* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:57

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.04.12. 21:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.03. 10:01
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Polgárdi Fejér megye
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
dez írta:
Sziasztok! Most vettem egy E39 530i-t, 2003-as. Előtte E46-om volt pár évig. Szerettem volna egy nagyobb autót, de ragaszkodtam a régi dizájnhoz, ezért esett az E39-re a választás. Már megvételkor is világított a kipörgésgátló ikonja a műszerfalon, de gondoltam valami szenzor lehet, majd lesz cserélve. Haza is vezettem vele, tökéletes minden, műszerfal jó, nem csúszkált az úton sem, bár nem vagyok a taposós típus. Zavar a hiba. Már dsc gombos, de nem tudom bekapcsolni, nem reagál a gombnyomásra. Olvastam vissza, sokféle lehet a probléma, mondtak olyat is, hogy az abs-nél valami pumpa meghibásodása is akadályozhatja a dsc működését. Bármilyen tanácsot szívesen veszek. Köszi!

Pixelfix a varázs szó.
Jeladó csere ha nem jó akkor abs tömb.
Látatlanba.
~35e ft


Szia! Ha csak a dsc hiba világít, az abs nem, akkor inkább gondolnék kormányszög jeladóra, vagy valami ahhoz hasonlóra.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk Pro segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.04.13. 16:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gumikacsa83 írta:

Szia! Ha csak a dsc hiba világít, az abs nem, akkor inkább gondolnék kormányszög jeladóra, vagy valami ahhoz hasonlóra.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk Pro segítségével

2003ba már csak 1 visszajelző volt.
Illetve Balázs szerint a tömb tud kormányszög jeladó hibát generálni.
Ezt nem igazán fogadtam el, de hát végülis sokkal többet tud róla mint én. :)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.04.13. 22:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
gumikacsa83 írta:

Szia! Ha csak a dsc hiba világít, az abs nem, akkor inkább gondolnék kormányszög jeladóra, vagy valami ahhoz hasonlóra.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk Pro segítségével

2003ba már csak 1 visszajelző volt.
Illetve Balázs szerint a tömb tud kormányszög jeladó hibát generálni.
Ezt nem igazán fogadtam el, de hát végülis sokkal többet tud róla mint én. :)

Neeem!
Ha nem lehet kommunikálni a vezérlővel, én akkor az eldobásra gondolnék! Előtte még megnézném, hogy esetleg a többi vezérlő kommunikál-e, ha igen, és csak a dsc nem, akkor "jobb kéz, bal váll", ha a többi sem, akkor megkeresném a diagot blokkoló vezérlőt. Soha nem tudod meg, hogy mi baja diag nélkül. Múlt héten fél napig kerestem a bűnöst egy E46-ban, abban a balos xenontrafó blokkolta a diagot. :doglotlo:
Pixelesek 35-ért javítják, ha nem kommunikál, akkor valószínűleg nem javítják. 25e kb. egy másik.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 06:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Neeem!

OK.
Van középen a nagy sárga nekem. Hol-melyik a másik?

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.04.14. 08:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gumikacsa83 írta:
Imco írta:
dez írta:
Sziasztok! Most vettem egy E39 530i-t, 2003-as. Előtte E46-om volt pár évig. Szerettem volna egy nagyobb autót, de ragaszkodtam a régi dizájnhoz, ezért esett az E39-re a választás. Már megvételkor is világított a kipörgésgátló ikonja a műszerfalon, de gondoltam valami szenzor lehet, majd lesz cserélve. Haza is vezettem vele, tökéletes minden, műszerfal jó, nem csúszkált az úton sem, bár nem vagyok a taposós típus. Zavar a hiba. Már dsc gombos, de nem tudom bekapcsolni, nem reagál a gombnyomásra. Olvastam vissza, sokféle lehet a probléma, mondtak olyat is, hogy az abs-nél valami pumpa meghibásodása is akadályozhatja a dsc működését. Bármilyen tanácsot szívesen veszek. Köszi!

Pixelfix a varázs szó.
Jeladó csere ha nem jó akkor abs tömb.
Látatlanba.
~35e ft


Szia! Ha csak a dsc hiba világít, az abs nem, akkor inkább gondolnék kormányszög jeladóra, vagy valami ahhoz hasonlóra.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk Pro segítségével


Kormányszög jeladó hibánál nekem világított középen a kipörgésgátló,jobb szélen a piros felkiáltójel ikon.ABS nem.
Futóműállítás megoldotta,elöl-hátul is kellett.
Újpesten a Megyeri úton az AKH-nál csináltattam,nagyon profi az alkalmazott srác.Összerohadás,melegítés,állítás elöl-hátul,7500ft számlával.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.04.18. 15:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.22. 15:21
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d - M57
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Cxgrav írta:
Sziasztok!

Ismét ABS hibám van :(
Diag szerint jobb első szenzor. Cseréltük azt hiszem FEA gyártányú jeladóra (új), a hiba megszűnt kb 150 km erejére. Ekkor fékezéskor elkezdte rugdosni a pedált. Lehúztam a tömböt, majd vissza dugtam pár km-rel később, ez a jelenség megszűnt, annak ellenére, hogy világítottak a lámpák.
Ismét diag, ismét jobb első szenzor.
Csere, de most egy új SWAG gyártmányú jeladóra.
15km-ig volt jó.
Tömböt bevizsgáltattam a Pixelfixnél, plusz tegnap lepróbáltuk egy másik e39ben, tökéletes.
Szerelőm szerint kábel szakadás nincs.
Kerék csapágy csere? (innen kapja a jelet a jeladó?) Esetleg valami más?

Poén az a történetben, hogy amíg le ne vettem a tömböt bevizsgáltatásra, addig csak bedobálta a hibát, újraindításkor eltűnt. Felraktam bevizsgálás és teszt után is a tömböt, azóta fixen világítanak a lámpák :(
Kezdek mérges lenni az autóra, pedig mindent megkap csak ezen az ABS hibán nem tudunk túllépni. (Pixelfixtől vennem kellett tömböt, mert tavaly nyáron az is meghalt) Azt sajnos nem tudom elképzelni, hogy 2db vadi új jeladó 200km-en belül meghalna.

Köszönöm

Jópárszor leírtuk már; GYÁRI, vagy GYÁRI bontott. Más NEM JÓ :!: Egyébként cseréld meg a két oldali jeladókat, egyből kiderül.


Szia!

Köszönöm, de úgy néz ki megvan a hiba oka:
A csatlakozó kábelkorbácsában a jobb első kerékhez futó szálak lehetnek megtörve, pont a csatlakozó nyakánál.
Szerelő pont jó pillanatában mért rá a kábelre. A kábel mozgatásánál hol kigyulladnak, hol elalszanak a lámpák.

UI: most hogy ezt sikerült kideríteni a jobb első ablakemelő szerkezet hullott szét. Soha nincs egy olyan pillanata a kocsinak, mikor minden jó rajta :D

_________________
Picture me Rollin' by 2pac


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.07.10. 03:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.16. 21:29
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló.
Tegnap jöttem hazafelé az autópályán és kigyulladt az abs , asc lámpa az autón (525D, 2001).
Hazaértem, kocsivel később beindítottam és nem égett eggyik sem csak egy bizonyos út megtétele után gyulladt ki a lámpa. Ez is Abs jeladó lehet?
Köszi a segítséget


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.07.10. 05:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
qartzika írta:
Helló.
Tegnap jöttem hazafelé az autópályán és kigyulladt az abs , asc lámpa az autón (525D, 2001).
Hazaértem, kocsivel később beindítottam és nem égett eggyik sem csak egy bizonyos út megtétele után gyulladt ki a lámpa. Ez is Abs jeladó lehet?
Köszi a segítséget

Vagy akár abs tömb.
Idővel szaporodni fog a hiba, ha az.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.07.17. 04:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.16. 21:29
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Namost rádugtuk a diagot, de nem ír ki semmi hibakódot.


Imco írta:
qartzika írta:
Helló.
Tegnap jöttem hazafelé az autópályán és kigyulladt az abs , asc lámpa az autón (525D, 2001).
Hazaértem, kocsivel később beindítottam és nem égett eggyik sem csak egy bizonyos út megtétele után gyulladt ki a lámpa. Ez is Abs jeladó lehet?
Köszi a segítséget

Vagy akár abs tömb.
Idővel szaporodni fog a hiba, ha az.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.10.26. 20:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.09. 01:00
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.

Van valakinek valami ötlete?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.10.26. 21:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Skyp írta:
Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.

Van valakinek valami ötlete?

nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.10.27. 08:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.09. 01:00
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Skyp írta:
Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.

Van valakinek valami ötlete?

nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.



Nyomásszenzort jól gondolom, hogy ha rövidre zárom, azt eredményezi hogy jót mutat a tömbnek és így ki lehet szűrni hogy az-e a rossz?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.10.27. 10:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Skyp írta:
Gallaca írta:
Skyp írta:
Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.

Van valakinek valami ötlete?

nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.



Nyomásszenzort jól gondolom, hogy ha rövidre zárom, azt eredményezi hogy jót mutat a tömbnek és így ki lehet szűrni hogy az-e a rossz?

Nem hinném, hogy túléli a zárlatot a vezérlő. Az egy nyomássszenzor, az érzékeli, hogy mennyire nyomod a pedált. Nem on/off kapcsoló. Diaggal pedálnyomást kell nézni. Szenzor amúgy eddig még egyszer sem volt rossz.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.10.27. 19:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.09. 01:00
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Skyp írta:
Gallaca írta:
Skyp írta:
Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.

Van valakinek valami ötlete?

nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.



Nyomásszenzort jól gondolom, hogy ha rövidre zárom, azt eredményezi hogy jót mutat a tömbnek és így ki lehet szűrni hogy az-e a rossz?

Nem hinném, hogy túléli a zárlatot a vezérlő. Az egy nyomássszenzor, az érzékeli, hogy mennyire nyomod a pedált. Nem on/off kapcsoló. Diaggal pedálnyomást kell nézni. Szenzor amúgy eddig még egyszer sem volt rossz.


És ha a vezérlő rossz, akkor nem kéne működjön a km órám, nem?
Olvastam előző hszekből, hogy külső megtáplálással letesztelhető a dsc pumpa megfelelő működése, ugye? Ezt holnap megnézem. Diagnál úgy emlékszem reagált a pedálnyomásra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.10.27. 19:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.09. 01:00
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Most néztem a kocsit. Kettő dolgot fűznék hozzá. Most nem is az ABS hiba világít, hanem a DSC és a kézifék jele sárgán.
Az lehet gebasz hogy a tartalyban az olajszint minimum alatt van valamivel?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.10.27. 21:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Skyp írta:
Most néztem a kocsit. Kettő dolgot fűznék hozzá. Most nem is az ABS hiba világít, hanem a DSC és a kézifék jele sárgán.
Az lehet gebasz hogy a tartalyban az olajszint minimum alatt van valamivel?

Valószínűleg az lesz a baj, ez ezeket a lámpákat gyújtja mert inaktív lesz olaj hiányában a menetstabilizátor. De a szenzorra nem kellene hibát írnia. Ilyenkor valami s/n hibát ír.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.10.27. 22:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Skyp írta:
Gallaca írta:
Skyp írta:
Gallaca írta:
Skyp írta:
Sziasztok. 2002-es 520i ben hasonló hibám van, mint az oldal elején írónak, csak nálam a kipörgésgátló és abs hiba is világíg, viszont a kilométer órám remekül teszi a dolgát, nincs hideg-melegre változás vagy menetközbeni eltűnése, mindig jelez. A diag nyomásszenzor hibát írt rá.

Van valakinek valami ötlete?

nyomásszenzor hibánál mondjuk rossz lehet a nyomásszenzor, az előtöltő pumpa, vagy a vezérlő.



Nyomásszenzort jól gondolom, hogy ha rövidre zárom, azt eredményezi hogy jót mutat a tömbnek és így ki lehet szűrni hogy az-e a rossz?

Nem hinném, hogy túléli a zárlatot a vezérlő. Az egy nyomássszenzor, az érzékeli, hogy mennyire nyomod a pedált. Nem on/off kapcsoló. Diaggal pedálnyomást kell nézni. Szenzor amúgy eddig még egyszer sem volt rossz.


És ha a vezérlő rossz, akkor nem kéne működjön a km órám, nem?
Olvastam előző hszekből, hogy külső megtáplálással letesztelhető a dsc pumpa megfelelő működése, ugye? Ezt holnap megnézem. Diagnál úgy emlékszem reagált a pedálnyomásra.

Ilyenkor nem az egész vezérlő rossz, csak az a része ami a pumpát vezérli, végfok, ilyesmi. Mikor kivezérli a pumpát, a szenzoron érkezne visszajelzés, hogy felment a nyomás. Ha elromlott a pumpa, vagy nem kap áramot, nincs nyomásjel. Csak nem tudja, hogy miért nincs, ezért titulálhatja a szenzort is hibásnak, mert nincs nyomásjel.
Így van tesztelhető, fentebb már kifejtettem, szerintem én írtam. Nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál. :franko:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.10.27. 23:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.09. 01:00
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Idézet:
Ilyenkor nem az egész vezérlő rossz, csak az a része ami a pumpát vezérli, végfok, ilyesmi. Mikor kivezérli a pumpát, a szenzoron érkezne visszajelzés, hogy felment a nyomás. Ha elromlott a pumpa, vagy nem kap áramot, nincs nyomásjel. Csak nem tudja, hogy miért nincs, ezért titulálhatja a szenzort is hibásnak, mert nincs nyomásjel.
Így van tesztelhető, fentebb már kifejtettem, szerintem én írtam. Nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál. :franko:


Értem már, tiszta sor. Szerintem is Te írtad, de most meg nem találom azt a hozzászólásod. Nézegettem, de még nem jöttem rá hol kell megtáplalni!?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.10.27. 23:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Skyp írta:
Idézet:
Ilyenkor nem az egész vezérlő rossz, csak az a része ami a pumpát vezérli, végfok, ilyesmi. Mikor kivezérli a pumpát, a szenzoron érkezne visszajelzés, hogy felment a nyomás. Ha elromlott a pumpa, vagy nem kap áramot, nincs nyomásjel. Csak nem tudja, hogy miért nincs, ezért titulálhatja a szenzort is hibásnak, mert nincs nyomásjel.
Így van tesztelhető, fentebb már kifejtettem, szerintem én írtam. Nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál. :franko:


Értem már, tiszta sor. Szerintem is Te írtad, de most meg nem találom azt a hozzászólásod. Nézegettem, de még nem jöttem rá hol kell megtáplalni!?

Széthúzod a csatiját a pumpának, ott. Polaritásra ügyelj.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: A.B.S. Jeladó hiba
HozzászólásElküldve: 2017.10.28. 07:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.09. 01:00
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Skyp írta:
Idézet:
Ilyenkor nem az egész vezérlő rossz, csak az a része ami a pumpát vezérli, végfok, ilyesmi. Mikor kivezérli a pumpát, a szenzoron érkezne visszajelzés, hogy felment a nyomás. Ha elromlott a pumpa, vagy nem kap áramot, nincs nyomásjel. Csak nem tudja, hogy miért nincs, ezért titulálhatja a szenzort is hibásnak, mert nincs nyomásjel.
Így van tesztelhető, fentebb már kifejtettem, szerintem én írtam. Nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál. :franko:


Értem már, tiszta sor. Szerintem is Te írtad, de most meg nem találom azt a hozzászólásod. Nézegettem, de még nem jöttem rá hol kell megtáplalni!?

Széthúzod a csatiját a pumpának, ott. Polaritásra ügyelj.



Úgy értem, hogy melyik a csatija? Mert ezen az egész tömbön 2 db van. Egyik a nagyon sok lábas elől, a másik hátul egy 3 vezetékes a nyomás szenzoron.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 30 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator