* *
Pontos idő: 2024.03.28. 20:50

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.30. 23:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.09. 21:55
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Szerencs
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M530D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék..
E39 530D Touring automata.
Klíma 21 fokra állítva és a jobb oldal elkezdi okádni a tűzforró levegőt, lábra, szélvédőre is.
Újra indításkor megszűnik. Majd előjön a jelenség ismét. Csinálta már a bal oldal is de teljesen random jellegű.
Ilyenkor annyit szoktam, hogy csak középre fúvatok és letekerem hidegre.
Egy szerelő azt mondta, hogy a navi képernyő alatti komplett panelt kellene cserélni a hűtés-fűtés vezérlőt..
Mit javasoltok, tényleg az lehet a baja?
Köszönöm ha valaki segít :)
Üdv mindenkinek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.30. 23:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Texasi írta:
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék..
E39 530D Touring automata.
Klíma 21 fokra állítva és a jobb oldal elkezdi okádni a tűzforró levegőt, lábra, szélvédőre is.
Újra indításkor megszűnik. Majd előjön a jelenség ismét. Csinálta már a bal oldal is de teljesen random jellegű.
Ilyenkor annyit szoktam, hogy csak középre fúvatok és letekerem hidegre.
Egy szerelő azt mondta, hogy a navi képernyő alatti komplett panelt kellene cserélni a hűtés-fűtés vezérlőt..
Mit javasoltok, tényleg az lehet a baja?
Köszönöm ha valaki segít :)
Üdv mindenkinek!


Fűtés csap. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Texasi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.31. 09:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Texasi írta:
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék..
E39 530D Touring automata.
Klíma 21 fokra állítva és a jobb oldal elkezdi okádni a tűzforró levegőt, lábra, szélvédőre is.
Újra indításkor megszűnik. Majd előjön a jelenség ismét. Csinálta már a bal oldal is de teljesen random jellegű.
Ilyenkor annyit szoktam, hogy csak középre fúvatok és letekerem hidegre.
Egy szerelő azt mondta, hogy a navi képernyő alatti komplett panelt kellene cserélni a hűtés-fűtés vezérlőt..
Mit javasoltok, tényleg az lehet a baja?
Köszönöm ha valaki segít :)
Üdv mindenkinek!


A fűtés csapod ragad be. A bal oldali kerékdob környékén keresd. Nekem is be-beragadt régebben, de egy kis gumikalapácsos kocogtatás után többet nem jött elő a hiba. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: Texasi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.31. 12:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.09. 21:55
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Szerencs
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M530D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Texasi írta:
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék..
E39 530D Touring automata.
Klíma 21 fokra állítva és a jobb oldal elkezdi okádni a tűzforró levegőt, lábra, szélvédőre is.
Újra indításkor megszűnik. Majd előjön a jelenség ismét. Csinálta már a bal oldal is de teljesen random jellegű.
Ilyenkor annyit szoktam, hogy csak középre fúvatok és letekerem hidegre.
Egy szerelő azt mondta, hogy a navi képernyő alatti komplett panelt kellene cserélni a hűtés-fűtés vezérlőt..
Mit javasoltok, tényleg az lehet a baja?
Köszönöm ha valaki segít :)
Üdv mindenkinek!


A fűtés csapod ragad be. A bal oldali kerékdob környékén keresd. Nekem is be-beragadt régebben, de egy kis gumikalapácsos kocogtatás után többet nem jött elő a hiba. :franko:


Köszi az infót, megpróbálom


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.31. 13:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Texasi írta:
atesz155 írta:
Texasi írta:
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék..
E39 530D Touring automata.
Klíma 21 fokra állítva és a jobb oldal elkezdi okádni a tűzforró levegőt, lábra, szélvédőre is.
Újra indításkor megszűnik. Majd előjön a jelenség ismét. Csinálta már a bal oldal is de teljesen random jellegű.
Ilyenkor annyit szoktam, hogy csak középre fúvatok és letekerem hidegre.
Egy szerelő azt mondta, hogy a navi képernyő alatti komplett panelt kellene cserélni a hűtés-fűtés vezérlőt..
Mit javasoltok, tényleg az lehet a baja?
Köszönöm ha valaki segít :)
Üdv mindenkinek!


A fűtés csapod ragad be. A bal oldali kerékdob környékén keresd. Nekem is be-beragadt régebben, de egy kis gumikalapácsos kocogtatás után többet nem jött elő a hiba. :franko:


Köszi az infót, megpróbálom


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Párszor nekem is csinált ilyent. Ilyenkor ha lekapcsolom offra a klímapanelt majd újra be, megszűnik. Igaz legutóbb 3x el kellett játszanom. Lehet, hogy ez is fűtéscsap és a ki-be kapcsolás hatására kiold???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagySándor az itt látható tagok köszönték meg: Texasi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.31. 13:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.09. 21:55
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Szerencs
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M530D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Texasi írta:
atesz155 írta:
Texasi írta:
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék..
E39 530D Touring automata.
Klíma 21 fokra állítva és a jobb oldal elkezdi okádni a tűzforró levegőt, lábra, szélvédőre is.
Újra indításkor megszűnik. Majd előjön a jelenség ismét. Csinálta már a bal oldal is de teljesen random jellegű.
Ilyenkor annyit szoktam, hogy csak középre fúvatok és letekerem hidegre.
Egy szerelő azt mondta, hogy a navi képernyő alatti komplett panelt kellene cserélni a hűtés-fűtés vezérlőt..
Mit javasoltok, tényleg az lehet a baja?
Köszönöm ha valaki segít :)
Üdv mindenkinek!


A fűtés csapod ragad be. A bal oldali kerékdob környékén keresd. Nekem is be-beragadt régebben, de egy kis gumikalapácsos kocogtatás után többet nem jött elő a hiba. :franko:


Köszi az infót, megpróbálom


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Párszor nekem is csinált ilyent. Ilyenkor ha lekapcsolom offra a klímapanelt majd újra be, megszűnik. Igaz legutóbb 3x el kellett játszanom. Lehet, hogy ez is fűtéscsap és a ki-be kapcsolás hatására kiold???


Nem tudom mi lehet de nekem már szinte csak forró levegő jön.
Kifejezetten előnyös ebben az időben :-D


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.05.31. 22:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Texasi írta:
NagySándor írta:
Texasi írta:
atesz155 írta:
Texasi írta:
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék..
E39 530D Touring automata.
Klíma 21 fokra állítva és a jobb oldal elkezdi okádni a tűzforró levegőt, lábra, szélvédőre is.
Újra indításkor megszűnik. Majd előjön a jelenség ismét. Csinálta már a bal oldal is de teljesen random jellegű.
Ilyenkor annyit szoktam, hogy csak középre fúvatok és letekerem hidegre.
Egy szerelő azt mondta, hogy a navi képernyő alatti komplett panelt kellene cserélni a hűtés-fűtés vezérlőt..
Mit javasoltok, tényleg az lehet a baja?
Köszönöm ha valaki segít :)
Üdv mindenkinek!


A fűtés csapod ragad be. A bal oldali kerékdob környékén keresd. Nekem is be-beragadt régebben, de egy kis gumikalapácsos kocogtatás után többet nem jött elő a hiba. :franko:


Köszi az infót, megpróbálom


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Párszor nekem is csinált ilyent. Ilyenkor ha lekapcsolom offra a klímapanelt majd újra be, megszűnik. Igaz legutóbb 3x el kellett játszanom. Lehet, hogy ez is fűtéscsap és a ki-be kapcsolás hatására kiold???


Nem tudom mi lehet de nekem már szinte csak forró levegő jön.
Kifejezetten előnyös ebben az időben :-D


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

És a diag mit mond?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.06.01. 14:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.09. 21:55
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Szerencs
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M530D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Texasi írta:
NagySándor írta:
Texasi írta:
atesz155 írta:
[quote="Texasi"]Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék..
E39 530D Touring automata.
Klíma 21 fokra állítva és a jobb oldal elkezdi okádni a tűzforró levegőt, lábra, szélvédőre is.
Újra indításkor megszűnik. Majd előjön a jelenség ismét. Csinálta már a bal oldal is de teljesen random jellegű.
Ilyenkor annyit szoktam, hogy csak középre fúvatok és letekerem hidegre.
Egy szerelő azt mondta, hogy a navi képernyő alatti komplett panelt kellene cserélni a hűtés-fűtés vezérlőt..
Mit javasoltok, tényleg az lehet a baja?
Köszönöm ha valaki segít :)
Üdv mindenkinek!


A fűtés csapod ragad be. A bal oldali kerékdob környékén keresd. Nekem is be-beragadt régebben, de egy kis gumikalapácsos kocogtatás után többet nem jött elő a hiba. :franko:


Köszi az infót, megpróbálom


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Párszor nekem is csinált ilyent. Ilyenkor ha lekapcsolom offra a klímapanelt majd újra be, megszűnik. Igaz legutóbb 3x el kellett játszanom. Lehet, hogy ez is fűtéscsap és a ki-be kapcsolás hatására kiold???


Nem tudom mi lehet de nekem már szinte csak forró levegő jön.
Kifejezetten előnyös ebben az időben :-D


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

És a diag mit mond?[/quote]
Szia!
Semmi hibát nem mutat ezzel kapcsolatban..


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.06.01. 16:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.09. 21:55
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Szerencs
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M530D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Texasi írta:
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék..
E39 530D Touring automata.
Klíma 21 fokra állítva és a jobb oldal elkezdi okádni a tűzforró levegőt, lábra, szélvédőre is.
Újra indításkor megszűnik. Majd előjön a jelenség ismét. Csinálta már a bal oldal is de teljesen random jellegű.
Ilyenkor annyit szoktam, hogy csak középre fúvatok és letekerem hidegre.
Egy szerelő azt mondta, hogy a navi képernyő alatti komplett panelt kellene cserélni a hűtés-fűtés vezérlőt..
Mit javasoltok, tényleg az lehet a baja?
Köszönöm ha valaki segít :)
Üdv mindenkinek!


A fűtés csapod ragad be. A bal oldali kerékdob környékén keresd. Nekem is be-beragadt régebben, de egy kis gumikalapácsos kocogtatás után többet nem jött elő a hiba. :franko:


El sem hiszem de két fa darabbal meg kocogtattam, és megjavult..
Ömlik a hideg a jobb oldalon is..
Reméljük így is marad :)
Nagyon szépen köszönöm a tippet!
Üdv: Henrik


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.06.02. 21:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
superbutt írta:
Gallaca írta:
superbutt írta:
Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(

Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.


Köszönöm a hozzaszolasodat. Ha jol emlékszem neked Budapesten van a muhelyed. Lenne 1-2 dolog amit meg szeretnek csinaltatni az automon. Kereshetlek vele kapcsolatban? Első körben egy bontott E39-es ventilátor keretet kellene szerezzek aminek a cikkszáma: 17 10 1 438 457. Ilyened van elfekvőben vagy esetleg valakinek akit ismersz?

Előre is köszönöm.

üdv.:
Tamas

Szia!

Jól tudod, tényleg van Csepelen műhelyem, köszönöm a bizalmat, de mióta a kékfehér.hu -t csinálom nincs időm nagyon javítgatni. Alkatrészben viszont állok rendelkezésre! Most a jelszavunk, hogy "Belépés díjtalan, kilépés bizonytalan". :mrgreen: Értsd: Ami oda begurul, alkatrészenként távozik. :lol: Nem mondom, olyan azért időnként előfordul, hogy a nálunk vásárolt alkatrészeket beépítjük, azok megússzák, de nem célom a 0-24 munka. :oops:
Sajnos most nincs ilyen keretem, csak újban tudnék, 27e. 1-2 nap.


Akkor összegyujtom milyen motyok kellenek es majd dobok egy listát. Meg egy kerdesem lenne a ventilátor kerettel kapcsolatban...
A facelift előtti es a faceliftes keret az ugyanolyan vagy ban köztük különbség?

Elöre is köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.06.02. 23:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
superbutt írta:
Gallaca írta:
superbutt írta:
Gallaca írta:
superbutt írta:
Köszönöm a linkeket! Megneztem es elvileg nem meleg a motor. Igazabol szerintem ott lesz a probléma hogy 3000 fordulat felett nem old le es ahogy nő a motor fordulatszáma azzal arányosan mindig nő a ventillátor fordulatszáma is. Láttam, illetve hallottam már egy pár E39-est, de egyiknek se igy mukodott. Valami hőgomba vagy nemtermosztát nem ragadhatott be, romolhatott el véletlen? eléggé kellemetlen a dolog hogy viszkó csere utan is megmaradt ez a probléma... :(

Utángyártott visco majdnem mind ilyen szar. Van nálam most egy 25d, abból is b..om ki, pedig vadi új benne. Állandóan pörög. Márkát nem látok rajta, csak egy pepsicola mintát, piros-kék kört.
De amúgy benzinesekben ilyen melegben szokott menni sokat, pláne ha benyomod a klímát.


Köszönöm a hozzaszolasodat. Ha jol emlékszem neked Budapesten van a muhelyed. Lenne 1-2 dolog amit meg szeretnek csinaltatni az automon. Kereshetlek vele kapcsolatban? Első körben egy bontott E39-es ventilátor keretet kellene szerezzek aminek a cikkszáma: 17 10 1 438 457. Ilyened van elfekvőben vagy esetleg valakinek akit ismersz?

Előre is köszönöm.

üdv.:
Tamas

Szia!

Jól tudod, tényleg van Csepelen műhelyem, köszönöm a bizalmat, de mióta a kékfehér.hu -t csinálom nincs időm nagyon javítgatni. Alkatrészben viszont állok rendelkezésre! Most a jelszavunk, hogy "Belépés díjtalan, kilépés bizonytalan". :mrgreen: Értsd: Ami oda begurul, alkatrészenként távozik. :lol: Nem mondom, olyan azért időnként előfordul, hogy a nálunk vásárolt alkatrészeket beépítjük, azok megússzák, de nem célom a 0-24 munka. :oops:
Sajnos most nincs ilyen keretem, csak újban tudnék, 27e. 1-2 nap.


Akkor összegyujtom milyen motyok kellenek es majd dobok egy listát. Meg egy kerdesem lenne a ventilátor kerettel kapcsolatban...
A facelift előtti es a faceliftes keret az ugyanolyan vagy ban köztük különbség?

Elöre is köszi.


Szia!

Ok!
M52Tu és az M54 egyforma, csak az egy vanososé más.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.07.29. 09:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Érdeklődnék hogy mechanikus klimás a gépem, van-e lehetőség digitre átépíiteni..esetleg elég egy olyan panel bele, vagy ennél több dolog is mint pl. höfokérzékelők stb. is kell hozzá??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.07.31. 08:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
Sziasztok.

Érdeklődnék hogy mechanikus klimás a gépem, van-e lehetőség digitre átépíiteni..esetleg elég egy olyan panel bele, vagy ennél több dolog is mint pl. höfokérzékelők stb. is kell hozzá??

Nem tudom, hogy érdemes-e belevágni ilyesmibe.
Ha nézel a neten a modulról hátsó képeket láthatod, hogy a csatlakozókból mintha egy nem lenne kompatibilis és a manuálison van valami bowden is. Ezekkel együtt ugye még a komfort modult is hozzá kellene programozni, gondolom.
Szerintem ez bonyolultabb eljárás lehet, mint egy sima vezérlőmodul csere.
Vannak itt bontós kollégák, ők jobban tudnák ezt magyarázni, láttak már jó néhány gépet...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.08.05. 21:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
520d2003 írta:
Sziasztok.

Érdeklődnék hogy mechanikus klimás a gépem, van-e lehetőség digitre átépíiteni..esetleg elég egy olyan panel bele, vagy ennél több dolog is mint pl. höfokérzékelők stb. is kell hozzá??

Nem tudom, hogy érdemes-e belevágni ilyesmibe.
Ha nézel a neten a modulról hátsó képeket láthatod, hogy a csatlakozókból mintha egy nem lenne kompatibilis és a manuálison van valami bowden is. Ezekkel együtt ugye még a komfort modult is hozzá kellene programozni, gondolom.
Szerintem ez bonyolultabb eljárás lehet, mint egy sima vezérlőmodul csere.
Vannak itt bontós kollégák, ők jobban tudnák ezt magyarázni, láttak már jó néhány gépet...



Köszönöm...akkor igy marad


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.08.06. 12:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Halásztelek
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Már kicsit több, mint fél éve egy '96-os 528i a társam, digitklímával. Sajnos átok ül rajtam és ha autót veszek, akkor a klíma sosem működik.
Jelenleg furcsa, számomra már-már misztikus hiba áll fent:
  • ha beülök, bekapcsolom a klímát, nem történik semmi, a gomb világít, hideg nem jön (na jó, ez eddig még nem fura)
  • fel szoktam kapcsolni a ventillátort is magas fokozatra, hogy érezzem, ha hideget fúj, mikor elindítom pár kört gyengül-erősödik a ventillátor
  • mikor legutoljára klímásnál voltam, annyi történt, hogy nem kapcsolt be a kompresszor, majd egy kis idő múlva elindult, de mire hazaértem (pár km), ismét behalt
  • akkor eddig sikerült bekapcsolni, amikor a kompresszoron a csatlakozót és a kábelezést piszkáltam, szintén pár perc után elindult, majd menet közben leállt
  • diag nem mutat semmi gondot és géppel tesztelve azonnal működik, tehát a kontakthiba is fura lenne, hogy géppel azonnal kapcsol a kompresszor
Összefoglalva: hol van klímám, hol nincs, de leginkább nincs és ha van is, 1-2 km út alatt lekapcsol. Amíg megy, addig 9 fokig legalább lehűti a levegőt, amit fúj, ezt klímásnál ellenőriztük.
A következő dolog még egy klíma panel csere lenne, legalábbis próba erejéig, de ha van valami ötletetek, esetleg tudtok valakit a nem túl távoli környékemen (X. kerület, Óhegy és Zugló vonalon mozgok napi szinten), aki működésre bírná, az szuper lenne (leginkább a jövő hét végéig, mert utána mennék hosszabb távokat).
Ha lenne bármi fontos részlet, amit megoszthatok a megoldás érdekében, írjátok meg légyszi.

_________________
1997/06 528ia sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.08.06. 21:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
osztin írta:
Sziasztok!

Már kicsit több, mint fél éve egy '96-os 528i a társam, digitklímával. Sajnos átok ül rajtam és ha autót veszek, akkor a klíma sosem működik.
Jelenleg furcsa, számomra már-már misztikus hiba áll fent:
  • ha beülök, bekapcsolom a klímát, nem történik semmi, a gomb világít, hideg nem jön (na jó, ez eddig még nem fura)
  • fel szoktam kapcsolni a ventillátort is magas fokozatra, hogy érezzem, ha hideget fúj, mikor elindítom pár kört gyengül-erősödik a ventillátor
  • mikor legutoljára klímásnál voltam, annyi történt, hogy nem kapcsolt be a kompresszor, majd egy kis idő múlva elindult, de mire hazaértem (pár km), ismét behalt
  • akkor eddig sikerült bekapcsolni, amikor a kompresszoron a csatlakozót és a kábelezést piszkáltam, szintén pár perc után elindult, majd menet közben leállt
  • diag nem mutat semmi gondot és géppel tesztelve azonnal működik, tehát a kontakthiba is fura lenne, hogy géppel azonnal kapcsol a kompresszor
Összefoglalva: hol van klímám, hol nincs, de leginkább nincs és ha van is, 1-2 km út alatt lekapcsol. Amíg megy, addig 9 fokig legalább lehűti a levegőt, amit fúj, ezt klímásnál ellenőriztük.
A következő dolog még egy klíma panel csere lenne, legalábbis próba erejéig, de ha van valami ötletetek, esetleg tudtok valakit a nem túl távoli környékemen (X. kerület, Óhegy és Zugló vonalon mozgok napi szinten), aki működésre bírná, az szuper lenne (leginkább a jövő hét végéig, mert utána mennék hosszabb távokat).
Ha lenne bármi fontos részlet, amit megoszthatok a megoldás érdekében, írjátok meg légyszi.


Mit piszkáltál ez nem tiszta?

Diaggal kapcsoltad a kompresszort?

A kompresszort tilthatja a klímagáz hiánya miatt a nyomáskapcsoló, ha van benne gáz akkor eltömődés miatt vagy rossz kondenzátor miatt a túlnyomáskapcsoló, 50kmh alatt pedig a padlógáz oldja, de ez most nem releváns.

A 9 fok nagyon kevés, mennyi idő alatt érte ezt el? 3,6 foknál old az enyémben a fagyvédelem, kb 5fokig visszaengedi, aztán megint 3,6...

Diag írt hibát a klímapenelre? Ha nem írt, nem kell cserélgetni.

Külső ventilátor elindul a gomb megnyomásakor? Amikor sikerült elindítani akkor elindul?

Írtad hogy voltál klímásnál. Ez valami gumis volt vagy mi? Tömörség ellenőrzéssel és nyomáspróbával kellene kezdeni. Mennyi töltet volt benne? Mennyit (Bar) nyom a kompresszor?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.08.06. 23:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Halásztelek
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
osztin írta:
Sziasztok!

Már kicsit több, mint fél éve egy '96-os 528i a társam, digitklímával. Sajnos átok ül rajtam és ha autót veszek, akkor a klíma sosem működik.
Jelenleg furcsa, számomra már-már misztikus hiba áll fent:
  • ha beülök, bekapcsolom a klímát, nem történik semmi, a gomb világít, hideg nem jön (na jó, ez eddig még nem fura)
  • fel szoktam kapcsolni a ventillátort is magas fokozatra, hogy érezzem, ha hideget fúj, mikor elindítom pár kört gyengül-erősödik a ventillátor
  • mikor legutoljára klímásnál voltam, annyi történt, hogy nem kapcsolt be a kompresszor, majd egy kis idő múlva elindult, de mire hazaértem (pár km), ismét behalt
  • akkor eddig sikerült bekapcsolni, amikor a kompresszoron a csatlakozót és a kábelezést piszkáltam, szintén pár perc után elindult, majd menet közben leállt
  • diag nem mutat semmi gondot és géppel tesztelve azonnal működik, tehát a kontakthiba is fura lenne, hogy géppel azonnal kapcsol a kompresszor
Összefoglalva: hol van klímám, hol nincs, de leginkább nincs és ha van is, 1-2 km út alatt lekapcsol. Amíg megy, addig 9 fokig legalább lehűti a levegőt, amit fúj, ezt klímásnál ellenőriztük.
A következő dolog még egy klíma panel csere lenne, legalábbis próba erejéig, de ha van valami ötletetek, esetleg tudtok valakit a nem túl távoli környékemen (X. kerület, Óhegy és Zugló vonalon mozgok napi szinten), aki működésre bírná, az szuper lenne (leginkább a jövő hét végéig, mert utána mennék hosszabb távokat).
Ha lenne bármi fontos részlet, amit megoszthatok a megoldás érdekében, írjátok meg légyszi.


Mit piszkáltál ez nem tiszta?

Diaggal kapcsoltad a kompresszort?

A kompresszort tilthatja a klímagáz hiánya miatt a nyomáskapcsoló, ha van benne gáz akkor eltömődés miatt vagy rossz kondenzátor miatt a túlnyomáskapcsoló, 50kmh alatt pedig a padlógáz oldja, de ez most nem releváns.

A 9 fok nagyon kevés, mennyi idő alatt érte ezt el? 3,6 foknál old az enyémben a fagyvédelem, kb 5fokig visszaengedi, aztán megint 3,6...

Diag írt hibát a klímapenelre? Ha nem írt, nem kell cserélgetni.

Külső ventilátor elindul a gomb megnyomásakor? Amikor sikerült elindítani akkor elindul?

Írtad hogy voltál klímásnál. Ez valami gumis volt vagy mi? Tömörség ellenőrzéssel és nyomáspróbával kellene kezdeni. Mennyi töltet volt benne? Mennyit (Bar) nyom a kompresszor?


Nem jutottunk el a mérésig, mert nem kapcsolt a klímakompresszor, amikor birizgáltuk és elindult, akkor csak a hőmérőt tette oda a szellőzőhöz, nem kellettek percek a 9 fokhoz, de nem emlékszem, mennyi volt, utána kivette, lehet, hogy ment volna még le.
Emlékeim szerint a fekete csatlakozó piszkálásakor kezd működni, ezt fogom legközelebb kipróbálni, a kompresszor tetején. Ha azt piszkálva kapcsol, akkor azt megpróbálom leszedni és kipucolni kicsit.
Diagot én nem láttam, de úgy emlékszem, nem írt egyáltalán hibát a klímára, illetve kapcsolta a kompresszort, erre pontosan emlékszem. Klímagáz hiánya volt még ötlete a szerelőmnek is, ezt is el fogok menni és megkérem, hogy nézzék meg, ha lesz időm újra eljutni egy klímáshoz. Külső ventit nem figyeltem eddig.

Amúgy a gumis ötlet az honnan jött? :D Nem annál voltam, de emlékszem, van a közelben egy a Kőér utca felé, gumit szereltettem és ott klímáztak is.

_________________
1997/06 528ia sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.08.11. 20:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Halásztelek
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
osztin írta:
attila94 írta:

Mit piszkáltál ez nem tiszta?

Diaggal kapcsoltad a kompresszort?

A kompresszort tilthatja a klímagáz hiánya miatt a nyomáskapcsoló, ha van benne gáz akkor eltömődés miatt vagy rossz kondenzátor miatt a túlnyomáskapcsoló, 50kmh alatt pedig a padlógáz oldja, de ez most nem releváns.

A 9 fok nagyon kevés, mennyi idő alatt érte ezt el? 3,6 foknál old az enyémben a fagyvédelem, kb 5fokig visszaengedi, aztán megint 3,6...

Diag írt hibát a klímapenelre? Ha nem írt, nem kell cserélgetni.

Külső ventilátor elindul a gomb megnyomásakor? Amikor sikerült elindítani akkor elindul?

Írtad hogy voltál klímásnál. Ez valami gumis volt vagy mi? Tömörség ellenőrzéssel és nyomáspróbával kellene kezdeni. Mennyi töltet volt benne? Mennyit (Bar) nyom a kompresszor?


Nem jutottunk el a mérésig, mert nem kapcsolt a klímakompresszor, amikor birizgáltuk és elindult, akkor csak a hőmérőt tette oda a szellőzőhöz, nem kellettek percek a 9 fokhoz, de nem emlékszem, mennyi volt, utána kivette, lehet, hogy ment volna még le.
Emlékeim szerint a fekete csatlakozó piszkálásakor kezd működni, ezt fogom legközelebb kipróbálni, a kompresszor tetején. Ha azt piszkálva kapcsol, akkor azt megpróbálom leszedni és kipucolni kicsit.
Diagot én nem láttam, de úgy emlékszem, nem írt egyáltalán hibát a klímára, illetve kapcsolta a kompresszort, erre pontosan emlékszem. Klímagáz hiánya volt még ötlete a szerelőmnek is, ezt is el fogok menni és megkérem, hogy nézzék meg, ha lesz időm újra eljutni egy klímáshoz. Külső ventit nem figyeltem eddig.

Amúgy a gumis ötlet az honnan jött? :D Nem annál voltam, de emlékszem, van a közelben egy a Kőér utca felé, gumit szereltettem és ott klímáztak is.


Túl vagyok egy újabb körön a klímásnál. 10 bar nyomás van a rendszerben. Azt mondta, ez elég a működéshez, mikor beindítottam a motort és megnyomtam a klíma gombot, nem történt egy ideig semmi, beszéltünk pár percet, hogy mi lehet a baj, majd közben egyszer csak kapcsolt a kompresszor és áradt a hideg az utastérbe. 1-2 km alatt ismét leállt a klíma felhúzott ablaknál, majd egy pár perces állás után ismét ment, lehúzott ablaknál. Mikor hazaértem, a klímapanelt kiszedtem, szétszedtem és kipucoltam (különösen a ventillátort és a hőmérséklet érzékelőt), visszatettem, ismét nem ment, csak percek után kapcsolt be. Azóta egyszer próbáltam, elindultam haza melóból, benyomtam a gombot, majd pár km múlva gondolt egyet és elindult.
Merre indulhatnék tovább? A nyomáskapcsoló tud így döglődni, hogy néha rossz adatot küld esetleg a motorvezérlőnek és nem kapcsol fel? Relé esetleg? Ha igen, merre keressem benne?
Kezdek kiborulni, hogy nem akar jól működni az átkozott, pedig most szeretnék viszonylag sokat menni autópályán tempósan és a múltkor is egy hétig fájt a szemem a huzattól... INPA-val mennyire lehet ezt kidiagolni? Szereztem egy kábelt, meg egy régi laptopot amit erre a célra állítanék hadba, de egyelőre nem működik.

_________________
1997/06 528ia sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 11:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
osztin írta:
osztin írta:
attila94 írta:

Mit piszkáltál ez nem tiszta?

Diaggal kapcsoltad a kompresszort?

A kompresszort tilthatja a klímagáz hiánya miatt a nyomáskapcsoló, ha van benne gáz akkor eltömődés miatt vagy rossz kondenzátor miatt a túlnyomáskapcsoló, 50kmh alatt pedig a padlógáz oldja, de ez most nem releváns.

A 9 fok nagyon kevés, mennyi idő alatt érte ezt el? 3,6 foknál old az enyémben a fagyvédelem, kb 5fokig visszaengedi, aztán megint 3,6...

Diag írt hibát a klímapenelre? Ha nem írt, nem kell cserélgetni.

Külső ventilátor elindul a gomb megnyomásakor? Amikor sikerült elindítani akkor elindul?

Írtad hogy voltál klímásnál. Ez valami gumis volt vagy mi? Tömörség ellenőrzéssel és nyomáspróbával kellene kezdeni. Mennyi töltet volt benne? Mennyit (Bar) nyom a kompresszor?


Nem jutottunk el a mérésig, mert nem kapcsolt a klímakompresszor, amikor birizgáltuk és elindult, akkor csak a hőmérőt tette oda a szellőzőhöz, nem kellettek percek a 9 fokhoz, de nem emlékszem, mennyi volt, utána kivette, lehet, hogy ment volna még le.
Emlékeim szerint a fekete csatlakozó piszkálásakor kezd működni, ezt fogom legközelebb kipróbálni, a kompresszor tetején. Ha azt piszkálva kapcsol, akkor azt megpróbálom leszedni és kipucolni kicsit.
Diagot én nem láttam, de úgy emlékszem, nem írt egyáltalán hibát a klímára, illetve kapcsolta a kompresszort, erre pontosan emlékszem. Klímagáz hiánya volt még ötlete a szerelőmnek is, ezt is el fogok menni és megkérem, hogy nézzék meg, ha lesz időm újra eljutni egy klímáshoz. Külső ventit nem figyeltem eddig.

Amúgy a gumis ötlet az honnan jött? :D Nem annál voltam, de emlékszem, van a közelben egy a Kőér utca felé, gumit szereltettem és ott klímáztak is.


Túl vagyok egy újabb körön a klímásnál. 10 bar nyomás van a rendszerben. Azt mondta, ez elég a működéshez, mikor beindítottam a motort és megnyomtam a klíma gombot, nem történt egy ideig semmi, beszéltünk pár percet, hogy mi lehet a baj, majd közben egyszer csak kapcsolt a kompresszor és áradt a hideg az utastérbe. 1-2 km alatt ismét leállt a klíma felhúzott ablaknál, majd egy pár perces állás után ismét ment, lehúzott ablaknál. Mikor hazaértem, a klímapanelt kiszedtem, szétszedtem és kipucoltam (különösen a ventillátort és a hőmérséklet érzékelőt), visszatettem, ismét nem ment, csak percek után kapcsolt be. Azóta egyszer próbáltam, elindultam haza melóból, benyomtam a gombot, majd pár km múlva gondolt egyet és elindult.
Merre indulhatnék tovább? A nyomáskapcsoló tud így döglődni, hogy néha rossz adatot küld esetleg a motorvezérlőnek és nem kapcsol fel? Relé esetleg? Ha igen, merre keressem benne?
Kezdek kiborulni, hogy nem akar jól működni az átkozott, pedig most szeretnék viszonylag sokat menni autópályán tempósan és a múltkor is egy hétig fájt a szemem a huzattól... INPA-val mennyire lehet ezt kidiagolni? Szereztem egy kábelt, meg egy régi laptopot amit erre a célra állítanék hadba, de egyelőre nem működik.


Halvány emlékeim szerint inkább 30 bar kéne, de erre nem esküdnék meg.

Le lett fejtve a gáz a rendszerből? Mennyi hiányzott? (ha hiányzott)

A nyomáskapcsoló döglődését akkor valószínűsíteném ha az előírt töltet (asszem minden E39-be 1200 körül kell) benne van, és nem szökik. A kevés nyomás miatt tilthat ha kevés a gáz a rendszerben, vagy túlnyomás miatt tilthat mert dugulás van a rendszerben.

INPA-val a perifériák működését látod, külső klímaventilátor, mágneskuplung, elpárologtató hőmérséklete meg talán azt hogy kapcsol-e valamelyik nyomáskapcsoló. Nyomásértékeket nem fogsz látni tudtommal, azt a klímás látja amikor csatlakozik a klímára, hagyományos mérőórával. Azt hiszem az egyik kivezetés a nyomó ágon van, a másik a szívó ágon.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 17:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.05.31. 22:53
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Halásztelek
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
osztin írta:

Túl vagyok egy újabb körön a klímásnál. 10 bar nyomás van a rendszerben. Azt mondta, ez elég a működéshez, mikor beindítottam a motort és megnyomtam a klíma gombot, nem történt egy ideig semmi, beszéltünk pár percet, hogy mi lehet a baj, majd közben egyszer csak kapcsolt a kompresszor és áradt a hideg az utastérbe. 1-2 km alatt ismét leállt a klíma felhúzott ablaknál, majd egy pár perces állás után ismét ment, lehúzott ablaknál. Mikor hazaértem, a klímapanelt kiszedtem, szétszedtem és kipucoltam (különösen a ventillátort és a hőmérséklet érzékelőt), visszatettem, ismét nem ment, csak percek után kapcsolt be. Azóta egyszer próbáltam, elindultam haza melóból, benyomtam a gombot, majd pár km múlva gondolt egyet és elindult.
Merre indulhatnék tovább? A nyomáskapcsoló tud így döglődni, hogy néha rossz adatot küld esetleg a motorvezérlőnek és nem kapcsol fel? Relé esetleg? Ha igen, merre keressem benne?
Kezdek kiborulni, hogy nem akar jól működni az átkozott, pedig most szeretnék viszonylag sokat menni autópályán tempósan és a múltkor is egy hétig fájt a szemem a huzattól... INPA-val mennyire lehet ezt kidiagolni? Szereztem egy kábelt, meg egy régi laptopot amit erre a célra állítanék hadba, de egyelőre nem működik.


Halvány emlékeim szerint inkább 30 bar kéne, de erre nem esküdnék meg.

Le lett fejtve a gáz a rendszerből? Mennyi hiányzott? (ha hiányzott)

A nyomáskapcsoló döglődését akkor valószínűsíteném ha az előírt töltet (asszem minden E39-be 1200 körül kell) benne van, és nem szökik. A kevés nyomás miatt tilthat ha kevés a gáz a rendszerben, vagy túlnyomás miatt tilthat mert dugulás van a rendszerben.

INPA-val a perifériák működését látod, külső klímaventilátor, mágneskuplung, elpárologtató hőmérséklete meg talán azt hogy kapcsol-e valamelyik nyomáskapcsoló. Nyomásértékeket nem fogsz látni tudtommal, azt a klímás látja amikor csatlakozik a klímára, hagyományos mérőórával. Azt hiszem az egyik kivezetés a nyomó ágon van, a másik a szívó ágon.


Nem lett lefejtve és újratöltve, mert csak azt a mondást kaptam megint, hogy biztosan valami villanyászati baja van, ezért álltam még neki a panel kiszerelésének és kitisztításának. Ha nem lenne elég a gáz benne, akkor sosem kapcsolna be, nem?

_________________
1997/06 528ia sedan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator