Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: E39 vásárlás

2018.01.17. 23:11

official sponsor írta:Sziasztok!

Mint páran előttem, én is tanácsot,véleményt kérnék szakiktól, tulajoktól.

525 tds sedant keresek, automata váltóval. Eddig nem találtam korrekt példányt, gondolom ez nem meglepő, ha valaki szeretne megválni az ilyen típusú gépjárművétől, hallgatom :lol:

Egyébként most erről a példányról kérnék véleményt, hátha valaki ismeri :

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... a-12028591

Vagy erről:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... n-12459779

Milyen problémák merülhetnek fel, mire figyeljek az általános dolgokon felül?

Esetleg ha Pesten van olyan fórumtag, aki ilyen típussal rendelkezik és megtenné (természetesen nem ingyen), hogy eljön velem és megnézzük, megköszönöm ha jelentkezik!

Üdv.

Peti


Az 523i-t, pár apróságot leszámítva mintha Én konfiguráltam volna: szövetbelső, automata, sorhat, sárgaindex :D. Mindenképp megnézném...

Re: E39 vásárlás

2018.01.22. 11:05

official sponsor írta:
kovessyroli írta:
official sponsor írta:Sziasztok!

Mint páran előttem, én is tanácsot,véleményt kérnék szakiktól, tulajoktól.

525 tds sedant keresek, automata váltóval. Eddig nem találtam korrekt példányt, gondolom ez nem meglepő, ha valaki szeretne megválni az ilyen típusú gépjárművétől, hallgatom :lol:

Egyébként most erről a példányról kérnék véleményt, hátha valaki ismeri :

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... a-12028591

Vagy erről:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... n-12459779

Milyen problémák merülhetnek fel, mire figyeljek az általános dolgokon felül?

Esetleg ha Pesten van olyan fórumtag, aki ilyen típussal rendelkezik és megtenné (természetesen nem ingyen), hogy eljön velem és megnézzük, megköszönöm ha jelentkezik!

Üdv.

Peti


525tds-t keresel, erre belinkelsz egy 523i-t és egy 520i-t :shock:
Nem is értem......nekem X3-am van, esetleg arról is mondhatok véleményt? :roll:

Na mindegy, szerintem még te sem tudod, hogy mit szeretnél, ezért az instrukcióm a következő:
1. Döntsd el, hogy benzines vagy diesel legyen
2. Ha D, akkor felejtsd el a TDS-t, mert örökbérletet váltasz vele a szopórollerre. 25d és 30d remek választás.
3. Benzinesben mindegyik jó, csak kicsit gyengusznak érződik egy 30d nyomatéka után, de szép a hangjuk, jó az automatájuk, viszont 200ekm felett mindnél van olajfogyasztás. V8-ak fenntartása, karbantartása, szervíze költségesebb, mint a sor6-é.
4. Sedan vagy touring, ez is kérdés.
5. Állapot: gyári állapot - gyári felni - gyári lámpa a menő. Kevés rozsdával, vagy rozsdamentes kocsit keress. Minél kevesebb km, minél nagyobb karbantartottság - cserélt alkatrész, ezt kell figyelembe venned autóvásárlás során.
6. Automata vagy manuális váltó az igényed.

Ennyi.
Az összes többi dolog ne befolyásolja a döntésed.



Szia!

Nem linkeltem tds-t, mert ami szóba jöhetett, azokat megnéztem, hozzáteszem nem az olcsó, lista elején lévőkből.

Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.

Mivel nem maradt több, így jutottam arra, hogy várok heteket, hónapokat egy megfelelőre (esetleg nem is lesz, mert már nem mai autók) vagy választok a benzinesek közül, mert nem zárkózom el ezektől sem.

Nyilván az automata lenne a tuti, de a benzineseknél sem sokkal jobb a helyzet választék terén mint a tds-nél, így ezekből is belinkeltem az egy szóba jöhető példányt (még nem néztem meg) és legutoljára jöhet a kéziváltó-benzin párosítás, így jött az 520.

A sedan karosszéria jöhet csak szóba, a touring egyáltalán nem tetszik, a gyári állapot feltétel (lámpák, felnik, stb.).

Próbálok majd több benzinest is megnézni, némi összegzés után talán tudok választani, de ezzel csak az a gond, hogy ezekből nincs kiindulási alapom, a tds-nél van.

Peti


szerintem meg pont hogy a tds motor (mag az adagolos 20d) a kerulendo motor e39-bol... Ezeken kivul talan mindegyik javasolt szerintem :D Persze minden motorral lehet szivni, a 25d-vel, meg a 30d-vel is, de szerintem csak pont mazlija van a haverodnak a tds-sel :D

Re: E39 vásárlás

2018.01.22. 11:43

official sponsor írta:Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.

Szerintem annyira nem kell félni tőle. Ami akkor űrtechnika volt, mára már nem az. Nálam bő másfél éve van egy 30d, 368e km-rel vettem, most van benne 415e km. Dízelspecifikus dolgokkal nem szívtam sokat, egy porlasztóhalál volt, és egy ebből következő főtengelyszíjtárcsahalál. A kiadásaim elég kis része volt ez az összeshez képest, rengeteget el lehet költeni nemdízeles dologra. Szóval szerintem jó választás lehet egy 25d-30d. Főleg, hogy a fórum tapasztalatai alapján sokkal tartósabbnak bizonyultak, mint a benzines vagy tds társaik. Előbbiek kopottsággal és olajfogyasztással, utóbbiak pedig főleg adagolóproblémával és hengerfejességgel küzdenek. Nem véletlenül nem bont sok bontós már 25d-30d-t... Rájuk rohadnak a motorok, míg a benzinesekért sorbanállnak.

Re: E39 vásárlás

2018.01.22. 19:58

Nekem pl 20D van és semmi baj nincs vele. Motorra semmit nem költöttem.. lassan 1 éve lesz nálam ( persze nem sok idő, KM-et se sokat mentem vele de akkor is :D ) . Úgy vettem, hogy nem rég a vétel előtt az előző tulaj újított szinte minden mozgó alkatrész és az adagolót is 270-ért.. semmi probléma nincs vele tökéletesen működik hálistennek. :) Ahogy a mondás tartja Használtautó lutri, Dízel használtautó duplalutri :franko:

Re: E39 vásárlás

2018.01.27. 22:41

bzsoltie írta:
official sponsor írta:Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.

... Rájuk rohadnak a motorok, míg a benzinesekért sorbanállnak.


Persze a GM váltót meg aranyáron adják cserébe, mert sorra pusztulnak.

Re: E39 vásárlás

2018.01.28. 00:04

Afterdark írta:
bzsoltie írta:
official sponsor írta:Azért kerestem/keresek tds-t elsősorban, mert egy barátom már viszonylag régóta ilyen motorral, automatával hajt egyet, teljesen elégedett vele, 25d és 30d változattal nincs tapasztalatom és őszintén szólva nem is szeretnék a komolyabb dízelek nyűgjeivel megismerkedni, ami szerintem az 1 milliós határ alattiaknál bőven tapasztalható.

... Rájuk rohadnak a motorok, míg a benzinesekért sorbanállnak.


Persze a GM váltót meg aranyáron adják cserébe, mert sorra pusztulnak.

kb. 10%. Nyugi a benzines ZF is.

Re: E39 vásárlás

2018.03.04. 23:42

Sziasztok! Új vagyok itt. :oops:
Autó vásárlása előtt állok, a kiszemelt egy 2001-es E39 520D.
Esetleg le tudná valaki írni mire figyeljek oda az autóval kapcsolatban ? Mik a tapasztalatok ezzel a motorral ? (betegségei stb.)
Napi 50 km-t mennèk vele körülbelül, melóba használnám.

Előre is köszi !!! :)

Re: E39 vásárlás

2018.03.05. 09:16

Gina0097 írta:Sziasztok! Új vagyok itt.
Autó vásárlása előtt állok, a kiszemelt egy 2001-es E39 520D.

Szia!

Bár a közhiedelem az, hogy ez a típus nem nagyon rozsdásodik, ennek ellenére a küszöb, a sárvédő ívek és a hátsó elem illesztések abszolut képesek rá, ezért az ellenőrizendő.
Futómű szintén a kedvenc elhanyagolandó területekhez tartozik, annak ellenére, hogy sokáig észrevehetetlen, ha le van lakva.
Ilyenekkel is szeretnek trükközni, mint a rövidesen használhatatlanná váló akku, a kopott és régi gumiabroncsok, só marta felnik, de ez nem típusspecifikus.
Én magam nem vagyok a dízel híve, a BMW nem olyan jó dízelben, mint a Merci.
Szerintem.
Itt is sokan kínlódnak velük néha.
De motorikusan lesz itt valaki aki megbízhatóbb felvilágosítást ad erről.

Továbbá, amit jómagam hozzáfűznék:
Mivel úgy látom, hogy a Magyar használt autó piac egy mélypontját éli az 1M.-ig tartó kategóriában, így benne az E39-is a véghajrájába érkezett (amit néhányan vitatnak itt, pedig minden jel erre utal), így érdemes alaposan megnézned vagy megnézetned a járművet, mielőtt megveszed, mert rengeteg a leharcolt darab, amit villantásra használtak, ezért kívülről rendben lévőnek tűnik, de a szerkezet belső részei nem kaptak törődést.
Ez a gép egy jó konstrukció, de ha belenyúlsz egy tropa darabba, akkor nagy valószínűséggel sok rossz élmény közepette rövid időn belül dobod majd, mert költséges talpra állítani, ha valami komplex hiba jelentkezik egyszer csak.
Többen jártak már így itt, az általam hullócsillagként említett, kezdetben lelkes új tulajok.
Ez a véleményem egyébként általános, nem csak erre a típusra és márkára érvényes, ráadásul a tájékozódásaim szerint objektívnak vélem, mert rengetegen tapasztalják ezt az országban.
Ilyen-olyan fórumok tele vannak az eladói és a vevői oldal gondjaival.
Az egyik az őt érintő garanciáról papol, a másik, hogy pár hete vette és lefeküdt a kocsi, mit tehet...
:franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%

Re: E39 vásárlás

2018.03.05. 14:00

Köszönöm a válaszod !!! :)

Re: E39 vásárlás

2018.03.05. 14:10

Gina0097 írta:Sziasztok! Új vagyok itt. :oops:
Autó vásárlása előtt állok, a kiszemelt egy 2001-es E39 520D.
Esetleg le tudná valaki írni mire figyeljek oda az autóval kapcsolatban ? Mik a tapasztalatok ezzel a motorral ? (betegségei stb.)
Napi 50 km-t mennèk vele körülbelül, melóba használnám.

Előre is köszi !!! :)
adagolósnez még? Mert ha igen, akkor az egy gyenge pontja.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: E39 vásárlás

2018.03.05. 14:34

Igen, adagolós. Van egy kinézett, ismerősnél van 8 éve, 350 ezerért cserélték ki.

Re: E39 vásárlás

2018.03.16. 09:16

Gina0097 írta:Igen, adagolós. Van egy kinézett, ismerősnél van 8 éve, 350 ezerért cserélték ki.


így van. nekem van 520D-m adagolós 2000 évj én már úgy vettem hogy adagoló fel volt újítva és szinte minden mozgó alkatrész csere. az elég drága party volt viszont semmi extra nem volt vele eddig. termosztát csere volt kb meg panel és ennyi 1év alatt. (meg egy klíma elektronika amit a rossz panel baszott szét + a kötelezők: olajcsere, fagyálló csere, légszűrő,pollenszűrő,üzemanyagszűrő,olajszűrő csere és izzók.) nagyon jó kis motor kimegy a világból alacsony fogyasztás mellett. Persze ez csak igen jól karbantartottakra igaz.

Re: E39 vásárlás

2018.03.18. 10:22

lipkovicsa írta:
Gina0097 írta:Igen, adagolós. Van egy kinézett, ismerősnél van 8 éve, 350 ezerért cserélték ki.


így van. nekem van 520D-m adagolós 2000 évj én már úgy vettem hogy adagoló fel volt újítva és szinte minden mozgó alkatrész csere. az elég drága party volt viszont semmi extra nem volt vele eddig. termosztát csere volt kb meg panel és ennyi 1év alatt. (meg egy klíma elektronika amit a rossz panel baszott szét + a kötelezők: olajcsere, fagyálló csere, légszűrő,pollenszűrő,üzemanyagszűrő,olajszűrő csere és izzók.) nagyon jó kis motor kimegy a világból alacsony fogyasztás mellett. Persze ez csak igen jól karbantartottakra igaz.

Már mindegy, igencsak letett róla.
A nicknévből ítélve pedig... hát véleményem szerint ezek nem igazán nőies kocsik...
A gyakori kérdések webfelületen is bekérdezte akkor ugyanezt amit itt, pedig köztudott, hogy az nem valami hiteles oldal a rengeteg troll miatt.

Re: E39 vásárlás

2018.03.19. 08:10

Bandi1978 írta:
lipkovicsa írta:
Gina0097 írta:Igen, adagolós. Van egy kinézett, ismerősnél van 8 éve, 350 ezerért cserélték ki.


így van. nekem van 520D-m adagolós 2000 évj én már úgy vettem hogy adagoló fel volt újítva és szinte minden mozgó alkatrész csere. az elég drága party volt viszont semmi extra nem volt vele eddig. termosztát csere volt kb meg panel és ennyi 1év alatt. (meg egy klíma elektronika amit a rossz panel baszott szét + a kötelezők: olajcsere, fagyálló csere, légszűrő,pollenszűrő,üzemanyagszűrő,olajszűrő csere és izzók.) nagyon jó kis motor kimegy a világból alacsony fogyasztás mellett. Persze ez csak igen jól karbantartottakra igaz.

Már mindegy, igencsak letett róla.
A nicknévből ítélve pedig... hát véleményem szerint ezek nem igazán nőies kocsik...
A gyakori kérdések webfelületen is bekérdezte akkor ugyanezt amit itt, pedig köztudott, hogy az nem valami hiteles oldal a rengeteg troll miatt.


Hát meglehet hogy igazad van :D mindegy mi megtettünk mindent :P

Re: E39 vásárlás

2018.04.06. 08:41

Sziasztok,

egy 530i vásárlásán gondolkozom. Érdekelne, hogy mi a véleményetek az alábbiról?

Köszi

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... u-12779935

Re: E39 vásárlás

2018.04.06. 09:36

Peri77 írta:Sziasztok,

egy 530i vásárlásán gondolkozom. Érdekelne, hogy mi a véleményetek az alábbiról?

Köszi

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... u-12779935


Picit túl van árazva. Kb. egymillióval.. :cry:

Re: E39 vásárlás

2018.04.06. 10:20

Valószínűleg kint max 3-4 ezres autó lehetett, a km is ki tudja mennyi.

Re: E39 vásárlás

2018.04.06. 18:35

Peri77 írta:Valószínűleg kint max 3-4 ezres autó lehetett, a km is ki tudja mennyi.


Felnik, sportdob, M5 embléma közröhej rajta. Belteret nézve pedig a reális futás 3-400 ezer között van valahol. Nem nagyon látok rá esélyt egyébként, hogy elérhető áron akárhol is normális 30i-t találj, mert már kihaltak. :( Amibe beleülne szívesen az ember az 3-4 milla.

Re: E39 vásárlás

2018.04.06. 19:34

A fény gyárinak tűnik rajta (mérés alapján). Rozsda is csak a csomagtartónál van pár folt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: E39 vásárlás

2018.04.09. 12:49

Peri77 írta:A fény gyárinak tűnik rajta (mérés alapján). Rozsda is csak a csomagtartónál van pár folt.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Alját is megnéztétek rendesen? Ott szokott meglepetés lenni, meg az ajtók sarkán! Azokat is külön meg kell mérni, mert simán lehet, hogy ráködöltek csak a rozsdára. (bevett szokás)
Hozzászólás küldése

VigLink badge