* *
Pontos idő: 2024.03.28. 14:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2018.02.09. 11:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.30. 09:34
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52b28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
RCKDJ írta:
Rolly írta:
SvidronyA írta:
Rolly írta:
Sziasztok! Volt már hasonló típusú autóm, ő nem produkálta ezt.
Reggel hideg első indításkor - mióta hűvösebb van!!! - felpörög kicsivel 2ezer fölé, majd szépen leengedi fordulatot. A következő indításkor már nem pörög fel eddig. Ez normális vagy sem, mert az előző 28i-m nem csinálta...

Még annyit hozzátennék, hogy az alapjárati motort kitisztítottam, de ugyanaz.

:diag

Sajna semmit nem mutat a diag!

Szia! Én úgy tudom, az a jó, ha felpörög. Régebben nekem sem csinálta (528i, M52), de aztán kiderült el van koszolódva az alapjárati motor, tisztítás óta csinálja. Azóta cserélve is lett gyári újra, az is csinálja. Külföldi fórumokat is átnéztem akkor, ott is erre jutottak :)


Nekem is ilyen az 528, minél hidegebb van és minél régebbóta áll annál jobban felpörgeti, de egyből ejti is 8-900 környékére és onnan ahogy melegszik esik viszább még kicsit. Ha már kicsit is melegebb motorra indítok rá, akkor 1000-1200ig pörög, ha full melegre akkor szinte egyből beáll 700 környékére. Ugyanezt csinálja az e36 négy hengerrel. Vagy mind szar vagy mind jó :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2018.02.09. 12:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

Sajnos alapjárati problémám van.
A tünet az, hogy hidegen kb. amíg el nem éri a vízhőfok visszajelzőm az első osztást, kuplungot benyomva (pl. lámpa megállásnál) az alapjárat elkezd ingadozni. A furcsa, hogy nem mindig csinálja, valamikor durvábban valamikor kevésbé, ekkor néhány másodperc után abba is hagyja és kisimul. Inpa nem ír hibát. Az ingadozás olyan 800-400 között van, tehát elég zavaró.
Üzem melegen már semmi probléma nincs.
Adaptáció törlés segíthet ezen a problémán?

+ kérdés:
realoem.com-on láttam, hogy VIN (GN70318) szerint a rendszer hozza a másodlagos levegő pumpát, de nekem ott semmi sincs.
A kipufogósor fölött nincs semmilyen szelep és más egységek. Gondolok itt az alábbi linken lévő 1.-es tételre.
Ezen a rajzon az 1.-es tétel.

Az autó 525i (M54B25) 2000/09 (FACELIFT)

Előre is köszönöm a segítséget. :franko:

Tamás

Emlékeim szerint még egy 25i-ben sem láttam másodlagos pumpát. Sőt inkább mintha M54 motorok egyikén sem. De szar a memóriám, lehet.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma.
HozzászólásElküldve: 2018.02.09. 21:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
cseptomi1211 írta:
Sziasztok!

Sajnos alapjárati problémám van.
A tünet az, hogy hidegen kb. amíg el nem éri a vízhőfok visszajelzőm az első osztást, kuplungot benyomva (pl. lámpa megállásnál) az alapjárat elkezd ingadozni. A furcsa, hogy nem mindig csinálja, valamikor durvábban valamikor kevésbé, ekkor néhány másodperc után abba is hagyja és kisimul. Inpa nem ír hibát. Az ingadozás olyan 800-400 között van, tehát elég zavaró.
Üzem melegen már semmi probléma nincs.
Adaptáció törlés segíthet ezen a problémán?

+ kérdés:
realoem.com-on láttam, hogy VIN (GN70318) szerint a rendszer hozza a másodlagos levegő pumpát, de nekem ott semmi sincs.
A kipufogósor fölött nincs semmilyen szelep és más egységek. Gondolok itt az alábbi linken lévő 1.-es tételre.
Ezen a rajzon az 1.-es tétel.

Az autó 525i (M54B25) 2000/09 (FACELIFT)

Előre is köszönöm a segítséget. :franko:

Tamás


Szerintem egy sorhat benzinesnek kevés a 400-as alapjárat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator