* *
Pontos idő: 2018.11.13. 17:37

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 535 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.04.19. 13:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
tökmöc írta:
csikes77 írta:
Sziasztok Srácok ! E61-nél az a problémám, hogy miután kicseréltem a csomagtérajtónál a kábeleket ,így már működik a slusszkulcs, lehet nyitni zárni az autót vele,de csak közvetlen közelről.Gyanítom az akku miatt,hogy le van merülve a kulcsban. Miután először beraktam a kulcsot a javítás után,még be is jött a kulcs töltéséhez a szignál a műszerfalon.Azóta viszont mentem vele úgy 200 kilométert, és már nem írja , hogy töltené és csak ugyanúgy közelről közelről nyitja ki a kocsit. Konkrétan ha odamegyek a csomagtér ajtóhoz, a vezérlőhöz közel rakom akkor nyílik ki. Mi lehet a megoldás erre? :facepalm:


Nekem is lemerülőben a kulcs mostanában sokszor kiírja de szerencsére 400 kilométer után minden jó és nekem nem kell olyan közelről nyitnom az ajtót teljesen normálisan működik. Azért a kérdésed engem is érdekel mert a Rádió 1 mindegyik autóban jól működik csak a BMW-ben nem amúgy minden más szuper! Ez is elég érdekes :doglotlo: :roll:

Új hiba jött ma elő,már nem hiszem el. :D Elkezdett rángatni az autó,2-3 rántás majd ismét jó volt egy darabig, majd utána ismét jött a jelenség és nem egyenletesen gyorsult, padlógáznál nem volt semmi, úgy frankón ment, ezt már nem hiszem el. Valakinek lenne ötlete ? Diagnosztika azt mondja, hogy minden oké. E61 M57 2.5d a kotla. :D


Add el...Utána vedd meg az enyém :)))


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.04.19. 14:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2207
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 446 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
tökmöc írta:
csikes77 írta:
Sziasztok Srácok ! E61-nél az a problémám, hogy miután kicseréltem a csomagtérajtónál a kábeleket ,így már működik a slusszkulcs, lehet nyitni zárni az autót vele,de csak közvetlen közelről.Gyanítom az akku miatt,hogy le van merülve a kulcsban. Miután először beraktam a kulcsot a javítás után,még be is jött a kulcs töltéséhez a szignál a műszerfalon.Azóta viszont mentem vele úgy 200 kilométert, és már nem írja , hogy töltené és csak ugyanúgy közelről közelről nyitja ki a kocsit. Konkrétan ha odamegyek a csomagtér ajtóhoz, a vezérlőhöz közel rakom akkor nyílik ki. Mi lehet a megoldás erre? :facepalm:


Nekem is lemerülőben a kulcs mostanában sokszor kiírja de szerencsére 400 kilométer után minden jó és nekem nem kell olyan közelről nyitnom az ajtót teljesen normálisan működik. Azért a kérdésed engem is érdekel mert a Rádió 1 mindegyik autóban jól működik csak a BMW-ben nem amúgy minden más szuper! Ez is elég érdekes :doglotlo: :roll:

Új hiba jött ma elő,már nem hiszem el. :D Elkezdett rángatni az autó,2-3 rántás majd ismét jó volt egy darabig, majd utána ismét jött a jelenség és nem egyenletesen gyorsult, padlógáznál nem volt semmi, úgy frankón ment, ezt már nem hiszem el. Valakinek lenne ötlete ? Diagnosztika azt mondja, hogy minden oké. E61 M57 2.5d a kotla. :D


Lehet akár döglődő porlasztó is, vagy nyomásszabályzó szelep. Mindenek előtt tegyél bele valami normális adalékot, de csak akkor, ha cserélsz előtte gázolajszűrőt is! Protec adalékkal jó tapasztalataim vannak nagyon, így én részemről azt tudom ajánlani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.20. 01:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:
tökmöc írta:
csikes77 írta:
Sziasztok Srácok ! E61-nél az a problémám, hogy miután kicseréltem a csomagtérajtónál a kábeleket ,így már működik a slusszkulcs, lehet nyitni zárni az autót vele,de csak közvetlen közelről.Gyanítom az akku miatt,hogy le van merülve a kulcsban. Miután először beraktam a kulcsot a javítás után,még be is jött a kulcs töltéséhez a szignál a műszerfalon.Azóta viszont mentem vele úgy 200 kilométert, és már nem írja , hogy töltené és csak ugyanúgy közelről közelről nyitja ki a kocsit. Konkrétan ha odamegyek a csomagtér ajtóhoz, a vezérlőhöz közel rakom akkor nyílik ki. Mi lehet a megoldás erre? :facepalm:


Nekem is lemerülőben a kulcs mostanában sokszor kiírja de szerencsére 400 kilométer után minden jó és nekem nem kell olyan közelről nyitnom az ajtót teljesen normálisan működik. Azért a kérdésed engem is érdekel mert a Rádió 1 mindegyik autóban jól működik csak a BMW-ben nem amúgy minden más szuper! Ez is elég érdekes :doglotlo: :roll:

Új hiba jött ma elő,már nem hiszem el. :D Elkezdett rángatni az autó,2-3 rántás majd ismét jó volt egy darabig, majd utána ismét jött a jelenség és nem egyenletesen gyorsult, padlógáznál nem volt semmi, úgy frankón ment, ezt már nem hiszem el. Valakinek lenne ötlete ? Diagnosztika azt mondja, hogy minden oké. E61 M57 2.5d a kotla. :D


Lehet akár döglődő porlasztó is, vagy nyomásszabályzó szelep. Mindenek előtt tegyél bele valami normális adalékot, de csak akkor, ha cserélsz előtte gázolajszűrőt is! Protec adalékkal jó tapasztalataim vannak nagyon, így én részemről azt tudom ajánlani.


Megpróbálom akkor az adalékot, szűrőt aztán majd meglátjuk. Ez lenne egyébként a nyomásszabályzó szelep? Ha igen akkor van ára a mindenit. :D https://www.pkwteile.de/autoteile/bmw-ersatzteile/5-touring-e61/19949/12909/sensor-kraftstoffdruck


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.20. 02:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csrobcsi írta:
csikes77 írta:
tökmöc írta:
csikes77 írta:
Sziasztok Srácok ! E61-nél az a problémám, hogy miután kicseréltem a csomagtérajtónál a kábeleket ,így már működik a slusszkulcs, lehet nyitni zárni az autót vele,de csak közvetlen közelről.Gyanítom az akku miatt,hogy le van merülve a kulcsban. Miután először beraktam a kulcsot a javítás után,még be is jött a kulcs töltéséhez a szignál a műszerfalon.Azóta viszont mentem vele úgy 200 kilométert, és már nem írja , hogy töltené és csak ugyanúgy közelről közelről nyitja ki a kocsit. Konkrétan ha odamegyek a csomagtér ajtóhoz, a vezérlőhöz közel rakom akkor nyílik ki. Mi lehet a megoldás erre? :facepalm:


Nekem is lemerülőben a kulcs mostanában sokszor kiírja de szerencsére 400 kilométer után minden jó és nekem nem kell olyan közelről nyitnom az ajtót teljesen normálisan működik. Azért a kérdésed engem is érdekel mert a Rádió 1 mindegyik autóban jól működik csak a BMW-ben nem amúgy minden más szuper! Ez is elég érdekes :doglotlo: :roll:

Új hiba jött ma elő,már nem hiszem el. :D Elkezdett rángatni az autó,2-3 rántás majd ismét jó volt egy darabig, majd utána ismét jött a jelenség és nem egyenletesen gyorsult, padlógáznál nem volt semmi, úgy frankón ment, ezt már nem hiszem el. Valakinek lenne ötlete ? Diagnosztika azt mondja, hogy minden oké. E61 M57 2.5d a kotla. :D


Add el...Utána vedd meg az enyém :)))


De akkor cseberből vederbe esnék. Meglehet nem ? :lol: Meg otthon túl drága az átírás, itt meg 20 perc és 50 euró körülbelül, plusz a biztosítás. Így nem bukok sokat, ha eladom a vérbe. :lol: Még szerencse,hogy az e39 mindig megy mikor beülök, nem is adom el soha. Bár ezek sem rosszak csak mindig van valami kis nyűgje, de amíg orvosolható otthon,addig elszarakodik vele az ember. Csak az úton ne hagyjon ott, mert akkor baj van.Ennyi nyűggel a hátam mögött nem tudom akkor mit tennék vele. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.20. 07:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
csrobcsi írta:
csikes77 írta:
tökmöc írta:
csikes77 írta:
Sziasztok Srácok ! E61-nél az a problémám, hogy miután kicseréltem a csomagtérajtónál a kábeleket ,így már működik a slusszkulcs, lehet nyitni zárni az autót vele,de csak közvetlen közelről.Gyanítom az akku miatt,hogy le van merülve a kulcsban. Miután először beraktam a kulcsot a javítás után,még be is jött a kulcs töltéséhez a szignál a műszerfalon.Azóta viszont mentem vele úgy 200 kilométert, és már nem írja , hogy töltené és csak ugyanúgy közelről közelről nyitja ki a kocsit. Konkrétan ha odamegyek a csomagtér ajtóhoz, a vezérlőhöz közel rakom akkor nyílik ki. Mi lehet a megoldás erre? :facepalm:


Nekem is lemerülőben a kulcs mostanában sokszor kiírja de szerencsére 400 kilométer után minden jó és nekem nem kell olyan közelről nyitnom az ajtót teljesen normálisan működik. Azért a kérdésed engem is érdekel mert a Rádió 1 mindegyik autóban jól működik csak a BMW-ben nem amúgy minden más szuper! Ez is elég érdekes :doglotlo: :roll:

Új hiba jött ma elő,már nem hiszem el. :D Elkezdett rángatni az autó,2-3 rántás majd ismét jó volt egy darabig, majd utána ismét jött a jelenség és nem egyenletesen gyorsult, padlógáznál nem volt semmi, úgy frankón ment, ezt már nem hiszem el. Valakinek lenne ötlete ? Diagnosztika azt mondja, hogy minden oké. E61 M57 2.5d a kotla. :D


Add el...Utána vedd meg az enyém :)))


De akkor cseberből vederbe esnék. Meglehet nem ? :lol: Meg otthon túl drága az átírás, itt meg 20 perc és 50 euró körülbelül, plusz a biztosítás. Így nem bukok sokat, ha eladom a vérbe. :lol: Még szerencse,hogy az e39 mindig megy mikor beülök, nem is adom el soha. Bár ezek sem rosszak csak mindig van valami kis nyűgje, de amíg orvosolható otthon,addig elszarakodik vele az ember. Csak az úton ne hagyjon ott, mert akkor baj van.Ennyi nyűggel a hátam mögött nem tudom akkor mit tennék vele. :D


Az enyémmel most értem el odáig hogy minden ok, bármeddig menne, minden drága cserén túl vagyok. És az enyém 3.0d :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.20. 12:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt azért ne kiabáld el. :lol: Ma be akartam kapcsolni a klímát, és az sem működik, pedig korábban az jó volt. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.20. 14:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2207
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 446 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csrobcsi írta:
bármeddig menne, minden drága cserén túl vagyok.


Legjobb esetben is azt te csak reméled. :taps: :doglotlo: :lol: :lol: :lol: :oops: :oops: :oops: :oops: Bocs, erre tényleg nem tudok mit mondani. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.20. 19:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5693
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1421 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Tapasztalatból mondom, hogy ezek a kijelentések elhamarkodottak. Az E60/61 mindig meg tudja lepni az embert :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.21. 00:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Tapasztalatból mondom, hogy ezek a kijelentések elhamarkodottak. Az E60/61 mindig meg tudja lepni az embert :)


Ezt én is így gondolom,vagyis tudom. :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.23. 18:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Menjetek innen a negatív hullámaitokkal :))) Nem lesz baja, az utóbbi 40ezer alatt sem volt, ezután sem lesz. Igaz ez alatt mindent kicseréltem amit kellett. Vagyis amit nem kellett azt is csak hogy tuti legyen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.24. 22:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csrobcsi írta:
Menjetek innen a negatív hullámaitokkal :))) Nem lesz baja, az utóbbi 40ezer alatt sem volt, ezután sem lesz. Igaz ez alatt mindent kicseréltem amit kellett. Vagyis amit nem kellett azt is csak hogy tuti legyen...

Ez a negatív hullám ez baromi jó. :D De én ezt , hogy sosem lesz baja, az E39 benzineseknél tapasztaltam. Ott tényleg úgy éreztem. :lol: 200.000 kilométert mentem velük összesen gond nélkül,és az 528i-m most is megvan és soha nincsen baja. Egy-két apróságot leszámítva persze, de meg nem állt egyik sem, mondjuk remélem megállni ez sem fog. Apropó. Nincs valakinek ötlete,hogy lehetne leszedni a hátsó kis ablak kapcsolóját? Teljesen össze van gyógyulva azzal a menetes résszel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.29. 21:39 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Az történt hogy újra lett fényezve az első hátsó lökhárítóm. Fasza lett de miota osszeraktuk nem működik a pdc. PDC Ausgefallen a hiba.
Előtte a jobb első, középső nem működött de a többi igen. Igaz azon volt valami trutyi ráragadva (azt hittem azért nem működik) amit a fényező le is szedett és az első 4 szenzort újra fényezte, a hátsókat nem.
Mindkét csati össze lett dugva normálisan...
Diag írni fogja mi a nyűgje? Vagy hol kezdjek keresgélni??


Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.30. 00:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
Sziasztok
Az történt hogy újra lett fényezve az első hátsó lökhárítóm. Fasza lett de miota osszeraktuk nem működik a pdc. PDC Ausgefallen a hiba.
Előtte a jobb első, középső nem működött de a többi igen. Igaz azon volt valami trutyi ráragadva (azt hittem azért nem működik) amit a fényező le is szedett és az első 4 szenzort újra fényezte, a hátsókat nem.
Mindkét csati össze lett dugva normálisan...
Diag írni fogja mi a nyűgje? Vagy hol kezdjek keresgélni??


Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Ha előzőleg az összeset fényezték, és vastag lett a festék, az összeset újra kell fényezni. Csak nagyon vékony réteget bír el, utána nem "lát" ki alóla. Ha egy nem lát, a többi sem...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.30. 18:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
Sziasztok
Az történt hogy újra lett fényezve az első hátsó lökhárítóm. Fasza lett de miota osszeraktuk nem működik a pdc. PDC Ausgefallen a hiba.
Előtte a jobb első, középső nem működött de a többi igen. Igaz azon volt valami trutyi ráragadva (azt hittem azért nem működik) amit a fényező le is szedett és az első 4 szenzort újra fényezte, a hátsókat nem.
Mindkét csati össze lett dugva normálisan...
Diag írni fogja mi a nyűgje? Vagy hol kezdjek keresgélni??


Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Idezet a realoem-rol:
Important: Never paint ultrasonic
converters
as painting could result in
malfunctions and failure.
Ultrasonic converters painted in the
field are
not subject to any warranty, including
liability for 6 collateral damage.
LINK

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 13:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 177
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 68 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Pár napja az alábbi hibakódot kapom (hol van hozzá check engine lámpa, hol nincs):

4501 - Levegőmennyiség-mérővel vezérelt kipufogógáz visszavezető szelep, a kipufogógáz visszavezető szelep áramlása túl nagy, szakadt

Az EGR-t kitisztítottam, de igazából nem is volt vészes. Kézi vákuum-pumpával megnéztem, szépen nyit és zár. A vákuum-csöveket nemrég cseréltem, az izzítás javításakor. Találkoztatok már hasonlóval? Az a kis nyomásátalakító is lehet, ami vezérli az EGR-t? Előre is köszi a válaszokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 13:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2207
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 446 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Sziasztok!

Pár napja az alábbi hibakódot kapom (hol van hozzá check engine lámpa, hol nincs):

4501 - Levegőmennyiség-mérővel vezérelt kipufogógáz visszavezető szelep, a kipufogógáz visszavezető szelep áramlása túl nagy, szakadt

Az EGR-t kitisztítottam, de igazából nem is volt vészes. Kézi vákuum-pumpával megnéztem, szépen nyit és zár. A vákuum-csöveket nemrég cseréltem, az izzítás javításakor. Találkoztatok már hasonlóval? Az a kis nyomásátalakító is lehet, ami vezérli az EGR-t? Előre is köszi a válaszokat.


Igen. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 13:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 177
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 68 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!
Pár napja az alábbi hibakódot kapom (hol van hozzá check engine lámpa, hol nincs):
4501 - Levegőmennyiség-mérővel vezérelt kipufogógáz visszavezető szelep, a kipufogógáz visszavezető szelep áramlása túl nagy, szakadt
Az EGR-t kitisztítottam, de igazából nem is volt vészes. Kézi vákuum-pumpával megnéztem, szépen nyit és zár. A vákuum-csöveket nemrég cseréltem, az izzítás javításakor. Találkoztatok már hasonlóval? Az a kis nyomásátalakító is lehet, ami vezérli az EGR-t? Előre is köszi a válaszokat.

Igen. :franko:

Köszi, akkor beszerzem. Ha jól emlékszem, a szívósor levétele nélkül esélytelen a csere.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 20:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2207
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 446 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!
Pár napja az alábbi hibakódot kapom (hol van hozzá check engine lámpa, hol nincs):
4501 - Levegőmennyiség-mérővel vezérelt kipufogógáz visszavezető szelep, a kipufogógáz visszavezető szelep áramlása túl nagy, szakadt
Az EGR-t kitisztítottam, de igazából nem is volt vészes. Kézi vákuum-pumpával megnéztem, szépen nyit és zár. A vákuum-csöveket nemrég cseréltem, az izzítás javításakor. Találkoztatok már hasonlóval? Az a kis nyomásátalakító is lehet, ami vezérli az EGR-t? Előre is köszi a válaszokat.

Igen. :franko:

Köszi, akkor beszerzem. Ha jól emlékszem, a szívósor levétele nélkül esélytelen a csere.


Sajnos nem férsz hozzá anélkül. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.06. 00:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Zsolt írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!
Pár napja az alábbi hibakódot kapom (hol van hozzá check engine lámpa, hol nincs):
4501 - Levegőmennyiség-mérővel vezérelt kipufogógáz visszavezető szelep, a kipufogógáz visszavezető szelep áramlása túl nagy, szakadt
Az EGR-t kitisztítottam, de igazából nem is volt vészes. Kézi vákuum-pumpával megnéztem, szépen nyit és zár. A vákuum-csöveket nemrég cseréltem, az izzítás javításakor. Találkoztatok már hasonlóval? Az a kis nyomásátalakító is lehet, ami vezérli az EGR-t? Előre is köszi a válaszokat.

Igen. :franko:

Köszi, akkor beszerzem. Ha jól emlékszem, a szívósor levétele nélkül esélytelen a csere.

4 hengeresből ügyes kézzel kijön anélkül. 6 hengeresből nem tudom, de megpróbálnám...

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 18:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ma észrevettem, hogy a motor néha, mintha rántana egyet. Alig érezhető szinte. Aztán egyszer, mikor gurultam egy lámpához leállt a kocsi. Active steering deactivated hibát írt. Be akartam újra indítani, de az indító csak tekert, a motor nem indult. Aztán gyújtás le és vissza és indult rendesen, ahogy kell. Megnéztem ISTA-val, nem volt semmi tárolt hiba. Az inpával meg nem tudtam megnézni aztán, mert véletlenül kitöröltem a hibákat :facepalm:
Van tippetek? Lehet, hogy vezérműtengely jeladó? Ha jól tudom, akkor ez a kis rángatást és a lefulladást megmagyarázná, meg azt is, hogy nincs tárolt hiba. Az active steering hiba meg lehet, hogy csak emiatt jött be és a hiba nem ott keresendő...

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 535 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator