* *
Pontos idő: 2024.03.28. 11:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 85, 86, 87, 88, 89  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.11.26. 00:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
NagyMatyas írta:
Kész lett a futómű.
- 4 db lengéscsillapító
- felütés gátlók
- hátsó lengőkar szilentek
- hátsó lengőkarok
- hátsó stab pálcák
- hátsó stab szilentek
- toronycsapágyak elől-hátul
- jobb első lengőkar és szilentek (bal elől nem rég lettek cserélve a dolgok)

- minden alkatrész Sachs vagy Lemförder. Munkadíjjal 400 ezer forint magasságában állt meg a project.

Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó tud lenni egy M-es futómű. Abszolút nem kényelmetlen, még ezeken a szar utakon sem, viszont rendkívül feszes. :franko: Imádom :twisted:


Én ezen már túl vagyok egyszer, kivéve a toronycsapágyakat. Most ez következik, de én gyárit veszek, mert így lesz oldtimer E61-em. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.11.26. 09:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
NagyMatyas írta:
Kész lett a futómű.
- 4 db lengéscsillapító
- felütés gátlók
- hátsó lengőkar szilentek
- hátsó lengőkarok
- hátsó stab pálcák
- hátsó stab szilentek
- toronycsapágyak elől-hátul
- jobb első lengőkar és szilentek (bal elől nem rég lettek cserélve a dolgok)

- minden alkatrész Sachs vagy Lemförder. Munkadíjjal 400 ezer forint magasságában állt meg a project.

Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó tud lenni egy M-es futómű. Abszolút nem kényelmetlen, még ezeken a szar utakon sem, viszont rendkívül feszes. :franko: Imádom :twisted:


Én ezen már túl vagyok egyszer, kivéve a toronycsapágyakat. Most ez következik, de én gyárit veszek, mert így lesz oldtimer E61-em. :)


Toronycsapágyat milyen megfontolásból nem cseréltetted ki? Én már több autóban cseréltettem, gyakorlatilag ég és föld utána :D

(Ízlés dolga, de egy ennyi elektronikával felvértezett autóból nem tudom mi lesz, mire eléri az oldtimer kort :doglotlo: )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 00:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Vettem egy E61-et, és hazahozatal közben szembesültem azzal, hogy teljesen erőtlen az autó. Ráadásul kettőstömegű cserés, de erről tudtam, alkatrészek megvannak, szerelő is. Dícséret, hogy egy majdnem teljesen széthullott kettőstömegűvel is hazahozott (iszonyú hang a kuplung benyomásakor, csattanó hang a motor leállításakor - 1200km-t kibirt azért. Nem romlott az állapota :D )

De amiről nem tudtam, az hogy tök erőtlen a motor. Kicsit benyomom a gázt, megy, padló, és semmi nem történik. Hatodikban emelkedőn a padlógázra kb. +1l fogyi, de semmi nem történik, iszonyú lassan veszi a fordulatot, semmi erő nincs benne. Előzni jól meggondoltan lehet max, emelkedőnek neki kell futni :facepalm: . Hibajelzés nincs, a motornak szép hangja van, nem füstöl, a hazahozatal alatt megtett 1200km alatt olajat sem evett semmit. Szóval, akár jó is lehetne, de nem!

525D

5let?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 00:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Laza írta:
Sziasztok!

Vettem egy E61-et, és hazahozatal közben szembesültem azzal, hogy teljesen erőtlen az autó. Ráadásul kettőstömegű cserés, de erről tudtam, alkatrészek megvannak, szerelő is. Dícséret, hogy egy majdnem teljesen széthullott kettőstömegűvel is hazahozott (iszonyú hang a kuplung benyomásakor, csattanó hang a motor leállításakor - 1200km-t kibirt azért. Nem romlott az állapota :D )

De amiről nem tudtam, az hogy tök erőtlen a motor. Kicsit benyomom a gázt, megy, padló, és semmi nem történik. Hatodikban emelkedőn a padlógázra kb. +1l fogyi, de semmi nem történik, iszonyú lassan veszi a fordulatot, semmi erő nincs benne. Előzni jól meggondoltan lehet max, emelkedőnek neki kell futni :facepalm: . Hibajelzés nincs, a motornak szép hangja van, nem füstöl, a hazahozatal alatt megtett 1200km alatt olajat sem evett semmit. Szóval, akár jó is lehetne, de nem!

525D

5let?


Kár találgatni, nem otthon javítós történet lesz. A részecskeszűrő dugultsága 100%, úgyhogy megfelelő helyen, gyári diaggal teszt, utána pedig hozzáértő hibaelhárítás, mert különben iszonyatosan drága vége is lehet a sztorinak. Ez csak az okozat, nem az ok.

Sanszos egyébként a későbbiekben, hogy se az üzemanyagrendszer, se a turbó nem lesz a helyzet magaslatán, így ezzel is számolni kell. Mindig mondom BMW-ből vagy meg kell fizetni a tényleg jót, vagy drágább és rosszabb vége lesz. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 10:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Laza írta:
Sziasztok!

Vettem egy E61-et, és hazahozatal közben szembesültem azzal, hogy teljesen erőtlen az autó. Ráadásul kettőstömegű cserés, de erről tudtam, alkatrészek megvannak, szerelő is. Dícséret, hogy egy majdnem teljesen széthullott kettőstömegűvel is hazahozott (iszonyú hang a kuplung benyomásakor, csattanó hang a motor leállításakor - 1200km-t kibirt azért. Nem romlott az állapota :D )

De amiről nem tudtam, az hogy tök erőtlen a motor. Kicsit benyomom a gázt, megy, padló, és semmi nem történik. Hatodikban emelkedőn a padlógázra kb. +1l fogyi, de semmi nem történik, iszonyú lassan veszi a fordulatot, semmi erő nincs benne. Előzni jól meggondoltan lehet max, emelkedőnek neki kell futni :facepalm: . Hibajelzés nincs, a motornak szép hangja van, nem füstöl, a hazahozatal alatt megtett 1200km alatt olajat sem evett semmit. Szóval, akár jó is lehetne, de nem!

525D

5let?


Kár találgatni, nem otthon javítós történet lesz. A részecskeszűrő dugultsága 100%, úgyhogy megfelelő helyen, gyári diaggal teszt, utána pedig hozzáértő hibaelhárítás, mert különben iszonyatosan drága vége is lehet a sztorinak. Ez csak az okozat, nem az ok.

Sanszos egyébként a későbbiekben, hogy se az üzemanyagrendszer, se a turbó nem lesz a helyzet magaslatán, így ezzel is számolni kell. Mindig mondom BMW-ből vagy meg kell fizetni a tényleg jót, vagy drágább és rosszabb vége lesz. :doglotlo:


Én azért nem temetném el ennyire! Az, hogy gázra +1 liter a fogyi, régen e39-nél ez légtömegmérő hiba volt. Nyilván ezer féle oka lehet. De én nem mondanám, hogy a részecskeszűrő dugultsága 100%. Mondjuk teljesen igazad van, hogy BMW-ből meg kell fizetni a jót. Úgy látom, hogy ez az f10-re is igaz.
Az értékelhető példányok általában 7 millió felett vannak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 10:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:

Én azért nem temetném el ennyire! Az, hogy gázra +1 liter a fogyi, régen e39-nél ez légtömegmérő hiba volt. Nyilván ezer féle oka lehet. De én nem mondanám, hogy a részecskeszűrő dugultsága 100%. Mondjuk teljesen igazad van, hogy BMW-ből meg kell fizetni a jót. Úgy látom, hogy ez az f10-re is igaz.
Az értékelhető példányok általában 7 millió felett vannak.


Nem tudom milyen lehetséges tünetei vannak E6X esetén a légtömegmérőnek. Azt tudom, hogy nem gyakran mennek tönkre, ennek ellenére én cseréltem, mert szakadást írt (sárga lámpát is kaptam mellé), viszont nem produkálta ezt a jelenséget, csak nem ment annyira jól az autó, mert teljesen más értékeket küldött a DME-nek. Egyszerű a képlet, le kell húzni és menni vele, viszont ha meg DPF gond van, akkor pont nem tanácsos menni vele, mert a megnövekedett ellennyomás miatt sérülhet a turbó. Fel kell tenni gépre és, akkor nem kell találgatni.

Köszönöm, hogy kifejtetted a véleményedet, mert érdekes több szempontból is megközelíteni a problémát!

F10-eket figyelni kell, 5-6 körül már ki lehet fogni jókat, mert sokan hirtelen felrakják kényszerből, de ettől függetlenül általánosan tényleg 7 körül érdemes nézelődni, annyiért viszont patikák vannak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 16:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Offtopic :
Gyerekek, hol itt a megoldás?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 19:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Én megnézném a turbó nyomóágán a csöveket (nekem belül, nem látható helyen lyukadt ki) illetve csőcsatlakozásokat, nem -e engedi el a töltőnyomást...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 20:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm mindenkinek az ötleteket, tanácsokat, remélem jövő héten Nyíregyházán Nagy Miki rá tud pillantani :)

A diagnózis után leírom majd ide hogy mi volt a bibi. Ha Ő nem tudja, akkor senki :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.15. 11:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Kész lett a futómű.
- 4 db lengéscsillapító
- felütés gátlók
- hátsó lengőkar szilentek
- hátsó lengőkarok
- hátsó stab pálcák
- hátsó stab szilentek
- toronycsapágyak elől-hátul
- jobb első lengőkar és szilentek (bal elől nem rég lettek cserélve a dolgok)

- minden alkatrész Sachs vagy Lemförder. Munkadíjjal 400 ezer forint magasságában állt meg a project.

Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó tud lenni egy M-es futómű. Abszolút nem kényelmetlen, még ezeken a szar utakon sem, viszont rendkívül feszes. :franko: Imádom :twisted:


Tanakodtunk, hogy kell-e rugócsere vagy sem 300 ezer km után. Most sajnos azt mondom, hogy kell. Két napig volt olyan az autó, amilyennek megálmodtam lengéscsillapító csere előtt. Sajnos miután összeültek a rugók, sokat vesztett a fényéből. Mindegy most már ez így marad. :roll: Az autó magassága elől hátul gyári értéken van, de a feszesség terén megint akadnak hiányosságok. Úgy látszik, hogy a rugózási tulajdonságokról nem mond el mindent a rugó hossza.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2018.01.25. 02:26 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
NagyMatyas írta:
Kész lett a futómű.
- 4 db lengéscsillapító
- felütés gátlók
- hátsó lengőkar szilentek
- hátsó lengőkarok
- hátsó stab pálcák
- hátsó stab szilentek
- toronycsapágyak elől-hátul
- jobb első lengőkar és szilentek (bal elől nem rég lettek cserélve a dolgok)

- minden alkatrész Sachs vagy Lemförder. Munkadíjjal 400 ezer forint magasságában állt meg a project.

Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó tud lenni egy M-es futómű. Abszolút nem kényelmetlen, még ezeken a szar utakon sem, viszont rendkívül feszes. :franko: Imádom :twisted:


Tanakodtunk, hogy kell-e rugócsere vagy sem 300 ezer km után. Most sajnos azt mondom, hogy kell. Két napig volt olyan az autó, amilyennek megálmodtam lengéscsillapító csere előtt. Sajnos miután összeültek a rugók, sokat vesztett a fényéből. Mindegy most már ez így marad. :roll: Az autó magassága elől hátul gyári értéken van, de a feszesség terén megint akadnak hiányosságok. Úgy látszik, hogy a rugózási tulajdonságokról nem mond el mindent a rugó hossza.


Sziasztok.Nekem a viszonyom a Lemförderrel jól megromlott azt kell mondjam,miután az E61-ben erre cseréltem ki az összes futómű elemet ami rossz volt. Szerintem csak a neve a régi ennek a gyártónak, vagy én nem tudom,vagy csak régen, egyszerűen nem autóztam ennyit és azért bírta évekig. 2016 novemberében cseréltem lengőkarokat és most így 2018 januárban vettem észre , hogy komplett tönkre ment mind a két lengőkar hátul, jobb oldalon amit beraktam akkor,és lehet a balosoknak is nyekk, csak azt nem néztem meg még. Ez 40.000 ezer kilométer, 14 hónap volt ennyit bírt. A stabilizátor rudakat már a nyáron kicseréltem újra,(KB.20000km után) de akkor már gyárit vettem. Már eléggé unom , hogy a futóműre kell egy csomót költeni évente, és már nem tudom,hogy mit vegyek. Még a Meylén gondolkoztam ,vagy egyszerűen meg kell venni a gyárit kerül amibe kerül. Már tényleg nem tudom. :facepalm: Mert azért az elég érdekes,és elgondolkodtató,hogy a gyári futómű majdhogynem 10 évig bírja, ezek meg amiket eddig vettem, évente széthullanak. Azt esetleg nem tudja valaki,hogy ki a gyári beszállítója a BMW-nek a lengőkaroknál? Bár ez sem biztos, hogy mérvadó, kiindulva itt az ATE féktárcsáiból,amik köszönő viszonyban sincsenek a gyár ATE tárcsákkal. Bocsesz lehet nem ide illett a kommentem, de megláttam a lemförder nevet aztán csak pipa lettem. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek csikes77 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2018.01.25. 22:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
NagyMatyas írta:
NagyMatyas írta:
Kész lett a futómű.
- 4 db lengéscsillapító
- felütés gátlók
- hátsó lengőkar szilentek
- hátsó lengőkarok
- hátsó stab pálcák
- hátsó stab szilentek
- toronycsapágyak elől-hátul
- jobb első lengőkar és szilentek (bal elől nem rég lettek cserélve a dolgok)

- minden alkatrész Sachs vagy Lemförder. Munkadíjjal 400 ezer forint magasságában állt meg a project.

Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó tud lenni egy M-es futómű. Abszolút nem kényelmetlen, még ezeken a szar utakon sem, viszont rendkívül feszes. :franko: Imádom :twisted:


Tanakodtunk, hogy kell-e rugócsere vagy sem 300 ezer km után. Most sajnos azt mondom, hogy kell. Két napig volt olyan az autó, amilyennek megálmodtam lengéscsillapító csere előtt. Sajnos miután összeültek a rugók, sokat vesztett a fényéből. Mindegy most már ez így marad. :roll: Az autó magassága elől hátul gyári értéken van, de a feszesség terén megint akadnak hiányosságok. Úgy látszik, hogy a rugózási tulajdonságokról nem mond el mindent a rugó hossza.


Sziasztok.Nekem a viszonyom a Lemförderrel jól megromlott azt kell mondjam,miután az E61-ben erre cseréltem ki az összes futómű elemet ami rossz volt. Szerintem csak a neve a régi ennek a gyártónak, vagy én nem tudom,vagy csak régen, egyszerűen nem autóztam ennyit és azért bírta évekig. 2016 novemberében cseréltem lengőkarokat és most így 2018 januárban vettem észre , hogy komplett tönkre ment mind a két lengőkar hátul, jobb oldalon amit beraktam akkor,és lehet a balosoknak is nyekk, csak azt nem néztem meg még. Ez 40.000 ezer kilométer, 14 hónap volt ennyit bírt. A stabilizátor rudakat már a nyáron kicseréltem újra,(KB.20000km után) de akkor már gyárit vettem. Már eléggé unom , hogy a futóműre kell egy csomót költeni évente, és már nem tudom,hogy mit vegyek. Még a Meylén gondolkoztam ,vagy egyszerűen meg kell venni a gyárit kerül amibe kerül. Már tényleg nem tudom. :facepalm: Mert azért az elég érdekes,és elgondolkodtató,hogy a gyári futómű majdhogynem 10 évig bírja, ezek meg amiket eddig vettem, évente széthullanak. Azt esetleg nem tudja valaki,hogy ki a gyári beszállítója a BMW-nek a lengőkaroknál? Bár ez sem biztos, hogy mérvadó, kiindulva itt az ATE féktárcsáiból,amik köszönő viszonyban sincsenek a gyár ATE tárcsákkal. Bocsesz lehet nem ide illett a kommentem, de megláttam a lemförder nevet aztán csak pipa lettem. :D


tudomásom szerint a Lemförder a gyári beszálitó, vagy javitson ki valaki ha tévedek

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2018.04.20. 02:37 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
csikes77 írta:
NagyMatyas írta:
NagyMatyas írta:
Kész lett a futómű.
- 4 db lengéscsillapító
- felütés gátlók
- hátsó lengőkar szilentek
- hátsó lengőkarok
- hátsó stab pálcák
- hátsó stab szilentek
- toronycsapágyak elől-hátul
- jobb első lengőkar és szilentek (bal elől nem rég lettek cserélve a dolgok)

- minden alkatrész Sachs vagy Lemförder. Munkadíjjal 400 ezer forint magasságában állt meg a project.

Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó tud lenni egy M-es futómű. Abszolút nem kényelmetlen, még ezeken a szar utakon sem, viszont rendkívül feszes. :franko: Imádom :twisted:


Tanakodtunk, hogy kell-e rugócsere vagy sem 300 ezer km után. Most sajnos azt mondom, hogy kell. Két napig volt olyan az autó, amilyennek megálmodtam lengéscsillapító csere előtt. Sajnos miután összeültek a rugók, sokat vesztett a fényéből. Mindegy most már ez így marad. :roll: Az autó magassága elől hátul gyári értéken van, de a feszesség terén megint akadnak hiányosságok. Úgy látszik, hogy a rugózási tulajdonságokról nem mond el mindent a rugó hossza.


Sziasztok.Nekem a viszonyom a Lemförderrel jól megromlott azt kell mondjam,miután az E61-ben erre cseréltem ki az összes futómű elemet ami rossz volt. Szerintem csak a neve a régi ennek a gyártónak, vagy én nem tudom,vagy csak régen, egyszerűen nem autóztam ennyit és azért bírta évekig. 2016 novemberében cseréltem lengőkarokat és most így 2018 januárban vettem észre , hogy komplett tönkre ment mind a két lengőkar hátul, jobb oldalon amit beraktam akkor,és lehet a balosoknak is nyekk, csak azt nem néztem meg még. Ez 40.000 ezer kilométer, 14 hónap volt ennyit bírt. A stabilizátor rudakat már a nyáron kicseréltem újra,(KB.20000km után) de akkor már gyárit vettem. Már eléggé unom , hogy a futóműre kell egy csomót költeni évente, és már nem tudom,hogy mit vegyek. Még a Meylén gondolkoztam ,vagy egyszerűen meg kell venni a gyárit kerül amibe kerül. Már tényleg nem tudom. :facepalm: Mert azért az elég érdekes,és elgondolkodtató,hogy a gyári futómű majdhogynem 10 évig bírja, ezek meg amiket eddig vettem, évente széthullanak. Azt esetleg nem tudja valaki,hogy ki a gyári beszállítója a BMW-nek a lengőkaroknál? Bár ez sem biztos, hogy mérvadó, kiindulva itt az ATE féktárcsáiból,amik köszönő viszonyban sincsenek a gyár ATE tárcsákkal. Bocsesz lehet nem ide illett a kommentem, de megláttam a lemförder nevet aztán csak pipa lettem. :D


tudomásom szerint a Lemförder a gyári beszálitó, vagy javitson ki valaki ha tévedek


Lehet az a beszállító,csak amit így megveszek, az nem a gyári minőség. Mint ahogy az ATE féktárcsák sem azok sajnos,pedig a féknél is ez a beszállító.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2018.04.20. 14:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
Lehet az a beszállító,csak amit így megveszek, az nem a gyári minőség. Mint ahogy az ATE féktárcsák sem azok sajnos,pedig a féknél is ez a beszállító.


Az a baj, hogy csak azokat cserélted, amik szerinted rosszak voltak. Egy csomó minden más futóműalkatrész állapota beleszól abba, hogy a lengőkarok mennyit bírnak. Nem muszáj rossznak lenniük, elég ha csak nem jók :wink: . Semmi baj nincsen se a Lemförderrel, se pedig az ATE-val, ezt tapasztalatból mondom neked.

Toronycsapágyat például lazán lehetne elől hátul 200 ezer km-enként cserélni, itthon meg még gyakrabban is. :wink:

Kerekeid egyébként mekkorák?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2018.04.22. 14:00 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:
Lehet az a beszállító,csak amit így megveszek, az nem a gyári minőség. Mint ahogy az ATE féktárcsák sem azok sajnos,pedig a féknél is ez a beszállító.


Az a baj, hogy csak azokat cserélted, amik szerinted rosszak voltak. Egy csomó minden más futóműalkatrész állapota beleszól abba, hogy a lengőkarok mennyit bírnak. Nem muszáj rossznak lenniük, elég ha csak nem jók :wink: . Semmi baj nincsen se a Lemförderrel, se pedig az ATE-val, ezt tapasztalatból mondom neked.

Toronycsapágyat például lazán lehetne elől hátul 200 ezer km-enként cserélni, itthon meg még gyakrabban is. :wink:

Kerekeid egyébként mekkorák?


16os a téli gyári alufelni. A nyári meg 17 coll semmi extra. Nem az volt a baj,hanem az,hogy kiszáradtak a gömbfejek totál. Belement a víz, a kosz,mikor kiszedtem akkor láttam ,hogy nem feszült rá a gömbfejre a gumi és ez volt a gond. Majd ha megvan még a kuplerájban lefotózom és felrakom ide.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2018.04.26. 20:31 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Valamelyik topikba kérdeztem, hogy mitől rángathat az autó. Na most nem akarom elkiabálni,de úgy néz ki megoldódott a hiba, az örvénycsappantyúk ledugózásával,és a tömítések cseréjével a jelenség megszűnt. 100 kilométert mentem eddig vele, és nem tapasztaltam semmi rendellenes működést,sőt, sokkal jobban megy az autó, és ami a lényeg kevesebbet fogyaszt fél literrel,így szépen meg is közelítette a hat literes fogyasztást így országúti tempóval. Pontosan 6.1-et írt ki. :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2018.04.29. 06:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:
Lehet az a beszállító,csak amit így megveszek, az nem a gyári minőség. Mint ahogy az ATE féktárcsák sem azok sajnos,pedig a féknél is ez a beszállító.


Az a baj, hogy csak azokat cserélted, amik szerinted rosszak voltak. Egy csomó minden más futóműalkatrész állapota beleszól abba, hogy a lengőkarok mennyit bírnak. Nem muszáj rossznak lenniük, elég ha csak nem jók :wink: . Semmi baj nincsen se a Lemförderrel, se pedig az ATE-val, ezt tapasztalatból mondom neked.

Toronycsapágyat például lazán lehetne elől hátul 200 ezer km-enként cserélni, itthon meg még gyakrabban is. :wink:

Kerekeid egyébként mekkorák?


16os a téli gyári alufelni. A nyári meg 17 coll semmi extra. Nem az volt a baj,hanem az,hogy kiszáradtak a gömbfejek totál. Belement a víz, a kosz,mikor kiszedtem akkor láttam ,hogy nem feszült rá a gömbfejre a gumi és ez volt a gond. Majd ha megvan még a kuplerájban lefotózom és felrakom ide.

Csak egy kerdes mikor felrakod a 2 kulonbozo meretu felniket elviszed a futot is bealitatni lesulyozva?mert ha nem akkor ne is csodalkozal hogy enyit birt ki ezeken a jo kis magyar utakon a futod.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2018.04.30. 18:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:

Lehet az a beszállító,csak amit így megveszek, az nem a gyári minőség.

Miért? És honnan tudod ezt?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 13:13 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
csikes77 írta:

Lehet az a beszállító,csak amit így megveszek, az nem a gyári minőség.

Miért? És honnan tudod ezt?

Nem tudom , gondolom. Csak példa. Mikor megveszi az ember az autót,sok esetben a gyári lengőkarok vannak benne x százezer km után. Én pedig mikor rossz már, szépen kicserélem. A legutolsó alkalommal is Lemförder lengőkarok lettek berakva, egy év és tönkrementek, kb.40000 km után. (és nem először) Na már most ezt a távot valaki 5-10 év alatt teszi bele, annak persze hogy jó. Legutóbb a gömbfejek kiszáradtak teljesen,szabályosan porzott a belseje. Laza volt rajta a gumisapka. Ezért gondolom. Az ATE féktárcsa is nagyon hamar elkezdett ütni pedig nem vagyok fékgyilkos. Most legutóbb lengőkarokból Meylét vettem, sokaktól hallottam,hogy az jó. Majd kiderül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
dreizwanzig írta:
csikes77 írta:

Lehet az a beszállító,csak amit így megveszek, az nem a gyári minőség.

Miért? És honnan tudod ezt?

Nem tudom , gondolom. Csak példa. Mikor megveszi az ember az autót,sok esetben a gyári lengőkarok vannak benne x százezer km után. Én pedig mikor rossz már, szépen kicserélem. A legutolsó alkalommal is Lemförder lengőkarok lettek berakva, egy év és tönkrementek, kb.40000 km után. (és nem először) Na már most ezt a távot valaki 5-10 év alatt teszi bele, annak persze hogy jó. Legutóbb a gömbfejek kiszáradtak teljesen,szabályosan porzott a belseje. Laza volt rajta a gumisapka. Ezért gondolom. Az ATE féktárcsa is nagyon hamar elkezdett ütni pedig nem vagyok fékgyilkos. Most legutóbb lengőkarokból Meylét vettem, sokaktól hallottam,hogy az jó. Majd kiderül.


Az a baj, hogy elsiklottál valami futómű alkatrész felett, ami látszólag jó, de valójában már nem annyira, ezért nagyobb terhelést kaptak a lengőkarjaid, mint kellettek volna. Sok minden beleszól a futómű geomtriába sajnos. Én pont emiatt nem kínlódtam, ki lett dobva a kocsi alól minden és be lett állíttatva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 85, 86, 87, 88, 89  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator