2018.04.09. 17:24
2018.04.09. 19:00
toi írta:Sziasztok
Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557
Köszönettel
Toi
2018.04.09. 21:29
bendegúz írta:toi írta:Sziasztok
Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557
Köszönettel
Toi
Soros! Már ez is!
2018.04.10. 21:53
Gallaca írta:bendegúz írta:toi írta:Sziasztok
Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557
Köszönettel
Toi
Soros! Már ez is!
Ez két.soros!
2018.04.10. 23:35
SvidronyA írta:Gallaca írta:bendegúz írta:toi írta:Sziasztok
Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557
Köszönettel
Toi
Soros! Már ez is!
Ez két.soros!
Offtopic: a (PC-s és egyéb) portjaink egy részétől is el kell köszönnünk?
2018.04.11. 08:47
Gallaca írta:SvidronyA írta:Gallaca írta:bendegúz írta:toi írta:Sziasztok
Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557
Köszönettel
Toi
Soros! Már ez is!
Ez két.soros!
Offtopic: a (PC-s és egyéb) portjaink egy részétől is el kell köszönnünk?
párhuzamos maradhat!
2018.04.23. 18:48
2018.04.23. 18:58
attig írta:Sziasztok!
Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz
Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.
Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)
Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!
2018.04.23. 20:13
attig írta:Sziasztok!
Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz
Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.
Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)
Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!
2018.04.23. 21:25
A derektamasz retrofit nem tul bonyolult.attila94 írta:attig írta:Sziasztok!
Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz
Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.
Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)
Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!
Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?
Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.
1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni.
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás.
Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.
2018.04.24. 09:59
morv írta:A derektamasz retrofit nem tul bonyolult.attila94 írta:attig írta:Sziasztok!
Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz
Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.
Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)
Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!
Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?
Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.
1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni.
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás.
Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.
2018.04.24. 11:34
attila94 írta:morv írta:A derektamasz retrofit nem tul bonyolult.attila94 írta:attig írta:Sziasztok!
Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz
Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.
Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)
Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!
Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?
Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.
1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni.
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás.
Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.
Most olvasom, ezt benéztem. Bocsi.
Akkor: Comb, derék, válltámasz. E39-ben eddig 'Sport' ülést láttam mechanikus/elektromos állítású combtámasszal de deréklufi és válltámasz nélkül. A másik a 'Comfort' (ilyen ülésem van) ami deréklufis és válltámaszos de combtámasz nélküli. Ebből tudtommal nincsen mechanikus, E38-ba is szerelték 1:1 ugyan ezt. A deréktámasz, combtámasz, válltámasz egyben tudtommal E38-ban volt, ha jól értettem Afterdark is ilyet vadászott egy E38-ból nagynehezen mert minden egybe nem volt E39-ben. Ortopéd vagy Contour néven fut azt hiszem.
Morv, Te a deréktámasz retrofit alatt a lufit érted?
2018.04.24. 13:14
ST1 írta:attila94 írta:morv írta:A derektamasz retrofit nem tul bonyolult.attila94 írta:attig írta:Sziasztok!
Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz
Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.
Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)
Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!
Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?
Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.
1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni.
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás.
Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.
Most olvasom, ezt benéztem. Bocsi.
Akkor: Comb, derék, válltámasz. E39-ben eddig 'Sport' ülést láttam mechanikus/elektromos állítású combtámasszal de deréklufi és válltámasz nélkül. A másik a 'Comfort' (ilyen ülésem van) ami deréklufis és válltámaszos de combtámasz nélküli. Ebből tudtommal nincsen mechanikus, E38-ba is szerelték 1:1 ugyan ezt. A deréktámasz, combtámasz, válltámasz egyben tudtommal E38-ban volt, ha jól értettem Afterdark is ilyet vadászott egy E38-ból nagynehezen mert minden egybe nem volt E39-ben. Ortopéd vagy Contour néven fut azt hiszem.
Morv, Te a deréktámasz retrofit alatt a lufit érted?
igen, sportülésben ritka a deréktámasz, beépítéshez viszont teljesen szét kell szedni az ülést, de ez legyen a legkisebb gond, ennyi idősen a szivacshoz úgyis hozzá kell már nyúlni a vezető oldalon.. egy jobb kárpitosnak ez nem több mint 2-3 óra munka.
én egy nyugdíjassal szereltem, 4 ülésből lett egy jó. kb 5 órát szórakoztunk vele mindennel együtt. deréktámasz 15-20e körül van
én nem ragaszkodnék a fészlifthez sem. kívülről a 4 lámpa(+adapter hozzá), első lökhárító a különbség? meg a kilincsek más anyagból vannak?
tudtommal ez mind cserélhető, fényezéssel sztem 150ből max megvan a FL külső. M lökhárítók meg ugyanolyanok. fl előtt jobb volt az üregvédelem, az a beszéd járja, legalábbis ami a küszöb hátulját illeti.
2018.04.24. 15:23
2018.04.24. 18:34
attila94 írta:
Hát azért ez közel sem ilyen egyszerű. Első lámpa még csereszabatos, de csatlakozót, sőt rosszabb esetben LCM-et kell cserélni (min. kódolni, azt meg nem bírja a régi LCM állítólag). Hátsó lámpatesthez még kalapálni is kell a kasznin valamit tudtommal. A kilincsekről nem halottam, ezt kifejtenéd? Az M lökhárítóhoz a szemeteslapátra a gatyáját rákölti... Az üregvédelemről megint nem tudok nyilatkozni, az enyém jól volt tartva és keveset futott, de ha van hol tartania és jó állapotút vesz az ilyen különbségek nem jönnek ki.
Szerintem FL, M54 motoros, szedán EU4 besorolású E39-et érdemes most venni közép-hosszú távra (3-7 év), hobbi-félhobbi használatra.
2018.04.27. 23:58
2018.04.28. 20:59
eszel írta:Üdvözlet!
Esetleg valaki tud róla több infót?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... x-12866129
2018.05.01. 14:46
NagyMatyas írta:eszel írta:Üdvözlet!
Esetleg valaki tud róla több infót?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... x-12866129
Faceliftesített navisított nem tudom micsoda, illetve hajtókarcsapágyas. (valószínű kuka az egész blokkja). Megéri ez?
2018.07.29. 10:31
2018.07.29. 14:39
Blast írta:Sziasztok!
Kinéztem egy 2003-as 520i-t, szép állapotnak örvend, egyetlen ismert hibája, hogy világít a műszerfalon a DSC es az ABS kontrollégője. Különböző forrásokból azt szűrtem le, hogy gyakori hiba, valamelyik szenzor hibája okozhatja. Mennyire költséges a javítása esetleg mi más okozhatja? Továbbá milyen más dologra kéne odafigyelnem vásárláskor a “vásárlás” pontban leírtakon kívül? Köszi a válaszokat!