* *
Pontos idő: 2024.03.28. 15:38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 547 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2016.11.25. 00:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1568
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
kzolee írta:
http://www.bavarianmw.com/guide-545.html


Köszönöm, köszönöm! Trélerre rakták, megy a műsor tovább. :mrgreen: Tőlem 200 kmrre történnek az események.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.01.19. 23:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem találtam topicot "megoldás a hülyeségekre" címmel... :oops:

Mi változott, hogy nem tudok képet feltölteni? [url=IDE]https://drive.google.com/drive/folders/0B-2A06T0iNnZYVdxQldGNU9aWXM?usp=sharing[/url] kattintva található egy mappa benne négy érdekes fotóval. Ha valaki betenné nekem ide, fűznék hozzá némi magyarázatot. Érdekes ám!

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.01.20. 16:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
SvidronyA írta:
Nem találtam topicot "megoldás a hülyeségekre" címmel... :oops:

Mi változott, hogy nem tudok képet feltölteni? [url=IDE]https://drive.google.com/drive/folders/0B-2A06T0iNnZYVdxQldGNU9aWXM?usp=sharing[/url] kattintva található egy mappa benne négy érdekes fotóval. Ha valaki betenné nekem ide, fűznék hozzá némi magyarázatot. Érdekes ám!

KépKépKép
Kép
Isszuk (innánk) szavaidat András. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.01.20. 17:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
SvidronyA írta:
Nem találtam topicot "megoldás a hülyeségekre" címmel... :oops:

Mi változott, hogy nem tudok képet feltölteni? [url=IDE]https://drive.google.com/drive/folders/0B-2A06T0iNnZYVdxQldGNU9aWXM?usp=sharing[/url] kattintva található egy mappa benne négy érdekes fotóval. Ha valaki betenné nekem ide, fűznék hozzá némi magyarázatot. Érdekes ám!

KépKépKép
Kép
Isszuk (innánk) szavaidat András. ;)

Nem látom (itt) a képeket, de ettől függetlenül néhány mondat róluk, azon T. Klubtársaimnak, akik látják: :oops:

Szerdán voltam a bátyóéknál, ahol egy F10 20d blokkot vezettek vissza az életbe... a fotókon látható vezérműlánc-fogaskerék 4 év/240 000km használat után nézett ki így. :roll: Ez a harmadik F10, amelyet rövid időn belül javítottak ugyanilyen problémával, azaz átugrott/szakadt lánc okozta traumát kezelendő. A szóbeszéd, illetve a bátyámék tapasztalata alapján (néhány "dögöt" szervizelnek rendszeresen) az a konklúzió, illetve azt tanácsolják a tulajoknak, hogy max. 160k futásteljesítmény környékén erősen javallott a vezérlés állapotának ellenőrzése még abban az esetben is, ha semmilyen hibajelenséget nem produkál.

Ha valamelyikőtök látja a képeket jelezzen vissza, hogy csak én nem látom!
Előre is köszönöm.

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.01.20. 17:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
SvidronyA írta:
PeterE39 írta:
SvidronyA írta:
Nem találtam topicot "megoldás a hülyeségekre" címmel... :oops:

Mi változott, hogy nem tudok képet feltölteni? [url=IDE]https://drive.google.com/drive/folders/0B-2A06T0iNnZYVdxQldGNU9aWXM?usp=sharing[/url] kattintva található egy mappa benne négy érdekes fotóval. Ha valaki betenné nekem ide, fűznék hozzá némi magyarázatot. Érdekes ám!

KépKépKép
Kép
Isszuk (innánk) szavaidat András. ;)

Nem látom (itt) a képeket, de ettől függetlenül néhány mondat róluk, azon T. Klubtársaimnak, akik látják: :oops:

Szerdán voltam a bátyóéknál, ahol egy F10 20d blokkot vezettek vissza az életbe... a fotókon látható vezérműlánc-fogaskerék 4 év/240 000km használat után nézett ki így. :roll: Ez a harmadik F10, amelyet rövid időn belül javítottak ugyanilyen problémával, azaz átugrott/szakadt lánc okozta traumát kezelendő. A szóbeszéd, illetve a bátyámék tapasztalata alapján (néhány "dögöt" szervizelnek rendszeresen) az a konklúzió, illetve azt tanácsolják a tulajoknak, hogy max. 160k futásteljesítmény környékén erősen javallott a vezérlés állapotának ellenőrzése még abban az esetben is, ha semmilyen hibajelenséget nem produkál.

Ha valamelyikőtök látja a képeket jelezzen vissza, hogy csak én nem látom!
Előre is köszönöm.

