* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:59

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 547 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.14. 15:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
A részecskeszűrőt folyamatosan figyeli, pontosan ezért érthetetlen a számomra, hogy miért csak egy figyelmeztetést tesz ki a műszerfalra, az autó mozgásképtelenné tétele helyett. (Vagyis értem, így legalább minden szarrá megy). A fojtószelep 300-350 ezer km-et általában kibír, szóval szerintem pont ezért nem hajlandó érdemi információt közzétenni a márkaszerviz. (Tekert az érintett autó.)

E60 semmilyen figyelmeztetést nem ad, ha nem megy a fojtószelep és képtelen regenerálni! (Hogy minél több minden menjen tönkre...) Pont ezért nincs normális vízhőfokkijelzés sem...
A figyelmeztetés annyi, hogy nem megy az autó. Konkrétan egyáltalán nem. Megtörtént eset. Muha Atihoz 40-50-es max sebességgel tudtam kijutni, és nem az Üllői úti nagy forgalom miatt. A fojtószelep 150 ezer után bármikor összefoshatja magát. Egy k...a check engine-t sem gyújt az a foskazán.
Off: jelenlegi autón halál pontos vízhőfokkijelzés, multifunkciós kijelzőn 2 gombnyomásra digitálisan vízhőfok, olajhőfok (nem titkos menüből előbányászva...), DPF telítettség-kijelzés a műszerfalon (soha nem fordult még elő...).
A megérzéseim eddig visszaigazolódtak. A BMW hozzáállása ezekhez a dolgokhoz minden kritikán aluli.


Nekem is ez az érzésem, hogy ez így készült széndákosan. Örülök, hogy az offod bejött. Jó kis autók azok. :wink: Haver apja sokat elhasznált már céges kocsiként. 240 ezer km-ig egyikkel sem volt semmi de semmi gond. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.14. 18:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Rendben van, hogy nem működik, meg szar meg stb. DE! még mindig nem értem, hogy manuális váltós, miért a benzinkúttól kellett odafutni lefullasztani. :shock: :shock: :shock: Észlelte a sofőr, mivel le van írva, hogy miután kitette üresbe jobban pörgött. Nem jutott eszébe erről semmi?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, hamoriarpi
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.14. 21:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
Rendben van, hogy nem működik, meg szar meg stb. DE! még mindig nem értem, hogy manuális váltós, miért a benzinkúttól kellett odafutni lefullasztani. :shock: :shock: :shock: Észlelte a sofőr, mivel le van írva, hogy miután kitette üresbe jobban pörgött. Nem jutott eszébe erről semmi?


Több sebből vérzik ez a történet. Tudnék mesélni milyen emberek vannak ............... Ez azért nem mindennapos eset, és minden autótípusból égett már le több ezer db.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.15. 01:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Gallaca írta:
Rendben van, hogy nem működik, meg szar meg stb. DE! még mindig nem értem, hogy manuális váltós, miért a benzinkúttól kellett odafutni lefullasztani. :shock: :shock: :shock: Észlelte a sofőr, mivel le van írva, hogy miután kitette üresbe jobban pörgött. Nem jutott eszébe erről semmi?

Az alapvető tény, hogy emberünknél (is) voltak hiányosságok.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.19. 20:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.02.22. 19:36
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Gallaca írta:
Rendben van, hogy nem működik, meg szar meg stb. DE! még mindig nem értem, hogy manuális váltós, miért a benzinkúttól kellett odafutni lefullasztani. :shock: :shock: :shock: Észlelte a sofőr, mivel le van írva, hogy miután kitette üresbe jobban pörgött. Nem jutott eszébe erről semmi?


Több sebből vérzik ez a történet. Tudnék mesélni milyen emberek vannak ............... Ez azért nem mindennapos eset, és minden autótípusból égett már le több ezer db.


Egy pár alkalommal átéltem ezt,elsőre elég ijesztő volt,ráadásul ott fel volt emelve az autó ,és így nem lehetett csak egyszerűen beugrani és lefullasztani,de volt olyan is ,hogy inkább a kuplung szakadt szét,és még mindig forgott az a sz@r... Mondjuk ki egyik sem gyulladt,már az is csoda,hogy ez annyi ideig bírta,hogy ennyire felhevüljön és kiégjen. A user mindenképp hülye volt,hogy legalább nem próbálta meg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 07:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Mindenesetre elgondolkodtató, ennek bizony utána kell nézni !

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 11:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:

Itt valami csúnya tervezési hiba lehet a háttérben, - ez egy újabb nagy pofon lesz a márkának, szánalmas az importőr hozzá állása!
Az a furcsa számomra, hogy ha a részecskeszűrő házának repedése okozza a tüzeket, akkor mitől pörög fel a motor?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 15:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
muhaati írta:


Alakul ez... :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 16:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
rockolo77 írta:
muhaati írta:

Itt valami csúnya tervezési hiba lehet a háttérben, - ez egy újabb nagy pofon lesz a márkának, szánalmas az importőr hozzá állása!
Az a furcsa számomra, hogy ha a részecskeszűrő házának repedése okozza a tüzeket, akkor mitől pörög fel a motor?


Azért nem olyan egyszerű dolog ez. Most fel lett kapva , mert BMW, ( mint tudjuk ha BMW akkor az bizony hír a javából ) és nem lehet tudni az előzményeket. Amikor sorban égtek le az E39-ek, akkor is volt hírverés. Ott a klímaventik voltak a bűnösök, aztán sorban égtek le a turbó hibák miatt. Ha nem gyulladtak ki, akkor repkedtek a hajtókarok mindenfelé. Amikor a Mergák égtek sorban, egy kis hírverés után lanyhult a fujjolás. ( ott pedig az utastér kezdett égni a jobb hátsó ülés alatt!!! ). De égnek az összes márka bármely típusai is. Csak az nem akkora hírérték mintha egy BMW kap lángra.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 16:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
rockolo77 írta:
muhaati írta:

Itt valami csúnya tervezési hiba lehet a háttérben, - ez egy újabb nagy pofon lesz a márkának, szánalmas az importőr hozzá állása!
Az a furcsa számomra, hogy ha a részecskeszűrő házának repedése okozza a tüzeket, akkor mitől pörög fel a motor?
Értelmezésemben a tüzet a DPF házának törése okozza, olyan esetekben, amikor vagy épp regenerál, vagy épp túlpörög a motor. Tehát nem a tűztől porög túl, hanem fordítva.

Sent from my A0001 using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 17:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
rockolo77 írta:
muhaati írta:

Itt valami csúnya tervezési hiba lehet a háttérben, - ez egy újabb nagy pofon lesz a márkának, szánalmas az importőr hozzá állása!
Az a furcsa számomra, hogy ha a részecskeszűrő házának repedése okozza a tüzeket, akkor mitől pörög fel a motor?
Értelmezésemben a tüzet a DPF házának törése okozza, olyan esetekben, amikor vagy épp regenerál, vagy épp túlpörög a motor. Tehát nem a tűztől porög túl, hanem fordítva.

Sent from my A0001 using Tapatalk


A DPF házának repedése nem volt hova köthető, a lényeg az volt hogy az akár 600 fokosra is hevülő gáz tört ki a motortérbe ahol hamar talált olyat ami lángra kaphat.

A kezdetek óta hallgatom a Totalcar.hu Égéstér podcast-jét, Novoth Tibi már sztorizott felpörgött Fordokról kb 3 éve. Azok még cikket se kaptak...

Offtopic :
Magyarországon nem tartom veszélyeztetnek ezeket az autókat, útközben sokból eltűnik a DPF. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 17:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...

Én kerülném.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 19:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
kzolee írta:
Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...

Én kerülném.

Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 20:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
kzolee írta:
Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...

Én kerülném.

Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.


Valóban. Viszont rendes autóval haladunk, nem egy WAG konszernes ipari hulladékkal toljuk!!! :)

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: leslie
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 20:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
muhaati írta:
hamoriarpi írta:
kzolee írta:
Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...

Én kerülném.

Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.


Valóban. Viszont rendes autóval haladunk, nem egy WAG konszernes ipari hulladékkal toljuk!!! :)

Tény, hogy egy autószervíznek a BMW rendes. Tapasztaltam.
Egy gyári garis VW nem annyira rendes.
Minden relatív.
:nyelves:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 20:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
Egy gyári garis VW nem annyira rendes.

:nyelves:


Na jahhhh ...... kéremszépen egy gyári garis F10 30 d . az ugyancsak nem rendes. :)

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 21:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
muhaati írta:
hamoriarpi írta:
Egy gyári garis VW nem annyira rendes.

:nyelves:


Na jahhhh ...... kéremszépen egy gyári garis F10 30 d . az ugyancsak nem rendes. :)

Fiam apósjelöltjének pont a rettegett F10 20d van, 80e km körül jár, van hozzá extraként vásárolt BMW Service Inclusive. Nincs baja vele, nyugodt mint Árpi.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.


Ma átnézigéltem az enyémet, holnap reggel teljes nyugalommal indulok útnak. Vasárnap este " jöttömet nyugatról várjátok " ! :franko:

( megelőzve a savazásokat, ezzel többet mentem 3 hónap alatt, mint a 61-el egy év alatt. Ugye hétköznap dolgozom, munkába gyalog járok. Viszont hétvégén ki se lehet rángatni a kocsiból, IMÁDOM !!!!! )

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.22. 09:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
hamoriarpi írta:
kzolee írta:
Egy biztos: az N47 nem a legsikerültebb motorjuk...

Én kerülném.

Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.


Megpróbálták megoldani, hogy ne kelljen pisit is tankolni, de úgy tűnik nem sikerült. (DPF)

A többi dolog (repedő szelepfedél, szívósor, szar olajpumpa, vezérműlánc, kicsúszó hengerhüvely stb...) meg tényleg trehány munka. Egyszóval tényleg ipari hulladék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.23. 13:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
muhaati írta:
hamoriarpi írta:
Tetszik, amilyen érintőleges finomsággal írtok ezekről gyárihibás raklap sz@rokról.


Ma átnézigéltem az enyémet, holnap reggel teljes nyugalommal indulok útnak. Vasárnap este " jöttömet nyugatról várjátok " ! :franko:

( megelőzve a savazásokat, ezzel többet mentem 3 hónap alatt, mint a 61-el egy év alatt. Ugye hétköznap dolgozom, munkába gyalog járok. Viszont hétvégén ki se lehet rángatni a kocsiból, IMÁDOM !!!!! )


Jelentem itthon. Nem szakadt el a lánc, nem gyulladt ki, nem csapágyas, ..................... :facepalm:

Rengeteg autóm volt már , még többel megyek , hiszen javítok egy-kettőt, DE ! ez, életem legjobb autója. :franko:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 547 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator