* *
Pontos idő: 2024.03.28. 23:07

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 125  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.23. 18:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
attila94 írta:
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
attila94 írta:
'96-os autó, REST gombos klímapanel,


Diag látja minden komponensét a fűtésnek? Beírja hibának vagy élőben kell produkálnia a hibát?

Köszi! :)

Diag látja, lehet, hogy csak retkes a klímapanelben a hőérzékelő, olyankor előszeretettel viselkedik így. Esetleg megállt a kisventi, stb. :diag


Osztom a véleményed, nekem ugyan ez volt anno. :wink:


Köszi.

A klímapanelt kitakarítottam már 2 hónappal ezelőtt, ránézek még egyszer hátha a ventilátor állt meg, a hőérzékelőre külön vigyáztam a forrasztása ép. Ha a maga a panel a rossz, azt is látja a diag? Pl. megállt a ventilátor vagy rossz a hőérzékelő?




Elméletileg mindkettő diagolható. Lehet a ventit vezérelni, illetve a hőérzékelőt ha picit megmelegíted, akkor változnia kell az értéknek. (Egyébként E60-ban is most szart be nekem a venti :doglotlo: .)


Abban is BLDC van? A kosztól állt meg vagy a vezérlése miatt? Érdemes megkenni valamivel?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 08:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.05.30. 08:47
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Először is kellemes napot mindenkinek!
Másodjára, sikerült behozatnom Németországból egy patent kis 520i-t. Nem egy fapados példány, de nincs is tele extrázva. A gondom az, hogy ma kiálltam vele, kpm előtt kitakarítgatom, stb, az autó járt alapjáraton kb 15 percet, a klímát is benyomtam egy öt percre. Megy minden szépen, egyszer csak fehéres füst száll fel a motortérből, a klíma (gondolom a gáz) elment. Most nézem, a ventilátor nem kapcsol, és langyos, kb a kinti levegőt fújja AC-vel, emellett hallani a szellőzőkből egy sziszegő hangot. A klíma csövek a motortérben tűzforróak voltak, gondolom nem kapcsolt a ventilátor és nem hűtötte...
Valaki tudna segíteni, esetleg hol keressem a hibát? Kerestem itt a fórumon hasonlót, de a srác nem kapott választ..
Köszi előre is, aki tud segíteni, vendégem egy sörre! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 09:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tomesz39 írta:
Sziasztok!
Először is kellemes napot mindenkinek!
Másodjára, sikerült behozatnom Németországból egy patent kis 520i-t. Nem egy fapados példány, de nincs is tele extrázva. A gondom az, hogy ma kiálltam vele, kpm előtt kitakarítgatom, stb, az autó járt alapjáraton kb 15 percet, a klímát is benyomtam egy öt percre. Megy minden szépen, egyszer csak fehéres füst száll fel a motortérből, a klíma (gondolom a gáz) elment. Most nézem, a ventilátor nem kapcsol, és langyos, kb a kinti levegőt fújja AC-vel, emellett hallani a szellőzőkből egy sziszegő hangot. A klíma csövek a motortérben tűzforróak voltak, gondolom nem kapcsolt a ventilátor és nem hűtötte...
Valaki tudna segíteni, esetleg hol keressem a hibát? Kerestem itt a fórumon hasonlót, de a srác nem kapott választ..
Köszi előre is, aki tud segíteni, vendégem egy sörre! :franko:

Csak a sörért!

Klima venti lehet a gond. Diag nem írja be, ha jól emléxem.
Van felújított és vannak a bontós társak. Gallaca, Schnitzer.
Ha kitöltöd a lakcímed, lehet van közelebb is.
Ha rákeresel van egy csomó leírás róla.

Lökd ide a sört! :D

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: Tomesz39
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 10:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.05.30. 08:47
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
És végül igen, direkt 12V-tal sem indult el, viszont a csokiban van áram.
Nem számít, van itthon egy ventilátor valamelyik nap kpm vizsga előtt átcserélem, csak elég szopó :D
Mondd vezérem az ország melyik részén laksz? Lehetséges személyesen is oda tudom adni :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 11:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
gorcsev írta:
Sziasztok!

A helyzet a következő: időnként elkezd fűteni a kocsi, főleg amikor áll egy darabig, de nem hűl ki teljesen és utána megyek vele. Na akkor az elkezd fűteni, annyit tesz, hogy olyan forró levegőt fúj, ami már kellemetlen akár kéznek, akár lábnak. Tudom hülyén hangzik, de még szaga is van olyan forró. :facepalm: De közben mintha csak a vezető oldalon csinálná. Az utas oldalon nem olyan forró. A múltkor sikerült az is, hogy addig kapcsolgattam ki-be menet közben, hogy egyszer csak egyáltalán nem fűtött, csak a kinti hideget volt hajlandó befújni.
Ez most süni hiba, vagy fűtéscsap? Vagy egészen máshol kell keresni a hibát?
Mit nézzek meg?

Gorcsev


Nekem is csinálja azt, hogy menet közben egyszer csak elkezd dőlni a forró levegő a vezető oldalon egy idő után. Egyszer megálltam az út szélén mikor ilyen volt, és csak az egyik fűtéscsap szabályzott (kapcsolgatott), a másik nem. Nyilván megszorul a szelep. Szerintem Neked is ez lesz.


Tegnap megint elkezdett fűteni. Szegény klíma próbált hideget fújni, de lábra ömlött a forró levegő így végül venti kikpacs és ablak le lett belőle. Csak hát a 28 fokban ez nem elég.

Azt meg tudja valaki mondani, hogyan tudom fixen elzárni a fűtéscsapokat, hogy ameddig nincs megcsinálva ne tudjon fűteni?Ebben a melegben ez most nem a legjobb játék.

Gorcsev


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 12:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.21. 15:20
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv mindenkinek

bocs, hogy így elsőre semmi bemutatkozás nélkül csak így "letámadlak" titeket egy kérdéssel

de olyan problémám lenne, hogy adott egy e39 540ia (m62tub44 vanos motorral), aminek rejtett menüből olvasva elvileg 105-110 °C-on mozog a hűtővize (kb terheléstől függetlenül, taposva 200-al, "nagypapásan" 80-100 tempóval negyed gázon, városozva stb), a mutató középen áll (vagy csak annyira minimálisan mozdul el középről, hogy észre sem veszem, nem tudom hogy meddig van a középső tartományban), de azért kicsit aggaszt, hogy ilyen magas a hűtővíz hőfoka, ha esetleg még érdekes adat 10w60 Motul olaj van a motorban

ez normális jelenség hogy ilyen magas hőfokon üzemel? esetleg más 540i tulaj hasonló tapasztalatokkal?

válaszaitokat előre is köszönöm

Üdvözlettel,
egy csendes, inkább olvasgató tag

ui.: bocs ha már esetleg volt ilyenről szó, de a kereső nem igazán akar segíteni, plusz ilyen konkrét dolgot elég nehéz keresni vele


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 19:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Tr4k4n írta:
Ãœdv mindenkinek

bocs, hogy így elsőre semmi bemutatkozás nélkül csak így "letámadlak" titeket egy kérdéssel

de olyan problémám lenne, hogy adott egy e39 540ia (m62tub44 vanos motorral), aminek rejtett menüből olvasva elvileg 105-110 °C-on mozog a hűtővize (kb terheléstől függetlenül, taposva 200-al, "nagypapásan" 80-100 tempóval negyed gázon, városozva stb), a mutató középen áll (vagy csak annyira minimálisan mozdul el középről, hogy észre sem veszem, nem tudom hogy meddig van a középső tartományban), de azért kicsit aggaszt, hogy ilyen magas a hűtővíz hőfoka, ha esetleg még érdekes adat 10w60 Motul olaj van a motorban

ez normális jelenség hogy ilyen magas hőfokon üzemel? esetleg más 540i tulaj hasonló tapasztalatokkal?

válaszaitokat előre is köszönöm

Üdvözlettel,
egy csendes, inkább olvasgató tag

ui.: bocs ha már esetleg volt ilyenről szó, de a kereső nem igazán akar segíteni, plusz ilyen konkrét dolgot elég nehéz keresni vele

Teljesen normális, a benzinesek ilyen magas hőfokon járnak, nekem a 4,4 103C-on nyit. Ez eredményezi, hogy a műanyag alkatrészek, vízcsövek, viszonylag hamar öregszenek a vízrendszerben.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 20:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.21. 15:20
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Tr4k4n írta:
Ãœdv mindenkinek

bocs, hogy így elsőre semmi bemutatkozás nélkül csak így "letámadlak" titeket egy kérdéssel

de olyan problémám lenne, hogy adott egy e39 540ia (m62tub44 vanos motorral), aminek rejtett menüből olvasva elvileg 105-110 °C-on mozog a hűtővize (kb terheléstől függetlenül, taposva 200-al, "nagypapásan" 80-100 tempóval negyed gázon, városozva stb), a mutató középen áll (vagy csak annyira minimálisan mozdul el középről, hogy észre sem veszem, nem tudom hogy meddig van a középső tartományban), de azért kicsit aggaszt, hogy ilyen magas a hűtővíz hőfoka, ha esetleg még érdekes adat 10w60 Motul olaj van a motorban

ez normális jelenség hogy ilyen magas hőfokon üzemel? esetleg más 540i tulaj hasonló tapasztalatokkal?

válaszaitokat előre is köszönöm

Üdvözlettel,
egy csendes, inkább olvasgató tag

ui.: bocs ha már esetleg volt ilyenről szó, de a kereső nem igazán akar segíteni, plusz ilyen konkrét dolgot elég nehéz keresni vele

Teljesen normális, a benzinesek ilyen magas hőfokon járnak, nekem a 4,4 103C-on nyit. Ez eredményezi, hogy a műanyag alkatrészek, vízcsövek, viszonylag hamar öregszenek a vízrendszerben.


hát még ha csak elöregedne, de inkább problémám most a nyomás ami a rendszerben keletkezik, 10 hónapos új vízcsőről, a gyári rároppantott bilincs lelazult, és szivárgott a víz meleg motornál... jó kis minőség ez a febi is :facepalm: mondjuk én voltam a hülye, mert most néztem bmwalkatresz24 oldalon, kb egy ezressel lett volna onnan drágább ez a cső, de úgy rémlik sürgősen kellett és onnan meg nem tudták egyből szállítani sajnos :(

na mindegy, köszi a választ, nem tudtam, hogy az ilyen magas normális, eddig nekem ilyen 90 fokok voltak a fejembe :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 21:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tr4k4n írta:
Gallaca írta:
Tr4k4n írta:
Ãœdv mindenkinek

bocs, hogy így elsőre semmi bemutatkozás nélkül csak így "letámadlak" titeket egy kérdéssel

de olyan problémám lenne, hogy adott egy e39 540ia (m62tub44 vanos motorral), aminek rejtett menüből olvasva elvileg 105-110 °C-on mozog a hűtővize (kb terheléstől függetlenül, taposva 200-al, "nagypapásan" 80-100 tempóval negyed gázon, városozva stb), a mutató középen áll (vagy csak annyira minimálisan mozdul el középről, hogy észre sem veszem, nem tudom hogy meddig van a középső tartományban), de azért kicsit aggaszt, hogy ilyen magas a hűtővíz hőfoka, ha esetleg még érdekes adat 10w60 Motul olaj van a motorban

ez normális jelenség hogy ilyen magas hőfokon üzemel? esetleg más 540i tulaj hasonló tapasztalatokkal?

válaszaitokat előre is köszönöm

Üdvözlettel,
egy csendes, inkább olvasgató tag

ui.: bocs ha már esetleg volt ilyenről szó, de a kereső nem igazán akar segíteni, plusz ilyen konkrét dolgot elég nehéz keresni vele

Teljesen normális, a benzinesek ilyen magas hőfokon járnak, nekem a 4,4 103C-on nyit. Ez eredményezi, hogy a műanyag alkatrészek, vízcsövek, viszonylag hamar öregszenek a vízrendszerben.


hát még ha csak elöregedne, de inkább problémám most a nyomás ami a rendszerben keletkezik, 10 hónapos új vízcsőről, a gyári rároppantott bilincs lelazult, és szivárgott a víz meleg motornál... jó kis minőség ez a febi is :facepalm: mondjuk én voltam a hülye, mert most néztem bmwalkatresz24 oldalon, kb egy ezressel lett volna onnan drágább ez a cső, de úgy rémlik sürgősen kellett és onnan meg nem tudták egyből szállítani sajnos :(

na mindegy, köszi a választ, nem tudtam, hogy az ilyen magas normális, eddig nekem ilyen 90 fokok voltak a fejembe :D


Sorhatosban 90 fok környéke a megszokott (EURO II M52), a vényócban szerintem a kibocsátás miatt kell a 100-110 fok. A 4,4 már EURO III gondolom.

Lehet tényleg a minősége volt rossz, de ha egy motor szétnyom egy vízcsövet sose jelent jót. Méress kompressziót, hengerfejes-e.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 22:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tr4k4n írta:
Ãœdv mindenkinek

bocs, hogy így elsőre semmi bemutatkozás nélkül csak így "letámadlak" titeket egy kérdéssel

de olyan problémám lenne, hogy adott egy e39 540ia (m62tub44 vanos motorral), aminek rejtett menüből olvasva elvileg 105-110 °C-on mozog a hűtővize (kb terheléstől függetlenül, taposva 200-al, "nagypapásan" 80-100 tempóval negyed gázon, városozva stb), a mutató középen áll (vagy csak annyira minimálisan mozdul el középről, hogy észre sem veszem, nem tudom hogy meddig van a középső tartományban), de azért kicsit aggaszt, hogy ilyen magas a hűtővíz hőfoka, ha esetleg még érdekes adat 10w60 Motul olaj van a motorban

ez normális jelenség hogy ilyen magas hőfokon üzemel? esetleg más 540i tulaj hasonló tapasztalatokkal?

válaszaitokat előre is köszönöm

Üdvözlettel,
egy csendes, inkább olvasgató tag

ui.: bocs ha már esetleg volt ilyenről szó, de a kereső nem igazán akar segíteni, plusz ilyen konkrét dolgot elég nehéz keresni vele


A kérdésedre csinálták ezt.

http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayIS ... 5201170360

Kollegám berakta a 4.4 -es Range Roverébe.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 13:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.15. 09:55
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Fórumtársak!

Kis segítségre lenne szükségem.
Tegnap észrevettem hogy hiába kapcsolok belső keringetésre az anyósoldalon lévő oldlalról akkor is szívja kintről a levegőt, a vezető oldalon szépen elzárja amikor bekapcsolom de a másikon nem.

Valakinek valami infó hogy hol keressem a hiba forrását illetve ha találkoztatok már ilyennel akkor hogy tudom megoldani?

Köszönöm előre is a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.06.09. 21:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dani3019 írta:
Sziasztok Fórumtársak!

Kis segítségre lenne szükségem.
Tegnap észrevettem hogy hiába kapcsolok belső keringetésre az anyósoldalon lévő oldlalról akkor is szívja kintről a levegőt, a vezető oldalon szépen elzárja amikor bekapcsolom de a másikon nem.

Valakinek valami infó hogy hol keressem a hiba forrását illetve ha találkoztatok már ilyennel akkor hogy tudom megoldani?

Köszönöm előre is a segítséget.


Kis motorok állitgatják a lapátokat,ezeket a klimavezérlö szabályozza.
Lehet,hogy valamelyik kis motor tönkrement,vagy a fogaskerékáttétel "morzsolódott" szét.
Bár ez nem jellemzö mivel jó anyagból készül.
Nekem hasonló hibám van,a középkonzolból néha fujja a levegöt,néha nem.
Próbáld ki a következöket:
1. akkusaru le,5 perc pihi,aztán vissza.
2.Klimavezérlöt kiveszed a középkonzolból,csatikat leveszed,megint 5 perc aztán vissza.
Nálam néha megjavult a rendszer,de sajna a hiba idöröl idöre elöjön.
Sajna megoldást még nem talált senki rá-diag sem.
Az akku,vagy az áramkör levétele azért segithet,mert a kondenzátorok ion áramlása megszünik,ha leveszed a csatikat,ehhez kell pár perc.
Egy próbát megér.
Még egy ötlet,ez 2 emberes.
Anyósülésfelöl leszeded a müszerfalburkolatot alul,befekszel alá.1 perc alatt levehetö a burkolat.
A másik ember kapcsolgatja a kapcsolókat,klasszul lehet látni,ahogy a lapátok dolgoznak.
Pár próbálkozás után látni fogod,hogy müködik a rendszer,mit nyit ki,mit zár el.
Ha szerencséd van megtalálod a hibát.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vader-1 2017.06.09. 21:10-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.06.09. 21:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ja,az elözöekhez,cseréltem klima vezérlöpanelt is,az sem segitett.
Tutti,jó volt mert a másik kocsiban müködött.
Ãœdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 13:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.15. 09:55
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
dani3019 írta:
Sziasztok Fórumtársak!

Kis segítségre lenne szükségem.
Tegnap észrevettem hogy hiába kapcsolok belső keringetésre az anyósoldalon lévő oldlalról akkor is szívja kintről a levegőt, a vezető oldalon szépen elzárja amikor bekapcsolom de a másikon nem.

Valakinek valami infó hogy hol keressem a hiba forrását illetve ha találkoztatok már ilyennel akkor hogy tudom megoldani?

Köszönöm előre is a segítséget.


Kis motorok állitgatják a lapátokat,ezeket a klimavezérlö szabályozza.
Lehet,hogy valamelyik kis motor tönkrement,vagy a fogaskerékáttétel "morzsolódott" szét.
Bár ez nem jellemzö mivel jó anyagból készül.
Nekem hasonló hibám van,a középkonzolból néha fujja a levegöt,néha nem.
Próbáld ki a következöket:
1. akkusaru le,5 perc pihi,aztán vissza.
2.Klimavezérlöt kiveszed a középkonzolból,csatikat leveszed,megint 5 perc aztán vissza.
Nálam néha megjavult a rendszer,de sajna a hiba idöröl idöre elöjön.
Sajna megoldást még nem talált senki rá-diag sem.
Az akku,vagy az áramkör levétele azért segithet,mert a kondenzátorok ion áramlása megszünik,ha leveszed a csatikat,ehhez kell pár perc.
Egy próbát megér.
Még egy ötlet,ez 2 emberes.
Anyósülésfelöl leszeded a müszerfalburkolatot alul,befekszel alá.1 perc alatt levehetö a burkolat.
A másik ember kapcsolgatja a kapcsolókat,klasszul lehet látni,ahogy a lapátok dolgoznak.
Pár próbálkozás után látni fogod,hogy müködik a rendszer,mit nyit ki,mit zár el.
Ha szerencséd van megtalálod a hibát.


Kedves Vader-1!

Köszönöm a segítséget a hiba sajnos az én fejemben volt. :D

Leírom a tapasztalataimat hogy mások ne keressék erre a megoldást mert gyárilag így működik :D

Tehát szétszedtem a kesztyűtartó alatt a burkolatot meg is találtam azt a motort ami zárja/nyitja a belső keringetést, tökéletesen működött és mozgott.
Végül szétszedtem a pollenszűrőházakból azokat az elemeket amik a tűzfalba csatlakoznak mindkét oldalt és észrevettem hogy nyit/zár mind kétoldalt.
Ekkor jöttem rá valószínűleg a mérnökök direkt így tervezték hogy mindig mennyen be levegő az utastérbe vagy a párásodás miatt, mert az anyós oldali sosem zár el teljesen csak mondjuk 80-90% ba zár be(be se tudna mert kisebb az egész záró rész). Linkeltem a képet amit a neten találtam róla ;)
Kép

További szép napot!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.06.17. 19:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dani3019 írta:
Vader-1 írta:
dani3019 írta:
Sziasztok Fórumtársak!

Kis segítségre lenne szükségem.
Tegnap észrevettem hogy hiába kapcsolok belső keringetésre az anyósoldalon lévő oldlalról akkor is szívja kintről a levegőt, a vezető oldalon szépen elzárja amikor bekapcsolom de a másikon nem.

Valakinek valami infó hogy hol keressem a hiba forrását illetve ha találkoztatok már ilyennel akkor hogy tudom megoldani?

Köszönöm előre is a segítséget.


Kis motorok állitgatják a lapátokat,ezeket a klimavezérlö szabályozza.
Lehet,hogy valamelyik kis motor tönkrement,vagy a fogaskerékáttétel "morzsolódott" szét.
Bár ez nem jellemzö mivel jó anyagból készül.
Nekem hasonló hibám van,a középkonzolból néha fujja a levegöt,néha nem.
Próbáld ki a következöket:
1. akkusaru le,5 perc pihi,aztán vissza.
2.Klimavezérlöt kiveszed a középkonzolból,csatikat leveszed,megint 5 perc aztán vissza.
Nálam néha megjavult a rendszer,de sajna a hiba idöröl idöre elöjön.
Sajna megoldást még nem talált senki rá-diag sem.
Az akku,vagy az áramkör levétele azért segithet,mert a kondenzátorok ion áramlása megszünik,ha leveszed a csatikat,ehhez kell pár perc.
Egy próbát megér.
Még egy ötlet,ez 2 emberes.
Anyósülésfelöl leszeded a müszerfalburkolatot alul,befekszel alá.1 perc alatt levehetö a burkolat.
A másik ember kapcsolgatja a kapcsolókat,klasszul lehet látni,ahogy a lapátok dolgoznak.
Pár próbálkozás után látni fogod,hogy müködik a rendszer,mit nyit ki,mit zár el.
Ha szerencséd van megtalálod a hibát.


Kedves Vader-1!

Köszönöm a segítséget a hiba sajnos az én fejemben volt. :D

Leírom a tapasztalataimat hogy mások ne keressék erre a megoldást mert gyárilag így működik :D

Tehát szétszedtem a kesztyűtartó alatt a burkolatot meg is találtam azt a motort ami zárja/nyitja a belső keringetést, tökéletesen működött és mozgott.
Végül szétszedtem a pollenszűrőházakból azokat az elemeket amik a tűzfalba csatlakoznak mindkét oldalt és észrevettem hogy nyit/zár mind kétoldalt.
Ekkor jöttem rá valószínűleg a mérnökök direkt így tervezték hogy mindig mennyen be levegő az utastérbe vagy a párásodás miatt, mert az anyós oldali sosem zár el teljesen csak mondjuk 80-90% ba zár be(be se tudna mert kisebb az egész záró rész). Linkeltem a képet amit a neten találtam róla ;)
Kép

További szép napot!!

Jogos,én is hibára gondoltam,kösz az infót!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.08.12. 19:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.03. 19:37
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szervusztok! Nekem olyan problémám van,hogy be indítottam a verdát és egyből elindult a klímaventilátor a klímavezérlő panel meg tök sötét nem reagál semmire. kipróbáltam egy másik vezérlővel de ugyanaz a helyzet avval is. Ha kihúzom belőle az egyik csatit akkor nem megy a ventilátor most így is hagytam. A kesztyűtartónál néztem a biztiket egy 7,5A-es el volt szállva megnéztem mi volt az és hozzátartozó szöveg ez volt: Heizbare Spritzdüsen Magyarra fordítva Fűtött fúvókák gondolom ez a ablakmosó spricni akarna lenni. De ugyanezt a számú biztit a klimaanlage felirat mellett is megtaláltam az meg a légkondícionálás lenne. Na most lehet ott behalt valami?? És Hol keressem a hibát,valakinek valami ötlet??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.08.29. 19:10 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello.

Kérdeznék egy olyat, hogy ami a fűtés csap alatt van keringető szivattyú annak jelen hőmérsékleti körülmények között kellene működni vagy csak ha hideg van. A télen hallottam működni, sőt ha használtam a REST gombot is működött, de most nem megy.
Előzmények, cseréltem klíma panelt. Minden más tökéletesen működik.

Ãœdv Attila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.08.30. 14:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.16. 21:29
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello.
Ha max gombos a klímavezérlőm(ami nem valami jól működik) vehetek bele rest gombosat?
Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 18:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.27. 18:43
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

2000-es évjáratú 535i-m van. kb 2 hete egyik pillanatról a másikra nem ment a belső ventilátor. A Kijelző szerint érzékeli a rendszer, hogy mennie kellene - automata módban "felmegy" a maximuming -, de nem történik semmi. Megnéztem a biztosítékokat, minden rendben (még a 75-76-os is). Mivel a legtöbb helyen a "süni" cserét javasolták ilyen esetben, vettem is egyet. Ma megjött, beraktam, de semmi változás. Valakinek valami más ötlete van?
Hol érdemes még valamit szétnézni vagy kimérni?

Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtés-hűtés
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 21:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Pitti74 írta:
Sziasztok!

2000-es évjáratú 535i-m van. kb 2 hete egyik pillanatról a másikra nem ment a belső ventilátor. A Kijelző szerint érzékeli a rendszer, hogy mennie kellene - automata módban "felmegy" a maximuming -, de nem történik semmi. Megnéztem a biztosítékokat, minden rendben (még a 75-76-os is). Mivel a legtöbb helyen a "süni" cserét javasolták ilyen esetben, vettem is egyet. Ma megjött, beraktam, de semmi változás. Valakinek valami más ötlete van?
Hol érdemes még valamit szétnézni vagy kimérni?

Előre is köszönöm!

Persze! Nyúlj be a pollenszűrő hattyúnyakának a helyén és forgasd meg picit a ventit. Ha elindul, akkor a motor halt meg. Kezedre vigyázz! A süni helyén direkt 12V-al is megtolhatod a csati megfelelő lábait, ha elindul a venti, a cseresüni rossz. Persze a süni csatijánál a vékony vezetéken kell tudnod mérni a vezérlő feszt is, ami a kért fordulattól függően változik.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 125  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator