Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: E39 vásárlás

2018.04.09. 17:24

Sziasztok


Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6 :-)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557


Köszönettel
Toi

Re: E39 vásárlás

2018.04.09. 19:00

toi írta:Sziasztok


Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6 :-)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557


Köszönettel
Toi

Soros! Már ez is! :doglotlo: :hehe

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: E39 vásárlás

2018.04.09. 21:29

bendegúz írta:
toi írta:Sziasztok


Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6 :-)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557


Köszönettel
Toi

Soros! Már ez is! :doglotlo: :hehe

Ez két.soros! :D

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%

Re: E39 vásárlás

2018.04.10. 21:53

Gallaca írta:
bendegúz írta:
toi írta:Sziasztok


Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6 :-)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557


Köszönettel
Toi

Soros! Már ez is! :doglotlo: :hehe

Ez két.soros! :D

Offtopic: a (PC-s és egyéb) portjaink egy részétől is el kell köszönnünk? :facepalm:

Re: E39 vásárlás

2018.04.10. 23:35

SvidronyA írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
toi írta:Sziasztok


Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6 :-)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557


Köszönettel
Toi

Soros! Már ez is! :doglotlo: :hehe

Ez két.soros! :D

Offtopic: a (PC-s és egyéb) portjaink egy részétől is el kell köszönnünk? :facepalm:

párhuzamos maradhat! :D

Re: E39 vásárlás

2018.04.11. 08:47

Gallaca írta:
SvidronyA írta:
Gallaca írta:
bendegúz írta:
toi írta:Sziasztok


Esetleg a tulaj jelen ? Vagy valaki ismeri ? (az autót) Valakinek ilyen akár automatában, véleményeket szeretnék hallani. Amennyiben jók a vélemények, lehet jó lenne a többi 2 BMW mellé, mégiscsak 4 liter kézi 6 :-)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-12594557


Köszönettel
Toi

Soros! Már ez is! :doglotlo: :hehe

Ez két.soros! :D

Offtopic: a (PC-s és egyéb) portjaink egy részétől is el kell köszönnünk? :facepalm:

párhuzamos maradhat! :D

Vagy menjünk át külföldibe: parallel és SERIAL port. :mrgreen: :lol:

Re: E39 vásárlás

2018.04.23. 18:48

Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!

Re: E39 vásárlás

2018.04.23. 18:58

attig írta:Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!

2. Ha jol emlekszem a 2002-es modellevtol, tehat 2001 Oktobertol mindegyik angel eye-os, ami xenon.
3. Tudtommal 3 fajta ules van: a sima, a combtamaszos es az ortoped. Utobbibol csak elektromos van es ott a hattamla aljat es tetejet kulon tudod allitani. Persze az uleseken belul is volt meg sok opcio (futes, szelloztetes, masszazs, gerinctamasz, kulonbozo hattamlak).
4. Pont annyira, mint az e46-hoz.
5. Rohadás. Illetve sztem inkabb aprosagok jellemzoek, de semmi komoly.
6. Tudtommal csak a dizelbe szerelt valtok a kritikusak, de majd valaki okosabb megmondja.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: attig
Értékelés: 4.76%

Re: E39 vásárlás

2018.04.23. 20:13

attig írta:Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!


Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?

Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.

1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni. :D
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás. ;)

Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.

Re: E39 vásárlás

2018.04.23. 21:25

attila94 írta:
attig írta:Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!


Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?

Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.

1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni. :D
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás. ;)

Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.
A derektamasz retrofit nem tul bonyolult.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%

Re: E39 vásárlás

2018.04.24. 09:59

morv írta:
attila94 írta:
attig írta:Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!


Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?

Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.

1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni. :D
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás. ;)

Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.
A derektamasz retrofit nem tul bonyolult.


Most olvasom, ezt benéztem. Bocsi.
Akkor: Comb, derék, válltámasz. E39-ben eddig 'Sport' ülést láttam mechanikus/elektromos állítású combtámasszal de deréklufi és válltámasz nélkül. A másik a 'Comfort' (ilyen ülésem van) ami deréklufis és válltámaszos de combtámasz nélküli. Ebből tudtommal nincsen mechanikus, E38-ba is szerelték 1:1 ugyan ezt. A deréktámasz, combtámasz, válltámasz egyben tudtommal E38-ban volt, ha jól értettem Afterdark is ilyet vadászott egy E38-ból nagynehezen mert minden egybe nem volt E39-ben. Ortopéd vagy Contour néven fut azt hiszem.

Morv, Te a deréktámasz retrofit alatt a lufit érted?

Re: E39 vásárlás

2018.04.24. 11:34

attila94 írta:
morv írta:
attila94 írta:
attig írta:Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!


Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?

Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.

1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni. :D
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás. ;)

Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.
A derektamasz retrofit nem tul bonyolult.


Most olvasom, ezt benéztem. Bocsi.
Akkor: Comb, derék, válltámasz. E39-ben eddig 'Sport' ülést láttam mechanikus/elektromos állítású combtámasszal de deréklufi és válltámasz nélkül. A másik a 'Comfort' (ilyen ülésem van) ami deréklufis és válltámaszos de combtámasz nélküli. Ebből tudtommal nincsen mechanikus, E38-ba is szerelték 1:1 ugyan ezt. A deréktámasz, combtámasz, válltámasz egyben tudtommal E38-ban volt, ha jól értettem Afterdark is ilyet vadászott egy E38-ból nagynehezen mert minden egybe nem volt E39-ben. Ortopéd vagy Contour néven fut azt hiszem.

Morv, Te a deréktámasz retrofit alatt a lufit érted?


igen, sportülésben ritka a deréktámasz, beépítéshez viszont teljesen szét kell szedni az ülést, de ez legyen a legkisebb gond, ennyi idősen a szivacshoz úgyis hozzá kell már nyúlni a vezető oldalon.. egy jobb kárpitosnak ez nem több mint 2-3 óra munka.
én egy nyugdíjassal szereltem, 4 ülésből lett egy jó. kb 5 órát szórakoztunk vele mindennel együtt. deréktámasz 15-20e körül van

én nem ragaszkodnék a fészlifthez sem. kívülről a 4 lámpa(+adapter hozzá), első lökhárító a különbség? meg a kilincsek más anyagból vannak?
tudtommal ez mind cserélhető, fényezéssel sztem 150ből max megvan a FL külső. M lökhárítók meg ugyanolyanok. fl előtt jobb volt az üregvédelem, az a beszéd járja, legalábbis ami a küszöb hátulját illeti.

Re: E39 vásárlás

2018.04.24. 13:14

ST1 írta:
attila94 írta:
morv írta:
attila94 írta:
attig írta:Sziasztok!

Lassan eljön az idő, hogy lecseréljem a kis E46-om, és lenne pár kérdésem a szakértőkhöz :)

Nos a kiszemelt egy FL 525i lenne... felszereltség terén elég konkrét elképzeléseim vannak, de azért hajlandó vagyok engedni: gyári M-Packet, napfénytető, gyári állapot, kényelmes ülések, könyöklő elől-hátul, stb stb... mondhatni full extra.

Tehát a kérdések:
1. Egyáltalán jó választás-e ez a motor? Nem szeretnék sok nyűgöt, megbízható motorosat szeretnék.
2. Ha jól tudom, FL típusokat szereltek gyári angel eye lámpával, ez mindegyikben van vagy csak bizonyos felszereltségnél?
3. Ülések. Lehetőleg comb és deréktámaszost szeretnék, bőr vagy valami strapabíró anyagból, hátul dönthetőt. Valahol olvastam, hogy valamelyik felszereltségű autókat szereltek különösen kényelmes ülésekkel. Ez igaz?
4. Mennyire drágák a gyári alkatrészek?
5. Típushibák?
6. Váltó: eléggé tartok az automata váltóktól, inkább manuálist szeretnék. Ezekben mennyire megbízhatók az automaták?
7. Esetleg ha nem jó választás ez a motor, illetve az FL változat, akkor melyik benzines motor lenne jó 3000 alatt? (nem lenne sok az évi futásteljesítmény, tehát dízelben nem gondolkodom)

Tisztában vagyok vele, hogy közel 20 éves autóról beszélünk, tehát nincsenek olyan állapotban, mintha most gurultak volna ki a gyárból. Azzal is tisztában vagyok, hogy nagyok sok minden függ az előélettől és a karbantartásoktól, de én még bízom benne, hogy lehet találni akár itthon, akár külföldön megkímélt állapotú nem túlárazott E39-et.
Ennek fényében előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!


Nem írtad a lényeget: mennyit szánsz az autó vételárára, és mennyit a birtokbavételre?

Sedan vagy Touring? Ahogy olvasom a Touring sok kellemetlen meglepetést tud okozni (ajtó rozsda, átvezető kábel, ajtó lámpaszett, ajtó rakodóablak, légrugó és a vele összefüggő alkatrészek), persze nézőpont és pénz függvénye.

1: Jó választás a motor, de inkább arra feküdj rá hogy 25i vagy 30i, EURO4-es besorolással.
2: "Milyen motorral vegyem a BMW-t? Éndzsölájjal!" Bocs, nem tudtam kihagyni. :D
3: Comb ÉS deréktámaszost egyszerre nem láttam még E39-ben, csak E38-ban. Külön külön Sport és Comfort fantázianéven futnak, bőr vagy szövetkárpittal. A hátul dönthetővel sok jó autót zársz ki a keresésből, szerintem nem arra való egy ilyen autó.
4: Ahogy az előttem szóló írta, kb E46 szint a sok közös alkatrész és platform miatt.
5: Hanyag tulajok, vagy beleszaró szervizek.
6: Benzines automatáról nem halottam rémtörténetet, legyen félretéve a pénz bontottra (50 körüli árat halottam a ZF-re). Kézisnél, ha szétrúgták akkor meg kéttömegűre kell félretenni.
7: 30i még 3000 alatt van, és jó választás. ;)

Másik topicban most tárgyaltuk ki egyébként, röviden és tömören: legyen jó a kaszni. Minden mást pénz és idő ráfordítással helyre lehet hozni. De pl. az 1.2M km-t futott videóban is bemutatták, a hátsó sárvédő ívnél ahol a lökhárító kidörzsöli a 3 lemez találkozását sose lehet megcsinálni jóra.
A derektamasz retrofit nem tul bonyolult.


Most olvasom, ezt benéztem. Bocsi.
Akkor: Comb, derék, válltámasz. E39-ben eddig 'Sport' ülést láttam mechanikus/elektromos állítású combtámasszal de deréklufi és válltámasz nélkül. A másik a 'Comfort' (ilyen ülésem van) ami deréklufis és válltámaszos de combtámasz nélküli. Ebből tudtommal nincsen mechanikus, E38-ba is szerelték 1:1 ugyan ezt. A deréktámasz, combtámasz, válltámasz egyben tudtommal E38-ban volt, ha jól értettem Afterdark is ilyet vadászott egy E38-ból nagynehezen mert minden egybe nem volt E39-ben. Ortopéd vagy Contour néven fut azt hiszem.

Morv, Te a deréktámasz retrofit alatt a lufit érted?


igen, sportülésben ritka a deréktámasz, beépítéshez viszont teljesen szét kell szedni az ülést, de ez legyen a legkisebb gond, ennyi idősen a szivacshoz úgyis hozzá kell már nyúlni a vezető oldalon.. egy jobb kárpitosnak ez nem több mint 2-3 óra munka.
én egy nyugdíjassal szereltem, 4 ülésből lett egy jó. kb 5 órát szórakoztunk vele mindennel együtt. deréktámasz 15-20e körül van

én nem ragaszkodnék a fészlifthez sem. kívülről a 4 lámpa(+adapter hozzá), első lökhárító a különbség? meg a kilincsek más anyagból vannak?
tudtommal ez mind cserélhető, fényezéssel sztem 150ből max megvan a FL külső. M lökhárítók meg ugyanolyanok. fl előtt jobb volt az üregvédelem, az a beszéd járja, legalábbis ami a küszöb hátulját illeti.


Hát azért ez közel sem ilyen egyszerű. Első lámpa még csereszabatos, de csatlakozót, sőt rosszabb esetben LCM-et kell cserélni (min. kódolni, azt meg nem bírja a régi LCM állítólag). Hátsó lámpatesthez még kalapálni is kell a kasznin valamit tudtommal. A kilincsekről nem halottam, ezt kifejtenéd? Az M lökhárítóhoz a szemeteslapátra a gatyáját rákölti... Az üregvédelemről megint nem tudok nyilatkozni, az enyém jól volt tartva és keveset futott, de ha van hol tartania és jó állapotút vesz az ilyen különbségek nem jönnek ki.

Szerintem FL, M54 motoros, szedán EU4 besorolású E39-et érdemes most venni közép-hosszú távra (3-7 év), hobbi-félhobbi használatra.

Re: E39 vásárlás

2018.04.24. 15:23

Először is köszönöm mindenkinek a hozzászólását!

Elsősorban az 525i (M54B25) sedant néztem ki, az FL változatot, ami Euro4-es. Több évre terveznék vele, nem feltétlen hobby autónak. Változó lenne a használat: napi szinten, de lehetséges, hogy csak heti 1-2 útra mennék.
Ezért is vannak konkrét elképzelésim a felszereltségről, mert hosszú távon gondolkodom, és nem utólag akarok belerakatni dolgokat (sajnos az én környékemen nem nagyon van olyan szaki, akire rábíznám, így inkább "készen" szeretném megvenni).
Végülis az ülések típusa kb a legutolsó szempont, nem hinném, hogy bármelyik is nagyon kényelmetlen lenne.
Inkább az érdekelne, hogy jó választás-e a motor, illetve a benzinesekben milyenek a váltók?

Re: E39 vásárlás

2018.04.24. 18:34

attila94 írta:
Hát azért ez közel sem ilyen egyszerű. Első lámpa még csereszabatos, de csatlakozót, sőt rosszabb esetben LCM-et kell cserélni (min. kódolni, azt meg nem bírja a régi LCM állítólag). Hátsó lámpatesthez még kalapálni is kell a kasznin valamit tudtommal. A kilincsekről nem halottam, ezt kifejtenéd? Az M lökhárítóhoz a szemeteslapátra a gatyáját rákölti... Az üregvédelemről megint nem tudok nyilatkozni, az enyém jól volt tartva és keveset futott, de ha van hol tartania és jó állapotút vesz az ilyen különbségek nem jönnek ki.

Szerintem FL, M54 motoros, szedán EU4 besorolású E39-et érdemes most venni közép-hosszú távra (3-7 év), hobbi-félhobbi használatra.

jó akkor 160ból jön ki :D ja utólagos M look egy szar e39 ára, még utángyártott cuccokból is.
egy bontós mondta nekem, mikor üresen adta az ajtót.. kérdeztem, megéri babrálni szétszedni, és nem egyben adni mint kint?.. én okos, gondoltam spórolok és magam szerelem át.. namindegy, szóval ő mondta fl kilincs műanyag, sose törik, fl előtt meg valami szar spiáter, és általában igen. hittem neki, mivel a kilincs ki volt szerelve.. :D

Ezt a hozzászólást a szerzőnek ST1 az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%

Re: E39 vásárlás

2018.04.27. 23:58

Üdvözlet!

Esetleg valaki tud róla több infót?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... x-12866129

Re: E39 vásárlás

2018.04.28. 20:59

eszel írta:Üdvözlet!

Esetleg valaki tud róla több infót?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... x-12866129


Faceliftesített navisított nem tudom micsoda, illetve hajtókarcsapágyas. (valószínű kuka az egész blokkja). Megéri ez? :D

Re: E39 vásárlás

2018.05.01. 14:46

NagyMatyas írta:
eszel írta:Üdvözlet!

Esetleg valaki tud róla több infót?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... x-12866129


Faceliftesített navisított nem tudom micsoda, illetve hajtókarcsapágyas. (valószínű kuka az egész blokkja). Megéri ez? :D



Nyilván ezeket én is láttam rajta, bár tegyük hozzá azt, hogy az, hogy "faceliftesített" illetve valószínűleg utólagosan "emmesített" engem annyira nem érint érzékenyen (ha szépen van megcsinálva). A navisítás is az ízlésemnek megfelelő, mert bár vannak ezek a kínai vackok, amiket jószerivel sokan szeretnek, mégis számomra jobban illik bele egy utólag de gyárilag beépített fejegység a középkonzolba, mint egy például Liaoningben fröccsöntött és szép színeket megjeleníteni tudó utólagos rádió.

Továbbá az, hogy egy autó hajtókarcsapágyas, továbbra sem jelent akkora gondot, mert egy bontott M52 motor számomra még mindig nagyobb értéket képvisel, mint egy olajeltüntető M54. Volt mindkettőm, érdekes módon az M54 fiatalabb és kevesebbet futott autóm motorját sosem tudtam annyira kedvelni, mint az öregebb előd konstrukciót - jó, itt van elfogultság, aláírom.

Ellenben sokkal jobban érdekelt volna az, hogy miért nincs a csomagtartójában zár, miért rohad a jobb hátsó sárvédőív, és vajon motorosan fordulnak-e be a tükrök új kora óta, vagy sem...

Persze a legokosabb, ha felhívom és egy találkozó alkalmával megválaszoltatom magamnak ezeket a kérdéseket, de gondoltam, hátha echte magyar autó révén köztünk leledzik a tulajdonosa...

Re: E39 vásárlás

2018.07.29. 10:31

Sziasztok!

Kinéztem egy 2003-as 520i-t, szép állapotnak örvend, egyetlen ismert hibája, hogy világít a műszerfalon a DSC es az ABS kontrollégője. Különböző forrásokból azt szűrtem le, hogy gyakori hiba, valamelyik szenzor hibája okozhatja. Mennyire költséges a javítása esetleg mi más okozhatja? Továbbá milyen más dologra kéne odafigyelnem vásárláskor a “vásárlás” pontban leírtakon kívül? Köszi a válaszokat!

Re: E39 vásárlás

2018.07.29. 14:39

Blast írta:Sziasztok!

Kinéztem egy 2003-as 520i-t, szép állapotnak örvend, egyetlen ismert hibája, hogy világít a műszerfalon a DSC es az ABS kontrollégője. Különböző forrásokból azt szűrtem le, hogy gyakori hiba, valamelyik szenzor hibája okozhatja. Mennyire költséges a javítása esetleg mi más okozhatja? Továbbá milyen más dologra kéne odafigyelnem vásárláskor a “vásárlás” pontban leírtakon kívül? Köszi a válaszokat!

ABS jeladó(k), (vagy) és a kerékcsapágyakon lévő "jeladó korong".
Ha be van rohadva a jeladó a csonkállványba az nagy szívás ha magad csinálod.
Ha szerelővel, neki is, de meg is kéri az árát majd.
Ha a kerékcsapágy feküdt ki, azt meg párban illik cserélni, az sem egyszerű művelet.
Szóval legalább egy 20-80e.-es költség a minimum amire számíthatsz, alkatrésztől függően, hogy gyári vagy utángyártott-e, de inkább az utóbbi lesz jellemző. Ha ez a hiba!

Ez általános lesz amit írok, bármely használt autó típusra érvényes lehet, de a prémiumokra mint ez is, hatványozottan, mivel összetett gépek, sok alkatrésszel, ráadásképp pedig a tulajdonosok zöme csak hajtani szereti és tankolni! Javíttatni a tetemes költségek miatt nem nagyon, csak a legszükségesebbeket.
Sokan jártak már itt akik hamar feladták, ezt a tagok listájában láthatod is, mennyi a regisztrált tag és mennyinek van 20-nál több hozzászólása.

Továbbá:
Nem véletlenül eladó!
Nem feltétlenül romos, de biztos, hogy nem csak annyi a hibája ami most látszik!
Ha E39-be vágsz készülj fel, mert rengetegbe lesz!
Itt jó néhányan tudják ezt, bár már sokan nincsenek itt a régmúltból.
A jelenlévő fórumozók jó része is már rég nem E39-el jár!
Hozzászólás küldése

VigLink badge