* *
Pontos idő: 2024.03.28. 16:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1297, 1298, 1299, 1300, 1301, 1302, 1303 ... 1329  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.02.27. 09:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabze írta:
Tudjátok esetleg hogy az USA és EU e39,e53 különbözik e bármiben az EU-s tól?

Valakinek van még bármi tudományos infója a fenti kérdésemre?

Nincs.
Nyugodtan viheted a KPM-hez, ha rendben van a lényeg, akkor átmegy.
Ha megnézed az alkatrész adatbázist, szinte semmi különbség nincs az EUR és USA kivitelek között.
Legfeljebb az LCM-et programozzák máshogy, hogy oldaljelzőként is funkcionáljon, de még az sem biztos.
Még az ilyen extrák is, mint a hátsó center konzol (de jó is lenne egy ilyen), is rendelhető volt bárhol, de ezek nem is befolyásoló tényezők.
A régi amerikai gépeknél voltak gondok egyedül, de csak a világítással, mivel annó az amcsik egy búra alá rakták a helyzetjelzőt a féklámpával és sok esetben az irányjelzővel is. Na, ezeket ha megoldotta a tulaj, hogy külön legyenek kihelyezve, akkor az is átmehetett.
Itt Debiben van egy régi Chevy Caprice Classic, azon is az index ki van barkácsolva a hátsó lökhárítóra...
Szóval ilyen gondok a BMW-nél nincsenek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: Gabze
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 00:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Valaki probalt mar touringra 17" kereknel hokancot rakni. A bmw nem ajanlja, ennek mi az oka? Hol, mibe er bele?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 03:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.12. 23:03
Hozzászólások: 171
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Tortent, hogy sikerult allva hagynom az autot most a par napig tarto sarkkori hidegben. Termeszetesen az aksi nem birta, ezert be kellett bikaznom, ami eleg csunyan alakult , tekintve, hogy mindenkeppen el kellett indulnom, es para volt, hogy a bikazo auto is lemerul (vmi 1.4 es octavia), ezert sajnos nyomtam egy kisebb gazfroccsot(kb 2800ig poroghetett fel) bikazaskor, amit biztosan nem szeretett a motor jeghidegen. Nem volt semmi gond, leautoztam vele kb 90 kilometert, aminek a vege fele tankoltam a Piliscsabai MOL kutnal. Onnan meg kb 20 km volt hazaerni, es itt az utcaban lattam, hogy kigyulladt a check engine logo a muszerfalon.

- lehet osszefugges, hogy szetkurodott valami a bikazaskor ? (nem az elso bikazasom vele, viszont az elso olyan, amikor kockara fagyott allapotban tortent, es kapott gazfroccsot)

- egyaltalan miket jelezhet a check engine ?

- check control OK ot ir. Nem kene kiirnia, hogy miert eg?

- az a para, hogy szombaton mennem kell salzburgba, es nem tudom, hogy mi var ram utkozben. ha a check control nem irja ki, akkor diag azert megmondana, hogy miert vilagit a check engine ? Esetleg tud valaki helyet Bp 13-14-4-15-16 keruletben, vagy annak kozeleben, ahol eselyes, hogy raneznek? sajnos szerelohoz aznapra bejelentkezni "utcarol beesve" nincsen sok eselyem, raadasul egesz nap rohangalnom kell - persze azert megprobalom koran reggel.

- esetleg "hobbi" hozzaerto valaki van, aki ra is erne lediagolni napkozben, ha odamegyek megbeszelt idoben ?

Koszi szepen, udv,
Andras


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 12:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.12. 23:03
Hozzászólások: 171
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
spnq írta:
Hali!

Tortent, hogy sikerult allva hagynom az autot most a par napig tarto sarkkori hidegben. Termeszetesen az aksi nem birta, ezert be kellett bikaznom, ami eleg csunyan alakult , tekintve, hogy mindenkeppen el kellett indulnom, es para volt, hogy a bikazo auto is lemerul (vmi 1.4 es octavia), ezert sajnos nyomtam egy kisebb gazfroccsot(kb 2800ig poroghetett fel) bikazaskor, amit biztosan nem szeretett a motor jeghidegen. Nem volt semmi gond, leautoztam vele kb 90 kilometert, aminek a vege fele tankoltam a Piliscsabai MOL kutnal. Onnan meg kb 20 km volt hazaerni, es itt az utcaban lattam, hogy kigyulladt a check engine logo a muszerfalon.

- lehet osszefugges, hogy szetkurodott valami a bikazaskor ? (nem az elso bikazasom vele, viszont az elso olyan, amikor kockara fagyott allapotban tortent, es kapott gazfroccsot)

- egyaltalan miket jelezhet a check engine ?

- check control OK ot ir. Nem kene kiirnia, hogy miert eg?

- az a para, hogy szombaton mennem kell salzburgba, es nem tudom, hogy mi var ram utkozben. ha a check control nem irja ki, akkor diag azert megmondana, hogy miert vilagit a check engine ? Esetleg tud valaki helyet Bp 13-14-4-15-16 keruletben, vagy annak kozeleben, ahol eselyes, hogy raneznek? sajnos szerelohoz aznapra bejelentkezni "utcarol beesve" nincsen sok eselyem, raadasul egesz nap rohangalnom kell - persze azert megprobalom koran reggel.

- esetleg "hobbi" hozzaerto valaki van, aki ra is erne lediagolni napkozben, ha odamegyek megbeszelt idoben ?

Koszi szepen, udv,
Andras
targytalan a diag kerdes, sikerult m3box nal lediagolni. azt mondta a szerelo, hogy co szintre jelez a kipufogonal. szerinte nem a bikazastol es korulmenyeitol van, de kinullazta, aztan meglatjuk feljon e megint. aztnondta, hogy ha feljon ugyanez, ezzel lehet vallalni a salzburgi utat

koszi azert,
udv

Sent from my HT17Pro using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.05. 18:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Van esetleg valakinek arra ötlete, hogy az emelési pontokkal mit lehet csinálni? Az egyik oldalon elég szarul néz ki... Meg a két emelési pont között lévő műanyag burkolat alatt is !
Érdekes viszont, mert a belső rész a szőnyeg alatt az makulátlan,mondhatni gyári állapotban van! Mit érdemes ilyenkor csinálni? Bontókban nézelődni és venni egy ilyen komplett elemet...?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.05. 20:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Van esetleg valakinek arra ötlete, hogy az emelési pontokkal mit lehet csinálni? Az egyik oldalon elég szarul néz ki... Meg a két emelési pont között lévő műanyag burkolat alatt is !
Érdekes viszont, mert a belső rész a szőnyeg alatt az makulátlan,mondhatni gyári állapotban van! Mit érdemes ilyenkor csinálni? Bontókban nézelődni és venni egy ilyen komplett elemet...?


Ez az úgynevezett "külső küszöb". Amit bentről látsz az a "belső küszöb", és a padlólemez. Ha azok rohadnának, a helyedben tolnám a bontóba. :D

Külső küszöböt lehet venni komplett utángyártottat, nekem 2.5 éve 20 körül volt egy oldal...fűtött garázsban áll az autó, de használom amikor szükségem van rá esőben, hóban, latyakban.

Emelőbakot, és burkolatot találsz bontottan szerintem, viszont patentokból érdemes megvenni a gyárit.

A legfontosabb: üregvédelem!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: kbhont
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.08. 00:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.03. 17:54
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!lenne egy kerdesem Ami nagyon fontos lenne!kiutaztam kulfoldre dolgozni,jo par szasz km re otthonrol,minden rendbe volt az autoval mikor megerkeztunk ,jottek a hidegek a multheten -15fok,2napig az autot nem gyujtottam be es olyan mintha befagyott volna a fekem,am automatarol van szo,azota eltelt egy het ,a fekem ugyan ugy kö kemeny ,eppen hogy belehet tenni sebessegbe..mi lehet a gond?a vakummal ,vagy csak lekell levegoztetni?kerlek segitsetek,aki tudja hogy mi is lehet a baj!koszonom szepen!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.08. 01:17 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Norek írta:
Sziasztok!lenne egy kerdesem Ami nagyon fontos lenne!kiutaztam kulfoldre dolgozni,jo par szasz km re otthonrol,minden rendbe volt az autoval mikor megerkeztunk ,jottek a hidegek a multheten -15fok,2napig az autot nem gyujtottam be es olyan mintha befagyott volna a fekem,am automatarol van szo,azota eltelt egy het ,a fekem ugyan ugy kö kemeny ,eppen hogy belehet tenni sebessegbe..mi lehet a gond?a vakummal ,vagy csak lekell levegoztetni?kerlek segitsetek,aki tudja hogy mi is lehet a baj!koszonom szepen!

Valószínűleg a bal pollenszűrő alatti vízelvezető eldugult, a devander beázott, és a membrán megfagyott.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.08. 01:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Norek írta:
Sziasztok!lenne egy kerdesem Ami nagyon fontos lenne!kiutaztam kulfoldre dolgozni,jo par szasz km re otthonrol,minden rendbe volt az autoval mikor megerkeztunk ,jottek a hidegek a multheten -15fok,2napig az autot nem gyujtottam be es olyan mintha befagyott volna a fekem,am automatarol van szo,azota eltelt egy het ,a fekem ugyan ugy kö kemeny ,eppen hogy belehet tenni sebessegbe..mi lehet a gond?a vakummal ,vagy csak lekell levegoztetni?kerlek segitsetek,aki tudja hogy mi is lehet a baj!koszonom szepen!

Valószínűleg a bal pollenszűrő alatti vízelvezető eldugult, a devander beázott, és a membrán megfagyott.


100%. :cry: Ki lehet szerelni, kiolvasztani, megpróbálni kiszárítani, de valószínű, hogy nem lesz már a régi, így új vagy bontott után kell nézned. Természetesen a vízelvezetőt is ki kell tisztítani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.08. 05:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.03. 17:54
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Koszonom szepen a segitseget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.10. 23:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Szerintetek mennyi a reális ára egy küszöb cserének? Neki látok leszervezni egy ilyen manővert...A két emelési pont és a küszöbről lenne szó!
Kaptam rá egy 250eFt ajánlatot és 5 napos határidőt!
Nagyon precízen dolgoznak és megbízhatóak!
Ez reális ár érte?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.10. 23:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Sziasztok!
Szerintetek mennyi a reális ára egy küszöb cserének? Neki látok leszervezni egy ilyen manővert...A két emelési pont és a küszöbről lenne szó!
Kaptam rá egy 250eFt ajánlatot és 5 napos határidőt!
Nagyon precízen dolgoznak és megbízhatóak!
Ez reális ár érte?
egy vagy ket kuszob? Egynek kicsit huzos az ar, de ha van jo tapasztalat a muhellyel en megcsinaltatnam ott, meg ha draga is, mert lehet mashol megcsinaljak kevesebbert, csak ki tudja milyen lesz az eredmeny....


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.10. 23:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
kbhont írta:
Sziasztok!
Szerintetek mennyi a reális ára egy küszöb cserének? Neki látok leszervezni egy ilyen manővert...A két emelési pont és a küszöbről lenne szó!
Kaptam rá egy 250eFt ajánlatot és 5 napos határidőt!
Nagyon precízen dolgoznak és megbízhatóak!
Ez reális ár érte?
egy vagy ket kuszob? Egynek kicsit huzos az ar, de ha van jo tapasztalat a muhellyel en megcsinaltatnam ott, meg ha draga is, mert lehet mashol megcsinaljak kevesebbert, csak ki tudja milyen lesz az eredmeny....


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Igen, jó a tapasztalat! Veszprémiek ismerik CziCza Laci féle műhelyt!
Egyébként két oldal csere, plusz üregvédelem+ külső fényezés! (A belsejét én bontom ki...! /nem hagyok senkit hozzá nyúlni!/ )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.10. 23:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
dreizwanzig írta:
kbhont írta:
Sziasztok!
Szerintetek mennyi a reális ára egy küszöb cserének? Neki látok leszervezni egy ilyen manővert...A két emelési pont és a küszöbről lenne szó!
Kaptam rá egy 250eFt ajánlatot és 5 napos határidőt!
Nagyon precízen dolgoznak és megbízhatóak!
Ez reális ár érte?
egy vagy ket kuszob? Egynek kicsit huzos az ar, de ha van jo tapasztalat a muhellyel en megcsinaltatnam ott, meg ha draga is, mert lehet mashol megcsinaljak kevesebbert, csak ki tudja milyen lesz az eredmeny....


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Igen, jó a tapasztalat! Veszprémiek ismerik CziCza Laci féle műhelyt!
Egyébként két oldal csere, plusz üregvédelem+ külső fényezés! (A belsejét én bontom ki...! /nem hagyok senkit hozzá nyúlni!/ )
sztem a 2 kuszob 250-ert korrekt.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 12:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:facepalm:
Örvendetes hírek!
Hajszál pontosan a fent taglalt problémában szenvedek én is.
Másfél éve lejárt a műszaki a futómű restaurálás miatti garázsban állás következtében.
A két küszöb alja rozsdás, jobb hátsó részen, a tanktól nem messze, ahol a fékcsövek futnak, van egy 4 cm-es lyuk is rajta, a burkolatok nem takarják azt a részt sajnos.
(na, én ezek miatt nem járok csapadékos időben, mert ilyenkor százezrek mennek el miatta... de az előző ügyes tulajok jártak vele rendesen olyankor is...)
Szóval az autó mellett állva semmi nem látszik, csak alánézve.
Műszakin így gyaníthatóan azonnal bukna.
Szóval akkor készíthetek a már ellőtt 3M. mellé még 4 útvonal engedélyre és legalább 250e.-et a küszöbre.
Persze a műszaki már a futómű állapota alapján sem lett volna meg.
:facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 13:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen, kicsit engem is megütött a dolog!
Fentről minden makulátlan és alul az emelési pontok mondhatni, hogy kritikán aluli állapotban vannak! Főleg a hátsók!
Szóval össze kell írnom mi kell hozzá és cserélek én is mindent! Gondolom mivel ott futnak csövek amiket bontani kell , gondolom az összes bilincs , műanyag borítások patentek...
Szerintem a 300eFt ne fogja betakarni ezt a mutatványt! :facepalm: :evil:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 14:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
:facepalm:
(na, én ezek miatt nem járok csapadékos időben, mert ilyenkor százezrek mennek el miatta... de az előző ügyes tulajok jártak vele rendesen olyankor is...)


Én inkább úgy mondanám, hogy az E39-ek kritikán aluli módon rozsdásodnak, DE van egy pár szerencsés ember, akinek az autója pl. egyáltalán, még a jellemző helyeken sem rozsdásodik. (pl. régi szerelőmé, 2001-es autón nincs semmi rozsda, pedig mindenhova azzal megy és nem is tartja garázsban.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 14:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.15. 20:00
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Nagymagyarország (néha :))
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Bandi1978 írta:
:facepalm:
(na, én ezek miatt nem járok csapadékos időben, mert ilyenkor százezrek mennek el miatta... de az előző ügyes tulajok jártak vele rendesen olyankor is...)


Én inkább úgy mondanám, hogy az E39-ek kritikán aluli módon rozsdásodnak, DE van egy pár szerencsés ember, akinek az autója pl. egyáltalán, még a jellemző helyeken sem rozsdásodik. (pl. régi szerelőmé, 2001-es autón nincs semmi rozsda, pedig mindenhova azzal megy és nem is tartja garázsban.)


