* *
Pontos idő: 2024.03.29. 06:38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 249  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.03. 13:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Koszi!

Mas: jol ertelmezem, hogy memorias ules eseten a kulcshoz van rendelve az ulespozicio? Marmint az 1-es kulcs eseten az 1-es memoriaja mas lesz, mint a 2-es kulcs eseten? Tehat ha en a sajat kulcsommat hasznalva betanitom az ulesemet az 1-es memoriara az asszony meg a sajat kulcsaval a sajat poziciojat az 1-es memoriara, akkor nem irja felul az en beallitasomat, mert az a kulcstol is fugg?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.03. 14:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sztem igen. Én egyszer majdnem lekoccoltam a garázsfalat, mert a másik kulccsal indítottam. Mindig egyesben hagyom, bevágódtam, kuplung be, indít (siettem, ezért vittem a másik kulcsot), az ülés meg csak szánkázott hátrafelé végállásig a kuplungról elemelkedő lábammal együtt. Volt ijedelem hogy tépjem ki egyesből... Szóval igen, a másik kulcshoz másik pozíciókat tudsz tárolni.

dreizwanzig írta:
Koszi!

Mas: jol ertelmezem, hogy memorias ules eseten a kulcshoz van rendelve az ulespozicio? Marmint az 1-es kulcs eseten az 1-es memoriaja mas lesz, mint a 2-es kulcs eseten? Tehat ha en a sajat kulcsommat hasznalva betanitom az ulesemet az 1-es memoriara az asszony meg a sajat kulcsaval a sajat poziciojat az 1-es memoriara, akkor nem irja felul az en beallitasomat, mert az a kulcstol is fugg?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek csrobcsi az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.03. 16:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Koszi!

Mas: jol ertelmezem, hogy memorias ules eseten a kulcshoz van rendelve az ulespozicio? Marmint az 1-es kulcs eseten az 1-es memoriaja mas lesz, mint a 2-es kulcs eseten? Tehat ha en a sajat kulcsommat hasznalva betanitom az ulesemet az 1-es memoriara az asszony meg a sajat kulcsaval a sajat poziciojat az 1-esmemoriara, akkor nem irja felul az en beallitasomat, mert az a kulcstol is fugg?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Elírtad! Anyunak a 2-es kell.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.03. 16:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
dreizwanzig írta:
Koszi!

Mas: jol ertelmezem, hogy memorias ules eseten a kulcshoz van rendelve az ulespozicio? Marmint az 1-es kulcs eseten az 1-es memoriaja mas lesz, mint a 2-es kulcs eseten? Tehat ha en a sajat kulcsommat hasznalva betanitom az ulesemet az 1-es memoriara az asszony meg a sajat kulcsaval a sajat poziciojat az 1-esmemoriara, akkor nem irja felul az en beallitasomat, mert az a kulcstol is fugg?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Elírtad! Anyunak a 2-es kell.
??? Nem értem ezt most. Az előző válaszoló is megerősített, hogy kulcsonként tudsz elmenteni 2 pozíciót, tehát ha külön kulcsunk van, használhatjuk mindketten az 1-es memóriát.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.03. 19:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Miért nem olvassátok el a használati utasítást? Szerintem abban benne van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.03. 20:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Miért nem olvassátok el a használati utasítást? Szerintem abban benne van.

Még az autó vásárlása előtt elolvastam a kézikönyvet, illetve mielőtt feltettem a kérdést, azelőtt is elolvastam a vonatkozó részt, mivel nem vagyok az a gyerek, aki olyanokat kérdezget, ami a kézikönyvből kiderül. Sajnos számomra nem derült ki egyértelműen a válasz a kézikönyvből, ezért kérdeztem meg.
Kép

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.03. 22:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

Ismét egy kérdés... Mi a helyzet a faceliftes 35d kipufogócsonkjával? Ha jól emlékszem, akkor a széria eleji csonkok hajlamosak voltak törni. Nem tudom, hogy az enyémen vajon már javítottak, vagy nekem is számítanom kell ilyen gondokra? Ha igen, akkor mire érdemes cserélni?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.05. 23:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
A DDE tud róla. Amint pöccintesz a pedálon, kinyílik. Arra voltam kíváncsi, hogy tudod -e miért és mennyiben befolyásolja a DPF élettartamát.

Nem egészen, egyrészt azért merem állítani, mert amikor ortodox módon végig mértem a vákuum rendszeremet hibakeresés során, akkor láttam, hogy nem ad rá maximális vákuumot egyből gázadásra, másrészt pedig gyárilag sem ez a hivatalos szerepe. Lehet, hogy te máshogyan értelmezed a változtatható szívócső hosszúságot, de gyárilag nem csak az alapjárati emisszió miatt tették bele, hanem azért, mert a flapsek segítségével mind alacsony, mind pedig magas fordulaton optimálisnak tekinthető legyen a szívósor "kivitele". Éppen ezért alacsonyabb fordulaton bizony hiányzik emisszió szempontjából. Én se Téged, se senkit nem fogok győzködni az ellenkezőjéről, főleg, ha neked ez bevált, de nekem sajnos nem egyezik az autóm kivitele a tieddel, mert nekem a katalizátor és a DPF külön egységet alkot, ráadásul a DPF a váltó után található, ezért nálam a regenerálás során nagyon hiányzik az a cirka 150 fok, amennyivel regenerálás közben a DPF hidegebb most.

Vélhetően 20d, 25-30d és 35d esetén eltérő az, hogy a lapkamentesítés mennyire okoz gondot. 20d esetén biztosan, ezt ismeretségi kör segítségével is alá tudom támasztani. Ezek szerint 25-30d esetén viszont nem kellene, hogy gondot okozzon. :franko:

Nekem a ledugózás után 170 ezer kilóméter (plusz az előtte dugózás nélkül megtett 14x ezer kilóméter) kellett az eltömődéshez, de ebben szerepe volt a lanyhuló porlasztóknak is. Többek között.

Nem vonom kétségbe, de nehezen hitető. :)

Napi 5-8 kilómétert viszem suliba a gyerekeket, havonta, kéthavonta egy hosszabb etap, ez a felhasználás módja.

Szinte hihetetlennek tartom, hogy ilyen körülmények közepette ilyen jól bírta! Állófűtéssel rendelkezik az autó? Esetleg fűtött garázs? Üzemanyag adalék és társai? Tényleg érdekelne, hogy mi a titka.

A csappantyúk megléténak a szerepe az alapjárati emisszió javítása és a regenerálás hatékonyságának a növelése. Lehet nélkülük élni, de ekkor néha el kell vinni hosszabb útra is az autót.

Persze, mindig lehet kompromisszumot kötni, de akkor ezt, ahogy most utólag megtetted közölni kell! Főleg egy fórumon, ahol mindig van pro és kontra. :wink:

Egy apró adalék: nekem annó az egyik márkaszervíz végezte el a ledugózást...

Most ezt pozitívumnak kellene felfognom, amikor 100-ból 99x arra bazíroznak, hogy majd úgy is jön a kedves ügyfél és talicskával hordja a pénzt a javításra? A műszaki vizsga pedig a mi országunkban kérlek ne legyen már mellette szóló érv. Utálok dugóban állni és más dögszagú autóját szagolni! (Most nem a Tiedre gondolok speciel, mert sose szagoltam, csak idehaza ez a trend.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.05. 23:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A szívósorral kapcsolatban egy kis információ: többen lecseréltetik újra, mint gondolnátok. Vélhetően a csak szakszervizbe hordott autóknál, vagy a garanciaközeli periódusban lévőknél, ugyanis voltam egy Bmw szakszervíz kidobott alkatrész tárolójánál/lerakatánál, ami egy elszeparált helyen volt hátul, és hegyekben álltak a szívósorok, legalább 20 db volt a kupacban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 03:11 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Hello!

Ismét egy kérdés... Mi a helyzet a faceliftes 35d kipufogócsonkjával? Ha jól emlékszem, akkor a széria eleji csonkok hajlamosak voltak törni. Nem tudom, hogy az enyémen vajon már javítottak, vagy nekem is számítanom kell ilyen gondokra? Ha igen, akkor mire érdemes cserélni?


Nekem 25d van, azon lemezből van összegányolva. Hát,ha nem tudnám,hogy gyári, akkor azt mondanám,hogy valami utángyártott, ócska szar van rajta. De így is azt mondom. Nekem az E39 öntvénye jó rá,bár még nem cseréltem ki,csak hallottam és ezért vettem rá ezt. Meg van rá utángyártott öntvény is. Szerintem a 35dvel is ez lehet a helyzet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 07:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
A DDE tud róla. Amint pöccintesz a pedálon, kinyílik. Arra voltam kíváncsi, hogy tudod -e miért és mennyiben befolyásolja a DPF élettartamát.

Nem egészen, egyrészt azért merem állítani, mert amikor ortodox módon végig mértem a vákuum rendszeremet hibakeresés során, akkor láttam, hogy nem ad rá maximális vákuumot egyből gázadásra, másrészt pedig gyárilag sem ez a hivatalos szerepe. Lehet, hogy te máshogyan értelmezed a változtatható szívócső hosszúságot, de gyárilag nem csak az alapjárati emisszió miatt tették bele, hanem azért, mert a flapsek segítségével mind alacsony, mind pedig magas fordulaton optimálisnak tekinthető legyen a szívósor "kivitele". Éppen ezért alacsonyabb fordulaton bizony hiányzik emisszió szempontjából. Én se Téged, se senkit nem fogok győzködni az ellenkezőjéről, főleg, ha neked ez bevált, de nekem sajnos nem egyezik az autóm kivitele a tieddel, mert nekem a katalizátor és a DPF külön egységet alkot, ráadásul a DPF a váltó után található, ezért nálam a regenerálás során nagyon hiányzik az a cirka 150 fok, amennyivel regenerálás közben a DPF hidegebb most.

Vélhetően 20d, 25-30d és 35d esetén eltérő az, hogy a lapkamentesítés mennyire okoz gondot. 20d esetén biztosan, ezt ismeretségi kör segítségével is alá tudom támasztani. Ezek szerint 25-30d esetén viszont nem kellene, hogy gondot okozzon. :franko:

Nekem a ledugózás után 170 ezer kilóméter (plusz az előtte dugózás nélkül megtett 14x ezer kilóméter) kellett az eltömődéshez, de ebben szerepe volt a lanyhuló porlasztóknak is. Többek között.

Nem vonom kétségbe, de nehezen hitető. :)

Napi 5-8 kilómétert viszem suliba a gyerekeket, havonta, kéthavonta egy hosszabb etap, ez a felhasználás módja.

Szinte hihetetlennek tartom, hogy ilyen körülmények közepette ilyen jól bírta! Állófűtéssel rendelkezik az autó? Esetleg fűtött garázs? Üzemanyag adalék és társai? Tényleg érdekelne, hogy mi a titka.

A csappantyúk megléténak a szerepe az alapjárati emisszió javítása és a regenerálás hatékonyságának a növelése. Lehet nélkülük élni, de ekkor néha el kell vinni hosszabb útra is az autót.

Persze, mindig lehet kompromisszumot kötni, de akkor ezt, ahogy most utólag megtetted közölni kell! Főleg egy fórumon, ahol mindig van pro és kontra. :wink:

Egy apró adalék: nekem annó az egyik márkaszervíz végezte el a ledugózást...

Most ezt pozitívumnak kellene felfognom, amikor 100-ból 99x arra bazíroznak, hogy majd úgy is jön a kedves ügyfél és talicskával hordja a pénzt a javításra? A műszaki vizsga pedig a mi országunkban kérlek ne legyen már mellette szóló érv. Utálok dugóban állni és más dögszagú autóját szagolni! (Most nem a Tiedre gondolok speciel, mert sose szagoltam, csak idehaza ez a trend.)


Szóval úgy gondolod, hogy a flap-ek visszaállításával 150 fokkal melegebb lesz a DPF?

Egyébként valóban fűtött garázsom van, nem használok semmilyen adalékot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 11:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
dreizwanzig írta:
Hello!

Ismét egy kérdés... Mi a helyzet a faceliftes 35d kipufogócsonkjával? Ha jól emlékszem, akkor a széria eleji csonkok hajlamosak voltak törni. Nem tudom, hogy az enyémen vajon már javítottak, vagy nekem is számítanom kell ilyen gondokra? Ha igen, akkor mire érdemes cserélni?


Nekem 25d van, azon lemezből van összegányolva. Hát,ha nem tudnám,hogy gyári, akkor azt mondanám,hogy valami utángyártott, ócska szar van rajta. De így is azt mondom. Nekem az E39 öntvénye jó rá,bár még nem cseréltem ki,csak hallottam és ezért vettem rá ezt. Meg van rá utángyártott öntvény is. Szerintem a 35dvel is ez lehet a helyzet.


Nem. 35d-n gyárilag öntvény leömlő van és más a két turbó miatt, mint a 25-30d-n. Nem kell aggódni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 11:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Szóval úgy gondolod, hogy a flap-ek visszaállításával 150 fokkal melegebb lesz a DPF?

Egyébként valóban fűtött garázsom van, nem használok semmilyen adalékot.


Más modifikáció nincs, szóval mi mástól lenne hidegebb, ha nem is 150-nel, de legalább 100 fokkal? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 11:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:
dreizwanzig írta:
Hello!

Ismét egy kérdés... Mi a helyzet a faceliftes 35d kipufogócsonkjával? Ha jól emlékszem, akkor a széria eleji csonkok hajlamosak voltak törni. Nem tudom, hogy az enyémen vajon már javítottak, vagy nekem is számítanom kell ilyen gondokra? Ha igen, akkor mire érdemes cserélni?


Nekem 25d van, azon lemezből van összegányolva. Hát,ha nem tudnám,hogy gyári, akkor azt mondanám,hogy valami utángyártott, ócska szar van rajta. De így is azt mondom. Nekem az E39 öntvénye jó rá,bár még nem cseréltem ki,csak hallottam és ezért vettem rá ezt. Meg van rá utángyártott öntvény is. Szerintem a 35dvel is ez lehet a helyzet.


Nem. 35d-n gyárilag öntvény leömlő van és más a két turbó miatt, mint a 25-30d-n. Nem kell aggódni.

Na ennek orulok, vegre valami, amivel nem kell foglalkozni :) Koszi!

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 20:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A nyomásszabályozó szelepek mennyire hajlamosak a beszarásra? Az E39-emen az egyik beszart és mondták, hogy szeretnek azok elromlani, úgyhogy ott kicseréltettem jobb félni alapon mindkettőt... Itt mennyire gázosak?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 20:56 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Most vettem egy 2004es 25d-t. Valós 236000 km. Az autó előéletét nem ismerem. Akkor most dugozzak vagy ne? Nagyreszt varosi hasznalat. Apropo. Honnan tudom meg azt hogy az auto regeneralni szeretne? Jelenleg van egy Mondeom is azon ugy veszem eszre hogy megemeli a fordulat szamot es mélyebb lesz a hangja a motornak. Nem volt még diesel bmw-m nem tudom ezeket. Illetve öntvény csonkot honnan tudok beszerezni? Vagy milyen kell?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 21:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
Sziasztok. Most vettem egy 2004es 25d-t. Valós 236000 km. Az autó előéletét nem ismerem. Akkor most dugozzak vagy ne? Nagyreszt varosi hasznalat. Apropo. Honnan tudom meg azt hogy az auto regeneralni szeretne? Jelenleg van egy Mondeom is azon ugy veszem eszre hogy megemeli a fordulat szamot es mélyebb lesz a hangja a motornak. Nem volt még diesel bmw-m nem tudom ezeket. Illetve öntvény csonkot honnan tudok beszerezni? Vagy milyen kell?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Olvass visszább, pont a dugózás vs nem dugózás téma lett kitárgyalva. Van aki szerint nem jó megoldás, mások szerint nem kóser. Ezt kb. magadnak kell eldöntened, hogy miben vagy kinek hiszel :D
Én vettem egy felújított szívósort, 3 év gari korlátlan kilométerrel... Megpróbálom.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 21:11 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Cyri írta:
Sziasztok. Most vettem egy 2004es 25d-t. Valós 236000 km. Az autó előéletét nem ismerem. Akkor most dugozzak vagy ne? Nagyreszt varosi hasznalat. Apropo. Honnan tudom meg azt hogy az auto regeneralni szeretne? Jelenleg van egy Mondeom is azon ugy veszem eszre hogy megemeli a fordulat szamot es mélyebb lesz a hangja a motornak. Nem volt még diesel bmw-m nem tudom ezeket. Illetve öntvény csonkot honnan tudok beszerezni? Vagy milyen kell?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Olvass visszább, pont a dugózás vs nem dugózás téma lett kitárgyalva. Van aki szerint nem jó megoldás, mások szerint nem kóser. Ezt kb. magadnak kell eldöntened, hogy miben vagy kinek hiszel :D
Én vettem egy felújított szívósort, 3 év gari korlátlan kilométerrel... Megpróbálom.
Olvastam csak nem tudom eldönteni. Megkérdezhetem hogy mennyiért szerezted be a szívósort és honnan?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 21:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
dreizwanzig írta:
Cyri írta:
Sziasztok. Most vettem egy 2004es 25d-t. Valós 236000 km. Az autó előéletét nem ismerem. Akkor most dugozzak vagy ne? Nagyreszt varosi hasznalat. Apropo. Honnan tudom meg azt hogy az auto regeneralni szeretne? Jelenleg van egy Mondeom is azon ugy veszem eszre hogy megemeli a fordulat szamot es mélyebb lesz a hangja a motornak. Nem volt még diesel bmw-m nem tudom ezeket. Illetve öntvény csonkot honnan tudok beszerezni? Vagy milyen kell?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Olvass visszább, pont a dugózás vs nem dugózás téma lett kitárgyalva. Van aki szerint nem jó megoldás, mások szerint nem kóser. Ezt kb. magadnak kell eldöntened, hogy miben vagy kinek hiszel :D
Én vettem egy felújított szívósort, 3 év gari korlátlan kilométerrel... Megpróbálom.
Olvastam csak nem tudom eldönteni. Megkérdezhetem hogy mennyiért szerezted be a szívósort és honnan?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

ITT vettem, 190 EUR és le kell adnod a régit 21 napon belül.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 22:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Cyri írta:
dreizwanzig írta:
Cyri írta:
Sziasztok. Most vettem egy 2004es 25d-t. Valós 236000 km. Az autó előéletét nem ismerem. Akkor most dugozzak vagy ne? Nagyreszt varosi hasznalat. Apropo. Honnan tudom meg azt hogy az auto regeneralni szeretne? Jelenleg van egy Mondeom is azon ugy veszem eszre hogy megemeli a fordulat szamot es mélyebb lesz a hangja a motornak. Nem volt még diesel bmw-m nem tudom ezeket. Illetve öntvény csonkot honnan tudok beszerezni? Vagy milyen kell?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Olvass visszább, pont a dugózás vs nem dugózás téma lett kitárgyalva. Van aki szerint nem jó megoldás, mások szerint nem kóser. Ezt kb. magadnak kell eldöntened, hogy miben vagy kinek hiszel :D
Én vettem egy felújított szívósort, 3 év gari korlátlan kilométerrel... Megpróbálom.
Olvastam csak nem tudom eldönteni. Megkérdezhetem hogy mennyiért szerezted be a szívósort és honnan?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

ITT vettem, 190 EUR és le kell adnod a régit 21 napon belül.

én úgy tudom legalábbis az enyémben nincs örvénycsappantyú úgy hogy nincs mit ledugózni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 249  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator