* *
Pontos idő: 2024.03.28. 09:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284, 1285 ... 1293  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.10. 15:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
AlpinaFan írta:
Labi írta:
... szóval elkezdtem nézegetni az F07-et. Miután pedig kipróbáltam, már tudtam az irányvonalat...

Egy gondolatnyi E65 után nem csodálkozom. :D Már majdnem racionális választás. :D
annyira szar lenne az e65?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Igaz, nekem csak kb. 1 hónapja van meg, de iszonyat jó érzés vezetni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.11. 07:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
AlpinaFan írta:
Labi írta:
... szóval elkezdtem nézegetni az F07-et. Miután pedig kipróbáltam, már tudtam az irányvonalat...

Egy gondolatnyi E65 után nem csodálkozom. :D Már majdnem racionális választás. :D
annyira szar lenne az e65?

Nem az E65 minőségére volt kihegyezve a mondandóm.
Kinek mit jelent az annyira? Amúgy, persze, annyira. :(

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.11. 08:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Az egy dolog, csak tudod Jani egy keményvonalas oldszkúl BMW-s és amikor bejött az E65, alig lehetett kicibálni a volánja mögül! :lol: :facepalm: ...még az okostelefonja háttérképét is megváltoztatta rá! :lol: (mondjuk akkor talán még okostelefon se volt) :facepalm:
Anno rá voltam kattanva az E65-re, még topicot is nyitottunk neki...még Admin nem korlátozta annyira ezt akkor, ezért is lett szétszemetelve a fórum :D ...visszatérve: Az E65 kb annyira tetszik Janinak, mint az F07.... nagyon :!: :wink: :nyelves:

De ugye Jani nem mondod, hogy még nem újítottál be egy újabb ötösre!?!? ...még mindig az Alpinát nyúzod?


Háááát igen, az E65. A vonzalmam semmit sem változott. :)
De természetesen gratula az F07-hez.

A D10 természetesen megvan még. Persze valamik mindig vannak mellette, a kor szellemének megfelelően. :facepalm:

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.11. 22:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha az EGR rendszert kiváltanám egy ilyen szettel, az hogy lenne megoldható, hogy ne legyen hibakód?
Ettől a teljesítmény/fogyasztás/élettartam hogyan változna?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.12. 00:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
Ha az EGR rendszert kiváltanám egy ilyen szettel, az hogy lenne megoldható, hogy ne legyen hibakód?
Ettől a teljesítmény/fogyasztás/élettartam hogyan változna?


Büdös lesz az autó, mint a kolera, illetve hideg idő beálltával sose fog bemelegedni. Semmi értelme nincs kiváltani, egész pontosan 0%-ban szól bele durván a motor teljesítményébe, emisszióba viszont annál inkább.

Gyári diaggal egyébként lehet változtatni a friss levegőhöz kevert kipufogógáz mennyiséget, illetve lehet %-onként állítani, hogy mennyi üzemanyagot fecskendezzen be. Úgymond finomhangolható vele az autó, ha esetleg lenne egy kis füstje. :) Annyit még elárulok, hogy gyárilag a teljesítményből sem vesz el az EGR, mert amint gázt adsz teljesen bezár. Alapjáraton megy durván 9 percig, illetve folyamatos haladáskor nyit ki bizonyos százalékban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.12. 09:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
fghx írta:
Ha az EGR rendszert kiváltanám egy ilyen szettel, az hogy lenne megoldható, hogy ne legyen hibakód?
Ettől a teljesítmény/fogyasztás/élettartam hogyan változna?


Büdös lesz az autó, mint a kolera, illetve hideg idő beálltával sose fog bemelegedni. Semmi értelme nincs kiváltani, egész pontosan 0%-ban szól bele durván a motor teljesítményébe, emisszióba viszont annál inkább.

Gyári diaggal egyébként lehet változtatni a friss levegőhöz kevert kipufogógáz mennyiséget, illetve lehet %-onként állítani, hogy mennyi üzemanyagot fecskendezzen be. Úgymond finomhangolható vele az autó, ha esetleg lenne egy kis füstje. :) Annyit még elárulok, hogy gyárilag a teljesítményből sem vesz el az EGR, mert amint gázt adsz teljesen bezár. Alapjáraton megy durván 9 percig, illetve folyamatos haladáskor nyit ki bizonyos százalékban.


Nekem más a tapasztalatom kicsit. Nem szettel, de le van vakítva az egr szelepem és ki van kódolva számítógéppel, már vagy öt éve. Nem saját ötletből, már így vettem. Semmit sem tapasztalok vele kapcsolatban. Nem büdös és pillanatok alatt melegszik télen is. Viszont kipróbáltam dugó nélkül is, borzasztóan füstölt az autó gázadásra, koromfeketén. Aztán kitakarítottam egy halom dzsuvás kormot, de ugyanúgy füstölt tovább. Persze lehet, hogy egy alaposabb tisztítás és pár száz km után jobb lenne nem mondom, hogy nem így van, de fogtam és szépen visszadugóztam a szelepet. Azóta se és előtte se füstölt, még picit se. Teljesítményben eltérést nem tapasztaltam. Ez 525D 2003-as tapasztalat.

De amúgy miért lenne büdös? Felgyülemlik a korom a dugó előtt? Vagy hogy? Érdekelne, mert ha tényleg produkál ilyeneket, akkor kitalálok rá valamit. Visszaállítom, vagy takarítom, vagy valami. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.12. 11:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagySándor írta:
NagyMatyas írta:
fghx írta:
Ha az EGR rendszert kiváltanám egy ilyen szettel, az hogy lenne megoldható, hogy ne legyen hibakód?
Ettől a teljesítmény/fogyasztás/élettartam hogyan változna?


Büdös lesz az autó, mint a kolera, illetve hideg idő beálltával sose fog bemelegedni. Semmi értelme nincs kiváltani, egész pontosan 0%-ban szól bele durván a motor teljesítményébe, emisszióba viszont annál inkább.

Gyári diaggal egyébként lehet változtatni a friss levegőhöz kevert kipufogógáz mennyiséget, illetve lehet %-onként állítani, hogy mennyi üzemanyagot fecskendezzen be. Úgymond finomhangolható vele az autó, ha esetleg lenne egy kis füstje. :) Annyit még elárulok, hogy gyárilag a teljesítményből sem vesz el az EGR, mert amint gázt adsz teljesen bezár. Alapjáraton megy durván 9 percig, illetve folyamatos haladáskor nyit ki bizonyos százalékban.


Nekem más a tapasztalatom kicsit. Nem szettel, de le van vakítva az egr szelepem és ki van kódolva számítógéppel, már vagy öt éve. Nem saját ötletből, már így vettem. Semmit sem tapasztalok vele kapcsolatban. Nem büdös és pillanatok alatt melegszik télen is. Viszont kipróbáltam dugó nélkül is, borzasztóan füstölt az autó gázadásra, koromfeketén. Aztán kitakarítottam egy halom dzsuvás kormot, de ugyanúgy füstölt tovább. Persze lehet, hogy egy alaposabb tisztítás és pár száz km után jobb lenne nem mondom, hogy nem így van, de fogtam és szépen visszadugóztam a szelepet. Azóta se és előtte se füstölt, még picit se. Teljesítményben eltérést nem tapasztaltam. Ez 525D 2003-as tapasztalat.

De amúgy miért lenne büdös? Felgyülemlik a korom a dugó előtt? Vagy hogy? Érdekelne, mert ha tényleg produkál ilyeneket, akkor kitalálok rá valamit. Visszaállítom, vagy takarítom, vagy valami. :oops:

Nem mindegy, hogy automata vagy manuál, de azt is írtam vala, hogy akkor szól bele nagyon a teljesítménybe és egyebekbe, ha egyébként nincs rendben a motor. Ez a vakolás kb olyan mint a ragyás bőrre a smink. A bajt nem szünteti meg csak elfedi.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 dreizwanzig, NagySándor
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.12. 12:39 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
NagySándor írta:
NagyMatyas írta:
fghx írta:
Ha az EGR rendszert kiváltanám egy ilyen szettel, az hogy lenne megoldható, hogy ne legyen hibakód?
Ettől a teljesítmény/fogyasztás/élettartam hogyan változna?


Büdös lesz az autó, mint a kolera, illetve hideg idő beálltával sose fog bemelegedni. Semmi értelme nincs kiváltani, egész pontosan 0%-ban szól bele durván a motor teljesítményébe, emisszióba viszont annál inkább.

Gyári diaggal egyébként lehet változtatni a friss levegőhöz kevert kipufogógáz mennyiséget, illetve lehet %-onként állítani, hogy mennyi üzemanyagot fecskendezzen be. Úgymond finomhangolható vele az autó, ha esetleg lenne egy kis füstje. :) Annyit még elárulok, hogy gyárilag a teljesítményből sem vesz el az EGR, mert amint gázt adsz teljesen bezár. Alapjáraton megy durván 9 percig, illetve folyamatos haladáskor nyit ki bizonyos százalékban.


Nekem más a tapasztalatom kicsit. Nem szettel, de le van vakítva az egr szelepem és ki van kódolva számítógéppel, már vagy öt éve. Nem saját ötletből, már így vettem. Semmit sem tapasztalok vele kapcsolatban. Nem büdös és pillanatok alatt melegszik télen is. Viszont kipróbáltam dugó nélkül is, borzasztóan füstölt az autó gázadásra, koromfeketén. Aztán kitakarítottam egy halom dzsuvás kormot, de ugyanúgy füstölt tovább. Persze lehet, hogy egy alaposabb tisztítás és pár száz km után jobb lenne nem mondom, hogy nem így van, de fogtam és szépen visszadugóztam a szelepet. Azóta se és előtte se füstölt, még picit se. Teljesítményben eltérést nem tapasztaltam. Ez 525D 2003-as tapasztalat.

De amúgy miért lenne büdös? Felgyülemlik a korom a dugó előtt? Vagy hogy? Érdekelne, mert ha tényleg produkál ilyeneket, akkor kitalálok rá valamit. Visszaállítom, vagy takarítom, vagy valami. :oops:

Nem mindegy, hogy automata vagy manuál, de azt is írtam vala, hogy akkor szól bele nagyon a teljesítménybe és egyebekbe, ha egyébként nincs rendben a motor. Ez a vakolás kb olyan mint a ragyás bőrre a smink. A bajt nem szünteti meg csak elfedi.


Ez igaz, de állagmegóvásról itt szó nincs? Értem ezalatt azt, hogy nem kerül az égéstérbe a már egyszer elégetett szennyeződés. Mert ok, hogy szűrő is, meg csak kis mennyiség, de ez akkor is a károsanyag kibocsájtásról szól és amolyan szükségmegoldás a mérnökuraktól. De igazából rengeteg vélemény és leírás van ezzel kapcsolatban, lehet nem is kéne újra felbolygatni a témat. :D És igen legyünk környezettudatosak, nem véletlen van ez így kitalálva szerintem se! De hát ha már benne van a dugó, hát benne van a dugó... :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 08:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor még inkább benne hagyom, az EGR-t még a múltkor vissza kötöttem (nem változott semmi így sem). Kiszedem az EGR-t, megtakarítom (időközben meg is történt: a becsatlakozó kartergázcső belülről nem olajsáros, hanem mint a kipufogó, száraz, vékony, szürke korom van rajta. A szelep mondhatni tiszta volt, de rettentő erős a rugó benne, újjal alig lehet nyitásra bírni. A vákumcsövet nem lehet olyan erősen szájjal megszívni, hogy bármi történjen. A membrán része működik) . Bár nem hiszem, hogy a rá vonatkozó hibakód ettől meg fog szűnni. Ötletem nincs, mitől füstöl. Volt megint diagnosztikán, most gyárin. Továbbra is 3 hibakód volt a motorra (izzítás, kipufogógáz visszavezetés, légtömegmérő).
Diagnosztika alatt végre elkezdett rángatni motor, ekkor gép szerint ugrált le-fel a rail nyomás. Megfogtam az érzékelő vezetékét, meghúztam, motor járása és a rail nyomás értéke is kisimult. Ki lesz cserélve a vezeték kedden, addig felkötöttem a szívósorhoz, mint ha húznám, így szépen jár.
Légtömegmérőt kicseréltük, de nem változott semmi, az az enyhe füst és büdös megmaradt.
Kartergáz szűrő (ha jól tudom, van ebben is) nem okozhat ilyesféle problémákat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 12:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fghx írta:
Akkor még inkább benne hagyom, az EGR-t még a múltkor vissza kötöttem (nem változott semmi így sem). Kiszedem az EGR-t, megtakarítom (időközben meg is történt: a becsatlakozó kartergázcső belülről nem olajsáros, hanem mint a kipufogó, száraz, vékony, szürke korom van rajta. A szelep mondhatni tiszta volt, de rettentő erős a rugó benne, újjal alig lehet nyitásra bírni. A vákumcsövet nem lehet olyan erősen szájjal megszívni, hogy bármi történjen. A membrán része működik) . Bár nem hiszem, hogy a rá vonatkozó hibakód ettől meg fog szűnni. Ötletem nincs, mitől füstöl. Volt megint diagnosztikán, most gyárin. Továbbra is 3 hibakód volt a motorra (izzítás, kipufogógáz visszavezetés, légtömegmérő).
Diagnosztika alatt végre elkezdett rángatni motor, ekkor gép szerint ugrált le-fel a rail nyomás. Megfogtam az érzékelő vezetékét, meghúztam, motor járása és a rail nyomás értéke is kisimult. Ki lesz cserélve a vezeték kedden, addig felkötöttem a szívósorhoz, mint ha húznám, így szépen jár.
Légtömegmérőt kicseréltük, de nem változott semmi, az az enyhe füst és büdös megmaradt.
Kartergáz szűrő (ha jól tudom, van ebben is) nem okozhat ilyesféle problémákat?

Légtömegmérő csere után is megmaradt a légtömegmérő hiba a diagon?
Van benne kartergáz szűrő, cseréld ki ha lehet, bár nem hiszem, hogy az okozza. Ha a légtömegmérőre hibát ír akkor ott még bibi van, csak akkor szokott, ha rossz. (Vagy esetleg vezetékhiba) Valószínűleg az EGR vezérlőszelepe is cserés lesz.
A kartergáz visszavezető száraz szokott lenni, csak az EGR szelepben a turbóból érkező olajjal keveredve lesz trutyi belőle.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 12:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Légtömegmérő csere után is megmaradt a légtömegmérő hiba a diagon?
Van benne kartergáz szűrő, cseréld ki ha lehet, bár nem hiszem, hogy az okozza. Ha a légtömegmérőre hibát ír akkor ott még bibi van, csak akkor szokott, ha rossz. (Vagy esetleg vezetékhiba) Valószínűleg az EGR vezérlőszelepe is cserés lesz.
A kartergáz visszavezető száraz szokott lenni, csak az EGR szelepben a turbóból érkező olajjal keveredve lesz trutyi belőle.

Bevallom, nem volt ideje a szerelőnek a légtömegmérő csere után újra diagolni.
A vákuumszivattyú csövéből jön ki egy vákuumcső, ami a motor túloldalára megy a turbó mellé, egy vákuumdobba, az elég gatya, szigetelőszalaggal van körbetekerve. Szövetes résolajcsőnek néz ki, helyettesíthető is azzal? Mert itthon csak 3-as szilikoncsövem van, ami egy fél milliméterrel bővebb, nem szorul meg a csatlakozón kellőképpen.
Az EGR vezérlőszelepe az, ami a turbó környékén van, két vákuum és egy elektromos csatlakozása van? Ez? vagy:
EZ?
Egyébként a turbó felől jövő csőben csak egy vékony olajfilm van, az EGR-en túl, a szívósorban kb 1mm vastag a trutyi.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára fghx 2018.05.13. 12:58-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 12:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
NagyMatyas írta:
fghx írta:
Ha az EGR rendszert kiváltanám egy ilyen szettel, az hogy lenne megoldható, hogy ne legyen hibakód?
Ettől a teljesítmény/fogyasztás/élettartam hogyan változna?


Büdös lesz az autó, mint a kolera, illetve hideg idő beálltával sose fog bemelegedni. Semmi értelme nincs kiváltani, egész pontosan 0%-ban szól bele durván a motor teljesítményébe, emisszióba viszont annál inkább.

Gyári diaggal egyébként lehet változtatni a friss levegőhöz kevert kipufogógáz mennyiséget, illetve lehet %-onként állítani, hogy mennyi üzemanyagot fecskendezzen be. Úgymond finomhangolható vele az autó, ha esetleg lenne egy kis füstje. :) Annyit még elárulok, hogy gyárilag a teljesítményből sem vesz el az EGR, mert amint gázt adsz teljesen bezár. Alapjáraton megy durván 9 percig, illetve folyamatos haladáskor nyit ki bizonyos százalékban.


Nem büdös és pillanatok alatt melegszik télen is.


Van állófűtésed?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 12:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:

Van állófűtésed?

Volt, de ki van szerelve belőle, így vettem (ha tőlem kérdezed).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 14:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fghx írta:
Gallaca írta:
Légtömegmérő csere után is megmaradt a légtömegmérő hiba a diagon?
Van benne kartergáz szűrő, cseréld ki ha lehet, bár nem hiszem, hogy az okozza. Ha a légtömegmérőre hibát ír akkor ott még bibi van, csak akkor szokott, ha rossz. (Vagy esetleg vezetékhiba) Valószínűleg az EGR vezérlőszelepe is cserés lesz.
A kartergáz visszavezető száraz szokott lenni, csak az EGR szelepben a turbóból érkező olajjal keveredve lesz trutyi belőle.

Bevallom, nem volt ideje a szerelőnek a légtömegmérő csere után újra diagolni.
A vákuumszivattyú csövéből jön ki egy vákuumcső, ami a motor túloldalára megy a turbó mellé, egy vákuumdobba, az elég gatya, szigetelőszalaggal van körbetekerve. Szövetes résolajcsőnek néz ki, helyettesíthető is azzal? Mert itthon csak 3-as szilikoncsövem van, ami egy fél milliméterrel bővebb, nem szorul meg a csatlakozón kellőképpen.
Az EGR vezérlőszelepe az, ami a turbó környékén van, két vákuum és egy elektromos csatlakozása van? Ez? vagy:
EZ?
Egyébként a turbó felől jövő csőben csak egy vékony olajfilm van, az EGR-en túl, a szívósorban kb 1mm vastag a trutyi.

Öreg hiba volt, :? így most nem tudsz a légtömegmérőről semmit. Minimum egy hibatörlés kellett volna. Ha a turbó vákuumakkumulátorára menő vákuumcső olyan gatya, akkor a többi is, kb. ez szokott utoljára tönkremenni. Résolajcső korlátozottan használható, illetve ha valami minőségit találsz az esetleg. Sajnos hamar kirepedezik a vége, farsot szív, leesik stb. 3,5mm-es cső kellene oda amúgy, a 3-asnak nem kellene lötyögnie. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2337
Természetesen a drágábbik szelep kell, az olcsóbbik egy on-off szelep, ilyen a motorbakot vezérli. De a szelepet csak a vákuumrendszer javítása után kell bolygatni.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: fghx
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 16:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Öreg hiba volt, :? így most nem tudsz a légtömegmérőről semmit. Minimum egy hibatörlés kellett volna. Ha a turbó vákuumakkumulátorára menő vákuumcső olyan gatya, akkor a többi is, kb. ez szokott utoljára tönkremenni. Résolajcső korlátozottan használható, illetve ha valami minőségit találsz az esetleg. Sajnos hamar kirepedezik a vége, farsot szív, leesik stb. 3,5mm-es cső kellene oda amúgy, a 3-asnak nem kellene lötyögnie. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2337
Természetesen a drágábbik szelep kell, az olcsóbbik egy on-off szelep, ilyen a motorbakot vezérli. De a szelepet csak a vákuumrendszer javítása után kell bolygatni.

Igazad van, megmértem. 4mm-es van itthon. Rendeltem 5 méter 3mm-es szilikont, az elég lesz újra fűzni. De ahogy látom, ahhoz le kell venni a szívótorkot és az alsó motorvédőt is, hogy mindhez oda férjek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 16:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
Gallaca írta:
Öreg hiba volt, :? így most nem tudsz a légtömegmérőről semmit. Minimum egy hibatörlés kellett volna. Ha a turbó vákuumakkumulátorára menő vákuumcső olyan gatya, akkor a többi is, kb. ez szokott utoljára tönkremenni. Résolajcső korlátozottan használható, illetve ha valami minőségit találsz az esetleg. Sajnos hamar kirepedezik a vége, farsot szív, leesik stb. 3,5mm-es cső kellene oda amúgy, a 3-asnak nem kellene lötyögnie. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2337
Természetesen a drágábbik szelep kell, az olcsóbbik egy on-off szelep, ilyen a motorbakot vezérli. De a szelepet csak a vákuumrendszer javítása után kell bolygatni.

Igazad van, megmértem. 4mm-es van itthon. Rendeltem 5 méter 3mm-es szilikont, az elég lesz újra fűzni. De ahogy látom, ahhoz le kell venni a szívótorkot és az alsó motorvédőt is, hogy mindhez oda férjek.
Megeri az erofeszitest!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 16:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Megeri az erofeszitest!

Akkor legalább kitakarítom a szívósort is. Gondolom, illő lenne új tömítéssel összerakni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 17:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
Gallaca írta:
Öreg hiba volt, :? így most nem tudsz a légtömegmérőről semmit. Minimum egy hibatörlés kellett volna. Ha a turbó vákuumakkumulátorára menő vákuumcső olyan gatya, akkor a többi is, kb. ez szokott utoljára tönkremenni. Résolajcső korlátozottan használható, illetve ha valami minőségit találsz az esetleg. Sajnos hamar kirepedezik a vége, farsot szív, leesik stb. 3,5mm-es cső kellene oda amúgy, a 3-asnak nem kellene lötyögnie. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2337
Természetesen a drágábbik szelep kell, az olcsóbbik egy on-off szelep, ilyen a motorbakot vezérli. De a szelepet csak a vákuumrendszer javítása után kell bolygatni.

Igazad van, megmértem. 4mm-es van itthon. Rendeltem 5 méter 3mm-es szilikont, az elég lesz újra fűzni. De ahogy látom, ahhoz le kell venni a szívótorkot és az alsó motorvédőt is, hogy mindhez oda férjek.


Ne szilikont rendelj, hanem Gallacatól gyári csöveket méterre. Én is tőle vettem, megérte. Előtte résolajcsővel raktam össze, kb negyed évet bírt. Csináld meg egyszer rendesen és akkor nem kell évekig hozzányúlni. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 19:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Ne szilikont rendelj, hanem Gallacatól gyári csöveket méterre. Én is tőle vettem, megérte. Előtte résolajcsővel raktam össze, kb negyed évet bírt. Csináld meg egyszer rendesen és akkor nem kell évekig hozzányúlni. :franko:

Már délelőtt megrendeltem. X5-ben cseréltem erre a fajtára, nem volt vele gond évekig. Egyéb forrásból így 2000 Ft az 5 méter, a gyáriból 25.000 Ft.
Megrendeltem az összes első és hátsó lengőkart, stabilizátort, szilenteket, így kicsit könnyebb lett a pénztárcám. Menet közben nem lehetett észre venni semmit (rettentő csendes és stabil még rossz úton is), de a gumisnál kiderült, hogy az egyik lóg kicsit, a másik még kevesebbet, de ezek javulni nem fognak. Mind gyári még, így a 18 éves szilentek a magyar utakon gyorsan szakadnak, inkább cserélem az egészet, valameddig a futómű letudva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.14. 21:11 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni tőletek. Vásárolni szeretnék a feleségemnek egy 2006-os 120d-t. Még az M47-es szériából. 163 lovas az autó. Úgy hallottam, hogy ezekben már a kézi váltós változatokban is van pillangószelep a szívósorban. Igaz ez?

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284, 1285 ... 1293  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator