2017.09.11. 13:17
2017.09.11. 13:22
superbutt írta:Ennek a csőnek a kicserélése mennyire lenne bonyolult? Nem autószerelőként érdemes nekiállni vagy inkább bízzam a szakikra?
Ha nagyon nem kell megbontani a dolgokat, akkor en is nekiállok
Előre is köszönöm.
üdv.:
Tamas
2017.09.11. 13:52
Imco írta:superbutt írta:Ennek a csőnek a kicserélése mennyire lenne bonyolult? Nem autószerelőként érdemes nekiállni vagy inkább bízzam a szakikra?
Ha nagyon nem kell megbontani a dolgokat, akkor en is nekiállok
Előre is köszönöm.
üdv.:
Tamas
Szerintem egy jó szilikon cső megoldja. De igazából bármi más is.
Megpróbálnám magamnak.
Bondex kft. Murányi utca Bp. Szilikon specialaista.
Haberkorn is segített már spéci csőben.
Elsőre autósbolt, vagy homasita, szerintem ott is megoldják.
2017.09.11. 14:12
superbutt írta:
Köszi a választ! Szerintem nekiugrok akkor. Valami robbantott ábrát kellene csak még keresnem hozzá, hogy tudjam mire számíthatok mielőtt nekikezdek
2017.09.11. 14:45
conzales05 írta:superbutt írta:
Köszi a választ! Szerintem nekiugrok akkor. Valami robbantott ábrát kellene csak még keresnem hozzá, hogy tudjam mire számíthatok mielőtt nekikezdek
Sziasztok!
Én ilyennel helyettesítettem a szélvédő mosó csöveket, jól bírja a nyomást, a hideget, a meleget.
https://www.budastore.hu/upload/szamla/ ... 389-20.jpg
Üdv!
Peti
2017.09.11. 14:50
superbutt írta:
Szia! Jónak néz ki ez a megoldás, de ahogy látom 50m-es dob-ban lehet venni. Egy 20-as meg nem terveztem kiadni vagy 2 méter csőért :/ Bár lehet valahol méterre is aruljak.
2017.09.11. 16:38
2017.09.11. 20:20
superbutt írta:conzales05 írta:superbutt írta:
Köszi a választ! Szerintem nekiugrok akkor. Valami robbantott ábrát kellene csak még keresnem hozzá, hogy tudjam mire számíthatok mielőtt nekikezdek
Sziasztok!
Én ilyennel helyettesítettem a szélvédő mosó csöveket, jól bírja a nyomást, a hideget, a meleget.
https://www.budastore.hu/upload/szamla/ ... 389-20.jpg
Üdv!
Peti
Szia! Jónak néz ki ez a megoldás, de ahogy látom 50m-es dob-ban lehet venni. Egy 20-as meg nem terveztem kiadni vagy 2 méter csőért :/ Bár lehet valahol méterre is aruljak.
2017.09.11. 20:37
Gallaca írta:superbutt írta:conzales05 írta:superbutt írta:
Köszi a választ! Szerintem nekiugrok akkor. Valami robbantott ábrát kellene csak még keresnem hozzá, hogy tudjam mire számíthatok mielőtt nekikezdek
Sziasztok!
Én ilyennel helyettesítettem a szélvédő mosó csöveket, jól bírja a nyomást, a hideget, a meleget.
https://www.budastore.hu/upload/szamla/ ... 389-20.jpg
Üdv!
Peti
Szia! Jónak néz ki ez a megoldás, de ahogy látom 50m-es dob-ban lehet venni. Egy 20-as meg nem terveztem kiadni vagy 2 méter csőért :/ Bár lehet valahol méterre is aruljak.
A gyári új cső 2500ft számlásan. Kár kókányolni. Bontottat is tudok adni, az drágább.
2017.09.13. 09:25
Bandi1978 írta:Gallaca írta:superbutt írta:conzales05 írta:superbutt írta:
Köszi a választ! Szerintem nekiugrok akkor. Valami robbantott ábrát kellene csak még keresnem hozzá, hogy tudjam mire számíthatok mielőtt nekikezdek
Sziasztok!
Én ilyennel helyettesítettem a szélvédő mosó csöveket, jól bírja a nyomást, a hideget, a meleget.
https://www.budastore.hu/upload/szamla/ ... 389-20.jpg
Üdv!
Peti
Szia! Jónak néz ki ez a megoldás, de ahogy látom 50m-es dob-ban lehet venni. Egy 20-as meg nem terveztem kiadni vagy 2 méter csőért :/ Bár lehet valahol méterre is aruljak.
A gyári új cső 2500ft számlásan. Kár kókányolni. Bontottat is tudok adni, az drágább.
Igen, az szép fekete és egyből jó méretű lesz, csak veszel mellé két db szélvédőmosó csőtoldót, van egyenes és 90" is.
Amúgy igen, bármelyik bontóban vágnak neked bármennyit fillérekért.
Egy rakás kocsiban tök egyforma ez a cső.
Azután meg olló és némi bújkálás kell és kész is.
Talán ezt azt leszerelni, ha mélyebben van a törés.
Banális művelet, nyugodtan csináld magad.
2017.09.13. 11:02
superbutt írta:Köszi a válaszokat! Próbálok egy csövet és 2 toldót szerezni es nekiugrok
2017.09.13. 16:23
PeterE39 írta:superbutt írta:Köszi a válaszokat! Próbálok egy csövet és 2 toldót szerezni es nekiugrok
Toldókra nem lesz szükséged, azok a gyári csövezésben benne vannak, ott is van a képeden az egyik, a másik meg maga a mosó motorján lévő csöcs.
Ellenben javasolnék pár apró bilincset, mert a gyári csövekkel ellentétben az új cső nem lesz rámelegítve, ezáltal sokkal lazábban fog kapcsolódni (főleg ha jól felmelegszik a motor mellett és kicsit kilágyul), és hajlamos szétcsúszni.
2017.09.13. 18:35
2017.09.15. 08:21
Bandi1978 írta:PeterE39 írta:superbutt írta:Köszi a válaszokat! Próbálok egy csövet és 2 toldót szerezni es nekiugrok
Toldókra nem lesz szükséged, azok a gyári csövezésben benne vannak, ott is van a képeden az egyik, a másik meg maga a mosó motorján lévő csöcs.
Ellenben javasolnék pár apró bilincset, mert a gyári csövekkel ellentétben az új cső nem lesz rámelegítve, ezáltal sokkal lazábban fog kapcsolódni (főleg ha jól felmelegszik a motor mellett és kicsit kilágyul), és hajlamos szétcsúszni.
Igen, ha a komplett csövet cseréled, akkor valóban nem kell toldó.
Ha viszont kis melóval akarod a törött részt áthidalni, akkor legalább 1 kell.
Bontóból úgy hozz csövet.
Mivel írtad, hogy csinálod magad, a komplett csőcsere a következőképp lehetséges:
1.: Kézifék be, kiékelni a másik oldalon (lehetőleg 2 ékkel vagy tégla, valami...), jobb első kerékcsavarokat lazítani, kocsit megemelni jobb oldalon.
(én ezt 2 emelővel szoktam, ne tekerje az alvázat a súly)
2.: Kerékcsavarokat kiszedni, kereket leszedni.
3.: Dobbetétet rögzítő összes csavart eltávolítani (vagy 10), alul a küszöbhöz is rögzíti 3 és a motor vagy váltóvédő pajzshoz is 2 vagy 3.
Az elülső kis dobbetét maradhat.
4.: Így a dobbetét kiszedhető, ki kell édesgetni a helyéről, különösen a sárvédő felső behajlított pereménél.
5.: Ezzel elérhető lesz az ablakmosó tartály, benne a 2 vagy 3 motorral, kinél mennyi van.
Innen már egyszerű a dolog.
Ha csak gyári emelőd van alaposan válassz helyet, hogy stabil legyen és a kereket fektesd az emelő mellé a küszöb alá!
Sőt, én tennék az első bölcső alá is bakot vagy deszkatömböt.
Így biztonságosan tudsz dolgozni.
2017.09.18. 13:55
2017.09.20. 08:24
FuReady írta:Sziasztok!
Csak most vettem észre az első fényszóró burák cseréjét követően (pre-facelift), hogy a jobb első lámpámban az elektromos (nem automatikus, hanem a műszerfali kapcsolós manuális) magasság állítás nem működik.
A bal oldali megy szépen, a jobb oldali viszont meg sem mozdul... Mi lehet ennek az oka? Szétszedtem, de minden állító pöcök ép, a csatlakozóját befújtam kontakt spray-el, ki-be dugdostam, de semmi.
Van ennek esetleg külön biztosítéka? A diag nem hozta hibára, már ha ez egyáltalán diagolható. (a "Quick test"-en a végén felkapcsolja a lámpákat és megmozgatja fel-le a motorokat, de a jobb oldali lámpában akkor sem történik semmi)
Eddig nem volt baja, szóval fogalmam nincs, mi történhetett.
A csatlakozót ki lehet mérni valahogyan?
2017.09.20. 13:56
Jerry írta:FuReady írta:Sziasztok!
Csak most vettem észre az első fényszóró burák cseréjét követően (pre-facelift), hogy a jobb első lámpámban az elektromos (nem automatikus, hanem a műszerfali kapcsolós manuális) magasság állítás nem működik.
A bal oldali megy szépen, a jobb oldali viszont meg sem mozdul... Mi lehet ennek az oka? Szétszedtem, de minden állító pöcök ép, a csatlakozóját befújtam kontakt spray-el, ki-be dugdostam, de semmi.
Van ennek esetleg külön biztosítéka? A diag nem hozta hibára, már ha ez egyáltalán diagolható. (a "Quick test"-en a végén felkapcsolja a lámpákat és megmozgatja fel-le a motorokat, de a jobb oldali lámpában akkor sem történik semmi)
Eddig nem volt baja, szóval fogalmam nincs, mi történhetett.
A csatlakozót ki lehet mérni valahogyan?
Azt mondod nem töröttek az állítópöckök. Ez jó. És vajon a helyükön vannak? A gömb fejüknek be kell kattanniuk a félgömb műanyag fészkükbe. Ha az is a helyén van és a motor is működik (működik? Hallod, hogy próbálkozik?), akkor állítani fogja a magasságot.
Ha a motor nem megy, akkor ellenőrizd, hogy kap-e 12V-ot? Nem hinném, hogy oldalanként külön biztije lenne. Valahol a kábel lehet megfáradva vagy a csatlakozó a lámpánál vagy az LCM-nél. Ki kellene mérni.
2017.09.20. 20:06
2017.09.20. 21:24
bendegúz írta:Helló!
Rendeltem egy Pierburg tankszivattyút a kocsimba, ma megjött, és egy Automotiv nevű Lengyel gyártmányú szivattyú volt a dobozban. Az alkatrészes azt állította, hogy kiadták a gyártást, de nem értem miért nem Pierburg név van az alkatrészen. Az nem érdekel hol gyártják, mert mindent gyártanak már mindenhol, de azért a neve legalább legyen az. Visszaküldtem, de azért szerettem volna Pierburgot.
Most egy VDO-t rendeltem, valakinek tapasztalata a minőséget tekintve?
2017.09.21. 08:15
muhaati írta:bendegúz írta:Helló!
Rendeltem egy Pierburg tankszivattyút a kocsimba, ma megjött, és egy Automotiv nevű Lengyel gyártmányú szivattyú volt a dobozban. Az alkatrészes azt állította, hogy kiadták a gyártást, de nem értem miért nem Pierburg név van az alkatrészen. Az nem érdekel hol gyártják, mert mindent gyártanak már mindenhol, de azért a neve legalább legyen az. Visszaküldtem, de azért szerettem volna Pierburgot.
Most egy VDO-t rendeltem, valakinek tapasztalata a minőséget tekintve?
Megvette a Pierburgot az Automotive. Kár volt visszaküldeni, a lehető legjobb választás lett volna. Tökéletes, hibátlan a Pierburgtól megszokott minőség.
( Ne csodálkozz, ha a VDO- ban Made In EU terméket fogsz találni.)
Miután a VDO Kienzle átszerveződése megtörtént, ennek az üzleti csoportnak a jelenlegi neve a Continental Automotive GmbH.
Ettől fogva bárki gyárthatja.