* *
Pontos idő: 2024.03.29. 16:28

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 249  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.06. 23:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Nekem régebben egy ipod volt rádugva, lehet választani az idrive menüből.

és tudom vezérelni is vagy csak hangerő van


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.06. 23:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
kzolee írta:
Nekem régebben egy ipod volt rádugva, lehet választani az idrive menüből.

és tudom vezérelni is vagy csak hangerő van


Auxon keresztül sajnos csak hangerő. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.08. 11:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok megtudná mondani valaki, hogy ez milyeKépKépn csatlakozó és mire lehet használni a kartámaszba találtam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.08. 11:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
stupeki69 írta:
Sziasztok megtudná mondani valaki, hogy ez milyen csatlakozó és mire lehet használni a kartámaszba találtam.

Telefonspecifikus dokkoló aljzata ha jól tudom, nekem is ilyen van mindkét hatosban. De mivel ezekbe a ifon 6 mérete már túl nagy, és van bluetooth kihang mindkettőben, nem feszegettem a kérdést. De tegnap kaptam meg a BMW-től a magyar nyelvű használatit az autómhoz, ha lesz időm végigböngészem mi ez pontosan.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.08. 12:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
stupeki69 írta:
Sziasztok megtudná mondani valaki, hogy ez milyen csatlakozó és mire lehet használni a kartámaszba találtam.

Telefonspecifikus dokkoló aljzata ha jól tudom, nekem is ilyen van mindkét hatosban. De mivel ezekbe a ifon 6 mérete már túl nagy, és van bluetooth kihang mindkettőben, nem feszegettem a kérdést. De tegnap kaptam meg a BMW-től a magyar nyelvű használatit az autómhoz, ha lesz időm végigböngészem mi ez pontosan.


BT kihangosítóval kapcsolatban majd tudsz nekem segíteni? Van a kocsiban BT, mert a könyöklőben lévő telefon is úgy kommunikál, de az istenért nem tudtam párosítani vele se az előző Iphone SE-t, se a mostani 8-ast. Diaggal töröltem a párosított eszközök listáját, mert addig nem is látta a telefon a kocsid, most már látja, de nem párosodik vele. Úgy tudom kétféle kommunikációs modullal szerelték az autót, de azt, hogy melyik mit tud, érdemben nem sikerült megtalálnom, csak azt, hogy nekem a "kisebb" van. Elképzelhető, hogy ezért nem párosodik vele a telefonom?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.17. 17:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

E60 vásárlás előtt állok, voltam is próba úton a kiszemelt autóval. Mindent rendben éreztem a próba vezetés során, annyi tünt csak fel, hogy a turbó hallhatóan fütyül. Nem vészes, de az e39 után megütötte a fülem. Mennyire jelemző az e60-asokra, hogy kicsit fütyül a turbó? Normális, vagy bekövetkezhet a közeljövőben egy felújítás/csere?

Mielőtt megveszem, még elviszem szakszervízbe állapotfelmérésre, de azért rákérdeznék, hogy vannak olyan típushibák amiket mindenképp nézzek/ nézessek meg?

Az autó egy 2008 12. havi 530 xd automata váltóval.

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.17. 20:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
kapitany írta:
Sziasztok!

E60 vásárlás előtt állok, voltam is próba úton a kiszemelt autóval. Mindent rendben éreztem a próba vezetés során, annyi tünt csak fel, hogy a turbó hallhatóan fütyül. Nem vészes, de az e39 után megütötte a fülem. Mennyire jelemző az e60-asokra, hogy kicsit fütyül a turbó? Normális, vagy bekövetkezhet a közeljövőben egy felújítás/csere?

Mielőtt megveszem, még elviszem szakszervízbe állapotfelmérésre, de azért rákérdeznék, hogy vannak olyan típushibák amiket mindenképp nézzek/ nézessek meg?

Az autó egy 2008 12. havi 530 xd automata váltóval.

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
Tamás


Turbó fütyülése...
Hallani kellene, de ha megütötte a füled, akkor lehet kóros is. Okozhatja bármilyen tömítetlenség. Bárhol. Intercooler cső csatlakozásai, bármi. Bárhol. További információ kellene, hogy GÁZELVÉTELKOR szisszen-e. Ha igen, akkor sajnos kipuff öntvény repedés gyanú.
Turbó fütyölést szigorúan el kell különíteni a huhogástól. Huhogó turbó 99%-ban kopott/égett/sérült lapátok miatt huhog. (1%-ban eltömődött kartergáz-szűrőtől a régi tipusokban), de 60-akban már vortexes van, ami nem dugul el.

