolat három rögzítőjét, ami oda illeszkedik...
Már két garnitúra C-burkolatnak törtem le azokat a pöckeit, kuka. (Oda a sajátja és egy pár bontott, 4000.- ablakon ki :? )
El is vannak ezek öregedve és egyszerűen nem látom a helyes berakási metódust. (Még jó, hogy nem újjal történt.)
Azokat a szélvédő széleinél lévőket elsőként nem lehet bepattintani, mert akkor a kalaptartót kellene utoljára visszatenni, az meg berakott C-burkolattal nem lehetséges!
Eszem elmegy!
Hát nem is tudom hogy lesz... :oops: :x
Így hagyom... :roll:
:taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.31. 11:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Feltennék egy félszeg kérdést, lehet valakin már ugyanígy kifogott ez az alkatrész, vagy észre sem vette, de nincs a helyén rendesen:
Sedan C-oszlop belső burkolat visszahelyezése.
Nem megy!
Hihetetlen!
A kalaptartó szélén lévő nútba behelyezzük ugye...
A két patent a burkolat felső szélén, a tetőkárpitnál a helyén...
Viszont a hátsó szélvédő festett fekete része alatt a széleken van három bepattintó lemez a kasztnira ponthegesztve, amibe be kell pattintani a burkolat három rögzítőjét, ami oda illeszkedik...
Már két garnitúra C-burkolatnak törtem le azokat a pöckeit, kuka. (Oda a sajátja és egy pár bontott, 4000.- ablakon ki :? )
El is vannak ezek öregedve és egyszerűen nem látom a helyes berakási metódust. (Még jó, hogy nem újjal történt.)
Azokat a szélvédő széleinél lévőket elsőként nem lehet bepattintani, mert akkor a kalaptartót kellene utoljára visszatenni, az meg berakott C-burkolattal nem lehetséges!
Eszem elmegy!
Hát nem is tudom hogy lesz... :oops: :x
Így hagyom... :roll:
:taps:


Én a youtube-on keresgélnék a helyedben (amíg valaki meg nem írja a helyes választ).

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.31. 11:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Bandi1978 írta:
Feltennék egy félszeg kérdést, lehet valakin már ugyanígy kifogott ez az alkatrész, vagy észre sem vette, de nincs a helyén rendesen:
Sedan C-oszlop belső burkolat visszahelyezése.

Én a youtube-on keresgélnék a helyedben (amíg valaki meg nem írja a helyes választ).

Megvolt, mindent átnéztem amit tudtam.
Csak a kiszerelést taglalják mindenhol, lévén a visszaszerelés ugyanúgy megy.
Vagyis menne, de ebben az esetben bizony a vissza mód nem olyan egyértelmű.
Ugyanis az a három műanyag pöcök kifelé könnyen jön, mert olyan szögben van tervezve, de vissza a nagy feszítést már nem viseli, így vagy nem pattintom be, de akkor alá lehet látni kintről a burkolatnak, vagy bepattintás során nagy eséllyel letörnek.
A hátra eső kettő a legproblémásabb.
Az ideális az lenne, ha a kalaptartó kissé lenyomható lenne behelyezés után, de nálam még egy elektromos roló is van benne, így olyan merev és mozdíthatatlan, mintha a kasztnira lenne hegesztve egy vaslemez formájában.
:facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.31. 18:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
leslie írta:
Bandi1978 írta:
Feltennék egy félszeg kérdést, lehet valakin már ugyanígy kifogott ez az alkatrész, vagy észre sem vette, de nincs a helyén rendesen:
Sedan C-oszlop belső burkolat visszahelyezése.

Én a youtube-on keresgélnék a helyedben (amíg valaki meg nem írja a helyes választ).

Megvolt, mindent átnéztem amit tudtam.
Csak a kiszerelést taglalják mindenhol, lévén a visszaszerelés ugyanúgy megy.
Vagyis menne, de ebben az esetben bizony a vissza mód nem olyan egyértelmű.
Ugyanis az a három műanyag pöcök kifelé könnyen jön, mert olyan szögben van tervezve, de vissza a nagy feszítést már nem viseli, így vagy nem pattintom be, de akkor alá lehet látni kintről a burkolatnak, vagy bepattintás során nagy eséllyel letörnek.
A hátra eső kettő a legproblémásabb.
Az ideális az lenne, ha a kalaptartó kissé lenyomható lenne behelyezés után, de nálam még egy elektromos roló is van benne, így olyan merev és mozdíthatatlan, mintha a kasztnira lenne hegesztve egy vaslemez formájában.
:facepalm:


Ezen a videón -> https://youtu.be/2XwhLnWSiPE?t=58 az látszik, hogy a felső részen a burkoló elemre merőlegesen ki kell húzni, majd a burkoló elemet felfelé húzva akad ki az alján lévő rögzítő.

Feltehetőleg a visszarakás fordított módon történik. Tehát előbb kell az alját rögzíteni a kalaptartó mellett, majd felül csak vissza kell nyomni a patentekbe a burkoló elem felső részét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.07.31. 21:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
491523 írta:
Bandi1978 írta:
...Ugyanis az a három műanyag pöcök kifelé könnyen jön, mert olyan szögben van tervezve, de vissza a nagy feszítést már nem viseli, így vagy nem pattintom be, de akkor alá lehet látni kintről a burkolatnak, vagy bepattintás során nagy eséllyel letörnek.
A hátra eső kettő a legproblémásabb.
Az ideális az lenne, ha a kalaptartó kissé lenyomható lenne behelyezés után...


Ezen a videón -> https://youtu.be/2XwhLnWSiPE?t=58 az látszik, hogy a felső részen a burkoló elemre merőlegesen ki kell húzni, majd a burkoló elemet felfelé húzva akad ki az alján lévő rögzítő.

Feltehetőleg a visszarakás fordított módon történik. Tehát előbb kell az alját rögzíteni a kalaptartó mellett, majd felül csak vissza kell nyomni a patentekbe a burkoló elem felső részét.

Igen, ezt gondoltam én is, de bebizonyosodott 4 darab burkolattal is, hogy nem megy, pedig igen finoman és precízen bánok mindennel.
Az alábbi videón meg is figyelhető amit írok. Még a szélvédő szélei mentén ponthegesztett pattintólemezek is jól láthatóak nagyobb felbontásban. Olyan 2:50-től látható mindkét burkolat és ha megfigyeljük a hátsó szélvédőn lévő fekete bevonatot, az nem egyenesen fut a burkolatok peremével. Ez pontosan azért van, mert már azokat valamikor kiszedték és a hátrébb eső vagyis alsó kettő pöcök nincs bepattintva, csak a felső, mert az gond nélkül megy is! 3:48-tól pedig külön-külön közelebbről is megfigyelhető a pozíció anomália. A burkolatnak szín egyenesen kell(ene) futnia a fekete festékréteggel.
https://www.youtube.com/watch?v=UhIUQc3XETs


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.09. 10:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Azt szeretném megkérdezni, hogy m47 motorkódú 2003 évjáratú 520 d-hez Febi kartergáz szürőt javasoltak. Kimerjem-e ilyenre cserélni vagy inkább a drágább gyári????

Ha valaki cserélt már milyen időközönként kell ujra....? Köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1306, 1307, 1308, 1309, 1310, 1311, 1312 ... 1329  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 34 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator