* *
Pontos idő: 2024.03.28. 22:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.10.28. 10:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Skyp írta:
Gallaca írta:
Skyp írta:
Idézet:
Ilyenkor nem az egész vezérlő rossz, csak az a része ami a pumpát vezérli, végfok, ilyesmi. Mikor kivezérli a pumpát, a szenzoron érkezne visszajelzés, hogy felment a nyomás. Ha elromlott a pumpa, vagy nem kap áramot, nincs nyomásjel. Csak nem tudja, hogy miért nincs, ezért titulálhatja a szenzort is hibásnak, mert nincs nyomásjel.
Így van tesztelhető, fentebb már kifejtettem, szerintem én írtam. Nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál. :franko:


Értem már, tiszta sor. Szerintem is Te írtad, de most meg nem találom azt a hozzászólásod. Nézegettem, de még nem jöttem rá hol kell megtáplalni!?

Széthúzod a csatiját a pumpának, ott. Polaritásra ügyelj.



Úgy értem, hogy melyik a csatija? Mert ezen az egész tömbön 2 db van. Egyik a nagyon sok lábas elől, a másik hátul egy 3 vezetékes a nyomás szenzoron.

A pumpánál van a csati.Kép

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.11.02. 21:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.09. 01:00
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Skyp írta:
Gallaca írta:
Skyp írta:
Idézet:
Ilyenkor nem az egész vezérlő rossz, csak az a része ami a pumpát vezérli, végfok, ilyesmi. Mikor kivezérli a pumpát, a szenzoron érkezne visszajelzés, hogy felment a nyomás. Ha elromlott a pumpa, vagy nem kap áramot, nincs nyomásjel. Csak nem tudja, hogy miért nincs, ezért titulálhatja a szenzort is hibásnak, mert nincs nyomásjel.
Így van tesztelhető, fentebb már kifejtettem, szerintem én írtam. Nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál. :franko:


Értem már, tiszta sor. Szerintem is Te írtad, de most meg nem találom azt a hozzászólásod. Nézegettem, de még nem jöttem rá hol kell megtáplalni!?

Széthúzod a csatiját a pumpának, ott. Polaritásra ügyelj.



Úgy értem, hogy melyik a csatija? Mert ezen az egész tömbön 2 db van. Egyik a nagyon sok lábas elől, a másik hátul egy 3 vezetékes a nyomás szenzoron.

A pumpánál van a csati.Kép




Előtöltő pumpa működig, géppel is szépen aktiválható. Fékbetétek, kopásjelzők cserélve, futómű állítva elől-hátul, akksi töltve, fékolaj rendben, és a hiba változott.

Minden indításnák eltűnik a hibakód ám pár méter megtétele után (fékezés nélkül) újra előkön (ABS, DSC, Sárga felkiáltójel). Következő újraindításnál ugyan úgy eltűnik.

Ma egy másik, Bosch diaggal megnéztük, ott is az “ESP 1.4 : 115 nyomásérzékelő hiba” írja, de kibővítve annyival, hogy “átmeneti elektromágneses zavar”


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.12.05. 18:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kiszetelt ABS kockat lehet valahogy tesztelni? Mondjuk csak radugjuk egy kocsira? Bontoban venne egy haver, de szeretne biztosra menni.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.12.05. 19:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
Kiszetelt ABS kockat lehet valahogy tesztelni? Mondjuk csak radugjuk egy kocsira? Bontoban venne egy haver, de szeretne biztosra menni.


Ha van lehetőség rádugni, akkor már csak 6 csavar. Én lehetőség szerint úgy adom át.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.12.05. 20:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
morv írta:
Kiszetelt ABS kockat lehet valahogy tesztelni? Mondjuk csak radugjuk egy kocsira? Bontoban venne egy haver, de szeretne biztosra menni.


Ha van lehetőség rádugni, akkor már csak 6 csavar. Én lehetőség szerint úgy adom át.
Az o kocsijaval nem tudunk menni, szerinted az enyemre radughatjuk ott a helyszinen?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.12.05. 21:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Gallaca írta:
morv írta:
Kiszetelt ABS kockat lehet valahogy tesztelni? Mondjuk csak radugjuk egy kocsira? Bontoban venne egy haver, de szeretne biztosra menni.


Ha van lehetőség rádugni, akkor már csak 6 csavar. Én lehetőség szerint úgy adom át.
Az o kocsijaval nem tudunk menni, szerinted az enyemre radughatjuk ott a helyszinen?

Én úgy tudom, hogy ha nem ua. a kocka kerül be/vissza akkor programozni kell.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.12.05. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
Gallaca írta:
morv írta:
Kiszetelt ABS kockat lehet valahogy tesztelni? Mondjuk csak radugjuk egy kocsira? Bontoban venne egy haver, de szeretne biztosra menni.


Ha van lehetőség rádugni, akkor már csak 6 csavar. Én lehetőség szerint úgy adom át.
Az o kocsijaval nem tudunk menni, szerinted az enyemre radughatjuk ott a helyszinen?

Ha DSC-s akkor a kormányszög jeladó kalibrálás hiánya miatt égni fog a kipörgésgátló ikonja. Ha ASC-s, akkor plug&play.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.12.05. 23:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
morv írta:
Gallaca írta:
morv írta:
Kiszetelt ABS kockat lehet valahogy tesztelni? Mondjuk csak radugjuk egy kocsira? Bontoban venne egy haver, de szeretne biztosra menni.


Ha van lehetőség rádugni, akkor már csak 6 csavar. Én lehetőség szerint úgy adom át.
Az o kocsijaval nem tudunk menni, szerinted az enyemre radughatjuk ott a helyszinen?

Ha DSC-s akkor a kormányszög jeladó kalibrálás hiánya miatt égni fog a kipörgésgátló ikonja. Ha ASC-s, akkor plug&play.
Kiraly, szoval, ha csak kormanyszog jelado kalibralasert sikit, akkor nyert ugy van. Ezer koszonet!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2018.01.13. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Világít a kipörgésgátló és az ABS az 525d-n.

ASC-s és 001-es végű a kocka.

Diag alapján az ABS kocka hibásodott meg, nem lehetett diaggal sem kivezérelni.

Bontott ABS kocka lett egyben beszerelve, majd diag Delphivel:
- marad a hiba a műszerfalon
- hibatárolóban nincs hiba
- abs így nem működik természetesen
- diaggal néztük menet közben, és minden kerékről kap sebességjelet

Akkor mi lehet a baj? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2018.01.14. 08:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Világít a kipörgésgátló és az ABS az 525d-n.

ASC-s és 001-es végű a kocka.

Diag alapján az ABS kocka hibásodott meg, nem lehetett diaggal sem kivezérelni.

Bontott ABS kocka lett egyben beszerelve, majd diag Delphivel:
- marad a hiba a műszerfalon
- hibatárolóban nincs hiba
- abs így nem működik természetesen
- diaggal néztük menet közben, és minden kerékről kap sebességjelet

Akkor mi lehet a baj? :roll:

Masik diagal nezetek Delphi Autocom 90% ban eloadatokat roszul mutatja.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2018.01.24. 21:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.01. 00:01
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Mindenkinek!
Végig olvastam a forum témáját és igazából nem találtam konkrét szisztémát a problémámra, mivel szinte mindenkinél más és más volt a gond.
az én problémám az lenne h egy hónappal ezelőtt reggel induláskor kb 50m után felvillant az ASC/ABS lámpák. megálltam, újrainditottam az autót, de semmi. elmentem munkába , majd délben mikor szünetem volt a cégnél ahol dolgozom(van letőség gépre dugni , de mivel 98as az autó az új szoftver nem kommunikál vele) inditás után eltünt.
majd eltelt 2 hét újra előjött menetközben. megáll-újraindit és eltünt.
majd ez az idővallum (mikor előjött /eltünt) egyre sürübb lett. most ott áll a helyzet h már gyújtásnál is ott marad a hiba :/
mindegy h hideg vagy meleg volt a motor, előjele a lámpák kigyulladásának az volt h gyenge fékezésnél már picit rázott a pedál és szinte ''lágy'' lett a pedál... ahogy feltüntek a lámpák a fék ugyan úgy jól fogott csak nincs ABS/ASC....
Azt irták/irtatok h ha bal hatsó érzékelő lenne rossz akkor nem menne a km óra , nah ez lekopogjam azóta is teszi a dolgát...
igy h nem kommunikál egy 20 éves gép a diaggal , mire gondolnátok, szenzor v csapágy hiba ?
Köszönöm a válaszokat előre is
Üdv!
('98/7 525tds e39)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2018.01.25. 13:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zolti84 írta:
igy h nem kommunikál egy 20 éves gép a diaggal , mire gondolnátok, szenzor v csapágy hiba ?
('98/7 525tds e39)

Pedig lehet el kellene vinni egy diagnosztikára, az biztosan írna valami konkrétumot.
Vagy eBay-ről rendelsz egy Scannert (kb. 10e.) és bármikor megnézheted magad is.

Azt nem gondolnám, hogy csapágy hiba lenne, mert ott legfeljebb akkor nincs jelzés, ha a kerékcsapágy jelző gyűrűje és a csonkállvány közti rés teljesen tele van koszosodva és ez vastag réteget képez a szenzor és gyűrű között.
Meg az egy passzív tömítőgumi, szerintem mágnescsíkokkal telerakva, nem hinném, hogy kiesett és szétdarálódott.
De megeshet, hogy eltömődött, nálam is tele volt a kifolyó-bemarása.

Ha szenzor hiba, akkor azt meg vagy kicseréled és megnézed mi történik ezután, vagy diag.

Ha az ABS jeladó nem volt cserélve évek óta, akkor készülj fel előtte, nem egyszerű kiszedni, pedig csak egy csavar tartja!
...meg az aluoxid, de az nagyon! :arrow:

Kép

Kép

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2018.01.25. 17:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
Meg az egy passzív tömítőgumi, szerintem mágnescsíkokkal telerakva,

A dolgok tisztázására egyik nap szétkaptam egy csapágyat. Nincs benne mágnes, egy "szegmenses vaslemez" van benne, (nem mágneses) normál ABS jeladógyűrű. Viszont így nem értem, hogy ez hogyan mehet tönkre. :?
Kép

Esetleg arra gondoltam, hogy a csapágyról leváló fémrészecskék a zsírral keveredve, a porvédőre felrakódva megszüntetik a szegmensességet, "folyamatos fém" lesz a gyűrű lyukak nélkül, a jeladó számára.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2018.01.25. 19:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Most nem tudom, hogy ennek forogni kell, vagy állni, de úgy rémlik, hogy forogni.
És úgy romlik el, hogy megszorul és nem forog, vagy akadozva forog.
Szerintem.
KB. 8 éve cseréltünk hátsó csapágyakat. Jó is volt minden, de egyik este, amikor mentem haza, egyszer csak az autó elkezdett padlógázon gyorsítani.
Egy automata tempomatos e39 tds volt. Hirtelen alig tudtam megfékezni, aztán kitettem üresbe, de ott is szabályzáson pörgette 1 percig.
Utána minden helyreállt.
Másnap megint ugyanez.
Azt hittem, hogy a gázpedál ment tönkre és beragad.
De másnap a szervizben csápon felemelték és ott vette észre a szerelő, hogy a csapágyak ez a jeladó része meg van szorulva.
Ettől bolondult meg.
Csapágycsere után minden rendbe jött.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2018.01.25. 19:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.01. 00:01
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Zolti84 írta:
igy h nem kommunikál egy 20 éves gép a diaggal , mire gondolnátok, szenzor v csapágy hiba ?
('98/7 525tds e39)

Pedig lehet el kellene vinni egy diagnosztikára, az biztosan írna valami konkrétumot.
Vagy eBay-ről rendelsz egy Scannert (kb. 10e.) és bármikor megnézheted magad is.

Azt nem gondolnám, hogy csapágy hiba lenne, mert ott legfeljebb akkor nincs jelzés, ha a kerékcsapágy jelző gyűrűje és a csonkállvány közti rés teljesen tele van koszosodva és ez vastag réteget képez a szenzor és gyűrű között.
Meg az egy passzív tömítőgumi, szerintem mágnescsíkokkal telerakva, nem hinném, hogy kiesett és szétdarálódott.
De megeshet, hogy eltömődött, nálam is tele volt a kifolyó-bemarása.

Ha szenzor hiba, akkor azt meg vagy kicseréled és megnézed mi történik ezután, vagy diag.

Ha az ABS jeladó nem volt cserélve évek óta, akkor készülj fel előtte, nem egyszerű kiszedni, pedig csak egy csavar tartja!
...meg az aluoxid, de az nagyon! :arrow:

Kép

Kép

Kép


Köszönöm, akkor felemelem mert szerintem csak kosz lehet.... mert ma reggel ugyan úgy viritott a két visszajelző, de délben mikor mentem vele egy kisebb kört elaludtak már gyújtásnál....ámde este mikor indultam volna haza kb 100m után visszajött ... majd bementem a boltba és miután kijottem ujra elaludt 50m-ig ....azota fiolyamatosan égnek :/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2018.01.25. 20:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
Most nem tudom, hogy ennek forogni kell, vagy állni, de úgy rémlik, hogy forogni.
És úgy romlik el, hogy megszorul és nem forog, vagy akadozva forog.
Szerintem.
KB. 8 éve cseréltünk hátsó csapágyakat. Jó is volt minden, de egyik este, amikor mentem haza, egyszer csak az autó elkezdett padlógázon gyorsítani.
Egy automata tempomatos e39 tds volt. Hirtelen alig tudtam megfékezni, aztán kitettem üresbe, de ott is szabályzáson pörgette 1 percig.
Utána minden helyreállt.
Másnap megint ugyanez.
Azt hittem, hogy a gázpedál ment tönkre és beragad.
De másnap a szervizben csápon felemelték és ott vette észre a szerelő, hogy a csapágyak ez a jeladó része meg van szorulva.
Ettől bolondult meg.
Csapágycsere után minden rendbe jött.

Ez maga a porvédő, be van vonva gumival ez a gyűrű. Be van pattintva a csapágyba. És igen, forognia kell, ez a jeladó tárcsa. Végülis igazad lehet, úgy valóban elromolhat, hogy elfelejti melyik gyűrűn kell forognia, melyiken szorulni. Szerencsére még nem találkoztam ABS hibás csapággyal.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2018.01.25. 20:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.01. 00:01
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kovessyroli írta:
Most nem tudom, hogy ennek forogni kell, vagy állni, de úgy rémlik, hogy forogni.
És úgy romlik el, hogy megszorul és nem forog, vagy akadozva forog.
Szerintem.
KB. 8 éve cseréltünk hátsó csapágyakat. Jó is volt minden, de egyik este, amikor mentem haza, egyszer csak az autó elkezdett padlógázon gyorsítani.
Egy automata tempomatos e39 tds volt. Hirtelen alig tudtam megfékezni, aztán kitettem üresbe, de ott is szabályzáson pörgette 1 percig.
Utána minden helyreállt.
Másnap megint ugyanez.
Azt hittem, hogy a gázpedál ment tönkre és beragad.
De másnap a szervizben csápon felemelték és ott vette észre a szerelő, hogy a csapágyak ez a jeladó része meg van szorulva.
Ettől bolondult meg.
Csapágycsere után minden rendbe jött.

Ez maga a porvédő, be van vonva gumival ez a gyűrű. Be van pattintva a csapágyba. És igen, forognia kell, ez a jeladó tárcsa. Végülis igazad lehet, úgy valóban elromolhat, hogy elfelejti melyik gyűrűn kell forognia, melyiken szorulni. Szerencsére még nem találkoztam ABS hibás csapággyal.


Az lehet h tele van kosszal a szenzor és a csapágy közötti rész ? gondolom nem a mágnes jelet akadályozza hanem a forgást a gyürünek?
honnan tudom h az én automba milyen abs szenzor van ? (hall/aktiv)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2018.01.25. 20:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Zolti84 írta:
Gallaca írta:
kovessyroli írta:
Most nem tudom, hogy ennek forogni kell, vagy állni, de úgy rémlik, hogy forogni.
És úgy romlik el, hogy megszorul és nem forog, vagy akadozva forog.
Szerintem.
KB. 8 éve cseréltünk hátsó csapágyakat. Jó is volt minden, de egyik este, amikor mentem haza, egyszer csak az autó elkezdett padlógázon gyorsítani.
Egy automata tempomatos e39 tds volt. Hirtelen alig tudtam megfékezni, aztán kitettem üresbe, de ott is szabályzáson pörgette 1 percig.
Utána minden helyreállt.
Másnap megint ugyanez.
Azt hittem, hogy a gázpedál ment tönkre és beragad.
De másnap a szervizben csápon felemelték és ott vette észre a szerelő, hogy a csapágyak ez a jeladó része meg van szorulva.
Ettől bolondult meg.
Csapágycsere után minden rendbe jött.

Ez maga a porvédő, be van vonva gumival ez a gyűrű. Be van pattintva a csapágyba. És igen, forognia kell, ez a jeladó tárcsa. Végülis igazad lehet, úgy valóban elromolhat, hogy elfelejti melyik gyűrűn kell forognia, melyiken szorulni. Szerencsére még nem találkoztam ABS hibás csapággyal.


Az lehet h tele van kosszal a szenzor és a csapágy közötti rész ? gondolom nem a mágnes jelet akadályozza hanem a forgást a gyürünek?
honnan tudom h az én automba milyen abs szenzor van ? (hall/aktiv)

Lehajolsz az első kerékhez, kipattintod a csatlakozóház fedelét, megnézed, hogy szürke vagy kék az ABS jeladó csatija. Csak 2 féle van.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2018.01.25. 21:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.01. 00:01
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Zolti84 írta:
Gallaca írta:
kovessyroli írta:
Most nem tudom, hogy ennek forogni kell, vagy állni, de úgy rémlik, hogy forogni.
És úgy romlik el, hogy megszorul és nem forog, vagy akadozva forog.
Szerintem.
KB. 8 éve cseréltünk hátsó csapágyakat. Jó is volt minden, de egyik este, amikor mentem haza, egyszer csak az autó elkezdett padlógázon gyorsítani.
Egy automata tempomatos e39 tds volt. Hirtelen alig tudtam megfékezni, aztán kitettem üresbe, de ott is szabályzáson pörgette 1 percig.
Utána minden helyreállt.
Másnap megint ugyanez.
Azt hittem, hogy a gázpedál ment tönkre és beragad.
De másnap a szervizben csápon felemelték és ott vette észre a szerelő, hogy a csapágyak ez a jeladó része meg van szorulva.
Ettől bolondult meg.
Csapágycsere után minden rendbe jött.

Ez maga a porvédő, be van vonva gumival ez a gyűrű. Be van pattintva a csapágyba. És igen, forognia kell, ez a jeladó tárcsa. Végülis igazad lehet, úgy valóban elromolhat, hogy elfelejti melyik gyűrűn kell forognia, melyiken szorulni. Szerencsére még nem találkoztam ABS hibás csapággyal.


Az lehet h tele van kosszal a szenzor és a csapágy közötti rész ? gondolom nem a mágnes jelet akadályozza hanem a forgást a gyürünek?
honnan tudom h az én automba milyen abs szenzor van ? (hall/aktiv)

Lehajolsz az első kerékhez, kipattintod a csatlakozóház fedelét, megnézed, hogy szürke vagy kék az ABS jeladó csatija. Csak 2 féle van.

ha jól emlékszem akkor szürke
de ha jól tudom van hall rendszerűben is kék és szürke csatis :/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2018.01.26. 08:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zolti84 írta:
ha jól emlékszem akkor szürke
de ha jól tudom van hall rendszerűben is kék és szürke csatis :/

'98.09. hó előttiek szürkék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator