Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.23. 20:49

leslie írta:A szokásos és mostanában egyre többször előkerülő kérdés tárgyalása van ismét: új VS. régi/klasszikus (E39).
Mindkettőnek van előnye/hátránya. Az E39-ek lassan pénztemetők, az új vasak viszont alapból drágábbak, viszont van bennük NightVision, távtartó (/sávtartó) tempomat, SoftClose, első lökösban oldalsó kamerák, holttér figyelés, stb.
Nekem marhára tetszenek az E39 touring-ok is, viszont egy F10 touring.....Azért na.... (ugyanakkor azokban is az e39-et látom, de valahogy mai stílusban) Én is azt vallom, hogy el kell engedni az E39 kezét, még ha fáj is.


Én azt látom, hogy a lehetőségek és az elvárások nem metszik egymást. Érdekes, hogy a jó állapotú E39-cekkel mennek a legkevesebbet és azok tartalmazzák a legtöbb gyári (mármint ha cserére szorul, akkor is gyárit kap) alkatrészt. A "használós" autók meg csak életbentartva vannak de azért vigyen el munkába és rohadjon meg a "német" hogy ilyen szart tervezett amikor lerobban. A fórumon is olyan futásokat olvasok mai napig, persze nem látok bele az autókba csak elképzelni nem tudok E39-cel 2017-2018ban 15-20 ezer+ km-t évente...

Ja meg a csillaggarázs. Az a rákfenéje az összes E39-nek. Az enyém az előző tulajnál is garázsban állt, nálam 1.5 év csillaggarázs után látható romlást mutatott. Amióta garázsban van, tartja az állapotát, persze a rozsdapöttyök nem alakultak vissza, de nem is terjednek.

A régen minden jobb volt dumát már koromból adodóan is megkapom mindenhol, ebbe bele se megyek. :D

Jobbak az újak, de ezt mindig meg kell fizetni. Ha a BMW keményen megvágja az elérhető (gyári) alkatrészeket az E39-hez, akkor fog borulni a bili... Én megveszem a gyári alkatrészt az E39-be, de E60-at nem vennék.
A Bangle dizájn kb 1-1.5 éve ért be, de most nagyon. Hatalmasat üt egy szép, jó megjelenésű E60/E63/E65. De a belsejét, amiben ülnék, na azt nem tudnám megszokni.
F10/F11 meg nagyon messze van anyagilag, de minek fizessem meg a sok aszisztenst, meg kijelzőt, stb. ha nem használom? Régimódi vagyok, utálom a tapipadokat, kijelzőket, bimbammokat, csipogókat...csendben szeretek vezetni, navigációt csak Budapesten használok ha ismeretlen címre kell mennem.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, ST1
Értékelés: 9.52%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.26. 16:43

kanyobence írta:Sziasztok, Dömsödi úr zöld utat adott a talinak, de még a formalitásokat végig kell tolni a képviselő testületnél.
Tudom-tudom most kicsit, laposan fut a dolog, és van elmaradásom pár dologgal, kezdem utolérni magam!
Egyre közelebb kerülünk, ahhoz, hogy jó hangosan, 100% biztossággal kihirdessem a dolgot! (azaz kezembe legyen a szerződés aláírva)
Türelmeteket köszönöm!

Remélem megszáradt már a pöcsét azon a szerződésen.
Dömsödi Gábor úgy összeveszett a pásztói testülettel, hogy mindenki lemondott

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.26. 19:15

attila94 írta:Én megveszem a gyári alkatrészt az E39-be, de E60-at nem vennék.

Normálisan szervizelni egy E39-et is luxus, de az E6X az már egy másik dimenzió. :wink: Havi 1 millás fizu alatt nem javaslom senkinek, ezt tapasztalatból mondom. Mondjuk, ha valaki a végén abba akar lakni, vagy azt akarja, hogy rámenjen a magánélete, akkor minimálbérből is bele lehet vágni, csak akkor sokat kell várni, hogy néha néha egyáltalán menjen. :lol:

De a belsejét, amiben ülnék, na azt nem tudnám megszokni.

Kategóriákkal jobb anyagokból van összerakva a belseje, gyakorlatilag az ablakemelő kapcsolókon kívül semmi nem amortizálódik, hogyha nem pusztítja le erőnek erejével az ember. Nem repednek a díszlécek, nem törik el a szellőző rostély, nem esnek ki a gombok, nem esik szét az ajtókárpit, nem törik el az ülés.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.26. 19:44

NagyMatyas írta:
attila94 írta:Én megveszem a gyári alkatrészt az E39-be, de E60-at nem vennék.

Normálisan szervizelni egy E39-et is luxus, de az E6X az már egy másik dimenzió. :wink: Havi 1 millás fizu alatt nem javaslom senkinek, ezt tapasztalatból mondom. Mondjuk, ha valaki a végén abba akar lakni, vagy azt akarja, hogy rámenjen a magánélete, akkor minimálbérből is bele lehet vágni, csak akkor sokat kell várni, hogy néha néha egyáltalán menjen. :lol:

De a belsejét, amiben ülnék, na azt nem tudnám megszokni.

Kategóriákkal jobb anyagokból van összerakva a belseje, gyakorlatilag az ablakemelő kapcsolókon kívül semmi nem amortizálódik, hogyha nem pusztítja le erőnek erejével az ember. Nem repednek a díszlécek, nem törik el a szellőző rostély, nem esnek ki a gombok, nem esik szét az ajtókárpit, nem törik el az ülés.



Nem akarok benne lakni, olyan dolgokra gondolok amiket egy tulajdonlás alatt egyszer kell cserélni pl. jeladók.

A dizájnra gondoltam a belső kapcsán, nekem sok a műanyag.

Nem kötözködni akarok, de nem repedtek a díszlécek, nálam nem tört el szellőzőrostély, gomb se esett még ki, az ülés eltöréshez alkatilag alkalmatlan vagyok. :D

Amiket soroltál, szerintem pont a napi használatú (vagy 'családi') autóknál jönnek ki amire nem tartom alkalmasnak az E39-cet napjainkban.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.26. 20:38

attila94 írta:
NagyMatyas írta:
attila94 írta:Én megveszem a gyári alkatrészt az E39-be, de E60-at nem vennék.

Normálisan szervizelni egy E39-et is luxus, de az E6X az már egy másik dimenzió. :wink: Havi 1 millás fizu alatt nem javaslom senkinek, ezt tapasztalatból mondom. Mondjuk, ha valaki a végén abba akar lakni, vagy azt akarja, hogy rámenjen a magánélete, akkor minimálbérből is bele lehet vágni, csak akkor sokat kell várni, hogy néha néha egyáltalán menjen. :lol:

De a belsejét, amiben ülnék, na azt nem tudnám megszokni.

Kategóriákkal jobb anyagokból van összerakva a belseje, gyakorlatilag az ablakemelő kapcsolókon kívül semmi nem amortizálódik, hogyha nem pusztítja le erőnek erejével az ember. Nem repednek a díszlécek, nem törik el a szellőző rostély, nem esnek ki a gombok, nem esik szét az ajtókárpit, nem törik el az ülés.



A dizájnra gondoltam a belső kapcsán, nekem sok a műanyag.

Egy grammal nincs több műanyag benne, és minden felület jobb anyagból van. :)

Nem kötözködni akarok, de nem repedtek a díszlécek, nálam nem tört el szellőzőrostély, gomb se esett még ki, az ülés eltöréshez alkatilag alkalmatlan vagyok. :D

Jó neked, nálam 8 éves korában ezeket már produkálta az E39 200 ezer km-rel. :roll: (Nem, nem volt tekert, üzlettárstól lett véve.)

Amiket soroltál, szerintem pont a napi használatú (vagy 'családi') autóknál jönnek ki amire nem tartom alkalmasnak az E39-cet napjainkban.

Örömforrásnak már jó pár éve nem jók ezek az autók. Olyat, ami nem megy hetente az ember idegeire a problémáival és lehet önfeledten használni nagyon sok sok euróért mérnek. :D Sajnos ezek az autók elfáradtak, ennyit tudtak.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.27. 14:42

PeterE39 írta:
kanyobence írta:Sziasztok, Dömsödi úr zöld utat adott a talinak, de még a formalitásokat végig kell tolni a képviselő testületnél.
Tudom-tudom most kicsit, laposan fut a dolog, és van elmaradásom pár dologgal, kezdem utolérni magam!
Egyre közelebb kerülünk, ahhoz, hogy jó hangosan, 100% biztossággal kihirdessem a dolgot! (azaz kezembe legyen a szerződés aláírva)
Türelmeteket köszönöm!

Remélem megszáradt már a pöcsét azon a szerződésen.
Dömsödi Gábor úgy összeveszett a pásztói testülettel, hogy mindenki lemondott

olvastam én is , kurvajódolog ez a politika

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.27. 17:24

Bor3sz írta:
PeterE39 írta:
kanyobence írta:Sziasztok, Dömsödi úr zöld utat adott a talinak, de még a formalitásokat végig kell tolni a képviselő testületnél.
Tudom-tudom most kicsit, laposan fut a dolog, és van elmaradásom pár dologgal, kezdem utolérni magam!
Egyre közelebb kerülünk, ahhoz, hogy jó hangosan, 100% biztossággal kihirdessem a dolgot! (azaz kezembe legyen a szerződés aláírva)
Türelmeteket köszönöm!

Remélem megszáradt már a pöcsét azon a szerződésen.
Dömsödi Gábor úgy összeveszett a pásztói testülettel, hogy mindenki lemondott

olvastam én is , kurvajódolog ez a politika

Hujujj! Új polgármester: Kanyó Bence!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.28. 21:39

Közvélemény-kutatási gyorskérdés :mrgreen:

F11 530XD (258hp, 8as váltó) vagy X5 E70 35d (286hp, régi 6os váltó) ?

Hajlok az X5-re, mert a 2 méteres adottságaimmal jobb beülni, magasabban vezénylem mozdonyt, de a formát kezdi koptatni az idő, tartok tőle, hogy meglátom benne ugyanazt a "öreg" dizájnt mint annó az E53-amban hátulról. Viszont egy M csomagos F11 qrva dögösen néz ki minden irányból, és vadul retrofittelhető (digitális tacho, ledcsíkos headlight, stb ) Modernebb, frissebb, érezhetően van köztük egy generáció (E -> F)

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.29. 12:36

PapaBoss írta:Közvélemény-kutatási gyorskérdés :mrgreen:

F11 530XD (258hp, 8as váltó) vagy X5 E70 35d (286hp, régi 6os váltó) ?

Hajlok az X5-re, mert a 2 méteres adottságaimmal jobb beülni, magasabban vezénylem mozdonyt, de a formát kezdi koptatni az idő, tartok tőle, hogy meglátom benne ugyanazt a "öreg" dizájnt mint annó az E53-amban hátulról. Viszont egy M csomagos F11 qrva dögösen néz ki minden irányból, és vadul retrofittelhető (digitális tacho, ledcsíkos headlight, stb ) Modernebb, frissebb, érezhetően van köztük egy generáció (E -> F)

nekem nem lenne kérdés az F11 8)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bor3sz az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.29. 13:39

PapaBoss írta:Közvélemény-kutatási gyorskérdés :mrgreen:

F11 530XD (258hp, 8as váltó) vagy X5 E70 35d (286hp, régi 6os váltó) ?

Hajlok az X5-re, mert a 2 méteres adottságaimmal jobb beülni, magasabban vezénylem mozdonyt, de a formát kezdi koptatni az idő, tartok tőle, hogy meglátom benne ugyanazt a "öreg" dizájnt mint annó az E53-amban hátulról. Viszont egy M csomagos F11 qrva dögösen néz ki minden irányból, és vadul retrofittelhető (digitális tacho, ledcsíkos headlight, stb ) Modernebb, frissebb, érezhetően van köztük egy generáció (E -> F)
nekem nagyon tetszik az e70, de kicsit tularazottnak tartom. Gondolkodtam az e61 es az e70 kozott es vegul arra jutottam, hogy tudasban kb ugyanaz. Akkor meg miert fizetnek erte tobbet? Szoval itt meg az van, hogy nem sokkal tobbert sokkal modernebb autot tudsz venni...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.05.02. 14:32

PapaBoss írta:Közvélemény-kutatási gyorskérdés :mrgreen:

F11 530XD (258hp, 8as váltó) vagy X5 E70 35d (286hp, régi 6os váltó) ?

Hajlok az X5-re, mert a 2 méteres adottságaimmal jobb beülni, magasabban vezénylem mozdonyt, de a formát kezdi koptatni az idő, tartok tőle, hogy meglátom benne ugyanazt a "öreg" dizájnt mint annó az E53-amban hátulról. Viszont egy M csomagos F11 qrva dögösen néz ki minden irányból, és vadul retrofittelhető (digitális tacho, ledcsíkos headlight, stb ) Modernebb, frissebb, érezhetően van köztük egy generáció (E -> F)


Csakis az F11 :!: Sokkal modernebb külsőre, mint az E70, jobban pakolható, stb. És egy M csomaggal tényleg elég brutálul néz ki :roker: Nem sok, nem sufni tuning, stb. Pont annyira szép, hogy ránézel és mosolyt csal az arcodra 8)
(én az F11 és az F01 között vacillálok)

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.05.02. 20:38

PapaBoss írta:Közvélemény-kutatási gyorskérdés :mrgreen:

F11 530XD (258hp, 8as váltó) vagy X5 E70 35d (286hp, régi 6os váltó) ?

Hajlok az X5-re, mert a 2 méteres adottságaimmal jobb beülni, magasabban vezénylem mozdonyt, de a formát kezdi koptatni az idő, tartok tőle, hogy meglátom benne ugyanazt a "öreg" dizájnt mint annó az E53-amban hátulról. Viszont egy M csomagos F11 qrva dögösen néz ki minden irányból, és vadul retrofittelhető (digitális tacho, ledcsíkos headlight, stb ) Modernebb, frissebb, érezhetően van köztük egy generáció (E -> F)


F11, de veszettül lehet rá szórni a pénzt. Nagyon meg kell nézni, hogy mit veszel és jellemzően nem lesz olcsó, 7-8 milla fele kezdődnek az olyanok, amit érdemes névre írni. :)

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.05.02. 22:22

S. O. S.!!!
Üdv!
BMW 525d, 2001-es autóval kapcsolatban tapasztaltak segítségét kérem:
Az autó a következőt produkálja:
indítás után az alapjárat azonnal ingadozó (de inkább ki-ki marad, mint alacsony és magas fordulat között mozogna). Fordulatot talán, mint ha kicsit lassabban venné. Füstje is van, mely nem bődületesen sok és nem határozottan fekete, inkább szürkés.
Az ide vonatkozó hibakódok:
légtömegmérő, kipufogó gáz visszavezetés (szakadt áramkör), izzítás vezérlés (szakadt áramkör), ha jól emlékszem, ennyi.
Alapjáraton a motor szinte ugrál jobbra-balra a motortérben. Különös zörej nem hallatszik.
Volt valakinek hasonló problémája? Valaki tud megoldást, vagy tipp esetleg?
Ha tényleg csak légtömegmérő, akkor azzal kinek mi a tapasztalata? Ez azért kérdés, mert volt már egy X5 4.4-em, abban is légtömegmérő volt hiba a diagnosztikában, meg ezer más. Megrendeltem a gyári Bosch (eredeti volt) légtömegmérőt, kicseréltük, nem lett jó. Ezután 2,5 M Ft-ot költöttem az autóra, menve a diagnosztikai és autószerelők által vélt hibákon végig. Mire elköltöttem az összes pénzem, meguntam és bementem egy BMW szalonba, ahol ezt mondták:
hiába vettél cikkszámon is azonos(!) Bosch légtömegmérőt, mert annak a házába nincs belesütve a BMW jel. Tehát, amit a BMW-nél veszek, ugyanaz a cikkszámú Bosch légtömegmérő, csak egy BMW jel is van belesütve a Bosch felirat mellé. Viszont állítólag még egy apró különbség van: a BMW logós Bosch-ba van egy 5 Ft-os bizbasz építve (pl ellenállás), ami közforgalomban nem kapható, de ettől működik, még a sima Bosch-ban nincs, és nem is megy vele az autó normálisan.
Hittem is meg nem is a dolgot, a Bosch 60.000 Ft volt, a BMW-Bosch meg 150.000 Ft volt a szalonban, beszereléssel. Állították, hogy jó lesz az autó, így az eddigi kálvária után rááldoztam, beszerelték és láss csodát, az autó működött, méghozzá tökéletesen.
Tehát a kérdésem az, hogy 525d vagy 530d esetében is ez van, hogy csak gyári BMW légtömegmérővel működik rendesen?
Ha egyáltalán az a probléma. Tippek?
Előre is köszönöm a segítséget.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.05.02. 22:36

fghx írta:S. O. S.!!!
Üdv!
BMW 525d, 2001-es autóval kapcsolatban tapasztaltak segítségét kérem:
Az autó a következőt produkálja:
indítás után az alapjárat azonnal ingadozó (de inkább ki-ki marad, mint alacsony és magas fordulat között mozogna). Fordulatot talán, mint ha kicsit lassabban venné. Füstje is van, mely nem bődületesen sok és nem határozottan fekete, inkább szürkés.
Az ide vonatkozó hibakódok:
légtömegmérő, kipufogó gáz visszavezetés (szakadt áramkör), izzítás vezérlés (szakadt áramkör), ha jól emlékszem, ennyi.
Alapjáraton a motor szinte ugrál jobbra-balra a motortérben. Különös zörej nem hallatszik.
Volt valakinek hasonló problémája? Valaki tud megoldást, vagy tipp esetleg?
Ha tényleg csak légtömegmérő, akkor azzal kinek mi a tapasztalata? Ez azért kérdés, mert volt már egy X5 4.4-em, abban is légtömegmérő volt hiba a diagnosztikában, meg ezer más. Megrendeltem a gyári Bosch (eredeti volt) légtömegmérőt, kicseréltük, nem lett jó. Ezután 2,5 M Ft-ot költöttem az autóra, menve a diagnosztikai és autószerelők által vélt hibákon végig. Mire elköltöttem az összes pénzem, meguntam és bementem egy BMW szalonba, ahol ezt mondták:
hiába vettél cikkszámon is azonos(!) Bosch légtömegmérőt, mert annak a házába nincs belesütve a BMW jel. Tehát, amit a BMW-nél veszek, ugyanaz a cikkszámú Bosch légtömegmérő, csak egy BMW jel is van belesütve a Bosch felirat mellé. Viszont állítólag még egy apró különbség van: a BMW logós Bosch-ba van egy 5 Ft-os bizbasz építve (pl ellenállás), ami közforgalomban nem kapható, de ettől működik, még a sima Bosch-ban nincs, és nem is megy vele az autó normálisan.
Hittem is meg nem is a dolgot, a Bosch 60.000 Ft volt, a BMW-Bosch meg 150.000 Ft volt a szalonban, beszereléssel. Állították, hogy jó lesz az autó, így az eddigi kálvária után rááldoztam, beszerelték és láss csodát, az autó működött, méghozzá tökéletesen.
Tehát a kérdésem az, hogy 525d vagy 530d esetében is ez van, hogy csak gyári BMW légtömegmérővel működik rendesen?
Ha egyáltalán az a probléma. Tippek?
Előre is köszönöm a segítséget.

Ennél a motornál ilyet nem produkál a légtömegmérő, max erőtlen lesz, vagy kormol, vagy mindkettő.
Nyúlj hátra a szívósor mögé, a közös nyomócső végébe szerelt nyomásérzékelő vezetékéhez és mozgasd meg járó motornál. Változik-e? Valószínűleg fog. Az eredményt légyszi írd be ide!

Mondjuk a távdiagnosztikához a legjobb az volna, ha csinálnál egy videót róla, és belinkeled ide.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.05.02. 22:47

Gallaca írta:

Ennél a motornál ilyet nem produkál a légtömegmérő, max erőtlen lesz, vagy kormol, vagy mindkettő.
Nyúlj hátra a szívósor mögé, a közös nyomócső végébe szerelt nyomásérzékelő vezetékéhez és mozgasd meg járó motornál. Változik-e? Valószínűleg fog. Az eredményt légyszi írd be ide!

Mondjuk a távdiagnosztikához a legjobb az volna, ha csinálnál egy videót róla, és belinkeled ide.[/quote]

Megpróbálom, de az autó vétele előtt állok, nem akarnám a kereskedőt rávezetni a megoldásra, és az idegeire menni sem (a jó alkupozíció miatt). Nem tudom, mi lehet a hiba és így mennyit adhatnék érte.
Beszámították egy nagy benzinesbe, tehát az előző tulaj nyilván futott vele pár kört eredmény nélkül, mire úgy döntött, az egyébként szép, gyárias állapotú autót a dieseles hibák miatt egy nagy benzinesre cseréli.
Van tipped, hogy mi lehet a hiba (és ezáltal a költség, megközelítőlegesen)?

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.05.03. 02:03

fghx írta:
Gallaca írta:

Ennél a motornál ilyet nem produkál a légtömegmérő, max erőtlen lesz, vagy kormol, vagy mindkettő.
Nyúlj hátra a szívósor mögé, a közös nyomócső végébe szerelt nyomásérzékelő vezetékéhez és mozgasd meg járó motornál. Változik-e? Valószínűleg fog. Az eredményt légyszi írd be ide!

Mondjuk a távdiagnosztikához a legjobb az volna, ha csinálnál egy videót róla, és belinkeled ide.


Megpróbálom, de az autó vétele előtt állok, nem akarnám a kereskedőt rávezetni a megoldásra, és az idegeire menni sem (a jó alkupozíció miatt). Nem tudom, mi lehet a hiba és így mennyit adhatnék érte.
Beszámították egy nagy benzinesbe, tehát az előző tulaj nyilván futott vele pár kört eredmény nélkül, mire úgy döntött, az egyébként szép, gyárias állapotú autót a dieseles hibák miatt egy nagy benzinesre cseréli.
Van tipped, hogy mi lehet a hiba (és ezáltal a költség, megközelítőlegesen)?[/quote]
Van. Ha az a baja amire gondolok, akkor 7500ft az anyag. Ezt a hibát a Wallisban sem tudják elhárítani, többszörös tapasztalat, többen les...pták már magukat ettől. Ha esetleg nem az, akkor nagynyomású szelep, ez vadiújban 40e ft. De biztosat video, illetve hallás nélkül nem tudok mondani.
De ezzel a hibával a csillagos eget le lehet alkudni, ez esetben a világért se nyúlj oda, csak videózz, vagy készíts hangjegyzetet! :D .

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.05.03. 10:59

Gallaca írta:
fghx írta:
Gallaca írta:

Ennél a motornál ilyet nem produkál a légtömegmérő, max erőtlen lesz, vagy kormol, vagy mindkettő.
Nyúlj hátra a szívósor mögé, a közös nyomócső végébe szerelt nyomásérzékelő vezetékéhez és mozgasd meg járó motornál. Változik-e? Valószínűleg fog. Az eredményt légyszi írd be ide!

Mondjuk a távdiagnosztikához a legjobb az volna, ha csinálnál egy videót róla, és belinkeled ide.


Megpróbálom, de az autó vétele előtt állok, nem akarnám a kereskedőt rávezetni a megoldásra, és az idegeire menni sem (a jó alkupozíció miatt). Nem tudom, mi lehet a hiba és így mennyit adhatnék érte.
Beszámították egy nagy benzinesbe, tehát az előző tulaj nyilván futott vele pár kört eredmény nélkül, mire úgy döntött, az egyébként szép, gyárias állapotú autót a dieseles hibák miatt egy nagy benzinesre cseréli.
Van tipped, hogy mi lehet a hiba (és ezáltal a költség, megközelítőlegesen)?

Van. Ha az a baja amire gondolok, akkor 7500ft az anyag. Ezt a hibát a Wallisban sem tudják elhárítani, többszörös tapasztalat, többen les...pták már magukat ettől. Ha esetleg nem az, akkor nagynyomású szelep, ez vadiújban 40e ft. De biztosat video, illetve hallás nélkül nem tudok mondani.
De ezzel a hibával a csillagos eget le lehet alkudni, ez esetben a világért se nyúlj oda, csak videózz, vagy készíts hangjegyzetet! :D .[/quote]

Nem tudom mitévő legyek. Az autó nagyon szép, zsír új fékek, gumik alatta, stb, törve nem volt. De a diagnosztikai hibalapja legalább 3 oldal, tehát szinte semmi sem működik benne:
- ABS hibás (ha jól emlékszem vezérlőt írt hibának)
- klíma nem működik (itt is vezérlőt írt hibának)
- légzsákokra mindre külön-külön van hibakód egyesével, itt is vezérlőt írt
- kipufogógáz visszavezetés vézérlésre írt hibát, beszéltem szerelővel, ő azt mondta, hogy az nem is elektromos, nem érti hogy írhat rá hibát
Tehát ha megveszem, szép autót veszek, ami kívül belül újszerű, de semmi sem működik benne. Érdekes volt még, hogy a klíma kijelző Fahrenheit-ben mért, nem Celsiusban.
2001. januári, tehát elég koros, nem egy felszerelt darab, plüss belső van benne (ami nekem jó), manuális váltó, digit klíma, tempomat. Ezen kívül semmi (ülések manuálisak, cd-s rádió van benne, semmi más). Ezzel a hibával 700.000 Ft-ot adnék érte. Megér így ennyit? ABS, klíma, légzsák, motor javítás után, ha bontott (de gyári, jó állapotú) cuccból táplálkozok, lehet hibátlan 300.000 ráfordítással, és úgy 1 M Ft-ból lenne egy korrekt autó, ami megéri.
Ahol nem gyári a festése, ott rozsdát javítottak: csomagtérzár körül, küszöbök elejénél. Viszont a rozsdát nem állították meg, pukkan fel a friss festés, ami egyébként nagyon szép, de az aládolgozás nulla.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.05.03. 12:14

fghx írta:
Gallaca írta:
fghx írta:
Gallaca írta:

Ennél a motornál ilyet nem produkál a légtömegmérő, max erőtlen lesz, vagy kormol, vagy mindkettő.
Nyúlj hátra a szívósor mögé, a közös nyomócső végébe szerelt nyomásérzékelő vezetékéhez és mozgasd meg járó motornál. Változik-e? Valószínűleg fog. Az eredményt légyszi írd be ide!

Mondjuk a távdiagnosztikához a legjobb az volna, ha csinálnál egy videót róla, és belinkeled ide.


Megpróbálom, de az autó vétele előtt állok, nem akarnám a kereskedőt rávezetni a megoldásra, és az idegeire menni sem (a jó alkupozíció miatt). Nem tudom, mi lehet a hiba és így mennyit adhatnék érte.
Beszámították egy nagy benzinesbe, tehát az előző tulaj nyilván futott vele pár kört eredmény nélkül, mire úgy döntött, az egyébként szép, gyárias állapotú autót a dieseles hibák miatt egy nagy benzinesre cseréli.
Van tipped, hogy mi lehet a hiba (és ezáltal a költség, megközelítőlegesen)?

Van. Ha az a baja amire gondolok, akkor 7500ft az anyag. Ezt a hibát a Wallisban sem tudják elhárítani, többszörös tapasztalat, többen les...pták már magukat ettől. Ha esetleg nem az, akkor nagynyomású szelep, ez vadiújban 40e ft. De biztosat video, illetve hallás nélkül nem tudok mondani.
De ezzel a hibával a csillagos eget le lehet alkudni, ez esetben a világért se nyúlj oda, csak videózz, vagy készíts hangjegyzetet! :D .


Nem tudom mitévő legyek. Az autó nagyon szép, zsír új fékek, gumik alatta, stb, törve nem volt. De a diagnosztikai hibalapja legalább 3 oldal, tehát szinte semmi sem működik benne:
- ABS hibás (ha jól emlékszem vezérlőt írt hibának)
- klíma nem működik (itt is vezérlőt írt hibának)
- légzsákokra mindre külön-külön van hibakód egyesével, itt is vezérlőt írt
- kipufogógáz visszavezetés vézérlésre írt hibát, beszéltem szerelővel, ő azt mondta, hogy az nem is elektromos, nem érti hogy írhat rá hibát
Tehát ha megveszem, szép autót veszek, ami kívül belül újszerű, de semmi sem működik benne. Érdekes volt még, hogy a klíma kijelző Fahrenheit-ben mért, nem Celsiusban.
2001. januári, tehát elég koros, nem egy felszerelt darab, plüss belső van benne (ami nekem jó), manuális váltó, digit klíma, tempomat. Ezen kívül semmi (ülések manuálisak, cd-s rádió van benne, semmi más). Ezzel a hibával 700.000 Ft-ot adnék érte. Megér így ennyit? ABS, klíma, légzsák, motor javítás után, ha bontott (de gyári, jó állapotú) cuccból táplálkozok, lehet hibátlan 300.000 ráfordítással, és úgy 1 M Ft-ból lenne egy korrekt autó, ami megéri.
Ahol nem gyári a festése, ott rozsdát javítottak: csomagtérzár körül, küszöbök elejénél. Viszont a rozsdát nem állították meg, pukkan fel a friss festés, ami egyébként nagyon szép, de az aládolgozás nulla.[/quote]

Ha bele lehet szólni az oldalvonalról, akkor:
Szerintem engedd el. Mire mindent megcsinálsz rajta, elmegy a kedved a kocsitól és még a rozsda is jobban el fog terjedni/csúnyább lesz.
Inkább nézz olyat, ami egy kicsit jobb állapotú.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.05.03. 13:28

leslie írta:Ha bele lehet szólni az oldalvonalról, akkor:
Szerintem engedd el. Mire mindent megcsinálsz rajta, elmegy a kedved a kocsitól és még a rozsda is jobban el fog terjedni/csúnyább lesz.
Inkább nézz olyat, ami egy kicsit jobb állapotú.

Persze, nyugodtan, kíváncsi vagyok minden véleményre. Tenném is azt, amit írsz, de sürgősen autóra van szükségem, mert ami most van (más márka) totálkáros. Napi 240 km-t megyek munka miatt, 9 hónapos kisfiúnk miatt pedig biztonságos kell legyen. A km futás miatt "sajnos" dízel kell. A BMW 25d 30d motorjának hangja megbolondított már régen, a forma is tetszik (9 BMW fordult már meg nálunk). Viszont most válság van, 1 M Ft a keret, de nem csak ezért, hanem nagyobb összegért sem találtam manuál váltós, nem bőrős, de digit klímás, tempomatos autót ehhez hasonlóan szép esztétikai, de jobb műszaki állapotban pedig végképp nem.
És ha ezt nem veszem meg, akkor csak ilyen jöhet számításba: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... e-12560274
Amitől remélem megment az ég, mert még a méz is keserű lesz, ha arra gondolok, ilyennel kell járnom havi 6.000 km-en. E39-hez képest fapad, talán olcsóbban fenntartható pár forinttal, megbízhatóság kérdésébe a fanatikusok miatt nem mennék bele (kinek ez, kinek az), de az, hogy az utastérben látszik a kaszni színe, nekem nehéz lenyelni, 1972-es évjáratú Ladámban láttam ilyet utóljára, meg a motorhang sem egybecsengő a két autónál.
Ezen felül minden autóban benne a rizikó, így ha az összes pénzem az autó árára költöm, biztos, hogy abban a jobb műszaki állapotúban is bekakkint valami, azt pedig már nem lesz miből megjavíttatni.
Ezt tudom, hogy nem 100-as, annyiért veszem meg, hogy javítással beleférjen a keretbe, még maradjon is valamennyi a nem várt esetekre, aztán mi baj lehet :lol:
Láttam az 1,2 M km-t futott 530d videóját, ha jól tudom, a 25d motor nem sokban különbözik tőle. Én nem megyek 100 fölött, nem hajtok, nem előzgetek, nem pörgetem. Tempomatot használom, hosszú távokat megyek, indítás után melegítem, leállítás előtt hűtőm, márkás szervizanyagokat használok (Bosch, Mann, Longlife olaj 10.000 km után csere, stb), kizárólag OMV kúton tankolok, tehát úgy gondolom, rajtam nem múlik, hogy gondmentes legyen a későbbiekben.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.05.03. 18:00

fghx írta:
Gallaca írta:
fghx írta:
Gallaca írta:

Ennél a motornál ilyet nem produkál a légtömegmérő, max erőtlen lesz, vagy kormol, vagy mindkettő.
Nyúlj hátra a szívósor mögé, a közös nyomócső végébe szerelt nyomásérzékelő vezetékéhez és mozgasd meg járó motornál. Változik-e? Valószínűleg fog. Az eredményt légyszi írd be ide!

Mondjuk a távdiagnosztikához a legjobb az volna, ha csinálnál egy videót róla, és belinkeled ide.


Megpróbálom, de az autó vétele előtt állok, nem akarnám a kereskedőt rávezetni a megoldásra, és az idegeire menni sem (a jó alkupozíció miatt). Nem tudom, mi lehet a hiba és így mennyit adhatnék érte.
Beszámították egy nagy benzinesbe, tehát az előző tulaj nyilván futott vele pár kört eredmény nélkül, mire úgy döntött, az egyébként szép, gyárias állapotú autót a dieseles hibák miatt egy nagy benzinesre cseréli.
Van tipped, hogy mi lehet a hiba (és ezáltal a költség, megközelítőlegesen)?

Van. Ha az a baja amire gondolok, akkor 7500ft az anyag. Ezt a hibát a Wallisban sem tudják elhárítani, többszörös tapasztalat, többen les...pták már magukat ettől. Ha esetleg nem az, akkor nagynyomású szelep, ez vadiújban 40e ft. De biztosat video, illetve hallás nélkül nem tudok mondani.
De ezzel a hibával a csillagos eget le lehet alkudni, ez esetben a világért se nyúlj oda, csak videózz, vagy készíts hangjegyzetet! :D .


Nem tudom mitévő legyek. Az autó nagyon szép, zsír új fékek, gumik alatta, stb, törve nem volt. De a diagnosztikai hibalapja legalább 3 oldal, tehát szinte semmi sem működik benne:
- ABS hibás (ha jól emlékszem vezérlőt írt hibának) max 35e
- klíma nem működik (itt is vezérlőt írt hibának) MAX15e
- légzsákokra mindre külön-külön van hibakód egyesével, itt is vezérlőt írt 10e
- kipufogógáz visszavezetés vezérlésre írt hibát, beszéltem szerelővel, ő azt mondta, hogy az nem is elektromos, nem érti hogy írhat rá hibát Ezzel a szerelővel ne beszélj többet, vagy várd meg míg felébred, nem érti a motor működését, nem ért ehhez a motorhoz Elektromos vezérlőszelep 27e
Tehát ha megveszem, szép autót veszek, ami kívül belül újszerű, de semmi sem működik benne. Érdekes volt még, hogy a klíma kijelző Fahrenheit-ben mért, nem Celsiusban. ezt 10 mp visszaállítani
2001. januári, tehát elég koros, nem egy felszerelt darab, plüss belső van benne (ami nekem jó), manuális váltó, digit klíma, tempomat. Ezen kívül semmi (ülések manuálisak, cd-s rádió van benne, semmi más). Ezzel a hibával 700.000 Ft-ot adnék érte. Megér így ennyit? ABS, klíma, légzsák, motor javítás után, ha bontott (de gyári, jó állapotú) cuccból táplálkozok, lehet hibátlan 300.000 ráfordítással, és úgy 1 M Ft-ból lenne egy korrekt autó, ami megéri.
Ahol nem gyári a festése, ott rozsdát javítottak: csomagtérzár körül, küszöbök elejénél. Viszont a rozsdát nem állították meg, pukkan fel a friss festés, ami egyébként nagyon szép, de az aládolgozás nulla.[/quote]
pirossal
Hozzászólás küldése

VigLink badge