2017.10.02. 11:40
PYKI írta:Sziasztok!
Segítségre szorulok. e39 530D-ben hány szenzor van, ami a kormányszöget érzékeli? Ezekből több típus is készült?
Műszer szerint megadta magát, ezért nincs kipörésgátlóm.
Hol lehet ilyet szerezni? Gyári bontottat javasoltok, vagy inkább utángyártottat?
Köszönöm előre is.
2017.10.02. 21:11
attila94 írta:
- Offtopic :
- Csak a "zinterneten" olvastam, de elvileg a kormányszögjeladó balhézhat amiatt is ha nem tették futóműbeállításnál tökéletesen középre, vagy elment maga a beállítás...
2017.10.06. 11:13
2017.10.06. 15:14
Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.Hapcii írta:Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
2017.10.06. 15:24
Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.morv írta:Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.Hapcii írta:Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
2017.10.06. 15:33
Hapcii írta:Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.morv írta:Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.Hapcii írta:Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
2017.10.06. 15:42
Jó köszi a negatívot hova tegyem szerinted?NagyMatyas írta:Hapcii írta:Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.morv írta:Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.Hapcii írta:Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Elől töltsd, fölösleges macerálni a sarukat.
2017.10.06. 15:48
Az enyemen a jobb elso tornyon van egy csatlakozasi pont, olyan, mint egy nagy kiemelt csavar fej.Hapcii írta:Jó köszi a negatívot hova tegyem szerinted?NagyMatyas írta:Hapcii írta:Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.morv írta:Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.Hapcii írta:Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Elől töltsd, fölösleges macerálni a sarukat.
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
2017.10.06. 15:54
Az enyemen a jobb elso tornyon van egy csatlakozasi pont, olyan, mint egy nagy kiemelt csavar fej.[/quote]Szuper köszönöm!morv írta:Jó köszi a negatívot hova tegyem szerinted?Hapcii írta:NagyMatyas írta:Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.Hapcii írta:Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.morv írta:[quote="Hapcii"]Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Elől töltsd, fölösleges macerálni a sarukat.
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
2017.10.07. 16:28
2017.10.07. 20:23
Értem. Ezek szerint nem bontod le a sarukat, hanem rajta hagyod az elektronikát,és úgy töltöd.?.attila94 írta:Nekem nem vált be a motortéri töltés mert kimutatható feszültségesés volt a töltőcsipesz (bal első torony), és az akkumulátor saru között. Az elektronika ilyenkor nem az akkumulátor sarut "látja", hanem a feszültségkülönbséggel megnövelt feszültséget.
A gyári akkumulátor sarukat szétszedtem, raktam rájuk szemes sarukat, és a szemes sarukra rakom rá a töltőcsipeszeket.
2017.10.07. 20:36
Hapcii írta:Értem. Ezek szerint nem bontod le a sarukat, hanem rajta hagyod az elektronikát,és úgy töltöd.?.attila94 írta:Nekem nem vált be a motortéri töltés mert kimutatható feszültségesés volt a töltőcsipesz (bal első torony), és az akkumulátor saru között. Az elektronika ilyenkor nem az akkumulátor sarut "látja", hanem a feszültségkülönbséggel megnövelt feszültséget.
A gyári akkumulátor sarukat szétszedtem, raktam rájuk szemes sarukat, és a szemes sarukra rakom rá a töltőcsipeszeket.
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
2017.10.07. 21:29
2017.10.07. 21:58
ST1 írta:sziasztok,
kedden vissza jöttünk Svájcból, szerdán újra irány a meló, pályán 160-180 környékén egyszer csak elment az erő aztán visszajött, becsorogtam melóhelyig, utolsó 500 méteren már becsörgött, aztán a cégnél leállítottam, kiálltam a cégessel, be akartam a helyére állni, 3xra beindult, jött némi világos füst és leállt. aztán ma kicseréltem az ülés alatti pumpát, de hiába mert az átlátszó csőnél látszott h nem ez volt a baja, ugyan úgy semmi jön. megkocogtattam a tankban lévőket, így már volt elég üzemanyag, ugyan buborékosan, de indult az autó, volt alapjárat, meg enyhe világos füst. azt gondoltam h ezen is elment a turbó, lekaptam a kipufogót, de olaj nyoma se volt. az olajleválasztón keresztül viszont elég szépen jön az olaj, turbóházon kívül volt 1-2 csepp rajta. ekkor látom, alulról, hogy hátul a szelepfedélnél van egy kis permet/ nedvesség, már csere érett talán a tömítés? vagy csak rá kell húzni? hát persze, nézem sorba a csavarokat a légszűrőháznál, fix, fix, fix, utolsó előttin lehet húzni, a húzom, húzom, aztán letört! Miért nyúltam hozzá?! pont a menet végén tört bele.
15 litert mutatott a mutató, hoztam bele gyors 10 liter, hátha.. de nem.
szóval, vdo v deplhi pumpát rendeljek bele? nincs 10€ a különbség.
köszi!
2017.10.28. 15:04
2017.10.28. 16:15
2017.10.29. 18:36
2017.10.29. 18:43
Adsz neki aramot a motorteri csatlakozon amig bezarod?dreizwanzig írta:Sziasztok!
Lemertult az akksim, mar kivettem es felraktam tolteni. Viszont az auto az utcan all es ugye nincs benne akksi, tehat a csomagter ajto nincs bezarva, mivel az elektromosan zar, ha jol tudom... Szoval be tudom zarni valahogy a csomagtarto ajtajat? Vagy vigyem le az akksit, ha mar van benne valamennyi szufla es zarjam be? Aztan vegyem ki ujra az akksit, szalljak ki a hatso ajton, nyomjam le a gombot es tegyem fel ujra az akksit tolteni? A kocsi ugyanis az utcan all es nem szeretnem nyitott csomagtarto ajtoval kint hagyni. (Touringrol van szo).
Szoval roviden, be lehet zarni valahogy a csomagter ajtot akksi nelkul vagy sem?
2017.10.29. 18:46
megtettem volna, ha lenne bikakabelemmorv írta:Adsz neki aramot a motorteri csatlakozon amig bezarod?dreizwanzig írta:Sziasztok!
Lemertult az akksim, mar kivettem es felraktam tolteni. Viszont az auto az utcan all es ugye nincs benne akksi, tehat a csomagter ajto nincs bezarva, mivel az elektromosan zar, ha jol tudom... Szoval be tudom zarni valahogy a csomagtarto ajtajat? Vagy vigyem le az akksit, ha mar van benne valamennyi szufla es zarjam be? Aztan vegyem ki ujra az akksit, szalljak ki a hatso ajton, nyomjam le a gombot es tegyem fel ujra az akksit tolteni? A kocsi ugyanis az utcan all es nem szeretnem nyitott csomagtarto ajtoval kint hagyni. (Touringrol van szo).
Szoval roviden, be lehet zarni valahogy a csomagter ajtot akksi nelkul vagy sem?
2017.10.29. 18:48
Szerintem erre egy barmilyen vastagabb 2 eres kabel jo, nem inditani akarsz csak azt az elektromos aktuatort aram ala helyezni. Pl szetkapsz egy hosszabbitot ha nincs mas megoldas.dreizwanzig írta:megtettem volna, ha lenne bikakabelemmorv írta:Adsz neki aramot a motorteri csatlakozon amig bezarod?dreizwanzig írta:Sziasztok!
Lemertult az akksim, mar kivettem es felraktam tolteni. Viszont az auto az utcan all es ugye nincs benne akksi, tehat a csomagter ajto nincs bezarva, mivel az elektromosan zar, ha jol tudom... Szoval be tudom zarni valahogy a csomagtarto ajtajat? Vagy vigyem le az akksit, ha mar van benne valamennyi szufla es zarjam be? Aztan vegyem ki ujra az akksit, szalljak ki a hatso ajton, nyomjam le a gombot es tegyem fel ujra az akksit tolteni? A kocsi ugyanis az utcan all es nem szeretnem nyitott csomagtarto ajtoval kint hagyni. (Touringrol van szo).
Szoval roviden, be lehet zarni valahogy a csomagter ajtot akksi nelkul vagy sem?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk