* *
Pontos idő: 2024.03.28. 23:02

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.03.28. 08:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 15:35
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve975 írta:
Jerry írta:
Steve975 írta:
Sziasztok!

e39/520i 1997-es bmw.
kb 2 hetet állt az autó. Beindítom pöc-röf..minden működik, de felkapcsolom a világítást a visszajelző lámpa a műszerfalon nem világít, sem a reflektor sem az index. Egyébként bajuszkapcsoló valószínű jó mert működik az index..világítás..és minden..
A műszerfal világítás is működik..minden műszer működik.. csak ezek a visszajelző lámpák nem.
Mi lehet a baj????? sosem volt még ilyen problémám..
Esetleg akku saru le..várok ..és vissza???
Biztosítékok jók..

????????????

Elsőként csinálj egy műszerfal tesztet. 2-es opció a titkos menüben. Akkor látni fogod, hogy alapvetően világítanak-e a visszajelzők. Ha igen, akkor nyomozz tovább.
Minden amit tudni akartál a titkos menüről.


Most már a rádió sem megy..
Gondoltam akkumulátor lemerülőben van, feltöltöttem(kb 80% volt), de így is megmaradt a hiba.. Relékapcsoló esetleg?? Hátul a csomagtartóban 5 db a biztosíták tábla mellett, nem lehet esetleg??


Közben kiszedtem a rádiót, megmozgattam a vezetékeket és láss csodát.. rádió kitűnően szól és a kijelző is hibátlan. Viszont a többi probléma változatlanul meg van.
Olvastam, hogy gyújtáskapcsoló betét lehet a bűnös. Igaz lehet? Lehet ott is csak kontaktos..???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.03.28. 09:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.02.17. 17:00
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Laca73 írta:
Sziasztok!
2000-es évj,520i autómnál a jobb hátsó ajtó csak mechanikusan nyitható(zárható), elektromosan sem az ablak sem a központi zár nem működik.Esetleg valakinek tapasztalat ezen hibával kapcsolatban?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Nezz ra a kabelkotegre az ajto es a karoszeria kozott.

Köszönöm válaszod! Már néztem a csatlakozót is hátha valami kontakt hiba van de sajna nem azzal van a baj és próbáltam úgy is működtetni az ablakot,hogy mozgattam az ajtót és a köteget is de semmi! Valószinű át kell mérnem az egész köteget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.03.28. 19:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 15:35
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve975 írta:
Steve975 írta:
Jerry írta:
Steve975 írta:
Sziasztok!

e39/520i 1997-es bmw.
kb 2 hetet állt az autó. Beindítom pöc-röf..minden működik, de felkapcsolom a világítást a visszajelző lámpa a műszerfalon nem világít, sem a reflektor sem az index. Egyébként bajuszkapcsoló valószínű jó mert működik az index..világítás..és minden..
A műszerfal világítás is működik..minden műszer működik.. csak ezek a visszajelző lámpák nem.
Mi lehet a baj????? sosem volt még ilyen problémám..
Esetleg akku saru le..várok ..és vissza???
Biztosítékok jók..

????????????

Elsőként csinálj egy műszerfal tesztet. 2-es opció a titkos menüben. Akkor látni fogod, hogy alapvetően világítanak-e a visszajelzők. Ha igen, akkor nyomozz tovább.
Minden amit tudni akartál a titkos menüről.


Most már a rádió sem megy..
Gondoltam akkumulátor lemerülőben van, feltöltöttem(kb 80% volt), de így is megmaradt a hiba.. Relékapcsoló esetleg?? Hátul a csomagtartóban 5 db a biztosíták tábla mellett, nem lehet esetleg??


Közben kiszedtem a rádiót, megmozgattam a vezetékeket és láss csodát.. rádió kitűnően szól és a kijelző is hibátlan. Viszont a többi probléma változatlanul meg van.
Olvastam, hogy gyújtáskapcsoló betét lehet a bűnös. Igaz lehet? Lehet ott is csak kontaktos..???


Titkos menü/2 műszerfaltesztnél minden lámpa kivillant aminek kell lennie..minden működő képes volt a műszerekkel együtt. Tehát index lámpa is, reflektor is..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.03.29. 10:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve975 írta:
Steve975 írta:
Steve975 írta:
Jerry írta:
Steve975 írta:
Sziasztok!

e39/520i 1997-es bmw.
kb 2 hetet állt az autó. Beindítom pöc-röf..minden működik, de felkapcsolom a világítást a visszajelző lámpa a műszerfalon nem világít, sem a reflektor sem az index. Egyébként bajuszkapcsoló valószínű jó mert működik az index..világítás..és minden..
A műszerfal világítás is működik..minden műszer működik.. csak ezek a visszajelző lámpák nem.
Mi lehet a baj????? sosem volt még ilyen problémám..
Esetleg akku saru le..várok ..és vissza???
Biztosítékok jók..

????????????

Elsőként csinálj egy műszerfal tesztet. 2-es opció a titkos menüben. Akkor látni fogod, hogy alapvetően világítanak-e a visszajelzők. Ha igen, akkor nyomozz tovább.
Minden amit tudni akartál a titkos menüről.


Most már a rádió sem megy..
Gondoltam akkumulátor lemerülőben van, feltöltöttem(kb 80% volt), de így is megmaradt a hiba.. Relékapcsoló esetleg?? Hátul a csomagtartóban 5 db a biztosíták tábla mellett, nem lehet esetleg??


Közben kiszedtem a rádiót, megmozgattam a vezetékeket és láss csodát.. rádió kitűnően szól és a kijelző is hibátlan. Viszont a többi probléma változatlanul meg van.
Olvastam, hogy gyújtáskapcsoló betét lehet a bűnös. Igaz lehet? Lehet ott is csak kontaktos..???


Titkos menü/2 műszerfaltesztnél minden lámpa kivillant aminek kell lennie..minden működő képes volt a műszerekkel együtt. Tehát index lámpa is, reflektor is..


A gyújtáskapcsoló betétnek van egy jellegzetes tünete: hajtsd le a nepellenzőt, kapcsold be a sminktükröt. Ha ekkor kikapcsol a rádió, tuti, hogy a betét lesz. Ez mellett a kormány gombokat hajlamos szép lassan elfelejteni. Nem lehet javítani a betétet, csere lesz. 10-15 ezer forintok de könnyű kicserélni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 06:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 654
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 29 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv. Olyan hibám van hogy a műszerfalon a sárga motor jel egy gyorsítva előzés után elkezdett világítani. Haza érve diagra tettem és a mellékelt képen látható hibát írta ki. Mi lehet vajon a probléma? A DDE 1E30 a lényeg, a többi hiba az nem téma. KépKép

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 07:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Alacsony töltőnyomás. Vagy vákumrendszer vagy valahol szelel a nyomóág. Szerintem.

Úgy emlékszem van teszt is valahol az INPÁ-ban rá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 00:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kzolee írta:
Alacsony töltőnyomás. Vagy vákumrendszer vagy valahol szelel a nyomóág. Szerintem.

Úgy emlékszem van teszt is valahol az INPÁ-ban rá.

Ez pontosan így van, de én emiatt motorhiba lámpát még nem láttam égni. A DIS-ben van teszt rá.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 09:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.02.20. 12:15
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.


Árpi! Nagyon sok esetben önindító gond miatt produkálják az autók a melegen nem indulás tünetét. Jellemzően ilyenkor több a kompresszió és már nem bírja betekerni a fáradt önindító. Isten tudja hány millió km van már az autóban. :D Viccet félretéve 3-400 ezer km után már az önindító is simán lehet a ludas.

Garantált 240 000km! :hehe :hehe :hehe :doglotlo:


Szia . Mi ebben olyan vicces!!! 240000 km!!!! Sem az autót nem láttaf, sem a motorját nem hallottad!! Se engem nem ismersz se azt kitől vettem. Ahelyett hogy érdemleges választ adnál, inkább gúnyolódsz. Inkább meg se szólalnál. Gondoltam ide olyanok regelnek, kiknek problémájuk van, és olyanok akik jó tanáccsal megildásokkal segítik a tanácstalanokat. Az autó valós km-el rendelkezik. Minden része gyári egy tulaj 4db kulcs a kulvsból kiolvasott km. Tudom mit vettem és kitől. Az autó közben elkészült, és hibátlanul indul. Se füst hangja megcsúfol egy két benzinest Hála az olyanoknak kik erre a fórumra nem lúzerségbő regeltek, hanem hogy megosszák tapasztalataikat ötleteiket. Ők a segítő készek!!! Tarts tükröt magadnak, van min nevetni. Hehe. Je


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 09:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 654
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 29 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kzolee írta:
Alacsony töltőnyomás. Vagy vákumrendszer vagy valahol szelel a nyomóág. Szerintem.

Úgy emlékszem van teszt is valahol az INPÁ-ban rá.

Ez pontosan így van, de én emiatt motorhiba lámpát még nem láttam égni. A DIS-ben van teszt rá.


Erről a tesztről érdeklődnék hogy hol találom a DIS-ben és hogy kell kivitelezni? Gondolom motornak járnia kell közben?
Egyébként töröltem a hibát, azután mentem vele 100km-t és nem jött vissza a sárga lámpa, de gondolom ideig óráig marad így.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 10:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 654
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 29 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazek írta:
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.


Árpi! Nagyon sok esetben önindító gond miatt produkálják az autók a melegen nem indulás tünetét. Jellemzően ilyenkor több a kompresszió és már nem bírja betekerni a fáradt önindító. Isten tudja hány millió km van már az autóban. :D Viccet félretéve 3-400 ezer km után már az önindító is simán lehet a ludas.

Garantált 240 000km! :hehe :hehe :hehe :doglotlo:


Szia . Mi ebben olyan vicces!!! 240000 km!!!! Sem az autót nem láttaf, sem a motorját nem hallottad!! Se engem nem ismersz se azt kitől vettem. Ahelyett hogy érdemleges választ adnál, inkább gúnyolódsz. Inkább meg se szólalnál. Gondoltam ide olyanok regelnek, kiknek problémájuk van, és olyanok akik jó tanáccsal megildásokkal segítik a tanácstalanokat. Az autó valós km-el rendelkezik. Minden része gyári egy tulaj 4db kulcs a kulvsból kiolvasott km. Tudom mit vettem és kitől. Az autó közben elkészült, és hibátlanul indul. Se füst hangja megcsúfol egy két benzinest Hála az olyanoknak kik erre a fórumra nem lúzerségbő regeltek, hanem hogy megosszák tapasztalataikat ötleteiket. Ők a segítő készek!!! Tarts tükröt magadnak, van min nevetni. Hehe. Je


Egyébként erre a km- témára. Nekem egy 2003-as!! év végi touring van. Most lesz 8 éve hogy nálam van. 7évesen vettem 230ekm-rel az tényleg valós volt ami hihető is volt állapotra mindenre (németből jött). Én aztán igazán keveset megyek vele, minden hétköznap kb 5km / nap és max 2 havonta kb 200km hosszabb táv. Ez kb 20.000km a 8 év alatt. Lehet nevezni hogy valóban alig mentem vele és így van benne 290.000km. A fennmaradó km-ek pedig hosszabb európai túrákból jönnek össze. Szóval egy 99-es 240.000 -rel eléggé hihetetlen bár nem lehetetlen.
Ezeknek az autóknak nagy átlagban ennél az évjáratnál inkább 400.000 körül vagy még több kell hogy legyen benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 17:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazek írta:
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.


Árpi! Nagyon sok esetben önindító gond miatt produkálják az autók a melegen nem indulás tünetét. Jellemzően ilyenkor több a kompresszió és már nem bírja betekerni a fáradt önindító. Isten tudja hány millió km van már az autóban. :D Viccet félretéve 3-400 ezer km után már az önindító is simán lehet a ludas.

Garantált 240 000km! :hehe :hehe :hehe :doglotlo:


Szia . Mi ebben olyan vicces!!! 240000 km!!!! Sem az autót nem láttaf, sem a motorját nem hallottad!! Se engem nem ismersz se azt kitől vettem. Ahelyett hogy érdemleges választ adnál, inkább gúnyolódsz. Inkább meg se szólalnál. Gondoltam ide olyanok regelnek, kiknek problémájuk van, és olyanok akik jó tanáccsal megildásokkal segítik a tanácstalanokat. Az autó valós km-el rendelkezik. Minden része gyári egy tulaj 4db kulcs a kulvsból kiolvasott km. Tudom mit vettem és kitől. Az autó közben elkészült, és hibátlanul indul. Se füst hangja megcsúfol egy két benzinest Hála az olyanoknak kik erre a fórumra nem lúzerségbő regeltek, hanem hogy megosszák tapasztalataikat ötleteiket. Ők a segítő készek!!! Tarts tükröt magadnak, van min nevetni. Hehe. Je

Az enyémben 400 000 van, és pont olyan a hangja mint mikor megvettem tíz évvel ezelőtt. Igen pont azért regisztráltam ide, hogy téged idegesítselek! Már alig vártam, hogy gyere. A három hozzászólásoddal nem biztos, hogy neked itt ki kéne osztani bárkit is! Vagy nem így érzed?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: 2 Gallaca, lacir1
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 19:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
Fazek írta:
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.


Árpi! Nagyon sok esetben önindító gond miatt produkálják az autók a melegen nem indulás tünetét. Jellemzően ilyenkor több a kompresszió és már nem bírja betekerni a fáradt önindító. Isten tudja hány millió km van már az autóban. :D Viccet félretéve 3-400 ezer km után már az önindító is simán lehet a ludas.

Garantált 240 000km! :hehe :hehe :hehe :doglotlo:


Szia . Mi ebben olyan vicces!!! 240000 km!!!! Sem az autót nem láttaf, sem a motorját nem hallottad!! Se engem nem ismersz se azt kitől vettem. Ahelyett hogy érdemleges választ adnál, inkább gúnyolódsz. Inkább meg se szólalnál. Gondoltam ide olyanok regelnek, kiknek problémájuk van, és olyanok akik jó tanáccsal megildásokkal segítik a tanácstalanokat. Az autó valós km-el rendelkezik. Minden része gyári egy tulaj 4db kulcs a kulvsból kiolvasott km. Tudom mit vettem és kitől. Az autó közben elkészült, és hibátlanul indul. Se füst hangja megcsúfol egy két benzinest Hála az olyanoknak kik erre a fórumra nem lúzerségbő regeltek, hanem hogy megosszák tapasztalataikat ötleteiket. Ők a segítő készek!!! Tarts tükröt magadnak, van min nevetni. Hehe. Je

Az enyémben 400 000 van, és pont olyan a hangja mint mikor megvettem tíz évvel ezelőtt. Igen pont azért regisztráltam ide, hogy téged idegesítselek! Már alig vártam, hogy gyere. A három hozzászólásoddal nem biztos, hogy neked itt ki kéne osztani bárkit is! Vagy nem így érzed?



http://videa.hu/videok/film-animacio/in ... BEKFmHn5gc
Az adagolóhiba tipikus 240e km-es probléma nem tudtad? Lúúúúúzer nem érted?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gallaca 2018.04.03. 21:06-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 20:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
:hehe :hehe :hehe


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.05. 19:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazek írta:
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.


Árpi! Nagyon sok esetben önindító gond miatt produkálják az autók a melegen nem indulás tünetét. Jellemzően ilyenkor több a kompresszió és már nem bírja betekerni a fáradt önindító. Isten tudja hány millió km van már az autóban. :D Viccet félretéve 3-400 ezer km után már az önindító is simán lehet a ludas.

Garantált 240 000km! :hehe :hehe :hehe :doglotlo:


Szia . Mi ebben olyan vicces!!! 240000 km!!!! Sem az autót nem láttaf, sem a motorját nem hallottad!! Se engem nem ismersz se azt kitől vettem. Ahelyett hogy érdemleges választ adnál, inkább gúnyolódsz. Inkább meg se szólalnál. Gondoltam ide olyanok regelnek, kiknek problémájuk van, és olyanok akik jó tanáccsal megildásokkal segítik a tanácstalanokat. Az autó valós km-el rendelkezik. Minden része gyári egy tulaj 4db kulcs a kulvsból kiolvasott km. Tudom mit vettem és kitől. Az autó közben elkészült, és hibátlanul indul. Se füst hangja megcsúfol egy két benzinest Hála az olyanoknak kik erre a fórumra nem lúzerségbő regeltek, hanem hogy megosszák tapasztalataikat ötleteiket. Ők a segítő készek!!! Tarts tükröt magadnak, van min nevetni. Hehe. Je


E39-nél a kulcs még nem tárol futást, facelift előtt biztos nem.

A "minden része gyári" szöveg, egy használós autónál inkább negatívum mint pozitívum... Egy limitált darabszámos olasz sportautónál ártöbbszöröző, de utcán, való életben használt autónál inkább beleszarok tulajra utal, pl. japánautósok...

Ne vedd támadásnak, használd egészséggel az autót. A km futás témát már kitárgyaltuk 2-3 hónapja...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.05. 21:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Ha annyi millióm lenne, mint ahányszor olvastam, hallottam, hogy ebben tutibiztosennyivan... Akkor G30 50i-vel járnék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.13. 17:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 15:35
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve975 írta:
Steve975 írta:
Steve975 írta:
Jerry írta:
Steve975 írta:
Sziasztok!

e39/520i 1997-es bmw.
kb 2 hetet állt az autó. Beindítom pöc-röf..minden működik, de felkapcsolom a világítást a visszajelző lámpa a műszerfalon nem világít, sem a reflektor sem az index. Egyébként bajuszkapcsoló valószínű jó mert működik az index..világítás..és minden..
A műszerfal világítás is működik..minden műszer működik.. csak ezek a visszajelző lámpák nem.
Mi lehet a baj????? sosem volt még ilyen problémám..
Esetleg akku saru le..várok ..és vissza???
Biztosítékok jók..

????????????

Elsőként csinálj egy műszerfal tesztet. 2-es opció a titkos menüben. Akkor látni fogod, hogy alapvetően világítanak-e a visszajelzők. Ha igen, akkor nyomozz tovább.
Minden amit tudni akartál a titkos menüről.


Most már a rádió sem megy..
Gondoltam akkumulátor lemerülőben van, feltöltöttem(kb 80% volt), de így is megmaradt a hiba.. Relékapcsoló esetleg?? Hátul a csomagtartóban 5 db a biztosíták tábla mellett, nem lehet esetleg??


Közben kiszedtem a rádiót, megmozgattam a vezetékeket és láss csodát.. rádió kitűnően szól és a kijelző is hibátlan. Viszont a többi probléma változatlanul meg van.
Olvastam, hogy gyújtáskapcsoló betét lehet a bűnös. Igaz lehet? Lehet ott is csak kontaktos..???


Titkos menü/2 műszerfaltesztnél minden lámpa kivillant aminek kell lennie..minden működő képes volt a műszerekkel együtt. Tehát index lámpa is, reflektor is..




Kicseréltem a a gyújtáskapcsoló betétet (kékfehértől rendeltem), sajnos nem hozott eredményt a hiba megmaradt!!!! :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.14. 13:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Steve975 írta:
Kicseréltem a a gyújtáskapcsoló betétet (kékfehértől rendeltem), sajnos nem hozott eredményt a hiba megmaradt!!!!


Gondolkoztam a beszélgetésünkön. Bele kellene próbálni egy másik LCM-et, óracsoportot, mert okozhatja ezt a benne tárolt "eeprom error" hiba is, esetleg a fokozatkijelzés hiánya is emiatt van, plusz az LCM is, mivel említettél arra is valami hibaüzenetet, piros pötty stb. Kisboard vagy nagyboardos az óra?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.19. 19:29 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Leállításkor rövid sípoló hang hallatszik a motortérből meleg motornál. Nem találom mi lehet, de zavar. Hogy lehet ezzel elindulni? Más tünet nincs...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.19. 21:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bfoto írta:
Sziasztok! Leállításkor rövid sípoló hang hallatszik a motortérből meleg motornál. Nem találom mi lehet, de zavar. Hogy lehet ezzel elindulni? Más tünet nincs...
nem a fotengely szijtarcsa nyikkan?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.21. 14:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 15:35
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Steve975 írta:
Kicseréltem a a gyújtáskapcsoló betétet (kékfehértől rendeltem), sajnos nem hozott eredményt a hiba megmaradt!!!!


Gondolkoztam a beszélgetésünkön. Bele kellene próbálni egy másik LCM-et, óracsoportot, mert okozhatja ezt a benne tárolt "eeprom error" hiba is, esetleg a fokozatkijelzés hiánya is emiatt van, plusz az LCM is, mivel említettél arra is valami hibaüzenetet, piros pötty stb. Kisboard vagy nagyboardos az óra?



Nincs más hiba, piros pötty semmi.. kijelző is hibátlan pixelhiba mentes.. Mit jelent hogy kisboard és nagyboard?
Szóval a titkos menü teszt is kivillantott mindent..minden visszajelző lámpa jó.. Kívülről szintén minden megy változatlanul index stb..

Az LCm modul hol van? (1997. 520i touring 150LE) kézi váltos, nincs multikormány, nincs tempomat, kazettás fejegység van benne nem navis..

Köszi, hogy segítesz! :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator