2018.01.17. 23:11
official sponsor írta:Sziasztok!
Mint páran előttem, én is tanácsot,véleményt kérnék szakiktól, tulajoktól.
525 tds sedant keresek, automata váltóval. Eddig nem találtam korrekt példányt, gondolom ez nem meglepő, ha valaki szeretne megválni az ilyen típusú gépjárművétől, hallgatom
Egyébként most erről a példányról kérnék véleményt, hátha valaki ismeri :
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... a-12028591
Vagy erről:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... n-12459779
Milyen problémák merülhetnek fel, mire figyeljek az általános dolgokon felül?
Esetleg ha Pesten van olyan fórumtag, aki ilyen típussal rendelkezik és megtenné (természetesen nem ingyen), hogy eljön velem és megnézzük, megköszönöm ha jelentkezik!
Üdv.
Peti
2018.01.22. 11:05
official sponsor írta:kovessyroli írta:official sponsor írta:Sziasztok!
Mint páran előttem, én is tanácsot,véleményt kérnék szakiktól, tulajoktól.
525 tds sedant keresek, automata váltóval. Eddig nem találtam korrekt példányt, gondolom ez nem meglepő, ha valaki szeretne megválni az ilyen típusú gépjárművétől, hallgatom
Egyébként most erről a példányról kérnék véleményt, hátha valaki ismeri :
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... a-12028591
Vagy erről:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... n-12459779
Milyen problémák merülhetnek fel, mire figyeljek az általános dolgokon felül?
Esetleg ha Pesten van olyan fórumtag, aki ilyen típussal rendelkezik és megtenné (természetesen nem ingyen), hogy eljön velem és megnézzük, megköszönöm ha jelentkezik!
Üdv.
Peti
525tds-t keresel, erre belinkelsz egy 523i-t és egy 520i-t
Nem is értem......nekem X3-am van, esetleg arról is mondhatok véleményt?
Na mindegy, szerintem még te sem tudod, hogy mit szeretnél, ezért az instrukcióm a következő:
1. Döntsd el, hogy benzines vagy diesel legyen
2. Ha D, akkor felejtsd el a TDS-t, mert örökbérletet váltasz vele a szopórollerre. 25d és 30d remek választás.
3. Benzinesben mindegyik jó, csak kicsit gyengusznak érződik egy 30d nyomatéka után, de szép a hangjuk, jó az automatájuk, viszont 200ekm felett mindnél van olajfogyasztás. V8-ak fenntartása, karbantartása, szervíze költségesebb, mint a sor6-é.
4. Sedan vagy touring, ez is kérdés.
5. Állapot: gyári állapot - gyári felni - gyári lámpa a menő. Kevés rozsdával, vagy rozsdamentes kocsit keress. Minél kevesebb km, minél nagyobb karbantartottság - cserélt alkatrész, ezt kell figyelembe venned autóvásárlás során.
6. Automata vagy manuális váltó az igényed.
Ennyi.
Az összes többi dolog ne befolyásolja a döntésed.
Szia!
Nem linkeltem tds-t, mert ami szóba jöhetett, azokat megnéztem, hozzáteszem nem az olcsó, lista elején lévőkből.
Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.
Mivel nem maradt több, így jutottam arra, hogy várok heteket, hónapokat egy megfelelőre (esetleg nem is lesz, mert már nem mai autók) vagy választok a benzinesek közül, mert nem zárkózom el ezektől sem.
Nyilván az automata lenne a tuti, de a benzineseknél sem sokkal jobb a helyzet választék terén mint a tds-nél, így ezekből is belinkeltem az egy szóba jöhető példányt (még nem néztem meg) és legutoljára jöhet a kéziváltó-benzin párosítás, így jött az 520.
A sedan karosszéria jöhet csak szóba, a touring egyáltalán nem tetszik, a gyári állapot feltétel (lámpák, felnik, stb.).
Próbálok majd több benzinest is megnézni, némi összegzés után talán tudok választani, de ezzel csak az a gond, hogy ezekből nincs kiindulási alapom, a tds-nél van.
Peti
2018.01.22. 11:43
official sponsor írta:Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.
2018.01.22. 19:58
2018.01.27. 22:41
bzsoltie írta:official sponsor írta:Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.
... Rájuk rohadnak a motorok, míg a benzinesekért sorbanállnak.
2018.01.28. 00:04
Afterdark írta:bzsoltie írta:official sponsor írta:Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.
... Rájuk rohadnak a motorok, míg a benzinesekért sorbanállnak.
Persze a GM váltót meg aranyáron adják cserébe, mert sorra pusztulnak.
2018.03.04. 23:42
2018.03.05. 09:16
Gina0097 írta:Sziasztok! Új vagyok itt.
Autó vásárlása előtt állok, a kiszemelt egy 2001-es E39 520D.
2018.03.05. 14:00
2018.03.05. 14:10
adagolósnez még? Mert ha igen, akkor az egy gyenge pontja.Gina0097 írta:Sziasztok! Új vagyok itt.
Autó vásárlása előtt állok, a kiszemelt egy 2001-es E39 520D.
Esetleg le tudná valaki írni mire figyeljek oda az autóval kapcsolatban ? Mik a tapasztalatok ezzel a motorral ? (betegségei stb.)
Napi 50 km-t mennèk vele körülbelül, melóba használnám.
Előre is köszi !!!
2018.03.05. 14:34
2018.03.16. 09:16
Gina0097 írta:Igen, adagolós. Van egy kinézett, ismerősnél van 8 éve, 350 ezerért cserélték ki.
2018.03.18. 10:22
lipkovicsa írta:Gina0097 írta:Igen, adagolós. Van egy kinézett, ismerősnél van 8 éve, 350 ezerért cserélték ki.
így van. nekem van 520D-m adagolós 2000 évj én már úgy vettem hogy adagoló fel volt újítva és szinte minden mozgó alkatrész csere. az elég drága party volt viszont semmi extra nem volt vele eddig. termosztát csere volt kb meg panel és ennyi 1év alatt. (meg egy klíma elektronika amit a rossz panel baszott szét + a kötelezők: olajcsere, fagyálló csere, légszűrő,pollenszűrő,üzemanyagszűrő,olajszűrő csere és izzók.) nagyon jó kis motor kimegy a világból alacsony fogyasztás mellett. Persze ez csak igen jól karbantartottakra igaz.
2018.03.19. 08:10
Bandi1978 írta:lipkovicsa írta:Gina0097 írta:Igen, adagolós. Van egy kinézett, ismerősnél van 8 éve, 350 ezerért cserélték ki.
így van. nekem van 520D-m adagolós 2000 évj én már úgy vettem hogy adagoló fel volt újítva és szinte minden mozgó alkatrész csere. az elég drága party volt viszont semmi extra nem volt vele eddig. termosztát csere volt kb meg panel és ennyi 1év alatt. (meg egy klíma elektronika amit a rossz panel baszott szét + a kötelezők: olajcsere, fagyálló csere, légszűrő,pollenszűrő,üzemanyagszűrő,olajszűrő csere és izzók.) nagyon jó kis motor kimegy a világból alacsony fogyasztás mellett. Persze ez csak igen jól karbantartottakra igaz.
Már mindegy, igencsak letett róla.
A nicknévből ítélve pedig... hát véleményem szerint ezek nem igazán nőies kocsik...
A gyakori kérdések webfelületen is bekérdezte akkor ugyanezt amit itt, pedig köztudott, hogy az nem valami hiteles oldal a rengeteg troll miatt.
2018.04.06. 08:41
2018.04.06. 09:36
Peri77 írta:Sziasztok,
egy 530i vásárlásán gondolkozom. Érdekelne, hogy mi a véleményetek az alábbiról?
Köszi
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... u-12779935
2018.04.06. 10:20
2018.04.06. 18:35
Peri77 írta:Valószínűleg kint max 3-4 ezres autó lehetett, a km is ki tudja mennyi.
2018.04.06. 19:34
2018.04.09. 12:49
Peri77 írta:A fény gyárinak tűnik rajta (mérés alapján). Rozsda is csak a csomagtartónál van pár folt.
Sent from my iPhone using Tapatalk