* *
Pontos idő: 2024.03.28. 22:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 86 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2012.08.07. 23:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
Sziasztok!Nem tudtam hova írjam jelen problémámat,elég összetett,és lehet nem is függ össze minden.Mostanában váltások között ritkán,de akkor épp a legjobbkor iszonyat nagyot torpan az autóm,ha lazán ülnék lehet majdnem fejelném a kormányt.Van hogy 4-5napig nem is csinálja.Ami még nem tökéletes (legalábbis nekem nem tűnik annak) az az hogy az alapjárat hol leesik 500 alá pl. lámpánál állva hol nem.És úgy tűnik,hogy amikor ilyen leesős kedvébe van,akkor jön rá a torpanás is.És még valami.....Hidegindítás után amíg nem érek a gázpedálhoz,addig szép fokozatosan esik le az alapjárat percekig.Viszont ha már indítás után pici gázt is adok,azonnal leesik 600-700 környékére.Ez normális így?Köszönöm a válaszokat előre is.

Ja?Műszerrel ránéztem.Oxigén szenzort írt hibának 1-4 henger.És vezérműtengely jeladót.Kitöröltem a hibát,mentem vele keveset,és utána viszont nem jött vissza a hibakód.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2012.08.07. 23:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Johny540 írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!Nem tudtam hova írjam jelen problémámat,elég összetett,és lehet nem is függ össze minden.Mostanában váltások között ritkán,de akkor épp a legjobbkor iszonyat nagyot torpan az autóm,ha lazán ülnék lehet majdnem fejelném a kormányt.Van hogy 4-5napig nem is csinálja.Ami még nem tökéletes (legalábbis nekem nem tűnik annak) az az hogy az alapjárat hol leesik 500 alá pl. lámpánál állva hol nem.És úgy tűnik,hogy amikor ilyen leesős kedvébe van,akkor jön rá a torpanás is.És még valami.....Hidegindítás után amíg nem érek a gázpedálhoz,addig szép fokozatosan esik le az alapjárat percekig.Viszont ha már indítás után pici gázt is adok,azonnal leesik 600-700 környékére.Ez normális így?Köszönöm a válaszokat előre is.

Ja?Műszerrel ránéztem.Oxigén szenzort írt hibának 1-4 henger.És vezérműtengely jeladót.Kitöröltem a hibát,mentem vele keveset,és utána viszont nem jött vissza a hibakód.

Próbakör alatt is torpant? Mert ha nem, akkor a következő torpanás után nézd meg visszaírja-e!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2012.08.08. 12:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Johny540 írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!Nem tudtam hova írjam jelen problémámat,elég összetett,és lehet nem is függ össze minden.Mostanában váltások között ritkán,de akkor épp a legjobbkor iszonyat nagyot torpan az autóm,ha lazán ülnék lehet majdnem fejelném a kormányt.Van hogy 4-5napig nem is csinálja.Ami még nem tökéletes (legalábbis nekem nem tűnik annak) az az hogy az alapjárat hol leesik 500 alá pl. lámpánál állva hol nem.És úgy tűnik,hogy amikor ilyen leesős kedvébe van,akkor jön rá a torpanás is.És még valami.....Hidegindítás után amíg nem érek a gázpedálhoz,addig szép fokozatosan esik le az alapjárat percekig.Viszont ha már indítás után pici gázt is adok,azonnal leesik 600-700 környékére.Ez normális így?Köszönöm a válaszokat előre is.

Ja?Műszerrel ránéztem.Oxigén szenzort írt hibának 1-4 henger.És vezérműtengely jeladót.Kitöröltem a hibát,mentem vele keveset,és utána viszont nem jött vissza a hibakód.

Próbakör alatt is torpant? Mert ha nem, akkor a következő torpanás után nézd meg visszaírja-e!

A próbakör alatt nem torpant.Most menni fogok vele megint 60-70km-t.Kíváncsi leszek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2012.08.23. 21:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
Gallaca írta:
Johny540 írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!Nem tudtam hova írjam jelen problémámat,elég összetett,és lehet nem is függ össze minden.Mostanában váltások között ritkán,de akkor épp a legjobbkor iszonyat nagyot torpan az autóm,ha lazán ülnék lehet majdnem fejelném a kormányt.Van hogy 4-5napig nem is csinálja.Ami még nem tökéletes (legalábbis nekem nem tűnik annak) az az hogy az alapjárat hol leesik 500 alá pl. lámpánál állva hol nem.És úgy tűnik,hogy amikor ilyen leesős kedvébe van,akkor jön rá a torpanás is.És még valami.....Hidegindítás után amíg nem érek a gázpedálhoz,addig szép fokozatosan esik le az alapjárat percekig.Viszont ha már indítás után pici gázt is adok,azonnal leesik 600-700 környékére.Ez normális így?Köszönöm a válaszokat előre is.

Ja?Műszerrel ránéztem.Oxigén szenzort írt hibának 1-4 henger.És vezérműtengely jeladót.Kitöröltem a hibát,mentem vele keveset,és utána viszont nem jött vissza a hibakód.

Próbakör alatt is torpant? Mert ha nem, akkor a következő torpanás után nézd meg visszaírja-e!

A próbakör alatt nem torpant.Most menni fogok vele megint 60-70km-t.Kíváncsi leszek.

Megvolt 2-3 torpanás.A vezérműtengely pozíció érzékelő jött vissza csak.Nem tudom emiatt torpanhat-e...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2012.08.23. 22:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Johny540 írta:
Johny540 írta:
Gallaca írta:
Johny540 írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!Nem tudtam hova írjam jelen problémámat,elég összetett,és lehet nem is függ össze minden.Mostanában váltások között ritkán,de akkor épp a legjobbkor iszonyat nagyot torpan az autóm,ha lazán ülnék lehet majdnem fejelném a kormányt.Van hogy 4-5napig nem is csinálja.Ami még nem tökéletes (legalábbis nekem nem tűnik annak) az az hogy az alapjárat hol leesik 500 alá pl. lámpánál állva hol nem.És úgy tűnik,hogy amikor ilyen leesős kedvébe van,akkor jön rá a torpanás is.És még valami.....Hidegindítás után amíg nem érek a gázpedálhoz,addig szép fokozatosan esik le az alapjárat percekig.Viszont ha már indítás után pici gázt is adok,azonnal leesik 600-700 környékére.Ez normális így?Köszönöm a válaszokat előre is.

Ja?Műszerrel ránéztem.Oxigén szenzort írt hibának 1-4 henger.És vezérműtengely jeladót.Kitöröltem a hibát,mentem vele keveset,és utána viszont nem jött vissza a hibakód.

Próbakör alatt is torpant? Mert ha nem, akkor a következő torpanás után nézd meg visszaírja-e!

A próbakör alatt nem torpant.Most menni fogok vele megint 60-70km-t.Kíváncsi leszek.

Megvolt 2-3 torpanás.A vezérműtengely pozíció érzékelő jött vissza csak.Nem tudom emiatt torpanhat-e...

Hogyne! Meg még meg is áll tőle, ha nem tudja mikor kell adni a benyát, meg a szikrát, mert épp nem ad jelet. Csatiját azért nézd/tisztítsd meg. Szerintem az cserés lesz, de csak gyárira! Utángyártottal sokan megszívták. De ez már Muhamester asztala, majd ő megmondja a tutit.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2012.08.23. 22:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Hogyne! Meg még meg is áll tőle, ha nem tudja mikor kell adni a benyát, meg a szikrát, mert épp nem ad jelet. Csatiját azért nézd/tisztítsd meg. Szerintem az cserés lesz, de csak gyárira! Utángyártottal sokan megszívták. De ez már Muhamester asztala, majd ő megmondja a tutit.

Persze mindenképp cserélem,csatit már megnéztem,de nem volt változás.Igen egy 28i-be már tapasztaltam a "jó" utángyártott jeladót,bár az főtengely jeladó volt,de 2 hétig volt jó,utána egyszer csak nem indult be az autó,csak kb. harmadik nekifutásra 10mp-es indítással(akárcsak előtte).Utána vettem egy gyárit,igaz hogy több mint dupla annyiért,de tökéletes lett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2012.08.24. 00:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!Nem tudtam hova írjam jelen problémámat,elég összetett,és lehet nem is függ össze minden.Mostanában váltások között ritkán,de akkor épp a legjobbkor iszonyat nagyot torpan az autóm,ha lazán ülnék lehet majdnem fejelném a kormányt.Van hogy 4-5napig nem is csinálja.Ami még nem tökéletes (legalábbis nekem nem tűnik annak) az az hogy az alapjárat hol leesik 500 alá pl. lámpánál állva hol nem.És úgy tűnik,hogy amikor ilyen leesős kedvébe van,akkor jön rá a torpanás is.És még valami.....Hidegindítás után amíg nem érek a gázpedálhoz,addig szép fokozatosan esik le az alapjárat percekig.Viszont ha már indítás után pici gázt is adok,azonnal leesik 600-700 környékére.Ez normális így?Köszönöm a válaszokat előre is.

Ja?Műszerrel ránéztem.Oxigén szenzort írt hibának 1-4 henger.És vezérműtengely jeladót.Kitöröltem a hibát,mentem vele keveset,és utána viszont nem jött vissza a hibakód.


Ha írja, akkor ki kell cserélni! nincs mese ennyi, mikor először írta nekem a jeladót nem is éreztem semmit az autón,nem is foglakoztam vele, majd később jöttek gondok.... csere után ,meg megszűnt.. az air sensor egyébként nem a légtömegmérő?? lehet hogy az zavarja az alapjáratod is...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2012.08.24. 11:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
Johny540 írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!Nem tudtam hova írjam jelen problémámat,elég összetett,és lehet nem is függ össze minden.Mostanában váltások között ritkán,de akkor épp a legjobbkor iszonyat nagyot torpan az autóm,ha lazán ülnék lehet majdnem fejelném a kormányt.Van hogy 4-5napig nem is csinálja.Ami még nem tökéletes (legalábbis nekem nem tűnik annak) az az hogy az alapjárat hol leesik 500 alá pl. lámpánál állva hol nem.És úgy tűnik,hogy amikor ilyen leesős kedvébe van,akkor jön rá a torpanás is.És még valami.....Hidegindítás után amíg nem érek a gázpedálhoz,addig szép fokozatosan esik le az alapjárat percekig.Viszont ha már indítás után pici gázt is adok,azonnal leesik 600-700 környékére.Ez normális így?Köszönöm a válaszokat előre is.

Ja?Műszerrel ránéztem.Oxigén szenzort írt hibának 1-4 henger.És vezérműtengely jeladót.Kitöröltem a hibát,mentem vele keveset,és utána viszont nem jött vissza a hibakód.


Ha írja, akkor ki kell cserélni! nincs mese ennyi, mikor először írta nekem a jeladót nem is éreztem semmit az autón,nem is foglakoztam vele, majd később jöttek gondok.... csere után ,meg megszűnt.. az air sensor egyébként nem a légtömegmérő?? lehet hogy az zavarja az alapjáratod is...

Szerintem ez az oxigén szenzor


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2012.08.24. 12:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
adam001 írta:
Johny540 írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!Nem tudtam hova írjam jelen problémámat,elég összetett,és lehet nem is függ össze minden.Mostanában váltások között ritkán,de akkor épp a legjobbkor iszonyat nagyot torpan az autóm,ha lazán ülnék lehet majdnem fejelném a kormányt.Van hogy 4-5napig nem is csinálja.Ami még nem tökéletes (legalábbis nekem nem tűnik annak) az az hogy az alapjárat hol leesik 500 alá pl. lámpánál állva hol nem.És úgy tűnik,hogy amikor ilyen leesős kedvébe van,akkor jön rá a torpanás is.És még valami.....Hidegindítás után amíg nem érek a gázpedálhoz,addig szép fokozatosan esik le az alapjárat percekig.Viszont ha már indítás után pici gázt is adok,azonnal leesik 600-700 környékére.Ez normális így?Köszönöm a válaszokat előre is.

Ja?Műszerrel ránéztem.Oxigén szenzort írt hibának 1-4 henger.És vezérműtengely jeladót.Kitöröltem a hibát,mentem vele keveset,és utána viszont nem jött vissza a hibakód.


Ha írja, akkor ki kell cserélni! nincs mese ennyi, mikor először írta nekem a jeladót nem is éreztem semmit az autón,nem is foglakoztam vele, majd később jöttek gondok.... csere után ,meg megszűnt.. az air sensor egyébként nem a légtömegmérő?? lehet hogy az zavarja az alapjáratod is...

Szerintem ez az oxigén szenzor



sorry, igen... a lambda szonda


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2017.11.12. 17:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.03.08. 21:28
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Elolvastam a topicot, de nem igazán találtam megoldást, hátha tud valaki tippet adni.

35i V8 az alany, no vanos.

Reggel első indításnál nincs alapjárat, szerintem nem is jár minden henger rendesen.
Pár perc járás után kisimul és utánna nincs baja.
Mostmár hogy hidegebb van előfordul h le is fullad reggel.

Hibakód olvasás az egyik oldalt gyújtáskimaradást ír, és ennyi.
Gyertyák voltak cserélve, nem oldódott meg.
Az alapjárati motort kitakarítottam, nem oldott meg semmit. Fújkáltam féktisztitóval a motort mindenhol, nem szív falsot sehol.

Ötlet hogy mi baja lehet? :)

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 10:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
murnyakzoltan írta:
Sziasztok.

Elolvastam a topicot, de nem igazán találtam megoldást, hátha tud valaki tippet adni.

35i V8 az alany, no vanos.

Reggel első indításnál nincs alapjárat, szerintem nem is jár minden henger rendesen.
Pár perc járás után kisimul és utánna nincs baja.
Mostmár hogy hidegebb van előfordul h le is fullad reggel.

Hibakód olvasás az egyik oldalt gyújtáskimaradást ír, és ennyi.
Gyertyák voltak cserélve, nem oldódott meg.
Az alapjárati motort kitakarítottam, nem oldott meg semmit. Fújkáltam féktisztitóval a motort mindenhol, nem szív falsot sehol.

Ötlet hogy mi baja lehet? :)

Köszi


Szia!
Trafóra tippelnék...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 16:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
murnyakzoltan írta:
Sziasztok.

Elolvastam a topicot, de nem igazán találtam megoldást, hátha tud valaki tippet adni.

35i V8 az alany, no vanos.

Reggel első indításnál nincs alapjárat, szerintem nem is jár minden henger rendesen.
Pár perc járás után kisimul és utánna nincs baja.
Mostmár hogy hidegebb van előfordul h le is fullad reggel.

Hibakód olvasás az egyik oldalt gyújtáskimaradást ír, és ennyi.
Gyertyák voltak cserélve, nem oldódott meg.
Az alapjárati motort kitakarítottam, nem oldott meg semmit. Fújkáltam féktisztitóval a motort mindenhol, nem szív falsot sehol.

Ötlet hogy mi baja lehet? :)

Köszi


Szia!
Trafóra tippelnék...


Én is ezzel küzdök évek óta. Rengeteg dolog okozhatja, ezt így senki nem fogja tudni meggyógyítani. Keress egy jó szervízt, ahola elkezdik módszeresen felgöngyölni a hibát.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 19:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
kbhont írta:
murnyakzoltan írta:
Sziasztok.

Elolvastam a topicot, de nem igazán találtam megoldást, hátha tud valaki tippet adni.

35i V8 az alany, no vanos.

Reggel első indításnál nincs alapjárat, szerintem nem is jár minden henger rendesen.
Pár perc járás után kisimul és utánna nincs baja.
Mostmár hogy hidegebb van előfordul h le is fullad reggel.

Hibakód olvasás az egyik oldalt gyújtáskimaradást ír, és ennyi.
Gyertyák voltak cserélve, nem oldódott meg.
Az alapjárati motort kitakarítottam, nem oldott meg semmit. Fújkáltam féktisztitóval a motort mindenhol, nem szív falsot sehol.

Ötlet hogy mi baja lehet? :)

Köszi


Szia!
Trafóra tippelnék...


Én is ezzel küzdök évek óta. Rengeteg dolog okozhatja, ezt így senki nem fogja tudni meggyógyítani. Keress egy jó szervízt, ahola elkezdik módszeresen felgöngyölni a hibát.

Túl sok a henger srácok! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 20:28 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
kbhont írta:
murnyakzoltan írta:
Sziasztok.

Elolvastam a topicot, de nem igazán találtam megoldást, hátha tud valaki tippet adni.

35i V8 az alany, no vanos.

Reggel első indításnál nincs alapjárat, szerintem nem is jár minden henger rendesen.
Pár perc járás után kisimul és utánna nincs baja.
Mostmár hogy hidegebb van előfordul h le is fullad reggel.

Hibakód olvasás az egyik oldalt gyújtáskimaradást ír, és ennyi.
Gyertyák voltak cserélve, nem oldódott meg.
Az alapjárati motort kitakarítottam, nem oldott meg semmit. Fújkáltam féktisztitóval a motort mindenhol, nem szív falsot sehol.

Ötlet hogy mi baja lehet? :)

Köszi


Szia!
Trafóra tippelnék...


Én is ezzel küzdök évek óta. Rengeteg dolog okozhatja, ezt így senki nem fogja tudni meggyógyítani. Keress egy jó szervízt, ahola elkezdik módszeresen felgöngyölni a hibát.


Pedig egyszerű lehet a megoldás:

viewtopic.php?f=1&t=130&start=17800#p303211


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2017.12.17. 19:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.17. 19:10
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello Mindenki!

Segítséget szeretnék kérni.. 535i v8. 96.os évj benzin+gázos.Alapjárati problémám van..amire nem jönnek rá a (mesterek)A Hideginditással semmi gond...szépen duruzsol...viszon ha visszahűl a motor...nehezen tudom elindítani,pumpálni kell a gázpedált,fordulaton kell tartanom,mert különben azonnal leáll a motor..van hogy ezt csak párszor de van hogy nehez indul el a motor..illetve dadog...ha viszont elkapja...tökéletesn működik...van ötlete valakinek??tapasztalat??? nincs már kedvem a kisérletező szerelőkhöz... Baranya vagy Somogy megyében tudtok ajánlani valakit?
Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2018.01.14. 00:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.14. 00:24
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok :)
Adott egy e39-ből származó 3,5 vanosos v8...
A probléma a következő...
Szépen indul,szépen jár,viszont ha lepadlózod, 2000-nél többet nem forog... Ha lassan,fokozatosan nyomod a gázt,akkor kb 4000-ig...
Ha a légtömegmérő felét eltakarom, akkor hirtelen gázadásra is leforgott,de csak max 5000-ig és ott ledadog...
Kiolvasásnál nem ír semmit...
Új benzinszűrő, új külső ac....
Előre is köszönöm a válaszokat :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2018.02.01. 00:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Van egy zavaró hibám és nem jövök rá...
Inditáskor, (főleg hidegindításkor ) pöcre indul, de 1500-1600 ra felpörög aztán szépen "lassan" vissza ejti normál alapjáratra!
Az alapjárat stabil és megy az összes henger!
Többnyire 10C' garázsban indítom, de mostanában elő fordult, hogy kint állt és nem igazán tetszik, hogy pl -10C' nál egyből így felpörög...
Létezik, hogy valamelyik befecskendező pisil...
Alapjárati motor tiszta és akadásmentes. (Próbáltam másikkal is)
Esetleg tömítetlenség?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2018.02.01. 11:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Robogo87 írta:
Sziasztok :)
Adott egy e39-ből származó 3,5 vanosos v8...
A probléma a következő...
Szépen indul,szépen jár,viszont ha lepadlózod, 2000-nél többet nem forog... Ha lassan,fokozatosan nyomod a gázt,akkor kb 4000-ig...
Ha a légtömegmérő felét eltakarom, akkor hirtelen gázadásra is leforgott,de csak max 5000-ig és ott ledadog...
Kiolvasásnál nem ír semmit...
Új benzinszűrő, új külső ac....
Előre is köszönöm a válaszokat :)


Előre mondom nem vagyok nagy szaki, de én a légtömegmérőre gyanakodnék. Biztos hozzá való? Müxik rendesen? Ha nem hozzávaló akkor a kiolvasásnál sem fog semmit kiírni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek gorcsev az itt látható tagok köszönték meg: Robogo87
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2018.10.21. 15:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.07. 18:42
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok az lenne a gond baj hogy hidegen alapjáraton beráz a blokk mintha nem menne 1-2 henger össze vissza emeli az alapjáratot leálni nem áll le csak ossze vissza jár. Gyertyákat most cseréltem ,olvastam a fórumot és trafó hibát is mondtatok azt hogy tudom megnézni az inpával illetve azt is megtudom nézni hogy minden henger megy e? Ha igen akkor melyik menüpontban?Ha bemelegeszik 1-2 perc jaratas es elcsendesedik utanna minden a legnagyobb rendben.Az alany 1998 as 535i manual 5 ös no vanos.A segìtséget előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati probléma V8 vagy M5
HozzászólásElküldve: 2018.10.21. 15:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.07.07. 18:42
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok az lenne a gond baj hogy hidegen alapjáraton beráz a blokk mintha nem menne 1-2 henger össze vissza emeli az alapjáratot leálni nem áll le csak ossze vissza jár. Gyertyákat most cseréltem ,olvastam a fórumot és trafó hibát is mondtatok azt hogy tudom megnézni az inpával illetve azt is megtudom nézni hogy minden henger megy e? Ha igen akkor melyik menüpontban?Ha bemelegeszik 1-2 perc jaratas es elcsendesedik utanna minden a legnagyobb rendben.Az alany 1998 as 535i manual 5 ös no vanos.A segìtséget előre is köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 86 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator