* *
Pontos idő: 2024.04.19. 06:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.28. 13:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.08.29. 08:34
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Hapcii írta:
YogiBear írta:
Sziasztok!

Van egy 2002-es évjáratú 530d sedanom, mióta nálam van kb. két hónap alatt 10 ezer km-t mentem vele, az autóban 340 ezer km van. Tényleg annyi, magyarországi és lekövethető.
A jelenség a következő: Az autó egyre jobban kormol, azaz feketén füstöl. Ma amikor kiszálltam, azt vettem eszre, hogy a hátulja tiszta fekete korom vagy valami hasonló, egészen a csomagtartó ajtóig. 7ezer km alatt 3 liter olaj fogyott el. Az autó hidegen, melegen indul, szép egyenletes a járása, jól megy, nem erzékelhető semilyen probléma, hibakód nincs. A légtömegmérőt és turbonyomásszabalyzót megvételkor cseréltük.
Jól gondolom, hogy a turbó lehet a hiba oka es a legutolsókat rugja?

Előre is köszönöm a segítségeteket.
Hali! Nekem is hasonló jelenségek voltak és a turbó ment tönkre. Egyszer csak egy kereszteződésbe maxra felpörgött a motor szerencsére sikerült lefullasztani. Veszélyes.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


És ez automata főleg probléma, ott nem fullasztod le, max elvágod a coolercsövet ha van annyi időd és lélekjelenléted. :(
Hapcii Neked is volt előjele ennek? Fogyott az olaj, meg füstölt?


Köszi a válaszokat! Ez nem annyira megnyugtató helyzet.
Azt vettem viszont még észre, hogy tiszta korom a motortér is. azt hiszem az egr szeleptől/ből jöhet a korom, mert mintha nagyobb fordulaton látnám is a kiáramló kormos levegőt...nem tudom, hogy ennek van-e köze ahhoz a hibajelenséghez, amit korábban írtam, de ez sem megnyugtató jel.

Tudtok esetleg ajánlani valakit, akinél ott merjem hagyni a "Drágaszágomat" :) , aki megbízható, ismeri a márkát és típust, aki feltárja, majd megszünteti a hibajelenségeket? Nem csak erre az alkalomra gondolnám, hanem akkor állandóan csak hozzá hordanám minden szervizre. Hosszú ideig tervezem megtartani az autót dacára annak, hogy majdnem mindenki azt mondja a környezetemben, hogy túl öreg meg hogy majd rengeteg bajom lesz vele, meg nagyon költséges a fenntartása...stb. Szóval köszönettel fogadnám a javaslatotokat ez irányban is. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.28. 16:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.17. 18:37
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Találós kérdés! (M54B25 BiVanos)

Kivillant a check engine, az autó rángatózni kezdett és lefulladt. Párszor még beindult. Jelenleg be sem indul, csak teker az önindító. (Az aksi nincs lemerülve.)

Diag: 3. henger gyújtótekercs

Kapott új gyújtótekercset és gyertyát is. Sajnos így sem indul be az autó. Csak teker és teker és teker...


Esetleg van valakinek ötlete?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.28. 16:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
butsil írta:
Sziasztok!

Találós kérdés! (M54B25 BiVanos)

Kivillant a check engine, az autó rángatózni kezdett és lefulladt. Párszor még beindult. Jelenleg be sem indul, csak teker az önindító. (Az aksi nincs lemerülve.)

Diag: 3. henger gyújtótekercs

Kapott új gyújtótekercset és gyertyát is. Sajnos így sem indul be az autó. Csak teker és teker és teker...


Esetleg van valakinek ötlete?


Ha más hibakódot nem tárolt, és van benne benzin, akkor sanszos az AC pumpa hiba.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.28. 17:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.17. 18:37
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
butsil írta:
Sziasztok!

Találós kérdés! (M54B25 BiVanos)

Kivillant a check engine, az autó rángatózni kezdett és lefulladt. Párszor még beindult. Jelenleg be sem indul, csak teker az önindító. (Az aksi nincs lemerülve.)

Diag: 3. henger gyújtótekercs

Kapott új gyújtótekercset és gyertyát is. Sajnos így sem indul be az autó. Csak teker és teker és teker...


Esetleg van valakinek ötlete?


Ha más hibakódot nem tárolt, és van benne benzin, akkor sanszos az AC pumpa hiba.


Érezni a benzinszagot indítózás után a kipuff végén. Vagy ez még nem jelent semmit? Esetleg el tudod vállalni az autót, ha van szabad kapacitásod?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.09.30. 20:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:

A másik, hogy karambolos 25-30d-nélletörik előszeretettel a jobbos motorbakról a testelőszem, lerántja a tastkábel, akkor nem indít.



Na ki a KIRÁLY?
:taps: :taps: :taps:
Ez volt az egyik hiba, de olyan alattomosan tört le, hogy csak kézzel a testkábelt megmozgatva vettem észre.

És utána pöccre indult.

Miután beépítettük a Schnitzer féle előválasztókart bovdennel együtt a megnyúlás miatt.

:kösz MMindkettőtöknek. :franko: :franko: :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: 2 Jerry, Schnitzer
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.01. 00:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
Gallaca írta:

A másik, hogy karambolos 25-30d-nélletörik előszeretettel a jobbos motorbakról a testelőszem, lerántja a tastkábel, akkor nem indít.



Na ki a KIRÁLY?
:taps: :taps: :taps:
Ez volt az egyik hiba, de olyan alattomosan tört le, hogy csak kézzel a testkábelt megmozgatva vettem észre.

És utána pöccre indult.

Miután beépítettük a Schnitzer féle előválasztókart bovdennel együtt a megnyúlás miatt.

:kösz MMindkettőtöknek. :franko: :franko: :franko:

:nyelves: :hooray

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.01. 01:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
YogiBear írta:
NagySándor írta:
Hapcii írta:
YogiBear írta:
Sziasztok!

Van egy 2002-es évjáratú 530d sedanom, mióta nálam van kb. két hónap alatt 10 ezer km-t mentem vele, az autóban 340 ezer km van. Tényleg annyi, magyarországi és lekövethető.
A jelenség a következő: Az autó egyre jobban kormol, azaz feketén füstöl. Ma amikor kiszálltam, azt vettem eszre, hogy a hátulja tiszta fekete korom vagy valami hasonló, egészen a csomagtartó ajtóig. 7ezer km alatt 3 liter olaj fogyott el. Az autó hidegen, melegen indul, szép egyenletes a járása, jól megy, nem erzékelhető semilyen probléma, hibakód nincs. A légtömegmérőt és turbonyomásszabalyzót megvételkor cseréltük.
Jól gondolom, hogy a turbó lehet a hiba oka es a legutolsókat rugja?

Előre is köszönöm a segítségeteket.
Hali! Nekem is hasonló jelenségek voltak és a turbó ment tönkre. Egyszer csak egy kereszteződésbe maxra felpörgött a motor szerencsére sikerült lefullasztani. Veszélyes.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


És ez automata főleg probléma, ott nem fullasztod le, max elvágod a coolercsövet ha van annyi időd és lélekjelenléted. :(
Hapcii Neked is volt előjele ennek? Fogyott az olaj, meg füstölt?


Köszi a válaszokat! Ez nem annyira megnyugtató helyzet.
Azt vettem viszont még észre, hogy tiszta korom a motortér is. azt hiszem az egr szeleptől/ből jöhet a korom, mert mintha nagyobb fordulaton látnám is a kiáramló kormos levegőt...nem tudom, hogy ennek van-e köze ahhoz a hibajelenséghez, amit korábban írtam, de ez sem megnyugtató jel.

Tudtok esetleg ajánlani valakit, akinél ott merjem hagyni a "Drágaszágomat" :) , aki megbízható, ismeri a márkát és típust, aki feltárja, majd megszünteti a hibajelenségeket? Nem csak erre az alkalomra gondolnám, hanem akkor állandóan csak hozzá hordanám minden szervizre. Hosszú ideig tervezem megtartani az autót dacára annak, hogy majdnem mindenki azt mondja a környezetemben, hogy túl öreg meg hogy majd rengeteg bajom lesz vele, meg nagyon költséges a fenntartása...stb. Szóval köszönettel fogadnám a javaslatotokat ez irányban is. :)

Lehet igen egr szelep hiba is vagy cooler csövek bármi,de ha rendesen kitöltöd az adtlapod akkor látjuk hogy merre laksz és akkor talán tudunk ajánlani szerelöt.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 11:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
YogiBear írta:
Tudtok esetleg ajánlani valakit, akinél ott merjem hagyni a "Drágaszágomat" :) , aki megbízható, ismeri a márkát és típust, aki feltárja, majd megszünteti a hibajelenségeket? Nem csak erre az alkalomra gondolnám, hanem akkor állandóan csak hozzá hordanám minden szervizre. Hosszú ideig tervezem megtartani az autót dacára annak, hogy majdnem mindenki azt mondja a környezetemben, hogy túl öreg meg hogy majd rengeteg bajom lesz vele, meg nagyon költséges a fenntartása...stb. Szóval köszönettel fogadnám a javaslatotokat ez irányban is. :)

Lehet igen egr szelep hiba is vagy cooler csövek bármi,de ha rendesen kitöltöd az adtlapod akkor látjuk hogy merre laksz és akkor talán tudunk ajánlani szerelöt.


Indokolatlan olaj fogyasztás az lehet kartergázszűrő probléma. Ez tönkre is teheti a turbót, ha nincs időben észlelve a probléma. A kartergázszűrő gond következtében a turbó felől sok olaj kerül a szívórendszerbe, emiatt pl az EGR is szorulhat, részben nyitva maradhat és elveszhet rajta a töltőnyomás egy része. Ha ennyi olajat eszik az autód akkor alapból is erősen javasolt lenne a szívósor levétele és ultrahangos tisztítása a szívótraktus többi alkatrészével együtt. ( cooler csövek, cooler, egr, szívósor, egr csöve, ami feljön a kipufogócsonktól) Ha ez megtörtént, akkor pedig mindenhova menjen új, gyári tömítés. Utána ha még mindig kormol, akkor el lehet gondolkozni kompresszió, turbófeltöltő és porlasztó problémákon is.

A többit már megválaszolták a többiek. Első körben én egy precíz élő adatos diagnosztikát javasolnék gyári géppel. Azzal pl van lehetőség kompressziót mérni megbontás nélkül. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.03. 08:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Azzal pl van lehetőség kompressziót mérni megbontás nélkül. :wink:

Melyikkel és hogyan? :shock:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.03. 12:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
Azzal pl van lehetőség kompressziót mérni megbontás nélkül. :wink:

Melyikkel és hogyan? :shock:

Bmw ISta-D vagy Bmw Dis is tudja de csak eredeti fejel és nem pontos.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.03. 12:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
Azzal pl van lehetőség kompressziót mérni megbontás nélkül. :wink:

Melyikkel és hogyan? :shock:

Bmw ISta-D vagy Bmw Dis is tudja de csak eredeti fejel és nem pontos.


Tudja kínai kábellel is és arra amire hivatott tökéletes!

A mérés szó félrevezető lehetett valóban, mert nyilván azt mérőórával lehet csak mérni. Javítom az állításom tesztelésre.

Önindító áramfelvételéből veti össze a hengerenkénti kompressziót. (nem kompresszió értéket ad vissza értelem szerűen, hanem adott hengerre egy számot, hogy mekkora fordulattal forgatta az önindító a rá eső ciklusban.) Igazándiból az a lényege, hogy az egyes hengerek között ne láss túlzó eltérést. Ezen méréssel és a porlasztókorrekciók összevetésével meg lehet állapítani bontás nélkül, hogy a porlasztóval, vagy az adott hengerrel van a probléma.

Sajnálatos módon ezt a remek funkciót az E6X-ből pl. már kivették. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.03. 13:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
Azzal pl van lehetőség kompressziót mérni megbontás nélkül. :wink:

Melyikkel és hogyan? :shock:

Bmw ISta-D vagy Bmw Dis is tudja de csak eredeti fejel és nem pontos.


Tudja kínai kábellel is és arra amire hivatott tökéletes!

A mérés szó félrevezető lehetett valóban, mert nyilván azt mérőórával lehet csak mérni. Javítom az állításom tesztelésre.

Önindító áramfelvételéből veti össze a hengerenkénti kompressziót. (nem kompresszió értéket ad vissza értelem szerűen, hanem adott hengerre egy számot, hogy mekkora fordulattal forgatta az önindító a rá eső ciklusban.) Igazándiból az a lényege, hogy az egyes hengerek között ne láss túlzó eltérést. Ezen méréssel és a porlasztókorrekciók összevetésével meg lehet állapítani bontás nélkül, hogy a porlasztóval, vagy az adott hengerrel van a probléma.

Sajnálatos módon ezt a remek funkciót az E6X-ből pl. már kivették. :oops:


Megtaláltam. De mikor elő szeretném hívni a tesztet, csak egy üres fehér lapot hoz elő. Ugyanígy van, mikor a porlasztókorrekciókat szeretném megnézni. Alighanem szoftveres problémám van.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.03. 14:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
Azzal pl van lehetőség kompressziót mérni megbontás nélkül. :wink:

Melyikkel és hogyan? :shock:

Bmw ISta-D vagy Bmw Dis is tudja de csak eredeti fejel és nem pontos.


Tudja kínai kábellel is és arra amire hivatott tökéletes!

A mérés szó félrevezető lehetett valóban, mert nyilván azt mérőórával lehet csak mérni. Javítom az állításom tesztelésre.

Önindító áramfelvételéből veti össze a hengerenkénti kompressziót. (nem kompresszió értéket ad vissza értelem szerűen, hanem adott hengerre egy számot, hogy mekkora fordulattal forgatta az önindító a rá eső ciklusban.) Igazándiból az a lényege, hogy az egyes hengerek között ne láss túlzó eltérést. Ezen méréssel és a porlasztókorrekciók összevetésével meg lehet állapítani bontás nélkül, hogy a porlasztóval, vagy az adott hengerrel van a probléma.

Sajnálatos módon ezt a remek funkciót az E6X-ből pl. már kivették. :oops:


Megtaláltam. De mikor elő szeretném hívni a tesztet, csak egy üres fehér lapot hoz elő. Ugyanígy van, mikor a porlasztókorrekciókat szeretném megnézni. Alighanem szoftveres problémám van.


Vélhetően igen. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.03. 15:28 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni,hogy az elektromos ablakot azt be lehet valahogy tanítani? Mert az a gond vele, hogy a jobb első nem megy fel automatikusan. Úgy történt,hogy kicseréltem a motort,mert az eredeti elromlott és azóta csak úgy megy fel, ha végig nyomva tartom a gombot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.03. 16:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni,hogy az elektromos ablakot azt be lehet valahogy tanítani? Mert az a gond vele, hogy a jobb első nem megy fel automatikusan. Úgy történt,hogy kicseréltem a motort,mert az eredeti elromlott és azóta csak úgy megy fel, ha végig nyomva tartom a gombot.


Igen, lehet tanítani, géppel, programmal.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.03. 16:24 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni,hogy az elektromos ablakot azt be lehet valahogy tanítani? Mert az a gond vele, hogy a jobb első nem megy fel automatikusan. Úgy történt,hogy kicseréltem a motort,mert az eredeti elromlott és azóta csak úgy megy fel, ha végig nyomva tartom a gombot.


Igen, lehet tanítani, géppel, programmal.

Akkor így itthoni lehetőség az nincs? Tehát gombnyomkodás? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.03. 16:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
Önindító áramfelvételéből veti össze a hengerenkénti kompressziót. (nem kompresszió értéket ad vissza értelem szerűen, hanem adott hengerre egy számot, hogy mekkora fordulattal forgatta az önindító a rá eső ciklusban.) Igazándiból az a lényege, hogy az egyes hengerek között ne láss túlzó eltérést. Ezen méréssel és a porlasztókorrekciók összevetésével meg lehet állapítani bontás nélkül, hogy a porlasztóval, vagy az adott hengerrel van a probléma.
:

Megtaláltam. De mikor elő szeretném hívni a tesztet, csak egy üres fehér lapot hoz elő. Ugyanígy van, mikor a porlasztókorrekciókat szeretném megnézni. Alighanem szoftveres problémám van.

Vélhetően igen. :wink:

Teljes újratelepítés megoldotta. Érdekes teszt, eddig nem ismertem.
Nálam hidegindítással a következő eredmények jöttek ki:

Cylinder-selective engine speeds [rpm]:
Cylinder 1: 187.0
Cylinder 5: 187.2
Cylinder 3: 188.6
Cylinder 6: 190.0
Cylinder 2: 187.6
Cylinder 4: 186.2
Difference between lowest and highest engine speed: 3.8

Kb. 10 perc alapjárati járatást követően a tesztet megismételtem. Ekkor a következőképpen alakult a mérés:

Cylinder-selective engine speeds [rpm]:
Cylinder 1: 245.2
Cylinder 5: 247.2
Cylinder 3: 245.4
Cylinder 6: 248.6
Cylinder 2: 250.6
Cylinder 4: 246.8
Difference between lowest and highest engine speed: 5.4

A leírás szerint minél kisebb az rpm érték, abban a hengerben a kompresszió annál gyengébb, és az eredmény megfelelőnek tekinthető, ha a legnagyobb különbség kisebb, mint 10.

Érdekelne összehasonlításul, hogy hasonló feltételek mellet a ti autótok mit produkál. Az enyém 406e km-es 30d. Elnézést, ha :offtopic .

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.03. 21:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
Önindító áramfelvételéből veti össze a hengerenkénti kompressziót. (nem kompresszió értéket ad vissza értelem szerűen, hanem adott hengerre egy számot, hogy mekkora fordulattal forgatta az önindító a rá eső ciklusban.) Igazándiból az a lényege, hogy az egyes hengerek között ne láss túlzó eltérést. Ezen méréssel és a porlasztókorrekciók összevetésével meg lehet állapítani bontás nélkül, hogy a porlasztóval, vagy az adott hengerrel van a probléma.
:

Megtaláltam. De mikor elő szeretném hívni a tesztet, csak egy üres fehér lapot hoz elő. Ugyanígy van, mikor a porlasztókorrekciókat szeretném megnézni. Alighanem szoftveres problémám van.

Vélhetően igen. :wink:

Teljes újratelepítés megoldotta. Érdekes teszt, eddig nem ismertem.
Nálam hidegindítással a következő eredmények jöttek ki:

Cylinder-selective engine speeds [rpm]:
Cylinder 1: 187.0
Cylinder 5: 187.2
Cylinder 3: 188.6
Cylinder 6: 190.0
Cylinder 2: 187.6
Cylinder 4: 186.2
Difference between lowest and highest engine speed: 3.8

Kb. 10 perc alapjárati járatást követően a tesztet megismételtem. Ekkor a következőképpen alakult a mérés:

Cylinder-selective engine speeds [rpm]:
Cylinder 1: 245.2
Cylinder 5: 247.2
Cylinder 3: 245.4
Cylinder 6: 248.6
Cylinder 2: 250.6
Cylinder 4: 246.8
Difference between lowest and highest engine speed: 5.4

A leírás szerint minél kisebb az rpm érték, abban a hengerben a kompresszió annál gyengébb, és az eredmény megfelelőnek tekinthető, ha a legnagyobb különbség kisebb, mint 10.

Érdekelne összehasonlításul, hogy hasonló feltételek mellet a ti autótok mit produkál. Az enyém 406e km-es 30d. Elnézést, ha :offtopic .


Barátom 25d-je teljesen üzem melegen 3.6-ot tudott 370 ezer km-mel. Nagyon jó állapotnak örvend az autó, de szerintem ez alapján a tied is. Injektor korrekciók hogy alakulnak? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.04. 00:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Barátom 25d-je teljesen üzem melegen 3.6-ot tudott 370 ezer km-mel. Nagyon jó állapotnak örvend az autó, de szerintem ez alapján a tied is. Injektor korrekciók hogy alakulnak? :D

A 2-es és 5-ös injektorok még érintetlen gyáriak, érték szerint +1 körül vannak alapból, de tudtam úgy játszani a pedállal, hogy felmenjenek 2-ig is. A többi volt már cserélve, ezek a 0 körüli illetve a negatív tartományban mozognak. Minél jobban kiugrik a 2-es és 5-ös felfelé, a többi annál inkább lefelé. Én ebből arra következtetek, hogy a két gyári nem tud időben és megfelelően zárni, és ők is megérettek már a cserére.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 05:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 19:46
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!Az autóval már hónapok óta kűzdök.Nem indul.Immó kiütve.Adagoló felújítva.Üzemanyag rendszer átnézve.És a porlasztó csúcsoknál ha lelazítom a csavart,csak cseppekben jön az üzemanyag!!!Már nem tudom mit kezdjek vele.Ötlete valakinek?Azon kívül hogy gyufa-benzin...525 tds-ről van szó.Esetleg veszprém megyébe valakit aki megnézné...tudnátok ajánlani?Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 51 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator