2017.06.21. 16:07
tökmöc írta:
http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=20
E60 és E61-be szűrő nélküli van ha jól tudom nekem az alvázszám szerint azt küldtek! Remélem mindenki erről beszélt, mert én erről! Tudomásom szerint kartergáz lecsapatónak is hívják.
2017.06.21. 16:11
NagyMatyas írta:tökmöc írta:
http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=20
E60 és E61-be szűrő nélküli van ha jól tudom nekem az alvázszám szerint azt küldtek! Remélem mindenki erről beszélt, mert én erről! Tudomásom szerint kartergáz lecsapatónak is hívják.
Inkább olajszeparátor, de igen a lényeg az, hogy itt már nincs klasszikus értelembe vett szűrő.
2017.06.21. 21:42
NagyMatyas írta:kovessyroli írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??
Szia! Csak gyári.
Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.
Nem bírja a membránjuk az után gyártottaknak. Innentől meg értelmét veszti az egész, mert nem veszed észre, hogy rossz, csak azt, hogy meghalt a turbód. Gyári 50 ezret biztosan kibír. Aki akar az kockáztat.
2017.06.21. 23:06
atti523i írta:NagyMatyas írta:kovessyroli írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??
Szia! Csak gyári.
Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.
Nem bírja a membránjuk az után gyártottaknak. Innentől meg értelmét veszti az egész, mert nem veszed észre, hogy rossz, csak azt, hogy meghalt a turbód. Gyári 50 ezret biztosan kibír. Aki akar az kockáztat.
nálam benzinesnél adta meg magát a vaico membránja kb 3000 km-er alatt.tényleg úgy van,hogy meglehet venni az utángyártott cuccokat,aztán késöbb kiderül hogy bejött-e vagy sem.én általában mindig szívtam velük.
2017.06.21. 23:13
NagyMatyas írta:rockerekhu írta:Sajnos ezeket a piezo porlasztokat nem lehet felujitani vagy uj vagy bontot jatszik.Injektorok bemeres kiszedesel kb 10000-15000ft amirol en tudok.ha te viszed ofa kiszedve akkor 6000kb.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Fellehet, csak a próbapad nem ad valós képet az autóban uralkodó viszonyokról, illetve számolni kell a porlasztóház kopásával is, amit előszeretettel leszarnak. Én próbáltam, kár erőltetni. +30k/db áron kaptam volna gyári felújítottat, ami tudja azt, mint az új. Már nagyon bánom így utólag.
2017.06.22. 12:26
atti523i írta:NagyMatyas írta:kovessyroli írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??
Szia! Csak gyári.
Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.
Nem bírja a membránjuk az után gyártottaknak. Innentől meg értelmét veszti az egész, mert nem veszed észre, hogy rossz, csak azt, hogy meghalt a turbód. Gyári 50 ezret biztosan kibír. Aki akar az kockáztat.
nálam benzinesnél adta meg magát a vaico membránja kb 3000 km-er alatt.tényleg úgy van,hogy meglehet venni az utángyártott cuccokat,aztán késöbb kiderül hogy bejött-e vagy sem.én általában mindig szívtam velük.
2017.06.23. 08:02
kovessyroli írta:Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.
2017.06.23. 14:10
NagyMatyas írta:kovessyroli írta:Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.
A fedélben van membrán, szívd meg a tetejét legközelebb.
"míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat." - szívósorra gondolsz? Ha igen, akkor ott csak akkor folyik az olaj, ha megkopott a tengely.
2017.06.23. 16:05
atti523i írta:NagyMatyas írta:kovessyroli írta:Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.
A fedélben van membrán, szívd meg a tetejét legközelebb.
"míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat." - szívósorra gondolsz? Ha igen, akkor ott csak akkor folyik az olaj, ha megkopott a tengely.
az enyém 97-es benzines,ott mit kell tapasztalnom ha jól működik?mielött rendelnék újat Bendegúz kollégától,megnézném ezt a szájba b...ott vaico-t,hogy mi van vele.
2017.06.23. 18:17
NagyMatyas írta:atti523i írta:NagyMatyas írta:kovessyroli írta:Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.
A fedélben van membrán, szívd meg a tetejét legközelebb.
"míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat." - szívósorra gondolsz? Ha igen, akkor ott csak akkor folyik az olaj, ha megkopott a tengely.
az enyém 97-es benzines,ott mit kell tapasztalnom ha jól működik?mielött rendelnék újat Bendegúz kollégától,megnézném ezt a szájba b...ott vaico-t,hogy mi van vele.
Ha leveszed az olajbetöltő sapkát, akkor jelentősen le kell esnie az alapjáratnak. Amennyiben jól veszem ki a nevedből és benzinesed van.
2017.07.06. 20:01
2017.07.06. 21:55
tökmöc írta:Sziasztok!
Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik???
2017.07.06. 22:08
vaszarig írta:tökmöc írta:Sziasztok!
Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik???
Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e!
Tudomásom szerint el szokott halálozni!
2017.07.07. 17:15
tökmöc írta:vaszarig írta:tökmöc írta:Sziasztok!
Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik???
Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e!
Tudomásom szerint el szokott halálozni!
Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! Ilyen apró szar dolgokkal idegesít
2017.07.07. 18:33
rockerekhu írta:tökmöc írta:vaszarig írta:tökmöc írta:Sziasztok!
Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik???
Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e!
Tudomásom szerint el szokott halálozni!
Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! Ilyen apró szar dolgokkal idegesít
Maga az izzó foglalatot is megnézted elöszeretel szoktak megolvadni,és ilyenkor megbolondul,de ugy emlékszem neked gond volt a kábelekel is azt már megcsinálták?
2017.07.07. 23:24
tökmöc írta:rockerekhu írta:tökmöc írta:vaszarig írta:tökmöc írta:Sziasztok!
Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik???
Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e!
Tudomásom szerint el szokott halálozni!
Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! Ilyen apró szar dolgokkal idegesít
Maga az izzó foglalatot is megnézted elöszeretel szoktak megolvadni,és ilyenkor megbolondul,de ugy emlékszem neked gond volt a kábelekel is azt már megcsinálták?
A kábelek ki vannak cserélve a foglalatot is megnéztem a bal oldali van megolvadva de szereztem csere darabot és ugyan úgy írogatja! Szerdán viszem vissza, mert mióta meglett a kábelezés csinálva azóta a rádió is sokkal rosszabb vagyis mindig gyenge a vétel! Ha nem jönnek rá mi a baja felgyújtóm őket és az autót is
2017.07.08. 09:36
2017.07.09. 13:02
2017.07.09. 22:31
dreizwanzig írta:sziasztok!
Valamit nem ertek az e60 navikkal kapcsolatban. Azt hittem, hogy azok az autok, amiknek mar a sok gombos i-drive vezerlojuk van, azok mind CIC van.
De itt van pl EZ. Ha jol latom a fokepernyo alapjan, akkor ez CCC. Fel tudna homalyositani valaki a temaban? Amugy a CIC az opcio volt, vagy evjarattal jott? Marmint az tudom, hogy CIC az csak a kesobbi evjaratokban van, de a vegen lehetett venni meg CCC-s autot es a CIC az extra volt, vagy egy ido utan a CCC-t teljesen felvaltotta a CIC?
2017.07.10. 16:46
tökmöc írta:Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! Ilyen apró szar dolgokkal idegesít