2017.12.16. 12:28
2017.12.17. 15:48
dreizwanzig írta:Sziasztok! A touring rolómmal akadt egy kis gondom. Ki akartam volna venni a rolót és azzal szembesültem, hogy az egyik oldalon nem jön ki. A gomb, amit meg kellene nyomni, nem jött ki, lenti állásban van, mint amikor ki van véve a roló. Hiába rángattam előre-hátra, gondolván hátha bepattan, vagy kijön, nem történt semmi. Van valakinek ötlete, hogyan tudnám kiszabadítani?
2017.12.17. 20:32
2017.12.19. 15:04
huuu, koszi! Siker! Azt hittem, hogy szanaszet kell majd barmolnom mindent es vehetek uj rolot, de nem. KosziNagyMatyas írta:dreizwanzig írta:Sziasztok! A touring rolómmal akadt egy kis gondom. Ki akartam volna venni a rolót és azzal szembesültem, hogy az egyik oldalon nem jön ki. A gomb, amit meg kellene nyomni, nem jött ki, lenti állásban van, mint amikor ki van véve a roló. Hiába rángattam előre-hátra, gondolván hátha bepattan, vagy kijön, nem történt semmi. Van valakinek ötlete, hogyan tudnám kiszabadítani?
Igen van, haveroméval ugyan ez történt. Vékony csavarhúzóval piszkáld helyére a gombot és utána ki fogod tudni oldani.
2017.12.22. 16:03
2017.12.22. 20:40
Devlev írta:Sziasztok!
Van egy BMW e39 2002 2.2 benzines autóm!
A problémám a következő:Hideg indítás után az autó jár szépen majd 1 percen bellűl lefullad!Ez addig megy míg a hőfok visszajelző kb a negyedévi nem megy fel majd minden hiba megszűnik!Alapjárati motor tisztítva, légtömegmérő cserélve,gyújtótrafók jók, gyertyák cserélve!Valami tipp valakinek?
Előre is köszi a válaszokat!
2017.12.22. 21:33
Devlev írta:Sziasztok!
Van egy BMW e39 2002 2.2 benzines autóm!
A problémám a következő:Hideg indítás után az autó jár szépen majd 1 percen bellűl lefullad!Ez addig megy míg a hőfok visszajelző kb a negyedévi nem megy fel majd minden hiba megszűnik!Alapjárati motor tisztítva, légtömegmérő cserélve,gyújtótrafók jók, gyertyák cserélve!Valami tipp valakinek?
Előre is köszi a válaszokat!
2017.12.23. 09:14
2017.12.29. 19:15
2017.12.29. 21:39
ChristianN írta:Sziasztok!
Egyik percről a másikra, minden előjel nélkül elment a műszerfal világításom, nem tudok indexelni, refit, ködlámpát kapcsolni, illetve a fényszóróim fixen világítanak, azt se reagál a kapcsolgatásra. Bizti tábla leírásába nem találtam erre vonatkozó biztosítékot, végig mértem az összeset, elvileg jó mind.
Mi lehet a baj?
2017.12.29. 23:29
2017.12.30. 13:48
Szia kérlek azonnal szolj ha megtalaltad a hibat. Ugyan ez van az enyemmel is es 3 szerelo sem jott ra mi baj van es nallam az osszes gyertya trafok kartelgaz szurok stb nagyon sok mindent csinaltak es semmieddy írta:Sziasztok
2001 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel : kb. 2 hete, amikor elég hideg volt kint, kocsi garázsban állt , indítom , beindul de nem megy mind a 6 henger. Leállítom, újraindítom tökéletesen ment. A nap folyamán hibátlan volt. Másnap reggel megint előjött a hiba, de utána megint jó volt. Gépre rátettem 4,6 henger gyújtás kimaradást írt ki. Jött a Karácsony, 3 napig pihent a garázsban, indítom, tökéletesen működött Másnap reggel megint nem ment mind a 6 henger, a 3-4 -ik újraindításnál megint tökéletes volt. Ma reggel indítom hibátlanul ment egész nap
Tegnap is gépre tettük és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha.....
Remélem nem nagy hiba lehet mivel nem észleltem többletfogyasztást vagy hogy gyengébb lenne.
Ötletek esetleg ?
2017.12.30. 13:49
2.2 benzin ez isdomcsimisi írta:Szia kérlek azonnal szolj ha megtalaltad a hibat. Ugyan ez van az enyemmel is es 3 szerelo sem jott ra mi baj van es nallam az osszes gyertya trafok kartelgaz szurok stb nagyon sok mindent csinaltak es semmieddy írta:Sziasztok
2001 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel : kb. 2 hete, amikor elég hideg volt kint, kocsi garázsban állt , indítom , beindul de nem megy mind a 6 henger. Leállítom, újraindítom tökéletesen ment. A nap folyamán hibátlan volt. Másnap reggel megint előjött a hiba, de utána megint jó volt. Gépre rátettem 4,6 henger gyújtás kimaradást írt ki. Jött a Karácsony, 3 napig pihent a garázsban, indítom, tökéletesen működött Másnap reggel megint nem ment mind a 6 henger, a 3-4 -ik újraindításnál megint tökéletes volt. Ma reggel indítom hibátlanul ment egész nap
Tegnap is gépre tettük és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha.....
Remélem nem nagy hiba lehet mivel nem észleltem többletfogyasztást vagy hogy gyengébb lenne.
Ötletek esetleg ?
Tapatalkkal küldve az én VTR-L29 eszközömről
2017.12.30. 17:11
domcsimisi írta:Szia kérlek azonnal szolj ha megtalaltad a hibat. Ugyan ez van az enyemmel is es 3 szerelo sem jott ra mi baj van es nallam az osszes gyertya trafok kartelgaz szurok stb nagyon sok mindent csinaltak es semmi.eddy írta:Sziasztok!
2001. 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel: 4,6 és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha...
Ötletek esetleg ?
2017.12.30. 21:57
Bandi1978 írta:domcsimisi írta:Szia kérlek azonnal szolj ha megtalaltad a hibat. Ugyan ez van az enyemmel is es 3 szerelo sem jott ra mi baj van es nallam az osszes gyertya trafok kartelgaz szurok stb nagyon sok mindent csinaltak es semmi.eddy írta:Sziasztok!
2001. 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel: 4,6 és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha...
Ötletek esetleg ?
Befecskendező rendszert is szemügyre kellene venni, ha hol egyik, hol másik henger nem megy.
Várom a fejleményeket, hogy a hőjeladó cserére mi változik
2017.12.31. 11:10
Bandi1978 írta:ChristianN írta:Sziasztok!
Egyik percről a másikra, minden előjel nélkül elment a műszerfal világításom, nem tudok indexelni, refit, ködlámpát kapcsolni, illetve a fényszóróim fixen világítanak, azt se reagál a kapcsolgatásra. Bizti tábla leírásába nem találtam erre vonatkozó biztosítékot, végig mértem az összeset, elvileg jó mind.
Mi lehet a baj?
Lehet megpróbálkoznék egy "akku reset"-tel elsőnek. (Ilyenkor elég sok mindent elfelejt a kocsi, de ez nem jelenti azt, hogy tönkremegy... )
Ilyenkor jól jön egy BMW Scanner, egy gyors diaghoz, nem tudom van-e neked.
Hirtelen az IKE és vagy LCM hibájára gyanakodnék a leírás alapján.
2017.12.31. 21:37
eddy írta:Sziasztok
2001 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel : kb. 2 hete, amikor elég hideg volt kint, kocsi garázsban állt , indítom , beindul de nem megy mind a 6 henger. Leállítom, újraindítom tökéletesen ment. A nap folyamán hibátlan volt. Másnap reggel megint előjött a hiba, de utána megint jó volt. Gépre rátettem 4,6 henger gyújtás kimaradást írt ki. Jött a Karácsony, 3 napig pihent a garázsban, indítom, tökéletesen működött Másnap reggel megint nem ment mind a 6 henger, a 3-4 -ik újraindításnál megint tökéletes volt. Ma reggel indítom hibátlanul ment egész nap
Tegnap is gépre tettük és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha.....
Remélem nem nagy hiba lehet mivel nem észleltem többletfogyasztást vagy hogy gyengébb lenne.
Ötletek esetleg ?
2017.12.31. 23:08
attila94 írta:eddy írta:Sziasztok
2001 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel : kb. 2 hete, amikor elég hideg volt kint, kocsi garázsban állt , indítom , beindul de nem megy mind a 6 henger. Leállítom, újraindítom tökéletesen ment. A nap folyamán hibátlan volt. Másnap reggel megint előjött a hiba, de utána megint jó volt. Gépre rátettem 4,6 henger gyújtás kimaradást írt ki. Jött a Karácsony, 3 napig pihent a garázsban, indítom, tökéletesen működött Másnap reggel megint nem ment mind a 6 henger, a 3-4 -ik újraindításnál megint tökéletes volt. Ma reggel indítom hibátlanul ment egész nap
Tegnap is gépre tettük és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha.....
Remélem nem nagy hiba lehet mivel nem észleltem többletfogyasztást vagy hogy gyengébb lenne.
Ötletek esetleg ?
Melyik hőgomba mutat -48C fokot? A titkos menüben az olajhőmérsékletre mindig -48C fokot fog írni, mert az csak az M5-be jutott.
Ha hülyeséget írtam, és másik hőgombáról van szó hagyd figyelmen kívűl a hozzászólásomat.
2018.01.01. 02:07
eddy írta:attila94 írta:eddy írta:Sziasztok
2001 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel : kb. 2 hete, amikor elég hideg volt kint, kocsi garázsban állt , indítom , beindul de nem megy mind a 6 henger. Leállítom, újraindítom tökéletesen ment. A nap folyamán hibátlan volt. Másnap reggel megint előjött a hiba, de utána megint jó volt. Gépre rátettem 4,6 henger gyújtás kimaradást írt ki. Jött a Karácsony, 3 napig pihent a garázsban, indítom, tökéletesen működött Másnap reggel megint nem ment mind a 6 henger, a 3-4 -ik újraindításnál megint tökéletes volt. Ma reggel indítom hibátlanul ment egész nap
Tegnap is gépre tettük és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha.....
Remélem nem nagy hiba lehet mivel nem észleltem többletfogyasztást vagy hogy gyengébb lenne.
Ötletek esetleg ?
Melyik hőgomba mutat -48C fokot? A titkos menüben az olajhőmérsékletre mindig -48C fokot fog írni, mert az csak az M5-be jutott.
Ha hülyeséget írtam, és másik hőgombáról van szó hagyd figyelmen kívűl a hozzászólásomat.
Nem a titkos menüben
Rátette gépre a szerelőm, járt a motor és figyelte az adatokat, végig nézet mindent és akkor figyelt fel erre a jeladóra hogy beállt -48C fokra és nem változik az értéke pedig kellene. Lehúzta ,akkor sem. Ha a kocsival szemben állsz bal oldalt a hűtő aljában található.
2018.01.01. 14:50
Gallaca írta:Az a hűtőből kilépő víz hőmérséklet jeladó. Attól nem hiszem, hogy változni fog bármi is. Persze ha rossz, természetesen cserélni kell.