* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 181  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.06.03. 18:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.15. 20:00
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Nagymagyarország (néha :))
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Norek írta:
Hello!engem erdekelne hogy 530d be sarga szinü az olaj,mielott megvettem nemreg csereltek le...de hallottam rola hogy a bele valo olaj a valtoba piros!valaki megtudja pontosan mondani hogy ezzel kesobbiekben gond lesz?de a valto valt szepwn semmi hiba most...varom a segitseget,koszi


Az eredeti Texaco ETL 7045 sárga volt.

Üdv,
Joe

_________________
http://mayree-uh-uh.blogspot.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.06.03. 20:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
seepheerd írta:
Norek írta:
Hello!engem erdekelne hogy 530d be sarga szinü az olaj,mielott megvettem nemreg csereltek le...de hallottam rola hogy a bele valo olaj a valtoba piros!valaki megtudja pontosan mondani hogy ezzel kesobbiekben gond lesz?de a valto valt szepwn semmi hiba most...varom a segitseget,koszi


Az eredeti Texaco ETL 7045 sárga volt.

Üdv,
Joe

Olyat még nem láttam, pedig elpacsáltam már pár litert. Csak pirosat.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.03. 20:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.15. 20:00
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Nagymagyarország (néha :))
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
seepheerd írta:
Norek írta:
Hello!engem erdekelne hogy 530d be sarga szinü az olaj,mielott megvettem nemreg csereltek le...de hallottam rola hogy a bele valo olaj a valtoba piros!valaki megtudja pontosan mondani hogy ezzel kesobbiekben gond lesz?de a valto valt szepwn semmi hiba most...varom a segitseget,koszi


Az eredeti Texaco ETL 7045 sárga volt.

Üdv,
Joe

Olyat még nem láttam, pedig elpacsáltam már pár litert. Csak pirosat.


Szerintem már nem is fogsz... :)

Persze nem sárga igazán, de motorolaj szerű, aranyszínű beütéssel (Bal alsó a friss, középső a cserélendő olaj színe):

Kép

Üdv,
Joe

_________________
http://mayree-uh-uh.blogspot.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.03. 22:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
seepheerd írta:
Gallaca írta:
seepheerd írta:
Norek írta:
Hello!engem erdekelne hogy 530d be sarga szinü az olaj,mielott megvettem nemreg csereltek le...de hallottam rola hogy a bele valo olaj a valtoba piros!valaki megtudja pontosan mondani hogy ezzel kesobbiekben gond lesz?de a valto valt szepwn semmi hiba most...varom a segitseget,koszi


Az eredeti Texaco ETL 7045 sárga volt.

Üdv,
Joe

Olyat még nem láttam, pedig elpacsáltam már pár litert. Csak pirosat.


Szerintem már nem is fogsz... :)

Persze nem sárga igazán, de motorolaj szerű, aranyszínű beütéssel (Bal alsó a friss, középső a cserélendő olaj színe):


Üdv,
Joe

Ez 8072.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.04. 16:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.15. 20:00
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Nagymagyarország (néha :))
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Ez 8072.


Valahol megvan a teljes cikk, amiben egy szerencsés pógár még talált pár gallon (asszem 25literes kiszerelés volt) eredeti (mármint a váltóba való eredeti) olajat, megtöltötte a kis kannáját ő fotózta és írta le hogy milyen is ez. Arra emlékszem, hogy abba a GM váltóba az volt az eredeti, gyári előírt. És ha jól tévedek, a fotót is onnan mentettem le.
Ennyit tudok mondani, tekintetes bíróság...

Edited:
Megtaláltam, ez bizpny úgy van ahogy mondod:

LINK


Üdv,
Joe

_________________
http://mayree-uh-uh.blogspot.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 02:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.27. 02:31
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Tudom nem váltó olaj-hoz kapcsolódó a kérdésem, de hátha tudtok nekem segíteni!?
Adott egy 525tds Automata.(Állt 3 hétig sajnos egy rossz akksival.) Gépen(kódkiolvasó) volt tegnap,törölve lettek a hibakódok!
Viszont most nem vált jól a váltó. Van h 3000-ig ki pörög és akkor sem vált. Pedig finoman van bánva vele. Nem padlózva.
Eddig tökéletes volt a fel és a vissza váltás.
Esetleg valakinek valami ötlet hogy mi lehet???
Újra gépre tettük de semmi hibát nem hoz.
Hallotam hogy újra kell tanítani a váltót, ez igaz lehet? Ha igen hogyan tanítsam?
Mentem vele, és sima "D"-be nem vált fel, lehúzom"S"-be kicsit kipörög majd visszahúzom "D"be és akkor vált el. Ez normális?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Ui: Váltó olaj 1 éve, megvételkor kell cserélve.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 08:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.15. 20:00
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Nagymagyarország (néha :))
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
katakacs írta:
Sziasztok!

Tudom nem váltó olaj-hoz kapcsolódó a kérdésem, de hátha tudtok nekem segíteni!?
Adott egy 525tds Automata.(Állt 3 hétig sajnos egy rossz akksival.) Gépen(kódkiolvasó) volt tegnap,törölve lettek a hibakódok!
Viszont most nem vált jól a váltó. Van h 3000-ig ki pörög és akkor sem vált. Pedig finoman van bánva vele. Nem padlózva.
Eddig tökéletes volt a fel és a vissza váltás.
Esetleg valakinek valami ötlet hogy mi lehet???
Újra gépre tettük de semmi hibát nem hoz.
Hallotam hogy újra kell tanítani a váltót, ez igaz lehet? Ha igen hogyan tanítsam?
Mentem vele, és sima "D"-be nem vált fel, lehúzom"S"-be kicsit kipörög majd visszahúzom "D"be és akkor vált el. Ez normális?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Ui: Váltó olaj 1 éve, megvételkor kell cserélve.


Első dolog: olajszint rendben?

_________________
http://mayree-uh-uh.blogspot.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 14:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.27. 02:31
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen olajszint rendben van!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 14:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.15. 20:00
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Nagymagyarország (néha :))
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
katakacs írta:
Igen olajszint rendben van!


Akkor itt már csak a piócás ember segíthet! Hamarosan biztosan jön...

Üdv,
Joe

_________________
http://mayree-uh-uh.blogspot.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Tényleg mekkora ötlet a hibakódokat elolvasás és értelmezés nélkül kitörölni. Attól biztosan megjavul az autó...

Ja hogy nem? És ezek után találgasson mindenki, hogy a 10.000 lehetséges variációból mi lehetett. Miután 5 km autókázás alatt nem írt vissza semmit a tárolóba. Node, nem volt csak kétezer tankolni, holnap a csajt is el kell vinni a diszkóba, meg még le is kell mosni a kocsit.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 23:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.27. 02:31
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Kedves hozzászóló, biztosan magadról beszélsz, mert mindenki magából indul ki. Csak hogy tisztázzuk...A váltóra semmilyen hibát nem hozott! Talán ezért is vagyok tanácstalan...dehát mit is várok... :) Azért kössz a semmit! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.27. 23:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
katakacs írta:
Kedves hozzászóló, biztosan magadról beszélsz, mert mindenki magából indul ki. Csak hogy tisztázzuk...A váltóra semmilyen hibát nem hozott! Talán ezért is vagyok tanácstalan...dehát mit is várok... :) Azért kössz a semmit! :)


Ha írt volna, akkor is teljesen mindegy, mert még váltós számára is semmit mondóak a váltóhibákkal kapcsolatos hibakódok/üzenetek. Ha ránk hallgatsz, akkor nem erőlteted a váltóst se, felrakatsz egy bontottat, amit találsz és használod, amíg el nem hullik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.28. 00:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
katakacs írta:
Kedves hozzászóló, biztosan magadról beszélsz, mert mindenki magából indul ki. Csak hogy tisztázzuk...A váltóra semmilyen hibát nem hozott! Talán ezért is vagyok tanácstalan...dehát mit is várok... :) Azért kössz a semmit! :)

Csak hogy tisztázzuk! A kérdés sem tartalmazott semmilyen információt a váltóról, gondolom a fészbúkról bekopizott "kérdésre" ezért nem tudott senki érdemben válaszolni ott sem. Hibát törölni én úgy szoktam, hogy először a hiba okát szüntetem meg, aztán a hibaüzenetet törlöm. Itt nyilvánvalóan nem ez történt, hanem egy oktalan hibatüzenettörlés. Jelzem, hibát törölni "villáskulccsal" kell!
Gondolom(bár a kérdésben nincs erről sem infó) a hozzáértő diagos végigtörölt mindent, közte egy váltóadaptációt is. Ebből egy rommáhasznált váltó nehezen áll fel. Az sem lett leírva, hogy az újraélesztés után működött-e a váltó, a "hibatörlés" milyen okból történt, stb. Mire kellene válaszolni? Az volt a kérdés, hogy a dolgok működnek-e, aztán már nem? Ja ilyenek, működnek, aztán már nem. Murphy is megírta. Konkrétan az sem volt leírva, hogy a "hibatörlés előtt nem volt a váltóvezérlőben tárolt hibaüzenet. Sem itt, sem a fészen! Egy jól megfogalmazott kérdés esetenként sokat segíthet(ne). Ebben a formában ezt a kérdést viszont tényleg meghagyjuk a "piócás embernek".

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 4 bendegúz, jimbi525d, NagyMatyas, rockerekhu
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.29. 01:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.27. 02:31
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor nézd meg jobban a facés posztot, ugyanis volt aki értelmes választ tudott adni! :D Azért mert neked az oviban is BMW volt a jeled, attól még nem biztos hogy mindent tudsz! :D
Piócás emberkét kilőttem! Köszönöm a SEGÍTŐ hozzászólásokat!
Az okoskodó szövegért viszont kár volt leütnöd a billentyűt! :D Remélem neked is lesz ilyen problémád, és kicseréled a váltót! :) Én más megoldást választottam! :)

Köszönöm a pozitív segítséget mindenkinek! Megoldottam a problémát! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.29. 11:35 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.15. 20:00
Hozzászólások: 238
Tartózkodási hely: Nagymagyarország (néha :))
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
katakacs írta:
Akkor nézd meg jobban a facés posztot, ugyanis volt aki értelmes választ tudott adni! :D Azért mert neked az oviban is BMW volt a jeled, attól még nem biztos hogy mindent tudsz! :D
Piócás emberkét kilőttem! Köszönöm a SEGÍTŐ hozzászólásokat!
Az okoskodó szövegért viszont kár volt leütnöd a billentyűt! :D Remélem neked is lesz ilyen problémád, és kicseréled a váltót! :) Én más megoldást választottam! :)

Köszönöm a pozitív segítséget mindenkinek! Megoldottam a problémát! :D


No, akkor most akkor áruld el mi volt a baj és a megoldás, vagy hasbarúglak :D

Üdv,
Joe

_________________
http://mayree-uh-uh.blogspot.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek seepheerd az itt látható tagok köszönték meg: 2 kzolee, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.30. 00:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
katakacs írta:
Akkor nézd meg jobban a facés posztot, ugyanis volt aki értelmes választ tudott adni! :D Azért mert neked az oviban is BMW volt a jeled, attól még nem biztos hogy mindent tudsz! :D
Piócás emberkét kilőttem! Köszönöm a SEGÍTŐ hozzászólásokat!
Az okoskodó szövegért viszont kár volt leütnöd a billentyűt! :D Remélem neked is lesz ilyen problémád, és kicseréled a váltót! :) Én más megoldást választottam! :)

Köszönöm a pozitív segítséget mindenkinek! Megoldottam a problémát! :D


Látom átment a lényeg, gratulálok! Tényleg nem tudok mindent, ahogy itt szerintem senki sem, főleg, hogy mi volt a kérdés a kérdésedben. Sajnos nulla információt tartalmazott a problémáról, erre próbáltam rávilágítani. Sajnálom, hogy nem értetted meg, és újfent a személyeskedést váltotta ki belőled. Ha nem tetszett a válasz stílusa, akkor megkérlek, hogy olvasd el a sajátodat, akkor hátha rájössz a miértre. Az okoskodást nem találom a hozzászólásomban, pusztán tényeket közöltem, kérlek segíts.
.
Azért beidézem a lényeget, amit meg kellett volna látnod, és inkább ezekre válaszolni. :wink:
Gallaca írta:
Az sem lett leírva, hogy az újraélesztés után működött-e a váltó, a "hibatörlés" milyen okból történt, stb. Mire kellene válaszolni?Konkrétan az sem volt leírva, hogy a "hibatörlés előtt nem volt a váltóvezérlőben tárolt hibaüzenet. Sem itt, sem a fészen! Egy jól megfogalmazott kérdés esetenként sokat segíthet(ne).

A stílusod nem igazán elfogadott ebben a klubban, főként friss reggel, ismeretlenül. Ezt meghagyjuk a facés csoportoknak, ott jönnek a "frankó tippek" is ezerrel, ott elég beböfögni.
Köszönöm a jókívánságot, szerencsére nem fog problémát okozni a váltócsere ahogy eddig sem, pedig nem egy 30 rugós kövület TDS váltót kellett kicserélnem. Ha pedig meg lehet oldani valamit, hidd el én megoldom.
Oviba sem kellett járnom, már akkor is jó problémamegoldó képességgel rendelkeztem, hogy elkerüljem, inkább otthon csattogós lepkét és pedálos Moszkvicsot javítottam, így abban jó vagyok :wink:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 4 atti523i, bendegúz, kzolee, leslie
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.30. 17:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Nem tudom van -e ennél lejjebb. Mármint a színvonal.

Laca, remélem lassan Te is rájössz, hogy bizonyos kérdezőkre kár bármennyi energiát is fordítani. Sem a kérdést nem tudják megfogalmazni, sem a választ nem tudják értelmezni...

Ha nem érti, amit írtál, akkor legalább beléd köt.

Így van ez a szakács fiúval az E61-es témában, minden hiba, amit vásárlás előtt előrevetítettem neki előjött. Ő viszont legalább lelkes, és megjavíttatja az autót. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, Gallaca
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.30. 17:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
seepheerd írta:
katakacs írta:
Akkor nézd meg jobban a facés posztot, ugyanis volt aki értelmes választ tudott adni! :D Azért mert neked az oviban is BMW volt a jeled, attól még nem biztos hogy mindent tudsz! :D
Piócás emberkét kilőttem! Köszönöm a SEGÍTŐ hozzászólásokat!
Az okoskodó szövegért viszont kár volt leütnöd a billentyűt! :D Remélem neked is lesz ilyen problémád, és kicseréled a váltót! :) Én más megoldást választottam! :)

Köszönöm a pozitív segítséget mindenkinek! Megoldottam a problémát! :D


No, akkor most akkor áruld el mi volt a baj és a megoldás, vagy hasbarúglak :D

Üdv,
Joe


:hehe


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.30. 18:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.27. 02:31
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)

Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk! :)

Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.30. 18:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
katakacs írta:
Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)

Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk! :)

Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött! :D

Akivel most bajoskodsz, (Gallaca) az egyik legsegítőkészebb, és legfelkészültebb kolléga itt a fórumon.
Próbálj meg egy kicsit simulékonyabb lenni, és lehet, hogy Ő fog legtöbbet segíteni itt a klubban, mint sokunknak!
Egyébként bemutatkozás nélkül nekem is az az érzésem, hogy egy huszonéves vagy, aki megvett egy BMW-t olcsóért.
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 181  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 26 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator