Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.02. 11:40

PYKI írta:Sziasztok!
Segítségre szorulok. e39 530D-ben hány szenzor van, ami a kormányszöget érzékeli? Ezekből több típus is készült?
Műszer szerint megadta magát, ezért nincs kipörésgátlóm.
Hol lehet ilyet szerezni? Gyári bontottat javasoltok, vagy inkább utángyártottat?

Köszönöm előre is. :wink:


Azért csak óvatosan. Nem egyértelmű mindig ez. Sorban:
Mi a pontos hibaüzenet?
Változtattál valamit az autón? Kerekek/gumi?
Csináltál rajta egy kalibrálást, akár gép nélkül?

Javasolt irodalom a hiba korrekt feltárásában, megelőzendő súlyos pénzek felesleges kidobását:
DSC hiba megállapítása KATT IDE!

A gyári új, amikor utoljára kérdeztem: 80.000 minusz kedvesség. Bontott: 5-10-15 ezer attól függ kitől veszed.
Vásárlás csak a fentiek elvégezte után.

Hajrá!

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.02. 21:11

attila94 írta:
Offtopic :
Csak a "zinterneten" olvastam, de elvileg a kormányszögjeladó balhézhat amiatt is ha nem tették futóműbeállításnál tökéletesen középre, vagy elment maga a beállítás...

Ez igaz, de mégsem.
A diag kiírja, ha nem ott van és ritkán balhézik. Nekem 4 fokkal jobbra állt és vígan élt.
160 felett, kanyarban, ha nem tudta mit tegyen, akkor néha kikapcsolt.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.06. 11:13

Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.06. 15:14

Hapcii írta:Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.06. 15:24

morv írta:
Hapcii írta:Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.
Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.06. 15:33

Hapcii írta:
morv írta:
Hapcii írta:Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.
Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Elől töltsd, fölösleges macerálni a sarukat.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.06. 15:42

NagyMatyas írta:
Hapcii írta:
morv írta:
Hapcii írta:Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.
Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Elől töltsd, fölösleges macerálni a sarukat.
Jó köszi a negatívot hova tegyem szerinted?

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.06. 15:48

Hapcii írta:
NagyMatyas írta:
Hapcii írta:
morv írta:
Hapcii írta:Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.
Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Elől töltsd, fölösleges macerálni a sarukat.
Jó köszi a negatívot hova tegyem szerinted?

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Az enyemen a jobb elso tornyon van egy csatlakozasi pont, olyan, mint egy nagy kiemelt csavar fej.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.06. 15:54

morv írta:
Hapcii írta:
NagyMatyas írta:
Hapcii írta:
morv írta:[quote="Hapcii"]Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.
Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Elől töltsd, fölösleges macerálni a sarukat.
Jó köszi a negatívot hova tegyem szerinted?

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Az enyemen a jobb elso tornyon van egy csatlakozasi pont, olyan, mint egy nagy kiemelt csavar fej.[/quote]Szuper köszönöm!

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.07. 16:28

Nekem nem vált be a motortéri töltés mert kimutatható feszültségesés volt a töltőcsipesz (bal első torony), és az akkumulátor saru között. Az elektronika ilyenkor nem az akkumulátor sarut "látja", hanem a feszültségkülönbséggel megnövelt feszültséget.

A gyári akkumulátor sarukat szétszedtem, raktam rájuk szemes sarukat, és a szemes sarukra rakom rá a töltőcsipeszeket.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Hapcii
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.07. 20:23

attila94 írta:Nekem nem vált be a motortéri töltés mert kimutatható feszültségesés volt a töltőcsipesz (bal első torony), és az akkumulátor saru között. Az elektronika ilyenkor nem az akkumulátor sarut "látja", hanem a feszültségkülönbséggel megnövelt feszültséget.

A gyári akkumulátor sarukat szétszedtem, raktam rájuk szemes sarukat, és a szemes sarukra rakom rá a töltőcsipeszeket.
Értem. Ezek szerint nem bontod le a sarukat, hanem rajta hagyod az elektronikát,és úgy töltöd.?.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.07. 20:36

Hapcii írta:
attila94 írta:Nekem nem vált be a motortéri töltés mert kimutatható feszültségesés volt a töltőcsipesz (bal első torony), és az akkumulátor saru között. Az elektronika ilyenkor nem az akkumulátor sarut "látja", hanem a feszültségkülönbséggel megnövelt feszültséget.

A gyári akkumulátor sarukat szétszedtem, raktam rájuk szemes sarukat, és a szemes sarukra rakom rá a töltőcsipeszeket.
Értem. Ezek szerint nem bontod le a sarukat, hanem rajta hagyod az elektronikát,és úgy töltöd.?.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Nem bontok semmit, amikor jár a motor se bontod le az elektronikát mégis tölt. :D

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Hapcii
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.07. 21:29

sziasztok,


kedden vissza jöttünk Svájcból, szerdán újra irány a meló, pályán 160-180 környékén egyszer csak elment az erő aztán visszajött, becsorogtam melóhelyig, utolsó 500 méteren már becsörgött, aztán a cégnél leállítottam, kiálltam a cégessel, be akartam a helyére állni, 3xra beindult, jött némi világos füst és leállt. aztán ma kicseréltem az ülés alatti pumpát, de hiába mert az átlátszó csőnél látszott h nem ez volt a baja, ugyan úgy semmi jön. megkocogtattam a tankban lévőket, így már volt elég üzemanyag, ugyan buborékosan, de indult az autó, volt alapjárat, meg enyhe világos füst. azt gondoltam h ezen is elment a turbó, lekaptam a kipufogót, de olaj nyoma se volt. az olajleválasztón keresztül viszont elég szépen jön az olaj, turbóházon kívül volt 1-2 csepp rajta. ekkor látom, alulról, hogy hátul a szelepfedélnél van egy kis permet/ nedvesség, már csere érett talán a tömítés? vagy csak rá kell húzni? :D hát persze, nézem sorba a csavarokat a légszűrőháznál, fix, fix, fix, utolsó előttin lehet húzni, a húzom, húzom, aztán letört! Miért nyúltam hozzá?! pont a menet végén tört bele. :taps:

15 litert mutatott a mutató, hoztam bele gyors 10 liter, hátha.. de nem.
szóval, vdo v deplhi pumpát rendeljek bele? nincs 10€ a különbség.

köszi!

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.07. 21:58

ST1 írta:sziasztok,


kedden vissza jöttünk Svájcból, szerdán újra irány a meló, pályán 160-180 környékén egyszer csak elment az erő aztán visszajött, becsorogtam melóhelyig, utolsó 500 méteren már becsörgött, aztán a cégnél leállítottam, kiálltam a cégessel, be akartam a helyére állni, 3xra beindult, jött némi világos füst és leállt. aztán ma kicseréltem az ülés alatti pumpát, de hiába mert az átlátszó csőnél látszott h nem ez volt a baja, ugyan úgy semmi jön. megkocogtattam a tankban lévőket, így már volt elég üzemanyag, ugyan buborékosan, de indult az autó, volt alapjárat, meg enyhe világos füst. azt gondoltam h ezen is elment a turbó, lekaptam a kipufogót, de olaj nyoma se volt. az olajleválasztón keresztül viszont elég szépen jön az olaj, turbóházon kívül volt 1-2 csepp rajta. ekkor látom, alulról, hogy hátul a szelepfedélnél van egy kis permet/ nedvesség, már csere érett talán a tömítés? vagy csak rá kell húzni? :D hát persze, nézem sorba a csavarokat a légszűrőháznál, fix, fix, fix, utolsó előttin lehet húzni, a húzom, húzom, aztán letört! Miért nyúltam hozzá?! pont a menet végén tört bele. :taps:

15 litert mutatott a mutató, hoztam bele gyors 10 liter, hátha.. de nem.
szóval, vdo v deplhi pumpát rendeljek bele? nincs 10€ a különbség.

köszi!

Neked mi az összefüggés a buborékos üzemanyag és a turbó között? :shock: A szelepfedélről: ez nem zsiguli. (nem kezdem el magyarázni, új tömítés kell) VDO-t vegyél. 15-re kb. 20 kell, hogy biztosan elinduljon.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.28. 15:04

Sziasztok!

Régóta meglévő problémám van aminek megoldásához szerelőt keresek.

Ha rádugom a légtömegmérőt az autóra akkor gyenge lesz és lassul a gázreakció. Ha lehúzom a légtömegmérőt, akkor a gázreakció helyreáll, erősebb is lesz az autó, de - természetesen, hisz nincs rajta légtömegmérő - nem lesz gyári erősségű. Próbáltam már új Bosch és új Pierburg légtömegmérőt, illetve 3 féle bontott Bosch légtömegmérőt, egyik sem oldotta meg. Tudom, hogy sok minden okozhatja a hibát (vákuumcsövek, turbó szelep szabályzó, elektronikai gond stb..) voltam vele több szerelőnél, sajna egyik sem tudtam megoldani.

Az lenne a kérdésem, tudnátok-e olyan szerelőt/műhelyt ajánlani, aki meg tudná javítani a hibát. (Jó lenne Tolna vagy Baranya megyei, de ha nincs BP is megfelel)

Továbbá keresek valakit aki Car/Key memory beállításokat tudna végezni.

Köszönettel,
Tamás

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.28. 16:15

Heló
Pesten keresd muhaati klubtársat bizalommal.
üdv Laci

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lacir1 az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, kapitany
Értékelés: 9.52%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.29. 18:36

Sziasztok!

Lemertult az akksim, mar kivettem es felraktam tolteni. Viszont az auto az utcan all es ugye nincs benne akksi, tehat a csomagter ajto nincs bezarva, mivel az elektromosan zar, ha jol tudom... Szoval be tudom zarni valahogy a csomagtarto ajtajat? Vagy vigyem le az akksit, ha mar van benne valamennyi szufla es zarjam be? Aztan vegyem ki ujra az akksit, szalljak ki a hatso ajton, nyomjam le a gombot es tegyem fel ujra az akksit tolteni? A kocsi ugyanis az utcan all es nem szeretnem nyitott csomagtarto ajtoval kint hagyni. (Touringrol van szo).
Szoval roviden, be lehet zarni valahogy a csomagter ajtot akksi nelkul vagy sem?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.29. 18:43

dreizwanzig írta:Sziasztok!

Lemertult az akksim, mar kivettem es felraktam tolteni. Viszont az auto az utcan all es ugye nincs benne akksi, tehat a csomagter ajto nincs bezarva, mivel az elektromosan zar, ha jol tudom... Szoval be tudom zarni valahogy a csomagtarto ajtajat? Vagy vigyem le az akksit, ha mar van benne valamennyi szufla es zarjam be? Aztan vegyem ki ujra az akksit, szalljak ki a hatso ajton, nyomjam le a gombot es tegyem fel ujra az akksit tolteni? A kocsi ugyanis az utcan all es nem szeretnem nyitott csomagtarto ajtoval kint hagyni. (Touringrol van szo).
Szoval roviden, be lehet zarni valahogy a csomagter ajtot akksi nelkul vagy sem?
Adsz neki aramot a motorteri csatlakozon amig bezarod?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.29. 18:46

morv írta:
dreizwanzig írta:Sziasztok!

Lemertult az akksim, mar kivettem es felraktam tolteni. Viszont az auto az utcan all es ugye nincs benne akksi, tehat a csomagter ajto nincs bezarva, mivel az elektromosan zar, ha jol tudom... Szoval be tudom zarni valahogy a csomagtarto ajtajat? Vagy vigyem le az akksit, ha mar van benne valamennyi szufla es zarjam be? Aztan vegyem ki ujra az akksit, szalljak ki a hatso ajton, nyomjam le a gombot es tegyem fel ujra az akksit tolteni? A kocsi ugyanis az utcan all es nem szeretnem nyitott csomagtarto ajtoval kint hagyni. (Touringrol van szo).
Szoval roviden, be lehet zarni valahogy a csomagter ajtot akksi nelkul vagy sem?
Adsz neki aramot a motorteri csatlakozon amig bezarod?
megtettem volna, ha lenne bikakabelem :(


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2017.10.29. 18:48

dreizwanzig írta:
morv írta:
dreizwanzig írta:Sziasztok!

Lemertult az akksim, mar kivettem es felraktam tolteni. Viszont az auto az utcan all es ugye nincs benne akksi, tehat a csomagter ajto nincs bezarva, mivel az elektromosan zar, ha jol tudom... Szoval be tudom zarni valahogy a csomagtarto ajtajat? Vagy vigyem le az akksit, ha mar van benne valamennyi szufla es zarjam be? Aztan vegyem ki ujra az akksit, szalljak ki a hatso ajton, nyomjam le a gombot es tegyem fel ujra az akksit tolteni? A kocsi ugyanis az utcan all es nem szeretnem nyitott csomagtarto ajtoval kint hagyni. (Touringrol van szo).
Szoval roviden, be lehet zarni valahogy a csomagter ajtot akksi nelkul vagy sem?
Adsz neki aramot a motorteri csatlakozon amig bezarod?
megtettem volna, ha lenne bikakabelem :(


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Szerintem erre egy barmilyen vastagabb 2 eres kabel jo, nem inditani akarsz csak azt az elektromos aktuatort aram ala helyezni. Pl szetkapsz egy hosszabbitot ha nincs mas megoldas.
Hozzászólás küldése

VigLink badge