2017.08.08. 19:11
Gallaca írta:PeterE39 írta:atesz155 írta:Sziasztok,
megálltam az autóval egy kissé balra lejtő részen, és többé már nem indult be, vontatni kellett egy kútig. Szerencsére otthon történt. Mutató szerint 15-18 lehetett benne, titkos menüt elfelejtettem megnézni. Laptop pont nálam volt, ülés alatti 1,4 bar-t nyomott. Tankoltam rá 40 litert, szépen beindult. Ugye ebben semmi érdekes sincs, ismert hiba.
Ma leszedtem a hátsó ülőlapot, a gyári szivattyú lehet benne, még nem volt megvágva a szigetelés. A kraftot megkapja, de semmi hangja sincs, pedig nagyon füleltem
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP81-EUR-05-2002-E39-BMW-530d&diagId=16_0209
Itt jönne a kérdés: az a szivattyú, ami a jobb oldalt van a tankban (ami nekem úgy néz ki nem működik) az biztosítja azt, hogy a tank mindkét részében legyen gázolaj, vagy az ülés alatti AC-nak segít?
Meg plusz van az a "sucking jet pump/sugárszivattyú" ami -ahogy látom az ábrából- Venturi-elven működik (7-es). A 7-es is a tankban lévő AC által működik?
köszi a választ
Úgy rémlik, hogy a "sucking jet pump/sugárszivattyút" nem az előremenő, hanem a visszatérő üzemanyag üzemelteti.
Nem jól rémlik!
2017.08.08. 22:03
atesz155 írta:Gallaca írta:PeterE39 írta:atesz155 írta:Sziasztok,
megálltam az autóval egy kissé balra lejtő részen, és többé már nem indult be, vontatni kellett egy kútig. Szerencsére otthon történt. Mutató szerint 15-18 lehetett benne, titkos menüt elfelejtettem megnézni. Laptop pont nálam volt, ülés alatti 1,4 bar-t nyomott. Tankoltam rá 40 litert, szépen beindult. Ugye ebben semmi érdekes sincs, ismert hiba.
Ma leszedtem a hátsó ülőlapot, a gyári szivattyú lehet benne, még nem volt megvágva a szigetelés. A kraftot megkapja, de semmi hangja sincs, pedig nagyon füleltem
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP81-EUR-05-2002-E39-BMW-530d&diagId=16_0209
Itt jönne a kérdés: az a szivattyú, ami a jobb oldalt van a tankban (ami nekem úgy néz ki nem működik) az biztosítja azt, hogy a tank mindkét részében legyen gázolaj, vagy az ülés alatti AC-nak segít?
Meg plusz van az a "sucking jet pump/sugárszivattyú" ami -ahogy látom az ábrából- Venturi-elven működik (7-es). A 7-es is a tankban lévő AC által működik?
köszi a választ
Úgy rémlik, hogy a "sucking jet pump/sugárszivattyút" nem az előremenő, hanem a visszatérő üzemanyag üzemelteti.
Nem jól rémlik!
akkor hogy is működik, és mit kell cserélnem?
2017.08.08. 22:07
Gallaca írta:PeterE39 írta:atesz155 írta:Sziasztok,
megálltam az autóval egy kissé balra lejtő részen, és többé már nem indult be, vontatni kellett egy kútig. Szerencsére otthon történt. Mutató szerint 15-18 lehetett benne, titkos menüt elfelejtettem megnézni. Laptop pont nálam volt, ülés alatti 1,4 bar-t nyomott. Tankoltam rá 40 litert, szépen beindult. Ugye ebben semmi érdekes sincs, ismert hiba.
Ma leszedtem a hátsó ülőlapot, a gyári szivattyú lehet benne, még nem volt megvágva a szigetelés. A kraftot megkapja, de semmi hangja sincs, pedig nagyon füleltem
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP81-EUR-05-2002-E39-BMW-530d&diagId=16_0209
Itt jönne a kérdés: az a szivattyú, ami a jobb oldalt van a tankban (ami nekem úgy néz ki nem működik) az biztosítja azt, hogy a tank mindkét részében legyen gázolaj, vagy az ülés alatti AC-nak segít?
Meg plusz van az a "sucking jet pump/sugárszivattyú" ami -ahogy látom az ábrából- Venturi-elven működik (7-es). A 7-es is a tankban lévő AC által működik?
köszi a választ
Úgy rémlik, hogy a "sucking jet pump/sugárszivattyút" nem az előremenő, hanem a visszatérő üzemanyag üzemelteti.
Nem jól rémlik!
Szerk: Lentebb!
2017.08.15. 12:23
2017.08.15. 18:30
Ricsi525 írta:Nekem az a problémám,hogy tele tankolom 50 és max között megáll de mivel sokat pályázom így akkor megvan egyhuzamban az 1000km.A lényeg mire eléri a 15 jelzést a mutató onnantól megegyezik a tankban lévő meñyiséggel segitsetek légyszi nekem is mind 2 sensor csere??? Az megoldaná??? Mi az a titkos menü azt hogyan tudom előhivni köszönöm a válaszokat sziasztok.
2017.08.16. 21:38
2017.08.16. 23:16
Vader-1 írta:Akkor öntenék egy kis gázolajat a tüzre
A sugárszivattyú egy csöcsatlakozás,ami a közlekedöedények törvény szerint átviszi a naftát amásik oldalra.
Semmi elektromos motor.
Ezen kivül van egy elektromos szivattyú a tankban,ami pumpálja elöre az üzemanyagot.
Elöl a lábnál van még egy,az ülés alatt ami továbbitja a befecskendezö nagynyomású szivattyúhoz.
Ami érdekes:nekem mindkét szivattyú döglött volt,mégis ment az auto,DE vészüzemmódban,vagyis lassan kb 60 km volt a csúcs,semmi erö.
Gondoltam megosztom a tapasztalatom.
2017.08.17. 10:15
Gallaca írta:Vader-1 írta:Akkor öntenék egy kis gázolajat a tüzre
A sugárszivattyú egy csöcsatlakozás,ami a közlekedöedények törvény szerint átviszi a naftát amásik oldalra.
Semmi elektromos motor.
Ezen kivül van egy elektromos szivattyú a tankban,ami pumpálja elöre az üzemanyagot.
Elöl a lábnál van még egy,az ülés alatt ami továbbitja a befecskendezö nagynyomású szivattyúhoz.
Ami érdekes:nekem mindkét szivattyú döglött volt,mégis ment az auto,DE vészüzemmódban,vagyis lassan kb 60 km volt a csúcs,semmi erö.
Gondoltam megosztom a tapasztalatom.
Jézusmária!
2017.08.17. 12:08
Vader-1 írta:Gallaca írta:Vader-1 írta:Akkor öntenék egy kis gázolajat a tüzre
A sugárszivattyú egy csöcsatlakozás,ami a közlekedöedények törvény szerint átviszi a naftát amásik oldalra.
Semmi elektromos motor.
Ezen kivül van egy elektromos szivattyú a tankban,ami pumpálja elöre az üzemanyagot.
Elöl a lábnál van még egy,az ülés alatt ami továbbitja a befecskendezö nagynyomású szivattyúhoz.
Ami érdekes:nekem mindkét szivattyú döglött volt,mégis ment az auto,DE vészüzemmódban,vagyis lassan kb 60 km volt a csúcs,semmi erö.
Gondoltam megosztom a tapasztalatom.
Jézusmária!
Kár pirosozni,inkább leirhattad volna a helyes magyarázatot.A sugárszivattyút valóban rosszul neveztem meg,mert az az elektromos szivattyú.
A csöröl egy német oldaklon olvastam.
Arra a szerelövel mi is nehezen találtunk magyarázatot,hogy mehet az autó,ha az elsö szivattyú rossz,mivel semmi hangja nincs.
De csak vészüzemmódban ment,igy valószinüleg valami minimális anyagot még is átengedhetett.
2017.08.17. 14:31
Gallaca írta:Vader-1 írta:Gallaca írta:Vader-1 írta:Akkor öntenék egy kis gázolajat a tüzre
A sugárszivattyú egy csöcsatlakozás,ami a közlekedöedények törvény szerint átviszi a naftát amásik oldalra.
Semmi elektromos motor.
Ezen kivül van egy elektromos szivattyú a tankban,ami pumpálja elöre az üzemanyagot.
Elöl a lábnál van még egy,az ülés alatt ami továbbitja a befecskendezö nagynyomású szivattyúhoz.
Ami érdekes:nekem mindkét szivattyú döglött volt,mégis ment az auto,DE vészüzemmódban,vagyis lassan kb 60 km volt a csúcs,semmi erö.
Gondoltam megosztom a tapasztalatom.
Jézusmária!
Kár pirosozni,inkább leirhattad volna a helyes magyarázatot.A sugárszivattyút valóban rosszul neveztem meg,mert az az elektromos szivattyú.
A csöröl egy német oldaklon olvastam.
Arra a szerelövel mi is nehezen találtunk magyarázatot,hogy mehet az autó,ha az elsö szivattyú rossz,mivel semmi hangja nincs.
De csak vészüzemmódban ment,igy valószinüleg valami minimális anyagot még is átengedhetett.
Hányszor írjam le?
2017.08.17. 18:59
attila94 írta:Gallaca írta:Vader-1 írta:Gallaca írta:Vader-1 írta:Akkor öntenék egy kis gázolajat a tüzre
A sugárszivattyú egy csöcsatlakozás,ami a közlekedöedények törvény szerint átviszi a naftát amásik oldalra.
Semmi elektromos motor.
Ezen kivül van egy elektromos szivattyú a tankban,ami pumpálja elöre az üzemanyagot.
Elöl a lábnál van még egy,az ülés alatt ami továbbitja a befecskendezö nagynyomású szivattyúhoz.
Ami érdekes:nekem mindkét szivattyú döglött volt,mégis ment az auto,DE vészüzemmódban,vagyis lassan kb 60 km volt a csúcs,semmi erö.
Gondoltam megosztom a tapasztalatom.
Jézusmária!
Kár pirosozni,inkább leirhattad volna a helyes magyarázatot.A sugárszivattyút valóban rosszul neveztem meg,mert az az elektromos szivattyú.
A csöröl egy német oldaklon olvastam.
Arra a szerelövel mi is nehezen találtunk magyarázatot,hogy mehet az autó,ha az elsö szivattyú rossz,mivel semmi hangja nincs.
De csak vészüzemmódban ment,igy valószinüleg valami minimális anyagot még is átengedhetett.
Hányszor írjam le?
Elolvastam mind a 25 oldalt, nem találom se az ábrát, se a mozgóábrát, se a részletes leírást. Lehet lenyelte valamelyik kép/fáj megosztó?
Engem tényleg érdekelne, a videó is amit említettél a tesztkörnyezetről!
Az egész fórumot érintő probléma az eltünt beillesztett fotók, videók, mellékletek eltünése. Aztán tapógatózok, vajon mit linkelt be x-y 2006 novemberében.
2017.08.17. 19:12
A szivattyú, vagy a szintjelző. A mi sugárszivattyúnk nem pont ilyen, de az elv igen: https://www.geogebra.org/m/U6b5hy4B#material/d7pTswXz
A működés pedig hozzávetőleg ilyen:
Sajnos jobbat nem találtam.
2017.09.04. 10:02
2017.09.05. 19:05
Nem tudom hol ment felre a dolog, tan erdeklodj az eladonal vagy siman vidd vissza. En nemreg csereltem az 530d-n, de olyan horror arat mondtak rajuk, hogy inkabb legyartattam oket.akos51 írta:Sziasztok, remélem elfér itt egy kis üzemanyagcső téma is.
Facelift 20d, a küszöb alatti fém üzemanyagcsöveket szerettem volna cserélni, amelyek a küszöb hátsó végétől jönnek előre kb. a kieg. fűtés kipuffjának vonaláig. Semmi csicsa, két egyforma, egyenes cső. ETKból http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... esel_pump/ megrendeltem az 1-es és a 2-es csövet. Erre jött a rövidebb, a végén hajlított cső. Ezek mennek nálam a toldástól előre. A cikkszámra rákeresve olyan képek jönnek fel, amit kaptam. A 3-as, 4-es csőre nem találtam képet. ETKban az 1-es, 2-eshez még oda is van írva, hogy hátsó. Mit rontottam el ill. most akkor melyik cikkszám kell nekem? Köszönöm, ha valaki segítene.
Ákos
2017.09.05. 19:40
2017.11.15. 17:44
2018.01.10. 19:23
2018.01.10. 20:04
Csongi írta:Sziasztok! Tank AC-t honnan tudok rendelni neten? Utángyárott esetében a műanyagházzal együtt is van lehetőség, vagy csak magát a szivattyút küldik és nekem kell kierőszakolnom a rosszat. Sajnos csak a taposó alatti szivattyúkat találom mindenhol. E38 730d. Előre is köszi!
2018.01.10. 20:41
Bandi1978 írta:Csongi írta:Sziasztok! Tank AC-t honnan tudok rendelni neten? Utángyárott esetében a műanyagházzal együtt is van lehetőség, vagy csak magát a szivattyút küldik és nekem kell kierőszakolnom a rosszat. Sajnos csak a taposó alatti szivattyúkat találom mindenhol. E38 730d. Előre is köszi!
Én úgy látom, hogy a dízel 7-es tankban lévő gyári szivattyúja valami műanyag tokkal, csövecskével együtt van, néhány csavar meg tömítés kíséretében, ezen a cikkszámon: 16141183361
Ez az ugye?
Szép kis ára van! Persze, mint sok gyári cuccnak.
Utángyártott van egyáltalán?
Nem találtam alternatív cikket rá.
2018.01.10. 20:51
Gallaca írta:Bandi1978 írta:Csongi írta:Sziasztok! Tank AC-t honnan tudok rendelni neten? Utángyárott esetében a műanyagházzal együtt is van lehetőség, vagy csak magát a szivattyút küldik és nekem kell kierőszakolnom a rosszat. Sajnos csak a taposó alatti szivattyúkat találom mindenhol. E38 730d. Előre is köszi!
Én úgy látom, hogy a dízel 7-es tankban lévő gyári szivattyúja valami műanyag tokkal, csövecskével együtt van, néhány csavar meg tömítés kíséretében, ezen a cikkszámon: 16141183361
Ez az ugye?
Szép kis ára van! Persze, mint sok gyári cuccnak.
Utángyártott van egyáltalán?
Nem találtam alternatív cikket rá.
Ránézésre megegyezik a pumpa az E39-el, méretileg nem tudom, meg kellene méricskélni. Utángyártottat én sem látok, gyárit 95e tudok adni tokostul, ha az aláírásomra kattint.