* *
Pontos idő: 2024.03.28. 22:14

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280 ... 1329  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.07.29. 12:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

Mekkora szentségtörés egy gyári Hella első fényszóróra az utángyártott bura? :roll:
Lehet ezeket használni? Schmiedmann-osat is néztem, de úgy tűnik nekem, abban nincs lencse, vagyis a régiből kéne áteszkábálni, vagy hogy van ez? :roll:
Tudniillik, egy autómosást követően, a bal első lámpám szépen bepárásodott, mert az index feletti gumi szigetelés elöregedés miatt szétment. :(


Két héttel később... Szokás szerint le vagyok maradva... :roker:

Én a gyári dobozra Depo-t tettem.
Szuperül néz ki, lencsével együtt van, enyhén sorjás volt az illeszkedő peremeknél itt-ott, de letisztogattam.
Jól illeszkedik a gyári dobozhoz, viszont egy valamit fontos tudni a búrák cseréje előtt: A gyári tömítőszalagból is új kell, mert különben párásodni fog, mivel az előző búra máshol nyomta össze!
Beforgatni nem lehet, mert kissé ék alakú.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.07.29. 22:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Mekkora szentségtörés egy gyári Hella első fényszóróra az utángyártott bura? :roll:
Lehet ezeket használni? Schmiedmann-osat is néztem, de úgy tűnik nekem, abban nincs lencse, vagyis a régiből kéne áteszkábálni, vagy hogy van ez? :roll:
Tudniillik, egy autómosást követően, a bal első lámpám szépen bepárásodott, mert az index feletti gumi szigetelés elöregedés miatt szétment. :(


Két héttel később... Szokás szerint le vagyok maradva... :roker:

Én a gyári dobozra Depo-t tettem.
Szuperül néz ki, lencsével együtt van, enyhén sorjás volt az illeszkedő peremeknél itt-ott, de letisztogattam.
Jól illeszkedik a gyári dobozhoz, viszont egy valamit fontos tudni a búrák cseréje előtt: A gyári tömítőszalagból is új kell, mert különben párásodni fog, mivel az előző búra máshol nyomta össze!
Beforgatni nem lehet, mert kissé ék alakú.

Én TYC-t találtam: kövezettek meg, de gyönyörű lett! :)
Minden passzolt + a dobozban a burához kaptam új gumitömítést és egy műanyag rögzítő elemet is. :wink: (kiszerelve a fényszórót megijedtem, mert a bal első, ugyancsak műanyag rögzítő elem el volt törve, de mivel járt az új burához, megnyugodtam) :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.07.30. 09:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Bandi1978 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Mekkora szentségtörés egy gyári Hella első fényszóróra az utángyártott bura? :roll:
Lehet ezeket használni? Schmiedmann-osat is néztem, de úgy tűnik nekem, abban nincs lencse, vagyis a régiből kéne áteszkábálni, vagy hogy van ez? :roll:
Tudniillik, egy autómosást követően, a bal első lámpám szépen bepárásodott, mert az index feletti gumi szigetelés elöregedés miatt szétment. :(


Két héttel később... Szokás szerint le vagyok maradva... :roker:

Én a gyári dobozra Depo-t tettem.
Szuperül néz ki, lencsével együtt van, enyhén sorjás volt az illeszkedő peremeknél itt-ott, de letisztogattam.
Jól illeszkedik a gyári dobozhoz, viszont egy valamit fontos tudni a búrák cseréje előtt: A gyári tömítőszalagból is új kell, mert különben párásodni fog, mivel az előző búra máshol nyomta össze!
Beforgatni nem lehet, mert kissé ék alakú.

Én TYC-t találtam: kövezettek meg, de gyönyörű lett! :)
Minden passzolt + a dobozban a burához kaptam új gumitömítést és egy műanyag rögzítő elemet is. :wink: (kiszerelve a fényszórót megijedtem, mert a bal első, ugyancsak műanyag rögzítő elem el volt törve, de mivel járt az új burához, megnyugodtam) :)

e -bay-on vetted?mennyi volt?az enyém polírozva lett,de nem túl jó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.07.30. 10:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
FuReady írta:
Bandi1978 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Mekkora szentségtörés egy gyári Hella első fényszóróra az utángyártott bura? :roll:
Lehet ezeket használni? Schmiedmann-osat is néztem, de úgy tűnik nekem, abban nincs lencse, vagyis a régiből kéne áteszkábálni, vagy hogy van ez? :roll:
Tudniillik, egy autómosást követően, a bal első lámpám szépen bepárásodott, mert az index feletti gumi szigetelés elöregedés miatt szétment. :(


Két héttel később... Szokás szerint le vagyok maradva... :roker:

Én a gyári dobozra Depo-t tettem.
Szuperül néz ki, lencsével együtt van, enyhén sorjás volt az illeszkedő peremeknél itt-ott, de letisztogattam.
Jól illeszkedik a gyári dobozhoz, viszont egy valamit fontos tudni a búrák cseréje előtt: A gyári tömítőszalagból is új kell, mert különben párásodni fog, mivel az előző búra máshol nyomta össze!
Beforgatni nem lehet, mert kissé ék alakú.

Én TYC-t találtam: kövezettek meg, de gyönyörű lett! :)
Minden passzolt + a dobozban a burához kaptam új gumitömítést és egy műanyag rögzítő elemet is. :wink: (kiszerelve a fényszórót megijedtem, mert a bal első, ugyancsak műanyag rögzítő elem el volt törve, de mivel járt az új burához, megnyugodtam) :)

e -bay-on vetted?mennyi volt?az enyém polírozva lett,de nem túl jó.


A szegedi Kovács Autóalkatrésztől vettem: balost - jobbost az autómhoz tartozó cikkszámok alapján, amiket egy youtube-os videó segítségével cseréltem ki. :)
Én is políroztattam korábban (2 éve), jobb lett, mint volt, de most a mosás után ugye nem lehetett mit tenni + ezekkel az új burákkal teljesen "kitisztult a tekintete" a kocsimnak. :wink: (plusz a foncsorokat is szemügyre vettem, amik ugyancsak szépek és a magasságállító pöckök is sértetlenek)
Mellékelek egy képet is: a felsőn a régi, míg az alsón az új burák láthatóak. :wink:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.07.31. 19:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 98
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok,

össze raktam a vasat, turbó új középrésszel, üres kat, új vékony vákuumcsövek, indítom, pár másodperc után lefullad. Ha egyből a gázra lépek indítás után akkor a fordulatot tartja, de ahogy elveszem a gázt, alapjáraton befullad. Gázadásra hebeg, fordulatot szarul veszi.
kiolvasva ez jött: kep1
kép2
analóg értékeknél, az ülés alatti pumpa nyomása 3,7. ötletek? :) üzemanyag van benne :)

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.07.31. 19:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
ST1 írta:
sziasztok,

össze raktam a vasat, turbó új középrésszel, üres kat, új vékony vákuumcsövek, indítom, pár másodperc után lefullad. Ha egyből a gázra lépek indítás után akkor a fordulatot tartja, de ahogy elveszem a gázt, alapjáraton befullad. Gázadásra hebeg, fordulatot szarul veszi.
kiolvasva ez jött: kep1
kép2
analóg értékeknél, az ülés alatti pumpa nyomása 3,7. ötletek? :) üzemanyag van benne :)

A hibaüzenetben a presupply 1.25 bar a legjobb esetben, railnyomás 68 bar. Mitől menjen? A railszelep nyitott állapotban 100 bar, ezzel állítja le a motort, azt sem éri el. Résolaj ellenőrzés, gázolajszűrő csere, nagynyomású szelep csere sorrendben.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.07.31. 21:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy kis segítségre lenne szükségem.

Egy barátom autója óracsoport cserés volt. Scannerrel kicseréltem a VIN-t, illetve beállítottam az aktuálisnál egy magasabb óraállást, mert így legalább a nyilvántartásban szereplő értékeket fedi, még ha tekert volt az autó akkor is. A problémám az, hogy az óraállás mellett világít a kis pötty, tehát az LCM-ben és az EWS-ben szereplő értékekkel nem köszön össze. (Úgy tudom itt tárolja még az óraállást az E39 és az E46.) Mit tudok tenni, hogy ne ordítson róla, hogy tekert az autó? Tudom nem szép dolog ezt kérni, de nyilván nem megélhetés céljából kérdezem, csak segíteni szeretnék. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.07.31. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kerdesem lenne a szakikhoz. Touring hatso kozepso ovet nem lehet kihuzni, mint amikor befekezi magat ha hirtelen megrantja az ember. Mi a megoldas erre?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.07.31. 23:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
Egy kis segítségre lenne szükségem.

Egy barátom autója óracsoport cserés volt. Scannerrel kicseréltem a VIN-t, illetve beállítottam az aktuálisnál egy magasabb óraállást, mert így legalább a nyilvántartásban szereplő értékeket fedi, még ha tekert volt az autó akkor is. A problémám az, hogy az óraállás mellett világít a kis pötty, tehát az LCM-ben és az EWS-ben szereplő értékekkel nem köszön össze. (Úgy tudom itt tárolja még az óraállást az E39 és az E46.) Mit tudok tenni, hogy ne ordítson róla, hogy tekert az autó? Tudom nem szép dolog ezt kérni, de nyilván nem megélhetés céljából kérdezem, csak segíteni szeretnék. :franko:

Ha az LCM-ben és az órában megegyezik a KM állás és a VIN kód, akkor el szokott aludni. EWS-t nem veszi figyelembe.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.07.31. 23:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
Kerdesem lenne a szakikhoz. Touring hatso kozepso ovet nem lehet kihuzni, mint amikor befekezi magat ha hirtelen megrantja az ember. Mi a megoldas erre?

Befékezte sajnos, túlságosan visszament az öv, mikor le volt hajtva a támla talán, a lengősúly befeszült. Valahogy vissza kellene lazítani az övet felhajtott állapotú támlával, hogy a lengősúly kioldja. Egyszer volt ilyen problémám, nekem sikerült visszatuszkolni.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: morv
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.08.01. 19:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 434
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv,
Találok valahol bármilyen robbantott ábrát az elektromos tükrömről? Van egy Minimális "lógása" jó lenne megszüntetni... plusz kellene egy tükör lap is ami belevaló..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.08.02. 09:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.08.02. 09:27
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Répcelak
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

E39 523i légtelenítés előtt állok, de elvileg nagyon nem mindegy, hogy zajlik a folyamat. Olvastam már több verziót is, hát nem tudom.... esetleg tud vki segíteni, hogy mi lenne a tuti módszer? de először leírnám az alap problémát. Szóval, a jelenség az, hogy a kiegyenlítő tartályon fent levő legtelenítő csavarnál nyomja ki a vizet. Most a nyár időszakban 100-150 km alatt kb. 2-3 decit. de nem a felesleget, hanem ha hidegen a KALT feliratú szintig van töltve, melegen akkor is nyomja ki. Viszont a vízcsövek nem kemények üzem melegen sem, fűtés van... de vmiért mégis kinyomja a vizet a csavarnál. A termosztátházon levő csavarnál semmi... Gondoltam arra is, hogy csupán a tartálynál levő csavar gumigyűrűje már megadta magát és ezért van a jelenség, végül is így vmennyire szabad útja van a víznek, pláne hogy annál a szintnél magasabban is kering víz, így nyilván egy alacsonyabb ponton ha szabad útja van, eleve kijön... megnéztem a csavart és a gyűrűt is... egyrészt a gyűrű repedezett volt, másrészt a csavar alsó fele kicsavaráskor bent is maradt faszán, benntörött.... hiába, az sem volt mai gyerek... na és itt jön az, hogy még nem vettem ki a benntörött csonkot, hanem muszáj volt hazaautóznom kb 10 km-t.... na persze az út alatt kinyomott vagy 5-6 decit. A motorháztető felnyitásakor a légtelenítő csavar csonknál sziszegő hanggal jött már csak a levegő... vízszint lecsökkenve... vizet nem forralta. Na és itt jön a kérdés... esélyes hogy így levegős lett a rendszer? Új csavar kéznél, szóval megköszönném, ha vki tudna egy sikeres légtelenítési folyamatban segíteni, ha egyáltalán szükséges.
Még annyi, hogy a fent leírt hibajelenséget okozhatja-e ha a vízhűtő (gyári első, 98.03.) el van koszolódva, így a víznek kisebb keresztmetszettel kell megküzdenie keringéskor és kissé nagyobb a nyomás, ami miatt a leggyengébb pontnál kitolja a vizet?

Köszi előre is


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.08.02. 11:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacka77 írta:
Sziasztok!

E39 523i légtelenítés előtt állok, de elvileg nagyon nem mindegy, hogy zajlik a folyamat. Olvastam már több verziót is, hát nem tudom.... esetleg tud vki segíteni, hogy mi lenne a tuti módszer? de először leírnám az alap problémát. Szóval, a jelenség az, hogy a kiegyenlítő tartályon fent levő legtelenítő csavarnál nyomja ki a vizet. Most a nyár időszakban 100-150 km alatt kb. 2-3 decit. de nem a felesleget, hanem ha hidegen a KALT feliratú szintig van töltve, melegen akkor is nyomja ki. Viszont a vízcsövek nem kemények üzem melegen sem, fűtés van... de vmiért mégis kinyomja a vizet a csavarnál. A termosztátházon levő csavarnál semmi... Gondoltam arra is, hogy csupán a tartálynál levő csavar gumigyűrűje már megadta magát és ezért van a jelenség, végül is így vmennyire szabad útja van a víznek, pláne hogy annál a szintnél magasabban is kering víz, így nyilván egy alacsonyabb ponton ha szabad útja van, eleve kijön... megnéztem a csavart és a gyűrűt is... egyrészt a gyűrű repedezett volt, másrészt a csavar alsó fele kicsavaráskor bent is maradt faszán, benntörött.... hiába, az sem volt mai gyerek... na és itt jön az, hogy még nem vettem ki a benntörött csonkot, hanem muszáj volt hazaautóznom kb 10 km-t.... na persze az út alatt kinyomott vagy 5-6 decit. A motorháztető felnyitásakor a légtelenítő csavar csonknál sziszegő hanggal jött már csak a levegő... vízszint lecsökkenve... vizet nem forralta. Na és itt jön a kérdés... esélyes hogy így levegős lett a rendszer? Új csavar kéznél, szóval megköszönném, ha vki tudna egy sikeres légtelenítési folyamatban segíteni, ha egyáltalán szükséges.
Még annyi, hogy a fent leírt hibajelenséget okozhatja-e ha a vízhűtő (gyári első, 98.03.) el van koszolódva, így a víznek kisebb keresztmetszettel kell megküzdenie keringéskor és kissé nagyobb a nyomás, ami miatt a leggyengébb pontnál kitolja a vizet?

Köszi előre is


Ha nem volt elhanyagolva a fagyálló csere, nem kéne elkoszolódnia szerintem. Kívűlről neked kell látnod milyen, a klímahűtő is sokat számít át tudja-e szívni a viszkó a levegőt. A légtelenítő csavar amire gondolsz a radiáré nem a kiegyenlítőtartályé. Amikor felöntöd a rendszert azt kell kitekerni hogy kinyomja a levegőt a fagyálló a mit beletöltesz. Légtelenítéskor meg a termosztátházon lévő csavart kell használni amikor kinyit a termosztát és átjárható az egész rendszer. Mindenek előtt szerintem akkor készülj egy új fagyálló töltettel, és 2 új műanyag csavarral valamint ellenőrízd a kiegyenlítőtartály sapkáját is ezek apró tételek és sokat számíthatnak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.08.02. 12:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.08.02. 09:27
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Répcelak
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha nem volt elhanyagolva a fagyálló csere, nem kéne elkoszolódnia szerintem. Kívűlről neked kell látnod milyen, a klímahűtő is sokat számít át tudja-e szívni a viszkó a levegőt. A légtelenítő csavar amire gondolsz a radiáré nem a kiegyenlítőtartályé. Amikor felöntöd a rendszert azt kell kitekerni hogy kinyomja a levegőt a fagyálló a mit beletöltesz. Légtelenítéskor meg a termosztátházon lévő csavart kell használni amikor kinyit a termosztát és átjárható az egész rendszer. Mindenek előtt szerintem akkor készülj egy új fagyálló töltettel, és 2 új műanyag csavarral valamint ellenőrízd a kiegyenlítőtartály sapkáját is ezek apró tételek és sokat számíthatnak.[/quote]

Köszi!

A fagyálló kb. 6 hónapos, előtte 1 évvel volt cserélve amikor termosztátház csere is volt. Előtte a kocsi németben futott, szóval nem tudom, hogy a fagyálló előtte hogy és mikor volt cserélve. Nem kívánom most leengedni a fagyállót, csak a légtelenítéssel együtt a maradékot visszatölteni. Van még 5 liter felesben kevert fagyállóm... A termosztátház és a csavarja újak, azzal csak nem lesz gond. A hűtőhöz levő csavar ma érkezik. Arra gondoltál, hogy álló motornál felöntöm vízzel, míg a hűtő légtelenítő nyílásán ki nem folyik, aztán csavar és a tartály kupakja vissza. Majd max fűtésnél motor jár, termoházon levő csavar kiteker és addig járatom a motort, míg keringés közben a víz, ki nem folyik a termoház nyílásán, addig, míg buborékmentes nem lesz. akkor csavar vissza, majd motor leállít. Ha kihűlt minden, akkor vízszint ellenőrzés és ha szükséges, utántöltök. ( csak mert olvastam olyat is hogy a légtelenítő nyílásokon fújják be a levegőt stb... persze azt teljes folyadékcsere alkalmával..)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.08.02. 12:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacka77 írta:
Ha nem volt elhanyagolva a fagyálló csere, nem kéne elkoszolódnia szerintem. Kívűlről neked kell látnod milyen, a klímahűtő is sokat számít át tudja-e szívni a viszkó a levegőt. A légtelenítő csavar amire gondolsz a radiáré nem a kiegyenlítőtartályé. Amikor felöntöd a rendszert azt kell kitekerni hogy kinyomja a levegőt a fagyálló a mit beletöltesz. Légtelenítéskor meg a termosztátházon lévő csavart kell használni amikor kinyit a termosztát és átjárható az egész rendszer. Mindenek előtt szerintem akkor készülj egy új fagyálló töltettel, és 2 új műanyag csavarral valamint ellenőrízd a kiegyenlítőtartály sapkáját is ezek apró tételek és sokat számíthatnak.

Köszi!

A fagyálló kb. 6 hónapos, előtte 1 évvel volt cserélve amikor termosztátház csere is volt. Előtte a kocsi németben futott, szóval nem tudom, hogy a fagyálló előtte hogy és mikor volt cserélve. Nem kívánom most leengedni a fagyállót, csak a légtelenítéssel együtt a maradékot visszatölteni. Van még 5 liter felesben kevert fagyállóm... A termosztátház és a csavarja újak, azzal csak nem lesz gond. A hűtőhöz levő csavar ma érkezik. Arra gondoltál, hogy álló motornál felöntöm vízzel, míg a hűtő légtelenítő nyílásán ki nem folyik, aztán csavar és a tartály kupakja vissza. Majd max fűtésnél motor jár, termoházon levő csavar kiteker és addig járatom a motort, míg keringés közben a víz, ki nem folyik a termoház nyílásán, addig, míg buborékmentes nem lesz. akkor csavar vissza, majd motor leállít. Ha kihűlt minden, akkor vízszint ellenőrzés és ha szükséges, utántöltök. ( csak mert olvastam olyat is hogy a légtelenítő nyílásokon fújják be a levegőt stb... persze azt teljes folyadékcsere alkalmával..)


Légtelenítő nyílásokon fújják be a levegőt?

Egyébként úgy gondoltam a légtelenítést ahogyan leírtad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.08.02. 12:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.08.02. 09:27
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Répcelak
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen, a légtelenítő nyílásokon fújnak be. Elvileg a bajorok rendszeresítettek ehhez vmi pumpát is... hogy ne a szájukkal kelljen rátapadni a légtelenítőkre.... :lol: először a termoházon levővel kezdik, utána a hűtőé jön... na de megcsinálom simán ahogy írtam, aztán meglátom, hogy ezután ha használom, akkor az új csavarnál is löki-e a vizet... Köszi a segítséget :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.08.02. 13:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacka77 írta:
Igen, a légtelenítő nyílásokon fújnak be. Elvileg a bajorok rendszeresítettek ehhez vmi pumpát is... hogy ne a szájukkal kelljen rátapadni a légtelenítőkre.... :lol: először a termoházon levővel kezdik, utána a hűtőé jön... na de megcsinálom simán ahogy írtam, aztán meglátom, hogy ezután ha használom, akkor az új csavarnál is löki-e a vizet... Köszi a segítséget :franko:


Erre Gondolsz?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.08.02. 13:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.08.02. 09:27
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Répcelak
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hát lehet... életemben nem láttam még, amire a bajorok gondoltak, de akár ez is lehet. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.08.03. 09:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
morv írta:
Kerdesem lenne a szakikhoz. Touring hatso kozepso ovet nem lehet kihuzni, mint amikor befekezi magat ha hirtelen megrantja az ember. Mi a megoldas erre?

Befékezte sajnos, túlságosan visszament az öv, mikor le volt hajtva a támla talán, a lengősúly befeszült. Valahogy vissza kellene lazítani az övet felhajtott állapotú támlával, hogy a lengősúly kioldja. Egyszer volt ilyen problémám, nekem sikerült visszatuszkolni.
Koszi, sikerult kioldani. Egyszer mar elofordult ez meg a regi ulessel, de azon nem volt ilyen makacs.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.08.03. 10:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazer írta:
Ãœdv,
Találok valahol bármilyen robbantott ábrát az elektromos tükrömről? Van egy Minimális "lógása" jó lenne megszüntetni... plusz kellene egy tükör lap is ami belevaló..


Igen, a YouTube-on, szerelési videókat. Csak angolul kell keresni! Power folding mirror vagy power side mirror.
Persze előtagként BMW E39 ugye.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280 ... 1329  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator