* *
Pontos idő: 2024.03.29. 00:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 935 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 43, 44, 45, 46, 47
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2017.09.22. 15:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zsoltinak82 írta:
Sziasztok,

régi álmom egy e65 730d, jelenleg egy e39 530d-ben ülök, nagyon szeretem, de ujitanék. Van valakinek atpasztalata? napi szintü autopályás ingázásra használom, igy ideálisak a körülmények, talán igy olyan sokkal egy 730d sem lenne torkosabb mint a jelenlegi (6,5 körül hozom ki)
illetve a tipikus hibáira szervizre lennék kiváncsi, mennyire lehet vele megszivni ha gond van
köszi elöre is az infokat


9 körül alakul ezeknek a vegyes fogyasztása. Ez azt jelenti, hogy pályán 7.5-8, vagy állapottól függően több, városban meg még melegen is 12-14 liter befigyelhet.

Mi figyelhet be ezeknél? Sajnos sok minden, dugattyú töréstől elkezdve magasnyomású üzemanyagrendszer, automata váltó, turbófeltöltő, részecskeszűrőig minden, elektromos ülés problémák, CCC modul. 3-400 ezer km szinten mindenben benne van már, de lehet, hogy optimista vagyok, mert általában 250-300 ezer ezekbe az első 3-4 éve belement. Én megmondom őszintén, ha csak nem akarsz a következő pár évben egy 3-4 millát elkölteni, akkor nem erőltetném a dolgot. 99%-ban szopó. Nem szeretnék pénztárcában vájkálni, de kicsit reménytelenül hangzik ez a project, ha a fogyasztás egyáltalán szóba került. Ezeknél az autóknál tényleg az a legkevesebb. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2017.09.25. 18:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.12. 01:00
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
zsoltinak82 írta:
Sziasztok,

régi álmom egy e65 730d, jelenleg egy e39 530d-ben ülök, nagyon szeretem, de ujitanék. Van valakinek atpasztalata? napi szintü autopályás ingázásra használom, igy ideálisak a körülmények, talán igy olyan sokkal egy 730d sem lenne torkosabb mint a jelenlegi (6,5 körül hozom ki)
illetve a tipikus hibáira szervizre lennék kiváncsi, mennyire lehet vele megszivni ha gond van
köszi elöre is az infokat


9 körül alakul ezeknek a vegyes fogyasztása. Ez azt jelenti, hogy pályán 7.5-8, vagy állapottól függően több, városban meg még melegen is 12-14 liter befigyelhet.

Mi figyelhet be ezeknél? Sajnos sok minden, dugattyú töréstől elkezdve magasnyomású üzemanyagrendszer, automata váltó, turbófeltöltő, részecskeszűrőig minden, elektromos ülés problémák, CCC modul. 3-400 ezer km szinten mindenben benne van már, de lehet, hogy optimista vagyok, mert általában 250-300 ezer ezekbe az első 3-4 éve belement. Én megmondom őszintén, ha csak nem akarsz a következő pár évben egy 3-4 millát elkölteni, akkor nem erőltetném a dolgot. 99%-ban szopó. Nem szeretnék pénztárcában vájkálni, de kicsit reménytelenül hangzik ez a project, ha a fogyasztás egyáltalán szóba került. Ezeknél az autóknál tényleg az a legkevesebb. :wink:


4-5 év tapasztalatából abszolút egyet tudok érteni az előttem szólóval. A fogyasztás szerintem is/nálam is tényleg ennyi és valóban a fogyasztás a legkisebb költség faktor ezeknél, mondom ezt úgy, hogy vélhetően a 30d a legjobb motor, de ezzel is akadhatnak bőven gondok, de ennyiben (motorikusan) nem (annyira) e65 specifikus a kockázat. A motorikus/dízeles gondokon túl is jelentkezhet sok minden, amire nem nagyon lehet felkészülni, mondjuk úgy, hogy elektronikai értelemben sem túl stabilak ezek az autók (néha kell/elég nekik az újraindítás :D ; néha pedig nyomozni kell). Mindezek ellenére lehetséges hosszabb távon is számítani rájuk, de ez nem annyira super low budget történet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 10:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.26. 16:17
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

köszi a válaszokat, hát volt egy olyan vétel amit nem tudtam kihagyni: egy öreg papa németországban meghalt, ö kocsiját vettem meg az örököstöl, tehát elsö tulajos 197e Km, törésmentes elöélet, BMW szervizkönyv....E65 730d, 2003 decemberi még EUR3. Amint megtaláltam még az éjjel egy uttal kimentem Kölnbe egy haverral, 25ora vezetés, 2300 Km oda vissza egy huzamban :-)
A kérdésem még az lenne, ebben még nincs az a szivosori pillangoszelepep történet amiket bekajál a motor? Vagy ebböl is mär ki kell iktatni ledugozni, ez hogy derül ki? csak ha szétszedem/leszedem a szivosort? Valaki azt mondta h ebben az EURO3ban nincs még ilyen.
SOkat olvasgattam, talán motorikusan nem faragok rá, ill a ténylegesen kevés bennelevö kilométer miatt talán a problémák majd 3-400e kmnél jelentkeznek, ami lehet mär nem nálam lesz.
Napi 140km autopálya/föut kombo amin használom, teljesen ideális körülmények között, 0 város (Ingázás Ausztriába). A fogyasztás csak emiatt érdekelt....fenntartásra van pénz, nem erröl van szo csak az észszerü keret számomra a 8l ez olyan elvi kérdés... ill az h ne hagyjon ott az ut szélén


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 12:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zsoltinak82 írta:
Sziasztok

egy öreg papa németországban meghalt, ö kocsiját vettem meg az örököstöl, tehát elsö tulajos 197e Km, törésmentes elöélet, BMW szervizkönyv....

Ha igaz igaz, ha nem nem. Nekem a kocsihoz járó szervizkönyvben 1 db bejegyzés van, a többi üres. Ha lepecsételtetem és visszatekerem az autót, akkor abban is 197 ezer km lesz? :)

A kérdésem még az lenne, ebben még nincs az a szivosori pillangoszelepep történet amiket bekajál a motor? Vagy ebböl is mär ki kell iktatni ledugozni, ez hogy derül ki? csak ha szétszedem/leszedem a szivosort? Valaki azt mondta h ebben az EURO3ban nincs még ilyen.

E39-ben (automata) volt, úgy fest ebben is van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 13:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.26. 16:17
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SZia, köszi
akkor megy a dugózás
(a szervizkönyv hiteles, végig vezetett....németböl perfekt vagyok, és is hivtam a BMW szervizt, mindig oda hordták, köztiszteletben ällo öregurat mindeki ismerte, azzal nincs gond ebben hiszek, nem beszélve arrol h a család multimilliomos, ez apropénz neki...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 15:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zsoltinak82 írta:
SZia, köszi
akkor megy a dugózás
(a szervizkönyv hiteles, végig vezetett....németböl perfekt vagyok, és is hivtam a BMW szervizt, mindig oda hordták, köztiszteletben ällo öregurat mindeki ismerte, azzal nincs gond ebben hiszek, nem beszélve arrol h a család multimilliomos, ez apropénz neki...)


Na látod, kezdődik. Ne dugózás menjen, hanem kapjon egy új szívósort. Úgy működik megfelelően az autó. :franko:

Automatába kell az örvénycsappantyú, így találták ki, ha kiveszed nő a káros anyag kibocsátás és fölöslegesen tömi csak a katalizátort.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2018.02.17. 19:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Jó régen jártam erre. A látótérbe került ez a szépség: https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/73 ... v-12360903
A szalonban dolgozik egy ismerősöm, ő szerinte korrekt állapotban van. 2016-ban jött Olaszországból, most családbővülés miatt lecserélték egy új off-ra. Hétfőn megpróbálok érdeklődni egy BMW szalonban az utolsó olaszországi regisztrált km-ről. Ugyanakkor keresnem kell valakit Miskolc környékén aki hozzáértő szerelő, és meg tudja nézni. A Vin decoderrel elakadtam, lehet velem van a baj. Esetleg ha tudtok valakit ajánlani, azt megköszönöm, és kiváncsi vagyok a véleményetekre is.

Üdv Mindenkinek!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2018.02.17. 21:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
petya1 írta:
Sziasztok!

Jó régen jártam erre. A látótérbe került ez a szépség: https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/73 ... v-12360903
A szalonban dolgozik egy ismerősöm, ő szerinte korrekt állapotban van. 2016-ban jött Olaszországból, most családbővülés miatt lecserélték egy új off-ra. Hétfőn megpróbálok érdeklődni egy BMW szalonban az utolsó olaszországi regisztrált km-ről. Ugyanakkor keresnem kell valakit Miskolc környékén aki hozzáértő szerelő, és meg tudja nézni. A Vin decoderrel elakadtam, lehet velem van a baj. Esetleg ha tudtok valakit ajánlani, azt megköszönöm, és kiváncsi vagyok a véleményetekre is.

Üdv Mindenkinek!!!


Őszintén és kíméletlenül: Az autóban az ülés és a kormány láttán biztosra veszem a 300+ ezer km-t. Hagyjuk a kövér tulaj és a száraz, bőrkeményedéses, munkás kéz meséjét. A BMW-k beltere extra minőségű és nagyon kopásálló anyagokból van. (1-2 gombot kivéve.) Ez az egyik csel, hogy még magas km futás után is kényszert érzel vagyonokat költeni a millió elromló szir-szarra, mert az autóba beülve nem érzed, hogy bontóba kellene vinni, pedig műszaki állapota alapján gazdasági totálkár a gép. A volt 61-emben jelenleg 250+ ezer Km van. A belseje olyan, mint egy új...
Ebben a bőrről teljesen le van kopva egy folton a pigmentréteg.
Nagy Miki Nyíregyházán 100m pontossággal meghatározza a Km futást (amennyiben ezekből már kiolvasható).
10 éves autónál nem km futást nézünk, hanem műszaki állapotot.
Az autó szép.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2018.02.17. 21:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
petya1 írta:
Sziasztok!

Jó régen jártam erre. A látótérbe került ez a szépség: https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/73 ... v-12360903
A szalonban dolgozik egy ismerősöm, ő szerinte korrekt állapotban van. 2016-ban jött Olaszországból, most családbővülés miatt lecserélték egy új off-ra. Hétfőn megpróbálok érdeklődni egy BMW szalonban az utolsó olaszországi regisztrált km-ről. Ugyanakkor keresnem kell valakit Miskolc környékén aki hozzáértő szerelő, és meg tudja nézni. A Vin decoderrel elakadtam, lehet velem van a baj. Esetleg ha tudtok valakit ajánlani, azt megköszönöm, és kiváncsi vagyok a véleményetekre is.

Üdv Mindenkinek!!!


Őszintén és kíméletlenül: Az autóban az ülés és a kormány láttán biztosra veszem a 300+ ezer km-t. Hagyjuk a kövér tulaj és a száraz, bőrkeményedéses, munkás kéz meséjét. A BMW-k beltere extra minőségű és nagyon kopásálló anyagokból van. (1-2 gombot kivéve.) Ez az egyik csel, hogy még magas km futás után is kényszert érzel vagyonokat költeni a millió elromló szir-szarra, mert az autóba beülve nem érzed, hogy bontóba kellene vinni, pedig műszaki állapota alapján gazdasági totálkár a gép. A volt 61-emben jelenleg 250+ ezer Km van. A belseje olyan, mint egy új...
Ebben a bőrről teljesen le van kopva egy folton a pigmentréteg.
Nagy Miki Nyíregyházán 100m pontossággal meghatározza a Km futást (amennyiben ezekből már kiolvasható).
10 éves autónál nem km futást nézünk, hanem műszaki állapotot.
Az autó szép.


Igen, én is így gondolom, csak megerősítésre vártam. El is siklottam volna a hirdetés felett ha az ismerősöm nem abban a kereskedésben dolgozna. Hétfőn Ő is rákérdez még, hogy van-e valami titok, plusz kérni akarok még képeket. A kormány az nekem is gyanús, de az ülés állapotáról nem tudtam megállapítani, hogy kosz vagy kopás. Igazad van, az állapot a lényeg. Meglátjuk. Egy próbát megér. a jövő héten leírom mit sikerült megtudnom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2018.02.17. 22:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
petya1 írta:
Sziasztok!

Jó régen jártam erre. A látótérbe került ez a szépség: https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/73 ... v-12360903
A szalonban dolgozik egy ismerősöm, ő szerinte korrekt állapotban van. 2016-ban jött Olaszországból, most családbővülés miatt lecserélték egy új off-ra. Hétfőn megpróbálok érdeklődni egy BMW szalonban az utolsó olaszországi regisztrált km-ről. Ugyanakkor keresnem kell valakit Miskolc környékén aki hozzáértő szerelő, és meg tudja nézni. A Vin decoderrel elakadtam, lehet velem van a baj. Esetleg ha tudtok valakit ajánlani, azt megköszönöm, és kiváncsi vagyok a véleményetekre is.

Üdv Mindenkinek!!!



Vehicle information
Type
Value
VIN WBAHM210X0DS76094
Type code HM21
Type 730D (EUR)
E series E65 ()
Series 7
Type LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M57/T2
Displacement 3.00
Power 170
Drive HECK
Transmission AUT
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery LEDER NASCA CREAMBEIGE (U6GE)
Prod.date 2007-07-26
Options
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S268A LM RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG BMW LA wheel, star spoke 95
S2VAA ADAPTIVE DRIVE Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive"
S302A ALARMANLAGE Alarm system
S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG automatic trunk lid mechanism
S322A KOMFORTZUGANG Comfort access
S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIK FUER TUEREN Soft-Close-Automatic doors
S356A KLIMAKOMFORT-VERBUNDVERGLASUNG Climate comfort laminated glass
S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Climate comfort windscreen
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sun-blind, rear
S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roller sun visor, rear lateral
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
S430A INNEN- UND AUSSENSPIEGELPAKET Interior/outside mirror with auto dip
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S441A RAUCHERPAKET Smoker package
S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Climate-controlled seats, front
S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Comfort seat with memory
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Seat heating, rear
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
S601A TV-FUNKTION TV function
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional
S612A BMW ASSIST BMW Assist
S616A BMW ONLINE BMW Online
S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control
S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs
S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi system Professional DSP
S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD
S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Acoustic fasten seat belt reminder
S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Language version, Italian
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Omission of non-combined operation
S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR On-board literature Italian
S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec.
S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP
S928A REIFENSTEUERUNG Tyre control
S962A KENNZEICHENTRAEGER VORNE ENTFALL Deleted, licence plate support front
Standard equipment
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Side airbags for rear passengers
S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX Isofix-System
S521A REGENSENSOR Rain sensor
S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2018.02.17. 23:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
petya1 írta:
hamoriarpi írta:
petya1 írta:
Sziasztok!

Jó régen jártam erre. A látótérbe került ez a szépség: <a class="vglnk" href="https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/730/bmw_730d_automata_shadowline.szervizkonyv-12360903" rel="nofollow"><span>https</span><span>://</span><span>www</span><span>.</span><span>hasznaltauto</span><span>.</span><span>hu</span><span>/</span><span>auto</span><span>/</span><span>bmw</span><span>/</span><span>730</span><span>/</span><span>bmw</span><span>_</span><span>730d</span><span>_</span><span>automata</span><span>_</span><span>shadowline</span><span>.</span><span>szervizkonyv</span><span>-</span><span>12360903</span></a>
A szalonban dolgozik egy ismerősöm, ő szerinte korrekt állapotban van. 2016-ban jött Olaszországból, most családbővülés miatt lecserélték egy új off-ra. Hétfőn megpróbálok érdeklődni egy BMW szalonban az utolsó olaszországi regisztrált km-ről. Ugyanakkor keresnem kell valakit Miskolc környékén aki hozzáértő szerelő, és meg tudja nézni. A Vin decoderrel elakadtam, lehet velem van a baj. Esetleg ha tudtok valakit ajánlani, azt megköszönöm, és kiváncsi vagyok a véleményetekre is.

Üdv Mindenkinek!!!


Őszintén és kíméletlenül: Az autóban az ülés és a kormány láttán biztosra veszem a 300+ ezer km-t. Hagyjuk a kövér tulaj és a száraz, bőrkeményedéses, munkás kéz meséjét. A BMW-k beltere extra minőségű és nagyon kopásálló anyagokból van. (1-2 gombot kivéve.) Ez az egyik csel, hogy még magas km futás után is kényszert érzel vagyonokat költeni a millió elromló szir-szarra, mert az autóba beülve nem érzed, hogy bontóba kellene vinni, pedig műszaki állapota alapján gazdasági totálkár a gép. A volt 61-emben jelenleg 250+ ezer Km van. A belseje olyan, mint egy új...
Ebben a bőrről teljesen le van kopva egy folton a pigmentréteg.
Nagy Miki Nyíregyházán 100m pontossággal meghatározza a Km futást (amennyiben ezekből már kiolvasható).
10 éves autónál nem km futást nézünk, hanem műszaki állapotot.
Az autó szép.


Igen, én is így gondolom, csak megerősítésre vártam. El is siklottam volna a hirdetés felett ha az ismerősöm nem abban a kereskedésben dolgozna. Hétfőn Ő is rákérdez még, hogy van-e valami titok, plusz kérni akarok még képeket. A kormány az nekem is gyanús, de az ülés állapotáról nem tudtam megállapítani, hogy kosz vagy kopás. Igazad van, az állapot a lényeg. Meglátjuk. Egy próbát megér. a jövő héten leírom mit sikerült megtudnom.
Gallaca írta:
petya1 írta:
Sziasztok!

Jó régen jártam erre. A látótérbe került ez a szépség: https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/73 ... v-12360903
A szalonban dolgozik egy ismerősöm, ő szerinte korrekt állapotban van. 2016-ban jött Olaszországból, most családbővülés miatt lecserélték egy új off-ra. Hétfőn megpróbálok érdeklődni egy BMW szalonban az utolsó olaszországi regisztrált km-ről. Ugyanakkor keresnem kell valakit Miskolc környékén aki hozzáértő szerelő, és meg tudja nézni. A Vin decoderrel elakadtam, lehet velem van a baj. Esetleg ha tudtok valakit ajánlani, azt megköszönöm, és kiváncsi vagyok a véleményetekre is.

Üdv Mindenkinek!!!



Vehicle information
Type
Value
VIN WBAHM210X0DS76094
Type code HM21
Type 730D (EUR)
E series E65 ()
Series 7
Type LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M57/T2
Displacement 3.00
Power 170
Drive HECK
Transmission AUT
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery LEDER NASCA CREAMBEIGE (U6GE)
Prod.date 2007-07-26
Options
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S268A LM RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG BMW LA wheel, star spoke 95
S2VAA ADAPTIVE DRIVE Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive"
S302A ALARMANLAGE Alarm system
S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG automatic trunk lid mechanism
S322A KOMFORTZUGANG Comfort access
S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIK FUER TUEREN Soft-Close-Automatic doors
S356A KLIMAKOMFORT-VERBUNDVERGLASUNG Climate comfort laminated glass
S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Climate comfort windscreen
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sun-blind, rear
S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roller sun visor, rear lateral
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
S430A INNEN- UND AUSSENSPIEGELPAKET Interior/outside mirror with auto dip
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S441A RAUCHERPAKET Smoker package
S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Climate-controlled seats, front
S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Comfort seat with memory
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Seat heating, rear
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
S601A TV-FUNKTION TV function
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional
S612A BMW ASSIST BMW Assist
S616A BMW ONLINE BMW Online
S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control
S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs
S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi system Professional DSP
S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD
S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Acoustic fasten seat belt reminder
S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Language version, Italian
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Omission of non-combined operation
S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR On-board literature Italian
S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec.
S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP
S928A REIFENSTEUERUNG Tyre control
S962A KENNZEICHENTRAEGER VORNE ENTFALL Deleted, licence plate support front
Standard equipment
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Side airbags for rear passengers
S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX Isofix-System
S521A REGENSENSOR Rain sensor
S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo


Nagyon szépen köszönöm!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2018.06.23. 22:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos, minden észérv ellenére, meg egy kicsit véletlenül is tulajdonosa lettem egy E65 730d-nek, 2003.04.havi. és 218 le-s motorral van szerelve. Ez még vasblokkos és nincs benne gyárilag részecskeszűrő.
382ekm-rel vettem, mos 386ekm van benn, tehát 4ekm-t mentem vele.
Beszámoltam az X3-ba valójában, mert aki behozta, hitegették a szerelők, hogy ekkor-akkor állnak neki.
Hogy konkrétan mi történhetett vele, a fene sem tudja, mert az első tulajtól hozták el, aki egy kínai - osztrák volt, és újan vette. 2013-ban átiratta a fia nevére, aki használta egy ideig, majd nem mentek vele, és néhány hónap állás után az akksi zárlatos lett, a váltó pedig mindig visszarakta magát P-be.
Így eladták váltóhibásként.
Szerencsére itthon nem állt neki senki javítani, én meg úgy voltam vele, hogy kell rá egy váltó.
Utánaolvastam és azt írták, hogy a mechatronik rész egy szemüveg alakú tömítéssel csatlakozik a váltó fölső részéhez, és ha ez eltörik, elöregszik, akkor a nyomást nem tudja átadni.
Lényeg, vettem olajat, kartert, tömítést, és nekiálltunk levenni a kartert.
Jött a meglepi, kb. 2 - 3 deci olaj jött le, ami nem volt égett, nem volt benne fém, semmi oda nem való anyag.
Összeraktuk, beszinteztük, és működik a váltó.
Ebben a ZF6HP26 váltó van, sokkal szebben vált , mint az E39 GM váltója.

Kicseréltük a termosztátokat, Behr-ek mentek bele.
Megjavítattam a klímaventit.
Vettem bele egy légtömegmérőt.
Ezek még mind a gyári, 2003-as cuccok voltak.

Volt E46-om, sok E39-em, és egy E61-em is, de ez toronymagasan fölötte van az alsóbb kategóriáknak. Régebben feleslegesnek éreztem ezt a kategóriát, de ki kell próbálni és rájön az ember, hogy milyen brutál jó érzés menni vele, vezetni.
Próbaképpen feltettem a Ha.hu-ra, de nem hiszem, hogy el tudom adni, olcsóbban meg nem adom. De újra ilyet vennék, csak fiatalabbat - kevesebb km-rel.

Fogyasztás 7l - 12,5l között alakul, országút és város függvényében.
19 zollos kerekeim vannak, hátul 275-ös gumikkal.

Kívülről mindig is imádtam, belül most kezdem megszokni, és már - már kifejezetten tetszik ez a minimáldesign.
Kivül a Bangle design szerintem óriási, a facelift előtti lotyószemes nekem jobban bejön, mint a facelift.

És a dieselsége abszolút nem zavaró. A motornak az utastérben nincs zavaró diesel hangja, fordulaton pedig kifejezetten szép mély hangon üvölt. Padlógázra 2-t visszavált, és úgy elindul, mint a gőzmozdony.

Olyan kis finomságok vannak benne, mint az ajtókat kitámasztó rendes gázos teleszkóp. Beszarás, ha lenézel az oszlophoz, és alul látod a kis gázos kütyüt. Vagy a külső kilincsekben lévő kis égő. Vagy a kormányváltó. És még sorolhatnám.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2018.06.24. 07:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Nos, minden észérv ellenére, meg egy kicsit véletlenül is tulajdonosa lettem egy E65 730d-nek, 2003.04.havi. és 218 le-s motorral van szerelve. Ez még vasblokkos és nincs benne gyárilag részecskeszűrő.
382ekm-rel vettem, mos 386ekm van benn, tehát 4ekm-t mentem vele.
Beszámoltam az X3-ba valójában, mert aki behozta, hitegették a szerelők, hogy ekkor-akkor állnak neki.
Hogy konkrétan mi történhetett vele, a fene sem tudja, mert az első tulajtól hozták el, aki egy kínai - osztrák volt, és újan vette. 2013-ban átiratta a fia nevére, aki használta egy ideig, majd nem mentek vele, és néhány hónap állás után az akksi zárlatos lett, a váltó pedig mindig visszarakta magát P-be.
Így eladták váltóhibásként.
Szerencsére itthon nem állt neki senki javítani, én meg úgy voltam vele, hogy kell rá egy váltó.
Utánaolvastam és azt írták, hogy a mechatronik rész egy szemüveg alakú tömítéssel csatlakozik a váltó fölső részéhez, és ha ez eltörik, elöregszik, akkor a nyomást nem tudja átadni.
Lényeg, vettem olajat, kartert, tömítést, és nekiálltunk levenni a kartert.
Jött a meglepi, kb. 2 - 3 deci olaj jött le, ami nem volt égett, nem volt benne fém, semmi oda nem való anyag.
Összeraktuk, beszinteztük, és működik a váltó.
Ebben a ZF6HP26 váltó van, sokkal szebben vált , mint az E39 GM váltója.

Kicseréltük a termosztátokat, Behr-ek mentek bele.
Megjavítattam a klímaventit.
Vettem bele egy légtömegmérőt.
Ezek még mind a gyári, 2003-as cuccok voltak.

Volt E46-om, sok E39-em, és egy E61-em is, de ez toronymagasan fölötte van az alsóbb kategóriáknak. Régebben feleslegesnek éreztem ezt a kategóriát, de ki kell próbálni és rájön az ember, hogy milyen brutál jó érzés menni vele, vezetni.
Próbaképpen feltettem a Ha.hu-ra, de nem hiszem, hogy el tudom adni, olcsóbban meg nem adom. De újra ilyet vennék, csak fiatalabbat - kevesebb km-rel.

Fogyasztás 7l - 12,5l között alakul, országút és város függvényében.
19 zollos kerekeim vannak, hátul 275-ös gumikkal.

Kívülről mindig is imádtam, belül most kezdem megszokni, és már - már kifejezetten tetszik ez a minimáldesign.
Kivül a Bangle design szerintem óriási, a facelift előtti lotyószemes nekem jobban bejön, mint a facelift.

És a dieselsége abszolút nem zavaró. A motornak az utastérben nincs zavaró diesel hangja, fordulaton pedig kifejezetten szép mély hangon üvölt. Padlógázra 2-t visszavált, és úgy elindul, mint a gőzmozdony.

Olyan kis finomságok vannak benne, mint az ajtókat kitámasztó rendes gázos teleszkóp. Beszarás, ha lenézel az oszlophoz, és alul látod a kis gázos kütyüt. Vagy a külső kilincsekben lévő kis égő. Vagy a kormányváltó. És még sorolhatnám.


Gratula a vashoz :franko: Megnéztem a hahu-n, szép. Azok a felnik sokat dobnak rajta :wink:
"Volt E46-om, sok E39-em, és egy E61-em is, de ez toronymagasan fölötte van az alsóbb kategóriáknak" Az E65 anno is luxus limuzin volt, persze, hogy az E46, E39, E6x felett van. Nekem az ajtó kárpit kidolgozása tetszik a legjobban. Tényleg olyan...elnöki autós.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2018.07.28. 14:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.12. 01:00
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Van családunkban egy faceliftes e65, amelyen nem túl régen cseréltünk elől tárcsákat-betéteket, ezek sajnos elég hamar csikorogni kezdtek valamelyest, de egyéb gond nem volt velük. Nem hagyott nyugodni a dolog, sajnos, mondom, mert, hogy a gumis talált rá "megoldást": rézpasztát (rézzsírt?) kent rá, amitől elsőre el is múlt a csikorgás. Viszont idővel - a pasztázástól vagy attól függetlenül, nem tudom - mind jobban rázni/ütni/remegni kezdett a tárcsa fékezéskor. A felnit, gumit, futóművet ellenerőztük, minden rendben, illetve új, marad hibaforrásként a tárcsa, nyilván. A jelenséget DTV (Discs Thicness Variation) problémaként azonosítottam, és miután a tárcsák patentek (olyan értelemben, hogy alig használtak), gondoltam az orvoslást a féktárcsa saját helyén történő felszabályozásával kellene megpróbálni (Pro-Cut rendszerrel).

Szerintetek helyes lehet a diagnózis, illetve gyógyír-e rá (tartósan) az említett felszabályozás? Van valakinek ilyen ügyben tapasztalata? Tudtok esetleg erre megfelelő, bizonyított szakműhelyt Budapesten, esetleg az agglomerációban?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E65
HozzászólásElküldve: 2018.07.30. 15:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Blais írta:
Sziasztok!

Van családunkban egy faceliftes e65, amelyen nem túl régen cseréltünk elől tárcsákat-betéteket, ezek sajnos elég hamar csikorogni kezdtek valamelyest, de egyéb gond nem volt velük. Nem hagyott nyugodni a dolog, sajnos, mondom, mert, hogy a gumis talált rá "megoldást": rézpasztát (rézzsírt?) kent rá, amitől elsőre el is múlt a csikorgás. Viszont idővel - a pasztázástól vagy attól függetlenül, nem tudom - mind jobban rázni/ütni/remegni kezdett a tárcsa fékezéskor. A felnit, gumit, futóművet ellenerőztük, minden rendben, illetve új, marad hibaforrásként a tárcsa, nyilván. A jelenséget DTV (Discs Thicness Variation) problémaként azonosítottam, és miután a tárcsák patentek (olyan értelemben, hogy alig használtak), gondoltam az orvoslást a féktárcsa saját helyén történő felszabályozásával kellene megpróbálni (Pro-Cut rendszerrel).

Szerintetek helyes lehet a diagnózis, illetve gyógyír-e rá (tartósan) az említett felszabályozás? Van valakinek ilyen ügyben tapasztalata? Tudtok esetleg erre megfelelő, bizonyított szakműhelyt Budapesten, esetleg az agglomerációban?

de hova kent pasztat a gumis? Hasonlo cipoben jarok.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 935 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 43, 44, 45, 46, 47

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator