* *
Pontos idő: 2024.03.28. 16:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 104  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.01.31. 20:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
trecker18 írta:
bendegúz írta:
Csá!
Nagyon az LCM modul hibájára utalnak a tünetek.

Szét szedtük semmi hibát nem láttunk rajta :?


Mármint az LCM modult szedtétek szét és nem láttátok hibásnak?
Mert ha igen, az egy összetett elektronikai vezérlő, és nem feltétlenül van látható fizikai megnyilvánulása ha kimegy a chip benne vagy szétmegy egy kondi.
Egy lengőkaron vagy csapágyon látszik az elhasználódás, de itt nem...
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.02.01. 14:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
trecker18 írta:
bendegúz írta:
Csá!
Nagyon az LCM modul hibájára utalnak a tünetek.

Szét szedtük semmi hibát nem láttunk rajta :?


Mármint az LCM modult szedtétek szét és nem láttátok hibásnak?
Mert ha igen, az egy összetett elektronikai vezérlő, és nem feltétlenül van látható fizikai megnyilvánulása ha kimegy a chip benne vagy szétmegy egy kondi.
Egy lengőkaron vagy csapágyon látszik az elhasználódás, de itt nem...
:szerintem


A teljesítmény tranzisztor szokott rajta kimenni én úgy olvastam, cserélhető.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.01. 20:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.21. 20:37
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Bandi1978 írta:
trecker18 írta:
bendegúz írta:
Csá!
Nagyon az LCM modul hibájára utalnak a tünetek.

Szét szedtük semmi hibát nem láttunk rajta :?


Mármint az LCM modult szedtétek szét és nem láttátok hibásnak?
Mert ha igen, az egy összetett elektronikai vezérlő, és nem feltétlenül van látható fizikai megnyilvánulása ha kimegy a chip benne vagy szétmegy egy kondi.
Egy lengőkaron vagy csapágyon látszik az elhasználódás, de itt nem...
:szerintem


A teljesítmény tranzisztor szokott rajta kimenni én úgy olvastam, cserélhető.

Közben megoldódott a helyzet a webasto panelje kifeküdt és az okozott egy kis can bus hibát de már minden működik. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 20:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Az autó kb. egy hete áll. Ma akartam menni vele, de még az indításig sem jutottam el. :-( Már a gyújtás ráadásakor elkezdett kattogni valami relé a kesztyűtartó mögött, és vele párhuzamosan minden fény villogni. Videó mellékelve. Pár próbálkozás után leesett az akksifeszültség 6V-ra. Bevallom nem olvastam eddig a topicot, úgyhogy elnézést ha esetleg már 100× meg lett válaszolva. Ismert hibára vezethető vissza ami most előjött nálam? Hibás relé okozhat ilyet? Hol kéne keresgélni? Az akksi 1 éves sincs.

https://youtu.be/4znd_-sYwSI

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 22:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Az autó kb. egy hete áll. Ma akartam menni vele, de még az indításig sem jutottam el. :-( Már a gyújtás ráadásakor elkezdett kattogni valami relé a kesztyűtartó mögött, és vele párhuzamosan minden fény villogni. Videó mellékelve. Pár próbálkozás után leesett az akksifeszültség 6V-ra. Bevallom nem olvastam eddig a topicot, úgyhogy elnézést ha esetleg már 100× meg lett válaszolva. Ismert hibára vezethető vissza ami most előjött nálam? Hibás relé okozhat ilyet? Hol kéne keresgélni? Az akksi 1 éves sincs.

https://youtu.be/4znd_-sYwSI

Vegyél bele egy aksit... :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 22:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Az autó kb. egy hete áll. Ma akartam menni vele, de még az indításig sem jutottam el. :-( Már a gyújtás ráadásakor elkezdett kattogni valami relé a kesztyűtartó mögött, és vele párhuzamosan minden fény villogni. Videó mellékelve. Pár próbálkozás után leesett az akksifeszültség 6V-ra. Bevallom nem olvastam eddig a topicot, úgyhogy elnézést ha esetleg már 100× meg lett válaszolva. Ismert hibára vezethető vissza ami most előjött nálam? Hibás relé okozhat ilyet? Hol kéne keresgélni? Az akksi 1 éves sincs.

https://youtu.be/4znd_-sYwSI


Csepptöltővel töltsd fel.

Akksi indítóáram mérés terhelővillával.

Töltés műszeres ellenőrzése, minimum multiméterrel.

Milyen akkumulátor? Márka, kapacitás, ígért indítóáram?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 23:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a válaszokat.
https://www.youtube.com/watch?v=eSatI0DY25U
Ezzel együtt hárman mondjátok ugyanazt. Nem gondoltam az akksira, mert semmi előjel nem volt, és még csak nem is rövidtávon használom az autót. És ilyennel sem találkoztam még, hogy indítás nélkül is kattog-villog minden.

Az akksi nem egy neves darab. Rocket 100Ah. Indítóáram úgy emlékszem 820.
2016.02.05-én vette bele még az előző német tulaj.
2017.03.15-én cserélték Augsburgban garanciában.
Most lehet megint ugyanott tartok mint egy éve? :?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 23:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bzsoltie írta:
2016.02.05-én vette bele még az előző német tulaj.
2017.03.15-én cserélték Augsburgban garanciában.

Ez az a fajta akksi lehet, amit csak egyszer kell megvenni és minden évben újat kapsz. Nevezhetjük megújuló energiaforrásnak is. :D :facepalm:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 23:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Köszönöm a válaszokat.
https://www.youtube.com/watch?v=eSatI0DY25U
Ezzel együtt hárman mondjátok ugyanazt. Nem gondoltam az akksira, mert semmi előjel nem volt, és még csak nem is rövidtávon használom az autót. És ilyennel sem találkoztam még, hogy indítás nélkül is kattog-villog minden.

Az akksi nem egy neves darab. Rocket 100Ah. Indítóáram úgy emlékszem 820.
2016.02.05-én vette bele még az előző német tulaj.
2017.03.15-én cserélték Augsburgban garanciában.
Most lehet megint ugyanott tartok mint egy éve? :?

Pedig erre mérget vehetsz!
Egyébként az az egyik legtöbb meghibásodással bíró típus! Exide, Varta, Banner esetleg Bosch az olcsóbbak közül! A többi nagy rizikó...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 23:32 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bzsoltie írta:
2016.02.05-én vette bele még az előző német tulaj.
2017.03.15-én cserélték Augsburgban garanciában.

Ez az a fajta akksi lehet, amit csak egyszer kell megvenni és minden évben újat kapsz. Nevezhetjük megújuló energiaforrásnak is. :D :facepalm:


Csak ne kéne mindig a németekhez mennem érte. :roll:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.03. 12:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
bzsoltie írta:
Köszönöm a válaszokat.
https://www.youtube.com/watch?v=eSatI0DY25U
Ezzel együtt hárman mondjátok ugyanazt. Nem gondoltam az akksira, mert semmi előjel nem volt, és még csak nem is rövidtávon használom az autót. És ilyennel sem találkoztam még, hogy indítás nélkül is kattog-villog minden.

Az akksi nem egy neves darab. Rocket 100Ah. Indítóáram úgy emlékszem 820.
2016.02.05-én vette bele még az előző német tulaj.
2017.03.15-én cserélték Augsburgban garanciában.
Most lehet megint ugyanott tartok mint egy éve? :?

Pedig erre mérget vehetsz!
Egyébként az az egyik legtöbb meghibásodással bíró típus! Exide, Varta, Banner esetleg Bosch az olcsóbbak közül! A többi nagy rizikó...


Esetleg gyári akksi.

Mielőtt beszereled az új akksit, mérj nyugalmi áramot (alvó módban úgy emlékszek 15mA körül), és ellenőríztesd a generátort ezzel megkíméled magad sok idegeskedéstől.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.05. 20:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
kbhont írta:
bzsoltie írta:
Köszönöm a válaszokat.
https://www.youtube.com/watch?v=eSatI0DY25U
Ezzel együtt hárman mondjátok ugyanazt. Nem gondoltam az akksira, mert semmi előjel nem volt, és még csak nem is rövidtávon használom az autót. És ilyennel sem találkoztam még, hogy indítás nélkül is kattog-villog minden.

Az akksi nem egy neves darab. Rocket 100Ah. Indítóáram úgy emlékszem 820.
2016.02.05-én vette bele még az előző német tulaj.
2017.03.15-én cserélték Augsburgban garanciában.
Most lehet megint ugyanott tartok mint egy éve? :?

Pedig erre mérget vehetsz!
Egyébként az az egyik legtöbb meghibásodással bíró típus! Exide, Varta, Banner esetleg Bosch az olcsóbbak közül! A többi nagy rizikó...


Esetleg gyári akksi.

Mielőtt beszereled az új akksit, mérj nyugalmi áramot (alvó módban úgy emlékszek 15mA körül), és ellenőríztesd a generátort ezzel megkíméled magad sok idegeskedéstől.
Lehet az a gyari nem is draga. Itt angliaban egy klubtars nemreg vett a bmw-tol es olcsobb volt, mint egy jobb marka az autosboltbol.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 12:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Lehet az a gyari nem is draga. Itt angliaban egy klubtars nemreg vett a bmw-tol es olcsobb volt, mint egy jobb marka az autosboltbol.

Hát itt a gyári 90Ah-s akksi 73e. + szállítás 2e.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 15:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
30 ezerért lehet kapni 100Ah Exide-t! Kár is másban gondolkodni!
Én a hajókba is ezt rakom, még egyszer se volt garanciális gond! 4-6 évet elmennek, pedig ott aztán nagyon ócska életük van, nem úgy mint egy autóban...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.08. 00:35 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
30 ezerért lehet kapni 100Ah Exide-t! Kár is másban gondolkodni!
Én a hajókba is ezt rakom, még egyszer se volt garanciális gond! 4-6 évet elmennek, pedig ott aztán nagyon ócska életük van, nem úgy mint egy autóban...


Én is ezt tettem bele az imént, ennyiért. Úgy néz ki tényleg elhalálozott az előző akksi. Ha ez feleannyi ideig jó lesz mint amennyit írtál, én már örülök. :roker:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.08. 16:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
morv írta:
Lehet az a gyari nem is draga. Itt angliaban egy klubtars nemreg vett a bmw-tol es olcsobb volt, mint egy jobb marka az autosboltbol.

Hát itt a gyári 90Ah-s akksi 73e. + szállítás 2e.
Ma beugrottam megkerdezni. Kedvezmeny nelkul a 90ah £120. Nem rossz ar a markaszervizhez kepest.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.08. 17:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Bandi1978 írta:
Hát itt a gyári 90Ah-s akksi 73e. + szállítás 2e.
Ma beugrottam megkerdezni. Kedvezmeny nelkul a 90ah £120. Nem rossz ar a markaszervizhez kepest.

Igen, azt nem írtam oda, hogy a lehúzások országában...
Pedig gondoltam rá amikor fogalmaztam, de mondom finom leszek.
Persze tudjuk mi megy itt, nem kell ecsetelni senkinek a szervizek és alkatrész kereskedelem árnyoldalait.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.09. 18:34 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Köszönöm a válaszokat.
https://www.youtube.com/watch?v=eSatI0DY25U
Ezzel együtt hárman mondjátok ugyanazt. Nem gondoltam az akksira, mert semmi előjel nem volt, és még csak nem is rövidtávon használom az autót. És ilyennel sem találkoztam még, hogy indítás nélkül is kattog-villog minden.

Az akksi nem egy neves darab. Rocket 100Ah. Indítóáram úgy emlékszem 820.
2016.02.05-én vette bele még az előző német tulaj.
2017.03.15-én cserélték Augsburgban garanciában.
Most lehet megint ugyanott tartok mint egy éve? :?

Ma hajnal 4-kor amikor indultam volna vele, teljesen szétszedett idegileg. Tegnapelőtt végre szereztem akksit (bonyolítota a dolgot, hogy Ausztriában hagyott cserben, és itt nincsenek jóárasítva az akksik), be is szereltem, volt gyújtás, volt fesz, indítani nem indítotam, hogy biztos beinduljon ma, amikor kell. :D Ma már központival tudtam nyitni végre, kormányt leengedte az ölembe, gyújtás, izzítás, malacfarok kialszik, na indítsunk. Indítás nem lett belőle csak egy nagy pukkanás, kis amperszag, és teljesen elsötétült fények. Innentől kezdve az autó nem reagált semmire, bármerre forgattam a gyújtáskapcsolóban a kulcsot, vagy nyomkodtam rajta gombokat, semmi. Még a szivargyújtóban sem volt áram. Na mondom ti fórumosok átvertetek ( :lol: ), és mégse az akksi volt a hunyó. Néztem feszültséget az akksin, OK. Ellenőriztem a biztiket, a hátsó tartóban, a kesztyűtartóban, de még a motorvezérlőnél lévőket is (mire azokat kibányásztam...). Mindegyik ép volt. Levettem az akksisarut, pihentettem, visszatettem. Természetesen nem segített. Kimértem az akksi utáni elosztónál lévő 80-100-200A-es biztiket is, azok is jók voltak. Ekkorra már eltelt vagy egy óra, és eléggé ki voltam idegileg. Már épp beletörődtem, hogy ennek valalmi szopatós, hosszú kereséssel járó elektromos baja van. :facepalm: Néhány lépésre az autóról fontolgattam hogy felgyújtsam-e, vagy feküdjek vissza aludni. Ekkor láss csodát ekkor csak úgy random felkapcsolódott a belső világítás. :shock: Na mondom megadom a kegyelmedöfést és megint megpróbálom beindítani. Beindult! De égve maradt a DSC lámpa. Mikor megálltam tankolni és újraindítottam, az is eltűnt. Azóta nincs tünet.

Mi a tököm volt ez? :doglotlo:

Más: A BC szerinti akksifesz visszajelzés mennyire pontos? járó motornál 13,6,13,7V között ugrál. Motorindításkor leesik 10 alá. Motor leállítás után 13.1, de szép lassan idővel lejjebb esik.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.09. 20:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
bzsoltie írta:
Köszönöm a válaszokat.
https://www.youtube.com/watch?v=eSatI0DY25U
Ezzel együtt hárman mondjátok ugyanazt. Nem gondoltam az akksira, mert semmi előjel nem volt, és még csak nem is rövidtávon használom az autót. És ilyennel sem találkoztam még, hogy indítás nélkül is kattog-villog minden.

Az akksi nem egy neves darab. Rocket 100Ah. Indítóáram úgy emlékszem 820.
2016.02.05-én vette bele még az előző német tulaj.
2017.03.15-én cserélték Augsburgban garanciában.
Most lehet megint ugyanott tartok mint egy éve? :?

Ma hajnal 4-kor amikor indultam volna vele, teljesen szétszedett idegileg. Tegnapelőtt végre szereztem akksit (bonyolítota a dolgot, hogy Ausztriában hagyott cserben, és itt nincsenek jóárasítva az akksik), be is szereltem, volt gyújtás, volt fesz, indítani nem indítotam, hogy biztos beinduljon ma, amikor kell. :D Ma már központival tudtam nyitni végre, kormányt leengedte az ölembe, gyújtás, izzítás, malacfarok kialszik, na indítsunk. Indítás nem lett belőle csak egy nagy pukkanás, kis amperszag, és teljesen elsötétült fények. Innentől kezdve az autó nem reagált semmire, bármerre forgattam a gyújtáskapcsolóban a kulcsot, vagy nyomkodtam rajta gombokat, semmi. Még a szivargyújtóban sem volt áram. Na mondom ti fórumosok átvertetek ( :lol: ), és mégse az akksi volt a hunyó. Néztem feszültséget az akksin, OK. Ellenőriztem a biztiket, a hátsó tartóban, a kesztyűtartóban, de még a motorvezérlőnél lévőket is (mire azokat kibányásztam...). Mindegyik ép volt. Levettem az akksisarut, pihentettem, visszatettem. Természetesen nem segített. Kimértem az akksi utáni elosztónál lévő 80-100-200A-es biztiket is, azok is jók voltak. Ekkorra már eltelt vagy egy óra, és eléggé ki voltam idegileg. Már épp beletörődtem, hogy ennek valalmi szopatós, hosszú kereséssel járó elektromos baja van. :facepalm: Néhány lépésre az autóról fontolgattam hogy felgyújtsam-e, vagy feküdjek vissza aludni. Ekkor láss csodát ekkor csak úgy random felkapcsolódott a belső világítás. :shock: Na mondom megadom a kegyelmedöfést és megint megpróbálom beindítani. Beindult! De égve maradt a DSC lámpa. Mikor megálltam tankolni és újraindítottam, az is eltűnt. Azóta nincs tünet.

Mi a tököm volt ez? :doglotlo:

Más: A BC szerinti akksifesz visszajelzés mennyire pontos? járó motornál 13,6,13,7V között ugrál. Motorindításkor leesik 10 alá. Motor leállítás után 13.1, de szép lassan idővel lejjebb esik.


Méréseim szerint 0.6-0.7 voltot téved. Azt hittem egyedi hiba, gyanús hogy egy dióda nyitófeszültségével kisebb csak. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.10. 00:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bzsoltie írta:
bzsoltie írta:
Köszönöm a válaszokat.
https://www.youtube.com/watch?v=eSatI0DY25U
Ezzel együtt hárman mondjátok ugyanazt. Nem gondoltam az akksira, mert semmi előjel nem volt, és még csak nem is rövidtávon használom az autót. És ilyennel sem találkoztam még, hogy indítás nélkül is kattog-villog minden.

Az akksi nem egy neves darab. Rocket 100Ah. Indítóáram úgy emlékszem 820.
2016.02.05-én vette bele még az előző német tulaj.
2017.03.15-én cserélték Augsburgban garanciában.
Most lehet megint ugyanott tartok mint egy éve? :?

Ma hajnal 4-kor amikor indultam volna vele, teljesen szétszedett idegileg. Tegnapelőtt végre szereztem akksit (bonyolítota a dolgot, hogy Ausztriában hagyott cserben, és itt nincsenek jóárasítva az akksik), be is szereltem, volt gyújtás, volt fesz, indítani nem indítotam, hogy biztos beinduljon ma, amikor kell. :D Ma már központival tudtam nyitni végre, kormányt leengedte az ölembe, gyújtás, izzítás, malacfarok kialszik, na indítsunk. Indítás nem lett belőle csak egy nagy pukkanás, kis amperszag, és teljesen elsötétült fények. Innentől kezdve az autó nem reagált semmire, bármerre forgattam a gyújtáskapcsolóban a kulcsot, vagy nyomkodtam rajta gombokat, semmi. Még a szivargyújtóban sem volt áram. Na mondom ti fórumosok átvertetek ( :lol: ), és mégse az akksi volt a hunyó. Néztem feszültséget az akksin, OK. Ellenőriztem a biztiket, a hátsó tartóban, a kesztyűtartóban, de még a motorvezérlőnél lévőket is (mire azokat kibányásztam...). Mindegyik ép volt. Levettem az akksisarut, pihentettem, visszatettem. Természetesen nem segített. Kimértem az akksi utáni elosztónál lévő 80-100-200A-es biztiket is, azok is jók voltak. Ekkorra már eltelt vagy egy óra, és eléggé ki voltam idegileg. Már épp beletörődtem, hogy ennek valalmi szopatós, hosszú kereséssel járó elektromos baja van. :facepalm: Néhány lépésre az autóról fontolgattam hogy felgyújtsam-e, vagy feküdjek vissza aludni. Ekkor láss csodát ekkor csak úgy random felkapcsolódott a belső világítás. :shock: Na mondom megadom a kegyelmedöfést és megint megpróbálom beindítani. Beindult! De égve maradt a DSC lámpa. Mikor megálltam tankolni és újraindítottam, az is eltűnt. Azóta nincs tünet.

Mi a tököm volt ez? :doglotlo:

Más: A BC szerinti akksifesz visszajelzés mennyire pontos? járó motornál 13,6,13,7V között ugrál. Motorindításkor leesik 10 alá. Motor leállítás után 13.1, de szép lassan idővel lejjebb esik.

Ez akkor fordulhat elő, ha nincs megfelelően feltéve az akksisaru , oxidos, nincs meghúzva vagy hasonló. Esetleg a gyújtáskapcsoló szarakodhat. A BC szerinti akksifesz mindegyiken annyi, sőt, diag szerint is. Persze műszerrel mérve nem.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 104  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator