2015.09.14. 10:50
stupeki69 írta:A napfénytetősnél mind a négy sarka felé van egy egy levezető cső ha az el van dugulva akkor is befolyhat a víz de az nagyon minimális mert a tető gumija körül átengedett vízet vezeti el az pedig nagyon kevés. Nekem újra kellett ragasztatni a szélvédőt mert ott ázott be. Kivülről slaggal locsoltasd és bent figyeld hol ázik be de úgy hogy csak az ajtókeretre menjen a víz majd a szélvédő aljától felfelé haladva és szép lassan mert a víz lassan találja meg a réseket!!
2018.06.08. 11:35
2018.06.08. 13:04
awh írta:hali.
19.7ben nézve 105-106 fokon ketyeg a motor, ez kissé magas üzemi hőmérsékletnek tűnik nekem. Se a menetszél, se a klímaventi nem viszi lejjebb, régebben ezek hamar levitték a meleg motor hőmérsékletét. A hűtők között kipucoltam, de nem nagyon volt dzsuva, nem változott semmi.
Télen került bele egy febi termosztát (azóta nem nagyon néztem titkosba hőfokot), én arra gondolok hogy ez dolgozik magasabb hőfokon (elvileg 92es..). Feljebb nem nagyon ment a hőfok, de nem hinném hogy ez az egészséges neki. Mi a legvalószínűbb probléma? köszi
2018.06.08. 13:19
atti523i írta:awh írta:hali.
19.7ben nézve 105-106 fokon ketyeg a motor, ez kissé magas üzemi hőmérsékletnek tűnik nekem. Se a menetszél, se a klímaventi nem viszi lejjebb, régebben ezek hamar levitték a meleg motor hőmérsékletét. A hűtők között kipucoltam, de nem nagyon volt dzsuva, nem változott semmi.
Télen került bele egy febi termosztát (azóta nem nagyon néztem titkosba hőfokot), én arra gondolok hogy ez dolgozik magasabb hőfokon (elvileg 92es..). Feljebb nem nagyon ment a hőfok, de nem hinném hogy ez az egészséges neki. Mi a legvalószínűbb probléma? köszi
ebben a melegben nekem is ennyit mutat a titkos,szerintem ez normális.97-23i.nálam új a hűtő,ráadásul a drágábbik behr,nem az olcsó kínai meg a kínai nissens,viszkó jól teker,a termosztátom gyári 92-es.
2018.06.08. 15:20
awh írta:atti523i írta:awh írta:hali.
19.7ben nézve 105-106 fokon ketyeg a motor, ez kissé magas üzemi hőmérsékletnek tűnik nekem. Se a menetszél, se a klímaventi nem viszi lejjebb, régebben ezek hamar levitték a meleg motor hőmérsékletét. A hűtők között kipucoltam, de nem nagyon volt dzsuva, nem változott semmi.
Télen került bele egy febi termosztát (azóta nem nagyon néztem titkosba hőfokot), én arra gondolok hogy ez dolgozik magasabb hőfokon (elvileg 92es..). Feljebb nem nagyon ment a hőfok, de nem hinném hogy ez az egészséges neki. Mi a legvalószínűbb probléma? köszi
ebben a melegben nekem is ennyit mutat a titkos,szerintem ez normális.97-23i.nálam új a hűtő,ráadásul a drágábbik behr,nem az olcsó kínai meg a kínai nissens,viszkó jól teker,a termosztátom gyári 92-es.
hmmm... de mi lehet a magyarázat arra hogy a klímaventi meg a menetszél se viszi le egy fél fokot se? Tavaly ha már 50-60al mentem vagy rányomtam a klimaventit (nekem direkt 2es fokozatba van kötve) , akkor hamar visszament 95 környékére. Légtelenítve volt, járó motornál csak víz jön a csavaroknál. Vagy ettől még lehet valahol levegős?
2018.06.08. 16:07
2018.06.11. 09:28
Bandi1978 írta:A Febi termosztát lesz a gond.
Itt a fórumon már többször ki lett vesézve, hogy akárhogy is, de csak a gyári termosztát a megfelelő paraméterű.
Ez is azon alkatrészek egyike, amiből csak a gyári a jó választás.
Valahogy az utángyártottakat nem tudják belőni rendesen, nyilván speciális anyagösszetétel kell a pontos működéshez.
Hidegebb időben ez nem olyan feltűnő, de trópusi időjárásnál bizony kiütközik.
2018.06.17. 09:46
2018.06.17. 19:55
2018.06.17. 19:56
Parduc írta:Én csak annyit tennék hozzá hogy nekem is 108-110 fok körül mozog, de nem aggodom mert a gyári adat szerint 102 fok az üzemi hőmérséklet. Bár a termosztátot adom. Én a viszko ventivel küzdök. Ahogy eléri az üzemi értéket egyből kapcsol és nem kapcsol ki. E34-es 520-asomon csak akkor kapcsolt ha már túlment egy osztást. Bárdiban vettem ott azt irták hogy sivatagi kivitel. Kérdés most akkor jó vagy nem? Nálatok is egyből kapcsol?
Üdv
A világ a Nők és a BMW körül forog.....
2018.06.18. 10:39
2018.06.18. 10:45
awh írta:Közben nekem történt egy hűtőcsere (behr) és rájöttünk hogy a sapka is szar (vadiúj febi volt --> kuka), vernetet kaptam , úgy tűnik az jó, de jön rá a gyári, biztos ami biztos.
A hőfok állandó 106-107ről lement állandó 100 körülre, de a menetszél még mindig nem mozgatja semerre, ami nekem furcsa. Legközelebb ha lesz rá érkezésem akkor megy bele egy uj vizpumpa meg a gyári termosztát, de a 100at már nem gondolom vészesen soknak.
2018.06.18. 10:57
Bandi1978 írta:awh írta:Közben nekem történt egy hűtőcsere (behr) és rájöttünk hogy a sapka is szar (vadiúj febi volt --> kuka), vernetet kaptam , úgy tűnik az jó, de jön rá a gyári, biztos ami biztos.
A hőfok állandó 106-107ről lement állandó 100 körülre, de a menetszél még mindig nem mozgatja semerre, ami nekem furcsa. Legközelebb ha lesz rá érkezésem akkor megy bele egy uj vizpumpa meg a gyári termosztát, de a 100at már nem gondolom vészesen soknak.
Hogy légtelenítettétek a rendszert, leírnád nekem?
Köszi!
Mármint, ha nem szereldében csináltattad.
2018.06.18. 11:11
Gallaca írta:Használd a keresőt, sokszor le van már írva!