* *
Pontos idő: 2024.03.28. 16:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 249  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 16:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:

http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=20

E60 és E61-be szűrő nélküli van ha jól tudom nekem az alvázszám szerint azt küldtek! Remélem mindenki erről beszélt, mert én erről! :D Tudomásom szerint kartergáz lecsapatónak is hívják. :roll:


Inkább olajszeparátor, de igen a lényeg az, hogy itt már nincs klasszikus értelembe vett szűrő. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 16:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:

http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=20

E60 és E61-be szűrő nélküli van ha jól tudom nekem az alvázszám szerint azt küldtek! Remélem mindenki erről beszélt, mert én erről! :D Tudomásom szerint kartergáz lecsapatónak is hívják. :roll:


Inkább olajszeparátor, de igen a lényeg az, hogy itt már nincs klasszikus értelembe vett szűrő. :wink:


Na végre akkor ebben nem vertek át " olajszeparátorra is gondoltam de az nem jutott eszembe :D " !!!! :roker: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 21:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??


Szia! Csak gyári. :wink:


Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.


Nem bírja a membránjuk az után gyártottaknak. Innentől meg értelmét veszti az egész, mert nem veszed észre, hogy rossz, csak azt, hogy meghalt a turbód. Gyári 50 ezret biztosan kibír. Aki akar az kockáztat.

nálam benzinesnél adta meg magát a vaico membránja kb 3000 km-er alatt.tényleg úgy van,hogy meglehet venni az utángyártott cuccokat,aztán késöbb kiderül hogy bejött-e vagy sem.én általában mindig szívtam velük.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 23:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??


Szia! Csak gyári. :wink:


Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.


Nem bírja a membránjuk az után gyártottaknak. Innentől meg értelmét veszti az egész, mert nem veszed észre, hogy rossz, csak azt, hogy meghalt a turbód. Gyári 50 ezret biztosan kibír. Aki akar az kockáztat.

nálam benzinesnél adta meg magát a vaico membránja kb 3000 km-er alatt.tényleg úgy van,hogy meglehet venni az utángyártott cuccokat,aztán késöbb kiderül hogy bejött-e vagy sem.én általában mindig szívtam velük.

Swag a gyári beszálitó,

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 23:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
Sajnos ezeket a piezo porlasztokat nem lehet felujitani vagy uj vagy bontot jatszik.Injektorok bemeres kiszedesel kb 10000-15000ft amirol en tudok.ha te viszed ofa kiszedve akkor 6000kb.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Fellehet, csak a próbapad nem ad valós képet az autóban uralkodó viszonyokról, illetve számolni kell a porlasztóház kopásával is, amit előszeretettel leszarnak. Én próbáltam, kár erőltetni. +30k/db áron kaptam volna gyári felújítottat, ami tudja azt, mint az új. Már nagyon bánom így utólag.

Évjárat és tipus fuggö nekem anno azt mondták csomádon a Matyoká adagoló,pl az enyém már faceliftes a motor azt nem lehet felujitani csak ujat rakni bele és ezt itt angoloknál is megersösiteték a Bosch szervizben.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.22. 12:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??


Szia! Csak gyári. :wink:


Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.


Nem bírja a membránjuk az után gyártottaknak. Innentől meg értelmét veszti az egész, mert nem veszed észre, hogy rossz, csak azt, hogy meghalt a turbód. Gyári 50 ezret biztosan kibír. Aki akar az kockáztat.

nálam benzinesnél adta meg magát a vaico membránja kb 3000 km-er alatt.tényleg úgy van,hogy meglehet venni az utángyártott cuccokat,aztán késöbb kiderül hogy bejött-e vagy sem.én általában mindig szívtam velük.


Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.23. 08:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.


A fedélben van membrán, szívd meg a tetejét legközelebb. :)

"míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat." - szívósorra gondolsz? Ha igen, akkor ott csak akkor folyik az olaj, ha megkopott a tengely.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.23. 14:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:
Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.


A fedélben van membrán, szívd meg a tetejét legközelebb. :)

"míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat." - szívósorra gondolsz? Ha igen, akkor ott csak akkor folyik az olaj, ha megkopott a tengely.

az enyém 97-es benzines,ott mit kell tapasztalnom ha jól működik?mielött rendelnék újat Bendegúz kollégától,megnézném ezt a szájba b...ott vaico-t,hogy mi van vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.23. 16:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:
Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.


A fedélben van membrán, szívd meg a tetejét legközelebb. :)

"míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat." - szívósorra gondolsz? Ha igen, akkor ott csak akkor folyik az olaj, ha megkopott a tengely.

az enyém 97-es benzines,ott mit kell tapasztalnom ha jól működik?mielött rendelnék újat Bendegúz kollégától,megnézném ezt a szájba b...ott vaico-t,hogy mi van vele.


Ha leveszed az olajbetöltő sapkát, akkor jelentősen le kell esnie az alapjáratnak. Amennyiben jól veszem ki a nevedből és benzinesed van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.23. 18:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
atti523i írta:
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:
Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.


A fedélben van membrán, szívd meg a tetejét legközelebb. :)

"míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat." - szívósorra gondolsz? Ha igen, akkor ott csak akkor folyik az olaj, ha megkopott a tengely.

az enyém 97-es benzines,ott mit kell tapasztalnom ha jól működik?mielött rendelnék újat Bendegúz kollégától,megnézném ezt a szájba b...ott vaico-t,hogy mi van vele.


Ha leveszed az olajbetöltő sapkát, akkor jelentősen le kell esnie az alapjáratnak. Amennyiben jól veszem ki a nevedből és benzinesed van.

ezt tudom hogy esni kell a fordulatnak,én arra gondoltam hogy amikor ki van szedve a szívócső alol,és esetleg megszívom vagy megfújom a bemenő csövet,akkor mit kellene tapasztalnom.át kell engednie a levegőt,vagy nem?stb...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.07.06. 20:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik??? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.07.06. 21:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Sziasztok!

Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik??? :roll:


Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e! ;)

Tudomásom szerint el szokott halálozni! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.07.06. 22:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
tökmöc írta:
Sziasztok!

Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik??? :roll:


Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e! ;)

Tudomásom szerint el szokott halálozni! :roll:


Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! :facepalm: Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! :doglotlo: Ilyen apró szar dolgokkal idegesít :facepalm: :evil:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 17:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
vaszarig írta:
tökmöc írta:
Sziasztok!

Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik??? :roll:


Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e! ;)

Tudomásom szerint el szokott halálozni! :roll:


Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! :facepalm: Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! :doglotlo: Ilyen apró szar dolgokkal idegesít :facepalm: :evil:

Maga az izzó foglalatot is megnézted elöszeretel szoktak megolvadni,és ilyenkor megbolondul,de ugy emlékszem neked gond volt a kábelekel is azt már megcsinálták?

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 18:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
tökmöc írta:
vaszarig írta:
tökmöc írta:
Sziasztok!

Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik??? :roll:


Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e! ;)

Tudomásom szerint el szokott halálozni! :roll:


Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! :facepalm: Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! :doglotlo: Ilyen apró szar dolgokkal idegesít :facepalm: :evil:

Maga az izzó foglalatot is megnézted elöszeretel szoktak megolvadni,és ilyenkor megbolondul,de ugy emlékszem neked gond volt a kábelekel is azt már megcsinálták?


A kábelek ki vannak cserélve a foglalatot is megnéztem a bal oldali van megolvadva de szereztem csere darabot és ugyan úgy írogatja! Szerdán viszem vissza, mert mióta meglett a kábelezés csinálva azóta a rádió is sokkal rosszabb vagyis mindig gyenge a vétel! Ha nem jönnek rá mi a baja felgyújtóm őket és az autót is :D :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 23:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
rockerekhu írta:
tökmöc írta:
vaszarig írta:
tökmöc írta:
Sziasztok!

Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik??? :roll:


Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e! ;)

Tudomásom szerint el szokott halálozni! :roll:


Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! :facepalm: Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! :doglotlo: Ilyen apró szar dolgokkal idegesít :facepalm: :evil:

Maga az izzó foglalatot is megnézted elöszeretel szoktak megolvadni,és ilyenkor megbolondul,de ugy emlékszem neked gond volt a kábelekel is azt már megcsinálták?


A kábelek ki vannak cserélve a foglalatot is megnéztem a bal oldali van megolvadva de szereztem csere darabot és ugyan úgy írogatja! Szerdán viszem vissza, mert mióta meglett a kábelezés csinálva azóta a rádió is sokkal rosszabb vagyis mindig gyenge a vétel! Ha nem jönnek rá mi a baja felgyújtóm őket és az autót is :D :twisted:

Akkor ott lehet a gond a kábelekel vagy nem cserélték ki mindet rendesen vagy valamit leszurtak.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 09:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! :facepalm: Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! :doglotlo: Ilyen apró szar dolgokkal idegesít :facepalm: :evil:[/quote]
Maga az izzó foglalatot is megnézted elöszeretel szoktak megolvadni,és ilyenkor megbolondul,de ugy emlékszem neked gond volt a kábelekel is azt már megcsinálták?[/quote]

A kábelek ki vannak cserélve a foglalatot is megnéztem a bal oldali van megolvadva de szereztem csere darabot és ugyan úgy írogatja! Szerdán viszem vissza, mert mióta meglett a kábelezés csinálva azóta a rádió is sokkal rosszabb vagyis mindig gyenge a vétel! Ha nem jönnek rá mi a baja felgyújtóm őket és az autót is :D :twisted:[/quote]
Akkor ott lehet a gond a kábelekel vagy nem cserélték ki mindet rendesen vagy valamit leszurtak.[/quote]

Én is erre gondoltam de 2 hónapra rá kezd el hülyéskedni? Na mindegy szerdán kiderül!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.07.09. 13:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

Valamit nem ertek az e60 navikkal kapcsolatban. Azt hittem, hogy azok az autok, amiknek mar a sok gombos i-drive vezerlojuk van, azok mind CIC van.
De itt van pl EZ. Ha jol latom a fokepernyo alapjan, akkor ez CCC. Fel tudna homalyositani valaki a temaban? Amugy a CIC az opcio volt, vagy evjarattal jott? Marmint az tudom, hogy CIC az csak a kesobbi evjaratokban van, de a vegen lehetett venni meg CCC-s autot es a CIC az extra volt, vagy egy ido utan a CCC-t teljesen felvaltotta a CIC?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.07.09. 22:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
sziasztok!

Valamit nem ertek az e60 navikkal kapcsolatban. Azt hittem, hogy azok az autok, amiknek mar a sok gombos i-drive vezerlojuk van, azok mind CIC van.
De itt van pl EZ. Ha jol latom a fokepernyo alapjan, akkor ez CCC. Fel tudna homalyositani valaki a temaban? Amugy a CIC az opcio volt, vagy evjarattal jott? Marmint az tudom, hogy CIC az csak a kesobbi evjaratokban van, de a vegen lehetett venni meg CCC-s autot es a CIC az extra volt, vagy egy ido utan a CCC-t teljesen felvaltotta a CIC?

Prelcik azok voltak ilyen hibridek lehetet kerni mar a CIC vagy MASK rendszert,a navihoz 2008 tol meg mar mind CIC rendszer,itt lehetseges hogy elszalt a CIC es raktak bele CCCt


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.07.10. 16:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! :facepalm: Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! :doglotlo: Ilyen apró szar dolgokkal idegesít :facepalm: :evil:


Szép napot!

Nos 3 napja fent van ezen az okos töltőn az autó és azóta hibakód mentes! Szerintetek egy 1 éves aksi okozhatta az izzó problémát amit mindig kiírt? " féklámpa, tolató lámpa, index " :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 249  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator