* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.15. 12:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jostibeee írta:
Sziasztok!
Van egy kis problémám egy 2000-es évjáratú 136lovas E39 520d-vel. Nemrég vettem és semmi problémája nem volt vásárlásnál (illetve az eladó mondta, hogy ha 15liter alá megy a tank, akkor nehezen indul, de csak télen). Megvettük, semmi gond nem volt, pöccre indult hidegen és melegen is, de az egyik nap hazamentem vele és másnap nem akart elindulni. Feltűnően sokáig égett az izzítólámpa a műszerfalon. Hidegindítóval beindult, utána semmi gond nem volt indításnál kb 1 hétig. Izzítórelét kicseréltük, izzítógyertyákat megmértük, üzemanyagszivattyút szétkaptuk, megtakarítottuk (kis dzsuva volt benne), a pumpát kivéve teszteltük és működik. Tegnap indult normálisan. Ma reggel meg kb 5-szöri indításra indult be (hidegindító nélkül). Olyan mintha leeresztené a gázolajat, vagy nem tudom.
Ja és egyszer olyan is volt, hogy hidegen/hosszú állás után elindult és rögtön leállt. Aztán nehezen indult be.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Tudnátok segíteni, hogy mit kéne még javítani/cserélni rajta, hogy üzembiztos legyen?
Köszönöm.


Csak tipp, de nálam a hidegben való első indításnál, az üzemanyagszűrő csere nagyon sokat javított. Hidegben megdermed benne a dzsuva. (De elég egy helyre is feltenni a kérdést. Ki fogsz kapni! :twisted: )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagySándor az itt látható tagok köszönték meg: jostibeee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.16. 17:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.19. 16:52
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Világítással szenvedtem, össze vissza ment az irányjelző minden állásban balra ment, lezártam az autót volt, hogy egy szer csak felkapcsolódott valamelyik helyzetjelző ha jól gondolom lcm modul cserével megoldódik a gond?! Lcm III modult fel kell tanítani? Másik a komfort modul nem megy a jobb tükör ill. a jobb bal tükörfűtés meg a ablakmosó fúvóka fűtés, szereztem típusra azonos modult össze dugtam de utána sem volt jó! Ezt is fel kell tanítani? A hőfok érzékelők jók.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.17. 12:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.31. 22:34
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Olyan hiba jelentkezett ma az autómnál,hogy nincs visszajelzése a műszerfalon az indexnek sem fény sem hang és ezzel egyidőben a rádió sem reagál semmire.Sem a saját paneljéről sem a kormányról nem lehet vezérelni.Nem lehet kis sem kapcsolni csak miután gyújtást leveszem,akkor kapcsol ki.
520 D 2001-es!
Ha valakinek van ötlete vagy találkozott már ezzel a hibával kérem írjon!
Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.17. 23:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.19. 16:52
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kissnorbip1 írta:
Sziasztok!
Olyan hiba jelentkezett ma az autómnál,hogy nincs visszajelzése a műszerfalon az indexnek sem fény sem hang és ezzel egyidőben a rádió sem reagál semmire.Sem a saját paneljéről sem a kormányról nem lehet vezérelni.Nem lehet kis sem kapcsolni csak miután gyújtást leveszem,akkor kapcsol ki.
520 D 2001-es!
Ha valakinek van ötlete vagy találkozott már ezzel a hibával kérem írjon!
Köszönöm!

Lcm modul lehet a hibás!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 12:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szilar6d írta:
Sziasztok!
Világítással szenvedtem, össze vissza ment az irányjelző minden állásban balra ment, lezártam az autót volt, hogy egy szer csak felkapcsolódott valamelyik helyzetjelző ha jól gondolom lcm modul cserével megoldódik a gond?! Lcm III modult fel kell tanítani? Másik a komfort modul nem megy a jobb tükör ill. a jobb bal tükörfűtés meg a ablakmosó fúvóka fűtés, szereztem típusra azonos modult össze dugtam de utána sem volt jó! Ezt is fel kell tanítani? A hőfok érzékelők jók.


Az LCM modult biztos fel kell tanítani. A komfort modult csak tippelem hogy igen. Miért ne kellene. :P


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 14:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gorcsev írta:
Szilar6d írta:
Sziasztok!
Világítással szenvedtem, össze vissza ment az irányjelző minden állásban balra ment...

Az LCM modult biztos fel kell tanítani. A komfort modult csak tippelem hogy igen. Miért ne kellene. :P


Nem lehet, hogy a kormánykapcsoló a rossz, kontakthibás?
Egy másik típusnál hasonló tünetek voltak és nálunk ezen kapcsoló cseréje oldotta meg a dolgot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.20. 13:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.02.20. 12:15
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. A problémám a követlező. Van egy e39 525tds-em. Sajnos egy ideje azzal küszködöm hogy melegen nem indul. Adagoló myomóelem probléma. Szinte minden szaki hozzáértő ezt mondta. Vettem is egy felújított adagolót 11-es nyomóelemeset Keszthelyröl. Szervízben fel is szerelték. Szinte hibátlan légtelenítés után pöccre indult, de az első bemelegedést követően a jelenség megmaradt. Melegen nem indul csak nehezen. De miután ismét izzít ami persze csak bizonyos motorhőfok allat történik. Ismét pöccre indul. Mi lehet a gond vele? Válaszokat köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.20. 17:00 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Srácok. Azt szeretném megkérdezni, hogy hol keressem a hibát ha a szélvédő belül is lefagy. Tehát úgy néz ki a dolog, hogy megállítom az autót este, másnapra pedig csutkón lefagy belül is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.20. 17:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
Sziasztok Srácok. Azt szeretném megkérdezni, hogy hol keressem a hibát ha a szélvédő belül is lefagy. Tehát úgy néz ki a dolog, hogy megállítom az autót este, másnapra pedig csutkón lefagy belül is.
Ajtokarpit mogotti vizzaro ragasztasa, pollenszuro alatt eltomodott kifolyok miatti beazas valamint nem art telen sem a klima hasznalata, hogy szaritsa a levegot.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.20. 19:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazek írta:
Sziasztok. A problémám a követlező. Van egy e39 525tds-em. Sajnos egy ideje azzal küszködöm hogy melegen nem indul. Adagoló myomóelem probléma. Szinte minden szaki hozzáértő ezt mondta. Vettem is egy felújított adagolót 11-es nyomóelemeset Keszthelyröl. Szervízben fel is szerelték. Szinte hibátlan légtelenítés után pöccre indult, de az első bemelegedést követően a jelenség megmaradt. Melegen nem indul csak nehezen. De miután ismét izzít ami persze csak bizonyos motorhőfok allat történik. Ismét pöccre indul. Mi lehet a gond vele? Válaszokat köszönöm.

Kompresszió?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.20. 20:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.02.20. 12:15
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kompreszió jó minden hengerben. Nem állandó a hiba, úgy 70% ban vissza térő hogy nehezen indul. Van olyan is hogy melegen indul. Bár az a ritka. Az önindító elég lassan teker. Az nem lehet gond melegen? Volt akinek ugyan ez volt a gondja. Melegen indítózás nagysokára beindul motor kicsit felkopogósodik fehér füst és teljesen egyenletesen jár. Mint a doxa. Olvastam egy fórumon hogy önindító felújítás után hidegen melegen pöccre indul. Lehet ez a hiba? Ja km garantált 240000!!! Egy idős úrtól vásárolt. Mind külső mind belső makulátlan.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 01:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 18:05 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazek írta:
Kompreszió jó minden hengerben. Nem állandó a hiba, úgy 70% ban vissza térő hogy nehezen indul. Van olyan is hogy melegen indul. Bár az a ritka. Az önindító elég lassan teker. Az nem lehet gond melegen? Volt akinek ugyan ez volt a gondja. Melegen indítózás nagysokára beindul motor kicsit felkopogósodik fehér füst és teljesen egyenletesen jár. Mint a doxa. Olvastam egy fórumon hogy önindító felújítás után hidegen melegen pöccre indul. Lehet ez a hiba? Ja km garantált 240000!!! Egy idős úrtól vásárolt. Mind külső mind belső makulátlan.

Az önindítót nem árt felújítani szerintem,mert a sok indítózástól lehet az is már kotyog a perselynél, nekem is adagoló volt a TDS-nél,azért mondom mert én is tönkre tettem azzal,hogy sokat indítóztam. Viszont az adagolót amit vettél,biztosan felújították , vagy csak rámondták,hogy felújított ? Meg aztán ezeket le is szokás nyomás próbázni melegen,mielőtt felrakják. Az mondjuk biztos,hogy az enyém azonnal jó lett miután meg lett csinálva az adagoló. Én a résolaj veszteséget kizárnám a sorból ,mert én úgy gondolom,hogy az adagolós kocsinál nem befolyásol ilyen nagy mértékben,hogy nem indul el az autó, erre inkább a közös nyomócsövesnél gondolnék. De javítson ki valaki ha tévedek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 18:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.


Árpi! Nagyon sok esetben önindító gond miatt produkálják az autók a melegen nem indulás tünetét. Jellemzően ilyenkor több a kompresszió és már nem bírja betekerni a fáradt önindító. Isten tudja hány millió km van már az autóban. :D Viccet félretéve 3-400 ezer km után már az önindító is simán lehet a ludas.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 19:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.


Árpi! Nagyon sok esetben önindító gond miatt produkálják az autók a melegen nem indulás tünetét. Jellemzően ilyenkor több a kompresszió és már nem bírja betekerni a fáradt önindító. Isten tudja hány millió km van már az autóban. :D Viccet félretéve 3-400 ezer km után már az önindító is simán lehet a ludas.

Garantált 240 000km! :hehe :hehe :hehe :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 21:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
1. Résolajmérés porlasztónként melegen.
Ha nem hoz eredményt, akkor adagoló.
Teszt: Bemelegítés, leállítás. Nem indul. Adagoló lehűtése pl. vízzel. Ha ez után indul, akkor adagoló. Elég tipikus probléma tds-nél.


Árpi! Nagyon sok esetben önindító gond miatt produkálják az autók a melegen nem indulás tünetét. Jellemzően ilyenkor több a kompresszió és már nem bírja betekerni a fáradt önindító. Isten tudja hány millió km van már az autóban. :D Viccet félretéve 3-400 ezer km után már az önindító is simán lehet a ludas.

Garantált 240 000km! :hehe :hehe :hehe :doglotlo:


Barátomnak volt egy E36 TD-je. Abban 130 ezer km volt garantáltan, de az egész autó olyan is volt kívül belül, illetve soha semmi gond nem volt vele a szokásosan korból eredő dolgokon kívül. (kárpitok hagyták el a helyüket, vezető oldali ajtóüveget kellett visszaragasztani a sínjébe stb.) A motorja könnyfakasztóan szépen járt, illetve semmi füstje nem volt, az pedig elég ritka). Az is öreg bácsitól származott, ráadásul magyarországi első tulajtól, de valószínűleg nem olyantól, mint a kérdező autója. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.27. 20:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.30. 20:03
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530DA
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ablaktörlő hibával kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsaitokat. Azt vettem észre, hogy ha havas, esetleg vastagon le van fagyva az autó, a szélvédő, és a lapátok letakarítása után, ha beindítom az ablaktörlőt, nem hajlandó megállni. Töröl kb. 15-20 alkalommal, majd keresztben a szélvédőn valahol leáll. Ilyenkor nem is tudok vele mit kezdeni, a bajuszkapcsolóra nem reagál. Le kell állítanom az autót, hogy újra mozgásra tudjam bírni.
Remélem csak én vagyok a béna, és valamit nem takarítok le, de ha nem, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.

Tapatalkkal küldve az én SM-A520F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.28. 00:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Marcho írta:
Sziasztok!
Ablaktörlő hibával kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsaitokat. Azt vettem észre, hogy ha havas, esetleg vastagon le van fagyva az autó, a szélvédő, és a lapátok letakarítása után, ha beindítom az ablaktörlőt, nem hajlandó megállni. Töröl kb. 15-20 alkalommal, majd keresztben a szélvédőn valahol leáll. Ilyenkor nem is tudok vele mit kezdeni, a bajuszkapcsolóra nem reagál. Le kell állítanom az autót, hogy újra mozgásra tudjam bírni.
Remélem csak én vagyok a béna, és valamit nem takarítok le, de ha nem, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.

Tapatalkkal küldve az én SM-A520F eszközömről

20 kiló hóval sem láttam még ilyen hibát. Ott valami motor-érzékelő-vezérló hiba lesz.
Érzésem szerint Gallaca már látott belülről ilyet. :)
Talán ő többet tud.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: Marcho
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.28. 01:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
Marcho írta:
Sziasztok!
Ablaktörlő hibával kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsaitokat. Azt vettem észre, hogy ha havas, esetleg vastagon le van fagyva az autó, a szélvédő, és a lapátok letakarítása után, ha beindítom az ablaktörlőt, nem hajlandó megállni. Töröl kb. 15-20 alkalommal, majd keresztben a szélvédőn valahol leáll. Ilyenkor nem is tudok vele mit kezdeni, a bajuszkapcsolóra nem reagál. Le kell állítanom az autót, hogy újra mozgásra tudjam bírni.
Remélem csak én vagyok a béna, és valamit nem takarítok le, de ha nem, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.

Tapatalkkal küldve az én SM-A520F eszközömről

20 kiló hóval sem láttam még ilyen hibát. Ott valami motor-érzékelő-vezérló hiba lesz.
Érzésem szerint Gallaca már látott belülről ilyet. :)
Talán ő többet tud.

jaaaa valami olyasmi, de még belülről nem láttam, nem volt időm tanulmányozni. Egyben szoktam cserélni ilyen esetben motorostul a komplett mechanikát, a régit pedig iktatom a méhes kupacba.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.28. 02:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.30. 20:03
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530DA
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Imco írta:
Marcho írta:
Sziasztok!
Ablaktörlő hibával kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsaitokat. Azt vettem észre, hogy ha havas, esetleg vastagon le van fagyva az autó, a szélvédő, és a lapátok letakarítása után, ha beindítom az ablaktörlőt, nem hajlandó megállni. Töröl kb. 15-20 alkalommal, majd keresztben a szélvédőn valahol leáll. Ilyenkor nem is tudok vele mit kezdeni, a bajuszkapcsolóra nem reagál. Le kell állítanom az autót, hogy újra mozgásra tudjam bírni.
Remélem csak én vagyok a béna, és valamit nem takarítok le, de ha nem, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.

Tapatalkkal küldve az én SM-A520F eszközömről

20 kiló hóval sem láttam még ilyen hibát. Ott valami motor-érzékelő-vezérló hiba lesz.
Érzésem szerint Gallaca már látott belülről ilyet. :)
Talán ő többet tud.

jaaaa valami olyasmi, de még belülről nem láttam, nem volt időm tanulmányozni. Egyben szoktam cserélni ilyen esetben motorostul a komplett mechanikát, a régit pedig iktatom a méhes kupacba.


Egy ilyen műtétnél mit kell cserélni, és mibe kerül ez nagyjából a páciensnek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 27 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator