2017.07.03. 18:02
gorcsev írta:Sziasztok!
Hétvégén érdekes dolgot produkált az autó.
Elmentem szombaton közel 700km-et, majdnem végig esőben. 400km után megálltam tankolni és amikor beálltam a kúthoz, volt egy kis mélyedés, amibe bele huppant az autó eleje, mire kigyulladt középen a sárga háromszög és jobbra lent a sárga felkiáltó jeles lámpa is. Elindultam, majd kb. 50km után a pályán elkezdett lassulni kocsi és szépen kigurultam a leállósávra. A frászt hozta rám, de végül kiderült, hogy csak a tempomat kapcsolt ki, plusz nem ment a kilométeróra, a fogyasztásmérő és a napi számláló, meg persze a kilométer számláló sem. Hazamentem majd másnap megint beültem az autóba és menet közben egyszer csak kialudtak a műszerfalon a jelzések, beindultak a mutatók és most megint minden ok. Gondolom valahol beázhattam és ennyi idő kellett a kiszáradáshoz, csak azt kellene tudni merre felé nézelődjek.
Valami ötlet?
üdv
Gorcsev
2017.07.04. 23:23
2017.07.05. 00:49
Hudiny írta:Sziasztok!
Egy jó szerelőt keresek (lehetőleg Budapest és szűkebb vonzáskörzete) aki megoldja az alábbi problémám.
A vas: 525da
2 napja az alapjáratom elkezdett ingadozni, alig észrevehető tartományban. Főleg fordulatszám változás után(gázfröccs, klíma ki/be kapcs) visszatérve az alapjáratra figyelhető meg. Ma voltam diagon, annyi derült ki, hogy a common rail nyomásom ingadozik egy kb 80-100 bar-os tartományban, de csakis alapjáraton. Stabil fordulaton a nyomás stabil. Teljesítmény romlást nem tapasztalható.
Azt a tippet kaptam, hogy valószínűleg a nyomás szabályzó szeleppel, vagy a porlasztókkal lesz a gond.
Levegőszűrő, üzemanyagszűrő most volt cserélve.
Minden ötlet welcome, illetve egy konkrét szerelő elérhetőségeinek nagyon örülnék, aki profi ebben.
(remélem jó topicba írtam kezdő fórumozó létemre)
Köszönöm,
Hudiny
2017.07.05. 12:32
2017.07.05. 17:54
Lesdeges írta:sziasztok, remélem jó helyre írok, van olyan budapesti köztetek, akitől tudnék bontott veztengely jeladót ill. lambdaszondát venni, (és akár be is tudná rakni holnap)? Arra lesz dolgom, és nagyon nem találok itt helyben megoldást. Vagy valaki Bp-Debrecen vonalon. Nagyon köszönöm!
2017.07.05. 20:28
bendegúz írta:Lesdeges írta:sziasztok, remélem jó helyre írok, van olyan budapesti köztetek, akitől tudnék bontott veztengely jeladót ill. lambdaszondát venni, (és akár be is tudná rakni holnap)? Arra lesz dolgom, és nagyon nem találok itt helyben megoldást. Vagy valaki Bp-Debrecen vonalon. Nagyon köszönöm!
Gallacát kérdezd, Csepelen van.
2017.07.08. 20:10
Malcolm írta:Imco írta:zeller1.0 írta:üdvözlet mindenkinek! kötött már be valaki hidraulikus csomagtéremelő rendszert?? ha igen örülnék ha leírná nekem amolyan szájbarágós módszerrel előre is köszönöm!
Ha beszerezted, akkor ráérsz leíratni.
Életemben 1 db-ot láttam működés közben.
Nem egy tucat áru, nem egy home made cucc.
1-2x esett róla itt is szó.
Mondom én mielőtt más mondja: rossz topicba írtad.
****
Na meg látom egyből stencilezted is. Elég lesz egy helyre is leírni!
Most volt egy eladó touringba való,hamar elment,és mivel touring van neki is, szerintem megvan az.
2017.07.08. 22:36
zeller1.0 írta:Malcolm írta:Imco írta:zeller1.0 írta:üdvözlet mindenkinek! kötött már be valaki hidraulikus csomagtéremelő rendszert?? ha igen örülnék ha leírná nekem amolyan szájbarágós módszerrel előre is köszönöm!
Ha beszerezted, akkor ráérsz leíratni.
Életemben 1 db-ot láttam működés közben.
Nem egy tucat áru, nem egy home made cucc.
1-2x esett róla itt is szó.
Mondom én mielőtt más mondja: rossz topicba írtad.
****
Na meg látom egyből stencilezted is. Elég lesz egy helyre is leírni!
Most volt egy eladó touringba való,hamar elment,és mivel touring van neki is, szerintem megvan az.
Igen volt
én vásároltam meg... és már túl vagyok a bekötésen is, működik is rendesen már, csak a munkahenger támasztócsavarjánál kellene megoldanom a tetőlemez merevítését...valakinek ötlet? ami a topicot illeti végignyálaztam de nem találtam ide vonatkozó fejezetet, és ez volt az a 2 topic ahova legutoljára írt valaki is ezért tettem ide hátha így gyorsabban reagál valaki, mivel elég keveset vagyok itthon így kevés az időm arra is hogy ennek szenteljem...de aki ezt először olvassa legyen szives javítson, és átteszem a megfelelő helyre
2017.07.10. 15:47
oroszroland1985 írta:Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha járt már így valaki mint én. A sorozatos hiba a legnagyobb mínuszokban kezdődött, nem indult be az autó csak tekert az önindító. Utána beindult és egyből leállt. 3-4-5 próbálkozásra indult be és nem fulladt le. Másik hiba: menet közben erővesztés, fulladozás, alapjárat ingadozás. Eddig a gyertyákat cseréltük, üzemanyag szűrőt, kompresszió jó, múltkori kilvasásnál 3-5-6 hengereket hozta hibának: P0102, P0171, P0174, P1083, P1085. Injektor tisztítást javasol a szerelőm. Ma kitisztítottam a pillangószelepet is hátha, rádugtunk egy alap olvasót és ezeket dobta be hibának. Valaki tud erre okosat mondani, vagy egy hozzáértő szakit aki tudja hol kezdjen bele?
2017.07.10. 17:47
Matetuning írta:oroszroland1985 írta:Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha járt már így valaki mint én. A sorozatos hiba a legnagyobb mínuszokban kezdődött, nem indult be az autó csak tekert az önindító. Utána beindult és egyből leállt. 3-4-5 próbálkozásra indult be és nem fulladt le. Másik hiba: menet közben erővesztés, fulladozás, alapjárat ingadozás. Eddig a gyertyákat cseréltük, üzemanyag szűrőt, kompresszió jó, múltkori kilvasásnál 3-5-6 hengereket hozta hibának: P0102, P0171, P0174, P1083, P1085. Injektor tisztítást javasol a szerelőm. Ma kitisztítottam a pillangószelepet is hátha, rádugtunk egy alap olvasót és ezeket dobta be hibának. Valaki tud erre okosat mondani, vagy egy hozzáértő szakit aki tudja hol kezdjen bele?
Szia! Nálam is hasonló a helyzet. 2003-as 525it m54b25 de a p171 p174 hiba most már megszűnt.
-trafó
-tömítések
-gyertyák
-szivócső
-légtömegmérő
-kartergazszűrő
- AC
-benzinszűrő
-vákumcsövek stb stb cserélve
Most 1-2 hengersorra írja az üzemanyag hibát felcseréltük az injektorokat is de akkor is oda rakja a hibát. Nem jár mindig minden henger. Fogalmam sincs mit kezdjek vele. Ráadásul elkezedett valahol fals levegőt szívni úgy, hogy most minden új benne. Lehet megint levenni a szívósort. Télen alapjáraton folyamatosan 5-ös henger hibát hozott ha nem indultam el vele. Leállít újra indít és mint a doxa járt. Fogalmam sincs mit kezdek a kocsival. Szerelőtől szerelőig van hordva nincs megoldás csak találgatás. Fél motor új már.
2017.07.10. 17:51
bendegúz írta:Matetuning írta:oroszroland1985 írta:Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha járt már így valaki mint én. A sorozatos hiba a legnagyobb mínuszokban kezdődött, nem indult be az autó csak tekert az önindító. Utána beindult és egyből leállt. 3-4-5 próbálkozásra indult be és nem fulladt le. Másik hiba: menet közben erővesztés, fulladozás, alapjárat ingadozás. Eddig a gyertyákat cseréltük, üzemanyag szűrőt, kompresszió jó, múltkori kilvasásnál 3-5-6 hengereket hozta hibának: P0102, P0171, P0174, P1083, P1085. Injektor tisztítást javasol a szerelőm. Ma kitisztítottam a pillangószelepet is hátha, rádugtunk egy alap olvasót és ezeket dobta be hibának. Valaki tud erre okosat mondani, vagy egy hozzáértő szakit aki tudja hol kezdjen bele?
Szia! Nálam is hasonló a helyzet. 2003-as 525it m54b25 de a p171 p174 hiba most már megszűnt.
-trafó
-tömítések
-gyertyák
-szivócső
-légtömegmérő
-kartergazszűrő
- AC
-benzinszűrő
-vákumcsövek stb stb cserélve
Most 1-2 hengersorra írja az üzemanyag hibát felcseréltük az injektorokat is de akkor is oda rakja a hibát. Nem jár mindig minden henger. Fogalmam sincs mit kezdjek vele. Ráadásul elkezedett valahol fals levegőt szívni úgy, hogy most minden új benne. Lehet megint levenni a szívósort. Télen alapjáraton folyamatosan 5-ös henger hibát hozott ha nem indultam el vele. Leállít újra indít és mint a doxa járt. Fogalmam sincs mit kezdek a kocsival. Szerelőtől szerelőig van hordva nincs megoldás csak találgatás. Fél motor új már.
A megoldás az, hogy egy jó szerelőhöz kell elvinni, aki tudja is mit csinál, és nem csak találgat!
2017.07.10. 17:55
Matetuning írta:bendegúz írta:Matetuning írta:oroszroland1985 írta:Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha járt már így valaki mint én. A sorozatos hiba a legnagyobb mínuszokban kezdődött, nem indult be az autó csak tekert az önindító. Utána beindult és egyből leállt. 3-4-5 próbálkozásra indult be és nem fulladt le. Másik hiba: menet közben erővesztés, fulladozás, alapjárat ingadozás. Eddig a gyertyákat cseréltük, üzemanyag szűrőt, kompresszió jó, múltkori kilvasásnál 3-5-6 hengereket hozta hibának: P0102, P0171, P0174, P1083, P1085. Injektor tisztítást javasol a szerelőm. Ma kitisztítottam a pillangószelepet is hátha, rádugtunk egy alap olvasót és ezeket dobta be hibának. Valaki tud erre okosat mondani, vagy egy hozzáértő szakit aki tudja hol kezdjen bele?
Szia! Nálam is hasonló a helyzet. 2003-as 525it m54b25 de a p171 p174 hiba most már megszűnt.
-trafó
-tömítések
-gyertyák
-szivócső
-légtömegmérő
-kartergazszűrő
- AC
-benzinszűrő
-vákumcsövek stb stb cserélve
Most 1-2 hengersorra írja az üzemanyag hibát felcseréltük az injektorokat is de akkor is oda rakja a hibát. Nem jár mindig minden henger. Fogalmam sincs mit kezdjek vele. Ráadásul elkezedett valahol fals levegőt szívni úgy, hogy most minden új benne. Lehet megint levenni a szívósort. Télen alapjáraton folyamatosan 5-ös henger hibát hozott ha nem indultam el vele. Leállít újra indít és mint a doxa járt. Fogalmam sincs mit kezdek a kocsival. Szerelőtől szerelőig van hordva nincs megoldás csak találgatás. Fél motor új már.
A megoldás az, hogy egy jó szerelőhöz kell elvinni, aki tudja is mit csinál, és nem csak találgat!
Akkor mondj egy jó szakit Vp megyében
2017.07.10. 18:05
2017.07.10. 18:17
2017.07.10. 18:40
Matetuning írta:Mivel nem igazán megy az auto így elég nagy gond a távolság.
2017.07.11. 08:02
Matetuning írta:Mivel nem igazán megy az auto így elég nagy gond a távolság.
2017.07.13. 13:09
2017.07.13. 13:44
róka írta:Jónapot! Érdekes dolgok történek az 530 dezsönél, gondolt egyet és nem jelzi ki a müxerfalon a tempomatott pedig müködik ,másrészt meg a km órát az az előző tulaj javíttatta minden szépen mutat de a kilométer számláló kiakadt valószínű elszúrták a szoftverét mert can hibára panaszkodik mst1.. vagy mi... Tud valaki segíteni????
2017.07.13. 14:56
Ma néztem egy kijelző tesztett minden oké,de a bmw scanner nem találja a gr2 modult no data felirat van de tempomat meg müködik és gyárilag tempomatos.Imco írta:róka írta:Jónapot! Érdekes dolgok történek az 530 dezsönél, gondolt egyet és nem jelzi ki a müxerfalon a tempomatott pedig müködik ,másrészt meg a km órát az az előző tulaj javíttatta minden szépen mutat de a kilométer számláló kiakadt valószínű elszúrták a szoftverét mert can hibára panaszkodik mst1.. vagy mi... Tud valaki segíteni????
Ha pixelfixes akkor az garis. Igaz náluk nem jellemző az ilyen hiba.
2017.07.15. 19:21