Enyém 2002-es évjárat volt, 10 évesen került hozzám, egy magyar tulaj használta előttem. Olszországi volt a kocsi és sehol nem rozsdásodott.
Az előélet sokat nyom a latba.

Ãœdv,
Joe

_________________
http://mayree-uh-uh.blogspot.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 14:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
seepheerd írta:
NagyMatyas írta:
Bandi1978 írta:
:facepalm:
(na, én ezek miatt nem járok csapadékos időben, mert ilyenkor százezrek mennek el miatta... de az előző ügyes tulajok jártak vele rendesen olyankor is...)


Én inkább úgy mondanám, hogy az E39-ek kritikán aluli módon rozsdásodnak, DE van egy pár szerencsés ember, akinek az autója pl. egyáltalán, még a jellemző helyeken sem rozsdásodik. (pl. régi szerelőmé, 2001-es autón nincs semmi rozsda, pedig mindenhova azzal megy és nem is tartja garázsban.)


Enyém 2002-es évjárat volt, 10 évesen került hozzám, egy magyar tulaj használta előttem. Olszországi volt a kocsi és sehol nem rozsdásodott.
Az előélet sokat nyom a latba.

Ãœdv,
Joe


Kedves Joe!

99-es 28i-nk volt 2006-tól, 2014-ig. Előtte egy kedves ismerős tulajdonolta, fűtött garázsban tartotta. Én nem tartottam fűtöttben, csak garázsban, de nem mindenes autó volt, hanem hétvégi, maximum, akkor ment esőben, amikor muszáj volt. 2013-ban már az első ajtók sarkai, a bal küszöb, hátsó emelési pontok, bal első-hátsó sárvédő rozsdásodott minimálisan. Haverom 2002-es touringja szintén ugyan így rozsdásodott.

Nem találtam rá semmi konkrétat, de szerintem itt is valami hasonló lehet, mint a w210-eknél, mert ott is van olyan, ami rohad, mint az állat és van olyan is, ami mai napig rozsdamentes.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 15:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
seepheerd írta:
NagyMatyas írta:
Bandi1978 írta:
:facepalm:
(na, én ezek miatt nem járok csapadékos időben, mert ilyenkor százezrek mennek el miatta... de az előző ügyes tulajok jártak vele rendesen olyankor is...)


Én inkább úgy mondanám, hogy az E39-ek kritikán aluli módon rozsdásodnak, DE van egy pár szerencsés ember, akinek az autója pl. egyáltalán, még a jellemző helyeken sem rozsdásodik. (pl. régi szerelőmé, 2001-es autón nincs semmi rozsda, pedig mindenhova azzal megy és nem is tartja garázsban.)


Enyém 2002-es évjárat volt, 10 évesen került hozzám, egy magyar tulaj használta előttem. Olszországi volt a kocsi és sehol nem rozsdásodott.
Az előélet sokat nyom a latba.

Ãœdv,
Joe


Kedves Joe!

99-es 28i-nk volt 2006-tól, 2014-ig. Előtte egy kedves ismerős tulajdonolta, fűtött garázsban tartotta. Én nem tartottam fűtöttben, csak garázsban, de nem mindenes autó volt, hanem hétvégi, maximum, akkor ment esőben, amikor muszáj volt. 2013-ban már az első ajtók sarkai, a bal küszöb, hátsó emelési pontok, bal első-hátsó sárvédő rozsdásodott minimálisan. Haverom 2002-es touringja szintén ugyan így rozsdásodott.

Nem találtam rá semmi konkrétat, de szerintem itt is valami hasonló lehet, mint a w210-eknél, mert ott is van olyan, ami rohad, mint az állat és van olyan is, ami mai napig rozsdamentes.
w210 :D azt hiszem, ha lenne a keziszotarban ez a szo es illusztracio melle, akkor egy w210-et kellene berakni oda :D


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1297, 1298, 1299, 1300, 1301, 1302, 1303 ... 1329  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator