Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.13. 06:58

Totalcar Erőmérő 2001 BMW E39 520i M54B22

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.13. 09:31

SvidronyA írta:

Azért egy-két logikai bukfenc van a sztoriban: 17 éve használja a derék tulaj 1,2M km-el a vasban, de előtte, meg azelőtt is BMW-je volt, viszont a 200-as dízel Mercivel való előzésből indul ki. Igaz, már a "fecskefarkúnak" is létezett 200D-je, de hol volt/lehetett akkor még emberünk (vagy csak szimplán jól tartja magát)? Továbbá, 17 év mínusz két Bimmerrel a múltban, nem feltétlen életszerű, hogy drága legyen a klímakompresszor...
Persze, lehet, hogy csak irigy vagyok, vagy a kákán is csomót keresek, de a mondanivaló, illetve annak üzenete okán sokakat megtéveszthet a riport. :szerintem :oops:
Szerk.: a fentieken kívül van még jó néhány apróság, melyet Ti is egyből észrevesztek, de nem a szőrszálhasogatás a cél, hanem az objektivitás.

Polltom ingyenreklám. Hordd ide az autód és 1.200.000 problémamentes Km-ed lesz. Ennyi a mondanivaló. Évi 70.000Km-t költségeit lazán finanszírozzuk, de a klímakomp fáj.
Erőmérő sem szól semmi másról, mint az Autó Korbelről.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 3 kzolee, ST1, SvidronyA
Értékelés: 14.29%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.13. 10:16

hamoriarpi írta:
SvidronyA írta:

Azért egy-két logikai bukfenc van a sztoriban: 17 éve használja a derék tulaj 1,2M km-el a vasban, de előtte, meg azelőtt is BMW-je volt, viszont a 200-as dízel Mercivel való előzésből indul ki. Igaz, már a "fecskefarkúnak" is létezett 200D-je, de hol volt/lehetett akkor még emberünk (vagy csak szimplán jól tartja magát)? Továbbá, 17 év mínusz két Bimmerrel a múltban, nem feltétlen életszerű, hogy drága legyen a klímakompresszor...
Persze, lehet, hogy csak irigy vagyok, vagy a kákán is csomót keresek, de a mondanivaló, illetve annak üzenete okán sokakat megtéveszthet a riport. :szerintem :oops:
Szerk.: a fentieken kívül van még jó néhány apróság, melyet Ti is egyből észrevesztek, de nem a szőrszálhasogatás a cél, hanem az objektivitás.

Polltom ingyenreklám. Hordd ide az autód és 1.200.000 problémamentes Km-ed lesz. Ennyi a mondanivaló. Évi 70.000Km-t költségeit lazán finanszírozzuk, de a klímakomp fáj.
Erőmérő sem szól semmi másról, mint az Autó Korbelről.

Kedves bontós barátaink figyelmébe ajánlom: az elkövetkező 1,2M km-re fog kelleni várhatóan/mindenek előtt NÉGY vezetőülés (kispárnával) és EGY turbófeltöltő... :facepalm: Ajándékba pedig lehetne egy Benedek Elek vagy Andersen esetleg egy Grimm-fivérek kötet. :mrgreen:

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.14. 18:37

kovessyroli írta:... csak a Kunhalmi Ágnes tartja versenyben, aki még bebaszva is szexi (Puzsér).


Elfenekelném Ágit rendesen 8) +hát!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára PapaBoss 2018.04.14. 18:41-kor.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.14. 18:40

hamoriarpi írta:Polltom ingyenreklám. Hordd ide az autód és 1.200.000 problémamentes Km-ed lesz. Ennyi a mondanivaló. Évi 70.000Km-t költségeit lazán finanszírozzuk, de a klímakomp fáj.
Erőmérő sem szól semmi másról, mint az Autó Korbelről.


Én akkor kapcsoltam ki, amikor azt mondta, hogy 160 lenne a klímakompresszor és inkább nem kérte. Azóta nincs klímája... mekkora torzított baromság ez.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.16. 10:21

ebay-ról/ről rendelnék motyót, de sajnos nem postáz ide az eladó(németo.-ból) , van alternatíva/kiskapu hogy mégis eljusson egy nagyobb méretű/súlyú csomag a küszöbömre?
van rá megoldás?
:neutral:

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.16. 14:26

Sziasztok, Dömsödi úr zöld utat adott a talinak, de még a formalitásokat végig kell tolni a képviselő testületnél.
Tudom-tudom most kicsit, laposan fut a dolog, és van elmaradásom pár dologgal, kezdem utolérni magam!
Egyre közelebb kerülünk, ahhoz, hogy jó hangosan, 100% biztossággal kihirdessem a dolgot! (azaz kezembe legyen a szerződés aláírva)
Türelmeteket köszönöm!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kanyobence az itt látható tagok köszönték meg: 5 Bor3sz, eddy, Gallaca, lacir1, rockolo77
Értékelés: 23.81%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.21. 12:44

Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok :-)

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.21. 15:29

dani3019 írta:Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok :-)


Sajnos tudomásul kell venni, 17 év nem múlik el nyomtalanul, még a legjobb családban sem. Az E39-nek el kell engedni a kezét.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.21. 20:34

muhaati írta:
dani3019 írta:Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok :-)


Sajnos tudomásul kell venni, 17 év nem múlik el nyomtalanul, még a legjobb családban sem. Az E39-nek el kell engedni a kezét.


Nem épp ilyen választ vártam :D igaz hogy nem fiatal autó de nekem sokat jelent a 2 és fél év alatt 60 ezer km egyszer nem hagyott cserben,semmi említésre méltó hiba nem volt. Nem akarom lecserélni semmiképp. ;)

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.21. 21:18

dani3019 írta:
muhaati írta:
dani3019 írta:Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok :-)


Sajnos tudomásul kell venni, 17 év nem múlik el nyomtalanul, még a legjobb családban sem. Az E39-nek el kell engedni a kezét.


Nem épp ilyen választ vártam :D igaz hogy nem fiatal autó de nekem sokat jelent a 2 és fél év alatt 60 ezer km egyszer nem hagyott cserben,semmi említésre méltó hiba nem volt. Nem akarom lecserélni semmiképp. ;)


Tökéletesen igazad van, egy jó E39 nagyon jó paripa. Viszont sajnos már egyre kevesebb jó állapotúval lehet találkozni, mert "rossz kezekbe" kerülnek. Az alkatrész ára nincs tekintettel az autó korára, és állapotára, így a "made in eu" alkatrészekkel javítgatott masinák állapota leromlik. Jelesül én sok E39-et javítok, sok jó , gondos ügyféllel, azok még bizony jók is. De sajnos egyre többször találkozok azzal, hogy az alkatrészek sorban " gyártása megszűnt " jelzéssel, abbahagyták a jó utángyártók. Ekkor kellene megrendelni a gyárit, de az bizony sokba kerül. Akkor van a baj. Ettől független az , amit írtál, a karosszéria probléma. Nincs olyan, hogy teljesen felújított, és olyan lesz, mint új korában. NINCS !!!!! Fizikailag nem megoldható. Elmúlt és kész. Javítgatni lehet, de két-három év, és lehet kezdeni előröl. Gyakorlatilag megoldhatatlan , hogy az egyszer hegesztett javított elem olyan védelmet kapjon, mint a gyári mártott védelem. Ezzel együtt kell élni, ha marad a paripa. Ha újabb kiadást veszel, akkor másra kell majd költeni, ez a fogyasztói társadalom.Itt a fórumon is van egy pár "fan" akik nagyon sok munkával, nagyon sok pénzért újította fel a paripát. Sajnos nekik is el kell mondanom, nem lesz "megint új" a kocsi. Pár év, és lehervadó mosoly lesz a vége.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: 2 attila94, rockolo77
Értékelés: 9.52%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.22. 09:15

muhaati írta:
dani3019 írta:
muhaati írta:
dani3019 írta:Sziasztok. Nagy elkeseredetségembe írok nektek márkatársaknak. 2 és fél éve vettem egy gyönyörű e39 et. Akkor már voltak rajta kis hibák kívülről(kőfelverődés,rozsda itt-ott de nem vészesen a szokásos csomagtérajtó alatt meg a kerekjarati iveknel,küszöb eleje.) Mindent megcsinaltattam kilakatoltattam de 2 és fél év és újra ugyanott visszajöttek a hibák.jó csak felületi mind meg nem nagyok de Ezt télleg nem lehet megállítani vagy azért jön ki mert megeszi az idő meg a tél? Vagy szar munkat végeztek? 2001 es tudom nem új autó de most minden 2 évbe lakatoltathatom majd vagy mi? Ui:Nagyon szeretem és nem szeretnék megválni töle.
Minden ötletet vagy hozzászólást szívesen fogadok :-)


Sajnos tudomásul kell venni, 17 év nem múlik el nyomtalanul, még a legjobb családban sem. Az E39-nek el kell engedni a kezét.


Nem épp ilyen választ vártam :D igaz hogy nem fiatal autó de nekem sokat jelent a 2 és fél év alatt 60 ezer km egyszer nem hagyott cserben,semmi említésre méltó hiba nem volt. Nem akarom lecserélni semmiképp. ;)


Tökéletesen igazad van, egy jó E39 nagyon jó paripa. Viszont sajnos már egyre kevesebb jó állapotúval lehet találkozni, mert "rossz kezekbe" kerülnek. Az alkatrész ára nincs tekintettel az autó korára, és állapotára, így a "made in eu" alkatrészekkel javítgatott masinák állapota leromlik. Jelesül én sok E39-et javítok, sok jó , gondos ügyféllel, azok még bizony jók is. De sajnos egyre többször találkozok azzal, hogy az alkatrészek sorban " gyártása megszűnt " jelzéssel, abbahagyták a jó utángyártók. Ekkor kellene megrendelni a gyárit, de az bizony sokba kerül. Akkor van a baj. Ettől független az , amit írtál, a karosszéria probléma. Nincs olyan, hogy teljesen felújított, és olyan lesz, mint új korában. NINCS !!!!! Fizikailag nem megoldható. Elmúlt és kész. Javítgatni lehet, de két-három év, és lehet kezdeni előröl. Gyakorlatilag megoldhatatlan , hogy az egyszer hegesztett javított elem olyan védelmet kapjon, mint a gyári mártott védelem. Ezzel együtt kell élni, ha marad a paripa. Ha újabb kiadást veszel, akkor másra kell majd költeni, ez a fogyasztói társadalom.Itt a fórumon is van egy pár "fan" akik nagyon sok munkával, nagyon sok pénzért újította fel a paripát. Sajnos nekik is el kell mondanom, nem lesz "megint új" a kocsi. Pár év, és lehervadó mosoly lesz a vége.

Ez nagyon szomorúan hangzik... :(
Minap egy papa szépen meghúzta az autóm jobb hátulját: megbeszéltük, lerendeztük, és mikor majd a bal hátul kezdődő rozsdásodást fogom megcsináltatni, akkor meglesz a jobb is. Vagy értelmetlen?
Én szeretem az E39-et, és komolyan mondom, egy E60 már annyira nem az én világom: sem a forma, sem a belbecs, steril az egész. Egy E39-nek még van karaktere, hozza a klasszikus BMW-s vonalat.
De ugyanezt elmondhatom a mai autókról is: nem tudok olyat mondani, ami tetszene. Esküszöm, ez a modern design nekem nem jön be, és akkor az agyon turbósított motorokról meg a "downsizing"-ról ne is beszéljünk...
Szóval "el kell engedni a kezét"? Sírni lenne kedvem... :roll:

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.22. 10:30

Osztom az előttem szóló véleményét...
Aztán mit vegyünk?
E60 engem se mozgat meg. 645/650 jöhetne szóba, de abból is a 6-7 milkás, mert a 4gurigások úgy le vannak ütve, hogy a szívem szakad meg értük!
Ami tetszene az az F10, de ott meg a sok kibaszott elektronika, meg a 200 ezrenkénti nagy generál engem eltaszít!
Inkább azon gondolkodok, hogy az alját rendbe tetetem, kerül amibe kerül!
A műanyag alkatrészeket egyenként kicsereberélem! Egy tartalék váltóm van. Veszek egy motort, amit szintén felújítok és lezsírozom...
Aztán mikor kell belerakom!
Én most ezt látom alternatívának! Nem akarom elengedni a kezét!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kbhont az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.22. 11:34

Az előttem szólókkal egyetértve azt tudom mondani, hogy bármilyen elektronikus vagy mechanikus problémát 100%-ra, eredetire ki lehet javítani az autón, de ha a karosszéria megfárad, az egyrészt soha nem lesz már javítás után eredeti, másrészt örökös gond lesz vele utána. Hol itt, hol ott, hol amott.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.22. 12:13

kbhont írta:Osztom az előttem szóló véleményét...
Aztán mit vegyünk?
E60 engem se mozgat meg. 645/650 jöhetne szóba, de abból is a 6-7 milkás, mert a 4gurigások úgy le vannak ütve, hogy a szívem szakad meg értük!
Ami tetszene az az F10, de ott meg a sok kibaszott elektronika, meg a 200 ezrenkénti nagy generál engem eltaszít!
Inkább azon gondolkodok, hogy az alját rendbe tetetem, kerül amibe kerül!
A műanyag alkatrészeket egyenként kicsereberélem! Egy tartalék váltóm van. Veszek egy motort, amit szintén felújítok és lezsírozom...
Aztán mikor kell belerakom!
Én most ezt látom alternatívának! Nem akarom elengedni a kezét!

Köszönöm a sok választ. Igen e60 at en is kihagynam akkor mar f10 de az meg 4-5 körül indul es akkor amiket leirtal ugye még mindig olcsobb fenn tartani ezt még ha 2-3 évente javitgatni is kell hogy patika legyen. De ha vigyázol rá meghálálja és megnézik mindenhol ha szép. 8 ezrenként olajcsere, jah és én mondjuk a csövekből amik elmentek mind gyárit vettem meg vizpumpából is, gyujtotrafobol is. És nagyonhálás így 340.000 km nél is. Egyszerűen imádom. M54B25 Automata

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.22. 13:18

FuReady írta:De ugyanezt elmondhatom a mai autókról is: nem tudok olyat mondani, ami tetszene. Esküszöm, ez a modern design nekem nem jön be,


Azért ezt gondold át mégegyszer. :)

Kép
Kép

Gyere erre, nézd meg, próbáld ki. :franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: 4 attila94, eddy, FuReady, jimbi525d
Értékelés: 19.05%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.22. 22:45

Én odavagyok a Bangle designért, imádom az E60 és E65 formáját is. Ha jól emlékszem, akkor az E63 a 6er kódja, na az az E65 coupe az én véleményem szerint.
Belül a minimáldesign (csak nézőpont kérdése, hogy letisztult vagy igénytelen), de megszokható.
Engem az E65-ben még mindig lenyűgöz az a sok karocska a kormány körül. Utálom a Star warst, de olyan érzés, mintha a Millennium Falcont vezetném.
Úgy működik minden kormánykörüli kapcsoló a 2003-as autóban,mintha most jött volna ki a gyárból.
Csak beülük, behúzom a gázos csillapítóval kitámasztott ajtót, megnyomom az indítógombot és a kézifékgombot, behúzom a kormányon lévő választókarral d-be, és halál csendben elindulok vele. Néha úgy érzem magam benn, mint egy kibaszott nagy vezérigazgató, néha meg úgy, mint a nyugati maffia főnöke.
Sosem veszek Mazdát, meg Volvot, mert én azt az érzést akarom átélni, hogy igazgató vagyok meg maffiózó, és nem arra gondolni, hogy húhú de jó kis megbízható autóm van, az Adac tesztben is az első helyen végzett.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: 2 attila94, Gallaca
Értékelés: 9.52%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.22. 23:48

kovessyroli írta:Én odavagyok a Bangle designért, imádom az E60 és E65 formáját is. Ha jól emlékszem, akkor az E63 a 6er kódja, na az az E65 coupe az én véleményem szerint.
Belül a minimáldesign (csak nézőpont kérdése, hogy letisztult vagy igénytelen), de megszokható.
Engem az E65-ben még mindig lenyűgöz az a sok karocska a kormány körül. Utálom a Star warst, de olyan érzés, mintha a Millennium Falcont vezetném.
Úgy működik minden kormánykörüli kapcsoló a 2003-as autóban,mintha most jött volna ki a gyárból.
Csak beülük, behúzom a gázos csillapítóval kitámasztott ajtót, megnyomom az indítógombot és a kézifékgombot, behúzom a kormányon lévő választókarral d-be, és halál csendben elindulok vele. Néha úgy érzem magam benn, mint egy kibaszott nagy vezérigazgató, néha meg úgy, mint a nyugati maffia főnöke.
Sosem veszek Mazdát, meg Volvot, mert én azt az érzést akarom átélni, hogy igazgató vagyok meg maffiózó, és nem arra gondolni, hogy húhú de jó kis megbízható autóm van, az Adac tesztben is az első helyen végzett.

A hatos az inkább E60 coupe, az E60 padlólemezére van építve, nagyjából minden E60 benne. E65 arisztokratikusabb. Akartam venni régen az E39 előtt egy 745i-t, az tényleg olyan volt, mintha az út felett úszna csendben. E63 feszes, sport futóműves, Asszony által birtokolt E39 25d luxuskategória hozzá képest rugózásilag, cserébe az E63 olyat kanyarodik, hogy besz@rsz. Menetstabilitása nagyon durva a hátratolt motor, középre súlyozás miatt. Csak gyertyát ne kelljen cserélni, épp most csinálom, de a 4-es, 8-as gyertyánál párszor előkerült valakinek az anyukája. :)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: eddy
Értékelés: 4.76%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.23. 12:44

kbhont írta:Osztom az előttem szóló véleményét...
Aztán mit vegyünk?
E60 engem se mozgat meg. 645/650 jöhetne szóba, de abból is a 6-7 milkás, mert a 4gurigások úgy le vannak ütve, hogy a szívem szakad meg értük!
Ami tetszene az az F10, de ott meg a sok kibaszott elektronika, meg a 200 ezrenkénti nagy generál engem eltaszít!
Inkább azon gondolkodok, hogy az alját rendbe tetetem, kerül amibe kerül!
A műanyag alkatrészeket egyenként kicsereberélem! Egy tartalék váltóm van. Veszek egy motort, amit szintén felújítok és lezsírozom...
Aztán mikor kell belerakom!
Én most ezt látom alternatívának! Nem akarom elengedni a kezét!

majd megunod :D
hasonlokeppen voltam az E36 coupemmal anno. 7 evig volt nalam, imadtam, nagy szerelem volt. Sokat megeltunk egyutt, beleraktam 120 ezer km-t nagyobb gond nelkul. Kapott m-packet-ot, szep kormanyt, stb... K... jo volt, nagyon szepen is nezett ki, latszott rajta, hogy megvigyazott darab. De azert ha kozelebbrol nezte az ember, latta, hogy meg igy is van mit csinalni. A tetokarpit allandoan levalt, az osszes oldalkarpit szinten, rozsdasodtak az elso es hatso sarvedo ivek, az ajtok alja, a csomagter ajto, a bajuszlec, a gepteto... Egyet megcsinaltattam nyaron, tavaszra kijott a rozsda mashol. Kezdtem erezni, hogy tobb ido kellene ahhoz, hogy az allapotot fenntartsam, meg garazs is kene, hogy ne egye szet a rozsda, meg talan mar nem is kene minden nap hasznalni, stb stb stb... Szerettem, de nem akartam / tudtam ennyit foglalkozni vele, igy elengedtem a kezet.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.04.23. 13:56

A szokásos és mostanában egyre többször előkerülő kérdés tárgyalása van ismét: új VS. régi/klasszikus (E39).
Mindkettőnek van előnye/hátránya. Az E39-ek lassan pénztemetők, az új vasak viszont alapból drágábbak, viszont van bennük NightVision, távtartó (/sávtartó) tempomat, SoftClose, első lökösban oldalsó kamerák, holttér figyelés, stb.
Nekem marhára tetszenek az E39 touring-ok is, viszont egy F10 touring.....Azért na.... (ugyanakkor azokban is az e39-et látom, de valahogy mai stílusban) Én is azt vallom, hogy el kell engedni az E39 kezét, még ha fáj is.
Hozzászólás küldése

VigLink badge