2017.07.07. 23:29
2017.07.08. 06:16
rockerekhu írta: addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.
2017.07.08. 10:38
rockerekhu írta:Ameddig nem lesz lesulyozva a kocsi 2x68kg elöl 68kg hátul 21kg a csomiban és full tankal addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.
2017.07.08. 11:24
cseptomi1211 írta:rockerekhu írta:Ameddig nem lesz lesulyozva a kocsi 2x68kg elöl 68kg hátul 21kg a csomiban és full tankal addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.
Igen, tudom. Épp ezért az az első kérdésem a futóművesnél hogy műterhelést használnak-e. A centír kilőve, tegnap elmentem egy másik gumishoz... 5g kellett a felnibe. Természetesen hatástalan volt ez is. Viszont legutóbb amikor rázópadon át lett nézve a futómű, észrevettem hogy az olajteknő tömítés cserés lesz. Ha jól informálódtam akkor ez a futómű részleges bontásával oldható meg.
Mert ha tényleg így van akkor felesleges addig beállíttatnom mert a tömítés csere után mehetek újra nem?
Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről
2017.07.08. 11:39
Gallaca írta:cseptomi1211 írta:rockerekhu írta:Ameddig nem lesz lesulyozva a kocsi 2x68kg elöl 68kg hátul 21kg a csomiban és full tankal addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.
Igen, tudom. Épp ezért az az első kérdésem a futóművesnél hogy műterhelést használnak-e. A centír kilőve, tegnap elmentem egy másik gumishoz... 5g kellett a felnibe. Természetesen hatástalan volt ez is. Viszont legutóbb amikor rázópadon át lett nézve a futómű, észrevettem hogy az olajteknő tömítés cserés lesz. Ha jól informálódtam akkor ez a futómű részleges bontásával oldható meg.
Mert ha tényleg így van akkor felesleges addig beállíttatnom mert a tömítés csere után mehetek újra nem?
Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről
Bölcsőt kell leengedni hozzá, menesztőkön nyugszik, jó eséllyel ugyanoda megy vissza.
Biztos, hogy a karter ereszt? Becsapós az olajszűrőház tömítés szivárgása, ráfolyik a peremre. Ha a szívósor alatt látsz olajat, kb. a generátor magasságában, akkor azt nézd meg először. Ezeknek a motoroknak a jellemző hibája. (meg a többinek is! ) Persze, ha nem volt még cserélve.
2017.07.08. 12:33
cseptomi1211 írta:Gallaca írta:cseptomi1211 írta:rockerekhu írta:Ameddig nem lesz lesulyozva a kocsi 2x68kg elöl 68kg hátul 21kg a csomiban és full tankal addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.
Igen, tudom. Épp ezért az az első kérdésem a futóművesnél hogy műterhelést használnak-e. A centír kilőve, tegnap elmentem egy másik gumishoz... 5g kellett a felnibe. Természetesen hatástalan volt ez is. Viszont legutóbb amikor rázópadon át lett nézve a futómű, észrevettem hogy az olajteknő tömítés cserés lesz. Ha jól informálódtam akkor ez a futómű részleges bontásával oldható meg.
Mert ha tényleg így van akkor felesleges addig beállíttatnom mert a tömítés csere után mehetek újra nem?
Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről
Bölcsőt kell leengedni hozzá, menesztőkön nyugszik, jó eséllyel ugyanoda megy vissza.
Biztos, hogy a karter ereszt? Becsapós az olajszűrőház tömítés szivárgása, ráfolyik a peremre. Ha a szívósor alatt látsz olajat, kb. a generátor magasságában, akkor azt nézd meg először. Ezeknek a motoroknak a jellemző hibája. (meg a többinek is! ) Persze, ha nem volt még cserélve.
Igen, ismerős. Olajszűrő ház tömítést kb. 2 hónapja cseréltem. Generátor mögötti részen olajos volt állandóan.
Szóval nem 100% hogy ugyanabba a pozícióba kerül vissza a bölcső?
Időben mennyi a tömítés csere? Nagy munka? A gond az hogy jövő hét szombaton külföldi nyaralásra megyek az autóval. Kb. 1500km oda-vissza.
Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről
2017.07.08. 12:57
Gallaca írta:cseptomi1211 írta:Gallaca írta:cseptomi1211 írta:rockerekhu írta:Ameddig nem lesz lesulyozva a kocsi 2x68kg elöl 68kg hátul 21kg a csomiban és full tankal addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.
Igen, tudom. Épp ezért az az első kérdésem a futóművesnél hogy műterhelést használnak-e. A centír kilőve, tegnap elmentem egy másik gumishoz... 5g kellett a felnibe. Természetesen hatástalan volt ez is. Viszont legutóbb amikor rázópadon át lett nézve a futómű, észrevettem hogy az olajteknő tömítés cserés lesz. Ha jól informálódtam akkor ez a futómű részleges bontásával oldható meg.
Mert ha tényleg így van akkor felesleges addig beállíttatnom mert a tömítés csere után mehetek újra nem?
Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről
Bölcsőt kell leengedni hozzá, menesztőkön nyugszik, jó eséllyel ugyanoda megy vissza.
Biztos, hogy a karter ereszt? Becsapós az olajszűrőház tömítés szivárgása, ráfolyik a peremre. Ha a szívósor alatt látsz olajat, kb. a generátor magasságában, akkor azt nézd meg először. Ezeknek a motoroknak a jellemző hibája. (meg a többinek is! ) Persze, ha nem volt még cserélve.
Igen, ismerős. Olajszűrő ház tömítést kb. 2 hónapja cseréltem. Generátor mögötti részen olajos volt állandóan.
Szóval nem 100% hogy ugyanabba a pozícióba kerül vissza a bölcső?
Időben mennyi a tömítés csere? Nagy munka? A gond az hogy jövő hét szombaton külföldi nyaralásra megyek az autóval. Kb. 1500km oda-vissza.
Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről
Dehogynem, illesztett menesztőcsapokra kell visszatolni, ugyanott lesz. Nem tudom mennyi idő, egy napon belüli úgy gondolom. Viszont forró motoron ebben az időben nem egy leányálom.
Ilyen melóból még mindig sikerült kihúzni magam!
2017.07.08. 13:14
cseptomi1211 írta:Na ez megnyugtató. Akkor beállíttatom a futóművet még a jövő héten nyaralás előtt.
A tömítés cserét majd utána olajcserével együtt megejtem. Ha lehet én is megcsinálok mindent magam.
Esetleg dunaharaszti környékén tudsz korrekt futóművest aki ismeri a műterhelést? messzebb nem szívesen mennék már a héten.
Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről
2017.07.08. 13:39
Gallaca írta:cseptomi1211 írta:Na ez megnyugtató. Akkor beállíttatom a futóművet még a jövő héten nyaralás előtt.
A tömítés cserét majd utána olajcserével együtt megejtem. Ha lehet én is megcsinálok mindent magam.
Esetleg dunaharaszti környékén tudsz korrekt futóművest aki ismeri a műterhelést? messzebb nem szívesen mennék már a héten.
Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről
Nem tudok sajnos, senki nem ismeri. Vagy én nem ismerem, aki ismeri!
2017.07.08. 17:23
cseptomi1211 írta:Gallaca írta:cseptomi1211 írta:Na ez megnyugtató. Akkor beállíttatom a futóművet még a jövő héten nyaralás előtt.
A tömítés cserét majd utána olajcserével együtt megejtem. Ha lehet én is megcsinálok mindent magam.
Esetleg dunaharaszti környékén tudsz korrekt futóművest aki ismeri a műterhelést? messzebb nem szívesen mennék már a héten.
Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről
Nem tudok sajnos, senki nem ismeri. Vagy én nem ismerem, aki ismeri!
Rendben, azért köszönöm a segítséged! Sajnos a fehérvári futóművesek sem ismerik.
Tapatalkkal küldve az én PLK-L01 eszközömről
2017.07.21. 22:39
2017.07.22. 22:33
ST1 írta:lóghat a kormánymű annyira, hogy 2 hét(1000km pályán) alatt kiveri a balos lemförder kutyacsontot? a jobbos továbbra is jó. mi lehet még? lassan minden elem cserélve volt, a toronycsapágy kivételével. kézzel nyomva, éppen hogy csak mozog a fogasléc, sztem max 1 mili. de már nem tudok mire gondolni. így a kedvenc jobbos hosszú tempós(100+) kanyaromban úgy elkezdett ütni a futómű, hogy azt hittem ki fog esni alólam, de tényleg, megijedtem!
2017.07.23. 11:00
rockerekhu írta:Ameddig nem lesz lesulyozva a kocsi 2x68kg elöl 68kg hátul 21kg a csomiban és full tankal addig 1 % az esélye hogy jó lesz a beálitás.
2017.07.23. 18:34
rockerekhu írta:ST1 írta:lóghat a kormánymű annyira, hogy 2 hét(1000km pályán) alatt kiveri a balos lemförder kutyacsontot? a jobbos továbbra is jó. mi lehet még? lassan minden elem cserélve volt, a toronycsapágy kivételével. kézzel nyomva, éppen hogy csak mozog a fogasléc, sztem max 1 mili. de már nem tudok mire gondolni. így a kedvenc jobbos hosszú tempós(100+) kanyaromban úgy elkezdett ütni a futómű, hogy azt hittem ki fog esni alólam, de tényleg, megijedtem!
Nem hiszem en roszkormanymuvel mentem haza anno 3000km es hasznaltam is itt is jo sokaig,ott vagy nem lemforder kutyacsont van benne vagy nem volt rendesen valami meghuzva mikor csereltetek vagy csak siman rosz minoseget kaptal.
2017.07.23. 19:25
ST1 írta:rockerekhu írta:ST1 írta:lóghat a kormánymű annyira, hogy 2 hét(1000km pályán) alatt kiveri a balos lemförder kutyacsontot? a jobbos továbbra is jó. mi lehet még? lassan minden elem cserélve volt, a toronycsapágy kivételével. kézzel nyomva, éppen hogy csak mozog a fogasléc, sztem max 1 mili. de már nem tudok mire gondolni. így a kedvenc jobbos hosszú tempós(100+) kanyaromban úgy elkezdett ütni a futómű, hogy azt hittem ki fog esni alólam, de tényleg, megijedtem!
Nem hiszem en roszkormanymuvel mentem haza anno 3000km es hasznaltam is itt is jo sokaig,ott vagy nem lemforder kutyacsont van benne vagy nem volt rendesen valami meghuzva mikor csereltetek vagy csak siman rosz minoseget kaptal.
azóta cseréltem egy noname márkára, ami a másik oldalon egy éve bírja, az is nyekk.
a lemförder komplett volt, csuklóval együtt. lehetséges, hogy a csukló lelazult? izomból meg lett húzva. de az miért kottyanna amíg meneten van?
most újra alá feküdtem, és a fogasléc felől érzem inkább a kottyanást bal oldalon. jobbon "kb semmit nem érezni belőle.
lehet tényleg nem lemförder volt, és a csukló szét ment volna ilyen hamar? mert nem a gömbfej oldalán érzem a kottyanást. teszek egy próbát egy másik csuklóval.
2017.07.24. 08:39
ST1 írta:rockerekhu írta:ST1 írta:lóghat a kormánymű annyira, hogy 2 hét(1000km pályán) alatt kiveri a balos lemförder kutyacsontot? a jobbos továbbra is jó. mi lehet még? lassan minden elem cserélve volt, a toronycsapágy kivételével. kézzel nyomva, éppen hogy csak mozog a fogasléc, sztem max 1 mili. de már nem tudok mire gondolni. így a kedvenc jobbos hosszú tempós(100+) kanyaromban úgy elkezdett ütni a futómű, hogy azt hittem ki fog esni alólam, de tényleg, megijedtem!
Nem hiszem en roszkormanymuvel mentem haza anno 3000km es hasznaltam is itt is jo sokaig,ott vagy nem lemforder kutyacsont van benne vagy nem volt rendesen valami meghuzva mikor csereltetek vagy csak siman rosz minoseget kaptal.
azóta cseréltem egy noname márkára, ami a másik oldalon egy éve bírja, az is nyekk.
a lemförder komplett volt, csuklóval együtt. lehetséges, hogy a csukló lelazult? izomból meg lett húzva. de az miért kottyanna amíg meneten van?
most újra alá feküdtem, és a fogasléc felől érzem inkább a kottyanást bal oldalon. jobbon "kb semmit nem érezni belőle.
lehet tényleg nem lemförder volt, és a csukló szét ment volna ilyen hamar? mert nem a gömbfej oldalán érzem a kottyanást. teszek egy próbát egy másik csuklóval.
2017.08.09. 13:55
2017.08.09. 14:40
attila94 írta:Jobb "GL-szem" csere a legújabb nyereményem. EZEN kívűl mit kell vennem?
2017.08.09. 15:30
NagyMatyas írta:attila94 írta:Jobb "GL-szem" csere a legújabb nyereményem. EZEN kívűl mit kell vennem?
Hozzá kiszedő szerszámot és jó nagy levegőt.
2017.08.09. 19:04
Gallaca írta:Venni kell egy Muhaatit!