* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:54

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 104  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.05.02. 14:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
BMWFUN írta:
Üdv Urak!

Még mindig küzdök a JH szintező szenzorommal.
Egy ideje panaszkodik a CC, hogy a szintező inaktív. Ráolvasás, a JH szenzor nem kap delejt a hibatárolóban és az online tesztben sem.
A bal oldalon jelzi a kb 2,5V-ot a jobbon folyamatos 0V.
A csati nem látszik oxidosnak, de azért kapott kenést, a kábelen nem látni sérülést.
Ma kapott egy új Febi szenzort (THX to bendegúz! ;) ), de a helyzet nemigazán változott.
Az érdekes az, hogy a hátulja rendesen áll, korrigál, ha kell, a két sárvédőívnél kb megegyzik a magasság sík terepen, ha egyenetlen, akkor hozzáigazítja az elejének megfelelően....
Lecsatlakoztattam a vezérlőt is, de ott sem látok oxidot, a biztik rendben vannak...
Talán már csak a méregetés jöhet szóba, de azt csak valami WDS guru segítségével tudom...


Nézd csak, ez kell neked, ha a fényszóród automata szintezős :wink:


Kép

:franko:

Ha pedig a nem, akkor ez alapján méricskélj:

Kép

hat, ha minden jo, akkor merd ki. Nekem hasonlo gondom volt, csak a lampanak a hatso szintezojevel. Meg volt szakadva a test, ott ahol be van vezetve a karosszeriaba. En levennem a csatit + a modulrol a csatit es szakadasjelzovel vegigcsipogtatnam.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: BMWFUN
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.05.03. 19:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.04.11. 14:30
Hozzászólások: 21
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy a kocsimba(BMW e39 525d 2000/05) folyamatosan megy a hátsó parkradar( a 4-ből 3) ha leállítom a kocsit akkor is.

Esetleg valaki tud Debrecenben egy jó szerelőt aki elektromosan is ért a kocsihoz illetve diagnosztikázni is tud ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 20:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.14. 10:52
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Egyházasrádóc
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat! :help2 :kösz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 21:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.02.26. 11:26
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BaloghImre83 írta:
Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat! :help2 :kösz


Először nézd végig a biztosíték táblát. Anno nekem is leállt így a tds-em és csak egy biztosítékot kellett cserélni, azt hiszem a 20-as körül valamelyiket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gavrose az itt látható tagok köszönték meg: BaloghImre83
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.06. 01:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
BaloghImre83 írta:
Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat! :help2 :kösz

Tds név egyenlő az elhasznált gyújtáskapcsolóval, megdöglött motorvezérlővel. Esetleg padlóban lakó beázott, berozsdásodott biztosítékokkal. Biztiellenőrzést pedig már írták.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: BaloghImre83
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.06. 08:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.14. 10:52
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Egyházasrádóc
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gavrose írta:
BaloghImre83 írta:
Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat! :help2 :kösz


Először nézd végig a biztosíték táblát. Anno nekem is leállt így a tds-em és csak egy biztosítékot kellett cserélni, azt hiszem a 20-as körül valamelyiket.


Köszi már szóltam is a szerelőnek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.06. 08:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.14. 10:52
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Egyházasrádóc
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
BaloghImre83 írta:
Sziasztok Társak!
Írtam egy kevest autómról itt: viewtopic.php?f=1&t=882&start=600 ebben benne vannak a főbb elektromos hiba jelenségei a kocsinak. Pár napja csak úgy megállt menetközben az autó nem indult többet. Szerelő adagolóra gyanakodott de kilőve, mert jó. Zárlatos lett és meghalt az önindítóm ezt cseréli zsír újra. Viszont azt mondja nem sűrít a motor és valami nagyobb elektromos baja lehet. Nem lehet, hogy egyszerűen valami miatt letiltott a motor és kész? Modul, érzékelő vagy valami? Köszi a válaszokat! :help2 :kösz

Tds név egyenlő az elhasznált gyújtáskapcsolóval, megdöglött motorvezérlővel. Esetleg padlóban lakó beázott, berozsdásodott biztosítékokkal. Biztiellenőrzést pedig már írták.


Köszi, ezt is átadtam a szerelőnek, remélem mihamarabb megtudjuk a hiba okát és orvosoljuk. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 17:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.31. 13:30
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Édesapám nem rég válaszolt egy e39-et(525D 2003as). Van egy olyan hibája hogy azt érzékeli az auto hogy nyitva van a csomagtér és azt hiszem a bal hátsó ajtaja miközben zárva van és mikor kinyitod elvileg azt hiszi hogy zárva van.... igazábol nem tudott mit kezdeni vele már 2 elektromos sem! Esetleg valakinek valami ötlete van ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.19. 08:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 454
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 124 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Adott egy 2000/03 v8 benzines, valami gebasz van az indítózásnál. Gyújtásra van rakva a kulcs egyből indul, ha le van kódolva a kód ok-ézására indul. Nincs közben a kulcs elfordítva.
Ez most mi a kis thököm miatt? Gépre dugva nincs hiba.

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 17:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.27. 17:22
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: 2890 Tata
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

A következő lenne a problémám: ( e39, 1996, 523 ) úgy kezdődött, h a 16:9-es navigációs rendszer és Bordmonitorradio gyújtás nélkül is bekapcsolva maradt, volt amikor a féklámpa is égett, sőt olyan is h a tolató lámpa is.
Gyújtáson az index visszajelző nem működik, viszont kint villog. Aksi levétel valamikor megoldotta, de valamikor nem. Ezeket a problémákat rendszertelenül produkálja, de mostanra a rádió egyáltalán nem működik. Hiba amit ír K-BUS.
Segítsetek kérlek, vagy mondjatok egy profi villamosságist kom-eszt. megyében vagy esetleg a közelében.

Előre is köszönöm.

Üdv.: Peti (Tata)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 19:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mohos88 írta:
Sziasztok,

A következő lenne a problémám: ( e39, 1996, 523 ) úgy kezdődött, h a 16:9-es navigációs rendszer és Bordmonitorradio gyújtás nélkül is bekapcsolva maradt, volt amikor a féklámpa is égett, sőt olyan is h a tolató lámpa is.
Gyújtáson az index visszajelző nem működik, viszont kint villog. Aksi levétel valamikor megoldotta, de valamikor nem. Ezeket a problémákat rendszertelenül produkálja, de mostanra a rádió egyáltalán nem működik. Hiba amit ír K-BUS.
Segítsetek kérlek, vagy mondjatok egy profi villamosságist kom-eszt. megyében vagy esetleg a közelében.

Előre is köszönöm.

Üdv.: Peti (Tata)

Ezt így vetted, vagy ment egy jó darabig rendesen?
Már csak mert a 96' E39-nek off a 16:9.
Így lehet hogy valaki elfabrikált valamit.
Ezért sokkal nehezebb lehet a hibaelhárítás.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 20:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.27. 17:22
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: 2890 Tata
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
mohos88 írta:
Sziasztok,

A következő lenne a problémám: ( e39, 1996, 523 ) úgy kezdődött, h a 16:9-es navigációs rendszer és Bordmonitorradio gyújtás nélkül is bekapcsolva maradt, volt amikor a féklámpa is égett, sőt olyan is h a tolató lámpa is.
Gyújtáson az index visszajelző nem működik, viszont kint villog. Aksi levétel valamikor megoldotta, de valamikor nem. Ezeket a problémákat rendszertelenül produkálja, de mostanra a rádió egyáltalán nem működik. Hiba amit ír K-BUS.
Segítsetek kérlek, vagy mondjatok egy profi villamosságist kom-eszt. megyében vagy esetleg a közelében.

Előre is köszönöm.

Üdv.: Peti (Tata)

Ezt így vetted, vagy ment egy jó darabig rendesen?
Már csak mert a 96' E39-nek off a 16:9.
Így lehet hogy valaki elfabrikált valamit.
Ezért sokkal nehezebb lehet a hibaelhárítás.



3 és fél éve vettem így a kocsit és idáig működött a gps, a rádió és még a dvd lejátszó is ami rá van kötve...:( de az utóbbi hetekben azt játszotta h szólt a zene aztán a hang elment, bekapcsoló narancs led égett aztán az is kialudt, ezután nem lehetett bekapcsolni a rádiót, saru le újraindítás után jó lett (de nem mindig), olyat is csinált h a board computer inaktív (halványan írta) lett menet közben és ilyenkor leállítás után bekapcsolva maradt az egész és égett a féklámpa is, de volt h a tolató lámpával együtt, rendszertelenül játszotta ezt velem, de mostanra már a kép se jön be az egészen és a fent leírt problémák is rendszertelenül jelentkeznek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 20:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
mohos88 írta:
Imco írta:
mohos88 írta:
Sziasztok,

A következő lenne a problémám: ( e39, 1996, 523 ) úgy kezdődött, h a 16:9-es navigációs rendszer és Bordmonitorradio gyújtás nélkül is bekapcsolva maradt, volt amikor a féklámpa is égett, sőt olyan is h a tolató lámpa is.
Gyújtáson az index visszajelző nem működik, viszont kint villog. Aksi levétel valamikor megoldotta, de valamikor nem. Ezeket a problémákat rendszertelenül produkálja, de mostanra a rádió egyáltalán nem működik. Hiba amit ír K-BUS.
Segítsetek kérlek, vagy mondjatok egy profi villamosságist kom-eszt. megyében vagy esetleg a közelében.

Előre is köszönöm.

Üdv.: Peti (Tata)

Ezt így vetted, vagy ment egy jó darabig rendesen?
Már csak mert a 96' E39-nek off a 16:9.
Így lehet hogy valaki elfabrikált valamit.
Ezért sokkal nehezebb lehet a hibaelhárítás.



3 és fél éve vettem így a kocsit és idáig működött a gps, a rádió és még a dvd lejátszó is ami rá van kötve...:( de az utóbbi hetekben azt játszotta h szólt a zene aztán a hang elment, bekapcsoló narancs led égett aztán az is kialudt, ezután nem lehetett bekapcsolni a rádiót, saru le újraindítás után jó lett (de nem mindig), olyat is csinált h a board computer inaktív (halványan írta) lett menet közben és ilyenkor leállítás után bekapcsolva maradt az egész és égett a féklámpa is, de volt h a tolató lámpával együtt, rendszertelenül játszotta ezt velem, de mostanra már a kép se jön be az egészen és a fent leírt problémák is rendszertelenül jelentkeznek.

Gyújtáskapcsoló, műszercsoport, beázás, bármi lehet. De a K-busz hiba ott van.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 20:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.27. 17:22
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: 2890 Tata
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
mohos88 írta:
Imco írta:
mohos88 írta:
Sziasztok,

A következő lenne a problémám: ( e39, 1996, 523 ) úgy kezdődött, h a 16:9-es navigációs rendszer és Bordmonitorradio gyújtás nélkül is bekapcsolva maradt, volt amikor a féklámpa is égett, sőt olyan is h a tolató lámpa is.
Gyújtáson az index visszajelző nem működik, viszont kint villog. Aksi levétel valamikor megoldotta, de valamikor nem. Ezeket a problémákat rendszertelenül produkálja, de mostanra a rádió egyáltalán nem működik. Hiba amit ír K-BUS.
Segítsetek kérlek, vagy mondjatok egy profi villamosságist kom-eszt. megyében vagy esetleg a közelében.

Előre is köszönöm.

Üdv.: Peti (Tata)

Ezt így vetted, vagy ment egy jó darabig rendesen?
Már csak mert a 96' E39-nek off a 16:9.
Így lehet hogy valaki elfabrikált valamit.
Ezért sokkal nehezebb lehet a hibaelhárítás.



3 és fél éve vettem így a kocsit és idáig működött a gps, a rádió és még a dvd lejátszó is ami rá van kötve...:( de az utóbbi hetekben azt játszotta h szólt a zene aztán a hang elment, bekapcsoló narancs led égett aztán az is kialudt, ezután nem lehetett bekapcsolni a rádiót, saru le újraindítás után jó lett (de nem mindig), olyat is csinált h a board computer inaktív (halványan írta) lett menet közben és ilyenkor leállítás után bekapcsolva maradt az egész és égett a féklámpa is, de volt h a tolató lámpával együtt, rendszertelenül játszotta ezt velem, de mostanra már a kép se jön be az egészen és a fent leírt problémák is rendszertelenül jelentkeznek.

Gyújtáskapcsoló, műszercsoport, beázás, bármi lehet. De a K-busz hiba ott van.


esetleg ha mégsem találnám meg a baját, akkor valakit a környékemen mondanátok? ( eddig bárkihez mentem, meglátta h BMW aztán nem is akart foglalkozni a témával :O :( )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.28. 13:34 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak, a hátsó ablakok reléje hol található? Egyszerre állt meg mind a két hátsó villanyablak. Ezzel egyidőben kiégett a csomagtérnyitó biztosítéka. Azt kicseréltem azóta jó, de az elektromos ablakok biztijei mind jók voltak, ezért relére tippelek. :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.29. 06:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Urak, a hátsó ablakok reléje hol található? Egyszerre állt meg mind a két hátsó villanyablak. Ezzel egyidőben kiégett a csomagtérnyitó biztosítéka. Azt kicseréltem azóta jó, de az elektromos ablakok biztijei mind jók voltak, ezért relére tippelek. :?:

Hali!
Ha tippelőset játszunk, akkor én GM (General Module) hibára fogadnék. Az általad keresett hátsó ablak reléi is ebben vannak integrálva.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.29. 11:32 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
NagySándor írta:
Urak, a hátsó ablakok reléje hol található? Egyszerre állt meg mind a két hátsó villanyablak. Ezzel egyidőben kiégett a csomagtérnyitó biztosítéka. Azt kicseréltem azóta jó, de az elektromos ablakok biztijei mind jók voltak, ezért relére tippelek. :?:

Hali!
Ha tippelőset játszunk, akkor én GM (General Module) hibára fogadnék. Az általad keresett hátsó ablak reléi is ebben vannak integrálva.


Na szuper. Ránéztem google-n tényleg ez lesz sajnos. Akkor.. hát nem is tudom. Komplett csere? Vagy forrasztgassam le a relét? Na kitalálok valamit.
Köszi! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.10. 19:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 434
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenkinek,
Végső elkeseredésemben fordulok ide hátha valaki még tud okossággal szolgálni...
Szóval 01/530 D multis, sportkormányos... megszűnt a kormányon minden kezelhetőség dudástúl mindenestül. Gondoltam átvezető szalag azonnali rendelés szabitól szinre szagra kodszámra ugyanaz... kicserél majd hiba ugyanaz megspékelve azzal hogy ha nyomom a dudát a légzsák visszajelző kialszik ami egyébként folyamatosan világít ha nem nyomom akkor világít...
Valami ötlet merre induljak el?
Jahh indexek működnek de a hátsó ablak mosó lapát kapcsoló nem..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.10. 20:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Fazer írta:
Üdv mindenkinek,
Végső elkeseredésemben fordulok ide hátha valaki még tud okossággal szolgálni...
Szóval 01/530 D multis, sportkormányos... megszűnt a kormányon minden kezelhetőség dudástúl mindenestül. Gondoltam átvezető szalag azonnali rendelés szabitól szinre szagra kodszámra ugyanaz... kicserél majd hiba ugyanaz megspékelve azzal hogy ha nyomom a dudát a légzsák visszajelző kialszik ami egyébként folyamatosan világít ha nem nyomom akkor világít...
Valami ötlet merre induljak el?
Jahh indexek működnek de a hátsó ablak mosó lapát kapcsoló nem..

Gyújtáskapcsoló.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.12.10. 20:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 434
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Fazer írta:
Üdv mindenkinek,
Végső elkeseredésemben fordulok ide hátha valaki még tud okossággal szolgálni...
Szóval 01/530 D multis, sportkormányos... megszűnt a kormányon minden kezelhetőség dudástúl mindenestül. Gondoltam átvezető szalag azonnali rendelés szabitól szinre szagra kodszámra ugyanaz... kicserél majd hiba ugyanaz megspékelve azzal hogy ha nyomom a dudát a légzsák visszajelző kialszik ami egyébként folyamatosan világít ha nem nyomom akkor világít...
Valami ötlet merre induljak el?
Jahh indexek működnek de a hátsó ablak mosó lapát kapcsoló nem..

Gyújtáskapcsoló.


Az egészet kompletten kell cseréljem ha rossz, vagy csak az elektromos talp részét? És persze köszönő a gyors reagot!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 104  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot], kudaky valamint 35 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator