Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.16. 12:28

Sziasztok! A touring rolómmal akadt egy kis gondom. Ki akartam volna venni a rolót és azzal szembesültem, hogy az egyik oldalon nem jön ki. A gomb, amit meg kellene nyomni, nem jött ki, lenti állásban van, mint amikor ki van véve a roló. Hiába rángattam előre-hátra, gondolván hátha bepattan, vagy kijön, nem történt semmi. Van valakinek ötlete, hogyan tudnám kiszabadítani?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.17. 15:48

dreizwanzig írta:Sziasztok! A touring rolómmal akadt egy kis gondom. Ki akartam volna venni a rolót és azzal szembesültem, hogy az egyik oldalon nem jön ki. A gomb, amit meg kellene nyomni, nem jött ki, lenti állásban van, mint amikor ki van véve a roló. Hiába rángattam előre-hátra, gondolván hátha bepattan, vagy kijön, nem történt semmi. Van valakinek ötlete, hogyan tudnám kiszabadítani?


Igen van, haveroméval ugyan ez történt. Vékony csavarhúzóval piszkáld helyére a gombot és utána ki fogod tudni oldani. :franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.17. 20:32

Sziasztok!
Bevillant ma az Airbag hibalámpám. Inpával kiolvasva a kövi üzit kaptam: A/D converter; control unit faulty Error frequency : 1
Törölni akartam a hibakódot, akkor pedig egy hibaüzenet: ERROR ECU REJECTED.
Nagyon örülnék ha valaki tudna megoldást, ugyanis jövőhéten kpm vizsgázik az ötösöm, honosítás céljából.
Már minden kész, csak ez van még hátra...

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.19. 15:04

NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:Sziasztok! A touring rolómmal akadt egy kis gondom. Ki akartam volna venni a rolót és azzal szembesültem, hogy az egyik oldalon nem jön ki. A gomb, amit meg kellene nyomni, nem jött ki, lenti állásban van, mint amikor ki van véve a roló. Hiába rángattam előre-hátra, gondolván hátha bepattan, vagy kijön, nem történt semmi. Van valakinek ötlete, hogyan tudnám kiszabadítani?


Igen van, haveroméval ugyan ez történt. Vékony csavarhúzóval piszkáld helyére a gombot és utána ki fogod tudni oldani. :franko:
huuu, koszi! Siker! Azt hittem, hogy szanaszet kell majd barmolnom mindent es vehetek uj rolot, de nem. Koszi :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.22. 16:03

Sziasztok!
Van egy BMW e39 2002 2.2 benzines autóm!
A problémám a következő:Hideg indítás után az autó jár szépen majd 1 percen bellűl lefullad!Ez addig megy míg a hőfok visszajelző kb a negyedévi nem megy fel majd minden hiba megszűnik!Alapjárati motor tisztítva, légtömegmérő cserélve,gyújtótrafók jók, gyertyák cserélve!Valami tipp valakinek?
Előre is köszi a válaszokat!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.22. 20:40

Devlev írta:Sziasztok!
Van egy BMW e39 2002 2.2 benzines autóm!
A problémám a következő:Hideg indítás után az autó jár szépen majd 1 percen bellűl lefullad!Ez addig megy míg a hőfok visszajelző kb a negyedévi nem megy fel majd minden hiba megszűnik!Alapjárati motor tisztítva, légtömegmérő cserélve,gyújtótrafók jók, gyertyák cserélve!Valami tipp valakinek?
Előre is köszi a válaszokat!


Szia, nekem volt egy off Renault megane 1,6-os benzinesem, 2006-os évi ugyanezzel a problémával. Ott az “okoskerék” v. vezérlés módosító kerék volt a hunyó.
Ki lett cseréllni. Utána normálisan üzemelt tovább. De zsebbenyúlós történet volt. Ismerős csinálta baráti alapon 70 papírért.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.22. 21:33

Devlev írta:Sziasztok!
Van egy BMW e39 2002 2.2 benzines autóm!
A problémám a következő:Hideg indítás után az autó jár szépen majd 1 percen bellűl lefullad!Ez addig megy míg a hőfok visszajelző kb a negyedévi nem megy fel majd minden hiba megszűnik!Alapjárati motor tisztítva, légtömegmérő cserélve,gyújtótrafók jók, gyertyák cserélve!Valami tipp valakinek?
Előre is köszi a válaszokat!


Összes kartergázcső és lecsapató szelepet cseréld ki, és tegyél új tömítéseket a szívósorra is mindenhová.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.23. 09:14

Köszi a válaszokat!Megpróbálom!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.29. 19:15

Sziasztok!

Egyik percről a másikra, minden előjel nélkül elment a műszerfal világításom, nem tudok indexelni, refit, ködlámpát kapcsolni, illetve a fényszóróim fixen világítanak, azt se reagál a kapcsolgatásra. Bizti tábla leírásába nem találtam erre vonatkozó biztosítékot, végig mértem az összeset, elvileg jó mind.
Mi lehet a baj?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.29. 21:39

ChristianN írta:Sziasztok!

Egyik percről a másikra, minden előjel nélkül elment a műszerfal világításom, nem tudok indexelni, refit, ködlámpát kapcsolni, illetve a fényszóróim fixen világítanak, azt se reagál a kapcsolgatásra. Bizti tábla leírásába nem találtam erre vonatkozó biztosítékot, végig mértem az összeset, elvileg jó mind.
Mi lehet a baj?


Lehet megpróbálkoznék egy "akku reset"-tel elsőnek. (Ilyenkor elég sok mindent elfelejt a kocsi, de ez nem jelenti azt, hogy tönkremegy... :D )
Ilyenkor jól jön egy BMW Scanner, egy gyors diaghoz, nem tudom van-e neked.
Hirtelen az IKE és vagy LCM hibájára gyanakodnék a leírás alapján.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.29. 23:29

Sziasztok

2001 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel : kb. 2 hete, amikor elég hideg volt kint, kocsi garázsban állt , indítom , beindul de nem megy mind a 6 henger. Leállítom, újraindítom tökéletesen ment. A nap folyamán hibátlan volt. Másnap reggel megint előjött a hiba, de utána megint jó volt. Gépre rátettem 4,6 henger gyújtás kimaradást írt ki. Jött a Karácsony, 3 napig pihent a garázsban, indítom, tökéletesen működött :D Másnap reggel megint nem ment mind a 6 henger, a 3-4 -ik újraindításnál megint tökéletes volt. :facepalm: Ma reggel indítom hibátlanul ment egész nap :o :shock:
Tegnap is gépre tettük és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha.....

Remélem nem nagy hiba lehet mivel nem észleltem többletfogyasztást vagy hogy gyengébb lenne.

Ötletek esetleg ?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.30. 13:48

eddy írta:Sziasztok

2001 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel : kb. 2 hete, amikor elég hideg volt kint, kocsi garázsban állt , indítom , beindul de nem megy mind a 6 henger. Leállítom, újraindítom tökéletesen ment. A nap folyamán hibátlan volt. Másnap reggel megint előjött a hiba, de utána megint jó volt. Gépre rátettem 4,6 henger gyújtás kimaradást írt ki. Jött a Karácsony, 3 napig pihent a garázsban, indítom, tökéletesen működött :D Másnap reggel megint nem ment mind a 6 henger, a 3-4 -ik újraindításnál megint tökéletes volt. :facepalm: Ma reggel indítom hibátlanul ment egész nap :o :shock:
Tegnap is gépre tettük és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha.....

Remélem nem nagy hiba lehet mivel nem észleltem többletfogyasztást vagy hogy gyengébb lenne.

Ötletek esetleg ?
Szia kérlek azonnal szolj ha megtalaltad a hibat. Ugyan ez van az enyemmel is es 3 szerelo sem jott ra mi baj van es nallam az osszes gyertya trafok kartelgaz szurok stb nagyon sok mindent csinaltak es semmi

Tapatalkkal küldve az én VTR-L29 eszközömről

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.30. 13:49

domcsimisi írta:
eddy írta:Sziasztok

2001 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel : kb. 2 hete, amikor elég hideg volt kint, kocsi garázsban állt , indítom , beindul de nem megy mind a 6 henger. Leállítom, újraindítom tökéletesen ment. A nap folyamán hibátlan volt. Másnap reggel megint előjött a hiba, de utána megint jó volt. Gépre rátettem 4,6 henger gyújtás kimaradást írt ki. Jött a Karácsony, 3 napig pihent a garázsban, indítom, tökéletesen működött :D Másnap reggel megint nem ment mind a 6 henger, a 3-4 -ik újraindításnál megint tökéletes volt. :facepalm: Ma reggel indítom hibátlanul ment egész nap :o :shock:
Tegnap is gépre tettük és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha.....

Remélem nem nagy hiba lehet mivel nem észleltem többletfogyasztást vagy hogy gyengébb lenne.

Ötletek esetleg ?
Szia kérlek azonnal szolj ha megtalaltad a hibat. Ugyan ez van az enyemmel is es 3 szerelo sem jott ra mi baj van es nallam az osszes gyertya trafok kartelgaz szurok stb nagyon sok mindent csinaltak es semmi

Tapatalkkal küldve az én VTR-L29 eszközömről
2.2 benzin ez is

Tapatalkkal küldve az én VTR-L29 eszközömről

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.30. 17:11

domcsimisi írta:
eddy írta:Sziasztok!
2001. 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel: 4,6 és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha...
Ötletek esetleg ?
Szia kérlek azonnal szolj ha megtalaltad a hibat. Ugyan ez van az enyemmel is es 3 szerelo sem jott ra mi baj van es nallam az osszes gyertya trafok kartelgaz szurok stb nagyon sok mindent csinaltak es semmi.


Befecskendező rendszert is szemügyre kellene venni, ha hol egyik, hol másik henger nem megy.

Várom a fejleményeket, hogy a hőjeladó cserére mi változik :!:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.30. 21:57

Bandi1978 írta:
domcsimisi írta:
eddy írta:Sziasztok!
2001. 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel: 4,6 és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha...
Ötletek esetleg ?
Szia kérlek azonnal szolj ha megtalaltad a hibat. Ugyan ez van az enyemmel is es 3 szerelo sem jott ra mi baj van es nallam az osszes gyertya trafok kartelgaz szurok stb nagyon sok mindent csinaltak es semmi.


Befecskendező rendszert is szemügyre kellene venni, ha hol egyik, hol másik henger nem megy.

Várom a fejleményeket, hogy a hőjeladó cserére mi változik :!:


Jövőhéten Kedden remélem cserélve lesz a hőjeladó, aztán kiderül. Bízom a szerelőmben, már 20 éve hozzá járok, mindig megtalálta az összes hibákat. Kezdésnek ezt cseréljük, aztán kiderül pár nap alatt. Napi szinten használom az autót munkába járás miatt, nagyon fontos minél hamarabb megtalálni a hibát - hibákat. Jelentkezem ahogy tudok valamit :franko:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.31. 11:10

Bandi1978 írta:
ChristianN írta:Sziasztok!

Egyik percről a másikra, minden előjel nélkül elment a műszerfal világításom, nem tudok indexelni, refit, ködlámpát kapcsolni, illetve a fényszóróim fixen világítanak, azt se reagál a kapcsolgatásra. Bizti tábla leírásába nem találtam erre vonatkozó biztosítékot, végig mértem az összeset, elvileg jó mind.
Mi lehet a baj?


Lehet megpróbálkoznék egy "akku reset"-tel elsőnek. (Ilyenkor elég sok mindent elfelejt a kocsi, de ez nem jelenti azt, hogy tönkremegy... :D )
Ilyenkor jól jön egy BMW Scanner, egy gyors diaghoz, nem tudom van-e neked.
Hirtelen az IKE és vagy LCM hibájára gyanakodnék a leírás alapján.


Köszönöm, akku reset bejott!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.31. 21:37

eddy írta:Sziasztok

2001 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel : kb. 2 hete, amikor elég hideg volt kint, kocsi garázsban állt , indítom , beindul de nem megy mind a 6 henger. Leállítom, újraindítom tökéletesen ment. A nap folyamán hibátlan volt. Másnap reggel megint előjött a hiba, de utána megint jó volt. Gépre rátettem 4,6 henger gyújtás kimaradást írt ki. Jött a Karácsony, 3 napig pihent a garázsban, indítom, tökéletesen működött :D Másnap reggel megint nem ment mind a 6 henger, a 3-4 -ik újraindításnál megint tökéletes volt. :facepalm: Ma reggel indítom hibátlanul ment egész nap :o :shock:
Tegnap is gépre tettük és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha.....

Remélem nem nagy hiba lehet mivel nem észleltem többletfogyasztást vagy hogy gyengébb lenne.

Ötletek esetleg ?


Melyik hőgomba mutat -48C fokot? A titkos menüben az olajhőmérsékletre mindig -48C fokot fog írni, mert az csak az M5-be jutott.

Ha hülyeséget írtam, és másik hőgombáról van szó hagyd figyelmen kívűl a hozzászólásomat. :D

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2017.12.31. 23:08

attila94 írta:
eddy írta:Sziasztok

2001 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel : kb. 2 hete, amikor elég hideg volt kint, kocsi garázsban állt , indítom , beindul de nem megy mind a 6 henger. Leállítom, újraindítom tökéletesen ment. A nap folyamán hibátlan volt. Másnap reggel megint előjött a hiba, de utána megint jó volt. Gépre rátettem 4,6 henger gyújtás kimaradást írt ki. Jött a Karácsony, 3 napig pihent a garázsban, indítom, tökéletesen működött :D Másnap reggel megint nem ment mind a 6 henger, a 3-4 -ik újraindításnál megint tökéletes volt. :facepalm: Ma reggel indítom hibátlanul ment egész nap :o :shock:
Tegnap is gépre tettük és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha.....

Remélem nem nagy hiba lehet mivel nem észleltem többletfogyasztást vagy hogy gyengébb lenne.

Ötletek esetleg ?


Melyik hőgomba mutat -48C fokot? A titkos menüben az olajhőmérsékletre mindig -48C fokot fog írni, mert az csak az M5-be jutott.

Ha hülyeséget írtam, és másik hőgombáról van szó hagyd figyelmen kívűl a hozzászólásomat. :D


Nem a titkos menüben :)
Rátette gépre a szerelőm, járt a motor és figyelte az adatokat, végig nézet mindent és akkor figyelt fel erre a jeladóra hogy beállt -48C fokra és nem változik az értéke pedig kellene. Lehúzta ,akkor sem. Ha a kocsival szemben állsz bal oldalt a hűtő aljában található.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.01. 02:07

eddy írta:
attila94 írta:
eddy írta:Sziasztok

2001 2.2 benzin. A következő hiba lépett fel : kb. 2 hete, amikor elég hideg volt kint, kocsi garázsban állt , indítom , beindul de nem megy mind a 6 henger. Leállítom, újraindítom tökéletesen ment. A nap folyamán hibátlan volt. Másnap reggel megint előjött a hiba, de utána megint jó volt. Gépre rátettem 4,6 henger gyújtás kimaradást írt ki. Jött a Karácsony, 3 napig pihent a garázsban, indítom, tökéletesen működött :D Másnap reggel megint nem ment mind a 6 henger, a 3-4 -ik újraindításnál megint tökéletes volt. :facepalm: Ma reggel indítom hibátlanul ment egész nap :o :shock:
Tegnap is gépre tettük és az 5,6 hengert hozta ki gyújtás kimaradásként. Szerelő átnézte, gyertyák, trafó ok. Viszont mondta hogy a hőgomba mindig -48 C fokot mutat. Jövőhéten veszek egy újat, hátha.....

Remélem nem nagy hiba lehet mivel nem észleltem többletfogyasztást vagy hogy gyengébb lenne.

Ötletek esetleg ?


Melyik hőgomba mutat -48C fokot? A titkos menüben az olajhőmérsékletre mindig -48C fokot fog írni, mert az csak az M5-be jutott.

Ha hülyeséget írtam, és másik hőgombáról van szó hagyd figyelmen kívűl a hozzászólásomat. :D


Nem a titkos menüben :)
Rátette gépre a szerelőm, járt a motor és figyelte az adatokat, végig nézet mindent és akkor figyelt fel erre a jeladóra hogy beállt -48C fokra és nem változik az értéke pedig kellene. Lehúzta ,akkor sem. Ha a kocsival szemben állsz bal oldalt a hűtő aljában található.

Az a hűtőből kilépő víz hőmérséklet jeladó. Attól nem hiszem, hogy változni fog bármi is. Persze ha rossz, természetesen cserélni kell.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)

2018.01.01. 14:50

Gallaca írta:Az a hűtőből kilépő víz hőmérséklet jeladó. Attól nem hiszem, hogy változni fog bármi is. Persze ha rossz, természetesen cserélni kell.


Mint írtam mivel csak ezt találtuk rossznak, ezzel kezdem....azták kiderül.

Tapatalkkal küldve az én LEAGOO M8 eszközömről
Hozzászólás küldése

VigLink badge