Megvétel előtt szakszerű, komoly átvizsgálás szükséges. Egy gondos gazda szakszerűen karbantartott E60-ja akár hetekig is (!!!) hű társad lehet, de egy elhanyagolt, lerúgott vas az életed folyását keserítheti meg.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.17. 21:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

E60 vásárlás előtt állok, voltam is próba úton a kiszemelt autóval. Mindent rendben éreztem a próba vezetés során, annyi tünt csak fel, hogy a turbó hallhatóan fütyül. Nem vészes, de az e39 után megütötte a fülem. Mennyire jelemző az e60-asokra, hogy kicsit fütyül a turbó? Normális, vagy bekövetkezhet a közeljövőben egy felújítás/csere?

Mielőtt megveszem, még elviszem szakszervízbe állapotfelmérésre, de azért rákérdeznék, hogy vannak olyan típushibák amiket mindenképp nézzek/ nézessek meg?

Az autó egy 2008 12. havi 530 xd automata váltóval.

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
Tamás


Turbó fütyülése...
Hallani kellene, de ha megütötte a füled, akkor lehet kóros is. Okozhatja bármilyen tömítetlenség. Bárhol. Intercooler cső csatlakozásai, bármi. Bárhol. További információ kellene, hogy GÁZELVÉTELKOR szisszen-e. Ha igen, akkor sajnos kipuff öntvény repedés gyanú.
Turbó fütyölést szigorúan el kell különíteni a huhogástól. Huhogó turbó 99%-ban kopott/égett/sérült lapátok miatt huhog. (1%-ban eltömődött kartergáz-szűrőtől a régi tipusokban), de 60-akban már vortexes van, ami nem dugul el.

Megvétel előtt szakszerű, komoly átvizsgálás szükséges. Egy gondos gazda szakszerűen karbantartott E60-ja akár hetekig is (!!!) hű társad lehet, de egy elhanyagolt, lerúgott vas az életed folyását keserítheti meg.


Köszönöm a válaszod. Gázelvételkor is hallani lehet a turbót de elbizonytalanodtam. Nekem nem tűnik vészesnek a fütyölés, de akkor ezek szerint komolyabb gond is lehet. A kipuff öntvény repedés javítása mit takar? Az öntvényt - feltételezem - nem lehet javítani, így gondolom újat kell beszerezni, ez könnyen megoldható?

Faceliftes típusokra is jellemző az örvénycsappantyúk esetleges beszívása?

A hetekig tartó hű társam kifejezést értsem szó szerint? Ha sikerül kifognom egy gondosan karbantartott darabot, azzal is ilyen gyakran gondom lesz?

Üdvözlettel,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.17. 21:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
kapitany írta:
hamoriarpi írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

E60 vásárlás előtt állok, voltam is próba úton a kiszemelt autóval. Mindent rendben éreztem a próba vezetés során, annyi tünt csak fel, hogy a turbó hallhatóan fütyül. Nem vészes, de az e39 után megütötte a fülem. Mennyire jelemző az e60-asokra, hogy kicsit fütyül a turbó? Normális, vagy bekövetkezhet a közeljövőben egy felújítás/csere?

Mielőtt megveszem, még elviszem szakszervízbe állapotfelmérésre, de azért rákérdeznék, hogy vannak olyan típushibák amiket mindenképp nézzek/ nézessek meg?

Az autó egy 2008 12. havi 530 xd automata váltóval.

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
Tamás


Turbó fütyülése...
Hallani kellene, de ha megütötte a füled, akkor lehet kóros is. Okozhatja bármilyen tömítetlenség. Bárhol. Intercooler cső csatlakozásai, bármi. Bárhol. További információ kellene, hogy GÁZELVÉTELKOR szisszen-e. Ha igen, akkor sajnos kipuff öntvény repedés gyanú.
Turbó fütyölést szigorúan el kell különíteni a huhogástól. Huhogó turbó 99%-ban kopott/égett/sérült lapátok miatt huhog. (1%-ban eltömődött kartergáz-szűrőtől a régi tipusokban), de 60-akban már vortexes van, ami nem dugul el.

Megvétel előtt szakszerű, komoly átvizsgálás szükséges. Egy gondos gazda szakszerűen karbantartott E60-ja akár hetekig is (!!!) hű társad lehet, de egy elhanyagolt, lerúgott vas az életed folyását keserítheti meg.


Köszönöm a válaszod. Gázelvételkor is hallani lehet a turbót de elbizonytalanodtam. Nekem nem tűnik vészesnek a fütyölés, de akkor ezek szerint komolyabb gond is lehet. A kipuff öntvény repedés javítása mit takar? Az öntvényt - feltételezem - nem lehet javítani, így gondolom újat kell beszerezni, ez könnyen megoldható?

Faceliftes típusokra is jellemző az örvénycsappantyúk esetleges beszívása?

A hetekig tartó hű társam kifejezést értsem szó szerint? Ha sikerül kifognom egy gondosan karbantartott darabot, azzal is ilyen gyakran gondom lesz?

Üdvözlettel,
Tamás

Kipu öntvény repedés terminális fázisában már érzékelhető jegyek is vannak (kipuff gáz szag). Ha tényleg ez a baj, akkor a megoldás a csere. Újra. Ami ismét el fog repedni. Kompromisszumos, de tartós megoldás az M57D30 öntvény, de másodpercekben mérhető ára lesz...
A problémát pontosan be kell határolni, addig álszakértés.

Örvénycsappantyúkat VIN-ből meg kell nézni, hogy egyáltalán van-e benne. BMW folyamatosan javítgat, frissítget ezt-azt. A tesztelési fázisnak nem akkor van vége, amikor az autó az üzletekbe kerül, hanem modellváltáskor... Ha érted mire gondolok.

Megbízhatóság kérdésében olvasgass, mielőtt hiszel a hülyeségeimnek. :)

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: kapitany
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 13:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 166 alkalommal
Kapott köszik: 110 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Segitségre lenne szükségem.Adott egy 25dA Lci.Alapjáraton kattogó hang hallatszik a turbó irányából .A kattogás változó ütemü, gázadásra elhalgat.Nem állandó a jelenség.Köszönöm a hozzáértő hozzászólásokat. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 22:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Sikerült elvinnem a kiszemelt E60-at (2009.01, 530xd, automata) állapotfelmérésre amely során a következők derültek ki az autóról:

Diagnosztika során a következő hibákat tárolta az autó, amelyek törlés után is visszajöttek:
- SMFA: Rapid heating field, seat cushion. Ettől függetlenül működik az ülésfűtés
- IHKA: Fogging sensor. A szerelő szerint ez az e60-ak 90%-ban rossz.
-DSC: Brake-pad wear, rear axle, brake pads. Fékbetét hiba, a szerelő szerint 25-30%-os jelenleg.
-DDE: BSD- Communication with glow control unit - Izzitás elektronika hiba a szerelő szerint nem komoly gond kb 70 ezer Ft.- a javítása.

További feltárt hibák:
- Motorolaj szivárgás a vákumszivattyú és és a szívótorok felöl. A szerelő szerint 2 tömítés cseréje szükséges.
- Kisméretű váltóolaj szivárgás. (Ez azért érdekes, mert kb 70 ezer Km-el ezelőtt lett felújítva a váltó gyári alkatrészekkel. Erről számlát és kivett alkatrészeket mutatott az autó tulajdonosa)

Az állapotfelmérés során a porlasztók korrekciós értéke 0- 0,8 között voltak.
A váltó adaptációs értékei:

A kuplung: 300, a többi kuplung esetében 80-150 között. A szerelő elmondása szerint az autó váltó hibát 700-as értéknél dob.

A fentebbiekből az izzítás hiba valóban ennyiből megoldódhat, vagy ennek lehet komolyabbb következménye is? A váltó adaptációs értékei szerintetek megfelelőek?

A szerelő szerint az autó motorikusan rendben van, a vezérlést ő cserélte, a vátót ő újította fel, csak gyári alkatrészt használt, így szerinte azokkal sem lehet baj.

Esetleg találkoztatok már az izzításra vonatkozó hibával?

Segítségetek előre is köszönöm.

Üdv,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 07:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Izzításvezérlő tipikus hiba. Cseréltesd ki, akkor az is kiderül hány izzítógyertya rossz :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, kapitany
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 17:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
Sziasztok!

Sikerült elvinnem a kiszemelt E60-at (2009.01, 530xd, automata) állapotfelmérésre amely során a következők derültek ki az autóról:

Diagnosztika során a következő hibákat tárolta az autó, amelyek törlés után is visszajöttek:
- SMFA: Rapid heating field, seat cushion. Ettől függetlenül működik az ülésfűtés passz, E39-ben láttam már ilyen hibakódot, de ott is tette a dolgát
- IHKA: Fogging sensor. A szerelő szerint ez az e60-ak 90%-ban rossz. - Így igaz, csere, már ha zavar, hogy automata állásban nem fújja le magától a párát
-DSC: Brake-pad wear, rear axle, brake pads. Fékbetét hiba, a szerelő szerint 25-30%-os jelenleg. cserés a hátsó fékbetét
-DDE: BSD- Communication with glow control unit - Izzitás elektronika hiba a szerelő szerint nem komoly gond kb 70 ezer Ft.- a javítása. Ez is E6X alapbetegség, ha már annyira le van bontva a kocsi,
akkor érdemes cserélni az izzítógyertyákat is, illetve a szívósor össze tömítését, tisztítani a szívósort EGR-rel együtt, illetve saját ízlés dolga szerint eljárni flaps ügyben, ha eddig még nem tették meg


További feltárt hibák:
- Motorolaj szivárgás a vákumszivattyú és és a szívótorok felöl. A szerelő szerint 2 tömítés cseréje szükséges. Így igaz.
- Kisméretű váltóolaj szivárgás. (Ez azért érdekes, mert kb 70 ezer Km-el ezelőtt lett felújítva a váltó gyári alkatrészekkel. Erről számlát és kivett alkatrészeket mutatott az autó tulajdonosa) Szivároghat a fokozat választónál, azt a szimeringet nem biztos, hogy cserélték. Meg kell nézni honnan folyik.

Az állapotfelmérés során a porlasztók korrekciós értéke 0- 0,8 között voltak. Jók még bőven.
A váltó adaptációs értékei:

A kuplung: 300, a többi kuplung esetében 80-150 között. A szerelő elmondása szerint az autó váltó hibát 700-as értéknél dob. 400-ig jó az adaptáció hivatalosan, használattól függően 150-200 ezret még elmegy, nincs teendő vele. Gyakorlatilag ültem már olyan autóban,a hol 900 körül voltak az adaptációs értékek adott kuplungokon és még lábon ment, érzetre jó volt. Lehet solenoid fáradás is igazából, de amíg megy úgy gondolom nem érdemes piszkálni.

A fentebbiekből az izzítás hiba valóban ennyiből megoldódhat, vagy ennek lehet komolyabbb következménye is? A váltó adaptációs értékei szerintetek megfelelőek?

A szerelő szerint az autó motorikusan rendben van, a vezérlést ő cserélte, a vátót ő újította fel, csak gyári alkatrészt használt, így szerinte azokkal sem lehet baj.

Esetleg találkoztatok már az izzításra vonatkozó hibával?

Segítségetek előre is köszönöm.

Üdv,
Tamás

Élő adatokat néztetek? Szépen együtt megy a mért/ref légtömeg és töltőnyomás?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 20:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

Sikerült elvinnem a kiszemelt E60-at (2009.01, 530xd, automata) állapotfelmérésre amely során a következők derültek ki az autóról:

Diagnosztika során a következő hibákat tárolta az autó, amelyek törlés után is visszajöttek:
- SMFA: Rapid heating field, seat cushion. Ettől függetlenül működik az ülésfűtés passz, E39-ben láttam már ilyen hibakódot, de ott is tette a dolgát
- IHKA: Fogging sensor. A szerelő szerint ez az e60-ak 90%-ban rossz. - Így igaz, csere, már ha zavar, hogy automata állásban nem fújja le magától a párát
-DSC: Brake-pad wear, rear axle, brake pads. Fékbetét hiba, a szerelő szerint 25-30%-os jelenleg. cserés a hátsó fékbetét
-DDE: BSD- Communication with glow control unit - Izzitás elektronika hiba a szerelő szerint nem komoly gond kb 70 ezer Ft.- a javítása. Ez is E6X alapbetegség, ha már annyira le van bontva a kocsi,
akkor érdemes cserélni az izzítógyertyákat is, illetve a szívósor össze tömítését, tisztítani a szívósort EGR-rel együtt, illetve saját ízlés dolga szerint eljárni flaps ügyben, ha eddig még nem tették meg


További feltárt hibák:
- Motorolaj szivárgás a vákumszivattyú és és a szívótorok felöl. A szerelő szerint 2 tömítés cseréje szükséges. Így igaz.
- Kisméretű váltóolaj szivárgás. (Ez azért érdekes, mert kb 70 ezer Km-el ezelőtt lett felújítva a váltó gyári alkatrészekkel. Erről számlát és kivett alkatrészeket mutatott az autó tulajdonosa) Szivároghat a fokozat választónál, azt a szimeringet nem biztos, hogy cserélték. Meg kell nézni honnan folyik.

Az állapotfelmérés során a porlasztók korrekciós értéke 0- 0,8 között voltak. Jók még bőven.
A váltó adaptációs értékei:

A kuplung: 300, a többi kuplung esetében 80-150 között. A szerelő elmondása szerint az autó váltó hibát 700-as értéknél dob. 400-ig jó az adaptáció hivatalosan, használattól függően 150-200 ezret még elmegy, nincs teendő vele. Gyakorlatilag ültem már olyan autóban,a hol 900 körül voltak az adaptációs értékek adott kuplungokon és még lábon ment, érzetre jó volt. Lehet solenoid fáradás is igazából, de amíg megy úgy gondolom nem érdemes piszkálni.

A fentebbiekből az izzítás hiba valóban ennyiből megoldódhat, vagy ennek lehet komolyabbb következménye is? A váltó adaptációs értékei szerintetek megfelelőek?

A szerelő szerint az autó motorikusan rendben van, a vezérlést ő cserélte, a vátót ő újította fel, csak gyári alkatrészt használt, így szerinte azokkal sem lehet baj.

Esetleg találkoztatok már az izzításra vonatkozó hibával?

Segítségetek előre is köszönöm.

Üdv,
Tamás

Élő adatokat néztetek? Szépen együtt megy a mért/ref légtömeg és töltőnyomás?


Igen néztünk, együtt mozogtak.

@kzolee
Ugyanezt mondta a szerelő, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy ez mennyire gyakori hiba, de így akkor rendben van.

Köszönöm a tanácsaitokat!

Üdv,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.24. 10:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
@kzolee
Ugyanezt mondta a szerelő, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy ez mennyire gyakori hiba, de így akkor rendben van.

Köszönöm a tanácsaitokat!

Üdv,
Tamás


Abszolút, átkerült a blokk oldalára, a szívósor alá. Gyakorlatilag halálra van ítélve a meleg és a ráfolyó olaj által. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.26. 21:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Tegnap megvettem az E60-at, ma reggel meg is lepett, de elsőre nem tűnik olyan nagynak a probléma. Reggel beindítottam, és a ventilátor ami a beltérbe fújja a levegőt elkezdett búgni. Úgy vettem észre, hogy random a jelenség, mert néha csinálja- néha pedig nem.

Első úgy tippelek, hogy a ventit kell cserélni. Ha igazam van, nagy meló kiszedni a műszerfal alól? Vagy teljesen más a gond?

Köszönettel,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.26. 22:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
Sziasztok!

Tegnap megvettem az E60-at, ma reggel meg is lepett, de elsőre nem tűnik olyan nagynak a probléma. Reggel beindítottam, és a ventilátor ami a beltérbe fújja a levegőt elkezdett búgni. Úgy vettem észre, hogy random a jelenség, mert néha csinálja- néha pedig nem.

Első úgy tippelek, hogy a ventit kell cserélni. Ha igazam van, nagy meló kiszedni a műszerfal alól? Vagy teljesen más a gond?

Köszönettel,
Tamás


Ebben a hidegben előfordul, hogy még az új autókban is picit szól a ventilátor sajnos. Van rá esély, hogy elfáradt a tied, mert nekem is volt már cserélve 5 éve, de lehet, hogy csak a hideg miatt csinálja és még elmegy egy darabig. Egyébként sajnos az egész műszerfalat szét kell bombázni hozzá teljesen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: kapitany
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.26. 22:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Srácok! Esetleg, ha van valakinek kibontva ülése E60/E61-hez nem mérné meg nekem a lefogatási pontok távolságát?
Nagyon szépen köszönöm előre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.28. 21:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Faceliftes 35d-be milyen dugókat ajánlotok a szívósorba? Fém vagy műanyag? 32mm-es való bele, ugye?
Például ez??

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.28. 22:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Faceliftes 35d-be milyen dugókat ajánlotok a szívósorba? Fém vagy műanyag? 32mm-es való bele, ugye?
Például ez??


Igen jó bele ez, de ha kedves a DPF-ed, akkor ne dugózd le, hanem inkább szívósor csere. :franko: Tapasztalatból mondom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 249  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator