* *
Pontos idő: 2024.03.19. 04:13

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1280, 1281, 1282, 1283, 1284, 1285, 1286 ... 1329  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 13:17 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Csak most vettem észre az első fényszóró burák cseréjét követően (pre-facelift), hogy a jobb első lámpámban az elektromos (nem automatikus, hanem a műszerfali kapcsolós manuális) magasság állítás nem működik. :(
A bal oldali megy szépen, a jobb oldali viszont meg sem mozdul... Mi lehet ennek az oka? Szétszedtem, de minden állító pöcök ép, a csatlakozóját befújtam kontakt spray-el, ki-be dugdostam, de semmi.
Van ennek esetleg külön biztosítéka? A diag nem hozta hibára, már ha ez egyáltalán diagolható. (a "Quick test"-en a végén felkapcsolja a lámpákat és megmozgatja fel-le a motorokat, de a jobb oldali lámpában akkor sem történik semmi) :roll:
Eddig nem volt baja, szóval fogalmam nincs, mi történhetett. :(
A csatlakozót ki lehet mérni valahogyan?


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára FuReady 2017.09.11. 14:48-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 13:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:
Ennek a csőnek a kicserélése mennyire lenne bonyolult? Nem autószerelőként érdemes nekiállni vagy inkább bízzam a szakikra?
Ha nagyon nem kell megbontani a dolgokat, akkor en is nekiállok :)

Előre is köszönöm.

üdv.:
Tamas


Szerintem egy jó szilikon cső megoldja. De igazából bármi más is. :)
Megpróbálnám magamnak.

Bondex kft. Murányi utca Bp. Szilikon specialaista.
Haberkorn is segített már spéci csőben.
Elsőre autósbolt, vagy homasita, szerintem ott is megoldják.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 13:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
superbutt írta:
Ennek a csőnek a kicserélése mennyire lenne bonyolult? Nem autószerelőként érdemes nekiállni vagy inkább bízzam a szakikra?
Ha nagyon nem kell megbontani a dolgokat, akkor en is nekiállok :)

Előre is köszönöm.

üdv.:
Tamas


Szerintem egy jó szilikon cső megoldja. De igazából bármi más is. :)
Megpróbálnám magamnak.

Bondex kft. Murányi utca Bp. Szilikon specialaista.
Haberkorn is segített már spéci csőben.
Elsőre autósbolt, vagy homasita, szerintem ott is megoldják.


Köszi a választ! Szerintem nekiugrok akkor. Valami robbantott ábrát kellene csak még keresnem hozzá, hogy tudjam mire számíthatok mielőtt nekikezdek :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 14:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.11. 15:34
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:

Köszi a választ! Szerintem nekiugrok akkor. Valami robbantott ábrát kellene csak még keresnem hozzá, hogy tudjam mire számíthatok mielőtt nekikezdek :)


Sziasztok!

Én ilyennel helyettesítettem a szélvédő mosó csöveket, jól bírja a nyomást, a hideget, a meleget.

https://www.budastore.hu/upload/szamla/ ... 389-20.jpg

Üdv!

Peti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 14:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
conzales05 írta:
superbutt írta:

Köszi a választ! Szerintem nekiugrok akkor. Valami robbantott ábrát kellene csak még keresnem hozzá, hogy tudjam mire számíthatok mielőtt nekikezdek :)


Sziasztok!

Én ilyennel helyettesítettem a szélvédő mosó csöveket, jól bírja a nyomást, a hideget, a meleget.

https://www.budastore.hu/upload/szamla/ ... 389-20.jpg

Üdv!

Peti


Szia! Jónak néz ki ez a megoldás, de ahogy látom 50m-es dob-ban lehet venni. Egy 20-as meg nem terveztem kiadni vagy 2 méter csőért :/ Bár lehet valahol méterre is aruljak. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 14:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.11. 15:34
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
superbutt írta:

Szia! Jónak néz ki ez a megoldás, de ahogy látom 50m-es dob-ban lehet venni. Egy 20-as meg nem terveztem kiadni vagy 2 méter csőért :/ Bár lehet valahol méterre is aruljak. :)


Szia!

Én pontosan ezt vettem, Obiban. A kép az előző posztomban csak hasonlított erre, de az csepegtető, ez meg nem :)

https://www.obi.hu/micro-drip-rendszere ... /p/1162916

Peti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 16:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Adott egy első M-es lökös 51112494192 cikkszámmal és mellette 2013/9-i gyártási dátummal. A RealOEM ilyen cikkszámot nem ismer, az első M lökösnek egész más cikkszáma van, viszont keresés után pár német fórumban is volt ez a téma (gyári vagy sem), és ott amennyire értettem, nem jutottak dűlőre. Tud erről valaki bármit, vagy ez egyszerűen egy megtévesztő de utángyártott lökös?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 20:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
superbutt írta:
conzales05 írta:
superbutt írta:

Köszi a választ! Szerintem nekiugrok akkor. Valami robbantott ábrát kellene csak még keresnem hozzá, hogy tudjam mire számíthatok mielőtt nekikezdek :)


Sziasztok!

Én ilyennel helyettesítettem a szélvédő mosó csöveket, jól bírja a nyomást, a hideget, a meleget.

https://www.budastore.hu/upload/szamla/ ... 389-20.jpg

Üdv!

Peti


Szia! Jónak néz ki ez a megoldás, de ahogy látom 50m-es dob-ban lehet venni. Egy 20-as meg nem terveztem kiadni vagy 2 méter csőért :/ Bár lehet valahol méterre is aruljak. :)

A gyári új cső 2500ft számlásan. Kár kókányolni. Bontottat is tudok adni, az drágább. :mrgreen:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, ST1
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 20:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
superbutt írta:
conzales05 írta:
superbutt írta:

Köszi a választ! Szerintem nekiugrok akkor. Valami robbantott ábrát kellene csak még keresnem hozzá, hogy tudjam mire számíthatok mielőtt nekikezdek :)


Sziasztok!

Én ilyennel helyettesítettem a szélvédő mosó csöveket, jól bírja a nyomást, a hideget, a meleget.

https://www.budastore.hu/upload/szamla/ ... 389-20.jpg

Üdv!

Peti


Szia! Jónak néz ki ez a megoldás, de ahogy látom 50m-es dob-ban lehet venni. Egy 20-as meg nem terveztem kiadni vagy 2 méter csőért :/ Bár lehet valahol méterre is aruljak. :)

A gyári új cső 2500ft számlásan. Kár kókányolni. Bontottat is tudok adni, az drágább. :mrgreen:


Igen, az szép fekete és egyből jó méretű lesz, csak veszel mellé két db szélvédőmosó csőtoldót, van egyenes és 90" is.
Amúgy igen, bármelyik bontóban vágnak neked bármennyit fillérekért.
Egy rakás kocsiban tök egyforma ez a cső.
Azután meg olló és némi bújkálás kell és kész is.
Talán ezt azt leszerelni, ha mélyebben van a törés.
Banális művelet, nyugodtan csináld magad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.13. 09:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Gallaca írta:
superbutt írta:
conzales05 írta:
superbutt írta:

Köszi a választ! Szerintem nekiugrok akkor. Valami robbantott ábrát kellene csak még keresnem hozzá, hogy tudjam mire számíthatok mielőtt nekikezdek :)


Sziasztok!

Én ilyennel helyettesítettem a szélvédő mosó csöveket, jól bírja a nyomást, a hideget, a meleget.

https://www.budastore.hu/upload/szamla/ ... 389-20.jpg

Üdv!

Peti


Szia! Jónak néz ki ez a megoldás, de ahogy látom 50m-es dob-ban lehet venni. Egy 20-as meg nem terveztem kiadni vagy 2 méter csőért :/ Bár lehet valahol méterre is aruljak. :)

A gyári új cső 2500ft számlásan. Kár kókányolni. Bontottat is tudok adni, az drágább. :mrgreen:


Igen, az szép fekete és egyből jó méretű lesz, csak veszel mellé két db szélvédőmosó csőtoldót, van egyenes és 90" is.
Amúgy igen, bármelyik bontóban vágnak neked bármennyit fillérekért.
Egy rakás kocsiban tök egyforma ez a cső.
Azután meg olló és némi bújkálás kell és kész is.
Talán ezt azt leszerelni, ha mélyebben van a törés.
Banális művelet, nyugodtan csináld magad.


Köszi a válaszokat! Próbálok egy csövet és 2 toldót szerezni es nekiugrok :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.13. 11:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
superbutt írta:
Köszi a válaszokat! Próbálok egy csövet és 2 toldót szerezni es nekiugrok :)

Toldókra nem lesz szükséged, azok a gyári csövezésben benne vannak, ott is van a képeden az egyik, a másik meg maga a mosó motorján lévő csöcs.
Ellenben javasolnék pár apró bilincset, mert a gyári csövekkel ellentétben az új cső nem lesz rámelegítve, ezáltal sokkal lazábban fog kapcsolódni (főleg ha jól felmelegszik a motor mellett és kicsit kilágyul), és hajlamos szétcsúszni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.13. 16:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
superbutt írta:
Köszi a válaszokat! Próbálok egy csövet és 2 toldót szerezni es nekiugrok :)

Toldókra nem lesz szükséged, azok a gyári csövezésben benne vannak, ott is van a képeden az egyik, a másik meg maga a mosó motorján lévő csöcs.
Ellenben javasolnék pár apró bilincset, mert a gyári csövekkel ellentétben az új cső nem lesz rámelegítve, ezáltal sokkal lazábban fog kapcsolódni (főleg ha jól felmelegszik a motor mellett és kicsit kilágyul), és hajlamos szétcsúszni.


Igen, ha a komplett csövet cseréled, akkor valóban nem kell toldó.
Ha viszont kis melóval akarod a törött részt áthidalni, akkor legalább 1 kell.
Bontóból úgy hozz csövet.
Mivel írtad, hogy csinálod magad, a komplett csőcsere a következőképp lehetséges:
1.: Kézifék be, kiékelni a másik oldalon (lehetőleg 2 ékkel vagy tégla, valami...), jobb első kerékcsavarokat lazítani, kocsit megemelni jobb oldalon.
(én ezt 2 emelővel szoktam, ne tekerje az alvázat a súly)
2.: Kerékcsavarokat kiszedni, kereket leszedni.
3.: Dobbetétet rögzítő összes csavart eltávolítani (vagy 10), alul a küszöbhöz is rögzíti 3 és a motor vagy váltóvédő pajzshoz is 2 vagy 3.
Az elülső kis dobbetét maradhat.
4.: Így a dobbetét kiszedhető, ki kell édesgetni a helyéről, különösen a sárvédő felső behajlított pereménél.
5.: Ezzel elérhető lesz az ablakmosó tartály, benne a 2 vagy 3 motorral, kinél mennyi van.

Innen már egyszerű a dolog.
Ha csak gyári emelőd van alaposan válassz helyet, hogy stabil legyen és a kereket fektesd az emelő mellé a küszöb alá!
Sőt, én tennék az első bölcső alá is bakot vagy deszkatömböt.
Így biztonságosan tudsz dolgozni.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.13. 18:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
superbutt írta:
Köszi a válaszokat! Próbálok egy csövet és 2 toldót szerezni es nekiugrok

Kép

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.15. 08:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
PeterE39 írta:
superbutt írta:
Köszi a válaszokat! Próbálok egy csövet és 2 toldót szerezni es nekiugrok :)

Toldókra nem lesz szükséged, azok a gyári csövezésben benne vannak, ott is van a képeden az egyik, a másik meg maga a mosó motorján lévő csöcs.
Ellenben javasolnék pár apró bilincset, mert a gyári csövekkel ellentétben az új cső nem lesz rámelegítve, ezáltal sokkal lazábban fog kapcsolódni (főleg ha jól felmelegszik a motor mellett és kicsit kilágyul), és hajlamos szétcsúszni.


Igen, ha a komplett csövet cseréled, akkor valóban nem kell toldó.
Ha viszont kis melóval akarod a törött részt áthidalni, akkor legalább 1 kell.
Bontóból úgy hozz csövet.
Mivel írtad, hogy csinálod magad, a komplett csőcsere a következőképp lehetséges:
1.: Kézifék be, kiékelni a másik oldalon (lehetőleg 2 ékkel vagy tégla, valami...), jobb első kerékcsavarokat lazítani, kocsit megemelni jobb oldalon.
(én ezt 2 emelővel szoktam, ne tekerje az alvázat a súly)
2.: Kerékcsavarokat kiszedni, kereket leszedni.
3.: Dobbetétet rögzítő összes csavart eltávolítani (vagy 10), alul a küszöbhöz is rögzíti 3 és a motor vagy váltóvédő pajzshoz is 2 vagy 3.
Az elülső kis dobbetét maradhat.
4.: Így a dobbetét kiszedhető, ki kell édesgetni a helyéről, különösen a sárvédő felső behajlított pereménél.
5.: Ezzel elérhető lesz az ablakmosó tartály, benne a 2 vagy 3 motorral, kinél mennyi van.

Innen már egyszerű a dolog.
Ha csak gyári emelőd van alaposan válassz helyet, hogy stabil legyen és a kereket fektesd az emelő mellé a küszöb alá!
Sőt, én tennék az első bölcső alá is bakot vagy deszkatömböt.
Így biztonságosan tudsz dolgozni.
:szerintem


Nagyon szépen köszönöm a részletes leírást! Óriási segítség egy informatikusnak ;) Igy szerintem már menni fog a dolog.
Meg1szer köszi!

:franko:

üdv.: Tamas


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.18. 13:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Komfort index modult szerelt már be valaki, rá lehet kötni valahová?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.20. 08:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

Csak most vettem észre az első fényszóró burák cseréjét követően (pre-facelift), hogy a jobb első lámpámban az elektromos (nem automatikus, hanem a műszerfali kapcsolós manuális) magasság állítás nem működik. :(
A bal oldali megy szépen, a jobb oldali viszont meg sem mozdul... Mi lehet ennek az oka? Szétszedtem, de minden állító pöcök ép, a csatlakozóját befújtam kontakt spray-el, ki-be dugdostam, de semmi.
Van ennek esetleg külön biztosítéka? A diag nem hozta hibára, már ha ez egyáltalán diagolható. (a "Quick test"-en a végén felkapcsolja a lámpákat és megmozgatja fel-le a motorokat, de a jobb oldali lámpában akkor sem történik semmi) :roll:
Eddig nem volt baja, szóval fogalmam nincs, mi történhetett. :(
A csatlakozót ki lehet mérni valahogyan?

Azt mondod nem töröttek az állítópöckök. Ez jó. És vajon a helyükön vannak? A gömb fejüknek be kell kattanniuk a félgömb műanyag fészkükbe. Ha az is a helyén van és a motor is működik (működik? Hallod, hogy próbálkozik?), akkor állítani fogja a magasságot.
Ha a motor nem megy, akkor ellenőrizd, hogy kap-e 12V-ot? Nem hinném, hogy oldalanként külön biztije lenne. Valahol a kábel lehet megfáradva vagy a csatlakozó a lámpánál vagy az LCM-nél. Ki kellene mérni.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.20. 13:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Csak most vettem észre az első fényszóró burák cseréjét követően (pre-facelift), hogy a jobb első lámpámban az elektromos (nem automatikus, hanem a műszerfali kapcsolós manuális) magasság állítás nem működik. :(
A bal oldali megy szépen, a jobb oldali viszont meg sem mozdul... Mi lehet ennek az oka? Szétszedtem, de minden állító pöcök ép, a csatlakozóját befújtam kontakt spray-el, ki-be dugdostam, de semmi.
Van ennek esetleg külön biztosítéka? A diag nem hozta hibára, már ha ez egyáltalán diagolható. (a "Quick test"-en a végén felkapcsolja a lámpákat és megmozgatja fel-le a motorokat, de a jobb oldali lámpában akkor sem történik semmi) :roll:
Eddig nem volt baja, szóval fogalmam nincs, mi történhetett. :(
A csatlakozót ki lehet mérni valahogyan?

Azt mondod nem töröttek az állítópöckök. Ez jó. És vajon a helyükön vannak? A gömb fejüknek be kell kattanniuk a félgömb műanyag fészkükbe. Ha az is a helyén van és a motor is működik (működik? Hallod, hogy próbálkozik?), akkor állítani fogja a magasságot.
Ha a motor nem megy, akkor ellenőrizd, hogy kap-e 12V-ot? Nem hinném, hogy oldalanként külön biztije lenne. Valahol a kábel lehet megfáradva vagy a csatlakozó a lámpánál vagy az LCM-nél. Ki kellene mérni.

Első körben azt vettem észre, hogy a burán lévő csatlakozóban a fém tüskék egyikét mindig benyomja kábelvég (amit rá akarok dugni), pedig nem áll ferdén a tüske... Rendeltem egy kábelt (a lenti ábrán a 14-est), amint megérkezik, beszerelem és még szétszedett állapotában kipróbálom, hogy a motor működik-e vele. :roll: (mert most pl. hangja sincs)

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.20. 20:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló!
Rendeltem egy Pierburg tankszivattyút a kocsimba, ma megjött, és egy Automotiv nevű Lengyel gyártmányú szivattyú volt a dobozban. Az alkatrészes azt állította, hogy kiadták a gyártást, de nem értem miért nem Pierburg név van az alkatrészen. Az nem érdekel hol gyártják, mert mindent gyártanak már mindenhol, de azért a neve legalább legyen az. Visszaküldtem, de azért szerettem volna Pierburgot.
Most egy VDO-t rendeltem, valakinek tapasztalata a minőséget tekintve?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.20. 21:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
bendegúz írta:
Helló!
Rendeltem egy Pierburg tankszivattyút a kocsimba, ma megjött, és egy Automotiv nevű Lengyel gyártmányú szivattyú volt a dobozban. Az alkatrészes azt állította, hogy kiadták a gyártást, de nem értem miért nem Pierburg név van az alkatrészen. Az nem érdekel hol gyártják, mert mindent gyártanak már mindenhol, de azért a neve legalább legyen az. Visszaküldtem, de azért szerettem volna Pierburgot.
Most egy VDO-t rendeltem, valakinek tapasztalata a minőséget tekintve?


Megvette a Pierburgot az Automotive. Kár volt visszaküldeni, a lehető legjobb választás lett volna. Tökéletes, hibátlan a Pierburgtól megszokott minőség.

( Ne csodálkozz, ha a VDO- ban Made In EU terméket fogsz találni.)

Miután a VDO Kienzle átszerveződése megtörtént, ennek az üzleti csoportnak a jelenlegi neve a Continental Automotive GmbH.

Ettől fogva bárki gyárthatja.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.09.21. 08:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
bendegúz írta:
Helló!
Rendeltem egy Pierburg tankszivattyút a kocsimba, ma megjött, és egy Automotiv nevű Lengyel gyártmányú szivattyú volt a dobozban. Az alkatrészes azt állította, hogy kiadták a gyártást, de nem értem miért nem Pierburg név van az alkatrészen. Az nem érdekel hol gyártják, mert mindent gyártanak már mindenhol, de azért a neve legalább legyen az. Visszaküldtem, de azért szerettem volna Pierburgot.
Most egy VDO-t rendeltem, valakinek tapasztalata a minőséget tekintve?


Megvette a Pierburgot az Automotive. Kár volt visszaküldeni, a lehető legjobb választás lett volna. Tökéletes, hibátlan a Pierburgtól megszokott minőség.

( Ne csodálkozz, ha a VDO- ban Made In EU terméket fogsz találni.)

Miután a VDO Kienzle átszerveződése megtörtént, ennek az üzleti csoportnak a jelenlegi neve a Continental Automotive GmbH.

Ettől fogva bárki gyárthatja.

Köszönöm Attila! Még vissza sikerült szereznem! :franko: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1280, 1281, 1282, 1283, 1284, 1285, 1286 ... 1329  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator