* *
Pontos idő: 2024.03.29. 14:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1303, 1304, 1305, 1306, 1307, 1308, 1309 ... 1329  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.06. 21:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Apa8 írta:
morv írta:
Bandi1978 írta:
Apa8 írta:
A cél az lenne, hogy beépítsek még 4 kapcsolót valahova. Most nálam négy kapcsoló van benn. Ülés fűtés jobb bal, PDC, DSP. Azt hittem, hogy ide be tudok tenni még négy kapcsolót és ha az előlapot le tudom cserélni akkor teljesen gyári marad a kinézet. Ezek szerint (ahogy írod) a kapcsolók nem csrélhetők.

Legfeljebb annyit tudsz csinálni akkor, hogy beszerzel egy 8 gombos verziót, amiben roló meg miegymás is van és azt átépíted.


Vagy kettot, mint Stretch az M5 touringba Kép


Már csak azt nem értem, hogy a 2001 utáni szériákba akkor a hátsó roló meg a többi funciós gombok hova lettel beépítve gyárilag.

Olyan kiépítésű, felszereltségnek megfelelő panelt kell venni amiben a megfelelő gombok benne vannak. A hátsó roló pont ott van a képen.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.08. 14:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.03. 17:54
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello..szeretnek segitseget kerni!automata 530-d m van,elkezdettt a fekem szarakodni,ha benyomom csak lassan enfed visza,mi lehet a gond?volt egy kis gond a vizelvezeto rendszernel, telen be is fagyott mert befolyt valahol,lehet ennek koze hozza?mivel kulfoldon vagyok ezerrt is kellene egy kis segitseg mivel az autopalyan nem lehet ilyen fekkel jarni hogy csak lassan enged visza!kerlek segitsetek..mi is lehet a baj es meg-e tudnam egyedul oldani!koszonom


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.08. 17:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Norek írta:
Hello..szeretnek segitseget kerni!automata 530-d m van,elkezdettt a fekem szarakodni,ha benyomom csak lassan enfed visza,mi lehet a gond?volt egy kis gond a vizelvezeto rendszernel, telen be is fagyott mert befolyt valahol,lehet ennek koze hozza?mivel kulfoldon vagyok ezerrt is kellene egy kis segitseg mivel az autopalyan nem lehet ilyen fekkel jarni hogy csak lassan enged visza!kerlek segitsetek..mi is lehet a baj es meg-e tudnam egyedul oldani!koszonom


Valószínűleg tönkrement a fékrásegítő amikor befolyt és befagyott a víz télen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 11:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.14. 17:10
Hozzászólások: 47
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok :)

E39 530D 142kW

3 hét alatt 4x eljátszotta az autó, hogy melegen nem indul csak tekeri...
3-4 próbálkozásra aztán beindul mint ha semmi se történt volna...
Hibakód nulla ECU-ban, egy kivételével mikor először csinálta. Miután beindult kaptam egy hibakódot.

7717 Ueberwachung drehzahlgeber (nyomássebesség-figyelő)
Hibakódok utolsó sorába azt adatok után meg ezt irja:
Nockenwellen geber signal ez meg ugyebár vezérműtengely jeladó.

"fehler momentan nicht vorhanden" - részlegesen jön elő csak melegen néha...

Gondolom nem kérdés vezérműtengely jeladó cserés lesz.

Amit viszont nem értek, ilyenkor nem kéne neki vészüzemmódba kapcsolni? Elvégre ott a főtengely jeladó addig neki nem?

Előre is köszönöm. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 21:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 98
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
erikk93 írta:
Sziasztok :)

E39 530D 142kW

3 hét alatt 4x eljátszotta az autó, hogy melegen nem indul csak tekeri...
3-4 próbálkozásra aztán beindul mint ha semmi se történt volna...
Hibakód nulla ECU-ban, egy kivételével mikor először csinálta. Miután beindult kaptam egy hibakódot.

7717 Ueberwachung drehzahlgeber (nyomássebesség-figyelő)
Hibakódok utolsó sorába azt adatok után meg ezt irja:
Nockenwellen geber signal ez meg ugyebár vezérműtengely jeladó.

"fehler momentan nicht vorhanden" - részlegesen jön elő csak melegen néha...

Gondolom nem kérdés vezérműtengely jeladó cserés lesz.

Amit viszont nem értek, ilyenkor nem kéne neki vészüzemmódba kapcsolni? Elvégre ott a főtengely jeladó addig neki nem?

Előre is köszönöm. :)

Nekem mindig visszadobta a vezérműtengely jeladó hibát amikor melegen nem indult emiatt. amikor visszahűlt a kék mezőbe, akkor újra indítható volt. élmény volt amíg megjött az új. :)

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.10. 22:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
erikk93 írta:
Sziasztok :)

E39 530D 142kW

3 hét alatt 4x eljátszotta az autó, hogy melegen nem indul csak tekeri...
3-4 próbálkozásra aztán beindul mint ha semmi se történt volna...
Hibakód nulla ECU-ban, egy kivételével mikor először csinálta. Miután beindult kaptam egy hibakódot.

7717 Ueberwachung drehzahlgeber (nyomássebesség-figyelő)
Hibakódok utolsó sorába azt adatok után meg ezt irja:
Nockenwellen geber signal ez meg ugyebár vezérműtengely jeladó.

"fehler momentan nicht vorhanden" - részlegesen jön elő csak melegen néha...

Gondolom nem kérdés vezérműtengely jeladó cserés lesz.

Amit viszont nem értek, ilyenkor nem kéne neki vészüzemmódba kapcsolni? Elvégre ott a főtengely jeladó addig neki nem?

Előre is köszönöm. :)


Amíg a vezérműtengely fordul 360fokot, addig a főtengely 720at. Tehát az ECU pusztán a főtengely jeléből nem fogja tudni mikor kell befecskendezni az adott hengerbe, hiszen csak azt fogja latni hogy az adott dugattyu felso holtpont felé mozog, de azt nem fogja tudni eldönteni hogy az az ütem sűrítés, vagy kipufogás. Azt a vezérműtengely helyzetéből tudná. Szerintem teljesen logikus reakció, hogy nem indul be, ha a szarakszik a vezérműtengely jeladó.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bzsoltie az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.11. 08:05 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Van ez a guminyomás matrica a jobb 1-ben az ajtó mögött:

Kép

Ti ez alapján állítjátok be? Az autómon 235/45 R17 97Y-os gumik vannak, azaz ha nincs terhelve, a kép alapján 2.0/2.3 bar lenne a megfelelő első/hátsó guminyomás, az első nem túl alacsony?
Terhelve pedig 2.4/2.9, itt meg a hátsó nem túl sok? :roll:
Nektek vannak tapasztalataitok? Gondolom a mérnökök nem véletlenül adták meg ezeket az értékeket, én eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel, mert a kútnál beállítottam elöl-hátul a guminyomást 2.5 bar-ra (az ajánlott zöld sáv tetejére), de holnap hosszabb útra indulok, és eszembe jutott.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.12. 12:04 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

Van ez a guminyomás matrica a jobb 1-ben az ajtó mögött:

Kép

Ti ez alapján állítjátok be? Az autómon 235/45 R17 97Y-os gumik vannak, azaz ha nincs terhelve, a kép alapján 2.0/2.3 bar lenne a megfelelő első/hátsó guminyomás, az első nem túl alacsony?
Terhelve pedig 2.4/2.9, itt meg a hátsó nem túl sok? :roll:
Nektek vannak tapasztalataitok? Gondolom a mérnökök nem véletlenül adták meg ezeket az értékeket, én eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel, mert a kútnál beállítottam elöl-hátul a guminyomást 2.5 bar-ra (az ajánlott zöld sáv tetejére), de holnap hosszabb útra indulok, és eszembe jutott.


Én a táblázat mértani közepére szoktam állítani a nyomást általában, így van tartalékban lefele, de túl sincs fújva a gumi fölöslegesen nem kopik, szügyig meg úgyse pakolom soha.

Szerk: évi 8-10 ezer km-t megyek 2 szett gumival, szóval ha rendellenesen is kopik még nem jött ki 3 év alatt. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.12. 23:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
FuReady írta:
Sziasztok!

Van ez a guminyomás matrica a jobb 1-ben az ajtó mögött:

Kép

Ti ez alapján állítjátok be? Az autómon 235/45 R17 97Y-os gumik vannak, azaz ha nincs terhelve, a kép alapján 2.0/2.3 bar lenne a megfelelő első/hátsó guminyomás, az első nem túl alacsony?
Terhelve pedig 2.4/2.9, itt meg a hátsó nem túl sok? :roll:
Nektek vannak tapasztalataitok? Gondolom a mérnökök nem véletlenül adták meg ezeket az értékeket, én eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel, mert a kútnál beállítottam elöl-hátul a guminyomást 2.5 bar-ra (az ajánlott zöld sáv tetejére), de holnap hosszabb útra indulok, és eszembe jutott.

Mindig a táblázat szerint állítottam. Csak úgy volt hibátlan. Az eleje 2.4-nél terheletlenül már pattog.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 11:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.21. 14:45
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
A következő probléma megoldásában kérném a segítségeteket:

Ma hazafelé tartva egy padlógázos gyorsításnál amikor 2500-3000 közé ért a fordulatszám egy tompa, halk puffanás, nagy rántás, mintha beletapostam volna a fékbe. Gáz gyorsan vissza. Az autó megy szépen, mintha mi sem történt volna. Óvatos gyorsítás, megy szépen 3000 fölé a fordulat, semmi gond. Újra padlógáz, megint majd kiesek a szélvédőn 2500-as fordulat után. Az autó megint nem állt le, így haza tudtam gurulni.

Mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm!

üdv.: szeki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 12:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szeki írta:
Sziasztok!
A következő probléma megoldásában kérném a segítségeteket:

Ma hazafelé tartva egy padlógázos gyorsításnál amikor 2500-3000 közé ért a fordulatszám egy tompa, halk puffanás, nagy rántás, mintha beletapostam volna a fékbe. Gáz gyorsan vissza. Az autó megy szépen, mintha mi sem történt volna. Óvatos gyorsítás, megy szépen 3000 fölé a fordulat, semmi gond. Újra padlógáz, megint majd kiesek a szélvédőn 2500-as fordulat után. Az autó megint nem állt le, így haza tudtam gurulni.

Mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm!

üdv.: szeki
Repedt turbo cso vagy szivocsonk, nyomason kinyilik es elillan a nyomas.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 12:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.21. 14:45
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
szeki írta:
Sziasztok!
A következő probléma megoldásában kérném a segítségeteket:

Ma hazafelé tartva egy padlógázos gyorsításnál amikor 2500-3000 közé ért a fordulatszám egy tompa, halk puffanás, nagy rántás, mintha beletapostam volna a fékbe. Gáz gyorsan vissza. Az autó megy szépen, mintha mi sem történt volna. Óvatos gyorsítás, megy szépen 3000 fölé a fordulat, semmi gond. Újra padlógáz, megint majd kiesek a szélvédőn 2500-as fordulat után. Az autó megint nem állt le, így haza tudtam gurulni.

Mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm!

üdv.: szeki
Repedt turbo cso vagy szivocsonk, nyomason kinyilik es elillan a nyomas.


Megnézem mindkettőt.

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 20:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 21:56
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Maklár
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!
A sedán és a touring ajtó külső díszlécek egyformák?
Miben különböznek?
Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.15. 13:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
WASPZotya írta:
Hali!
A sedán és a touring ajtó külső díszlécek egyformák?
Miben különböznek?
Köszi

Ha az közepén végig futót kérdezed,ami a sárvédőnél is van,akkor azok igen egyformák :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: WASPZotya
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.15. 17:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 21:56
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Maklár
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Schnitzer írta:
WASPZotya írta:
Hali!
A sedán és a touring ajtó külső díszlécek egyformák?
Miben különböznek?
Köszi

Ha az közepén végig futót kérdezed,ami a sárvédőnél is van,akkor azok igen egyformák :wink:


Bocsánat a pontatlan fogalmazásért, igen arra gondoltam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.22. 17:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ablaktörlő karokkal mit lehet ill érdemes szerintetek kezdeni?
Sok helyen, főleg a forgáspontok közelében hiányzik róla a festék...
Festette már valaki öket, vagy csere?
Újra esetleg bontottban nézni ilyet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.22. 20:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Sziasztok!
Ablaktörlő karokkal mit lehet ill érdemes szerintetek kezdeni?
Sok helyen, főleg a forgáspontok közelében hiányzik róla a festék...
Festette már valaki öket, vagy csere?
Újra esetleg bontottban nézni ilyet?

Ugyanilyen gonddal küzdök. :(
A bontókban sem láttam kiváló állapotúakat, az acél karrész szinte mindegyiknél rozsdás és lepergett.
Bár lehet az itt jelenlévő bontós kollégák tudnak szerezni szépet.

Én a következőt fogom csinálni:
-Lecsiszolom (aprólékos munka lesz :facepalm: P400-P600)
-Den.szesz
-RO55
-Lecsiszolom (P800-P1000)
-Den.szesz
-Alapozás
-Fekete színre fújás (selyem, talán a gyári is ilyesmi lehetett)
Az alu rész nálam rendben van, ahhoz nem nyúlok.
A csapszegeknél nagy türelem és aprólékosság fog kelleni.
Ha nem tetszene a végeredmény, akkor csere egy jó állapotú bontottra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: kbhont
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.23. 20:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.03.19. 00:28
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ha valaki tudna esetleg segíteni ha volt már valakivel ilyen e39 530d gyárilag légrúgós ki lett cserélve sima tekercs rugósra csak arra nem gondoltam,hogy azt elektromosan is ki kéne kapcsolni,delphivel próbáltam de azzal nem lehet kikapcsolni teljesen csak annyit lehet elérni vele ,hogy nem nyomja a levegőt a kompresszor ami jó csak viszont a műszerfal közepén jelzi hibának
ha valakinek lenne rá valami ötlete várom válaszát
köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.23. 22:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
kbhont írta:
Sziasztok!
Ablaktörlő karokkal mit lehet ill érdemes szerintetek kezdeni?
Sok helyen, főleg a forgáspontok közelében hiányzik róla a festék...
Festette már valaki öket, vagy csere?
Újra esetleg bontottban nézni ilyet?

Ugyanilyen gonddal küzdök. :(
A bontókban sem láttam kiváló állapotúakat, az acél karrész szinte mindegyiknél rozsdás és lepergett.
Bár lehet az itt jelenlévő bontós kollégák tudnak szerezni szépet.

Én a következőt fogom csinálni:
-Lecsiszolom (aprólékos munka lesz :facepalm: P400-P600)
-Den.szesz
-RO55
-Lecsiszolom (P800-P1000)
-Den.szesz
-Alapozás
-Fekete színre fújás (selyem, talán a gyári is ilyesmi lehetett)
Az alu rész nálam rendben van, ahhoz nem nyúlok.
A csapszegeknél nagy türelem és aprólékosság fog kelleni.
Ha nem tetszene a végeredmény, akkor csere egy jó állapotú bontottra.


Lehet, hogy egy homokfúvás sokat segítene a felület előkészítésében, aztán jöhet az alapozó, szín, lakk, stb...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.05.23. 22:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Én homokoltatnám és porfestetném.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1303, 1304, 1305, 1306, 1307, 1308, 1309 ... 1329  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator