* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 888, 889, 890, 891, 892, 893, 894  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 22:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
2 hete voltam Zengőéknél futóművet állítattni, kérdeztem, hogy egy 10mm-es szélesítő után kell e állítani, azt a választ kaptam, hogy nem.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 17:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hátha valakinek hasznos:

Az volt a hibám, hogy menet közben amikor tartottam a sebességet, iszonyatosan rázta a kasznit valami. Gázadásra megszűnt, valamint indulás 1esben is eléggé remegős volt.

Ma volt az autó muhaatinál, ezúton is köszönöm neki a segítséget. Kardánfelfüggesztőcsapágy volt a ludas.
Gondoltam megosztom.
:taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek blueboi69 az itt látható tagok köszönték meg: 3 bendegúz, muhaati, NagySándor
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.17. 10:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Hogy érted azt, hogy hátsó kormányzásra képes? Valamit nem tudok?


Fékezésre összetart, hogy növelje a stabilitást, gyorsításkor is növeli a stabilitást, kanyarodáskor pedig önkormányzásra képes hogy megakadályozza a túlkormányzottságot. Persze ez nem egy látványos dolog, ehez kell sebesség, oldalerő stb mivel nem tartalmaz aktív alkatrészt. Hajtűkanyarban jönnek elő ezek a rejtett tulajdonságok, amikor ahelyett hogy kitörne a hátulja, ráfekszik az ívre. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.25. 12:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 434
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori :facepalm:
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.25. 12:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazer írta:
Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori :facepalm:
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?


Akkumulátor jól van rögzítve? Akkumulátor saruk tiszták, jól meg vannak húzva?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.25. 16:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 434
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Fazer írta:
Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori :facepalm:
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?


Akkumulátor jól van rögzítve? Akkumulátor saruk tiszták, jól meg vannak húzva?


Igen az első alkalom után tüzetesen csekkoltam meglazitva kontakt spray segítségével újra meghúzva.. de újra előfordult.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.25. 17:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazer írta:
attila94 írta:
Fazer írta:
Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori :facepalm:
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?


Akkumulátor jól van rögzítve? Akkumulátor saruk tiszták, jól meg vannak húzva?


Igen az első alkalom után tüzetesen csekkoltam meglazitva kontakt spray segítségével újra meghúzva.. de újra előfordult.


A kontakt spray mit segítene? Rendes akkusarudörzsivel az akkumulátor kivezetését, valamint az autó saruját alaposan oxidmentesíteni kell. Még ellenőrízd pár km után, járó motor mellet nem melegszenek-e az akkusaruk vagy a biztosítéktábla. Ismerős OFF autójában az akkusaru belülről oxidálódott el, töltött, indult rendesen, olajcserekor tünt fel hogy megolvadt az akksi doboza...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.25. 17:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Fazer írta:
attila94 írta:
Fazer írta:
Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori :facepalm:
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?


Akkumulátor jól van rögzítve? Akkumulátor saruk tiszták, jól meg vannak húzva?


Igen az első alkalom után tüzetesen csekkoltam meglazitva kontakt spray segítségével újra meghúzva.. de újra előfordult.

Negatív saru kábele ahol rá van csavarozva a kasznira, ott szokott eloxidálódni. Az szokott szivatni így.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.19. 17:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.02.22. 19:36
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Elektromos kormányoszlop nem "megy" csak ki-be:

természetesen a beszállás könnyítés miatt a legfelső pozícióban ragadt,így vettem az autót ,a tulajt nem zavarta állítólag :mrgreen:
13 e Ft az új bovden ,10 perc a cseréje ,csak a burkolatot kell leszedni alul.

Pixelhiba óracsoport:

pixelfixnél 7 e Ft a szalagkábel jelenleg,szerszámokkal oktatóvideóval,mondjuk ezt nem nagyon csinálnám meg mégegyszer..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.26. 12:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
 ! Jerry írta:
Ez itt a MEGOLDOTT HIBÁK topik. Ismételten kérek minden kedves klubtagot, hogy csak már megoldott hibákat írjanak ide,
természetesen a megoldással együtt, hogy mindenki okulhasson belőle. Kérdések feltevésére ott a másik tízezer topik egyike. Moderátorként nem túl nagy öröm komplett oldalakat törölgetni hozzászólásról hozzászólásra.
Örülnék neki, ha valóban 892 oldalnyi megoldás gyűlt volna már össze az évek alatt, de tartok tőle, hogy ennek csak töredéke releváns.

Offtopic :
Ha visszakapom az irodai melómat, akkor rendberakom ezt a topikot. Gondolom marad vagy 30 oldal. 8)

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.30. 14:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Jerry írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Csak most vettem észre az első fényszóró burák cseréjét követően (pre-facelift), hogy a jobb első lámpámban az elektromos (nem automatikus, hanem a műszerfali kapcsolós manuális) magasság állítás nem működik. :(
A bal oldali megy szépen, a jobb oldali viszont meg sem mozdul... Mi lehet ennek az oka? Szétszedtem, de minden állító pöcök ép, a csatlakozóját befújtam kontakt spray-el, ki-be dugdostam, de semmi.
Van ennek esetleg külön biztosítéka? A diag nem hozta hibára, már ha ez egyáltalán diagolható. (a "Quick test"-en a végén felkapcsolja a lámpákat és megmozgatja fel-le a motorokat, de a jobb oldali lámpában akkor sem történik semmi) :roll:
Eddig nem volt baja, szóval fogalmam nincs, mi történhetett. :(
A csatlakozót ki lehet mérni valahogyan?

Azt mondod nem töröttek az állítópöckök. Ez jó. És vajon a helyükön vannak? A gömb fejüknek be kell kattanniuk a félgömb műanyag fészkükbe. Ha az is a helyén van és a motor is működik (működik? Hallod, hogy próbálkozik?), akkor állítani fogja a magasságot.
Ha a motor nem megy, akkor ellenőrizd, hogy kap-e 12V-ot? Nem hinném, hogy oldalanként külön biztije lenne. Valahol a kábel lehet megfáradva vagy a csatlakozó a lámpánál vagy az LCM-nél. Ki kellene mérni.

Első körben azt vettem észre, hogy a burán lévő csatlakozóban a fém tüskék egyikét mindig benyomja kábelvég (amit rá akarok dugni), pedig nem áll ferdén a tüske... Rendeltem egy kábelt (a lenti ábrán a 14-est), amint megérkezik, beszerelem és még szétszedett állapotában kipróbálom, hogy a motor működik-e vele. :roll: (mert most pl. hangja sincs)

Kép

Az esetemet átmásoltam ide, mert a kábelcserével megoldódott: ismét működik a jobb oldali fényszóró állító motorom. :)

U.I: az mondjuk meglepetésként ért, hogy szétszedve a fényszórót, a gyári motor helyett egy utángyártott TYC gyártmány fogadott, de átforrasztva az új gyári kábel csatiját áthidaltam a hirtelen felmerült problémát ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek FuReady az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, Jerry
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.11. 09:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
volt egy olyan hibajelenségem, hogy nagyobb gázadásnál a motor vészüzemmódba dobta magát rail nyomás túl nagy szabályzás-eltérés hibával. Szinte már előzni sem lehetett vele. Más hiba nem volt a vezérlőben. Annyi érdekességet vettem észre, hogy az eddigi 4 bar-os alapjárati üa.nyomásom 3.7 körül volt. Ezt betudtam az ülés alatti szivattyú kopásának.
Aztán egyszer (szerencsére városon belül) 15 l alá engedtem az üa. szintet és meg is állt a technika. Egyértelmű és ismert a hiba: tankban lévő AC.
Csere után az alapjárati üa. nyomásom 4.1 bar lett és terhelés alatt sem csökkent 3.8 alá.
Az autó 200 km/h-ig padlógázon S-ben sem produkálta a hibát többszöri próbálkozásnál sem.
Úgy látszik, hogy a tankszivattyúnak mégsem csak annyi a feladata. hogy az egyik oldalról a másikba szivattyúzza a gázolajat, hanem az ülés alatti AC-nek is besegít.
Az, hogy miért nem volt alacsony üa. nyomás a hibatárolóban csak azt tudom elképzelni, hogy a rail nyomásszabályzás hibát hamarabb behúzza az ECU, mint az alacsony üa. nyomást. Nem hiszem, hogy más okozta volna a hibát, mert egyértelműen a csere után szünt meg a hiba.

:roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: 2 Gallaca, Hapcii
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.10.11. 11:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz155 írta:
Sziasztok,
volt egy olyan hibajelenségem, hogy nagyobb gázadásnál a motor vészüzemmódba dobta magát rail nyomás túl nagy szabályzás-eltérés hibával. Szinte már előzni sem lehetett vele. Más hiba nem volt a vezérlőben. Annyi érdekességet vettem észre, hogy az eddigi 4 bar-os alapjárati üa.nyomásom 3.7 körül volt. Ezt betudtam az ülés alatti szivattyú kopásának.
Aztán egyszer (szerencsére városon belül) 15 l alá engedtem az üa. szintet és meg is állt a technika. Egyértelmű és ismert a hiba: tankban lévő AC.
Csere után az alapjárati üa. nyomásom 4.1 bar lett és terhelés alatt sem csökkent 3.8 alá.
Az autó 200 km/h-ig padlógázon S-ben sem produkálta a hibát többszöri próbálkozásnál sem.
Úgy látszik, hogy a tankszivattyúnak mégsem csak annyi a feladata. hogy az egyik oldalról a másikba szivattyúzza a gázolajat, hanem az ülés alatti AC-nek is besegít.
Az, hogy miért nem volt alacsony üa. nyomás a hibatárolóban csak azt tudom elképzelni, hogy a rail nyomásszabályzás hibát hamarabb behúzza az ECU, mint az alacsony üa. nyomást. Nem hiszem, hogy más okozta volna a hibát, mert egyértelműen a csere után szünt meg a hiba.

:roker:

Tanulságos eset, mert pár rossz tankszivattyús gép átment már a kezemen, de hasonló hibajelenségről nem számolt be senki. :-o

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: ablakmosó, lámpamosó, intenzív mosó
HozzászólásElküldve: 2017.11.01. 18:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha esetleg valaki az alábbi hibajelenségekkel találkozik az ablak és lámpamosó esetén, gondoltam a megosztom ezügyben a tapasztalatokat.

Kép

Tehát nálam nem működött a 3 mosó közül egyik sem. A lámpamosó esetén valami dugulás volt, levegővel megfúvattam a csövet, plusz oda-vissza mozgattam egy nagy fekcskendővel a folyadékot, továbbá tűvel + ecetessel ecseteltem a spriccniket és ez megoldotta. Felkapcsolt fényszórónál (!) minden 5.-re vagy ha jól emlékszem minden új indításnál mossa a lámpákat. A szivattyúja az utasoldali első kerék mögött van.

Videó hogy lehet szétszedni:



Az ablakmosó fúvókáinál szintén végigmentem a fentieken. Az intenzív mosó pumpája könnyen elérhető helyen van fent, így annál a szükséges feszültség (12V) egy multiméterrel könnyen ellenőrizhető, de első körben a kesztyűtartóban lévő biztosítékokat is érdemes ellenőrizni. 2-es (lámpamosó) és 4-es (szélvédőmosó): http://bmw.e39.hu/biztositektabla.html

E39-hez szélvédő / intenzív / lámpamosó szivattyú: https://old.schmiedmann.hu/hu/bmw-e39/1 ... 7128362154

A kereket leszedve jónéhány csavar tartja a sárvédő dobbetétet (10-es krova), van alul is egy. A karosszériához a legszélén 3 műanyag patenttel kapcsolódik amit nehéz lesz sérülés nélkül szétszedni, így érdemes a szivattyúval együtt megrendelni előre, ez az (51478166992):

https://old.schmiedmann.hu/hu/termek/19 ... -8-166-992

Van még egy műanyag patent balra-lent legbelül elrejtve, aminek a közepe egy késsel kifeszíthető ha nincs rá műanyag célszerszámunk és azzal oldódik a kötés. A külső szivattyú a lámpamosóé, a belső az ablaké sedán esetén és azthiszem touringnál becsatlakozik még egy harmadik is a hátsóé. A csövet és az elektromos csatlakozást lehúzva róla, simán kiszedhető felfelé húzva a gumi tömítésből. Ha jó állapotúnak tűnik és nincs láthatóan szétfagyva, érdemes némi féktisztítóval, ecettel stb átmosni, mert elképzelhető hogy csere nélkül is megoldódik ezzel a probléma.

Érdemes figyelni rá és időben lecserélni a hidegek előtt téli ablakmosóra a folyadékot és megjáratni mindegyik szivattyút hogy a csövekben se maradjon nyári ablakmosó ami megfagyhat. Nálam ez okozta az intenzív mosó vesztét.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mitra7 2017.11.01. 19:28-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek mitra7 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: szélvédő kéder gumi csere
HozzászólásElküldve: 2017.11.01. 19:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép

Ha valaki a szélvédő kéder gumijának a cseréjére adná a fejét, egy remek összefoglaló a munkafázisokról és hogy mire kell figyelni:



A hátsó két gumi hasonlóan cserélhető. A kritikus pont a sarok illesztése, bőven nyomni kell mindhová az ablakmosó folyadékből hogy a helyére csússzon. 1-3 órás meló attól függően hogy milyen állapotban van a régi gumi. Legalább 1 a videóban látható műanyag eszközre szükségünk lesz a munka során amivel a helyére nyomjuk a kédergumit, de bármi hasonló alakú kemény műanyag megteszi aminek nincsenek élei.

Első szélvédő kédergumi: https://old.schmiedmann.hu/hu/termek/94 ... -8-159-784
Hátsó szélvédő U-alakú felső része: https://old.schmiedmann.hu/hu/termek/94 ... -8-159-785
Hátsó alsó rész: https://old.schmiedmann.hu/hu/termek/94 ... -8-159-786



Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek mitra7 az itt látható tagok köszönték meg: Hapcii
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szélvédő kéder gumi csere
HozzászólásElküldve: 2017.11.01. 19:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
A kritikus pont a sarok illesztése, bőven nyomni kell mindhová az ablakmosó folyadékből hogy a helyére csússzon.


Én inkább szilikont lőttem rá, az inkább odavaló anyag ennél a műveletnél, nem is értem miért ablakmosót fúj a videós. :shock:
Lehet nem volt kéznél szilikon. :facepalm:
Én bírom ezt az anyagot, bár sokan szapulják, hogy felpuhítja a gumit hosszú távon...
Amúgy... (OffTopic) Bár engem nem zavar.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bandi1978 2017.11.01. 20:01-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szélvédő kéder gumi csere
HozzászólásElküldve: 2017.11.01. 20:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
mitra7 írta:
A kritikus pont a sarok illesztése, bőven nyomni kell mindhová az ablakmosó folyadékből hogy a helyére csússzon.

Én inkább szilikont lőttem rá, az inkább odavaló anyag ennél a műveletnél, nem is értem miért ablakmosót fúj a videós. :shock:
Lehet nem volt kéznél szilikon. :facepalm:
Én bírom ezt az anyagot, bár sokan szapulják, hogy felpuhítja a gumit hosszú távon...
Amúgy... (OffTopic)

Ami épp kéznél van és csúszik tőle a gumi... a szilikon is megteszi bár azt plusz munka utána lepucolni az ablakról és a karosszériáról.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.28. 20:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A problémám a következő volt:
X3 3.0d manuális váltós, alapjáraton erős vibráció kormányon - váltókaron, sőt az ülésben ülve abban is érezhető. Ezen túl 1-2-3 fokozatban hirtelen kikuplungoláskor a motor fordulatszáma egy pillanatra az alapjárati fordulatszám alá esett, és "befulladt" egy pillanatra.

Kuplungot és kettőstömegű lendkereket - mint hibaforrást - és kizártam, mert 5ekm-rel korábban cseréltettem.

Első körben motortartó bakokat cseréltettem, így egy nagyon kicsit enyhébbé vált a remegés.

Ezután az autót egy kerékemelővel féloldalra borítottuk, mert én azt gyanítottam, hogy a kipufogó érhet bele valahol terhelésváltáskor a kasztniba, de itt nem találtunk hibát, viszont a motorvédő burkolatot levéve észleltük alulról, hogy gázelvételre a bordásszíj belazul, és az ismételt feszülése produkálja a fulladást.

Második körben sok német fórumot olvasgatva hosszbordásszíj - feszítők és görgők cseréjét javasolták.

Erre ma került sor, de hívott a szerelő, hogy a feszítő teljesen jól működik, a görgőket és a szíjat cseréli, illetve az ékszíjtárcsa lesz szerinte a hiba okozója.

Gyorsan vettem a Lángban egy ékszíjtárcsát, aminek a cseréje után megszűnt a remegés, és a fordulatszám esés miatti fulladás is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, kzolee
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.28. 20:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Az a jó ebben, hogy nem csak X3-nál működik ez a megoldás. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.12.28. 21:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Az a jó ebben, hogy nem csak X3-nál működik ez a megoldás. ;)


A típust csak a történeti hűség miatt írtam be.
Bármelyik dieselnél előjöhet, az enyémen 261ekm-nél engem speciel nagyon zavart.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 888, 889, 890, 891, 892, 893, 894  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator