2018.05.17. 21:20
2018.05.17. 22:57
csikes77 írta:Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.
2018.05.18. 15:14
Gallaca írta:csikes77 írta:Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.
Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi.
2018.05.18. 21:51
csikes77 írta:Gallaca írta:csikes77 írta:Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.
Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi.
Köszönöm, most akkor első lépés a töltés lesz. De akkor a szó szoros értelmében nem úgy működik , mert az E39emben működik frankón. Ebbe meg majd megdöglöttem mire kiértem ide a Germánokhoz. Klíma nélkül baromi szar volt autópályázni,füldugót dugtam a fülembe olyan zaj volt leengedett ablaknál.
2018.05.19. 23:52
Gallaca írta:csikes77 írta:Gallaca írta:csikes77 írta:Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.
Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi.
Köszönöm, most akkor első lépés a töltés lesz. De akkor a szó szoros értelmében nem úgy működik , mert az E39emben működik frankón. Ebbe meg majd megdöglöttem mire kiértem ide a Germánokhoz. Klíma nélkül baromi szar volt autópályázni,füldugót dugtam a fülembe olyan zaj volt leengedett ablaknál.
Töltesd, mert ha forog a közepe, akkor jó a szíjtárcsa. Ezekben ha valami nyomor van, a tárcsában van egy könnyítés, ott eltörik, akkor áll meg a közepe.
2018.05.20. 01:33
csikes77 írta:Gallaca írta:csikes77 írta:Gallaca írta:csikes77 írta:Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.
Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi.
Köszönöm, most akkor első lépés a töltés lesz. De akkor a szó szoros értelmében nem úgy működik , mert az E39emben működik frankón. Ebbe meg majd megdöglöttem mire kiértem ide a Germánokhoz. Klíma nélkül baromi szar volt autópályázni,füldugót dugtam a fülembe olyan zaj volt leengedett ablaknál.
Töltesd, mert ha forog a közepe, akkor jó a szíjtárcsa. Ezekben ha valami nyomor van, a tárcsában van egy könnyítés, ott eltörik, akkor áll meg a közepe.
Danki. Kedden megyek töltetni ,akkor remélem jó lesz már hazafelé. Laca szerinted neki lehet állni a kipufogó csonkot kicserélni úgy , hogy nincs aknám a garázsban, vagy csápos emelőm ? Mert elvittem a szervizbe azt olyan árat mondtak a cserére,hogy kiröhögtem a faszit azt otthagytam a vetítésével együtt a f.szba. Gondolok itt arra ,hogy káromkodás nélkül meg lehet e csinálni, ha csak felbakolom a kocsit?
2018.05.20. 12:15
2018.05.20. 12:26
csikes77 írta:Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.
2018.05.21. 12:39
Gallaca írta:csikes77 írta:Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.
Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.
2018.05.23. 06:28
Gallaca írta:csikes77 írta:Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.
Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.
2018.05.24. 06:56
rockerekhu írta:Gallaca írta:csikes77 írta:Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.
Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.
Nem kell akna sem csápos,le veszed a szivosort,uténa kiveszed a injektorokat,szelepfedél,és már hozzá is férsz felulrol az egésznek,
2018.05.24. 09:26
csikes77 írta:rockerekhu írta:Gallaca írta:csikes77 írta:Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.
Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.
Nem kell akna sem csápos,le veszed a szivosort,uténa kiveszed a injektorokat,szelepfedél,és már hozzá is férsz felulrol az egésznek,
Erre gondoltam én is, még videót is néztem róla,csak a befecskendezőket nem nagyon akarom kiszedni. De azért köszi a segítséget.
2018.05.25. 11:00
rockerekhu írta:csikes77 írta:rockerekhu írta:Gallaca írta:csikes77 írta:Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.
Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.
Nem kell akna sem csápos,le veszed a szivosort,uténa kiveszed a injektorokat,szelepfedél,és már hozzá is férsz felulrol az egésznek,
Erre gondoltam én is, még videót is néztem róla,csak a befecskendezőket nem nagyon akarom kiszedni. De azért köszi a segítséget.
Pedig ki kell szedjed ha ki akarod cserelni alulrol le a turbo es a csavarokhoz sem fersz hozza rendesen.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2018.05.25. 11:03
2018.05.25. 11:48
Cyri írta:Ti hallottatok már olyanról hogy álló helyben eltörik a rugó? Mert pont az előbb tört el az enyémbe. Szép hangja volt... Jó kis tréleres nap
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
2018.05.25. 11:51
csrobcsi írta:Cyri írta:Ti hallottatok már olyanról hogy álló helyben eltörik a rugó? Mert pont az előbb tört el az enyémbe. Szép hangja volt... Jó kis tréleres nap
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Nekem volt ilyen élményem. Astra, piros lámpánál állás közben, bal hátsó rugó. Az a hang...megfizethetetlen. Legalább tréler nem kellett...
2018.05.27. 02:17
Cyri írta:Basszus még a gumim is kuka mert kiszúrta a rugó...csrobcsi írta:Cyri írta:Ti hallottatok már olyanról hogy álló helyben eltörik a rugó? Mert pont az előbb tört el az enyémbe. Szép hangja volt... Jó kis tréleres nap
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Nekem volt ilyen élményem. Astra, piros lámpánál állás közben, bal hátsó rugó. Az a hang...megfizethetetlen. Legalább tréler nem kellett...
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
2018.05.27. 07:38
Az szép. A hátsó is törik vagy arra nem jellemző?csikes77 írta:Cyri írta:Basszus még a gumim is kuka mert kiszúrta a rugó...csrobcsi írta:Cyri írta:Ti hallottatok már olyanról hogy álló helyben eltörik a rugó? Mert pont az előbb tört el az enyémbe. Szép hangja volt... Jó kis tréleres nap
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Nekem volt ilyen élményem. Astra, piros lámpánál állás közben, bal hátsó rugó. Az a hang...megfizethetetlen. Legalább tréler nem kellett...
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
A legtöbb esetben álló helyben törik el. Egyébként ez a rugótörés E60 betegség sok minden mással együtt, ha még egyszer veszek azonnal kicserélem benne a rugót. Nekem már kettőből kettőben eltörött, és nem csak nekem. Meg ugye köcsög hordó alakú rugó,és tényleg nem nagyon lehet vele mozogni ezt követően, hacsak nem a mankó kerékkel.
2018.05.28. 12:15
Cyri írta:Az szép. A hátsó is törik vagy arra nem jellemző?csikes77 írta:Cyri írta:Basszus még a gumim is kuka mert kiszúrta a rugó...csrobcsi írta:Cyri írta:Ti hallottatok már olyanról hogy álló helyben eltörik a rugó? Mert pont az előbb tört el az enyémbe. Szép hangja volt... Jó kis tréleres nap
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Nekem volt ilyen élményem. Astra, piros lámpánál állás közben, bal hátsó rugó. Az a hang...megfizethetetlen. Legalább tréler nem kellett...
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
A legtöbb esetben álló helyben törik el. Egyébként ez a rugótörés E60 betegség sok minden mással együtt, ha még egyszer veszek azonnal kicserélem benne a rugót. Nekem már kettőből kettőben eltörött, és nem csak nekem. Meg ugye köcsög hordó alakú rugó,és tényleg nem nagyon lehet vele mozogni ezt követően, hacsak nem a mankó kerékkel.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
2018.05.28. 12:23
NagyMatyas írta:Az szép. A hátsó is törik vagy arra nem jellemző?Cyri írta:csikes77 írta:Cyri írta:Basszus még a gumim is kuka mert kiszúrta a rugó...csrobcsi írta:[quote="Cyri"]Ti hallottatok már olyanról hogy álló helyben eltörik a rugó? Mert pont az előbb tört el az enyémbe. Szép hangja volt... Jó kis tréleres nap
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Nekem volt ilyen élményem. Astra, piros lámpánál állás közben, bal hátsó rugó. Az a hang...megfizethetetlen. Legalább tréler nem kellett...
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
A legtöbb esetben álló helyben törik el. Egyébként ez a rugótörés E60 betegség sok minden mással együtt, ha még egyszer veszek azonnal kicserélem benne a rugót. Nekem már kettőből kettőben eltörött, és nem csak nekem. Meg ugye köcsög hordó alakú rugó,és tényleg nem nagyon lehet vele mozogni ezt követően, hacsak nem a mankó kerékkel.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről