* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.26. 12:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
dreizwanzig!
Akkor ha nem BMW szervízben csinálták a legújabb KDS Beissbarth padon, akkor soha nem állt jól a futóműved.
Eszméletlen sokszor ki lett már tárgyalva.
Gondolom felniperem-sárvédőperem távolságot sem mértek....


Higgadtan és őszíntén: TÉNYLEG jobb ugyan az az autó márkaszervizben (súlyozva, teletank, guminyomás, gyári felni-gyári gumiméret, felniperem-sárvédőív távolság helyes) beállított futóművel mint egy kommersz lézeres futóműállító padon? Átlag ember, közúton meg fogja érezni Michelin Pilot Sport nélkül?

Nyári szett felrakás előtt vagyok (15 colos Vredestein Sportrac 5), következő a futóműbeállítás lesz, komolyan kérdezem, értelmes összeget rászánok a márkaszervizre ha nem állnak neki kötözködni hogy öreg autó meg felét ki kell cserélni stb stb... Muhaati legutoljára nem talált hibás alkatrészt a futóműben, futóműállítócsavarok elöl-hátul nincsenek berohadva...Sárvédőív-felniperem távolság a Bentley Publishers könyv szerinti táblázat szerint megfelelő.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.26. 12:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
hamoriarpi írta:
dreizwanzig!
Akkor ha nem BMW szervízben csinálták a legújabb KDS Beissbarth padon, akkor soha nem állt jól a futóműved.
Eszméletlen sokszor ki lett már tárgyalva.
Gondolom felniperem-sárvédőperem távolságot sem mértek....


Higgadtan és őszíntén: TÉNYLEG jobb ugyan az az autó márkaszervizben (súlyozva, teletank, guminyomás, gyári felni-gyári gumiméret, felniperem-sárvédőív távolság helyes) beállított futóművel mint egy kommersz lézeres futóműállító padon? Átlag ember, közúton meg fogja érezni Michelin Pilot Sport nélkül?

Nyári szett felrakás előtt vagyok (15 colos Vredestein Sportrac 5), következő a futóműbeállítás lesz, komolyan kérdezem, értelmes összeget rászánok a márkaszervizre ha nem állnak neki kötözködni hogy öreg autó meg felét ki kell cserélni stb stb... Muhaati legutoljára nem talált hibás alkatrészt a futóműben, futóműállítócsavarok elöl-hátul nincsenek berohadva...Sárvédőív-felniperem távolság a Bentley Publishers könyv szerinti táblázat szerint megfelelő.
pont nemreg irta valaki, hogy elvitte draga penzert a wallishoz, hogy majd azok frankon beallitjak, aztan egy kalap f.. lett.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.26. 13:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
dreizwanzig írta:
attila94 írta:
hamoriarpi írta:
dreizwanzig!
Akkor ha nem BMW szervízben csinálták a legújabb KDS Beissbarth padon, akkor soha nem állt jól a futóműved.
Eszméletlen sokszor ki lett már tárgyalva.
Gondolom felniperem-sárvédőperem távolságot sem mértek....


Higgadtan és őszíntén: TÉNYLEG jobb ugyan az az autó márkaszervizben (súlyozva, teletank, guminyomás, gyári felni-gyári gumiméret, felniperem-sárvédőív távolság helyes) beállított futóművel mint egy kommersz lézeres futóműállító padon? Átlag ember, közúton meg fogja érezni Michelin Pilot Sport nélkül?

Nyári szett felrakás előtt vagyok (15 colos Vredestein Sportrac 5), következő a futóműbeállítás lesz, komolyan kérdezem, értelmes összeget rászánok a márkaszervizre ha nem állnak neki kötözködni hogy öreg autó meg felét ki kell cserélni stb stb... Muhaati legutoljára nem talált hibás alkatrészt a futóműben, futóműállítócsavarok elöl-hátul nincsenek berohadva...Sárvédőív-felniperem távolság a Bentley Publishers könyv szerinti táblázat szerint megfelelő.
pont nemreg irta valaki, hogy elvitte draga penzert a wallishoz, hogy majd azok frankon beallitjak, aztan egy kalap f.. lett.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Én a Wallisban akartam állíttatni. Kérdeztem, hogy lesúlyozzák-e!? Válasz: Mi? Minek :shock: Következő kérdés, hogy milyen pad van? Válasz: ööööö nem is tudom. Következő kérdés: Mennyi? 36000ft, ja és 1 nap, mert öreg autó. 2 hét múlva jöhetsz. (kár, hogy mindent kicseréltem és átmozgattam, ami nehézséget okozott volna alul)
Ezek után elvittem a Csepeligumishoz, 5e-ért beállította, jó is lett. A súlyozásra annyit mondott, hogy "ő nem rakodómunkás". De elmondása szerint megnézték, hogy mennyit változik a geometria súlyozatlanul és súlyozva és annyira elenyésző, hogy nem foglalkoznak vele.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.27. 00:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Mindenki ott állíttat, ahol akar. Úgy, ahogy akar. És azt érzi jónak, amit akar. És én is ráhagyom mindenkire, amit gondol a témában. :franko:

:facepalm:

Aztán megy a garanciális ügyintézés a féktárcsákkal...

Üdv!

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.27. 00:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
https://drive.google.com/open?id=1xWlY5 ... CjIa8S-bD7

Ősrégi, telefonos képek. BMW Magisz Debrecen. Saját kocsi.
Nem terhelt állítás után az egyesített összetartásokon kívül minden érték piros...

Akkor még nem volt a legújabb KDS-Beissbarth rendszer, amihez elég beadni a felniperem-sárvédőperem távolságokat és abból visszafejti a beállítási értékeket.
Az első tengelynél az egyedi összetartások, a hátsó tengelyen a csapterpesztés változik nagyot terhelésre.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 attila94, Gallaca
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.27. 01:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
hamoriarpi írta:
https://drive.google.com/open?id=1xWlY5aceh33mpTg0vBoBfOCjIa8S-bD7

Ősrégi, telefonos képek. BMW Magisz Debrecen. Saját kocsi.
Nem terhelt állítás után az egyesített összetartásokon kívül minden érték piros...

Akkor még nem volt a legújabb KDS-Beissbarth rendszer, amihez elég beadni a felniperem-sárvédőperem távolságokat és abból visszafejti a beállítási értékeket.
Az első tengelynél az egyedi összetartások, a hátsó tengelyen a csapterpesztés változik nagyot terhelésre.

Legalább már tudom, hogy milyen kütyüt kell keresni! :franko:
Én már letettem róla, hogy valaha is találok ilyen helyet ahol ilyen pad van. Egy helyről hallottam még eddig, hogy beültetik a kollégákat súlynak. (Ballószögön)
Csepeli gumisnál is megláttam, hogy kérte a súlyokat a gép, de az ember tizedmásodperc alatt nyomta tovább a programot. Mivel mindent megbolygattam alul, kényszerhelyzetben voltam, 8 felé állt a 4 kerék így beletörődtem. Legalább nem kértek 30 rugót mint a Wallisban, egy ugyanilyen állításért. Fiam az OTT szervizbe hordja az autókat, ott sem súlyoznak, "3D futóműállításként" hirdetik a szolgáltatást. "Elvileg" beleszámolja a gép.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.28. 13:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
sziasztok!

Valaki tud javasolni Budapesten es kornyeken egy jo futomuvest, aki nem hajt el, ha kicsit be van allva a futomu es melegiteni kell, illetve aki kepes arra, hogy ugy allitja be a futomuvet, hogy ha egyenesen megy a kocsi, akkor a kormany is egyenesen all?


Kérlek szépen azt úgy kell csináltatni, ahogy én is csináltattam, hogy diaggal nézeted közben, hogy a kormány, a kormányszög jeladó szerint középen álljon. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.28. 13:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
hamoriarpi írta:
dreizwanzig!
Akkor ha nem BMW szervízben csinálták a legújabb KDS Beissbarth padon, akkor soha nem állt jól a futóműved.
Eszméletlen sokszor ki lett már tárgyalva.
Gondolom felniperem-sárvédőperem távolságot sem mértek....


Higgadtan és őszíntén: TÉNYLEG jobb ugyan az az autó márkaszervizben (súlyozva, teletank, guminyomás, gyári felni-gyári gumiméret, felniperem-sárvédőív távolság helyes) beállított futóművel mint egy kommersz lézeres futóműállító padon? Átlag ember, közúton meg fogja érezni Michelin Pilot Sport nélkül?

Nyári szett felrakás előtt vagyok (15 colos Vredestein Sportrac 5), következő a futóműbeállítás lesz, komolyan kérdezem, értelmes összeget rászánok a márkaszervizre ha nem állnak neki kötözködni hogy öreg autó meg felét ki kell cserélni stb stb... Muhaati legutoljára nem talált hibás alkatrészt a futóműben, futóműállítócsavarok elöl-hátul nincsenek berohadva...Sárvédőív-felniperem távolság a Bentley Publishers könyv szerinti táblázat szerint megfelelő.


Nekem előtte három helyen esküdtek meg, hogy jól van beállítva a futómű, én meg esküdöztem, hogy iszonyat bizonytalan az autó 130 felett. Elvittem márkaszervizbe, megkértem őket, hogy állítsák be egyrészt középre a kormányt (diagnosztikát segítségül hívva), illetve állítsák be rendesen a futóművet, kerüljön, amibe kerüljön. 18 ezer forintba került Székesfehérváron és láss csodát jó is lett elsőre. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.28. 13:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
https://drive.google.com/open?id=1xWlY5aceh33mpTg0vBoBfOCjIa8S-bD7

Ősrégi, telefonos képek. BMW Magisz Debrecen. Saját kocsi.
Nem terhelt állítás után az egyesített összetartásokon kívül minden érték piros...

Akkor még nem volt a legújabb KDS-Beissbarth rendszer, amihez elég beadni a felniperem-sárvédőperem távolságokat és abból visszafejti a beállítási értékeket.
Az első tengelynél az egyedi összetartások, a hátsó tengelyen a csapterpesztés változik nagyot terhelésre.


Ha meglátom az autód mindig elérzékenyülök. :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.28. 14:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
attila94 írta:
hamoriarpi írta:
dreizwanzig!
Akkor ha nem BMW szervízben csinálták a legújabb KDS Beissbarth padon, akkor soha nem állt jól a futóműved.
Eszméletlen sokszor ki lett már tárgyalva.
Gondolom felniperem-sárvédőperem távolságot sem mértek....


Higgadtan és őszíntén: TÉNYLEG jobb ugyan az az autó márkaszervizben (súlyozva, teletank, guminyomás, gyári felni-gyári gumiméret, felniperem-sárvédőív távolság helyes) beállított futóművel mint egy kommersz lézeres futóműállító padon? Átlag ember, közúton meg fogja érezni Michelin Pilot Sport nélkül?

Nyári szett felrakás előtt vagyok (15 colos Vredestein Sportrac 5), következő a futóműbeállítás lesz, komolyan kérdezem, értelmes összeget rászánok a márkaszervizre ha nem állnak neki kötözködni hogy öreg autó meg felét ki kell cserélni stb stb... Muhaati legutoljára nem talált hibás alkatrészt a futóműben, futóműállítócsavarok elöl-hátul nincsenek berohadva...Sárvédőív-felniperem távolság a Bentley Publishers könyv szerinti táblázat szerint megfelelő.


Nekem előtte három helyen esküdtek meg, hogy jól van beállítva a futómű, én meg esküdöztem, hogy iszonyat bizonytalan az autó 130 felett. Elvittem márkaszervizbe, megkértem őket, hogy állítsák be egyrészt középre a kormányt (diagnosztikát segítségül hívva), illetve állítsák be rendesen a futóművet, kerüljön, amibe kerüljön. 18 ezer forintba került Székesfehérváron és láss csodát jó is lett elsőre. :wink:
na most nekem is ez a bajom, hogy bizonytalan a kocsi. Az e39-et sem vittem soha olyan helyre, ahol lesulyoztak volna, de nem volt ilyen gondom, max az, hogy ferde volt a kormany


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.28. 18:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.04.28. 17:25
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
NagyMatyas írta:
WASPZotya írta:
Hali!
Lengőkarokat( a két nagy szilentes) kellene cserélnem elől,illetve az egyik kormánymű gumiharangot, és ehhez kellene nekem infó, hogy mekkora méretű gömbfej kiütőt vegyek hozzá?
Köszi


BMW-hez valót vegyél, ne XY méretűt, mert különben a csonkállványból ki fogod törni a perselyt. Készülj fel, hogy jó nagy meló, mert le kell engedni a csonkállványt a lengéscsillapítón kicsit.


Hát én igazolom, hogy nem kicsi meló pont az a lengőkar!
Nálam úgy be volt szorulva, rohadva, evődve mind a négy gömbfej (kivéve a nyomtávrúdé)..., hogy a perselyt ki kellett kocogtatnom a csonkállványból, levágni a gömbfejet és úgy kiütni egy 1kg-os kalapáccsal a szárat, de nem ment ám az sem első ütésre!

Kép

Kép

Egy egyszerű 21mm-es kinyomó szét is tört a próbálkozások közben (4500.-huf).
Utána ilyen kinyomóval próbálkoztam, de ez sem mozdította meg, pedig igen méretes darabok:

Gömbfej kinyomó készlet

És mielőtt tönkre tettem volna ezt is, úgy döntöttem kiveszem a perselyt a helyéből inkább.
Hozzáteszem, hogy nálam még a 20 éves gyári volt bent!
Ja, és a komplett futómű le volt szedve, asztalon dolgozhattam vele.
Emelt kocsinál, talajon feküdve... hát izzasztó... :doglotlo:

Úgyhogy csak akkor kezdj hozzá, ha nagy türelmed, sok időd és jó szerszámozottságod van.
:szerintem

:franko:


sziasztok!
hol tudok venni ilyen perselyt (gl szemet)??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.28. 22:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
zsoldos34 írta:
Bandi1978 írta:
NagyMatyas írta:
WASPZotya írta:
Hali!
Lengőkarokat( a két nagy szilentes) kellene cserélnem elől,illetve az egyik kormánymű gumiharangot, és ehhez kellene nekem infó, hogy mekkora méretű gömbfej kiütőt vegyek hozzá?
Köszi


BMW-hez valót vegyél, ne XY méretűt, mert különben a csonkállványból ki fogod törni a perselyt. Készülj fel, hogy jó nagy meló, mert le kell engedni a csonkállványt a lengéscsillapítón kicsit.


Hát én igazolom, hogy nem kicsi meló pont az a lengőkar!
Nálam úgy be volt szorulva, rohadva, evődve mind a négy gömbfej (kivéve a nyomtávrúdé)..., hogy a perselyt ki kellett kocogtatnom a csonkállványból, levágni a gömbfejet és úgy kiütni egy 1kg-os kalapáccsal a szárat, de nem ment ám az sem első ütésre!





Egy egyszerű 21mm-es kinyomó szét is tört a próbálkozások közben (4500.-huf).
Utána ilyen kinyomóval próbálkoztam, de ez sem mozdította meg, pedig igen méretes darabok:



És mielőtt tönkre tettem volna ezt is, úgy döntöttem kiveszem a perselyt a helyéből inkább.
Hozzáteszem, hogy nálam még a 20 éves gyári volt bent!
Ja, és a komplett futómű le volt szedve, asztalon dolgozhattam vele.
Emelt kocsinál, talajon feküdve... hát izzasztó... :doglotlo:

Úgyhogy csak akkor kezdj hozzá, ha nagy türelmed, sok időd és jó szerszámozottságod van.
:szerintem

:franko:


sziasztok!
hol tudok venni ilyen perselyt (gl szemet)??


Az csak egy sima persely az első futóműben. A GL szem a hátsó futóműben van.
Ez az!
Kép
Sajnos az a persely külön nem rendelhető, csak csonkállvánnyal együtt. Bontva tudsz csak venni, tudok adni ha kell.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.29. 08:30 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
attila94 írta:
hamoriarpi írta:
dreizwanzig!
Akkor ha nem BMW szervízben csinálták a legújabb KDS Beissbarth padon, akkor soha nem állt jól a futóműved.
Eszméletlen sokszor ki lett már tárgyalva.
Gondolom felniperem-sárvédőperem távolságot sem mértek....


Higgadtan és őszíntén: TÉNYLEG jobb ugyan az az autó márkaszervizben (súlyozva, teletank, guminyomás, gyári felni-gyári gumiméret, felniperem-sárvédőív távolság helyes) beállított futóművel mint egy kommersz lézeres futóműállító padon? Átlag ember, közúton meg fogja érezni Michelin Pilot Sport nélkül?

Nyári szett felrakás előtt vagyok (15 colos Vredestein Sportrac 5), következő a futóműbeállítás lesz, komolyan kérdezem, értelmes összeget rászánok a márkaszervizre ha nem állnak neki kötözködni hogy öreg autó meg felét ki kell cserélni stb stb... Muhaati legutoljára nem talált hibás alkatrészt a futóműben, futóműállítócsavarok elöl-hátul nincsenek berohadva...Sárvédőív-felniperem távolság a Bentley Publishers könyv szerinti táblázat szerint megfelelő.


Nekem előtte három helyen esküdtek meg, hogy jól van beállítva a futómű, én meg esküdöztem, hogy iszonyat bizonytalan az autó 130 felett. Elvittem márkaszervizbe, megkértem őket, hogy állítsák be egyrészt középre a kormányt (diagnosztikát segítségül hívva), illetve állítsák be rendesen a futóművet, kerüljön, amibe kerüljön. 18 ezer forintba került Székesfehérváron és láss csodát jó is lett elsőre. :wink:


Megkérdezném a kecskeméti márkaszervizt, ha ott is 18, és ugyanolyan gép mint amivel neked csinálták elviszem oda. Milyen gép volt Székesfehérváron?

Offtopic :
Bizonytalan az autó 130 felett: hát amúgy lehet én vezettem már túl sok rossz autót, de a nyitott DRS zónákban (:D) 160-180 közötti utazónál nem kell egyenesben tartani, sávot is úgy lehet váltani mint 60nál, fékezni is elengedett kormánnynal egyenes vonalon fékez (160ról).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.29. 08:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:

Megkérdezném a kecskeméti márkaszervizt, ha ott is 18, és ugyanolyan gép mint amivel neked csinálták elviszem oda. Milyen gép volt Székesfehérváron?

Offtopic :
Bizonytalan az autó 130 felett: hát amúgy lehet én vezettem már túl sok rossz autót, de a nyitott DRS zónákban (:D) 160-180 közötti utazónál nem kell egyenesben tartani, sávot is úgy lehet váltani mint 60nál, fékezni is elengedett kormánnynal egyenes vonalon fékez (160ról).


Hagyni kell a kecskeméti "márkaszervizt", én tavaly(előtt?) voltam ott, és szar lett az egész, a kormány nem középen áll (azelőtt ott állt), meg úgy zajlott a futómű állítás, hogy elvitték a Linartech-től valami kis gumis műhelybe, és ott "állították" be a futóművet. Ennyit a kecskeméti bmw-ről.
Itt van még valahol a posztom, keresd vissza.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2018.04.29. 21:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Megkérdezném a kecskeméti márkaszervizt, ha ott is 18, és ugyanolyan gép mint amivel neked csinálták elviszem oda. Milyen gép volt Székesfehérváron?


Nem tudom megmondani, mert habár beengedtek hátra és megmutatták az értékeket, nem figyeltem, de jó lett! Valószínűleg olyan, mint amiről Árpi beszélt. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2019.01.14. 15:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Én hátsó kerékcsapágyat szeretnék cserélni. Még mielőtt rendelném az érdekelne, hogy az összes E39 hátsó kerékcsapágya ugyanaz? Változott valamit az évek alatt? Nem akarnék véletlenül sem rosszat rendelni, mert külföldről jönne (és nem olcsó).

Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2019.01.14. 18:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Én hátsó kerékcsapágyat szeretnék cserélni. Még mielőtt rendelném az érdekelne, hogy az összes E39 hátsó kerékcsapágya ugyanaz? Változott valamit az évek alatt? Nem akarnék véletlenül sem rosszat rendelni, mert külföldről jönne (és nem olcsó).

Köszönöm!

Jellemzően egyforma mindnél, még a M5-nél is ugyanaz.
33 41 1 095 652
Kint ennyivel jobb áron jutsz hozzá, vagy valami csoda gyártótól hozatod?
Mennyiért hozzák szállítással együtt?
Honnan rendeled?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2019.01.14. 18:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Én hátsó kerékcsapágyat szeretnék cserélni. Még mielőtt rendelném az érdekelne, hogy az összes E39 hátsó kerékcsapágya ugyanaz? Változott valamit az évek alatt? Nem akarnék véletlenül sem rosszat rendelni, mert külföldről jönne (és nem olcsó).

Köszönöm!

Jellemzően egyforma mindnél, még a M5-nél is ugyanaz.
33 41 1 095 652
Kint ennyivel jobb áron jutsz hozzá, vagy valami csoda gyártótól hozatod?
Mennyiért hozzák szállítással együtt?
Honnan rendeled?

Csá! Engem is érdekelne, mert 12k-ért van FAG, 18k-ért SKF, 24-ért meg gyári.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 08:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

Én hátsó kerékcsapágyat szeretnék cserélni. Még mielőtt rendelném az érdekelne, hogy az összes E39 hátsó kerékcsapágya ugyanaz? Változott valamit az évek alatt? Nem akarnék véletlenül sem rosszat rendelni, mert külföldről jönne (és nem olcsó).

Köszönöm!

Jellemzően egyforma mindnél, még a M5-nél is ugyanaz.
33 41 1 095 652
Kint ennyivel jobb áron jutsz hozzá, vagy valami csoda gyártótól hozatod?
Mennyiért hozzák szállítással együtt?
Honnan rendeled?


Gyárit akarok mindenképp. Nincs semmi ördöngősség benne, simán netről rendeltem volna, van több oldal is erre. De lehet hagyom és rábízom a felnőttekre az ilyet! (pl. Bendegúz Kollégára) ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lackosor6 az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2019.01.26. 17:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.02.21. 18:06
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! E39-em van és ma voltam futóművet állíttatni! Nem tudták beállítani a jobb hátsó kerék összetartását. A lengőkarok tegnap lettek átnézetve és cserélve plussz excenter csavarok is! a szerelőm azt mondta, hogy valószínüleg el van görbűlve a hátsó híd és cserélni kell! Ez lehetséges, vagy mi lehet még a baj?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 25 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator