* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:07

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 08:28 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
RB Roli írta:
Sziasztok!Az autóval már hónapok óta kűzdök.Nem indul.Immó kiütve.Adagoló felújítva.Üzemanyag rendszer átnézve.És a porlasztó csúcsoknál ha lelazítom a csavart,csak cseppekben jön az üzemanyag!!!Már nem tudom mit kezdjek vele.Ötlete valakinek?Azon kívül hogy gyufa-benzin...525 tds-ről van szó.Esetleg veszprém megyébe valakit aki megnézné...tudnátok ajánlani?Köszi


Adagoló lett rendesen tesztelve? Képes előállítani a porlasztónak a nagy nyomást? Jól van beállítva? Mi lett az adagolón felújítva? Az adagoló elektronikája 100% hogy jó? Nem levegősödik valahol? Kompresszió van? Mi volt először a gond a kocsival? Az mit jelent, hogy a porlasztócsúcsnál letekered a csavart? A porlasztó nagynyomású csöveinek az anyájára gondolsz? Mert ha csak önindítózol,ott természetesen nem fog ömleni a gázolaj egyébként sem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 08:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
RB Roli írta:
Sziasztok!Az autóval már hónapok óta kűzdök.Nem indul.Immó kiütve.Adagoló felújítva.Üzemanyag rendszer átnézve.És a porlasztó csúcsoknál ha lelazítom a csavart,csak cseppekben jön az üzemanyag!!!Már nem tudom mit kezdjek vele.Ötlete valakinek?Azon kívül hogy gyufa-benzin...525 tds-ről van szó.Esetleg veszprém megyébe valakit aki megnézné...tudnátok ajánlani?Köszi


Adagoló probléma lesz ott.

Gondolom a felújítás a gázolajfolyás megszüntetését jelentette.

Én szívtam egy csomót TDS-sel, de mindig csak az adagolóval volt problémám.

Ha van rá 400 - 500 eurod, akkor vegyél egy újat - gyári felújítottat az ebayen , itt azért elő szokott fordulni, azt rakasd fel olyan helyen, ahol értenek is hozzá, és máris nem kell kiütni az immót, jelentsen ez bármit is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 09:11 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
RB Roli írta:
Sziasztok!Az autóval már hónapok óta kűzdök.Nem indul.Immó kiütve.Adagoló felújítva.Üzemanyag rendszer átnézve.És a porlasztó csúcsoknál ha lelazítom a csavart,csak cseppekben jön az üzemanyag!!!Már nem tudom mit kezdjek vele.Ötlete valakinek?Azon kívül hogy gyufa-benzin...525 tds-ről van szó.Esetleg veszprém megyébe valakit aki megnézné...tudnátok ajánlani?Köszi


Adagoló probléma lesz ott.

Gondolom a felújítás a gázolajfolyás megszüntetését jelentette.

Én szívtam egy csomót TDS-sel, de mindig csak az adagolóval volt problémám.

Ha van rá 400 - 500 eurod, akkor vegyél egy újat - gyári felújítottat az ebayen , itt azért elő szokott fordulni, azt rakasd fel olyan helyen, ahol értenek is hozzá, és máris nem kell kiütni az immót, jelentsen ez bármit is.


Csatlakozok hozzá amit írtál, de gyári felújított az annál többe van szerintem,csak a Bosch pumpa 200 ropi bele. Csornán van egy adagolós mester, olasz pumpával faszán összerakja, 100-120 ezer huf kb az ára. Én vele szoktam csináltatni az adagolókat annak idején, mikor még autókat szereltem. :D Három tdst is csináltattam vele, meg hasonló passat, golf adagolót is. Egyikkel sem volt azután gond soha,legalább is nem az adagolóval. Mert a tdsnek más bajai is vannak azért közben, például a hengerfej is néha, sokszor elreped. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 10:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:


Csatlakozok hozzá amit írtál, de gyári felújított az annál többe van szerintem,csak a Bosch pumpa 200 ropi bele. Csornán van egy adagolós mester, olasz pumpával faszán összerakja, 100-120 ezer huf kb az ára. Én vele szoktam csináltatni az adagolókat annak idején, mikor még autókat szereltem. :D Három tdst is csináltattam vele, meg hasonló passat, golf adagolót is. Egyikkel sem volt azután gond soha,legalább is nem az adagolóval. Mert a tdsnek más bajai is vannak azért közben, például a hengerfej is néha, sokszor elreped. :D



TDS adagoló

...csak beütöttem a keresőbe, és voálá: 450euro + 22 euro posta, illetve a régit el kell nekik küldeni (ez 250euro, de ezt visszautalják)
és 2 év garival
Itthon 300eft-okat hallottam a nagyjavításra, aztán 1 év után megint szarul indult.
Érzek egy kis analógiát az automata váltó javításokkal itthon és Németországban, de biztos csak szeretem a konteókat. :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 12:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
csikes77 írta:


Csatlakozok hozzá amit írtál, de gyári felújított az annál többe van szerintem,csak a Bosch pumpa 200 ropi bele. Csornán van egy adagolós mester, olasz pumpával faszán összerakja, 100-120 ezer huf kb az ára. Én vele szoktam csináltatni az adagolókat annak idején, mikor még autókat szereltem. :D Három tdst is csináltattam vele, meg hasonló passat, golf adagolót is. Egyikkel sem volt azután gond soha,legalább is nem az adagolóval. Mert a tdsnek más bajai is vannak azért közben, például a hengerfej is néha, sokszor elreped. :D



TDS adagoló

...csak beütöttem a keresőbe, és voálá: 450euro + 22 euro posta, illetve a régit el kell nekik küldeni (ez 250euro, de ezt visszautalják)
és 2 év garival
Itthon 300eft-okat hallottam a nagyjavításra, aztán 1 év után megint szarul indult.
Érzek egy kis analógiát az automata váltó javításokkal itthon és Németországban, de biztos csak szeretem a konteókat. :mrgreen:

Én nem, inkább azt vallom, hogy olcsó húsnak.... Itthon inkább a technikai háttérrel lehetnek gondok. Németországot nem tudom mennyi, de ismerős 5hp24 váltóját 1380 fontért újították fel Angliában. Összehasonlításképp...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 16:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 19:46
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az a helyzet srácok,hogy hivatalos adagolóshoz vittem,és nem valami sufni tuningos ezermesterhez.Ami igaz,hogy tömítés csere volt,mert folyatott.Bemérte,és beállította.Garanciát vállalt rá.Tehát nem gondolnám hogy az adagoló lenne rossz.Ami a felrakását illeti,az is tuti pontosan megtörtént.Tehát más gond lesz.Ezért kértem segítséget tőletek,mert már nem tudom mire gondoljak.Gondoltam több fej többet tud...azért köszönöm mindenkinek.Bírkózok vele tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 16:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
RB Roli írta:
Az a helyzet srácok,hogy hivatalos adagolóshoz vittem,és nem valami sufni tuningos ezermesterhez.Ami igaz,hogy tömítés csere volt,mert folyatott.Bemérte,és beállította.Garanciát vállalt rá.Tehát nem gondolnám hogy az adagoló lenne rossz.Ami a felrakását illeti,az is tuti pontosan megtörtént.Tehát más gond lesz.Ezért kértem segítséget tőletek,mert már nem tudom mire gondoljak.Gondoltam több fej többet tud...azért köszönöm mindenkinek.Bírkózok vele tovább.


Teljesen mindegy kihez viszed, ma Magyarországon a munkának nincs becsülete, a garanciával meg lehet törölgetni a.. Ha jót akarsz magadnak, akkor szépen szisztematikusan végignézeted, amit itt írnak és jó lesz az autód. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 17:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 19:46
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
RB Roli írta:
Az a helyzet srácok,hogy hivatalos adagolóshoz vittem,és nem valami sufni tuningos ezermesterhez.Ami igaz,hogy tömítés csere volt,mert folyatott.Bemérte,és beállította.Garanciát vállalt rá.Tehát nem gondolnám hogy az adagoló lenne rossz.Ami a felrakását illeti,az is tuti pontosan megtörtént.Tehát más gond lesz.Ezért kértem segítséget tőletek,mert már nem tudom mire gondoljak.Gondoltam több fej többet tud...azért köszönöm mindenkinek.Bírkózok vele tovább.


Teljesen mindegy kihez viszed, ma Magyarországon a munkának nincs becsülete, a garanciával meg lehet törölgetni a.. Ha jót akarsz magadnak, akkor szépen szisztematikusan végignézeted, amit itt írnak és jó lesz az autód. :wink:


Köszönöm a jó tanácsot.Tehát ezek szerint mindegy milyen adagolóshoz vinném,szarna rà!Én meg az adagolóhoz mem értek!Még...de ami késik nem jön időbe!Ahogy mondani szokták...magad uram ha szolgád nincs...Köszi srácok!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 17:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
RB Roli írta:
NagyMatyas írta:
Teljesen mindegy kihez viszed, ma Magyarországon a munkának nincs becsülete, a garanciával meg lehet törölgetni a.. Ha jót akarsz magadnak, akkor szépen szisztematikusan végignézeted, amit itt írnak és jó lesz az autód. :wink:


Köszönöm a jó tanácsot.Tehát ezek szerint mindegy milyen adagolóshoz vinném,szarna rà!Én meg az adagolóhoz mem értek!Még...de ami késik nem jön időbe!Ahogy mondani szokták...magad uram ha szolgád nincs...Köszi srácok!


Tényleg így van, ahogy "NagyMatyas" kolléga írta!

Én is megjártam párszor nagy, jónak tűnő várótermes műhelyekkel.
Mindig vittem az alkatrészt és konkrét javítást kértem, nehogy valamit szétlőjenek.
Vittem gyári csavarokat, kiegészítőket...
És most, hogy szétszedtem a kocsit több helyen, látom, hogy a régi patentok, csavarok vannak bent a rejtett helyeken!!!
Hihetetlen! Zsebrevágták, jó lesz másnak... :x

Családban más autónál váltógond volt... (Peu. 206)
Szerviz: Ááá, javíthatatlan, bontott kell, csere!
Jó, másnap hoztuk a bontottat, cserélték.
De! Ami benne volt már nem volt meg!!! :twisted:
Elsózták valami vasanak vagy valaki hazavihette!
Azt hittem szét megyek és 134e. volt a végösszeg!
Pedig meg akartam nézni, mondom hátha lehet valamit kezdeni vele még, mert nem robbant fel, csak kattogott... :facepalm:

Így most tanulom a "szakmát" én is ezek okán.
Persze tisztelet a kivételnek, természetesen vannak lelkiismeretes szerelők!

Bocs, hogy :offtopic

:oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.06. 07:58 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kovessyroli írta:
csikes77 írta:


Csatlakozok hozzá amit írtál, de gyári felújított az annál többe van szerintem,csak a Bosch pumpa 200 ropi bele. Csornán van egy adagolós mester, olasz pumpával faszán összerakja, 100-120 ezer huf kb az ára. Én vele szoktam csináltatni az adagolókat annak idején, mikor még autókat szereltem. :D Három tdst is csináltattam vele, meg hasonló passat, golf adagolót is. Egyikkel sem volt azután gond soha,legalább is nem az adagolóval. Mert a tdsnek más bajai is vannak azért közben, például a hengerfej is néha, sokszor elreped. :D



TDS adagoló

...csak beütöttem a keresőbe, és voálá: 450euro + 22 euro posta, illetve a régit el kell nekik küldeni (ez 250euro, de ezt visszautalják)
és 2 év garival
Itthon 300eft-okat hallottam a nagyjavításra, aztán 1 év után megint szarul indult.
Érzek egy kis analógiát az automata váltó javításokkal itthon és Németországban, de biztos csak szeretem a konteókat. :mrgreen:

Én nem, inkább azt vallom, hogy olcsó húsnak.... Itthon inkább a technikai háttérrel lehetnek gondok. Németországot nem tudom mennyi, de ismerős 5hp24 váltóját 1380 fontért újították fel Angliában. Összehasonlításképp...


450 euró. Én mennyit írtam? 100-120 ezer. Az nagyjából annyi,de 450 euróért abba az ebayes adagolóba sem eredeti pumpát raknak azt gondolom, sőt biztos vagyok benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.06. 08:20 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
RB Roli írta:
Az a helyzet srácok,hogy hivatalos adagolóshoz vittem,és nem valami sufni tuningos ezermesterhez.Ami igaz,hogy tömítés csere volt,mert folyatott.Bemérte,és beállította.Garanciát vállalt rá.Tehát nem gondolnám hogy az adagoló lenne rossz.Ami a felrakását illeti,az is tuti pontosan megtörtént.Tehát más gond lesz.Ezért kértem segítséget tőletek,mert már nem tudom mire gondoljak.Gondoltam több fej többet tud...azért köszönöm mindenkinek.Bírkózok vele tovább.


Teljesen mindegy kihez viszed, ma Magyarországon a munkának nincs becsülete, a garanciával meg lehet törölgetni a.. Ha jót akarsz magadnak, akkor szépen szisztematikusan végignézeted, amit itt írnak és jó lesz az autód. :wink:


Pedig ha egy adagolós dízel nem indul el, akkor az az adagoló miatt nem indul el leggyakrabban,vagy levegős a rendszer,vagy nulla kompresszió,bár ez utóbbit kizárnám. Te magad mondtad,hogy csak csöppökben jön az anyag, pedig ha nincs gázolaj akkor az adagoló miatt nincs. :) Vagy vákum van a tankban a rossz tankszellőztető miatt. Dízel Pisti Csorna. 06-20/345-4130 Ja nem ez a rendes neve :) Na de ő ért az adagolókhoz,kicsit bumburnyák az ürge, de szerintem kevés jobb szakember van nála Magyarországon. Én már öt éve nem foglalkozok ugyan autójavítással,és ekkor tájt voltam nála utoljára is kábé ,de lehet még ez a száma. Amit ő megcsinál,és amire azt mondja , hogy jó, na az jó. Én is csináltattam előtte adagolót máshol, ami nem is ért aztán szart sem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.10. 19:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
bendegúz írta:
bendegúz írta:
kzolee írta:
Eljut a tankból az üzemanyag a motorhoz?

Annyira még nem merültem bele, de ha fordulaton megy akkor gondolom. Vagy nem biztos?

Na, levettem a csövet a szűrőről, és a gázolaj hűtőről is, de egy csepp sem csepegett ki belőle. Gyújtáson sem jön egy csepp sem.
Lehet, hogy a tankszivattyúm nem megy, és ezért nem indul el?

Kicseréltem a szivattyút, gyújtás rá, szépen megtelt a szűrő, elindítom pörög, gázreakció lassú, mondom még levegős.
Gáz elenged, most megy alapjáraton, indul is pöccre, most meg nincs gáz. Az alapjárat is egy kicsit kicsi, bepadlózom a gázt, kb 50-et emelkedik és ennyi! :doglotlo: :doglotlo: :doglotlo:
Mi a franc lehet a baja?

Na eljött a haverom, kiolvasta a hibákat, az adagoló elektronikában van valami gáz, plusz rossz a jeladós porlasztó.
Nem tudom pontosan mit csinált vele, de azt mondja újra indította az adagoló agyát, és láss csodát megy a kocsi mint előtte. Létezik ilyen, vagy csak olyan sokáig járattuk alapjáraton, hogy kidolgozta a levegőt?
Azért azt hiszem felújíttatom az adagolót, mert a hiba még mindig megvan. (EEPROM) :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.10.11. 22:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az ablakmosó+lámpamosó és az intenzív mosó egyszerre ment ki; nem reagál ha a kormányról kapcsolom... Elvileg ez két külön pumpát jelent így sanszos hogy nem egyszerre romlottak el. Első körben a biztosítéktáblával gondoltam kezdeni holnap.

Van valakinek más tippje miket nézzek még? :roll:
Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.10.12. 01:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
mitra7 írta:
Sziasztok!

Az ablakmosó+lámpamosó és az intenzív mosó egyszerre ment ki; nem reagál ha a kormányról kapcsolom... Elvileg ez két külön pumpát jelent így sanszos hogy nem egyszerre romlottak el. Első körben a biztosítéktáblával gondoltam kezdeni holnap.

Van valakinek más tippje miket nézzek még? :roll:
Köszönöm.

Gyakorlatilag hármat. :wink: 2 lent, egy fent.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.10.15. 19:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
mitra7 írta:
Sziasztok!

Az ablakmosó+lámpamosó és az intenzív mosó egyszerre ment ki; nem reagál ha a kormányról kapcsolom... Elvileg ez két külön pumpát jelent így sanszos hogy nem egyszerre romlottak el. Első körben a biztosítéktáblával gondoltam kezdeni holnap.

Van valakinek más tippje miket nézzek még? :roll:
Köszönöm.

Gyakorlatilag hármat. :wink: 2 lent, egy fent.


Még mindig az ablakmosóval küzdök. :) Megköszönném ha valakinek lenne valami tippje mi lehet vele.

A hiba: Nem működik a mosó, se a sima sem az intenzív és a lámpamosóból sem jön a folyadék. Bár ez utóbbiból 2-3 napja a vezetőoldali működött menet közben 1-2 alkalommal, azóta semmi.

A következőket próbáltam meg eddig:

* Megpiszkáltam tűvel az összes fúvókát, hátha el vannak tömödve, vízkő, stb.
* Lehúztam a csöveket az intenzív mosó tartály mellett és átfújattam levegővel, ecetes és sima vízzel. Teljesen átjárható a cső. Az intenzív tartályát ecetessel áztattam.
* A sima mosó tartályának csövét oda-vissza megfújtam és szívtam. Ezekben a csövekben is akadálymentesen áramlik a folyadék.
* Az anyós oldalon a biztosíték táblában a 2-est (lámpamosó) és 4-est (szélvédőmosó) ellenőriztem multiméterrel, szakadásmentes. http://bmw.e39.hu/biztositektabla.html
Van esetleg más biztosíték még ami az előbbieket befolyásolja?

* Ha az intenzív mosó gombját mindahányszor megnyomom, egy relé kattanása hallatszik az utasoldalon a biztosíték tábla alatti részről, - folyadék semmi.

* Holnap kipróbálom még hogy kap e áramot az intenzív mosó pumpája, ahhoz nem kell különösebben megbontanom semmit.

Más ötlet? 3 pumpa csak nem mehetett EGYSZERRE tönkre... Valaki már találkozott hasonlóval?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.15. 21:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

Egy kis segítségre szorulok! Abszolút tanácstalan vagyok. 1-2 hónapja küzdök hűtés,fűtés problémával. Néha tudom szabályozni néha nem. Ez a gyújtás levétel és ráadás után szokott változni. Hol megy hol nem. Ha éppen szerencsém van végig tudom szabályozni és úgy fújja és oda ahova akarom. Ha nincs szerencsém akkor nem tudok semmit sem állítani. Egy bizonyos fordulaton forog és ennyi nem tudom szabályozni. Ha leveszem a gyújtást és újra ráadom akkor szoktam reménykedni hogy működni fog. Menet közben nem javul meg a probléma. Csak ha szerencsém van és a gyújtásnál működik. Fűtőmotor és süni lett eddig cserélve. Esetleg a kijelző panel vagy valami vezeték probléma vagy már nem tudom hogy mire gondoljak. Esetleg van aki már járt így illetve van ötlet hogy mit lehet még átnézni vagy hogyan lehetne megoldani a problémát?
Elég zavaró hogy hol megy hol nem (de leginkább nem), főleg hogy jönnek a rosszabb idők :( :(

Köszönöm előre is a segítséget :)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
HozzászólásElküldve: 2017.10.15. 22:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
mitra7 írta:
Gallaca írta:
mitra7 írta:
Sziasztok!

Az ablakmosó+lámpamosó és az intenzív mosó egyszerre ment ki; nem reagál ha a kormányról kapcsolom... Elvileg ez két külön pumpát jelent így sanszos hogy nem egyszerre romlottak el. Első körben a biztosítéktáblával gondoltam kezdeni holnap.

Van valakinek más tippje miket nézzek még? :roll:
Köszönöm.

Gyakorlatilag hármat. :wink: 2 lent, egy fent.


Még mindig az ablakmosóval küzdök. :) Megköszönném ha valakinek lenne valami tippje mi lehet vele.

A hiba: Nem működik a mosó, se a sima sem az intenzív és a lámpamosóból sem jön a folyadék. Bár ez utóbbiból 2-3 napja a vezetőoldali működött menet közben 1-2 alkalommal, azóta semmi.

A következőket próbáltam meg eddig:

* Megpiszkáltam tűvel az összes fúvókát, hátha el vannak tömödve, vízkő, stb.
* Lehúztam a csöveket az intenzív mosó tartály mellett és átfújattam levegővel, ecetes és sima vízzel. Teljesen átjárható a cső. Az intenzív tartályát ecetessel áztattam.
* A sima mosó tartályának csövét oda-vissza megfújtam és szívtam. Ezekben a csövekben is akadálymentesen áramlik a folyadék.
* Az anyós oldalon a biztosíték táblában a 2-est (lámpamosó) és 4-est (szélvédőmosó) ellenőriztem multiméterrel, szakadásmentes. http://bmw.e39.hu/biztositektabla.html
Van esetleg más biztosíték még ami az előbbieket befolyásolja?

* Ha az intenzív mosó gombját mindahányszor megnyomom, egy relé kattanása hallatszik az utasoldalon a biztosíték tábla alatti részről, - folyadék semmi.

* Holnap kipróbálom még hogy kap e áramot az intenzív mosó pumpája, ahhoz nem kell különösebben megbontanom semmit.

Más ötlet? 3 pumpa csak nem mehetett EGYSZERRE tönkre... Valaki már találkozott hasonlóval?

Nem egyszerre, egymás után. A multimétert nem akasztottad rá véletlenül a mosómotorok csatijára? Vagy egy egyszerű próbalámpát? Aztán a pozitív sarok és a kaszni közé? Csak kíváncsiságképp.
A csöveket spricniket egyébként azért ellenőrizted tüzetesen, mert amúgy a motorok hallhatóan zúgnak ha nyomod a gombot?
Fényszórót, felkapcsolt lámpánál, minden ötödik ablakmosásra mossa, nem lehet, hogy ezért az 1-2 alkalom?
Az én tippem, hogy az intenzív mosó szivattyú simán szétfagyott, az ablakmosó szivattyú szimplán elromlott, a fényszórómosónak semmi baja. Innen a monitor mögül... :)

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.15. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
lipkovicsa írta:
Hello!

Egy kis segítségre szorulok! Abszolút tanácstalan vagyok. 1-2 hónapja küzdök hűtés,fűtés problémával. Néha tudom szabályozni néha nem. Ez a gyújtás levétel és ráadás után szokott változni. Hol megy hol nem. Ha éppen szerencsém van végig tudom szabályozni és úgy fújja és oda ahova akarom. Ha nincs szerencsém akkor nem tudok semmit sem állítani. Egy bizonyos fordulaton forog és ennyi nem tudom szabályozni. Ha leveszem a gyújtást és újra ráadom akkor szoktam reménykedni hogy működni fog. Menet közben nem javul meg a probléma. Csak ha szerencsém van és a gyújtásnál működik. Fűtőmotor és süni lett eddig cserélve. Esetleg a kijelző panel vagy valami vezeték probléma vagy már nem tudom hogy mire gondoljak. Esetleg van aki már járt így illetve van ötlet hogy mit lehet még átnézni vagy hogyan lehetne megoldani a problémát?
Elég zavaró hogy hol megy hol nem (de leginkább nem), főleg hogy jönnek a rosszabb idők :( :(

Köszönöm előre is a segítséget :)

Van ilyen topic, miért nem oda írsz? Illetve olvasol? Kb az utolsó hozzászólásokban elég jól leírtam, hogy mit, hogyan kell ellenőrizni. :wink:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 17:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i autója. Alacsonyabb fordulaton szerinte gyengébb, illetve nem nagyon akar 5 ezer fölé forogni. Az autónak van egy kis benzin szaga melegen is, illetve valahol falsch levegőt szív az új olajszeparátor ellenére. Megdiagoltam, de nekem nem sokat mond. Aki tud legyen szíves segítsen neki. :wink: Inpaban nem nagyon vagyok otthon, ha jól sejtem, akkor a felkiáltó jeles adatok nem jók, illetve nekem az injektor korrekciók se tetszettek.
Képek:

Kép
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 19:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
mitra7 írta:
Gallaca írta:
mitra7 írta:
Sziasztok!

Az ablakmosó+lámpamosó és az intenzív mosó egyszerre ment ki; nem reagál ha a kormányról kapcsolom... Elvileg ez két külön pumpát jelent így sanszos hogy nem egyszerre romlottak el. Első körben a biztosítéktáblával gondoltam kezdeni holnap.

Van valakinek más tippje miket nézzek még? :roll:
Köszönöm.

Gyakorlatilag hármat. :wink: 2 lent, egy fent.


Még mindig az ablakmosóval küzdök. :) Megköszönném ha valakinek lenne valami tippje mi lehet vele.

A hiba: Nem működik a mosó, se a sima sem az intenzív és a lámpamosóból sem jön a folyadék. Bár ez utóbbiból 2-3 napja a vezetőoldali működött menet közben 1-2 alkalommal, azóta semmi.

A következőket próbáltam meg eddig:

* Megpiszkáltam tűvel az összes fúvókát, hátha el vannak tömödve, vízkő, stb.
* Lehúztam a csöveket az intenzív mosó tartály mellett és átfújattam levegővel, ecetes és sima vízzel. Teljesen átjárható a cső. Az intenzív tartályát ecetessel áztattam.
* A sima mosó tartályának csövét oda-vissza megfújtam és szívtam. Ezekben a csövekben is akadálymentesen áramlik a folyadék.
* Az anyós oldalon a biztosíték táblában a 2-est (lámpamosó) és 4-est (szélvédőmosó) ellenőriztem multiméterrel, szakadásmentes. http://bmw.e39.hu/biztositektabla.html
Van esetleg más biztosíték még ami az előbbieket befolyásolja?

* Ha az intenzív mosó gombját mindahányszor megnyomom, egy relé kattanása hallatszik az utasoldalon a biztosíték tábla alatti részről, - folyadék semmi.

* Holnap kipróbálom még hogy kap e áramot az intenzív mosó pumpája, ahhoz nem kell különösebben megbontanom semmit.

Más ötlet? 3 pumpa csak nem mehetett EGYSZERRE tönkre... Valaki már találkozott hasonlóval?

Nem egyszerre, egymás után. A multimétert nem akasztottad rá véletlenül a mosómotorok csatijára? Vagy egy egyszerű próbalámpát? Aztán a pozitív sarok és a kaszni közé? Csak kíváncsiságképp.
A csöveket spricniket egyébként azért ellenőrizted tüzetesen, mert amúgy a motorok hallhatóan zúgnak ha nyomod a gombot?
Fényszórót, felkapcsolt lámpánál, minden ötödik ablakmosásra mossa, nem lehet, hogy ezért az 1-2 alkalom?
Az én tippem, hogy az intenzív mosó szivattyú simán szétfagyott, az ablakmosó szivattyú szimplán elromlott, a fényszórómosónak semmi baja. Innen a monitor mögül... :)



A multimétert ma raktam rá az intenzív mosó csatlakozóját lehúzva (a többihez bontani kellene a kocsit). Amikor megnyomom ad egy 11-12 Voltos impulzust, majd nullára zuhan vissza a feszültség. Elméletileg itt folyamatosan jelen kellene lennie a ~12 Voltnak míg az ablakokra spriccolja a folyadékot, hogy működjön addig a pumpa. Nem értem miért csak egy impulzust ad... (?)

Ha nyomom, a motorok egyáltalán nem zúgnak, egyedül az intenzív mosónál hallok egy relét behúzni amikor benyomom.
A csöveket, spricniket már átmostam - teljesen átjárhatóak.

Az intenzív mosónál úgy emlékszem hogy korábban minden indításra lemosta a lámpákat is. Nem tudom milyen irányba induljak el... valami ötlet? :roll:
Köszönöm a tippeket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 29 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator