2018.04.13. 09:31
SvidronyA írta:attila94 írta:https://youtube.com/watch?v=XxjNMXcnlbI
Azért egy-két logikai bukfenc van a sztoriban: 17 éve használja a derék tulaj 1,2M km-el a vasban, de előtte, meg azelőtt is BMW-je volt, viszont a 200-as dízel Mercivel való előzésből indul ki. Igaz, már a "fecskefarkúnak" is létezett 200D-je, de hol volt/lehetett akkor még emberünk (vagy csak szimplán jól tartja magát)? Továbbá, 17 év mínusz két Bimmerrel a múltban, nem feltétlen életszerű, hogy drága legyen a klímakompresszor...
Persze, lehet, hogy csak irigy vagyok, vagy a kákán is csomót keresek, de a mondanivaló, illetve annak üzenete okán sokakat megtéveszthet a riport.
Szerk.: a fentieken kívül van még jó néhány apróság, melyet Ti is egyből észrevesztek, de nem a szőrszálhasogatás a cél, hanem az objektivitás.
2018.04.13. 10:16
hamoriarpi írta:SvidronyA írta:attila94 írta:https://youtube.com/watch?v=XxjNMXcnlbI
Azért egy-két logikai bukfenc van a sztoriban: 17 éve használja a derék tulaj 1,2M km-el a vasban, de előtte, meg azelőtt is BMW-je volt, viszont a 200-as dízel Mercivel való előzésből indul ki. Igaz, már a "fecskefarkúnak" is létezett 200D-je, de hol volt/lehetett akkor még emberünk (vagy csak szimplán jól tartja magát)? Továbbá, 17 év mínusz két Bimmerrel a múltban, nem feltétlen életszerű, hogy drága legyen a klímakompresszor...
Persze, lehet, hogy csak irigy vagyok, vagy a kákán is csomót keresek, de a mondanivaló, illetve annak üzenete okán sokakat megtéveszthet a riport.
Szerk.: a fentieken kívül van még jó néhány apróság, melyet Ti is egyből észrevesztek, de nem a szőrszálhasogatás a cél, hanem az objektivitás.
Polltom ingyenreklám. Hordd ide az autód és 1.200.000 problémamentes Km-ed lesz. Ennyi a mondanivaló. Évi 70.000Km-t költségeit lazán finanszírozzuk, de a klímakomp fáj.
Erőmérő sem szól semmi másról, mint az Autó Korbelről.
2018.04.14. 18:37
kovessyroli írta:... csak a Kunhalmi Ágnes tartja versenyben, aki még bebaszva is szexi (Puzsér).
2018.04.14. 18:40
hamoriarpi írta:Polltom ingyenreklám. Hordd ide az autód és 1.200.000 problémamentes Km-ed lesz. Ennyi a mondanivaló. Évi 70.000Km-t költségeit lazán finanszírozzuk, de a klímakomp fáj.
Erőmérő sem szól semmi másról, mint az Autó Korbelről.
2018.04.16. 10:21
2018.04.16. 14:26
2018.04.21. 12:44
2018.04.21. 15:29
dani3019 írta:Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok
2018.04.21. 20:34
muhaati írta:dani3019 írta:Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok
Sajnos tudomásul kell venni, 17 év nem múlik el nyomtalanul, még a legjobb családban sem. Az E39-nek el kell engedni a kezét.
2018.04.21. 21:18
dani3019 írta:muhaati írta:dani3019 írta:Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok
Sajnos tudomásul kell venni, 17 év nem múlik el nyomtalanul, még a legjobb családban sem. Az E39-nek el kell engedni a kezét.
Nem épp ilyen választ vártam igaz hogy nem fiatal autó de nekem sokat jelent a 2 és fél év alatt 60 ezer km egyszer nem hagyott cserben,semmi említésre méltó hiba nem volt. Nem akarom lecserélni semmiképp.
2018.04.22. 09:15
muhaati írta:dani3019 írta:muhaati írta:dani3019 írta:Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok
Sajnos tudomásul kell venni, 17 év nem múlik el nyomtalanul, még a legjobb családban sem. Az E39-nek el kell engedni a kezét.
Nem épp ilyen választ vártam igaz hogy nem fiatal autó de nekem sokat jelent a 2 és fél év alatt 60 ezer km egyszer nem hagyott cserben,semmi említésre méltó hiba nem volt. Nem akarom lecserélni semmiképp.
Tökéletesen igazad van, egy jó E39 nagyon jó paripa. Viszont sajnos már egyre kevesebb jó állapotúval lehet találkozni, mert "rossz kezekbe" kerülnek. Az alkatrész ára nincs tekintettel az autó korára, és állapotára, így a "made in eu" alkatrészekkel javítgatott masinák állapota leromlik. Jelesül én sok E39-et javítok, sok jó , gondos ügyféllel, azok még bizony jók is. De sajnos egyre többször találkozok azzal, hogy az alkatrészek sorban " gyártása megszűnt " jelzéssel, abbahagyták a jó utángyártók. Ekkor kellene megrendelni a gyárit, de az bizony sokba kerül. Akkor van a baj. Ettől független az , amit írtál, a karosszéria probléma. Nincs olyan, hogy teljesen felújított, és olyan lesz, mint új korában. NINCS !!!!! Fizikailag nem megoldható. Elmúlt és kész. Javítgatni lehet, de két-három év, és lehet kezdeni előröl. Gyakorlatilag megoldhatatlan , hogy az egyszer hegesztett javított elem olyan védelmet kapjon, mint a gyári mártott védelem. Ezzel együtt kell élni, ha marad a paripa. Ha újabb kiadást veszel, akkor másra kell majd költeni, ez a fogyasztói társadalom.Itt a fórumon is van egy pár "fan" akik nagyon sok munkával, nagyon sok pénzért újította fel a paripát. Sajnos nekik is el kell mondanom, nem lesz "megint új" a kocsi. Pár év, és lehervadó mosoly lesz a vége.
2018.04.22. 10:30
2018.04.22. 11:34
2018.04.22. 12:13
kbhont írta:Osztom az előttem szóló véleményét...
Aztán mit vegyünk?
E60 engem se mozgat meg. 645/650 jöhetne szóba, de abból is a 6-7 milkás, mert a 4gurigások úgy le vannak ütve, hogy a szívem szakad meg értük!
Ami tetszene az az F10, de ott meg a sok kibaszott elektronika, meg a 200 ezrenkénti nagy generál engem eltaszít!
Inkább azon gondolkodok, hogy az alját rendbe tetetem, kerül amibe kerül!
A műanyag alkatrészeket egyenként kicsereberélem! Egy tartalék váltóm van. Veszek egy motort, amit szintén felújítok és lezsírozom...
Aztán mikor kell belerakom!
Én most ezt látom alternatívának! Nem akarom elengedni a kezét!
2018.04.22. 13:18
FuReady írta:De ugyanezt elmondhatom a mai autókról is: nem tudok olyat mondani, ami tetszene. Esküszöm, ez a modern design nekem nem jön be,
2018.04.22. 22:45
2018.04.22. 23:48
kovessyroli írta:Én odavagyok a Bangle designért, imádom az E60 és E65 formáját is. Ha jól emlékszem, akkor az E63 a 6er kódja, na az az E65 coupe az én véleményem szerint.
Belül a minimáldesign (csak nézőpont kérdése, hogy letisztult vagy igénytelen), de megszokható.
Engem az E65-ben még mindig lenyűgöz az a sok karocska a kormány körül. Utálom a Star warst, de olyan érzés, mintha a Millennium Falcont vezetném.
Úgy működik minden kormánykörüli kapcsoló a 2003-as autóban,mintha most jött volna ki a gyárból.
Csak beülük, behúzom a gázos csillapítóval kitámasztott ajtót, megnyomom az indítógombot és a kézifékgombot, behúzom a kormányon lévő választókarral d-be, és halál csendben elindulok vele. Néha úgy érzem magam benn, mint egy kibaszott nagy vezérigazgató, néha meg úgy, mint a nyugati maffia főnöke.
Sosem veszek Mazdát, meg Volvot, mert én azt az érzést akarom átélni, hogy igazgató vagyok meg maffiózó, és nem arra gondolni, hogy húhú de jó kis megbízható autóm van, az Adac tesztben is az első helyen végzett.
2018.04.23. 12:44
kbhont írta:Osztom az előttem szóló véleményét...
Aztán mit vegyünk?
E60 engem se mozgat meg. 645/650 jöhetne szóba, de abból is a 6-7 milkás, mert a 4gurigások úgy le vannak ütve, hogy a szívem szakad meg értük!
Ami tetszene az az F10, de ott meg a sok kibaszott elektronika, meg a 200 ezrenkénti nagy generál engem eltaszít!
Inkább azon gondolkodok, hogy az alját rendbe tetetem, kerül amibe kerül!
A műanyag alkatrészeket egyenként kicsereberélem! Egy tartalék váltóm van. Veszek egy motort, amit szintén felújítok és lezsírozom...
Aztán mikor kell belerakom!
Én most ezt látom alternatívának! Nem akarom elengedni a kezét!
2018.04.23. 13:56