Kicseréltem imgur-re a linkeket, hátha az tapatalk-ban is megjelenik, nem csak böngészőben.
Gyalázatosan néz ki szerencsétlen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.01.20. 19:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Annyit tennék hozzá, hogy szikravadász szerelőm szerint elektromos téren is gyengébb konstrukció, mint az E60 széria.

Azt nem értem, ha ilyen tré a vezérlés, miért nem külső szíjasra csinálták, mint annó az M20-nál?

Az utolsó képet beraknám szívem szerint a telefonra háttérképnek, hogy kijózanodjak, mikor a mobilét turkálom...

Viszont elismerésre méltó mérnöki teljesítmény az E60-at alulmúlni...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: jlaci74
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.01.20. 20:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SA írta:
Ha valamelyikőtök látja a képeket jelezzen vissza, hogy csak én nem látom!

A javított link látszik a böngészőben /chrome/.

kzolee írta:
Az utolsó képet beraknám szívem szerint a telefonra háttérképnek, hogy kijózanodjak, mikor a mobilét turkálom...

Viszont elismerésre méltó mérnöki teljesítmény az E60-at alulmúlni...


:franko:

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.01.23. 23:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Annyit tennék hozzá, hogy szikravadász szerelőm szerint elektromos téren is gyengébb konstrukció, mint az E60 széria.

Azt nem értem, ha ilyen tré a vezérlés, miért nem külső szíjasra csinálták, mint annó az M20-nál?

Az utolsó képet beraknám szívem szerint a telefonra háttérképnek, hogy kijózanodjak, mikor a mobilét turkálom...

Viszont elismerésre méltó mérnöki teljesítmény az E60-at alulmúlni...


Az E60/61-et pedig kritikán aluli alulmúlni elektromosan, mert még a francia autók elektromos rendszerei is kiröhögik (amikről pedig jót még nem hallottam) :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.01.24. 00:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Laza írta:
kzolee írta:
Annyit tennék hozzá, hogy szikravadász szerelőm szerint elektromos téren is gyengébb konstrukció, mint az E60 széria.

Azt nem értem, ha ilyen tré a vezérlés, miért nem külső szíjasra csinálták, mint annó az M20-nál?

Az utolsó képet beraknám szívem szerint a telefonra háttérképnek, hogy kijózanodjak, mikor a mobilét turkálom...

Viszont elismerésre méltó mérnöki teljesítmény az E60-at alulmúlni...


Az E60/61-et pedig kritikán aluli alulmúlni elektromosan, mert még a francia autók elektromos rendszerei is kiröhögik (amikről pedig jót még nem hallottam) :facepalm:

Offtopic: szar francia, olasz...stb. Ugyan már, T. Klubtárs! Nézz utána, hogy legtöbbjükben Bosch rendszer szolgál(?)...
A hülye franciák pl. a C5-öt emiatt (is) szerelték 2009-11 között Densoval, s láss csodát, autó lett belőle! Ehhez hasonlóra, meg az ellenkezőjére is számtalan példa van.
Tartson ki minden legalább a gariidő végéig oszt' tessen autót cserélni! ...mondják/teszik ezt sokfelé; ezért sem panaszkodnak annyit, mint nálunk, ahova -rend szerint- a levetett cucc jut. Ez van.

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: 4 hamoriarpi, jlaci74, NagyMatyas, Rjani530d
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.06.26. 19:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1568
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Sziasztok,

Van egy hófehér 520d automata sedanunk, 2011-es.

Kerdesem, hogy a a csomagtér ajtónál lévő rugó ( vagy a felcsapodast szabályozó ellenállás ) totál elfáradt és amikor nyitom a csomagtér ajtót akkor úgy felcsapodik, hogy majdnem beveri a hátsó szélvédőt. Mit kell cserélni? Mekkora összeg kb? Köszi szépen

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.06.26. 20:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
PapaBoss írta:
Sziasztok,

Van egy hófehér 520d automata sedanunk, 2011-es.

Kerdesem, hogy a a csomagtér ajtónál lévő rugó ( vagy a felcsapodast szabályozó ellenállás ) totál elfáradt és amikor nyitom a csomagtér ajtót akkor úgy felcsapodik, hogy majdnem beveri a hátsó szélvédőt. Mit kell cserélni? Mekkora összeg kb? Köszi szépen


51247204366 , cca 7.000.-Ft

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: PapaBoss
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.06.26. 21:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
muhaati írta:
PapaBoss írta:
Sziasztok,

Van egy hófehér 520d automata sedanunk, 2011-es.

Kerdesem, hogy a a csomagtér ajtónál lévő rugó ( vagy a felcsapodast szabályozó ellenállás ) totál elfáradt és amikor nyitom a csomagtér ajtót akkor úgy felcsapodik, hogy majdnem beveri a hátsó szélvédőt. Mit kell cserélni? Mekkora összeg kb? Köszi szépen


51247204366 , cca 7.000.-Ft

Ez a cikkszám csak a hófehérekre vonatkozik, vagy a nem hófehérekre is? :mrgreen: :nyelves:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.06.28. 07:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
muhaati írta:
PapaBoss írta:
Sziasztok,

Van egy hófehér 520d automata sedanunk, 2011-es.

Kerdesem, hogy a a csomagtér ajtónál lévő rugó ( vagy a felcsapodast szabályozó ellenállás ) totál elfáradt és amikor nyitom a csomagtér ajtót akkor úgy felcsapodik, hogy majdnem beveri a hátsó szélvédőt. Mit kell cserélni? Mekkora összeg kb? Köszi szépen


51247204366 , cca 7.000.-Ft

Ez a cikkszám csak a hófehérekre vonatkozik, vagy a nem hófehérekre is? :mrgreen: :nyelves:


Gyakorlatilag mindegy, hiszen látod, a kérdezőt sem érdekli a válasz. :roll:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.14. 07:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017 ... g_a_bmw-m/

Khm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.14. 10:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kzolee írta:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/

Khm.

Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott. :? :shock: :roll:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.14. 11:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Gallaca írta:
kzolee írta:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/

Khm.

Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott. :? :shock: :roll:


Columbo hadnagy feltételezése:
A fojtószelep biztosan nem működött, hiszen a DDE érzékelte volna a gázpedálállás és a fordulatszám közti ellentmondást, és parancsot ad a fojtószelepnek, hogy motor állj! Ez benne van, programban. Mivel a fojtószelep nem működött, így regeneráció sem volt, valószínűleg régóta. A megnövekedett kipuff oldali ellennyomás pedig besegített abba, hogy a már nem tökéletes turbóban kapcsolat keletkezzen a szívóág és a kenési kör között.
Szerintem ez ennyire egyszerű.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 muhaati, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.14. 12:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Gallaca írta:
kzolee írta:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/

Khm.

Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott. :? :shock: :roll:


Columbo hadnagy feltételezése:
A fojtószelep biztosan nem működött, hiszen a DDE érzékelte volna a gázpedálállás és a fordulatszám közti ellentmondást, és parancsot ad a fojtószelepnek, hogy motor állj! Ez benne van, programban. Mivel a fojtószelep nem működött, így regeneráció sem volt, valószínűleg régóta. A megnövekedett kipuff oldali ellennyomás pedig besegített abba, hogy a már nem tökéletes turbóban kapcsolat keletkezzen a szívóág és a kenési kör között.
Szerintem ez ennyire egyszerű.


Reggelizés közben bennem is az a gondolat ébredt fel először, hogy vajon mire való a fojtószelep. :doglotlo:

Az ügy maga kicsit elszomorít. Hogy a fenébe fordulhat elő, hogy két ilyen lényeges műszaki hiba esetén is járóképes marad az autó, egy bohókás hibaüzenet társaságában, amikor pontosan tudják a gyáriak, hogy bekövetkezhet egy ember életet követelő tragédia? Esküszöm megfogom és kivágatom az autómból a részecskeszűrőt. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.14. 13:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Gallaca írta:
kzolee írta:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/

Khm.

Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott. :? :shock: :roll:


Columbo hadnagy feltételezése:
A fojtószelep biztosan nem működött, hiszen a DDE érzékelte volna a gázpedálállás és a fordulatszám közti ellentmondást, és parancsot ad a fojtószelepnek, hogy motor állj! Ez benne van, programban. Mivel a fojtószelep nem működött, így regeneráció sem volt, valószínűleg régóta. A megnövekedett kipuff oldali ellennyomás pedig besegített abba, hogy a már nem tökéletes turbóban kapcsolat keletkezzen a szívóág és a kenési kör között.
Szerintem ez ennyire egyszerű.


Reggelizés közben bennem is az a gondolat ébredt fel először, hogy vajon mire való a fojtószelep. :doglotlo:

Az ügy maga kicsit elszomorít. Hogy a fenébe fordulhat elő, hogy két ilyen lényeges műszaki hiba esetén is járóképes marad az autó, egy bohókás hibaüzenet társaságában, amikor pontosan tudják a gyáriak, hogy bekövetkezhet egy ember életet követelő tragédia? Esküszöm megfogom és kivágatom az autómból a részecskeszűrőt. :roll:


A legfőképp az érdekelne, hogy ez 'okosba' javítás miatt történhetett meg, vagy ez előfordulhat egy 6 éves, (elvileg) gyári előírások alapján karbantartott, érintetlen autóval?

A részecskeszűrőt figyeli folyamatosan az autó? Miért nem szólt ha eldugult? A fojtószelep gyakran meghibásodik? Mivel biztonságkritikus nehezen képzelem el hogy ne működött volna.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.14. 14:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Gallaca írta:
kzolee írta:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/14/vegigneztem_ahogy_porra_eg_a_bmw-m/

Khm.

Vegyesek az érzelmeim a cikkel kapcsolatban, de, hogy manuál váltós és szétforgott. :? :shock: :roll:


Columbo hadnagy feltételezése:
A fojtószelep biztosan nem működött, hiszen a DDE érzékelte volna a gázpedálállás és a fordulatszám közti ellentmondást, és parancsot ad a fojtószelepnek, hogy motor állj! Ez benne van, programban. Mivel a fojtószelep nem működött, így regeneráció sem volt, valószínűleg régóta. A megnövekedett kipuff oldali ellennyomás pedig besegített abba, hogy a már nem tökéletes turbóban kapcsolat keletkezzen a szívóág és a kenési kör között.
Szerintem ez ennyire egyszerű.


Reggelizés közben bennem is az a gondolat ébredt fel először, hogy vajon mire való a fojtószelep. :doglotlo:

Az ügy maga kicsit elszomorít. Hogy a fenébe fordulhat elő, hogy két ilyen lényeges műszaki hiba esetén is járóképes marad az autó, egy bohókás hibaüzenet társaságában, amikor pontosan tudják a gyáriak, hogy bekövetkezhet egy ember életet követelő tragédia? Esküszöm megfogom és kivágatom az autómból a részecskeszűrőt. :roll:


A legfőképp az érdekelne, hogy ez 'okosba' javítás miatt történhetett meg, vagy ez előfordulhat egy 6 éves, (elvileg) gyári előírások alapján karbantartott, érintetlen autóval?

A részecskeszűrőt figyeli folyamatosan az autó? Miért nem szólt ha eldugult? A fojtószelep gyakran meghibásodik? Mivel biztonságkritikus nehezen képzelem el hogy ne működött volna.


A részecskeszűrőt folyamatosan figyeli, pontosan ezért érthetetlen a számomra, hogy miért csak egy figyelmeztetést tesz ki a műszerfalra, az autó mozgásképtelenné tétele helyett. (Vagyis értem, így legalább minden szarrá megy). A fojtószelep 300-350 ezer km-et általában kibír, szóval szerintem pont ezért nem hajlandó érdemi információt közzétenni a márkaszerviz. (Tekert az érintett autó.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Az új F10
HozzászólásElküldve: 2017.07.14. 15:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
A részecskeszűrőt folyamatosan figyeli, pontosan ezért érthetetlen a számomra, hogy miért csak egy figyelmeztetést tesz ki a műszerfalra, az autó mozgásképtelenné tétele helyett. (Vagyis értem, így legalább minden szarrá megy). A fojtószelep 300-350 ezer km-et általában kibír, szóval szerintem pont ezért nem hajlandó érdemi információt közzétenni a márkaszerviz. (Tekert az érintett autó.)

E60 semmilyen figyelmeztetést nem ad, ha nem megy a fojtószelep és képtelen regenerálni! (Hogy minél több minden menjen tönkre...) Pont ezért nincs normális vízhőfokkijelzés sem...
A figyelmeztetés annyi, hogy nem megy az autó. Konkrétan egyáltalán nem. Megtörtént eset. Muha Atihoz 40-50-es max sebességgel tudtam kijutni, és nem az Üllői úti nagy forgalom miatt. A fojtószelep 150 ezer után bármikor összefoshatja magát. Egy k...a check engine-t sem gyújt az a foskazán.
Off: jelenlegi autón halál pontos vízhőfokkijelzés, multifunkciós kijelzőn 2 gombnyomásra digitálisan vízhőfok, olajhőfok (nem titkos menüből előbányászva...), DPF telítettség-kijelzés a műszerfalon (soha nem fordult még elő...).
A megérzéseim eddig visszaigazolódtak. A BMW hozzáállása ezekhez a dolgokhoz minden kritikán aluli.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 547 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator