2014.06.18. 21:45
Haminda írta:cszsolti írta:
Mindenképpen ledugózom,pár napig ugy marad tesztelésre! De ha már itt tartunk mire szolgál a másik cső ha megtudhatom?
Szépen magyarul: Onnan jön az Auspuff Gas/Exhaust Gas Recirkulációra-innen a szelep neve.
Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el
2014.06.19. 07:59
Gallaca írta:Haminda írta:cszsolti írta:
Mindenképpen ledugózom,pár napig ugy marad tesztelésre! De ha már itt tartunk mire szolgál a másik cső ha megtudhatom?
Szépen magyarul: Onnan jön az Auspuff Gas/Exhaust Gas Recirkulációra-innen a szelep neve.
Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el
Lehet, hogy nem pont erre gondolt, a TDS EGR vákuumdobján 2 db cső van, az egyik a konverterről jön, a másik valahonnan elölről a hengerfej aljától. Olyan, mintha ellen tudna dolgozni, a membrán 2 oldala.
2014.06.19. 08:08
cszsolti írta:Gallaca írta:Haminda írta:cszsolti írta:
Mindenképpen ledugózom,pár napig ugy marad tesztelésre! De ha már itt tartunk mire szolgál a másik cső ha megtudhatom?
Szépen magyarul: Onnan jön az Auspuff Gas/Exhaust Gas Recirkulációra-innen a szelep neve.
Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el
Lehet, hogy nem pont erre gondolt, a TDS EGR vákuumdobján 2 db cső van, az egyik a konverterről jön, a másik valahonnan elölről a hengerfej aljától. Olyan, mintha ellen tudna dolgozni, a membrán 2 oldala.
Igy van,pontosan! Ezert is voltam bizonytalan,hogy melyik mi mert amit eddig lattam azon csak 1 cso volt...
2014.06.19. 12:28
Gallaca írta:Lehet, hogy nem pont erre gondolt, a TDS EGR vákuumdobján 2 db cső van, az egyik a konverterről jön, a másik valahonnan elölről a hengerfej aljától. Olyan, mintha ellen tudna dolgozni, a membrán 2 oldala.
2014.06.19. 21:43
Jerry írta:Gallaca írta:Lehet, hogy nem pont erre gondolt, a TDS EGR vákuumdobján 2 db cső van, az egyik a konverterről jön, a másik valahonnan elölről a hengerfej aljától. Olyan, mintha ellen tudna dolgozni, a membrán 2 oldala.
Érdekes! Az én TDS-emen csak egy ilyen cső van.
Gondolom a 4-esről beszélünk.
Az nekem nincs. Miért? És mit okoz ennek a hiánya?
2014.06.20. 02:36
Jerry írta:Gallaca írta:Lehet, hogy nem pont erre gondolt, a TDS EGR vákuumdobján 2 db cső van, az egyik a konverterről jön, a másik valahonnan elölről a hengerfej aljától. Olyan, mintha ellen tudna dolgozni, a membrán 2 oldala.
Érdekes! Az én TDS-emen csak egy ilyen cső van.
Gondolom a 4-esről beszélünk.
Az nekem nincs. Miért? És mit okoz ennek a hiánya?
2014.06.20. 10:38
Gallaca írta:...A robbantott ábrát nézve úgy tűnik, hogy kis cső, a turbo által felhordott olajat vezeti vissza a karterba.
2014.07.31. 11:01
2014.08.01. 20:59
zoomon írta:Mostanra már biztos klasszikus, de mit csinál a bmw-s, ha van 1 szabad órája? Agr-t takarít...
2014.08.01. 21:07
kzolee írta:zoomon írta:Mostanra már biztos klasszikus, de mit csinál a bmw-s, ha van 1 szabad órája? Agr-t takarít...
Nem mindegyik, van, akinek szívó benzinese van.
2018.05.22. 14:42
2018.05.22. 20:52
MArpad írta:Sziasztok!
EGR ledugózással van valakinek tapasztalata? Készletre gondoltam és 525D-ről lenne szó.
2018.05.22. 22:46
hamoriarpi írta:MArpad írta:Sziasztok!
EGR ledugózással van valakinek tapasztalata? Készletre gondoltam és 525D-ről lenne szó.
DPF át van már fúrva?
2018.05.23. 07:38
MArpad írta:hamoriarpi írta:MArpad írta:Sziasztok!
EGR ledugózással van valakinek tapasztalata? Készletre gondoltam és 525D-ről lenne szó.
DPF át van már fúrva?
DPF? Én úgy tudom ebben nincs DPF, de alá nézek majd. Eddig még csak a szívósorban az örvénycsappantyúk lettek kiszedve és falazva a nyugodt alvás végett.
2018.05.23. 10:47
bendegúz írta:MArpad írta:hamoriarpi írta:MArpad írta:Sziasztok!
EGR ledugózással van valakinek tapasztalata? Készletre gondoltam és 525D-ről lenne szó.
DPF át van már fúrva?
DPF? Én úgy tudom ebben nincs DPF, de alá nézek majd. Eddig még csak a szívósorban az örvénycsappantyúk lettek kiszedve és falazva a nyugodt alvás végett.
Mi bajod az EGR-el?
2018.05.23. 11:26
MArpad írta:bendegúz írta:MArpad írta:hamoriarpi írta:MArpad írta:Sziasztok!
EGR ledugózással van valakinek tapasztalata? Készletre gondoltam és 525D-ről lenne szó.
DPF át van már fúrva?
DPF? Én úgy tudom ebben nincs DPF, de alá nézek majd. Eddig még csak a szívósorban az örvénycsappantyúk lettek kiszedve és falazva a nyugodt alvás végett.
Mi bajod az EGR-el?
EGR tökéletesen ellátja a szerepét, sajnos amikor levettem a szívósort szörnyű látvány fogadott. Én még ilyen kokszos szívósorral életemben nem találkoztam, ilyen lehet a kipufogó oldal... gondolj bele hogy ami a szivóba lerakódik az lerakodik a szelepek tetején is. Szerintem ez nem igazán egészséges. Persze tudjuk azt is hogy a gyár nem tervez ilyen hosszú időre egy motorral, én azért még szívesen beleraknék az autóba pár 100 ezer kilométert mivel most 230 ezer van benne. Persze mondták már hogy én agyalom túl a dolgokat minden téren, a magyar mentalitás igazából nem ez tudom. Én csupán arra lettem volna csak kíváncsi hogy valaki aki hasonló módon járt el az tapasztalt-e valami negatív hatást.
2018.05.23. 22:35
Gallaca írta:Inkább azon kellene agyalni, hogy miért megy vissza annyi koksz a motorba. Ott nyilván nincs minden rendben az égéssel. Szét kellene nézni porlasztó, légtömegmérő, turbó, turbó-EGR vezérlés fronton. Ha jól működik a motor nem kormol, így visszaszívni sincs mit.
2018.05.23. 23:18
bzsoltie írta:Gallaca írta:Inkább azon kellene agyalni, hogy miért megy vissza annyi koksz a motorba. Ott nyilván nincs minden rendben az égéssel. Szét kellene nézni porlasztó, légtömegmérő, turbó, turbó-EGR vezérlés fronton. Ha jól működik a motor nem kormol, így visszaszívni sincs mit.
El kell keserítselek. Még az egészséges dízelmotor is kormol. EGR-rel pedig mégjobban.
2018.05.24. 08:06
2018.05.24. 14:10
Gallaca írta:bzsoltie írta:Gallaca írta:Inkább azon kellene agyalni, hogy miért megy vissza annyi koksz a motorba. Ott nyilván nincs minden rendben az égéssel. Szét kellene nézni porlasztó, légtömegmérő, turbó, turbó-EGR vezérlés fronton. Ha jól működik a motor nem kormol, így visszaszívni sincs mit.
El kell keserítselek. Még az egészséges dízelmotor is kormol. EGR-rel pedig mégjobban.
Tényleg elkeserítettél, akkor a feleségem kocsijában motort kell cserélnem! Ugyanitt hibás porlasztókat keresek, rossz légtömegmérőt, lyukas vákuumcsöveket és motorbakokat. Na ez vicc volt, remélem te is annak szántad...
Természetesen nem hegyilevegőt termel egyik sem, de ha egészséges, semmiképp nem termel annyi kokszot, hogy el kelljen csodálkozni, hogy mennyi retek van a szívósorban mint ahogy feljebb olvasom. Hidd el, hogy átment a kezemben már pár száz ilyen motor, egyik sem volt jó, kivétel nélkül javításra szorult (volna) mindegyik!